Ääliö on tolkuttoman itsekeskeinen.
Ääliö uskoo koko maailmankaikkeuden olevan luotu itseään varten.
Ääliö uskoo maailmankaikkeuden olevan luotu maagisella tempulla.
Ääliö uskoo sen kaikkivoivan luojan olevan henkilökohtainen ystävänsä.
Ääliö uskoo tämän kaikkivaltiaan tahdon olevan kerrottuna paimentolaisten nuotiotarinoissa.
Ääliö uskoo tulkinneensa tämän tahdon oikein näistä tarinoista.
Ääliö uskoo että ihmisen olemassaolo jatkuu ikuisesti.
Ääliö uskoo kuoltuaan siirtyvänsä ikuiseen onneen.
Ääliö uskoo ystävänsä Luojan rankaisevan ikuisella kidutuksella niitä, jotka on kanssaan eri mieltä.
Ääliö uskoo että jos tiede on eri mieltä nuotiotarinoitten kanssa, nuotiotarinat on oikeassa.
Ääliö pitää sen, että magneetti vetää rautaa puoleensa olevan todiste yliluonnollisen ystävänsä olemassaolosta.
Ääliö pitää mitä tahansa asiaa todisteena yliluonnollisesta ystävästään.
Ääliö on… Noh, ÄÄLIÖ!
Ääliö.
7
135
Vastaukset
- No aina riittää öl
Muistuu hauska laulu mieleen "- Ääliö älä lyö, ööliä läikkyy".
Näitä ääliöitä liikkuu keskuudessamme itsetetoinen ilme kasvoillaan.
Näitä ihmisraunioita pitäisi sitten ymmärtää...huhhuh. - täällä toinen
Ääliö luulee tulevansa itse paremmaksi muita haukkumalla ja käyttää aikaansa toisten ääliöyden todisteluun :) Niin kuin taisit nimimerkkiä miettiessäsi todeta itsekin. Oho, nyt olin minäkin sellainen..
- viisasviisas
Kuka tossa muita haukkuu?
Sehän on vaan ääliön määritelmä ja kertoo millanen se on.
Vai sattuko kohille?
- Jaakob iloissaan
Kas, kuvaus minusta! Olen otettu!
- missdisabled
maagisimpia temppuja evoluutiossa on nousta merestä jonain arkki-olentona ja päätyä presidenttiehdokkaaksi. Siihen väliin mahtuu puuhun kiipeäminen ja
alasmätkäytys neljälle raajalle. Onko huvittavimpia satuja olemassa. Tämä vaatii jo yliluonnollista uskoa- pyhä kolminaisuus?
Selitä pyhä kolminaisuus?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895005
- 513982
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512621Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442061- 231913
- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271697Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131541- 151404