Nimitteli eräässä keskusteluketjussa dazua berberiapinaksi ja montea mutiaiseksi_
cillae on rasisti!
11
90
Vastaukset
- vaippa-anzzy
Mutta se on myös totta mitä hän sanoi, koska dazu on mulatti ja monte on apina.
- niin?
Minä olen ollut jo vuoden virallinen tonouta vastaan taistelija, älä nyt ala levittämään virheellistä tietoa tsirrasta.
Ainut mihin ciskokis ei ole syyllistynyt on viharikos. Mutta se ei tee hänestä yhtään huonompaa kemiallista asetta uzbekistanille. Hyvännäköisiä mirrejä kaikki. Mitä siinä vittuilet?
- ap.
Haa, tuhoase!
Tiedätkö itse hintasi? Voisit spämmäillä vihollisen atk-järjestelmän tukkoon sodan syttyessä. Yksikään ohjus ei nousisi silloin. Olet erinomainen ...roska...paska.
Olet jätemies, joka on hyödyksi ainoastaan sotateollisuudessa! ap. kirjoitti:
Haa, tuhoase!
Tiedätkö itse hintasi? Voisit spämmäillä vihollisen atk-järjestelmän tukkoon sodan syttyessä. Yksikään ohjus ei nousisi silloin. Olet erinomainen ...roska...paska.
Olet jätemies, joka on hyödyksi ainoastaan sotateollisuudessa!Puhutsä jostain potenssista, vai mistä?
Mä olen menossa goisaan.- haha!
ap. kirjoitti:
Haa, tuhoase!
Olet jätemies, joka on hyödyksi ainoastaan sotateollisuudessa!tästä ei peukuttamatta selviä!
Joo, kyllä cillae edustaa jotain kieroutunutta ihmislajia. Muistan kun Alien - kahdeksas matkusta -elokuvassa aiottiin tuoda se otus hinnalla millä hyvänsä biologiseksi aseeksi jonnekin. Tässä on kyseessä hyvinkin samanlainen tapaus. Aion olla mukana tätä voimavaraa valjastettaessa! Suunnittelen häkin. Olen loistava häkkien suunnittelija. cillaelle voitaisiin kuitenkin antaa käyttöön kone ja intranet, jossa sitä voitaisiin valvoa, ja näin saada käyttöön tuhovoima turvallisesti, ikään kuin ydinreaktorissa. - Ei tuo mitenkään
haha! kirjoitti:
tästä ei peukuttamatta selviä!
Joo, kyllä cillae edustaa jotain kieroutunutta ihmislajia. Muistan kun Alien - kahdeksas matkusta -elokuvassa aiottiin tuoda se otus hinnalla millä hyvänsä biologiseksi aseeksi jonnekin. Tässä on kyseessä hyvinkin samanlainen tapaus. Aion olla mukana tätä voimavaraa valjastettaessa! Suunnittelen häkin. Olen loistava häkkien suunnittelija. cillaelle voitaisiin kuitenkin antaa käyttöön kone ja intranet, jossa sitä voitaisiin valvoa, ja näin saada käyttöön tuhovoima turvallisesti, ikään kuin ydinreaktorissa.huono suunnitelma olisi. Mietin vain että olisiko siitä vaaraa käyttäjälle? Ihan katsomalla jo tätäkin palstaa oikein vapisen. Osaavissa käsissä tietenkin voisi hyödyksi olla. Cillae on hyvä renki mutta huono isäntä.
- 6Y80O68OIEJSZNZCFN!
AAARRRHHT!
- SUOMI24 JA JOKU MUU
TUNDRA APINAT OOTTE HEIKKOJA, HEILUTTE MAISKUTTELETTE RÄÄPÄLEET.
VAIN SAATANALLISET TUSKALLISUUTENNE, VITUN ÄPÄRÄT KUOLETTE VUONOJENNE ETEEN.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462