Näin se vaan työttömät on asian laita

Storan mies.

Näin se vaan työttömät on asian laita, että tyhmien eväät syödään ensin...

47

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siivooja.

Ei työttömät ole tyhmiä. Ainoastaan epäonnisia.

• Unnah Anumemah

Ja hitaat kuolevat nuorena.

• REAL STORAN MIES

Ja taas joku yrittää esiintyä paperimiehenä.HUONO PROVO IDIOOTTI.

• Otan osaa...

Mitäs jätät ne eväät sinne kahvihuoneen päydälle lojumaan?

• työtön.

Mut munpas ei tartte mennä töhin, ja saan silti työttömyyspäivärahaa, asunmistukea ja ansiosidonnaista

Joten mene sinä paperiluuseri vaan sinne koppiisi istumaan,....

• Heh heh!

Pyyhin persettä sun paperillas.

• sorry vaan.

Ei kaikilla paperimiehillä ole esim BMW:tä

Itse olen työtön, mutta minulla on BMW...

• Netti polliisi

Palstan Seriffin on tuotava julkiseksi nimimerkin " Storan mies " ip osoite, jotta näemme onko tämä henkilo oikeasti töissä Stooralla vaiko onko hän näitä Tornion pitkäaikais katkeroituneita työttömiä.

• Unnah Anumemah

Painu sinne tornion palstalle iniseen jollekkin seriffille, että kemin palstan pojat kiusaa. Voi vittu mikä akka.

• hndtjedjedw

Se missään STORALLA ole.

• PaperiEuroja :)

No Työttömäksi jään vuoden vaihteessa.
      Todellisuudessa (tabu puhua) saan kahden vuoden palkan normaalilla veroprosentilla ja sen jälkeen voin olla vielä puolitoista vuotta (500päivää) työttömyyspäivärahalla 3700€ brutto. Eli ei minulla mitään hätään.
      Anteeksi vaan muuta puhuvat.

• Rutsa

Ei se aloittaja taida paperimies ole. Kyllä sen huomaisi tavuviivoista ja kirjotusvireistä jos se olisi joku ns. paperiköpö.

• lepovaari

Varmaan Myllykosken miehii....

• toivon sulle sitä

Mistä tiedät että työnne jatkuu. Nimittäin paperinkysyntä on laskussa...

• "": )

Taitaa Storan miehelläkin kohta tehä tiukkaa,kun työpaikkoja vähennellään ja potkitaan tehtailtakin pihalle ihmisiä,tavallisessa duunissa pärjää paremmin,ei tarvitse pelätä työpaikan puolesta.

• REAL STORAN MIES

Vieläkö te pössit luulette että tuo tollo on storalla töissä?????????Ennemmin joku semmonen joka ei ole päässyt storalle vaikka on yrittänyt.

• korpiaasi

ketä vittu oikeesti kiinnostaa onko joku tehtaan orja vai korvauksilla,ite oon ruotsista eläkkeellä ja saan vajaat 2 tuhatta euroo kuussa käteen ja ajan volvolla,ja seki o oma ei storakin rahoittama...ei bmw mikään auto oo se on vaan teinipoikien haave ja pikkupimujen keräysvehje.on nimmittäin kaksi asiaa joita tervepäsen miehen tulee karttaa 1. bmw 2. hiv

• utelias.
        korpiaasi kirjoitti:

ketä vittu oikeesti kiinnostaa onko joku tehtaan orja vai korvauksilla,ite oon ruotsista eläkkeellä ja saan vajaat 2 tuhatta euroo kuussa käteen ja ajan volvolla,ja seki o oma ei storakin rahoittama...ei bmw mikään auto oo se on vaan teinipoikien haave ja pikkupimujen keräysvehje.on nimmittäin kaksi asiaa joita tervepäsen miehen tulee karttaa 1. bmw 2. hiv

no kerroppa mikä auto sulla on itselläs?

• PikkuPorvariPerkele
        utelias. kirjoitti:

no kerroppa mikä auto sulla on itselläs?

Nuija! Volvolla se ajelee. No mikäs sulla?
        Minä oon jo sen verran vanha, että osaan arvostaa nuorta pillua, joten bemaria en vaiha (muijaa kylläkin). Volvo toimii hyvin jos haluaa perheen, mutta minä en sellaisesta välitä.

• 28

Kun mä olin töissä nii raha ei tahtonu millään riittää. Tili tuli tili meni ja kaikki maksoi.
      Sit mä jouvun työttömäksi ja kuinka ollakkaan, mä saan rahaa ihan kahelta luukulta ja ruokaki on ilimasta kun tietää mistä sitä jaetaan.
      Kun mää hajin EU-kassit ni mulle tuli enskertaa elämässä hiki ruokaa kantaissa.

• arpikoosi

tuo utelias ei kyllä ossaa lukea vaikka korpiaasi sano että se ajjaa volvola...pössikö se on?

• hahaha hahahh ahaha

idiootti homo se on!

• pappa kertoo

Työttömyys on monen tekijän summa usein. Syinä voivat olla arkuus, joka johtaa masennukseen, epäonniset ensimmäiset työpätkät vaikka harjoittelussa ym:t asiat jotka vaikuttavat psykologisesti ihmiseen ja etenkin arkoihin henkilöihin. Se arkuus voi olla peruja jo ihan pienenä koetusta traumaattisesta kokemuksesta elämässä..

Kukaan normaali järjen omistava ei halua olla työtön, ulkopuolinen, vaan hyödyllinen yhteiskunnan jäsen. On ylimielistä lytätä entisestään työttömyyden kierteeseen jääneitä ihmisiä. Pitää olla sydäntä ymmärtää työttömyyden syitä, ihmisten pelokkaista luonteestakin johtuvia vaikeuksia päästä asioihin kiinni.

Itselläni ei riitä ymmärrystä kuitenkaan kaikenlaiseen esim. joidenkin ulkomaalaisten tullessa suomeen elämään ihan sosiaaliturvan vuoksi. Sitä sanon röyhkeäksi tavaksi. Suomessa elää muuan kulttuuri, joka vierastaa työn tekoa tavallisessa työyhteisössä. Siitä syytetään suomalaisia usein, mutta asia ei niin ole. Vika on kulttuurissa. kukaan ei kiellä heitä opiskelemasta tai hakemasta töitä. Jos ei ole koulupohjaa, on vaikea saada työpaikkaakin, ovat toisenlaisia ihan kulttuurisilta perimiltään verrattuna niihin omiin kansalaisiimme, jotka ovat ikävässä tilanteessa, usein syrjäytettyinä ihan yksin. Aika harva onnistuu esim. pystyttämään uuden toimivan yrityksen. se on tuurissa ja vain harvalla on kyvyt sellaiseen yritykseen pikkulylissä kuten kemissä.

Se, että kemissä on työttömiä, johtuu Kemin rakenteellisesta yksipuolisuudesta. kaikki eivät halua olla paperimiehiä, pois lähteminen on vaikeaa monille, mutta aikansa kutakin ja kyllä moni lähtee, kun aikansa kituu.

Nuorilla naisilla tuo lähteminen onnistuu jos muistelee omaa ikäluokkaa, jotkut miehet jumittuvat liikaa ja siinä on kyllä usein jonkinlainen arkuus syynä. Kun kuulee näistä etelämmäksi lähteneistä, niin työelämään ovat kiinni päässeet kaikki lopulta. kemissä ei ole tarjontaa ja mahdollisuuksia.

Viina ja huumeet ovat niitä asioita, jotka tuhoavat haaveenkin hyvästä elämästä.

• Kokoomuslainen.

SDP on ehdottanut työttömien pakkotyöllistämistä. Jos haluatte tätä, äänestäkää SDP:tä/VAS

• janne21
        Kokoomuslainen. kirjoitti:

SDP on ehdottanut työttömien pakkotyöllistämistä. Jos haluatte tätä, äänestäkää SDP:tä/VAS

joo, äänestäkää luuserit edelleenkin vaan kommareita niin hyvä tulee

• janne21

Nuoret naisethan "istuu pankin päällä", mä voisin kyllä ostaakin persettä välillä, kun tota paalua nyt sattuu olemaa, ihan kohtalaisesti!

• janne21

Näin on työttömät on pelkkiä säälittäviä, luusereita, oikein yhteiskunnan pohjasakkaa!

• Sanna.

Oletko janne21 paperimies? jos olet häpeä! toiset kärsivät ja sinä vaan naurat

• cvbfsnrsnhrhrwe
        Sanna. kirjoitti:

Oletko janne21 paperimies? jos olet häpeä! toiset kärsivät ja sinä vaan naurat

Se mikään paperimies ole.(paperimiehet ei vouhota niinkuin tuo pelle)

• GeeGan

sinulla JANNE21 tuntuu olevan onnellinen avioliitto. Yhteinen koti, auto ja kesämökki ym. ym....vai...onko niin ettet ole saavuttanut elämässäsi mitään arvokasta paitsi tyhjiä pulloja aamuisin...persettä kun ei saa aamuisin kuin alan ammattilaiselta...johon sinulla ilmeisesti on varaa kerran kuukaudessa tilipäivänä jolloin uskottelet itsellesi kaiken muun satumaailman todeksi. Jos en sinua paremmin tuntisi niin sanoisin että olet unnahin velipuoli.

• Unnah Anumemah

geegan the homo

• GeeGan

Olen havainnut, että homoseksuaaleilla on usein ollut voimakkaita hylkäämiskokemuksia. Persoonallisuus on mennyt rikki ja kosketus sisäiseen minään on kadoksissa. Unnah, voit nyt vapaasti kertoa mikä tämän kaiken aikoinaan LAUKAISI...sinussa ? Eno...naapuri...bilsan maikka....?

• Unnah Anumemah

Voi lapsi rukka ( http://img.photobucket.com/albums/v497/fincom/itse.jpg), mee kavereittes kans niitä räkäpalleroita mutusteleen oot niin onneton. Vaihtaisit nyt edes nimimerkkiäs joka muistuttaa erästä jalkapalloilijaa, ku ei susta pallonpotkijaksi noilla pihtikintuilla saa tekemälläkään. http://www.habbo.fi/home/geegan
        En tiedä kuka on käyttäny nimimerkkiäni tuossa ylenpänä, mutta kaiketi hän on ollut oikeassa?
        Mitä tulee arvailuihisi persoonastani, niin olisit ollu kuulemassa tarinoitani ihan livenä 14.7.2011 Kemin torikaffilassa, niin tietäisit asioista enemmän.
        Nyt kun joku tykkää käyttää tätä nimimerkkiä, niin en itse enää ikinä tällä enkä muullakaan palstalla tule käyttämään kyseistä nm:ä
        Lopuksi GeeGanille. Tiedätkö miten etusormesi on helpoin katkaista?
        Lyömällä nenään! Häh häh häääää

• GeeGan vaikenee

Näin on tullut tiensä päähän yksi nimimerkki muiden joukossa, U.A. Muistamme kaikki hänet innokkaana kirjoittajana ja suun soittajana jos jonkinmoiseen kirjoitukseen vuosien varrella.
      Oliko sitä asiaa sitten vaiko eikö, sen saa jokainen miettiä hiljaa sisimmässään.
      U.A. oli omien sukujensa ja klaaniensa viimeinen symboli. Oikea patriootti ja idiootti joka kuvitteli olevansa jonkinlaisessa ylliluonnollisessa asemassa haukkumassa kaikkia toisinajattelijoita. Hän oli kuin jokin toteemipaalu joka ei koskaan kuvitellut tulevansa tiensä päähän, mutta niin hakattiin juuresta poikki ja kaatui.
      R.I.P.

• Unnah (maybe)

geegan haluaa minun ulosteista peräaukkoa,sano suoraan homo!

ja tiedoksi kukaan ei käytä Unnah:in nimimerkkiä väärin,kuka haluaa olla Hamamuna Hannu ??? kuulikko ? kuka ?

• uutisankkuri.

Olemme kuulleet että Unnah oliisi hieman epävarma seksuaalisuudestaan...

• ????

Hamamuna Hannu????

• tylytys taas
        ???? kirjoitti:

Hamamuna Hannu????

Katos ???? sinä olet saanut pestyä silmäsi Unnan virtsasta.silmäsi toimii....

• VihtoriLettunen

Paperimiehethän ovat vuosikymmeniä jatkuneilla päättömillä palkkavaatimuksillaan ajaneet jo monta tehdasta Kiinaan, ja jos järki ei voita, lisää siirtymisiä tulee tapahtumaan.

• Nyt meni väärin.

Mikä se päätön palkkavaatimus on?
        Siitä "päättömästä palkasta" ko se johtuukin kun paperi ei mee kaupaksi?

Mutta olet oikeassa, sillä nämä paperimiehet ja naiset, jotka istuvat siellä markkinointiosastojen toimistoissa tekemässä myyntityötä, ovat ilmeisesti hoitaneet työnsä aika huonosti kun eivät saa paperia kaupaksi, eivätkä näin ansaitse kovinkaan "päätöntä palkkaa"

Prosessinhoitajat sitä vastoin ovat hoitaneet työnsä loistavasti, kun ovat tuottaneet tonnejakin yli kylkien, ja näin ansaitsisivat reilusti suurempaakin palkaa.

Ei kiina ole uhka Suomen paperiteollisuudelle, sillä Kiinassa tuotettua paperia ei riitä vientiin, koska siellä on nykyään kovat rajoitukset metsien hakkuista, jotka ovat menneinä vuosina aiheuttaneet pahoja maanvyörymätuhoja.

Venäjän metsäteollisuus sitä vastoin saattaa muodostua joskus uhkaksi Suomen metsäteollisuudelle maailman suurimpine metsineen.

• ????
        Nyt meni väärin. kirjoitti:

Mikä se päätön palkkavaatimus on?
        Siitä "päättömästä palkasta" ko se johtuukin kun paperi ei mee kaupaksi?

Mutta olet oikeassa, sillä nämä paperimiehet ja naiset, jotka istuvat siellä markkinointiosastojen toimistoissa tekemässä myyntityötä, ovat ilmeisesti hoitaneet työnsä aika huonosti kun eivät saa paperia kaupaksi, eivätkä näin ansaitse kovinkaan "päätöntä palkkaa"

Prosessinhoitajat sitä vastoin ovat hoitaneet työnsä loistavasti, kun ovat tuottaneet tonnejakin yli kylkien, ja näin ansaitsisivat reilusti suurempaakin palkaa.

Ei kiina ole uhka Suomen paperiteollisuudelle, sillä Kiinassa tuotettua paperia ei riitä vientiin, koska siellä on nykyään kovat rajoitukset metsien hakkuista, jotka ovat menneinä vuosina aiheuttaneet pahoja maanvyörymätuhoja.

Venäjän metsäteollisuus sitä vastoin saattaa muodostua joskus uhkaksi Suomen metsäteollisuudelle maailman suurimpine metsineen.

Mikä on maailman arvokkain neste? =Paperimiehen hiki.

• Smartum

Tervehdys rääväsuut: sovitaas kaverit 6.1.2012 treffit vanhalle Kemin torille klo 23.00 ja katotaan kuka on kukin. Mä voin tulla erotuomariksi ja kertoo kuka Teistä on homo tai hetero. Voittaja voi jatkaa kirjoittelua ja hävinneet saa vuodeksi porttikiellon tälle palstalle. Te saamarin provot pilaatte monta hyvää aloitettua keskustelua noilla omilla fiksuuksillanne. Jos tällä palstalla on jonkinkaan kaltainen shreriffi, hän vois Teidät kaikki täältä häiriköimästä. Luetulla lehdelläkin on suurempi arvo kuin Teidän provojen kommenteilla.

• Metku Mertsi

No nythän sinä itse provoidut näiden parin jannen mukaan ja aloit uhitteleen. Unohda koko juttu, vai oletko tosikko paperimies? Koliseeko kaapissa?

• utelias...unna

uhkaileva homonaama siellä vinkuu, etkä uskalla päivällä ottaa kuokkaan ? homo

• tietääkö kukaan.
        utelias...unna kirjoitti:

uhkaileva homonaama siellä vinkuu, etkä uskalla päivällä ottaa kuokkaan ? homo

onko geegan paperialalla?

• Helgoland

Kemissä näköjään kaikki ennellaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe