24-vuotias Smart on rehennellyt kavereilleen yksityiskohtia seksisuhteestaan 42-vuotiaan Lopezin kanssa. Step Up -elokuvasta tutun tanssijan ystävien mukaan romanssista nauttiva pari viettää suurimman osan yhteisestä ajastaan vällyjen välissä. Lopezin toy boy on haltioissaan etenkin perheenäidin upeasta vartalosta ja rakastelutaidoista.
- Casper kertoi, että Jenniferin vartalo on kuin 20-vuotiaalla ja että laulaja on kuin seksin jumalatar. Hän kertoi myös Jenniferin olevan huippukunnossa. He ovat erottamattomat.
Ystävän mukaan pariskunnan suhteeseen kuuluu tällä hetkellä vain seksiä. He ovat kuitenkin viime aikoina tutustuneet enemmän toisiinsa ja flirttailleet avoimesti julkisilla paikoilla. Lähteiden mukaan Jennifer pitää suhdetta vain “hauskana irrotteluna”.
Mitäs mieltä tän palstan naiset tästä suhteesta on?
42v nainen ja 18v nuorempi mies
19
314
Vastaukset
- Pelkkää seksiä?
Jennifer Lopez tapailee nykyään 24-vuotiasta taustatanssijaansa Casper Smartia. Jennifer Lopez, 42, on löytänyt itselleen uuden kumppanin omista taustajoukoistaan.
Sun-lehden mukaan Casper Smart on ehtinyt jo laverrella Jennifer Lopezista intiimejä asioita.
Toyboy tapasi Lopezin puoli vuotta sitten, kun alkoi työskennellä tämän taustajoukoissa. Vasta viime viikkoina suhde on syventynyt.
Pari on nähty juhlimassa Las Vegasissa ja lähtemässä hotelleissa yhdessä aamuisin.
Smartin ystävä on kertonut miehen sanoneen intiimejä asioita valloituksestaan.
- Casper sanoi J-Lo:lla olevan uskomaton kroppa ja hän on paljon paremmassa kunnossa kuin yksikään nainen, jonka kanssa hän on ollut.
Smart oli luonnehtinut laulajan kroppaa kaksikymppiseksi. Mies on Sunin mukaan kehunut J-Lo:n pohjatonta seksinnälkää sängyssä.
- Kyse on vain seksistä eikä ole tietoa, kestääkö juttu. Mutta ainakin Casperilla on hauskaa.
Kuinka moni suomalaisnainen suostuisi pelkkään seksisuhteeseen häntä huomattavasti nuoremman miehen kanssa?- pyh!
"Kuinka moni suomalaisnainen suostuisi pelkkään seksisuhteeseen häntä huomattavasti nuoremman miehen kanssa?"
Jos ylipäätään rupeaisin suhteeseen itseäni huomatavasti nuoremman miehen kanssa, niin pelkkä seksisuhde se todellakin vain olisi. Koska pelkkä seksisuhde ei kiinnosta minua, en rupea nuorten kollien kanssa vehtaamaan yhtään mitään.
- Nam ;) :P
Ihan kiva masu nuorella miehellä:
http://www.mjbstar.com/wp-content/uploads/Jennifer-Lopez-new-boyfriend-Casper-Smart.jpg
Ei ihme että JLo haluaa sitä... - Läskit nuoret
Kyseisen 42-vuotiaan naisen kroppa, on paremmassa kunnossa kuin 90% nykykakskymppisistä, jota näet ulkona.
"Erityisen huolestuttavaa on, että nuoret lihovat tällä hetkellä Suomessa kaikkein nopeimmin. Erityisesti virvoitusjuomien ja makeisten kulutus on kasvanut nuorten aikuisten keskuudessa. Nuorten ja vähiten koulutettujen lisäksi muita lihomiselle alttiita riskiryhmiä ovat odottavat äidit, nuoret perheet, liikapainoisten vanhempien lapset, tupakoinnin lopettaneet ja vähän liikuntaa harrastavat."
Ei ihme että nuori mieskin haluaa mielummin kypsää hyväkroppaista naista, kun nuorta mutta lössöläskiä. - Miksi vain seksiä?
"Jos ylipäätään rupeaisin suhteeseen itseäni huomatavasti nuoremman miehen kanssa, niin pelkkä seksisuhde se todellakin vain olisi"
Miksi se olisi pelkkä seksisuhde?- arvaus sivusta
Esimerkiksi koska 18-vuotias on henkisesti sillä tasolla että esimerkiksi rehentelee yksityisasioista kavereille ja tässä tapauksessa koko maailmalle?
- pyh.
arvaus sivusta kirjoitti:
Esimerkiksi koska 18-vuotias on henkisesti sillä tasolla että esimerkiksi rehentelee yksityisasioista kavereille ja tässä tapauksessa koko maailmalle?
Juu, arvasit oikein. Ja, vaikkei tyyppi juoruilisikaaan, niin mitään henkistä yhteyttä ei nuorten, lapsellisten kollien kanssa voisi syntyä.
- Älä yleistä!
"mitään henkistä yhteyttä ei nuorten, lapsellisten kollien kanssa voisi syntyä."
Miten niin ei voi? Pidätkö nuoria jotenkin vähä- ja vajaa älyisinä?
Tuo on aikamoista yleistystä, olettaa että kaikki nuoret ovat vain "lapsellisia kolleja".
Yhtähyvin voisi väittää että kaikki keski-ikäiset naiset ovat kuivahtaneita ja katkeroituneita kurppia, jotka eivät osaa nauttia seksistä.- voe kilin kellit!
Eikö tässä maailmassa enää nykyään saakaan itse valita kenen kanssa tekee ja mitä? Taas alkaa olla jankutuksen merkit ilmassa, eikö tämä jo jossain ketjussa käsitelty? Ei ole kenenkään mikään pakko alkaa vakavaan suhteeseen itseä nuoremman kanssa. Eikä edes kevyeen suhteeseen. Kaikki ei ylipäänsä tykkää kaikista, koita nyt toipua siitäkin tiedosta.
- Nainen,.-,.-
Empä ole tiennyt asiasta, luultavasti siksi, ettei se kiinnosta minua pätkääkään.
- kiinnosted...
http://www.youtube.com/watch?v=2oCt8vMXqN8
Toisin sanoen kiinnostaa IHAN sairaasti. (not) - Älä yleistä!
"mitään henkistä yhteyttä ei nuorten, lapsellisten kollien kanssa voisi syntyä."
Miten niin ei voi? Pidätkö nuoria jotenkin vähä- ja vajaa älyisinä?
Tuo on aikamoista yleistystä, olettaa että kaikki nuoret ovat vain "lapsellisia kolleja".
--
Eikö tässä maailmassa enää nykyään saakaan itse valita kenen kanssa tekee ja mitä? Taas alkaa olla jankutuksen merkit ilmassa, eikö tämä jo jossain ketjussa käsitelty? Ei ole kenenkään mikään pakko alkaa vakavaan suhteeseen itseä nuoremman kanssa. Eikä edes kevyeen suhteeseen. Kaikki ei ylipäänsä tykkää kaikista,
--
Kyse ei ole siitä etteikö kaikki saisi itse valita kenen kanssa tekee ja mitä tekee, vaan siitä onko kaikilla MUILLA oikeus kritisoida suhdetta ja jos on niin millaista kritiikkiä saa esittää.
Jos esim. joku olisi kritisoinut aloituksessa ollutta suhdetta, ei ikäeron, vaan jonkun muun asian perusteella, niin pitäisittekö niitä oikeutettuina?
Esim1 "Minä en ikinä voisi olla taustatanssijamiehen kanssa, koska nehän ovat aina HOMOJA".
Esim2."Minä en ikinä voisi olla taustatanssijamiehen kanssa, koska SE EI OLE VALKOIHOINEN".
Eivätkö nuo esimerkit olisi rasismia ja osoittaisi ainakin erittäin huonoa ja epäsopivaa käytöstä? Palstan suvaitsevat naiset haukkuisivat tuollaisia väittävää, rasistiksi, homofobikoksi ja persuksi.
Miksi IKÄRASISMI olisi yhtään sen sallitumpaa tai hyväksytympää kuin ROTUrasismi tai syrjiminen seksuaalisen suuntautuneisuuden perusteella?
Onko ikärasismiin syyllistyneetkin mielestänne rasistisia persuja?
Todellisuudessa te ette itse ole yhtään sen parempia kun halveksimanne "rasistit", koska itsekin syyllistytte pöyristyttäviin yleistyksiin.- voe kilin kellit!
En kertakaikkiaan tajua mitä höpiset. Eikö tuo nyt itsestään puhunut, ei alkaisi suhteeseen koska kokee että henkistä yhteyttä ei voi syntyä. Jos et halua että kukaan sanoo asiaan mitään niin älä KYSY mielipidettä. Eihän tässä nyt ole edes pahemmin kritisoitu, itse kuvittelet niin. Ja kuvittelet että on jotenkin järkevää keskustella siten että minkäänlaista yleistystä ei saa esittää. Ei sitä varmaan joka väliin tarvitse laittaa hitaimpienkaan varalle, varmaan se nyt pitäisi sanomattakin tajuta. Eikä sulla ole mitään käsitystä ainakaan siitä mitä mieltä vastaajat muista asioista ovat, miten muka olisi? Kummallista tappelua ikäänkuin varmuuden vuoksi.
- Yritä ymmärtäää
voe kilin kellit! kirjoitti:
En kertakaikkiaan tajua mitä höpiset. Eikö tuo nyt itsestään puhunut, ei alkaisi suhteeseen koska kokee että henkistä yhteyttä ei voi syntyä. Jos et halua että kukaan sanoo asiaan mitään niin älä KYSY mielipidettä. Eihän tässä nyt ole edes pahemmin kritisoitu, itse kuvittelet niin. Ja kuvittelet että on jotenkin järkevää keskustella siten että minkäänlaista yleistystä ei saa esittää. Ei sitä varmaan joka väliin tarvitse laittaa hitaimpienkaan varalle, varmaan se nyt pitäisi sanomattakin tajuta. Eikä sulla ole mitään käsitystä ainakaan siitä mitä mieltä vastaajat muista asioista ovat, miten muka olisi? Kummallista tappelua ikäänkuin varmuuden vuoksi.
Etkö todellakaan tajua? No koitetaan vääntää rautalangasta...
Eli jos tapaisimme kaupungilla ja esittelisit että "tässä on uusi MUSTA poikaystäväni", niin mitä pitäisit jos sanoisin sinulle että "Hyi Yök, minä EN IKINÄ OLISI MUSTAN MIEHEN KANSSA, kun korkeintaan SEKSIN TAKIA, koska niiden kanssa ei koskaan voisi syntyä mitään henkistä yhteyttä !" ?
Eikö se loukkaisi sinua? Olisiko minulla oikeus sanoa "oma mielipiteeni", ILMAN että VÄITTÄISIT minua RASISTIKSI? (En siis todellakaan väitä että se olisi minun mielipiteeni, vaan tämä oli pelkkä esimerkki!)
Eikö se olisi yleistämistä että musta mies kelpaa vain seksiin, muttei sellaisen kanssa voisi olla mitään muuta?
Ymmärrätkö nyt mitä tarkoitan vai väännetäänkö lisää rautalankaa? - voe kilin kellit!
Yritä ymmärtäää kirjoitti:
Etkö todellakaan tajua? No koitetaan vääntää rautalangasta...
Eli jos tapaisimme kaupungilla ja esittelisit että "tässä on uusi MUSTA poikaystäväni", niin mitä pitäisit jos sanoisin sinulle että "Hyi Yök, minä EN IKINÄ OLISI MUSTAN MIEHEN KANSSA, kun korkeintaan SEKSIN TAKIA, koska niiden kanssa ei koskaan voisi syntyä mitään henkistä yhteyttä !" ?
Eikö se loukkaisi sinua? Olisiko minulla oikeus sanoa "oma mielipiteeni", ILMAN että VÄITTÄISIT minua RASISTIKSI? (En siis todellakaan väitä että se olisi minun mielipiteeni, vaan tämä oli pelkkä esimerkki!)
Eikö se olisi yleistämistä että musta mies kelpaa vain seksiin, muttei sellaisen kanssa voisi olla mitään muuta?
Ymmärrätkö nyt mitä tarkoitan vai väännetäänkö lisää rautalankaa?Joo, tuota tilannetta ja sen hoitamista kutsutaan käytöstavoiksi, ja tuollaista tilannetta ei normaalisti pääse syntymään. Mitä siellä vastaantulijan päässä liikkuu on jokaisen vastaantulijan oma asia ja täysin sallittua oli se mielipide mikä tahansa, mutta en edelleenkään ymmärrä mikä syy on vetää herne nenään siitä jos se vastaantulija ITSE ei seurustelisi mustan kanssa vaikka ei välittäisi vähääkään jos joku toinen seurustelee. Mitään helvetin hyiyäkkejähään kukaan ei tässäkään ole edes sanonut. Jos et kestä keskustelupalstoilla toisten erilaisia mielipiteitä niin mene pois. Koko hommasta menee kertakaikkiaan pointti jos kaikki määimme kuin lampaat yhtä mieltä aivan kaikesta. Mitähän ihmettä tähän alkuperäiseen kysymykseen nyt sinun mielestäsi SAA vastata että se ei olisi jokin verinen loukkaus sinua tai jotakuta muuta kohtaan?
- ikäerot
näköjään sen kuin kasvaa. Onnea vaan. Ei tule kestämään pidemmän päälle mutta saahan sitä hurvitella itse kukin, miten lystää.
- kyyninen alapeukku
"He ovat erottamattomat."
Odotellaan erouutista parin kuukauden päästä. - ffffffffffffffffffff
Akka on lapsiin sekautuja Hyi helveten vosu
- Panoo vailla
jaa no sä ootkin seksuaalisesti turhautunut vanha korppu, joka purkaa katkeruuttaan ja kateuttaan muihin, koska itse ei ole onnellinen ja saa seksuaalista tyydytystä..
Kannattaisko sunkin vaan miettii miten saisit oman elämäs kuntoon, eikä puuttua muiden asioihin, kun ne ei mitenkään kuulu sulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1845131Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813666Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers83413SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt613127SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun363101SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412316Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1042275Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?302142Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan762110Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059