Sekoiletko? Tyhmäiletkö? Meneekö muisti?
Onko tästä ollut enemmän hyötyä vai haittaa parisuhteiden löytymisen kannalta?
Entä parisuhteiden keston kannalta?
Sekoiletko kännissä?
5
66
Vastaukset
- Sekoilijoilla natsaa
Nuorempana sekoilin enemmän ja pääsin sillä tavalla naisten kanssa tekemisiin. Nykyään olen hillitympi, "kypsempi", ja menestys naisrintamalla on heikompaa.
- täällä houston
alussa kun vedän viinaa, niin olen maailman sutkein naisten mies, juttu luistaa ja tanssitaito hurmaa naiset, mutta kun yritän jatkaa menoa, niin viina vie ja loppuillasta olen paikan suurin juopporetku ja luuseri ja notkun puolisammuneena pöydässä ja naiset nauraa mulle ja raahaudun yksin kotiin, tämä on surulklinen luuserin taRINA, JOKA toistui jälleern tänä iltana, ja ei auta, vaikka on paikan hienoimmat vaatteet.
- Näin on!
Jos paketin sisältö on pelkkää paskaa, niin ei siinä koreat kääreetkään auta.
- Ihan sama :D
Parisuhde tulee jos tulee, en menetä muistia, eli en sekoile :D Tänään ottanu reilusti ja ihan kaverin laittelin kotiio menee, ei tarvinnu kahdesti sanoo et "mun pitäis ruveta nukkuu" mut ollaan toki yht vastekin... Eli joo..pari bisee otettiin illan päätteeks ...
Tuskin se mitään sekoilua oo? Mut teidän mielestä tosin oon lutka, tein mitä tein, erehdyin ainakin vastaamaan.. :D- aika kylmältä kuulos
nuzzit eka ja sitten lähetit kännisen miehen kotiin keskellä yötä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701