Hoikat naiset mielenvikaisia?

Samuli_V

Muutama kymmenen nettideittiä kuluneen puolentoista vuoden aikana läpikäyneenä olen tehnyt mielenkiintoisen havainnon.

Lihavat naiset ovat iloisempia ja kaikin puolin mukavampia ja rennompia kuin hoikat kanssasisaret. Vai onko kyseessä pelkkä sattuma?

Mitä hoikempi ja kauniimpi nainen on kyseessä, niin sitä töykeämpi, nuivempi ja varautuneempi tämä on. Mistä johtuu?

Jos itse käyttäydyn kaikkia kohtaan samalla tavalla, kohteliaasti ja ystävällisesti, niin oma johtopäätökseni on, että hoikat naiset ovat jotenkin mieletään vikaantuneita. Vai mitä muuta pitäisi päätellä?

Lihavien naisten kanssa on aina ollut hauskaa ja naurua on riittänyt.

Näkemyksiä ja perusteluja. Kiitos.

58

1323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet oikeassa

Samaa huomannut.

Ongelma on vain sitten se etten välitä pyöreistä ja lihavista naisista ulkonäöllisesti enkä heidän laiskuutensa takia (jonka vuoksi ovat lihavia) lainkaan.

Pyöreä kun ei sytytä mitään seksihaluja.

Hoikat, fiksut ja kivat ihmiset ovat Suomessa harvassa jotka eivät etsi miehestä mahdottomia.

Erään kohtasin, mutta hänelläkin oli jo edellisestä pentueesta yksi lapsi. Siihen loppui kiinnostus kun en pilaa elämääni toisten jälkikasvun kanssa.

Nettideitistä hyvin vaikea löytää hoikahkoa naista tai edes normaalivartaloista joka ei olisi kasvanut kieroon joko jo aiemmin tai sitten nettideittailun myötä.

Loput ovat pyöreitä tai yh-äitejä.

Joten lopetin homman.

• huh huh

Ei ihme jos naisia ei sinun seurassasi naurata kun alat puhumaan heille "pentueesta" kun on kyse heidän lapsistaan. Miehestä saa aika usein varsin ikävän ja negatiivisen kuvan jos hän suhtautuu vihamielisesti lapsia kohtaan.

• indeksi 21

Sehän on hyvä että lihavista naisista kerrankin sanotaan jotain hyvää. Tällä palstalla kun on enimmäkseen haukuttu että "kamala suohirviö lyllersi treffeille ja meinasi tulla oksennut, mutta panin minä sitä silti". xD

Olen itse hoikka ja muistelisin että treffeilläni on kyllä naurettu jos mieskin on edes pikkuisen huumorintajuinen. Jos mies on vakava, niin en kyllä keskenäni ala nauraa hörröttämään, ettei pidetä ihan pimahtaneena. Ja pystyn kyllä olemaan kohtelias ja ystävällinen, ei tee vaikeaa.

Ehkä ne kohtaamasi hoikat naiset ovat olleet niin nälkäisiä että ovat sen vuoksi olleet kärttyisiä.

• Samuli_V

Juu en minä rupea iloisia tylleröitä mollaamaan. Se on ihan oma ongelmani, etten nyt vaan seurustelumielessä innostu lihavasta naisesta.
        Itse olen solakka ja sutjakka, joten pidän lähtökohtaani ihan loogisena.
        Uskon, että joku tukeva kaveri myös viihtyy paremmin oman kokoisensa seurassa, joten sinänsä kaikki ok.

Mutta edelleen, kuten ensimmäinen vastaaja täällä kirjoitti:

"Hoikat, fiksut ja kivat ihmiset ovat Suomessa harvassa jotka eivät etsi miehestä mahdottomia."

ja

"Nettideitistä hyvin vaikea löytää hoikahkoa naista tai edes normaalivartaloista joka ei olisi kasvanut kieroon joko jo aiemmin tai sitten nettideittailun myötä."

Jos asia todellakin on näin, niin kuin valitettavasti vaikuttaisi, niin kyllä nyt on jossakin jotakin perin pohjin pielessä.

Ihan hyvinhän tämä keskustelu lähti liikkeelle, hienoa.

• gw2gqwa

Tiedä tuosta. Toki voisin kuvitella, että jos aineenvaihdunta ei tue kovin hoikkaa kroppaa, niin krooninen laihdutuskuuri saattaisi saada pinnan kireälle keneltä tahansa. :) Mutta minä en ole käynyt koskaan muiden kuin hauskoilta tuntuneiden naisten kanssa, oli vyötärönmitta kohtuurajoissa mikä tahansa.

• Samuli_V

Ihan hauska oli tuo indexi 21:n kommentti, että jos nälkäänsä ovat olleet kärttyisiä... Jotenkin vaikea kuvitella, mutta hauska huuli, kuten tuo krooninen laihdutuskuuri :)

Mutta yhtä kaikki: jos pilaa elämänsä olemalla tympeä ainaisen laihduttamisen seurauksena, niin sekin on mielenvikaisuutta, ihan oikeasti. Kyllä sitä varmasti pystyy syömään normaalisti ja järkevästi ilman tolkutonta lihoamista ja milenterveyden menttämistä, vai?

Enkä minä ole äkäpusseja tarkoituksella deittaillut. Se on vaan paljastunut sitten ns. paikan päällä. Samoin kuin nämä pulskat ilopillerit, jotka siis eivät ole mittojaan ilmoitelleet. Enkä minä rupea sellaista keneltäkään etukäteen kyselemään.

• 2202

Minun on pakko kommentoida väitteeseen siitä, että lihavat olisivat laiskoja.

Itse lievänä läskinä voin kertoa liikkuvani paljon; koiran kanssa pitkiä, reippaita lenkkejä joka päivä noin 5 km, lisäksi 3 krt./vko kahvakuulatreenit tai astanga-joogaa sekä crosstraineria 3-6krt/vko. Lisäksi hyötyliikun ja teen puutarhatöitä... Tämän lisäksi nautin elämästä ystävien,taiteen, hyvän ruuan ja juoman sekä erotiikan merkeissä... Eli syön varmastikin liikaa ja lisäksi nautin siitä. Laiska en, totta vie, ole.

Tosin en myöskään ole enää vapaa treffailemaan:)

• Samuli_V

Juu ei ruveta yleistämään. Kyllä joillekin jo pelkkä tuhti syöminenkin voi työstä käydä ;)

Kaikea hyvää sulle.

• 2202
        Samuli_V kirjoitti:

Juu ei ruveta yleistämään. Kyllä joillekin jo pelkkä tuhti syöminenkin voi työstä käydä ;)

Kaikea hyvää sulle.

Mutta surullista on, jos treffailumielellä liikkeellä oleva henkilö on töykeä, nuiva ja varautunut. Minulla on aina ollut treffeilläni hauskaa ja olen saanut myös osakseni vain hyvää kohtelua. Mielenkiintoinen havainto treffikokemuksista hoikkien naisten kanssa, en olisi tullut ajatelleeksi itse moista.

Toivottavasti pääset pian treffeille mehukkaan pirskahtelevan hoikkiksen kanssa:)

• looginen selitys

Olisikohan niin, että hoikat ovat prosentuaalisesti todennäköisemmin jo suhteessa kuinb läskit, anteeksi, tukevat. Siksi nettideittiin ajautuu harvoja hoikkia, ja heillä (meillä) sitten on ongelmansa, joiden takia ovat sinkkuja. Voi olla hankala luonne tai mielenvikaisuutta tai jotain. Lihavissa voi olla kaikenlaisia, ja roikkuvat nettideiteissä, koska eivät yhtä helposti kelpaa miehille kuin me hoikat. No, minä olen ollut melkein kaksikymmentä vuotta yksin, joten jotain vikaa linee. Ja hoikka olen kuin mikä.

• biux

Niin... Missähän vika? Todellakin... Hoikka kun mikä, etkä silti kelpaa? Olisko kuitenkin niin, ettei rasvaprosentti ole se määrittelevä tekijä? Laihuus yhdistettynä ilkeään luonteeseen ja matalaan älykkyyteen on ehkä luotaantyöntävä combo.

Sun kommentista paistaa läpi se, ettet arvosta ihmisiä ihmisinä; "lihavissakin voi olla kaikenlaisia ja roikkuvat vielä netissäkin" koska eivät kelpaa? Samaan syssyyn toteat, että olet hoikka, mutta yksin. Just just. Ei loista älynlahjat...

• looginen selitys
        biux kirjoitti:

Niin... Missähän vika? Todellakin... Hoikka kun mikä, etkä silti kelpaa? Olisko kuitenkin niin, ettei rasvaprosentti ole se määrittelevä tekijä? Laihuus yhdistettynä ilkeään luonteeseen ja matalaan älykkyyteen on ehkä luotaantyöntävä combo.

Sun kommentista paistaa läpi se, ettet arvosta ihmisiä ihmisinä; "lihavissakin voi olla kaikenlaisia ja roikkuvat vielä netissäkin" koska eivät kelpaa? Samaan syssyyn toteat, että olet hoikka, mutta yksin. Just just. Ei loista älynlahjat...

Jaahasta... Luin vanhaa ketjua ja huomaan, että sinänsä yksinkertaiset lauseeni on joku onnistunut ymmärtämään väärin. Yritetään uudestaan, helpommin, sinulle:

Hoikkien on helpompi löytää kumppani kuin läskien. Siksi, tilastollisesti, niissä laihoissa, jotka etsivät kumppania, saattaa hyvinkin olla muita vikoja (kuin lihavuus) ja lihavilla voi olla juuri se läski se pahin vika (muiden silmissä), ja heissä voi olla prosentuaalisesti ihan mukavia, järkeviä ihmisiä.

Eli siis hoikkien suurin vika voi olla vaikea luonne ja läskien suurin vika se läskiys.

Ymmärsitkö nyt?

• tuleemenee

Mitenkähän tämä nyt menee. Paljon on laihoja kauniita sinkkuja.

Nyt kun kansa lihoo, niin kyllä niitä tukevia riittää ja he voivat liittoutua yhteen,
      kun taas laiheliinelle ei riitä valinnan varaa ja kun siihen lisätään viellä tuo
      "mielenvikaisuus", niin markkinat romahtaa entisestään.

• ej jummarra :(

No jos kerran on paljon laihoja kauniita sinkkuja, niin mikä mättää???

Tukevat voivat liittoutua yhteen, kyllä kyllä, mutta miten se muka tarkoittaa, ettei laiheliineille riitä "valinnan varaa"? Jos kerran paljon kauniita ja hoikkia sinkkujakin on? Jokin tässä ei nyt täsmää...

"ja kun siihen lisätään viellä tuo
        "mielenvikaisuus", niin markkinat romahtaa entisestään..."

Niin, siis mistä tämä helvetin* mielenvikaisuus, miksi oi miksi???

• tuleemenee
        ej jummarra :( kirjoitti:

No jos kerran on paljon laihoja kauniita sinkkuja, niin mikä mättää???

Tukevat voivat liittoutua yhteen, kyllä kyllä, mutta miten se muka tarkoittaa, ettei laiheliineille riitä "valinnan varaa"? Jos kerran paljon kauniita ja hoikkia sinkkujakin on? Jokin tässä ei nyt täsmää...

"ja kun siihen lisätään viellä tuo
        "mielenvikaisuus", niin markkinat romahtaa entisestään..."

Niin, siis mistä tämä helvetin* mielenvikaisuus, miksi oi miksi???

Höh, sillä laihoja on tulevaisuudessa yhä vähenmän, KOSKA KANSA LIHOO...
        Elikkä tarkoitin tulevaa. Korjaan tuon aloitus virheen, että paljon on kauniita
        sinkkuja.

Sen piti kuulua, on laihoja kauniita sinkkuja, mutta, he siis naiset on niin
        ronkeleita, kun tiedostavat sen turhalla elvistelyllä. Saavat rauhassa kulkea
        nokka pystyssä.

Jos jotain jäi nyt epäselväksi, ei voi mitään, ei kerrassan mitään helvetti
        soikoon.

Jos vain haluais keskittyä lukemaansa, niin huomais asian pointin.
        Kaikille käy joskus niin, että kirjoittaa muuta, mitä tarkoittaa.

• hmmm ja hömmm
        tuleemenee kirjoitti:

Höh, sillä laihoja on tulevaisuudessa yhä vähenmän, KOSKA KANSA LIHOO...
        Elikkä tarkoitin tulevaa. Korjaan tuon aloitus virheen, että paljon on kauniita
        sinkkuja.

Sen piti kuulua, on laihoja kauniita sinkkuja, mutta, he siis naiset on niin
        ronkeleita, kun tiedostavat sen turhalla elvistelyllä. Saavat rauhassa kulkea
        nokka pystyssä.

Jos jotain jäi nyt epäselväksi, ei voi mitään, ei kerrassan mitään helvetti
        soikoon.

Jos vain haluais keskittyä lukemaansa, niin huomais asian pointin.
        Kaikille käy joskus niin, että kirjoittaa muuta, mitä tarkoittaa.

Niin eli ne hoikat ja kauniit elvistelevät ja kulkevat nokka pystyssä, mutta eikö se ole juuri mielenvikaisuutta, eikä mitään normaalia käytöstä??? Tätähän täällä kait kysyttiin, että miksi nämä hoikat ovat niin piu pau? Jotain komplexeja???

• hoikka ja kaunis

JOs viestiketjun alottaja vaan on niin paska jätkä, ettei muut ku epätoivoset läskit teeskentele olevansa siitä kiinostuneita? Miksi hoikka nainen kiinnostuis sellaisesta?

Ja sit kirjoittaa "lihavien kanssa aina niin paljon hauskempaa". Hei haloo!!!!

Ei kai me kauniit ja hoikat naiset katota jotain kusipäistä jätkää joka pitää hauskaa niiden läskien kanssa! IHAN OIKEESTI! KELATKAA NYT VÄHÄN!!!!

Sellanen läskien naurattaja kuulukin tulla jätetyksi.

• Tässähän se

tuli näköjään vahvistus aloittajan epäilyihin.

• ASENTO!!!!

Tulihan sieltä se vastaus joltain prinsessasyndroomaiselta ripakintulta! Totta kai kaikki miehet on teille Paris Hiltoneille pelkkiä paskoja, joiden päälle voitte sylkäistä.

Miesten pitäis oikesti nousta kapinaan ja pistää nämä tuittupissikset ojennukseen oikein kunnolla. Nykyajan miehet on vaan kaikki jotain vellipuntti-peräkammari-runkkareita. Ihan hävettää muiden miesten puolesta. Missä on nykyään enää miehekäs ryhti??? Pelkkiä ujoja kuolaajia kaikki nettideitit täynnä!

• Hyvää loppusyksyä!

Nettideiteissä ei ole muita kuin mielenvikaisia,oli sitten lihava tai laiha, mies tai nainen. Johan se on tullut todistettua kun näitä keskusteluja lukee. Monet naurut on saatu ku lukee teidän juttuja. Lisää näitä!

Ja P:S: olen itse suhteessa joten en ole hakemassa mitään enkä niinollen katkera lihava vanhapiika niinkuin joku mielenvikainen seuraavaksi varmaan sanoo.

• Pettynyt............

No mä oon hoikka, kaunis, tavallinen ja hyvässä työssä oleva nainen.

Mulla oli profiili jonkin aikaa, kävin n. 20 treffit ja valehtelematta 15 miestä arvosteli mun työtä/harrastuksia/ruokatilausta/yksi jopa kampausta... Siis ???, unohtuuko ne käytöstavat jos nainen ON sellanen ku on haaveiltu, eikä lihava/vanha/yh... Oon hyvässä työssä, sekin piti repostella palasiks, yks jopa ehdotti, että "oonko vähän levittäny, että tähän asemaan"... Hiljaseks veti. Onko se niin että hoikka, kaunis, mutta mukava nainen sitten kuitenkin vaatii mieheltä itsetuntoa enemmän, kun näillä nettideittimiehillä on... vai oliko vaan järjettömän huono tuuri/otos...

Eli taisin mäkin hiukan takakireä parilla viimeisillä treffeillä olla, pahoittelen... =)

• hfdhfhfhfh

Joskus tuntuu, että täysaivoinen, hyvin kasvatettu, normaalin terve mies on Suomessa harvinaisuus, ainakin keski-ikäisten sinkkujen joukossa. Missä muussa maassa mies käyttäytyisi noin, ja vielä ihmistä kohtaan, jolta haluaa jotain - rakkautta, suhdetta, ystävyyttä? Pitävätkö he tuollaista huumorina? Tai ehkä olet valkannut ne sosiopaatit ja narsistit treffailtavaksesi, koska he ovat usein fysiikaltaan komeita, työssään menestyviä, koulutettuja ja sanavalmiita? Kokeile siinä tapauksessa sellaisiakin, jotka aluksi tuntuvat tylsiltä ja tavallisilta. En tiedä. Jollain tavalla toisen pitäisi kai kiinnostaa heti. Sinä vaan tunnut vetävän puoleesi ne pahimmat tyypit. Yhteinen tekijä noissa treffeissä olit sinä. Yritä oppia valitsemaan paremmin. En tiedä, miten.

• 6776

Laihat luikut on itsekeskeisiä, omaan napaansa tuijottavia. luulevat olevansa
      muita parenpia. Ei voi mitään.

• puhahahahaaa

Koska teille miehille ei tunnu kelpaavan senparemmin lihava kuin laihatkaan, ja kaikki vapaat naiset on vaan mielestänne aivottomia idiootteja niin teeenkin teille nyt rakentavan EHDOTUKSEN.

ÄLKÄÄ ENÄÄ DEITTAILKO NAISIA ENSINKÄÄN.

TAPAILETTE VAAN TOISIANNE JA TYÖNTELETTE NIITÄ PASKAISIA KULLEJANNE TOISTENNE PERSREIKIIN SAMALLA KUN PUHUTTE ÄLYKKÄITÄ.

t. HOIKKA JA KAUNIS JA TÄYSIN TERVE

• Taikakeiju-Barbie

Täytyy sanoa, että ei tuo purkaus sinusta kuitenkaan täysin tervettä kuvaa anna:D

T. Hoikka ja kaunis enkä edes yritä väittää että yläkerrassa olisi ihan kaikki kunnossa

• Terve mies

Kiitos vinkistä... Tosin tuosta sinun terveydentilasta voidaan olla montaa mieltä, mutta hyvä jos itse koet olevasi "täysin terve".

ps. vian ei tarvitse olla iso, jos se on korvien välissä...

• Ei yksinhuoltaja

Miksi hoikka ja kaunis nainen ei muka saisi hakea miehestä juuri niin mahdottomia, kuin itse haluaa?
      Säälistäkö teille pitäisi antaa, kun ette ylitä naisten rimaa?
      Eiköhän se valinnan vapaus ja oikeus ole naisilla siinä missä teillä miehilläkin. Että kehtaattekin jatkuvasti täällä mollata naisia ja arvostella yksinhuoltajia. Sopisi katsoa peiliin.
      Hyvähän se on, että edes naiset pitää lapsista huolta,kun miehistä ei siihen juuri tunnu olevan. Liekö syy siihen että haukutte yksinhuoltajia se, että heille lapset on tärkeämpiä kuin satunnainen panolle pyrkivä sinkkuluuseri tai peräti ukkomies.

• Tyylikäs mies...

"Miksi hoikka ja kaunis nainen ei muka saisi hakea miehestä juuri niin mahdottomia, kuin itse haluaa?
        Säälistäkö teille pitäisi antaa, kun ette ylitä naisten rimaa? "

Niin, tässähän se taas tuli... Eli hoikalle ja kauniille naiselle kaikki on vaan jotain peliä ja mahdottomien tavoittelua??? Missä järki?

Mielenvikaisuutta sanon minä, jos tuollainen pelleily antaa elämään sisältöä.

Ja varmaa on, että oikeasti fiksu ja kivan näköinen menestyvä ja tyylikäs mies ei moisesta pelleilijästä syty pätkän vertaa.

• :)
        Tyylikäs mies... kirjoitti:

"Miksi hoikka ja kaunis nainen ei muka saisi hakea miehestä juuri niin mahdottomia, kuin itse haluaa?
        Säälistäkö teille pitäisi antaa, kun ette ylitä naisten rimaa? "

Niin, tässähän se taas tuli... Eli hoikalle ja kauniille naiselle kaikki on vaan jotain peliä ja mahdottomien tavoittelua??? Missä järki?

Mielenvikaisuutta sanon minä, jos tuollainen pelleily antaa elämään sisältöä.

Ja varmaa on, että oikeasti fiksu ja kivan näköinen menestyvä ja tyylikäs mies ei moisesta pelleilijästä syty pätkän vertaa.

Mitä väliä sillä on mistä sinä sytyt?
        Tyylikkään , kauniin ja fiksun naisen nyt vaan ei tarvitse syttyä sinusta, vaikka olisit itse mielestäsi miten haluttava tahansa. Sinä et ole se joka määrittelee mikä on järkevää. Naisten mielestä sinun seurassasi ei ole "järkeä" ja sinulla nyt ei ole muuta mahdollisuutta kuin elää sen tosiasian kanssa.

• voi kettu siis

Ei se vartalonmuodosta ole kiinni jos joku on tiukkapipo tai jotain vastaavaa.

• :D

Niin tiukkapipojahan naiset on miesten mielestä jos eivät auliisi levittele jalkojaan ja anna heti ekoilla treffeillä. Ja pahusjos erehtyy antamaan niin voi käydä köpelösti ja taas on yksi uusi yksinhuoltaja maailmassa. Vaikka naisen vikahan se tietysti on kun menee pamahtaan paksuksi, eihän miehellä asian kanssa ole mitään tekemistä.

• miehetkin..

Äläkä unohda että nainen joka antaa heti on l.utka ja jos taas ei anna, niin nainen on juurikin tuollainen surkea tiukkis. Miehet eivät koskaan tee mitään väärää tietenkään ja heistä ei tule "käytettyjä" vaikka he olisivat paneskelleet puolta kaupunkia..

• ja paskat...

Taitaapa olla jonkun läskin sepostama provo tämäkin. Eipä ole painolla näkynyt olevan eroa mielenterveyteen. Lihavilla vaan tuntuu tuo itsetunto olevan usein nollassa, ja ihan syystä.

• mitä te vauhkootte..

...aikuiset ihmiset.
      onko tuossa nyt mitään järkeä haukkua pyöreitä ja laihoja vuoronperään......?

Mie oon tälläinen mielenvikainen laiha :D. Mie en laihuta en ole koskaan halunnutkaan, mie yritän päin vastoin lihota mutta kun ruuan syöminen on "läpi huuto juttu" niin minkäs sille mahtaa jos ei kilot kerry :D

Ja sie joka sanoit että lihavilla on huono itsetunto lihavuuden vuoksi niin oletko miettinyt että laihoilla voi olla myös huono itsetunto laihuuden vuoksi? :)

Oon laiha, ja ihan huumorintajuinen ihminen ja käyttäydyn muita ihmisiä kohtaan kohteliaasti. On mulla tiettyä v-maisuutta luonteessa mutta se nyt on sellaista kieroa ja leikkimielistä (pistetään vaikka savolaisuuden piikkiin :D) ja kaekki on sen ymmärtäny. En pidä itseäni kauniina koska olen laiha, mutta tällä kropalla ja mielenterveydellä on pärjättävä :D

ps.elekee ennee haukkuko toisiannu syyttä suotta

• savona1nen

Tiällä toenen laiha ja hullu savolaisnainen. Minäkin yritän lihoa ainakin viiteenkymmeneen kiloon, muttei se taida onnistua. On minua kauniiksikin sanottu, ja v1ttuma1sen näköiseksi ja viisaaksi, ja hulluksi, ja kaikkea muuta siltä väliltä.

Kukin pärjää eväillään. Olen ihan onnellinen siitä, ettei äiti ollut kummoinen kokki, eikä ruoka ollut tärkeä perheessämme. Jos olisin saanut ylensyömisen mallin kotoa, olisin varmaan nyt pullero, koska aika lailla syön samoin kuin lapsena. Kiitos äiti, kun et ruokkinut syöttiläitäsi.

• rallatirallanlaa

Mitä h*vettiä väitellä, että kuka on sopiva. Laiha luikku, vai lihava läski. Sehän
      on niin yksinkertaista, kuin olla ja voi. Etsii sellaista seuraa mistä pitää.

Täällä jessustelevat antaa niin auliisti neuvojaan, mutta kannattais keskittyä
      vaan omaan itseensä.

Hulluja on joka koossa ja jokaisessa ammatissa. Sehän on suomalaisten
      kansantauti.

Tosin laihoja pidetää jostain pirun syystä älykkäinpinä, kuin lihavanpia.
      Tämäkin väite on tuulesta temmattua paskaa.

Itse olen normaalipainoinen, mutta mulle on ihan se ja sama mitä muut on.

• Ikiläskisinkku

Hellou! Yksi "läski" täällä taas:) Olen huomannut tuon läskikammoisuuden todellakin.En ole ihan mahdoton möykky,liikun vähän,mutten mätä herkkuja tauotta.Olen vaan aina ollut tanakka rakenteinen.Eron jälkeen laihduin rajusti.Silloin miesseuraa riitti liiaksikin.Nyt on olo tasaantunut ja ruoka maistunut,on tullut "vararavintoa".Nyt sit en enää kelpaakaan:/ Kaikin puolin asiat on kunnossa elämässäni,nätti naamalta,mutta kroppa ei niin timmi enää.Mun kohtalo on sitten olla ikisinkku hautaan asti.Valitettavasti pään sisällöllä ei ole mitään merkitystä,ainakaan tämän saitin miehille.
      Onneksi näitä hoikkia naisia sitten riittää kaikille niitä haluaville,ei tarvitse oksentaa treffeillä:) Minä ainakin rehellisesti aina kerrron olevani "läski" ennen treffejä.Silti miehet haluavat tavata,mutta siihen se jääkin,yhteen tapaamiskertaan.
      Eikä ne hoikat naiset mielenvikaisia ole,vaan kranttuja;) niillä on varaa kranttuilla.Ilmeisesti ap ei ole valinta nro 1;)

• no mutta_

Mielenvikaisuus kun ei katso sitä kehen se jämähtää. Onko sitten laiha, vai
      vähenmän sellainen.

Millaisilla ihmisillä on varaa luokitella joku tärähtäneeksi. Ehkäpä heillä, joilla
      itsellä on pipo vinossa.

Omituisiksi on mennyt nämä juttujen aiheet. Mitä tulee "hoikkien kranttuiluun",
      niin ei se yksin tee kenestäkään sen tavoitellunpaa ja ainutkertaista.
      Siihen tarvitaan paljon paljon myöskin muuta.

• ei ihme

että on niin paljon sinkkuja, kun lukee näitä viestejä. Olette kaikki rupusakkia henkisellä tasolla!!!!
      Ihmeellistä, että "kaikki" on joko lihavia tai laihoja. Missäs on normaalit? Minä näen todella paljon normaalivartaloisia ihmisiä katukuvassa.

• Joo kyllä

normaalivartaloisia on todella paljon, mutta se miten kukin luokitteelee sen
        normaalin sitten. Täällä on väännetty yhtenään kättä näista paino indekseistä.

Mikä on yhden mielestä laiha, niin onkin toisen mielestä ylipainoinen.
        Kyllä pienet ovat murheet ihmisillä.

• Nosce te ipsum

Hanki elämä ja opi elämään itses kanssa. Sen jälkeen voit alkaa miettimään jos joku haluais sen jakaa sun kanssas. Jos et osaa muita ihmisiä arvostaa, et tule koskaa löytämään itsellesi fiksua seuraa minkäänkokoisista naisista tai miehistä.

• dodoja

Hoikilla, etenkin hoikilla, pitkillä ja korkeasti koulutetuilla viehättävillä naisilla on usein varsin korkeat vaatimukset miehen suhteen. Ilmeisesti ap ei ole sitten vastannut heidän vaatimustasoaan. He käyttäytyvät treffeillä ynseästi, jos mies ei kiinnosta, koska ovat tottuneet siihen, että miehet jäävät kiusallisesti roikkumaan heidän peräänsä.

Itse olen normaalipainoinen, iloinen ja reipas nainen. Näiden treffipalstojen luokituksen mukaan olisin kai pyöreähkö, vaikka ihan normaalipainossa olen. Joskus minullakin oli nettitreffi-ilmoitus ja usein yhteydenpito jäi siihen, että mies totesi, etten ole kyllin hoikka. Erikoisinta tässä oli se, että suurin osa hoikkaa naista etsivistä miehistä olivat itse aikas pulleita tapauksia. :) No, löysin sitten miehen ihan reaalimaailmasta. Hän on ihan normaalivartaloinen, jos sillä nyt on merkitystä.

Mutta, siis, takaisin tuohon hoikkuusasiaan. Minulla on useita hoikkia, kauniita, jne. ystäviä. Ja kun kuuntelee heidän kertomuksiaan treffeistä (joita riittää), niin eipä heille todellakaan kukaan tunnu kelpaavan. Miehen pitää olla ei hoikka vaan sopusuhtainen ja lihaksikas, pitkä, hyvin koulutettu, tyylikkäästi pukeutuva, mielenkiintoisia harrastuksia, hyvä työ, lapseton jne. Yksikin vääränlainen katse, sana, tms. miehen osalta niin peli on pelattu.

Yksi näistä hoikista ystävistäni on naimisissa. Hän on kertonut meille ystävilleen, että kyseessä on hänen osaltaan järkiavioliitto. Vanhemmat halusivat, että hän menisi naimisiin ja hankkisi heille lapsenlapsen. Hän sitten valitsi miehen, jonka vanhemmat hyväksyisivät. Ystävyyttä kummempia tunteita hän ei tätä miestä kohtaan tunne - ja harrastaa irtosuhteita miehen tietämättä.

Joten mies, jos haluat hoikan naisen, niin ehkä kannattaa olla varuillaan naisen seurassa. Jos vähänkin katsot liian pitkään tai annat jotenkin vaikuttuneen, epätoivoisen, tms. vaikutelman, niin peli on osaltasi ohi. Jos niin sanot yhdenkin ei niin fiksun tai hauskan kommentin, olet historiaa, jne. Ainakin hoikat ystäväni lähtevät treffeille sillä mielellä, että siellä on taas vastassa joku kuolaava typerys, joka tavoittelee parempaa kuin mihin hänellä on rahkeita. Silti nämä naiset ovat ystävinä mukavia ja hauskoja.

• PIMPELI POM

HAHHAAA kiitos vaan dodojalle ystäviesi kuvailemisesta. Taisi tulla vahvistus aloittajan epäilyihin :)

"Joten mies, jos haluat hoikan naisen, niin ehkä kannattaa olla varuillaan naisen seurassa. Jos vähänkin katsot liian pitkään tai annat jotenkin vaikuttuneen, epätoivoisen, tms. vaikutelman, niin peli on osaltasi ohi. Jos niin sanot yhdenkin ei niin fiksun tai hauskan kommentin, olet historiaa, jne. Ainakin hoikat ystäväni lähtevät treffeille sillä mielellä, että siellä on taas vastassa joku kuolaava typerys, joka tavoittelee parempaa kuin mihin hänellä on rahkeita."

Jos tuollainen ajatusmaailma ja käytös ei ole mielenvikaisuutta niin ei sitten mikään. Mielenvikaisuutta on myös liian korkea virtsapitoisuus aivoissa.

Eihän tuollaisen kieron ja sairaan menttaliteetin naista voi kukaan mies haluta, ulkonäöstä riippumatta.

• blöööööö

Joo, kyllä sä oot nyt suorittanut niin laajan ja vakuuttavan tutkimuksen, että noin sen täytyy olla! Hoikka nainen = mielenvikainen nainen. Kuulostaa täysin järkevältä :D aaaaaahahahaha.

• Ex läski kipuineen

Itselleni on kyllä käynyt niin että minusta on tullut mukavampi ihminen kun laihdutin 15 kiloa.
      Aiemmin vaatteet kiristi ja hermot kiristi, kun aina vaan maha pönkötti tuossa edessä kuin tynnyri. Närästi, röyhtäytti ja vitutti.
      Olen päässyt kivuistakin kähes kokonaan ja olen nyt paljon, paljon mukavampi ihminen.

Ehkä tapaamillasi naisilla on joku mania tms sairaus joka "laihduttaa" heitä.

• Eivät ole mielen...

Olisiko niin, että hoikka nainen ei ole epätoivoinen, hänen ei tarvitse tarttua ensimmäiseen tarjoukseen joka annetaan.
      En sanoisi, että olen töykeä, mutta torjun kyllä ehdotuksia hyvin usein, koska jos minua ei kiinnosta tutustua, en haaskaa aikaa juttuun johon en alun perin edes usko. Minusta se on jopa kohteliasta, enhän sitten vie kyseisen herran aikaa turhaan, hän voi etsiä seuraa itselleen vielä toisesta naisesta illan aikana, ja jopa onnistua. Olen mielestäni ystävällinen miehille, mutta jos viestit eivät rupea menemään perille, jos olen selvästi viestittänyt, ettei minua kiinnosta, niin kyllä minä sitten yleensä häivyn paikan päältä, tai annan selvemmät merkit.
      Nettideiteistä minulla ei ole kokemusta, eikä koko juttu edes kiinnosta. Minulle tulee ihan riittävästi iskuyrityksiä elävässä elämässä, jopa ostoskeskuksessa on pyydetty kahville. Joo,, lähdin, koska herra vaikutti kiinnostavalta, mutta hetken puhuttuamme, huomasin ettei sittenkään, joten kiitin kahvista ja jatkoin matkaa, kadulla on tultu tarjoamaan kantoapua, ja sen jälkeen kysytty puhelinnumero, no tässä tapauksessa otin kantoavun vastaan, mutten antanut puhelinnumeroa, mies oli mielestäni liian nuori, vaikkakin komea.
      Uskoakseni kaunis nainen tottuu samaan huomiota, ei se tarkoita että olisi mielenvikainen. Voin myöntää, että saan aina kaupassa todellakin hyvää palvelua, minua tullaan palvelemaan vaikka olisi muita ennen minua. Hiljattain ostin huonekaluja, sain 300,- euroa enemmän alennusta miesmyyjältä (kävin aikaisemmin, ja silloin oli naismyyjä), sama juttu kun ostin elektroniikkaa, tarjous oli jo mennyt umpeen, mutta myyjä hymyili ja sanoi, että saan siihen tarjoushintaan.
      totta kai käytän näitä tilanteita hyväksi, kun ne vain tulevat suoraan eteeni minun tekemättä mitään asialle.
      Voithan ottaa itsellesi sen iloisen ja kaikin puolin mukavamman lihavan naisen. Ajon jatkossakin pitää rimaa korkealla, koska minulle ei ole niin väliä olenko suhteessa vai en. Viihdyn erittäin hyvin yksinkin.

• PIMPELI POM

Oikeasaa olet sikäli, ettei se ole mielenvikaisuutta, jos saa huomiota. Mutta kun tuppaa vaan virtsa nousemaan liikaa hattuun monilla, jotka sitä huomiota saavat.

Ja mitä siitä seuraa? No siitä seuraa se, ettei näille Paris Hiltoneille (joksi he siis itseään kuvittelevat), kusevat vaan omaan kaminaansa, kun todellisuudentaju on sumentunut.

Joten: en oikeasti ymmärrä mitä nämä kusihattumuijat ja wannabe Paris Hiltonit oikein nettideiteistä etsivät? Ei Richard Gere tai Brad Pitt ole täällä!

Siksi olisi ihan oikein, että deittipalstalla voisi olla jokin aikaraja. Ihan samalla tavalla kuin esim. autojen myynti-ilmoituksissa. Jos ei kuukaudessa tai kahdessa ala tulla tulosta niin se on maksu jatkoajasta tai sitten ulos. Poistuisivat nämä ylimieliset kehujen kerjääjät, jotka pilaavat koko palstan maineen ja vievät ilon muilta sillä kuukausikaupalla jatkuvalla elvistelyllään!

Samoilla linjoilla?

• reality check
        PIMPELI POM kirjoitti:

Oikeasaa olet sikäli, ettei se ole mielenvikaisuutta, jos saa huomiota. Mutta kun tuppaa vaan virtsa nousemaan liikaa hattuun monilla, jotka sitä huomiota saavat.

Ja mitä siitä seuraa? No siitä seuraa se, ettei näille Paris Hiltoneille (joksi he siis itseään kuvittelevat), kusevat vaan omaan kaminaansa, kun todellisuudentaju on sumentunut.

Joten: en oikeasti ymmärrä mitä nämä kusihattumuijat ja wannabe Paris Hiltonit oikein nettideiteistä etsivät? Ei Richard Gere tai Brad Pitt ole täällä!

Siksi olisi ihan oikein, että deittipalstalla voisi olla jokin aikaraja. Ihan samalla tavalla kuin esim. autojen myynti-ilmoituksissa. Jos ei kuukaudessa tai kahdessa ala tulla tulosta niin se on maksu jatkoajasta tai sitten ulos. Poistuisivat nämä ylimieliset kehujen kerjääjät, jotka pilaavat koko palstan maineen ja vievät ilon muilta sillä kuukausikaupalla jatkuvalla elvistelyllään!

Samoilla linjoilla?

Mitä on tämä todellisuus että on pakko olla lihava??? Ei se lihavuus ilmasta tartu kuin tauti, vaan se tulee siitä että syödään liikaa ja/tai ei liikuta tarpeeksi.

Todellisuutta on se että vanhemmiten ravinnon tarve vähenee ja ihmisen pitäisi osata sopeutua siihen, eikä mättää vimmaisesti kuin parikymppisenä konsanaan. Todellisuutta olisi se että tsekataan edes vähän että mitä sinne leipäläpeen tulee tungettua, koska liikalihavuus on terveysriski.

Jos naisella on ns. terveet elämänarvot ja hän tykkää liikkua, mitä yhteistä hänellä mitenkään voi olla sellaisen miehen kanssa joka vaan örisee, haisee ja leviää jossain sohvanpohjukassa? Haluat lenkille, mies suuttuu ja tulee riita. Juu ei sellaista kukaan jaksa.

Kyllä vanhenemisessa ja luonnollisessa rupsahtamisessa on ihan tarpeeksi vaivaa itsekullekin, miksi hommata väen vängällä väkisin itselleen ongelmia lihottamalla itseään kuin syöttöporsasta?

• tuitut pois ja heti
        PIMPELI POM kirjoitti:

Samoilla linjoilla?

joo toi vois olla hyvä idea, eli aikaraja profiilille. Minuakin kyllästyttää kun vuodesta toiseen siellä roikkuu niitä prinsessoja vaatimuslistoineen ja vieraskirja täynnä apinoiden ja imbesillien kuolausviestejä!

• Millamagia
        tuitut pois ja heti kirjoitti:

joo toi vois olla hyvä idea, eli aikaraja profiilille. Minuakin kyllästyttää kun vuodesta toiseen siellä roikkuu niitä prinsessoja vaatimuslistoineen ja vieraskirja täynnä apinoiden ja imbesillien kuolausviestejä!

Eiköhän se ole jokaisen oma asia miten kauan roikottaa profiiliaan netissä. Sekin on jokaisen oma asia vastaileeko kenellekään tai pistääkö puumerkkiään kenenkään vieraskirjaan. Maailmaan mahtuu niin prisessoja kuin luusereitakin, jokainen voi valita seuransa vapaasti.

• nestettä kertyy

itselläni joku tauti kerää nestettä kehoon. Olen ollut paastolla, mutta silti kiloja tulee koko ajan niin että kohisee.ensin 60, sit 70 nyt 82. Ja ruokaa en syö. Oisko sydämen vajaatoiminta? Rintavarustus on noin G, joten näytän xl vaikka en ole. Niitä kun ei voi pinentää edes paastolla, pitäisi leikkauttaa pois.

• Ehkä Katkera

Itsestäni tuntuu että nykyaikana kaikki muijat on jollain tapaa kieroutuneita ja outoja.

-seksi ei luista.
      -mies ei ole koskaan tarpeeksi hyvä, miestä ei arvosteta, joko liian kiltti, juoppo, laiska, tai tekee liikaa töitä, jne...
      -sen sijaan renttu ukko joka antaa turpaan se on hyvä, vaarallisuus on naisesta mukavaa.
      -suhteessa kieroillaan jotta saada tahto läpi.
      -vanhat riidat revitään aina auki sopivan tilanteen tullen.
      -myöntäminen ja anteeksi pyytäminen on mahdotonta.
      -nainen on aina oikeassa.
      -enää mies ei saa olla perheen pää joka tekee päätökset viime kädessä, ja kuitenkin nainen ei osaa viedä päätöksiä loppuun.
      -kiire ja stressi on tekosyy kaikelle.

kyllä naiset on nykyaikana hankalia enkä ihmettele miksi jotkut naiset jäävät "ikuisiksi" sinkuiksi.
      mies! jos pärjäät yksin olet enemän mies kuin se joka ei tule toimeen ilman naista. naiseen ei tule koskaan jäädä roikkumaan, vaan jos ei toimi kaikesta huolimatta niin silloin kiertoon, jos olet kunnon mies ansaitset saada kunnon naisen, tähän ei tuskin tarvitse täsmentää, kyllä kukin mies tietää arvonsa.

• kuka on pää?

Koska mies on Suomessa ollut perheen pää? Sodissa traumatisoituneista miehistä ei ollut perheen päiksi, vaan lähinnä juopottelemaan ja riehumaan. Sodissa kuolleiden tai sotien jälkeen alkoholisoituneiden miesten lapsilla kun ei kunnollista isähahmoa ollut, erityisen hyvin ei mennyt heilläkään.

On ollut niin kertakaikkisen päätöntä touhua että käytännössä polvesta toiseen nainen on joutunut olemaan se LOUHI joka taloutta pyörittää. Nykyajan naiset eivät tuota touhua enää jaksa, eli huolehtia lapsilauman ohella myös miehestä joka on jäänyt henkisesti pikkulapsen tasolle. Ei ihme jos ei homma ole hanskassa enää kellään. Juuri kun miehistä melkein saattaisi jo olla johonkin kotonakin, naisia ei enää kiinnosta selvittää asiaa kun ovat äidiltä ja isoäidiltä oppineet että mies on tarpeeton p...ska.

• Mikä ihmeen pää?

Miksi hitossa miehen pitää olla perheen pää? Monessa perheessä nainen tienaa samanverran tai enemmän kuin mies. Mikä muu syy kuin raha antaisi jommalle kummalle sukupuolelle luvan olla perheen pää? Meillä päätökset tehdään yhdessä!

• Lasi vettä

Olen työpaikalla jossa on yllättävän paljon syömishäiriöisiä naisia. Skaala on laaja, anorektikoista erilaisiin kontrollifriikkeihin ja ruuankyttääjiin. Ja kyllä heistä valtaosa on neiti-ihmisiä...

Itse olen hoikka/normaali, mutta kyllä se tosiaan kovaa työtä vaatii. Ja usein on nälkä ja huono olo ja verensokerit alhaalla. Ei se ole kivaa.

• khksd

Mä uskoisin, että naisten nuivuus johtuu siitä että miehistä iso osa on valehtelijoita.

Kun lukee noita miehille tarkoitettuja palstoja, niin huomaa niissä keskusteluja siitä miten nainen kellistetään sänkyyn jne. Tällaista kun ei ole aikaisemmin kokenut saattaa joutua pelimiehen uhriksi. Kyllä sitä siinä kyynistyy kun huomaakin tulleensa kusetetuksi. Vuosisadan rakkaustarinaa ei olekaan, vaan on kasa paskaa ja valheita vaan.

Kaikki paska lähtee miehistä. Huomaahan sen kun lukee näitä palstoja. Suurin osa miehistä on vain pillun perässä juoksevia idiootteja. Sitä saadakseen valehdellaan vaikka ja mitä. Sitten kun nainen lankeaa tuollaiseen kusipäähän, on hän vain käytetty huora.... jne, jne

• dffddffddfdfdf

Nojaa eipä ne kunnollisetkaan miehet kelpaa, jos eivät ole komeita.

Ennen olin hoikka ja mukava. Nykyään lihaksikas ja mukava.
      Ennen en seuraa saanut, nyt kummasti ihastutaan jne jne.

Jep jep. Ikävä kyllä kyllästyin jo naisiin aikaisemmin. Seksuaalisesti ne vetävät puoleensa, mutta ihmisenä hyvin hyvin harvat ovat mielenkiintoisia.

Taidan siis myös olla yksin koko ikäni. Ei haittaa :)

• 10+8

Miksi puhut ensin komeudesta ja seuraavaksi lihaksikkuudesta, ne kun ovat kaksi ihan eri asiaa. Kasvoista on valitettavasti pitkälti kiinni miehen menestys, itse en ole lihaksikkaana huomannut että nyt muhun ihastuttaisiin. Naiset kyllä usein sanoo että hyvä kroppa mutta se jää aina siihen, ei mitään todellista kiinnostusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe