Mitenkäs saisin naisen kiinostumaan minusta???
Neuvoja!
7
320
Vastaukset
- Ex Pimp
Ole kiinnostava ja viehättävä ja säteile miehistä energiaa. Ennen kaikkea sinun pitää varautua yrittämään useita naisia.
- Nainen....
Tai jos haluat vain sen yhden naisen, näytä sille että hän on "ainoa laatuaan" kerro tunteista, ei liian painostavasti, mut heitä ilmaan ajatus. Silloin ei luiki karkuun mut tietää mitä ajattelet..
- jfhgkdjfgkfd
Kysymys ei ole siitä mitä haluaa, vaan jos yrittää saada itselleen ainoastaan yhtä naista sanotaan vuoteen, niin käytös on niin lussua tai överiä, että ei onnistu luultavasti tekemään kovinkaan hyvää vaikutusta.
- mie vaan
Ilmaise omaa kiinnostustasi.
- randomi12412
siis minulla on jo kiikarisssa nainen ongelma on vaan se että miten voisin niinku saada sen itelle :D esim parisuhteeseen tai jotaki vastaavaa :D
- vinkkejäsulle(n)
vähä flirttiä peliin nii eiköhä se siitä ;) kyselet et "miten ois jos oltais vähä enemmä ko mitä nyt ollaan" tai "mikäs tää meidän tilanne nyt on"?
- NotGonnaHappen
Ihmettelen jos tolla vielä tulee natsaamaa. =D Kyl se iskemine vaatii vähä enemmä persoonallisuutta, rohkeutta, röyhkeyttä ja karismaaki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 78992
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm75763J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 54709
- 108656
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 41498
- 18498