Kasvata ylävarustuksesi kokoa, käy mieheen kiinni ja kerro että olet seksihullu.
Niin, ja että rakastat ruoan laittamista ja siivoamista yli kaiken.
Näin saat miehen
6
295
Vastaukset
Sana seksihullu on yksi niistä sanoista, jotka jostain syystä kuulostavat helvetin tyhmiltä minun korvissani...
- realismus
Sana on saanut loogisen merkityksen tätä palstaa seuratessa...
realismus kirjoitti:
Sana on saanut loogisen merkityksen tätä palstaa seuratessa...
Itseasissa aika sopiva sana siihen.
- Pöh sanon minä.
Tuollainen ei riitä yksinkertaisesti yhtään mihinkään. Naise pitää olla lisäksi ikuisesti 16-vuotias, enkelinkasvoinen, 45-kiloinen, tuoksuu AINA ruusuilta ja hunajalta, ei koskaan käy p***alla tai piereskele, hallitsee kaikki samat temput kuin Jenna Jameson, ei röyhtäile tai saa vatsavaivoja, on aina täydellisesti meikattu (vaikka sitten olisi juuri noussut unilta), osaa lukea miehen ajatukset, ei omista oksennusrefleksiä, on aina täydellisen huoliteltu (mutta ei kuitenkaan koskaan käytä aikaa itsensä puunaamiseen), on kiinteä (muttei kuitenkaan koskaan käytä aikaa treenaamiseen), ei koskaan hikoile....mitä vielä? Jatkakaa, olkaa hyvät
Ei muhun ainakaan toimi tuollainen... esim. tuosta jälkimmäisestä lauseesta saan sen kuvan että on joku siivousintoilija, joka on pitkästi miinusta mun kohdalla.
Sit tuo että on seksihullu... se on miinusta kans, näyttäisin aika nopeasti ovea tässä tapauksessa. Itse kun haluan suhteessa muita asioita huomattavasti enemmän kuin pelkkää sitä.
Mut tuo eka asia on se on plussaa.
Tosin moni asia uupuu itteäni ajatellen tuosta ap:n listasta...- Nold
Ihan turhanpäiväinen neuvo, kaikki naiset saa kyllä miehiä muutenkin. Kerro mieluummin miten saa fiksun, kunnollisen, uskollisen ja moraalitajuisen miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197626Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857225- 955324
- 524855
- 2434383
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494356- 444315
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284028- 593163
- 482606