Noniin, kysytäänpäs Suomi24 oraakkelilta mielipidettä seuraavaan dilemmaan.
Minulla on viisi vuotta nuorempi tyttöystävä, itse olen lähempänä kolmeäkymppiä.
Muutimme yhteen puolen vuoden seurustelun jälkeen, nyt ollaan asuttu yhdessä vähän vajaa kaksi vuotta.
Arki sujuu lähestulkoon ongelmitta ja minä viihdyn erinomaisesti tyttöystäväni kanssa. Ongelma on siinä, että minusta tuntuu, että hän ei oikeasti halua olla seurassani.
Seksiä harrastamme nykyään ehkä kerran viikossa välillä jopa harvemmin ja nainen on täysin haluton kokeilemaan mitään piristävää. Itsellä halut olisi vaikka päivittäiseen puuhasteluun ja tämän olen myös tuonut ilmi.
Nainen väittää, että arki on ihanaa ja pitää seksistä, mutta samalla vaikuttaa siltä, että hän välttelisi läheisyyttä ja katsoo mielummin televisiota tai nukkuu, kun tekee kanssani mitään.
Olen suunnitellut meneväni kihloihin ja sitä myöden naimisiin tämän naisen kanssa, mutta epäilykseni on alkanut herätä, onko nämä jonkinlaisia tunnusmerkkejä, että rakkaus hänen osaltaan on hiipumassa? Käsittääkseni parisuhteessa on asiat hyvin kun ihmisellä on tunne, että saa riittävästi läheisyyttä ja rakkautta, mutta minulla on jatkuva ahdistus tämän vuoksi.
Toisaalta mietin, onko tämä normaalia parisuhteeseen kuuluvaa väljähtymistä, kun nainen kuitenkin kirkkain silmin väittää kaiken olevan hyvin...
Kun toisaalta on käynyt mielessä, että tuo nainen nyt viettää tässä mukavaa elämää odottaen parempia aikoja.
Eli nyt siitä sitten vaan trollaamaan :) Toivoisin kyllä ihan asiallisiakin näkemyksiä.
Tyttöystävän käytös
17
3951
Vastaukset
- TulevaVaimo
Voihan olla, että naisesi on hieman tympääntynyt arkeenne, mutta mielestäni hänen pitäisi ottaa vastuu yhtälailla sen mukavasta sujumisesta. Osoitatko hellyyttä naisellesi vain silloin, kun haluat seksiä? Kannattaisi varmaan pitää naistasi hyvänä ihan ilman taka-ajatuksia (tai ainakaan älä näytä niitä :)) ja katsoa, että alkaisiko hän sen myötä enemmän olemaan seurassasi. Myös pieni reissu voisi olla paikallaan, saisitte yhteistä aikaa ja liekkiä voisi taas sytyttää uudelleen.
Meilläkin arki sujuu mukavasti miehen kanssa, mutta välillä sitä tuntuu, että hukkuu arkiaskareiden jalkoihin, toisessa ei siis ole varsinaisesti mitään vikaa. Silloin on kiva lähteä pienelle reissulle tai tehdä jotain vähän spesiaalimpaa. Vaikka ihan käydä ulkona syömässä ja pitää leffailta, jotain siitä normaalista arjesta poikkeavaa, ei sen tarvitse edes olla mitään isoa. Ja tietysti toisen lähelle pääsee kyllä, kun tarjoutuu vaikka hieromaan, toimii ainakin meillä :)
En usko, että mistään kovin vakavasta asiasta on kyse, mutta voit koittaa ottaa naistasi enemmän huomioon ja katsoa, että tuottaako se tulosta. Luulisin, että tuo kausi menee ohitse jossakin vaiheessa. eihän teil mitää ongelmaa oo, jos puhutte asioista ja välil kysytte mitä toinen haluaa nyt ja tulevaisuudelta :)
samat tulevaisuude näkymät o aika tärkeet, jos meinataa ol yhes kuolemaa asti.
joistai asioist kumpiki joutuu matka varrel kuiteski luopumaan tai antaa pikkase periks, seo selvä.
mut puhuminen toiselle ja toise kuunteleminen o tärkeet. ihmine ei pysty kuitenkaa kaikkee kertoo elekielellää, et pakko o joskus avata suutaaki ja parempiki olis, ettei an vääriä signaaleja.
Ja niinko, mä oon vast 19, mut parisuhtees ollu jo 2½ vuotta ja tona aikana oon huomannu et puhumine seo tärkeet parisuhtees!! ja se, et sanoo asiat miten itse ne kokee!- 12 + 14
Älä sotke seksiä ja rakkautta. Naista ei rakkaus kiihota vaan suhteen alun hurma.
Toki naisesi haluaa seksiä -- todistaakseen itselleen, että suhde on vielä kunnossa. Mutta siihen riittää alati harveneva tahti, ja kun päästään naimisiin, suhteen olemassaolon todistaa vihkisormus.- ....................
Ja millä perusteella seksi ja rakkaus eivät liity toisiinsa? Kyllä se, kun saa mieheltä/naiselta huomiota päivittäin ja molemmat saavat seksistä yhtä paljon nautintoa, ylläpitää läheisyyttä rakkaussuhteessa. En tiedä millaisia olette sängyssä, mutta joku ei natsaa? Oma mieheni ainakin tietää millä tehdä minut hulluksi.. Seksikin on yllätys yllätys asia, josta voi puhua ja josta kannattaakin puhua, koska harva tietää automaattisesti mikä toisen sukupuolen edustajasta tuntuu hyvältä.
- jfdljs
Minusta kyllä kuulostaa siltä ettei teillä suurempia ongelmia ole. Naisesi asuu kanssasi, omassa kotonaan, joten hänhän vain elää niinkuin omassa kotonaan kuuluukin: löhöää silloin sohvalla katsomassa tv:tä kun huvittaa jne. Katseleppas lähipiirissä olevien vanhempien ihmisten parisuhteita, ei se ole koko ajan yhdessä tekemistä :) Antaako naisesi pussata, halata ja tulee pyydettäessä kainaloon? Jos niin teillä on enemmän läheisyyttä kuin monissa parisuhteissa! Seksistä kannattaa puhua ja koittaa tehdä asialle jotain, kun ilmeisesti sitä kaipaat enemmän.
Tekisi mieli melkeinpä sanoa että tuota se arki nyt on, miellyttääkö se sinua, oletko valmis elämään vaikka loppuelämän tuolla tavalla? Jos et, niin ehkä kannattaa kosintasuunnitelmat jäähdyttää siihen asti kun voit olla varma ettet kaipaa kokoajan sitä alun huumaa, yhdessäoloa, vaan osaat antaa tilaa ja olla välillä ystävä toiselle. - ota huomioon
että teil on ikäeroa ja olet alkanut seurustella tytön kanssa, joka on nyt kypsymässä aikuiseksi... selittääkö kaikkee, en tiedä, mutta kantsii pitää mieles!
- alli et kump.
olet onnenpoika, koska aion nyt paljastaa sinulle salaisuuden, jonka vain harvat tietävät. tämä tulee suoraan s24-kristallipallostani, joka kertoo koko totuuden ja vain totuuden kaikissa tilanteissa.
nainen ei innostu seksistä jos hän ei saa siitä itse nautintoa. siksi hän välttelee sinua.
vaikuttaa siltä, että sinun tyylisi rakastella ei tuota hänelle riittävästi nautintoa. koska hän on noin nuori, hän ei pysty luontevasti kertomaan sinulle mistä hän todellisuudessa nauttii.
jos haluat muutosta tilanteeseen, sinun täytyy ottaa paremmin huomioon hänen tarpeensa. melko suurella todennäköisyydellä hän kaipaa enemmän ja parempaa esileikkiä = hyväilyä muualta kuin erogeenisiltä alueilta, suutelua, niskan silitystä, kauniita puheita siitä miten ihana hän on jne.
30 min. tätä (katso kellosta!) ja mahiksesi paranevat suuresti!
t. trosiallinen alli- toden totta
Naisten kuuluu saada myös aina orgasmi tai muuten into lopahtaa. Naiset kun ei saa yhdynnän aikana yleensä.
Ihmisillä on myös muita ongelmia päänsä sisällä, kuten surua jos läheinen on kuollut, tai ikävyyksiä työpaikalla, ongelmia kaverisuhteessa jne. Kaikki ei kerro kaikkea. Masennus voi ilmentyä apatiana.
Koitahan jutella suoraan asioista. Houkuttele hänet tekemään asioita yhdessä. Menkää vaikka iltalenkille. Happihyppely piristää aina tv.n sijaan.
- drtfgyhujnsss
ei tosiaankaan tarvitse saada orgasmia aina kun harrastaa seksiä. Moni nainen ei saa orgasmia ikinä, eikä moni välitäkään edes koko orgasmista, seksi voi tuntua muutenkin tosi hyvältä ilman sitäkin. Se mitä nainen seksissä kaipaa, on läheisyyden ja yhteenkuuluvuuden tunne, nainen haluaa tuntea olevansa rakastettu ja haluttava. Näin ainakin omalla kohdallani ja varmaan monen toisenkin. Mutta hellyyttä pitää olla tosiaankin muutenkin kuin että se aina johtaisi johonkin heti. Joitakin naisia ahdistaa suunnattomasti jos mies tulee hiplailemaan, kun heti tietää että sillä on vaan se yksi asia mielessä.
ps.naiset rakastavat silittelyä ja hierontaa, ihana tunne jos oma mies joskus viitsii silitellä päästä, niskasta ja selästä... ihanaa jos sormet seilaa hellästi ympäri kehoa ilman että osaa ennakoida mitä seuraavaksi tapahtuu.- Seksistä ja O:sta
Olen aika isolta osin eri mieltä.
Jos minä en saa orgasmia koskaan, jätän miehen ihan takuulla. Ja kyllä, osaan kertoa ja ilmaista muutenkin mitä haluan. Olen erittäin helppo. Ainoa mies, kenen kanssa en saanut, oli hallinnantarpeinen lähes impotentti, joka ei kertakaikkisesti osannut mitään, mutta luuli osaavansa kaiken: eikä kuunnellut kehoa, sanoista puhumattakaan. Ja ei tarvinnut kovin kauaa kokeilla. Kavereita voi olla ilman seksiäkin. En vaadi seksissä ihmetemppuja enkä mitään mitä ei toinen halua, konstit on monet (tyylit ja rytmit vaihtelee, jees), mutta mitä ihmettä tekee seksillä, mistä ei nauti seksinkin takia? Selittelee itselleen satuja, miten muka nauttii muutenkin? Ei, kyllä minä haluan tuntea himoa, haluta, kostua, ja saada orgasmin. Kyllä minä haluan rakkauden tunnustuksia ja läheisyyttä muuallakin, ja seksi oman kumppanin kanssa on aina myös sitä, mutta kyllä se on seksiä. Himoa. Tyydytystä. Ja turhaa ilman orgasmia. Jotkut kerrat on ihan luonnostaan ns. huonompia, ja ehkä aina ei tarvikaan saada, mutta... kyllä nainen haluaa ihan nauttia itse seksistä. Ja että molemmat nauttii.
Kyllä, se orgasmi on tärkeää ja tottakai joskus voi olla ilman orgasmia, mutta ei todellakaan riitä joku läheisyys ja yhteenkuuluvuuden tunne: ne on ihania ja kivoja, mutta kyllä se mieskin sen orgasmin saa ja haluaa, ja ei miehille hoeta nuoresta saakka, että orgasmia ei tarvitse saada, sinulle pitää riittää se läheisyys kun joku panee ja olet sitten siihen tyytyväinen. Sinä olet rakastettu kun suhteessa saat seksiä, vaikka epätyydyttävääkin etkä koskaan saisi. Mitä hemmettiä se on: eikö sitä läheisyyttä ja yhteenkuuluvuutta ole muutenkin? Miksi naiselle se on vaan sitä ikuista yhteenkuuluvutta ja miehelle kiihkoa, halua, tulemista?
Se on höpöä koko hokeminen ja pääosin ei perustu siihen, että naisen olisi jotenkin mystisen vaikea saada orgasmia. Se perustuu johonkin viktoriaaniseen käsitykseen siitä, että pohjimmiltaan nainen ei vaan ole kiimainen, halua, nussi, harrasta seksiä seksin vuoksi, että nainen saa jos saa, hieman kuin lahjana. Nainen on siveä ja sille riittää läheisyyskin. Ja se on niin mystinen se naisen värkki, ettei se tunne sitä itsekään ja mistäs sitä sitten tietää, miten se orkut saa...
Kyllähän nainen saa orgasmin ja nauttii seksistä: suurin osa vaan uskoo tuohon, että se on oikeaa naiseutta kun tyytyy siihen, että kunhan saa antaa, ja suurin osa vaan tyytyy orgasmittomaan seksiin. Eihän O:ta pakottaa kannata, en puhu suorituksesta (enemmän himoon heittäytymisestä) mutta naisella on kaikki kiihottumiseen tarvittavat osat: ja tärkeimmät erittäin herkkiä. Se mistä on kyse, on että ei uskalleta puhua, opastaa ja naiset ilmeisesti runkkaavat liian vähän: jos ei itse tiedä, miten se orgasmi tulee, miten sitä voi opettaa toiselle? Jos ei itse tunne omia vehkeitään, miten se toinenkaan voisi tuntea?
"Moni ei välitä koko orgasmista" kyllä aika moni välittää ja välittäisi etenkin jos sen saisi. Mutta kun edelleen elää harhaluulo, että jos nainen haluaa myös orgasmin, se on huono, vaativa, ja jotenkin naisen seksuaalinen halu, siis se että oikeasti haluan seksiä seksin, kiihottumisen, orgasmin takia myös, on huonompaa, kun juuri tämä "minulle riittää se läheisyys... " ja tyytyminen patjana oloon. Ei tarvitse vaatia, vaan opetella haluamaan.
Naiset eivät kaikki rakasta pelkkää hipelöintiä. Joo, kiihkeitä suudelmiä kaulaan, niskaan ja rintoihin, sitä että mies tietää, missä se klitoris sijaitsee ja suutelee ja hyväilee muutakin, ja muuten, se ennakointikin on tosi kivaa, kun tietää, että siitä saa orgasmin. Tietenkään paraskaan mies ei auta, jos nainen itse tiedostaa esim. ulkonäkönsä koko ajan, ei uskalla heitttäytyä ja pitää itseään "orgasmittomana". Tms.
Kyllä, monen mielestä hellyys ilman seksiä on tärkeää, myös miehistä, mutta mikä ihmeen tarve on aina hokea sitä, että ei se orgasmi mitään merkkaa. Kyllä se merkkaa ja paljon. Miksi ihmeessä naisten pitää tyytyä? Miksi ei saisi nauttia, täysillä?
Niitä joitain naisia ei ahdistaisi ollenkaan se hiplailu, eikä se että miehellä on seksi mielessä, kun he tietäisivät että se seksi on sellaista, missä yleensä SAA orgasmin, missä usein taju meinaa lähteä ja mistä he nauttivat myös sen seksin itsensä takia, eikä minään läheisyyden korvikkeena ja itselleen rakkauden todisteluna. Ei ahdistaisi sekään, että tietäisi sen johtavan seksiin, saattaisi jopa itse hipelöidä vain seksi-tarkoituksessa.
Suoritusta ei tarvitse asiasta ottaa, vaan seikkailu. Seikkailu toisen kehoon, ja sen kaikkiin pisteisiin. Halua tehdä toiselle hyvää. Luottamusta, kehon rakastamista, halua, ja halut tarttuu toisiinsa. Suorituksen sijaan on Kokeilu paljon parempi. Orgasmi tulee itsestään, kunhan päästää irti. Suurimmalle osalle! - napw
Seksistä ja O:sta kirjoitti:
Olen aika isolta osin eri mieltä.
Jos minä en saa orgasmia koskaan, jätän miehen ihan takuulla. Ja kyllä, osaan kertoa ja ilmaista muutenkin mitä haluan. Olen erittäin helppo. Ainoa mies, kenen kanssa en saanut, oli hallinnantarpeinen lähes impotentti, joka ei kertakaikkisesti osannut mitään, mutta luuli osaavansa kaiken: eikä kuunnellut kehoa, sanoista puhumattakaan. Ja ei tarvinnut kovin kauaa kokeilla. Kavereita voi olla ilman seksiäkin. En vaadi seksissä ihmetemppuja enkä mitään mitä ei toinen halua, konstit on monet (tyylit ja rytmit vaihtelee, jees), mutta mitä ihmettä tekee seksillä, mistä ei nauti seksinkin takia? Selittelee itselleen satuja, miten muka nauttii muutenkin? Ei, kyllä minä haluan tuntea himoa, haluta, kostua, ja saada orgasmin. Kyllä minä haluan rakkauden tunnustuksia ja läheisyyttä muuallakin, ja seksi oman kumppanin kanssa on aina myös sitä, mutta kyllä se on seksiä. Himoa. Tyydytystä. Ja turhaa ilman orgasmia. Jotkut kerrat on ihan luonnostaan ns. huonompia, ja ehkä aina ei tarvikaan saada, mutta... kyllä nainen haluaa ihan nauttia itse seksistä. Ja että molemmat nauttii.
Kyllä, se orgasmi on tärkeää ja tottakai joskus voi olla ilman orgasmia, mutta ei todellakaan riitä joku läheisyys ja yhteenkuuluvuuden tunne: ne on ihania ja kivoja, mutta kyllä se mieskin sen orgasmin saa ja haluaa, ja ei miehille hoeta nuoresta saakka, että orgasmia ei tarvitse saada, sinulle pitää riittää se läheisyys kun joku panee ja olet sitten siihen tyytyväinen. Sinä olet rakastettu kun suhteessa saat seksiä, vaikka epätyydyttävääkin etkä koskaan saisi. Mitä hemmettiä se on: eikö sitä läheisyyttä ja yhteenkuuluvuutta ole muutenkin? Miksi naiselle se on vaan sitä ikuista yhteenkuuluvutta ja miehelle kiihkoa, halua, tulemista?
Se on höpöä koko hokeminen ja pääosin ei perustu siihen, että naisen olisi jotenkin mystisen vaikea saada orgasmia. Se perustuu johonkin viktoriaaniseen käsitykseen siitä, että pohjimmiltaan nainen ei vaan ole kiimainen, halua, nussi, harrasta seksiä seksin vuoksi, että nainen saa jos saa, hieman kuin lahjana. Nainen on siveä ja sille riittää läheisyyskin. Ja se on niin mystinen se naisen värkki, ettei se tunne sitä itsekään ja mistäs sitä sitten tietää, miten se orkut saa...
Kyllähän nainen saa orgasmin ja nauttii seksistä: suurin osa vaan uskoo tuohon, että se on oikeaa naiseutta kun tyytyy siihen, että kunhan saa antaa, ja suurin osa vaan tyytyy orgasmittomaan seksiin. Eihän O:ta pakottaa kannata, en puhu suorituksesta (enemmän himoon heittäytymisestä) mutta naisella on kaikki kiihottumiseen tarvittavat osat: ja tärkeimmät erittäin herkkiä. Se mistä on kyse, on että ei uskalleta puhua, opastaa ja naiset ilmeisesti runkkaavat liian vähän: jos ei itse tiedä, miten se orgasmi tulee, miten sitä voi opettaa toiselle? Jos ei itse tunne omia vehkeitään, miten se toinenkaan voisi tuntea?
"Moni ei välitä koko orgasmista" kyllä aika moni välittää ja välittäisi etenkin jos sen saisi. Mutta kun edelleen elää harhaluulo, että jos nainen haluaa myös orgasmin, se on huono, vaativa, ja jotenkin naisen seksuaalinen halu, siis se että oikeasti haluan seksiä seksin, kiihottumisen, orgasmin takia myös, on huonompaa, kun juuri tämä "minulle riittää se läheisyys... " ja tyytyminen patjana oloon. Ei tarvitse vaatia, vaan opetella haluamaan.
Naiset eivät kaikki rakasta pelkkää hipelöintiä. Joo, kiihkeitä suudelmiä kaulaan, niskaan ja rintoihin, sitä että mies tietää, missä se klitoris sijaitsee ja suutelee ja hyväilee muutakin, ja muuten, se ennakointikin on tosi kivaa, kun tietää, että siitä saa orgasmin. Tietenkään paraskaan mies ei auta, jos nainen itse tiedostaa esim. ulkonäkönsä koko ajan, ei uskalla heitttäytyä ja pitää itseään "orgasmittomana". Tms.
Kyllä, monen mielestä hellyys ilman seksiä on tärkeää, myös miehistä, mutta mikä ihmeen tarve on aina hokea sitä, että ei se orgasmi mitään merkkaa. Kyllä se merkkaa ja paljon. Miksi ihmeessä naisten pitää tyytyä? Miksi ei saisi nauttia, täysillä?
Niitä joitain naisia ei ahdistaisi ollenkaan se hiplailu, eikä se että miehellä on seksi mielessä, kun he tietäisivät että se seksi on sellaista, missä yleensä SAA orgasmin, missä usein taju meinaa lähteä ja mistä he nauttivat myös sen seksin itsensä takia, eikä minään läheisyyden korvikkeena ja itselleen rakkauden todisteluna. Ei ahdistaisi sekään, että tietäisi sen johtavan seksiin, saattaisi jopa itse hipelöidä vain seksi-tarkoituksessa.
Suoritusta ei tarvitse asiasta ottaa, vaan seikkailu. Seikkailu toisen kehoon, ja sen kaikkiin pisteisiin. Halua tehdä toiselle hyvää. Luottamusta, kehon rakastamista, halua, ja halut tarttuu toisiinsa. Suorituksen sijaan on Kokeilu paljon parempi. Orgasmi tulee itsestään, kunhan päästää irti. Suurimmalle osalle!Edellinen kirjoittaja tarkoitti varamasti sitä, kuinka kaikille naisille ei ole tärkeä se orgasmi. Toki se sellaisille on jotka sen usein saavat. Mutta on aivan tosi juttu että kaikilla ei mene hermotukset samalla tavalla alapäässä, jotku eivät vain saa yhdynnässä ja sillä ei ole paljoakaan tekemistä mielentilan tai miehen taitojen kanssa. Luonnollisesti näille ihmisille yhdynnässä saatu orgasmi ei ole etusijalla, vaan sen voi hoitaa pois alta esim. esileikin aikana.
Minäkin saan helposti, mutta en silti koe sitä mahdottoman tärkeäksi, johtuen paljon siitäkin että seksi ylipäätänsä tuntuu hyvältä vaikka ei varsinaista orgasmia saisi. Toinen syy on se, että olen myös tietoinen siitä että synnytyskin voi tuon ilon naiselta viedä (joillakin jopa toisin päin, mutta pääsääntöisesti hermotus aika usein muuttuu), niin en viitsi/halua laittaa sille niin paljon painoarvoa. - Anonyymi
Silittely ja hierominen kyllä kelpaa naiselle mutta kun tulee miehen vuoro saada käteenveto tai suikkari niin naista aikaa väsyttää ja menee nukkumaan. Tämä itsekkyys on tullut vastaan monessa suhteessa ja aina on mennyt vaihtoon. Sitten vielä se ilme naisella kun kuulee sen että haluan erota.
- Oraakkeli 9867
Joo, siinä se yleensä onkin. Sinä tuot oman halusi ilmi, nainen ei halua = Nainen ei saa orgasmia, nainen ei nauti itse seksistä, ja sinä et sitä tajua. Luulet vaan, että hän ei suostu. Arki onkin kunnossa varmaan muilta osin, siis kaveruuden osalta. Ei ongelma ole siinä.
Hän välttelee läheisyyttä, koska sinun kanssasi se johtaa seksiin, mistä... Nainen ei siis nauti. Ensihuuman aikana ja ihastuneena hän jaksaa hokea itselleen, miten ihanaa on olla sinun lähelläsi ja se riittää. No, se meni nyt. Romanttinen haave ja miehen suuri läheisyys ei vaan nyt enää riitä: kiihkeä seksi kyllä pitäisi sitä yllä. Nainen rakastuu seksin myötä ja seksillä ja etenkin orgasmilla hän nimenomaan innostuu seksistä lisää.
Olet oikeassa, että hänen rakkautensa on hiipumassa pikkuhiljaa. Nyt hän jaksaa vielä tyytyä arkeen, kaikkihan on hyvin. Mutta seksin myötä, hiipuu kaikki muukin. Älä päästä seksiä hiipumaan. Kehity. Juuri kukaan viriili ja nuori ihminen ei katso ennemmin televisiota, kun saa orgasmeja.
Eli, saako naisesi läheisyyttä muutenkin? Vai aina vaan hipelöit hieman ja yrität sisään?
Saako hän hyvää esileikkiä, suuteletko joka paikkaa, muistatko missä hänen niskansa, rintansa ja klitoriksensa sijaitsee? Mitä siinä välissä on?
Muistatko että se pari minuuttia on tylsää ja vähän, ja se että sinä tulet, ei tarkoita että molemmat ovat nauttineet?
Òletkos ottanut hierontaöljyt käyttöön ja makuöljyissäkin löytyy?
Nainen ei halua kokeilla mitään piristävää, koska hän ei usko, että se johtaa hänen osaltaan mihinkään piristykseen, vaan sinun piristykseesi. Miksi?
Normaalia parisuhteeseen kuuluvaa väljähtymistä tapahtuu vain kun lapset ovat pieniä. Seksiin pysyy mielenkiinto kun siitä nauttii, eikö totta? Siksihän se sinuakin kiinnostaa? Päättele siitä siis.
Äläkä tee sitä virhettä, että alat suorittamaan, vaan käytä aivojasi. Ei hän ole suorituskohde tai koe eikä patjakaan, vaan ihminen, seikkailu, tuntemattomuus, kaikki hänessä onkin siis uutta, koska sinä et selkeästi häntä tunne. Mistä hän nauttii, koska hän lähtee mukaan? Mistä voit koskea, miten saat hänet kostumaan? Kuinka kauan voit jatkaa, että hänen on pakko päästää irti? Miten arkeen saa romantiikkaa? Saako hän koskaan olla vain pääosassa? Kuinka muu arki sujuu, jos aiot illalla saada, aloita jo aamulla -> Ole hellä, autta kotona, teetkö mitään, oletko ahkera, kerrotko hänelle juttuja, pussaatko ohimennen, halaatko, taputatko pyllylle, kuiskaatko korvaan?
Kerrotko vaan tylsästi halujasi, vai fantasioita? Ketä kiinnostaa "Mä haluaisin seksiä joka päivä": Ei ketään! Oikeasti, ei paljon sytytä, ei kiinnosta, ei mitään. Miksi sen edes pitäisi kiinnostaa tai kiihottaa? Jaa, jaa, mäkin haluaisin voittaa lotossa. Mäkin haluaisin sitä sun tätä ja blaa, blaa...
Enemmän kiinnostaisi fantasia, mihin haluaisit koskea, miten haluaisit koskea, miten haluat, ja himoitset, miten suutelisit, koskisit, ja miten nautit kosteudesta, kiihottumisesta, miten rakastat ihon pintaa, pyllyn kaarta, pimpin pehmeyttä ja seksiä... Mistä kaikista syistä. Mieti itse mielessäsi. Vertaa vaihtoehtoja. Voiko toiselle kertoa, kiihottaa, ihan ohimennen, tai selkää silittäessä. Onko pakko olla mielikuvitukseton ja tylsä?
Mieti vähän. Naisesi mielummin katsoo televisiota tai nukkuu. Sinä ja seksinne on tylsempää kuin tv tai nukkuminen. Ja hän antaa sinulle kerran viikossa, koska tykkää ja haluaa suhteenne kestävän. Joo, hän rakastaa sinua ja kohtahan te olettekin jo parhaita ystäviä... Ilman seksiä tosin.
Nyt kysyt miksi hän ei sano mitään: lue alhaalta. Naisille hoetaan ja opetetaan ettei seksistä voikaan oikein nauttia ja kyllä se naiselle on ilo ja onni ilman nautintoakin. Naisesi siis toteuttaa tätä "läheisyyttä ja rakkautta" hokemaa ja luuleekin että kaikki on hyvin. Samoin sinä. Et tajua itsestään selvyyttä.
Kyllä, jos aiot saada himoa, sinun pitää sytyttää se.
Jos naisesi nauttii seksistä, hän haluaa seksiä ja jos hän nauttii siitä suunnattomasti, hän vaikka kerjää sitä.- Aikuinen nainen 33
Olen täsmälleen samaa mieltä. Loistava kirjoitus.
- Jallu590
Ota väkisin, jos ei suosiolla anna.Väkisin makaat.Laita se horatsu kontilleen ja työnnä molo sisään peppureikään.Varmana kiljuu lisää.
- N_22
Voisiko naisesi olla muuten vain väsynyt? Jos on huolia, niin ei silloin tule mieleen tuollainen läheisyys.
- Anonyymi
Vaihtoon. Pahenee vaan ja kohta huomaat että parhaat vuotesi menivät jo ja olet ns. Nalkissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701