Oottekos nettitreffailijat huomanneet, että suuri osa palstojen naisista vaikuttaisi olen horoskoopiltaan skorpioneja? En ole tilastoa laskenut, mutta jos käyn läpi vaikkapa kaikki 30-40 vuotiaat niin jatkuvasti törmään skorpioneihin. Taidan kohta oikeasti laskea ne, koska niin moni tuntuu skorpioni olevan. Onko skorpioninaisten jotenkin vaikeampaa löytää miestä tai ovatko muuten herkempiä sinkkuilemaan? Miten on?
Skorpioneja kaikki tyynni!
17
323
Vastaukset
- skorpionikuu
Kerran tällä palstalla ihmettelin kun kaikki miehet vaikuttivat olevan yhtä ja samaa merkkiä. En muista enää mitä, kaksosiako olisivat olleet. Joskus tuntuu että vastaan osuu suma aina yhtä ja samaa, mitä milloinkin.
Skorpioni on sellainen merkki että se osaa olla mustasukkainen kumppanista, mutta pitkälti juuri sen takia että on itse kärkäs pettämään, tai ainakin haaveilemaan sellaisesta. Pitkässäkin suhteessa saattaa olla joku varasijalla oleva ihminen nurkan takana odottamassa siltä varalta että skorpioni ottaa ja lähtee.
Helvetin epäluuloinen merkki on skorpioni myös, ja ehkä nettideitti tuntuu helpommalta kun voi tenttailla kaikessa rauhassa kaikenlaista toiselta osapuolelta ilman että tämä pääsee lääppimään asti. - Psykologiaa lukenu
Joo mäkin oon lukenu jostain, että mustasukkaiset tyypit ovat niitä jotka itse pettävät herkästi. Ovat mustasukkaisia, koska pelkäävät toisen käyttäytyvän samoin kuin itse. Oon kans treffaillu yhtä skorpionia, joka vaatii kovaan ääneen ehdotonta uskollisuutta. Pitäisköhän hälytyskellojen jo soida?
- kiäh kiäh
Voisi sille varmaan huomauttaa kyllä että "miksi pidät niin kovaa metakkaa itsestäänselvästä asiasta, onko sulle joku epäselvää itsellesi..."
;) Psykologiaa lukenut, no lukiko siinä psykan kirjassa, että horoskoopilla on jotain tekemistä persoonallisuuden kehittymisen kanssa?
- 1919
Älkääs taas yleistäkö tuntemanne parin yksilön takia skorppareita. Itse olen kalat ja minun pitäs olla yleistyksen mukaan lähes juoppohulluuden partaalla. Sitä en ole, enkä toista äärilaitaakaan. Luonteenpiirteet ovat kullakin horoskooppimerkillä lähtökohtaisesti samat, mutta kasvuympäristö vaikuttaa suuresti "lisämausteena" .
> Sen havainnon olen tehnyt tutkimatta, että välillä on esim. kaksosia samaan aikaan huomattavan paljon liikkeellä. Sattumaahan se on, mutta joku tilastonikkarihan vois tehdä taulukon noista samanaikaisista esiintymisistä niin olis empiiristä tutkimusta eikä luuloa :)- ahvena.
Miten sen nyt ottaa. Itse olen raivoraitis kala, isä oli juoppo kala ja äiti kaikesta mahdollisesta murehtiva kala. Aika vaikea olla yleistämättä että kaloilla on aina jotain hemmetin masennusta ja murhetta, kun itse lähipiireineen on varsinainen kala-klisee.
Olisiko niin, että horoskooppeihin uskominen on puhdasta tyhmyyttä. Ja joo tiedän tuolla faktalla loukkaavani 60%:a naisista ja jopa 30%:a miehistä. Vaan tyhmät loukkantukoon.
- Niin se vain on
lehtien horoskooppi jutut on paskaa mutta astrologia on faktaa.
Niin se vain on kirjoitti:
lehtien horoskooppi jutut on paskaa mutta astrologia on faktaa.
No niin se vain on :DDDD
Arabit ovat kaikista ihmisistä sotaisampia ja aggressiivisempia. Moni arabi joutuu kuitenkin lapsuudessaan sen verran väärin ymmärretyksi ettei osaa vielä aikuisenakaan kunnolla ilmaista tunteitaan. Niinpä myös pahanolon tunteet ja viha voivat kerääntyä ihmisen sisälle kunnes olosuhteet käyvät ylivoimaisiksi ja silloin niin arabimies kuin -nainenkin maksaa potut pottuina ja korkojen kanssa niille jotka kokee syyllisiksi kehnoon oloonsa.
Vähän kyseenlaista tekstiä tiedän, mutta siinä vain puhuttiin ihmisistä sen mukaan, millaisia he ovat syntymäntä perusteella. Oisin voinu ettiä vähän räikeämpääkin tekstiä.
Mutta mielestäni tämä leikki "Korvaa horoskooppi etnisellä ryhmällä tai mielellään ryhmään kuuluvalla rasistisella nimityksellä" ja katso miltä se näyttää.Tummaihoisten heikkouksia ovat kiire ja hätiköinti, liiallinen itseluottamus ja karkeus. He eivät harkitse, eivätkä suunnittele pitkään eivätkä arvosta syvällisyyksiä tai hienouksia. Kiivaus, hillittömyys, aggressiivisuus ja tunteettomuus muita kohtaan kertovat tummaihoisesta, joka ei ole vielä löytänyt sopivaa ilmaisuväylää energioilleen.
hahmotelma kirjoitti:
Tummaihoisten heikkouksia ovat kiire ja hätiköinti, liiallinen itseluottamus ja karkeus. He eivät harkitse, eivätkä suunnittele pitkään eivätkä arvosta syvällisyyksiä tai hienouksia. Kiivaus, hillittömyys, aggressiivisuus ja tunteettomuus muita kohtaan kertovat tummaihoisesta, joka ei ole vielä löytänyt sopivaa ilmaisuväylää energioilleen.
Eiku oinaan...
hahmotelma kirjoitti:
Eiku oinaan...
Venäläisten heikkoudet ovat samaa kaliiberia kuin vahvuudetkin, eikä niiden kanssa ole syytä leikkiä. Musertava kriittisyys ja silmitön väkivalta ovat "heikon" venäläisen aseet, joihin moni vastustaja tuupertuu. Vastustaminen, salailu, kostonhimo ja suoranainen julmuus takaavat oikeuden yksinäisyyteen, jonka kautta kehittyminen tapahtuu. Venäläinen voi olla myös jäykkä, mekaaninen ja paikoilleen jämähtänyt kyrmyniska, jonka päätä ei hevin käännetä. Rakkausasioissa saa venäläiseltä usein intohimoisuuden kylkiäisenä omistavuutta ja mustasukkaista ehdottomuutta, jotka eivät ole omiaan takaamaan harmonista yhteiselämää.
Ok, eiköhän pointti mene perille, niille joilla on jotain millä ottaa vastaan. Yleensä aaseilla ei ole.
- puhveli
Naisskorppareita on nettideitissä paljon, se on fakta. Skorppari on pedantti pilkun viilaaja, joten ehkä nettideitti antaa mahdollisuuden tehdä skorppareille niin rakasta vertailua.
- Turhaa taikauskoa
No enpä ole huomannut, kun en ole mikään horoskooppi-intoilija.
Miksi ihmeessä joku uskoo, että syntymäaika määrittäisi ihmisen luonteenpiirteet? Epäloogista, eikä sillä ole mitään faktapohjaa.
Horoskooppien "paikkansapitävyys" perustuu siihen, että jotkut haluavat uskoa niihin ja siksi näkevät ihmisissä niitä luonteenpiirteitä joita haluavatkin huomata ja ottavat ne todisteena siitä, että horoskooppi muka pitää paikkansa. Esim. se mustasukkaisuus huomataan skorpionissa ja sitä korostetaan, mutta esim. vaa'assa samaan ei kiinnitetäkään yhtä paljon huomiota. - 4+20
Jos aikuinen mies alkaisi minulle puhua horoskooppimerkeistä niin eiköhän treffit päättyisi siihen paikkaan.
- oli miten oli, mutta
Horoskooppiasia tuskin on ainut mikä saa sinut pois tolalta, näitä pikkumaisia kynnyskysymyksiä kun on riittävästi yhdellä ihmisellä, on käytännössä turha hakea seuraa, aina löytyy jotakin vikaa toisesta, itsestä ei mitään. Olet varmasti vaikea ihminen, kumpa ymmärtäisit pitäytyä vain omassa ylivertaisessa seurassasi, samanhenkisiä naisia on ihan liikaa muutenkin liikkeellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462