Minuutiksi mikroon

Rimmir tänään

Tuossa oli vinkki kuinka bakteerit lähtevät hammasharjasta, siis minuutiksi vesilasiin ja mikroon niin pöpöt eivät pääse sairastuttamaan sinua .
Enpä tiennytkään että siinä hammasharjassa mönkivät pöpöt voivat aiheuttaa sydän ja verisuonitauteja, jopa munuaisvikoja.

7

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyl määkin

      Sellainen se ilta-lehti on :)
      Kaikkihan sen tietää, jos hammasharja mukeineen on vessa/suihku huoneessa, niin koli pakteeri ottaa oman osansa.
      Pahin on sisä vessa jossa vain lavuaari, koska uloste murkinat tarttuvat pintoihinkin, koska se on kierrätystä.
      Joten, jos sulla mökki, ni kannattaa ajaa putket kuumalla vedellä örkki aineen kera, tokihan umpi säiliön tyhjennys maksaa 70e, mut mitä maksaa se bakteeri ropassa...tuskaa :(

    • Ja pöh, en viitti mokoman takia hankkia mikroa, kun en sitä muutenkaan ole koskaan omistanut.

      "hups, kerroin taas ittestani :))"

      • Kumman paksupäinen ihminen :).
        Mikro on paras keittiökone tiskikoneen jälkeen.
        Turhaa itsensä kiduttamista, kun moinen laite ole edes kalliskaan.
        Puuroakin, kun alat kattilassa lämmittää, niin pohjaan se palaa, sitten huutaa palovaroitin. Sitä rauhoitellessa putoat vielä tuolilta.
        Ei ole helppoa :).


      • k-kotton kirjoitti:

        Kumman paksupäinen ihminen :).
        Mikro on paras keittiökone tiskikoneen jälkeen.
        Turhaa itsensä kiduttamista, kun moinen laite ole edes kalliskaan.
        Puuroakin, kun alat kattilassa lämmittää, niin pohjaan se palaa, sitten huutaa palovaroitin. Sitä rauhoitellessa putoat vielä tuolilta.
        Ei ole helppoa :).

        Minen tarvii mikroo ja mun tiskikonekin on aina kulkenut mukana minne sitten menenkin, on ollut käytössä muuten monessa taloudessa kylässä käydessä :))
        Kaurapuuro paistettuna paistinpannulla on tosi hyvää, samoin riisipuuro.
        Eli en kattilassa niitä lämmitä :)))))
        Siks toisekseen kun toi varotin alkaa huutaa on kohta entinen niinkun ne on muutkin olleet.
        Se on niin kamala ääni että meinaan mennä sekaisin ja etin äkkiä jonkun mikä on kättä pitempää ja sitten se lentää katosta koko vehje.
        Jos musta meinaa hullun tehdä niin eiku palovaroitin soimaan ja siitä ei mee ku kaks minsaa niin kukun kun käki tai jotain muuta ihan älytöntä.


      • tulisilla kirjoitti:

        Minen tarvii mikroo ja mun tiskikonekin on aina kulkenut mukana minne sitten menenkin, on ollut käytössä muuten monessa taloudessa kylässä käydessä :))
        Kaurapuuro paistettuna paistinpannulla on tosi hyvää, samoin riisipuuro.
        Eli en kattilassa niitä lämmitä :)))))
        Siks toisekseen kun toi varotin alkaa huutaa on kohta entinen niinkun ne on muutkin olleet.
        Se on niin kamala ääni että meinaan mennä sekaisin ja etin äkkiä jonkun mikä on kättä pitempää ja sitten se lentää katosta koko vehje.
        Jos musta meinaa hullun tehdä niin eiku palovaroitin soimaan ja siitä ei mee ku kaks minsaa niin kukun kun käki tai jotain muuta ihan älytöntä.

        Tuli vaan tuo palovaroitin mieleen.
        Oli työasia yhteen paikkaan.
        Emännällä paistinpannulla jotain hellalla.
        No sillä huomio herpaantui, ja alkoi käry nousta, silloin palovaroitin alkoi kirkumaan.
        Emäntä pomppas tuolille sitä rauhoittelemaan, eikä sillä ollu kun sellainen paitis päällä.
        No aikuisia tässä ollaan, ja takapuoli on jokaisella, mutta ei oikein tiennyt minne siinä silmänsä pistää.
        Ei se itse siinä kurkkiessaan huomannut mitään.


    • En ole siisti

      Liiallinen siisteys heikentää immunieettikestoa.

    • Ihan fiksu idea, pitääkin ottaa käyttöön ;)
      Toki, mikä tahansa kiehuva vesi ajaa saman asian.
      Juu suuhygienialla on yhteyksii sydänsairauksiin, et silleen...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe