miten superkauniin ja supervaikean naisen sydämeen pääsee sisälle ?
Miksi superkauniit naiset ovat vaikeita luonteita?
162
5855
Vastaukset
- ertyiopytrew
Heillä on paljon yrittäjiä ja nurkan takaa lisää... tottuvat nuoresta pitäen skannaamaan ympäristön epäkiitollisia ominaisuuksia.
- tavis
Mitä kauniimpi nainen, sen vittumaisempi luonne. Nää nirppanokka-prinsessat ei ihan ketä vaan jamppaa huolikaan. Miehen pitää olla komee, pitkä, lihaksikas, rikas, arvostetussa ammatissa jne. Ja miksi? No siksi kun ämmä sattuu oleen niin yli-kaunis ja sexy. Hohhoijaa..
- xzxzx
olet muuten "tavis"aivan oikeassa! just sellaset ämmät haluais nussia kaikkien äijien kanssa,vaan ei anna luonto periks!! ja sehän niitä vituttaa...
- so??
kyllä ne komeet, pitkät, lihaksikkaat, rikkaat, arvostetussa ammatissa olevat jne. miehet on ihan yhtä vaativia. mitä sitten? nämä ihmisethän sopivat täydellisesti toisilleen. miksi se sinua liikuttaa? helpompi on elää tavallisen, mukavan naisen kanssa ja jättää diivanaiset diivamiehille. vai olisiko sittenkin niin että olet katkera kun et voi yli-kaunista ja sexyä naista itsellesi saada?
- 9
so?? kirjoitti:
kyllä ne komeet, pitkät, lihaksikkaat, rikkaat, arvostetussa ammatissa olevat jne. miehet on ihan yhtä vaativia. mitä sitten? nämä ihmisethän sopivat täydellisesti toisilleen. miksi se sinua liikuttaa? helpompi on elää tavallisen, mukavan naisen kanssa ja jättää diivanaiset diivamiehille. vai olisiko sittenkin niin että olet katkera kun et voi yli-kaunista ja sexyä naista itsellesi saada?
hah, luuletko että naisen pelkällä ulkoisella kauneudella saadaan täydellistä miestä, ja pyh! Naisen mieli pitää olla kohdallaan. Parilla pitää aina synkata, muuten ei tule mitään.
- superkaunista
No jos olisin superkaunis nainen niin tietenkin valitsisin rikkaan miehen, kyllä miehiä riittää niin köyhiä kuin rikkaita.
Kauneus ei toki tee tyhmäksi, mutta ymmärrän superkauniita naisia sillä kyllä heille varmaan tulee aika moni holisti nolla lässyttämään sellaista paskaa että on heillä varmaan pinna kovilla.
Se on vähän sama juttu jos läski menis puhuun beckhamille, arvaat varmaan lopputuloksen.
Ei raha tai kauneus tee tyhmäksi tai ilkeäksi.
Hei miettikääpä näin: Olisiko mukavaa jos joku romanian kerjäläinen haisis pahalle ja roikkuis teissä,sanoisitko nätisti että painu VITTUUN vai rumasti ????- vcxvcxvcx
Tietenkin sanoisin asiallisesti, että ei kiinnosta.
- rantautunut valas
Koska heillä on varaa olla vaikeita. Jos jotain miestä jää korpeamaan saamansa kohtelu, uusia yrittäjiä riittää koko ajan. Valta korruptoi yleensä.
- klm
yks hiton nätti seksipommi pyys mua kerran matkaansa ravintolassa kun juttelin sen kanssa kaikkea mukavaa koko illan asiallisesti, minä kieltäydyin kohteliaasti,koska olen varattu mies.kyllä tämä söpö narttu suutti ja ryhtyi oikein urakalla haukkumaan minua...
- shaker
klm kirjoitti:
yks hiton nätti seksipommi pyys mua kerran matkaansa ravintolassa kun juttelin sen kanssa kaikkea mukavaa koko illan asiallisesti, minä kieltäydyin kohteliaasti,koska olen varattu mies.kyllä tämä söpö narttu suutti ja ryhtyi oikein urakalla haukkumaan minua...
sulle siitä pisteitä,kun kieltäydyit,eli mies paikallaan:)saa nainen olla sinusta ylpee!
- Perusteekkari
klm kirjoitti:
Arvostan, pettäminen on aina väärin. Juuri siitä näiden superseksikkäiden naisten paska käytös kumpuaa, että miehet antavat heidän pompottaa itseään miten tahansa. Ulkonäkö ei todellakaan ole kaikki kaikessa meille miehillekään, vaikka kauniit naiset niin omaa itsetuntoa pönkittääkseen toivovatkin.
- särähtikorvaan
klm kirjoitti:
Puhutko naisista useinkin nimellä narttu? No kuulostatpas mukavalta ja asialliselta!
särähtikorvaan kirjoitti:
Puhutko naisista useinkin nimellä narttu? No kuulostatpas mukavalta ja asialliselta!
Narttu on ihan hyvä nimitys räksyttävällä naiselle.
- ........
Koska heille on keskittynyt seksuaalinen valta, eikä heidän siksi tarvitse vastentahtoisesti miellyttää muita ihmisiä.
- 'Söpöläinen'
Tämä ei ole pelkästään mikään kauniiden naisten ominaisuus. Myöskin hyvän näköiset, ne parhaimmat komistukset, omaavat vaikean, vioittuneen, v-maisen luonteen. Mitä komeampi kuori, sen pahempi sisältö. Siksi on niiin suolesta, että siihen ulkonäköön ihatsuu aina ekaksi.
- että näin
Luonnon laki. On maita jossa vallitsee diktatuuri ja kun oma valta määrää ja sanoo niin miksi sitten tyytyä huonoon kun saa parempaa. Sama pätee luonnon lakiin kauniin ja vähemmän kauniin välillä.
- liubov.lybov
ha-ha. tuntuu silta, etta joku halua mahdollisimman ruumaa ja helppoa tyttoystavaa
- jouska
ei rumia naisia ole ollenkaan. kaikki ovat nättejä.
- rujo-jorma
Superkaunis...hhmmm..? Jos ihminen jatkuvasti kuulee olevansa kaunis häneltä jää ehkä kuulematta, että hän on sisältä kaunis. Kauniiksi mieltämämme ihminen haluaisi kuulla olevansa lämmin, hellä, hyvä, viisas. Kaunis hän jo on. Kuka meistä voi sanoa kauniista edellä kerrottuja asioita. Ehkä me emme siedä täydellisyyttä, jota kuitenkin niin kovin tavoittelemme. Kauneus on ihmisen sisällä ja se nousee sydämestä. Trust me ; ))
- vaikeajoo
Koska olen kaunis ja en haluu että musta jokainen paskiainen kutsuttaisi huoraksi olen kylmä kuin jää. Mut jos olisit mulle oikeaa, saat yrittää, raha ei merkitse, ei.
- yksvaaaan
Minä olen kaunis nainen ja aika monesti olen saanut kuulla ihmisiltä, että " Sä oon kyllä tosi ihanan luonteinen vaikka aluks luulin, että oot ylpeä nirppanokka ku oot noin kaunis" Näin siis on monet NAISET sanoneet kun ovat tutustuneet minuun. Ei tarvitse olla kusipää, vaikka on kaunis. Uskon, että omalla kohdallani ainakin kova elämä on opettanut nöyryyttä ja kauneus on katoavaista. Ei jää paljoakaan jos elää siinä uskossa, että ulkonäöllä saa kaiken mitä haluaa.
Yksvaaan. Sama juttu!
Mä olen sellanen luonollinen sportti kaunotar, itse jatkuvasti kuulen myös miten mukava ja ihana luonne ja miten kohtelen kaikkia tasavertaisesti ym...
Mä en välitä kommenteista wow hottis ja sexy ja muuta, mulle riittä se kommentti yhdeltä mieheltä,siltä oikealta. Raha minulle ei merkkaa mitään, sitä tulee ja menee paljon tärkeämpää on luonne että osaa kohdella minua kuin ihmistä eikä esinettä.
Mutta todella sikamaisesti minua on taas kohdeltu kun olen liian kiltti ja hyvätahtoinen! Kun sen perusjampan kaa alkaa seukkaa se vaan laittaa sut maanrakoon jossainvaiheessa olisit miten hyvä sille tahansa. :/
EI aina ole myöskään helppoa olla kaunis... tulee vaikka mitä irstaita ehdotuksia ja ällötyksiä ja ihmiset aina olettaa että olet tympee ja kylmä, sitten ne tutustuu suhun ja muuttaa mielen.
Mulla on sama asia, kova elämä ja pahat kokemukset ovat opettaneet nöyräksi ja jalat maassa olevaksi ihmiseksi. Mutta meitä on moneen junaan!!- Yx kaunis
milliondollarbaby81 kirjoitti:
Yksvaaan. Sama juttu!
Mä olen sellanen luonollinen sportti kaunotar, itse jatkuvasti kuulen myös miten mukava ja ihana luonne ja miten kohtelen kaikkia tasavertaisesti ym...
Mä en välitä kommenteista wow hottis ja sexy ja muuta, mulle riittä se kommentti yhdeltä mieheltä,siltä oikealta. Raha minulle ei merkkaa mitään, sitä tulee ja menee paljon tärkeämpää on luonne että osaa kohdella minua kuin ihmistä eikä esinettä.
Mutta todella sikamaisesti minua on taas kohdeltu kun olen liian kiltti ja hyvätahtoinen! Kun sen perusjampan kaa alkaa seukkaa se vaan laittaa sut maanrakoon jossainvaiheessa olisit miten hyvä sille tahansa. :/
EI aina ole myöskään helppoa olla kaunis... tulee vaikka mitä irstaita ehdotuksia ja ällötyksiä ja ihmiset aina olettaa että olet tympee ja kylmä, sitten ne tutustuu suhun ja muuttaa mielen.
Mulla on sama asia, kova elämä ja pahat kokemukset ovat opettaneet nöyräksi ja jalat maassa olevaksi ihmiseksi. Mutta meitä on moneen junaan!!Niin, ja oikeasti, kyllä kauniiksi syntyneen luonne kouliintuu, kun joutuu myöskin kokemaan paljon ilkeilyä, kateutta ja mustamaalaamista toisten naisten taholta!
Ja jopa etukäteen oletetaan, että kaunis on joko tyhmä tai kova. Kyllä siinä vuosien varrella syntyy jopa suojahaarniska päälle.
Ei siis ole pelkästään helppoa olla kaunis, vaikka siitä etunsa onkin. ; ) - Aleksii
Yksvaaan. Sama juttu!
Mulla on sama asia, kova elämä ja pahat kokemukset ovat opettaneet nöyräksi ja jalat maassa olevaksi ihmiseksi. Mutta meitä on moneen junaan!!Olet toki nätti mutta en sua kaunottareksi sanois, olen nähnyt kauniimpiakin.
- taitava sivellimn
Aleksii kirjoitti:
Olet toki nätti mutta en sua kaunottareksi sanois, olen nähnyt kauniimpiakin.
Näin naisena sanoisin, että tuosta milliondollarbabesta saa taitava meikkaaja yhtä kauniin kuin Kim Kardashianista. Hän ei vain vielä ole sitä oppinut tekemään - ettekä te ole oppineet tietämään, kuin tavallisen näköisiä superkauniitkin ovat ilman kunnon pakkelia.
- Make-up
taitava sivellimn kirjoitti:
Näin naisena sanoisin, että tuosta milliondollarbabesta saa taitava meikkaaja yhtä kauniin kuin Kim Kardashianista. Hän ei vain vielä ole sitä oppinut tekemään - ettekä te ole oppineet tietämään, kuin tavallisen näköisiä superkauniitkin ovat ilman kunnon pakkelia.
Miksi kommentti on saanut miinusta? Näin se menee. Katsokaapa julkkiksista otettuja kuvia joissa he ovat ilman meikkiä, suurinosa heistä ei ole minkään näköisiä ilman meikkiä, uskomantonta mutta totta.
- hehhe---
Yksvaaan. Sama juttu!
Mulla on sama asia, kova elämä ja pahat kokemukset ovat opettaneet nöyräksi ja jalat maassa olevaksi ihmiseksi. Mutta meitä on moneen junaan!!LoL,
nimim. milliondollarbaby81 on unohtanut muutta profiilistaan Mies-määritelmän naiseksi, eikä syntymäaikakaan vastaa kuvaa..
TroLLolLol vaan...
:D - Explanation please!
Yksvaaan. Sama juttu!
Mulla on sama asia, kova elämä ja pahat kokemukset ovat opettaneet nöyräksi ja jalat maassa olevaksi ihmiseksi. Mutta meitä on moneen junaan!!Tää on aika friikkiä shittiä! Miksi milliondollarbabyn profiilissa lukee että hän on mies!? Ja syntymäaika on 1981, eli hän on jo yli 30 kymppinen vaikka profiilikuvassa on about 19-22 vuotiaan mimmin kuva.... Outoa!
- Buuu
Yksvaaan. Sama juttu!
Mulla on sama asia, kova elämä ja pahat kokemukset ovat opettaneet nöyräksi ja jalat maassa olevaksi ihmiseksi. Mutta meitä on moneen junaan!!Saatanan huijari! Miksi sinun profiilissa sitten lukee että olet 30 kymppinen mies!?
- mutta kuitenkin
taitava sivellimn kirjoitti:
Kyllä Kardashianilla on paljon paremmat lähtökohdat kuin tuolla pissiksellä, jonka kuva on pöllitty ties mistä.
- Creepy...
Yksvaaan. Sama juttu!
Mulla on sama asia, kova elämä ja pahat kokemukset ovat opettaneet nöyräksi ja jalat maassa olevaksi ihmiseksi. Mutta meitä on moneen junaan!!Miksi profiilissasi lukee että olet mies ja paljon vanhempi kuin tuon kuvan tyttö? Olet ottanut jonkun toisen kuvan luvatta ja luonut feikkiprofiiin, minkä ihmeen takia?
- Suomalainen!
mutta kuitenkin kirjoitti:
Kyllä Kardashianilla on paljon paremmat lähtökohdat kuin tuolla pissiksellä, jonka kuva on pöllitty ties mistä.
Todellakin, eikä Kardashianin pimulla ole Suomalaisia geenejä jote ei voi Suomalaisiin häntä verrata, tosin sitä Kardashiania on leikelty ties mistä kohtaa, että täysin 100% luonnollista hänen ulkonäkönsä ei ole.
- kokenut mies
ei oikein mitenkään,kauniit naiset ovat kaikki luonteltaan ,pirun vittumaisia, luulevat itsestään liikkaa ,en ikinä ottaisi sellaista akkaa..naisen pitää olla todellinen ,ei liikaa meikattu. lihavat naiset ovat paljon lepposempia kuin laihat .jotka liikaa pitävät diettiä .
- Kokenut nainen
Kokenut mies on varmaan saanu niin paljon pakkeja kauniilta naisilta että on tota mieltä :)Ottaako egon päälle??
- ddad
Mitä kauniimpi, niin sen tyhmempi. Moni kaunis on myös luonnevikainen. Varovaisesti arvioiden piilo mielisairas. Nuoruusiän ne jotenkin sinnittelee kauneuden varjolla. Kauniille annetaan kaikki anteeksi mutta ruma laitetaan pakkohoitoon. Oliko se nyt italialainen vai ranskalainen missi/valokuvamalli/näyttelijä/legenda, joka vanhetessaan asui erakkonan eläinten ja koiralauman keskellä. Samanlaisia naisia löytyy suomestakin.
- reksi
haje vaan kuules ,rumenpia naisia, niillä on sydän paikallaan.
- Kaunis ja ajatteleva
Onpa yksinkertaista kärjistämistä. Kyllä pikemminkin komplekseista ja kateudesta syntyy luonnehäiriö ja traumoja.
Mutta kuitenkin, yhtälailla kaunis kuin rumakin voi kärsiä mielenterveysongelmista!
Riippuu varmaan eniten siitä, onko saanut lapsena välittämistä ja oikeat arvot, se muokkaa luonnetta eniten.
- Vaikea ja Vmäinen ;)
Olen sitten ilmeisesti vaikea ja vittumainen minäkin, heh. Tyhmä en kuitenkaan ole, valmistuin luokkani parhain arvosanoin ja pääsin lähes heti oman alan töihin.
Oma vastaukseni on.. En halua parisuhdetta juuri nyt.- horo
vitut ovat kyl kaikila naisilla.
- Vaikea ja Vmäinen ;)
horo kirjoitti:
vitut ovat kyl kaikila naisilla.
Kyllä se römpsä tosiaan täältäkin löytyy.. Itsestäänselvyyksiä latelet :-)
- tuukki
niin olet.
- qqqqqqqqqqqqqq
Koska he voivat.
- Vaikea ja Vmäinen ;)
En välttämättä sanoisi olevani vaikea ja vittumainen ulkonäköni puolesta.. Taitaa tässä tapauksessa olla ihan perusluonne.
Omakohtaisesti en tosin etsi Herra Täydellistä. Mielummin älyä, kuin ulkonäköä. Ulkonäkö toki viehättää, mutta äly.. Se saa kuumaksi.
Illanjatkot vaan teille miehille :-) - kikkura
olla rumia neitoja
- Piupau
Ite ainakin oon kyllästyny kuulemaan useaan kertaan illan aikana, kuinka kaunis oon ja kun siihen perään heittää vielä pari kulunutta iskulausetta, niin jes.
Juttelen kyllä ihmisten kanssa ihan mielelläni, mutta jos ei vastakkainen sukupuoli osaa muusta puhua kun mun ulkonäöstä, niin loppuu kyllä keskustelu aika lyhyeen :D
Toinen syy on ehkä siinä, että kauniita ihmisiä usein pidetään tyhminä heitukkoina, joita voi käydä vähän panemassa ja sitten leuhkia kavereille, kuinka iski itelleen missin.- Aatamin aikanen
Ei kaikki miehet kersku ja puhu paskaa naisista. En tiiä sitte mitä jotkut naiset jauhaa komeista miehistä toisilleen. Toisaalta taas oon saanu hyvän kasvatuksen ni en tiiä.
- kello_hame
Kaunis, viehettävä olen. En koe sitä paheena,päinvastoin, lahjaksi saanut olen :) Enkä ole itseäni täynnä, enkä edes........ On vain vaikea jatkaa suhdetta, kun heti omitaan,lue paikkasi on tuossa ???Kauneus on toki muutakin kuin , fyysistä....sisäinen kauneus saa kukoistamaan minut vieläkin,Kauniimpana :)
- Turpaantuleemiehille
Kai tajuat että jos olet niin kaunis kuin sanot, sisäisesti ja ulkoisesti, saat meidät miehet täysin sekaisin emmekä yleensä voi itsellemme mitään vaan teemme helposti jotain tyhmää (esim tuo liiallinen omiminen) joka sitten pilaa koko suhteen ja sitten menee puoli elämää sen jälkeen pohtiessa että kuinka onnistui ryssimään sen ainoan(?) mahdollisuutensa saada elämä täydellisen naisen kanssa.....
- Aatamin aikanen
Pakko heittää tähä välii, että oo naisen arvonen. Jos oot kunnollinen, kondiksessa ja oma ittes ni eipä naisia eriksee tarvii pahemmin yrittää iskeä. Kandee tosin miettii asiaa myös niin päin, että sattuuko kyseinen kimuli olemaan sun arvoinen.
- dr3dg3
Olemalla itse superkaunis ja rikas mies.
Ne ovat vaikeita siksi että saavat jatkuvasti huomiota ja mielistelyä miehiltä -ja miksei jopa naisilta.
Threadin aloittajakin on niin epätoivoinen saamaan superkauniin naisen että kysyy ihan keskustelufoorumilta neuvoja pyydystämiseen... hohhoijaa.
Onneksi oma naismaku poikkeaa massan mausta niin ei tartte kilpailla samoista berbeista. - mikkoWaari
Kaikki kelpaa,ja kaikille kelvataan .Mutta kaikki ei kelpaa kaikille
- paksukainen63
miten määritellään super kaunis nainen, sillä kauneus on aina katsojan silmissä
- Yualle
Yksinkertainen vastaus: Vaikealuontoisuus johtuu siitä, että he tietävät olevansa kauniita =)
- lihava ja ruma
toi on niin totta,hemmetin kauniilla naisilla on tosiaan olla varaa olla vaikea.miehet kumminkin tanssiin niiden pillin mukaan.kyllä .
- Yksinkertainen fakta
Ei tosiaan. Ihmiset ovat ennakkoluuloisia ja yleistävät näköjään tämänkin asian. Kaikki kauniit ja hyvä kroppaiset naiset eivät ole kusipäitä. Heihin kun tutustuu, niin ei varmasti jokainen paljastu idiootiksi. Se on fakta.
- 17
mitä kauniinpi sitä varmemmin vesikin palaa pohjaan,lapsentekoa ei voi suositella,ainut konsti on olla sinkku,ja ostaa kuumavesi
- 123123123
..koska useimmat tyypit tulevat iskemään nättiä tyttöä vain sen ulkonäön vuoksi. Minäkin kiertäisin ulkonäkökeskeiset ihmiset kaukaa, ja olisin heti valmiina kun kohdalle sattuu lämpöä, järkeä ja hyväsydämisyyttä hehkuva mies. Paitsi että löysin jo omani
- koliikkkikolmosset
Kauniilla on varaa olla kranttu, kun niitä miehiä pyörii ympärillä.
Sen olen monesta tosi hyvännäköisestä ihmisestä huomannut, että ei niillä loppujen lopuksi muita avuja ole kuin
se ulkonäkö. Ei ole viitsitty kehittää luonnetta tai ominaisuuksia, kun nätillä naamalla on saatu kaikki mitä on haluttu. Harmi vaan kun näiltä ihmisiltä tuppaa unohtumaan, että kauneus on katoavaista - slaiss
Toimii se toisinkin päin. Kaunis nainen tuli baarissa juttelemaan. Ei vain synkannut ja kun yritit kohteliaasti sanoa, että valitettavasti ei nyt kiinnosta, niin hyvä ettei korville tullut. Ovat ilmeisesti tottuneet saamaan, mitä haluavat.
- PrimadonnaNro1
Minua on koko ikäni sanottu superkauniiksi. Nuorena elämä oli helppoa muutenkin, perheeni on varakas, samoin minä. Sain olla rauhassa vaikea, silti miehiä riitti. Olin todella hankala, itsekäs, petin, ja olin tyly. Siksi, koska olin vasta lapsukainen, jolle maailma oli jalkojeni juuressa.
Olen edelleen kaunis, mutta luonteeni -vaikka olen nykyään pitkäpinnaisempi ja ystävällinen, uskollinen sekä empaattinen -kuohuu usein yli. Olen myös melko jääräpää, ehdoton, sekä todella kriittinen. Saan miehiä ulkomuodollani, mutta suhteessa aiheutuu ongelmia temperamenttini vuoksi edelleen. Olen siis joko todella kiltti normaalisti tai todella kuumaverinen suuttuessani.
Onneksi olen löytänyt miehen, joka on erittäin diplomaattinen ja ymmärtävä. Koska hän ei provosoi minua, harvoin sanon pahasti. Olen oppinut paljon, ja tätä miestä arvostan. En tainnut nuorempana arvostaa oikein ketään. Olin yli-ihminen, lahjakas, menestyvä ja upea. Täynnä itseäni. Aina sai seuraa, jos yksi lähti. Nykyään keskityn olemaan kunnollisempi, hillitsen itseäni, ja tajuan, että entisellä menolla päädyn vanhukseksi yksin :) - rin-sessa
Voin nyt nätin ihmisen näkökulmasta vastata.
1. Jos sinusta tuntuu, että kaikki kauniit naiset ovat veemäisiä, niin suosittelen tarkistamaan ensin omaa käytöstä. Olen harvoin veemäinen kenellekkään, mutta jos sen teen on ensitapaamisessa tapahtunut, joku sellainen seikka, joka saa luulemaan, että tuolla ei ihan kaikki ole ok.
2. Ja jos tuntuu, että on vaikea luonne, niin kokeileppa joskus meikitöntä kaunista naista haastatella hyvällä itsevarmuudella niin pärjäät helvetin pitkälle. Ylimeikatut "kauniit" naiset useimmiten ovat diivoja ja heidän elämä pyörii epäaitojen teemojen ympärillä, kuten meikki, kynnet, lisäkkeet, asusteet jne. Tarkkuutta kohdevalintaan.
3. Olen nähnyt monta hyväsydämistä miestä, mutta syy miksi kartan, ovat epäsiisteydestä ja huonosta hygieniasta pilkahtavat ominaisuudet, kuten keltaiset hampaat, nukkainen/vanhanaikainen asu ja 20v vanha tukkatyyli. Tämä ei tarkoita, että 40v pitäisi olla viimeisen päälle muotivaatteissa, mutta kyllä jokainen nainen näkee, jos vaate oikeasti on yli 10v., hammasharja 5v ja dödömerkkiä ei olla teiniajoilta vaihdettu. Eli tarkoitan nimenomaan "itsensä päivittämistä".
4. Etsintäpaikka. Kannattaa miettiä mistä niitä kauniita naisia hakee. Kaupungit ovat täynnä statuspaikkoja ja tavallisia paikkoja. Minä en kovin viihdy trendipaikassa, koska siellä iskettää ne kiiltokuvapojat, joilla elämä keskittynyt pilinsä viihdyttämiseen.
5. Et varmaan uskokkaan miten monta kertaa kuultu klisee ärsyttää. Joo, kyllä kauniit naiset tietävät peilinäkymän, mutta kiinnostavampaa on, kun mies huomaa luonteessani jotain hyvää tai pitää suht fiksuna näin lähtökohtaisesti. Samoin ällötystä herättää esineellistäminen. Arvaa huviksesi, kuinka monta prosenttia baarikäynneistä olen saanut olla ilman kourimista, puristamista, korvaan läähättämistä, nuolemista tai vaikka rinnoillepuhumista. Tasan 0%. Lähden yleensä sen ensimmäisen törpön kohdalla seuraavaan ravintolaan.
6. Neuvo: Kehu naisen jotain muuta, kuin ulkoista hyvää. Vaikka sanomalla, että pidän sun tavasta ajatella noin tai olet yllättävän fiksun oloinen tms.
7. Jos joku kaunis nainen käyttäytyy tökerösti, muista mainita se hänelle kohteliaasti ja poistu kuvioista. Esim. "Nyt tuli niin epäkypsä kommentti, että tavataan, kun olet hieman kehittynyt" tms. Se diiva sietääkin saada palautetta. Miehelle pieni loukkauksen tai mielenpahoittamisen näyttäminen naisten edessä voi tuntua nöyryyttävältä, mutta todellisuudessa naiset ihailevat miestä, joka uskaltaa sen tehdä. Tee itsestäsi hellyyttävä ja itsevarma uros.
8. Nainen tykkää kissahiiri leikistä. Nainen pitää vietellä ja siihen tulee kuluttaa paljon energiaa ja ideoita, muttei välttämättä rahaa. Älä yliammu, mutta jaan hyvän vinkin, jolla minua on joskus isketty. Anna naisen juhlia kavereidensa kanssa ilta loppuun, jos on isolla tyttöporukalla. Seuraa mitä juomaa hän juo ja kun lasi on tyhjenemässä, vie hänelle samanlainen ja sano vaikka jotain hauskaa tai kirjoita lasiin/lasinaluseen puhelinnumerosi. Älä silti jää tyrkyttämään itseäsi, koska se tappaa viettelyrituaalin perusteet. Fiksu nainen soittaa, diiva ei. Fiksu nainen tulee torjumaan kohteliaasti, mutta kertoo säästävänsä mumeron, diiva ei. Samalla erottuu jyvät akanoista.
9. Ole oma itsesi, jotta löytäisit juuri sinulle sopivan naisen rinnallesi,. On turhauttavaa tapailla miehiä, jotka näyttelevät ja sitten jonkin ajan päästä paljastuu todellisuus. Ihmisiä ei ole tarkoitettu yhteen pelkän ulkonäön perusteella, vaan sydämen.
10. Kun katsot kauniita varattuja naisia, niin laitappa merkille myös kuinka kiiltokuvamaisia miehet on. Ei mitenkään erikoisia, mutta heillä on hyvä itsetunto.- Pisteet sinulle
Asiaa!
- otin vain kantaa
Luovutan sovinnolla. Liian kova homma.
Prinsessat saavat jäädä.
Pelleily pois.
Kiitos neuvoista nätti, sen uskon.
Kauniit naiset ovat enimmäkseen mukavia minun mielestä.
Eivät ole ylpeitä, vaikka niin monesti "haukutaan". - What is it really?
otin vain kantaa kirjoitti:
Luovutan sovinnolla. Liian kova homma.
Prinsessat saavat jäädä.
Pelleily pois.
Kiitos neuvoista nätti, sen uskon.
Kauniit naiset ovat enimmäkseen mukavia minun mielestä.
Eivät ole ylpeitä, vaikka niin monesti "haukutaan".No mikä on se superkaunis kun useimmat tytöistä/ naisista on niitä nättejä eli aika peruskamaa, harva on jumalaisen kaunis, siis niin kaunis että erottuu tuhansista muista ikäisistään, niin kaunis että missä tahansa kulkeekin herättää huomiota, ihailua ja kateutta ulkonäöllään. Sellaisia tulee erittäin harvoin vastaan.
- Göranien Göran
"7. Jos joku kaunis nainen käyttäytyy tökerösti, muista mainita se hänelle kohteliaasti ja poistu kuvioista."
Tää on hyvä! Palautetta on hyvä antaa kun menee överiksi tai naurettavaksi, mutta ei pidä sanoa jotain koomisen loukkaantunutta.
"Seuraa mitä juomaa hän juo ja kun lasi on tyhjenemässä, vie hänelle samanlainen ja sano vaikka jotain hauskaa tai kirjoita lasiin/lasinaluseen puhelinnumerosi."
Sori hani, mutta tämä idea on kuin jostain Tunteista ja tuoksuista. Ei oikein omaperäistä. - oppia ikä kaikki
Kirjoitit: "Arvaa huviksesi, kuinka monta prosenttia baarikäynneistä olen saanut olla ilman kourimista, puristamista, korvaan läähättämistä, nuolemista tai vaikka rinnoillepuhumista. Tasan 0%. Lähden yleensä sen ensimmäisen törpön kohdalla seuraavaan ravintolaan."
Tuosta paistaa typerä yli-itsevarma diivailu. Samoin kuin isku-vinkistäsi. Juuri Tuo on sitä kauniiden naisten ärsyttävyyttä! Eli tyyliin "muahan ei esineellistetä, te tyhmät miehet! Lähden seuraavaan paikkaan, jossa mua arvostetaan niin kuin haluan. Ja muistakaakin nähdä mun eteen kauheesti vaivaa ja keksikää mageita iskukeinoja tai en huomaa teitä peilailultani" Huoh....
Oikeesti hyvä nainen osaa pukeutua niin, että kaikkein törpöimmät kopeloijat ei lähesty (ei tyrkysti) ja fiksusti ohittaa yli-innokkaat miehet. Ja tunnistaa jo katseesta ne, joiden kanssa haluaisi puhua ja osaa vaikka itsekin lähestyä ilman ihmeellisiä iskukeinoja. Näin on mulle elämä opettanut ja saan yleensä vain fiksujen miesten ehdotuksia.
Itse en ainakaan ole vittumainen ketään kohtaan ilman syytä mutta tuon olen kyllä saanut kuulla monta kertaa "että ootkin paljon mukavempi/ihan erilainen mitä oletin/miltä näytät"... Ennakkoluulot ovat todellinen harmi mutta ihan mielelläni osoitan ne vääräksi :-) Itse en vaan kategorisoi ihmisiä ulkonäön perusteella ja se on täysin jokaisen oma asia muutenkin mitä tekee/jättää tekemättä ulkonäölleen ja kuinka iso asia se itselleen kokonaisuudessaan on. Ylimielisyys vaan ei pue ketään oli sen takana mitä vaan ja näyttipä miltä tahansa.
- taas otin kantaa
Aika pieni kuva Oonakaroliinasta Laita isompi, olet kaunis.
Kauniit naiset ovat mukavia. Ainakin minun mielestä.
Sehän on aina se kateus joka jyllää.
Ennakkoluulot jne.
Ei ne kyllä ole ainakaan minulle olleet ilkeitä ne vähemmän kauniitkaan.
Kannattaa miettiä teidän haukkujien mistä se vois johtua.
Itse tiedän vastauksen suurin piirtein. - ....
Vaikea kuvitella että sä "kauneutes" takia kokisit mitään ihmeempiä ennakkoluuloja, koska olet ihan tavallisen näköinen, et kaunis, et ruma, et millään tavalla massasta poikkeava. Ennakkoluulot tulee varmaan jostain muusta, käytöksestä, ilmeestä, tyylistä (tekoripset voi ehkä vaikuttaa ennakkoasenteisiin)? Typeriähän ennakkoluulot ovat.
- Pakko sanoa
taas otin kantaa kirjoitti:
Aika pieni kuva Oonakaroliinasta Laita isompi, olet kaunis.
Kauniit naiset ovat mukavia. Ainakin minun mielestä.
Sehän on aina se kateus joka jyllää.
Ennakkoluulot jne.
Ei ne kyllä ole ainakaan minulle olleet ilkeitä ne vähemmän kauniitkaan.
Kannattaa miettiä teidän haukkujien mistä se vois johtua.
Itse tiedän vastauksen suurin piirtein.Mutta sepä siinä onkin että se kateus ja ennokkoluulot ei jyllää silloin jos näköpiirissä on tuikitavallinen tallaaja, joita on vaivaiset 70-85% ihmisistä, harva on kadehdittavan kaunis ja vielä harvempi on sellainen ulkonäöltään joka kiinnittää paljon huomiota, suurin osa kaduilla vastaan tulevistakaan ei kiinnitä huomiota millään tavalla. Että etpä taida sinäkään kaikkea tietää sittenkään, niin kuin väität. Kateudesta on aivan turha puhua taviksien kohdalla, harvoinpa tulee kadehdittua muita heidän ulkonäkönsä peruteella, varsinkaan täällä Suomessa jossa tavikset on jyräävä enemmistö ja maa jossa superkauniita ihmisiä on erittäin vähän, Suomalaiset ovat yleensä kateellisia toisilleen toisen omaisuudesta, talosta, autosta and so on...
- Mikko89
Are you fuckin kidding me? Ei nyt millään pahalla mutta saanko sanoa ihan rehellisen mielipiteeni? Sinä et ole kaunista nähnytkään, olet perusnätti Suomalainen nainen, sinua paremman näköisiä tulee vastaan kaduilla. Enkä ole mikään vittuilija mutta monet ihmiset kuvittelevat itsensä paremmannäköisiksi kuin oikeasti ovatkaan. Sinä olet yksi niistä. Ei tuota sinun kuvaa katsoessa tule sitä "wau" tunnetta mikä tulee kun näen oikeasti kasvoiltaan kauniin ihmisen jolla on vieläpä hyvä kroppa sen lisäksi. Et ole keskivertoa paremmannäköinen. Et ole sitä kaunotartasoa mitä hyvin pieni prosentti naisista on.
Kiitoksia! En minä tänne tullut itseäni superkauniiksi väittämään enkä luulemaan itsestäni liikoja. Tulin sanomaan noista ennakkoluuloista joita olen myös kohdannut. Sinä nyt varmaan sitten luulet olevasi jonkin sortin sankari kun sait pelastettua liikoja luulevan akan omasta hienoudestaan. Suon sen toki sulle mikäli siitä tulee hyvä mieli.
- kantaapi hyvinkin
Empä tuota usko Mikkoseni. Puhut vain. Liiottelet pahasti. Näet vain unta kauniista naisista ja laukeat housuihisi.
Toden-näköisesti olet yritellyt saada naisia ja et ole saanut ensmmäistäkään. Puheet on parhaat.
Saat todennäköisesti vain uneksia Oonakaroliinan näköisistä naisista.
No, olin vähän raaka. Älä silti masennu Mikko. Varmaan olet hyvä Suomalainen perusjätkä ja löydät itsellesi hyvän puolison. - Retkuilija
oonakaroliina kirjoitti:
Kiitoksia! En minä tänne tullut itseäni superkauniiksi väittämään enkä luulemaan itsestäni liikoja. Tulin sanomaan noista ennakkoluuloista joita olen myös kohdannut. Sinä nyt varmaan sitten luulet olevasi jonkin sortin sankari kun sait pelastettua liikoja luulevan akan omasta hienoudestaan. Suon sen toki sulle mikäli siitä tulee hyvä mieli.
Olen kyllä samaa mieltä toki olet nätti, mutta voi pojat olen pienen ikäni aikana nähnyt kauniimpiakin.
- BunnyBoy
Huh-huh.
Mun mielestäni oonakaroliina on erittäin kaunis nainen eikä vois sanoa että kauniimpia tulee vastaan kadulla jatkuvasti. Ei hän kuvittele itseään paremman näköiseksi kuin onkaan. Minusta hän on hullun nätti ja pulinat pois.
Itse taas olen kaveri jota 15-20 ikäiset naiset tulevat iskemään usein esim. kadulla yms. joten jotain naisista minäkin tiedän. - Hot or not
BunnyBoy kirjoitti:
Huh-huh.
Mun mielestäni oonakaroliina on erittäin kaunis nainen eikä vois sanoa että kauniimpia tulee vastaan kadulla jatkuvasti. Ei hän kuvittele itseään paremman näköiseksi kuin onkaan. Minusta hän on hullun nätti ja pulinat pois.
Itse taas olen kaveri jota 15-20 ikäiset naiset tulevat iskemään usein esim. kadulla yms. joten jotain naisista minäkin tiedän.Niin sinun milelestäsi mutta useimpien mielestä hän on vain nätti, suurinosa naisitsa on nättejä, ap puhuikin superkauniista naisista joita on paljon vähemmän.
Ja kadulla ei tule vastaan todella kauniita naisia kuin harvoin koska ei näitä kaunottaria paljon ole. Eli samantasoisia nättejä kuin oonakaroliina tulee vastaan jatkuvasti. - TheSun
oonakaroliina kirjoitti:
Miten ihmeessä olet voinut kohdata ennakkoluuloja kun et ole huomiota herättävän näköinen ulkonäöltäsi? Voihan olla että jotkut tosi rumat on ollut sulle kateellisia, niihin verrattuna olet tietysti paremannäköinen, en usko että olet muuten saanut ainakaan ulkonäkösi ansiosta huonoa kohtelua, syy on ollut ihan joku muu.
- 12+5
TheSun kirjoitti:
Miten ihmeessä olet voinut kohdata ennakkoluuloja kun et ole huomiota herättävän näköinen ulkonäöltäsi? Voihan olla että jotkut tosi rumat on ollut sulle kateellisia, niihin verrattuna olet tietysti paremannäköinen, en usko että olet muuten saanut ainakaan ulkonäkösi ansiosta huonoa kohtelua, syy on ollut ihan joku muu.
En pahalla sano, mut mun mielestä oonakaroliina näyttää varsinkin kuvassa jotenki vittumaiselta ja itellä tulee sen näkösistä niitä ennakkoluuloja että ne sitte on vittumaisia ja ylimielisiä ym. Enkä tosiaankaan väitä että oonakaroliina on vittumainen, kun en kerran tunne. :D
- Mahdollisuus tämäkin
12+5 kirjoitti:
En pahalla sano, mut mun mielestä oonakaroliina näyttää varsinkin kuvassa jotenki vittumaiselta ja itellä tulee sen näkösistä niitä ennakkoluuloja että ne sitte on vittumaisia ja ylimielisiä ym. Enkä tosiaankaan väitä että oonakaroliina on vittumainen, kun en kerran tunne. :D
Totta näyttää vittumaiselta ja perusnätiltä, voi olla että muut ihmiset saa hänen olemuksensa perusteella sellaisen kuvan että hän luulee olevansa kauniimpi kuin mitä on ja sen mielikuvan turvin katsoo arvostelevasti muita ihmisiä, eli on suuret luulot itsestään, joten muut ihmettelevät tyyliin "kuka tuo luulee olevansa, tavallisen näköinen likka" .
Mahdollisuus tämäkin kirjoitti:
Totta näyttää vittumaiselta ja perusnätiltä, voi olla että muut ihmiset saa hänen olemuksensa perusteella sellaisen kuvan että hän luulee olevansa kauniimpi kuin mitä on ja sen mielikuvan turvin katsoo arvostelevasti muita ihmisiä, eli on suuret luulot itsestään, joten muut ihmettelevät tyyliin "kuka tuo luulee olevansa, tavallisen näköinen likka" .
Niin näytänkin tuossa kuvassa, se vaan ei kerro mitään kokonaisuudesta koska kuva on vain yksi ikuistettu hetki ja olotila. Tuokin kuva luo juurikin ennakkoluulon että olen vittumainen, tyytymätön ja mitä, se voi joko osoittautua oikeaksi tai vääräksi. Ei minua haittaa varsinkaan täällä olevien ihmisten mielipiteet, vaan siinä vaiheessa haittaa jos tiedän oikeasti käyttäytyväni ylimielisesti ja ajattelevani alentavasti toisista. Koska sehän kertoisi vain siitä etten itse voi hyvin. Miksi haluaisin luoda negatiivista energiaa ympärilleni, en kyllä tiedä enkä myöskään sitä että miksi kukaan muukaan haluaisi. Niin se vaan välillä menee kuitenkin. Samalla tavalla kuin tuo kuva luo negatiivisen kontrastin mutta se on edelleenkin vain kuva.
En kyllä katso arvostelevasti toisia ihmisiä, ei ole mitään tarvetta. Se kun ei tuota mulle millään tavalla mielihyvää.- ???
oonakaroliina kirjoitti:
Niin näytänkin tuossa kuvassa, se vaan ei kerro mitään kokonaisuudesta koska kuva on vain yksi ikuistettu hetki ja olotila. Tuokin kuva luo juurikin ennakkoluulon että olen vittumainen, tyytymätön ja mitä, se voi joko osoittautua oikeaksi tai vääräksi. Ei minua haittaa varsinkaan täällä olevien ihmisten mielipiteet, vaan siinä vaiheessa haittaa jos tiedän oikeasti käyttäytyväni ylimielisesti ja ajattelevani alentavasti toisista. Koska sehän kertoisi vain siitä etten itse voi hyvin. Miksi haluaisin luoda negatiivista energiaa ympärilleni, en kyllä tiedä enkä myöskään sitä että miksi kukaan muukaan haluaisi. Niin se vaan välillä menee kuitenkin. Samalla tavalla kuin tuo kuva luo negatiivisen kontrastin mutta se on edelleenkin vain kuva.
En kyllä katso arvostelevasti toisia ihmisiä, ei ole mitään tarvetta. Se kun ei tuota mulle millään tavalla mielihyvää.Mutta en vain tajua miten sinä, perusnätti olet muka saanut huonoa kohtelua ulkonäkösi takia? Selitä minulle, en vain käsitä sitä. Syyn täytyy olla sinun olemuksessasi, kasvojen ilmeissäsi ym. Ehkäpä vaikutat tylyltä ja ylimieliseltä, jopa vihaiseltakin. Olet ihan tavallisen näköinen nainen, et eroa muista näteistä millään tavalla. Joten en ymmärrä miksi saisit ulkonäölläsi kenetkään kateelliseksi, eihän ne muutkaan nätit tai sievät naikkoset aiheuta kateudenpuuskia kuin todella rumille /lihaville.
- POJU
BunnyBoy kirjoitti:
Huh-huh.
Itse taas olen kaveri jota 15-20 ikäiset naiset tulevat iskemään usein esim. kadulla yms. joten jotain naisista minäkin tiedän.Ööh siis kuljetko sinä laput silmillä tai jotain? :D Kauniimpia kuin OonaKaroliina tule vastaan jatkuvasti mutta mieleenjäävän kauniita aika harvoin, siis sellaisia tosi uber kauniita.
- Elovena**
En koe olevani vaikea luonne, omaan käytöstavat ja oon ystävällinen enkä ees baareissakaan juuri käy koska ei oo miun juttu ja hivenen ujo oon mut jokaisessa parisuhteessani huomannu piirteen et ollaan hirveen mustasukkasia ja vahditaan ikään kuin kauneus tekis miehen epävarmaks ja sen takii oletetaan et se varmasti pettää tai lähtee jonkun muun kelkkaan jos sitä ei piä koko ajan silmällä ja yritä ladella sääntöjä. Semmosta en kattele koska itse luotan niin odotan samaa toiselta.
- Mikä on Superkaunis?
...kotoisin Kryptonista?
- tosiaan...
Hyvä kysymys...
- 3+7
Superkaunis mimmi on sellainen että sitä ei itse muista hengittää,kun monttu auki tuijottaa.Tälläsen naisen oon kerran nähnyt Tukholmassa.Törkeen kaunis naama ja vartalo olisi tosi upee.Sellasen ku saisi.
oonakaroliina kirjoitti:
Haha, tää oli hyvä :D
Ja tän piti tulla tonne Kryptonista jutun alle.
- Retkuilija
Kuule ei ole vaikka vitsin yrititkin murjaista. Superkauniita naisia on aika vähän, juuri näitä "perusnättejä" vai mitä lie on enemmistö, eikä se ole ollenkaan paha juttu! ei kukaan niin ole sanonut. Mutta sellaisia naisia näkee harvoin, niin kauniita ettei meinaa saada silmiään irti.
- Retkuilija
Retkuilija kirjoitti:
Kuule ei ole vaikka vitsin yrititkin murjaista. Superkauniita naisia on aika vähän, juuri näitä "perusnättejä" vai mitä lie on enemmistö, eikä se ole ollenkaan paha juttu! ei kukaan niin ole sanonut. Mutta sellaisia naisia näkee harvoin, niin kauniita ettei meinaa saada silmiään irti.
Tuo viesti meni pikkasen väärään kohtaan.
- Mitä sitä suotta
Retkuilija kirjoitti:
Miksi olette antaneet Retkuilijan kommentille miinusta? Hänen tapansa ilmaista asia on hieman liian kärkäs, myönnetään, mutta ole siinä mielessä hänen kanssaan samoilla linjoilla että näitä superkauniita naisia on todella harvat ihmisistä, suurin osa on oikein nättejä ei siinä mitään. Tällaisia todella kauniita näkee n. 2-3 vuodessa. Ulkomailla enemmän. Mikä ihme siinä nättinä olemisessa on niin pahaa? eikö se ole hyvä juttu? Ihan kuin se olisi jokin kirosana tai että suurinta osaa pitäisi ylistää kaunottariksi kun totuus on ihan jotain muuta ja jokainen kumminkin se itsekin tiedostaa, vaikkei ääneen myönnäkkään. Eikö nättinä oleminen ole hyvä juttu, parempi kuin ruma? Mielestäni on! Eihän kaikkien tarvitsekaan olla niitä sykähdyttäviä kaunottaria, hyvännäköisiä on vaikka kuinka paljon ja se on mielestäni erittäin positiivinen juttu.
- En sano tätä pahalla
Mitä sitä suotta kirjoitti:
Miksi olette antaneet Retkuilijan kommentille miinusta? Hänen tapansa ilmaista asia on hieman liian kärkäs, myönnetään, mutta ole siinä mielessä hänen kanssaan samoilla linjoilla että näitä superkauniita naisia on todella harvat ihmisistä, suurin osa on oikein nättejä ei siinä mitään. Tällaisia todella kauniita näkee n. 2-3 vuodessa. Ulkomailla enemmän. Mikä ihme siinä nättinä olemisessa on niin pahaa? eikö se ole hyvä juttu? Ihan kuin se olisi jokin kirosana tai että suurinta osaa pitäisi ylistää kaunottariksi kun totuus on ihan jotain muuta ja jokainen kumminkin se itsekin tiedostaa, vaikkei ääneen myönnäkkään. Eikö nättinä oleminen ole hyvä juttu, parempi kuin ruma? Mielestäni on! Eihän kaikkien tarvitsekaan olla niitä sykähdyttäviä kaunottaria, hyvännäköisiä on vaikka kuinka paljon ja se on mielestäni erittäin positiivinen juttu.
Jos kerta suurinosa on kaunottaria niin miksi 80% kadulla vastaan tulevista naisista on ihan tavallisen näköisiä? Harvahan on oikeasti kaunis. Eihän tuolla kadulla tule niitä superkomeita adoniksiakaan vastaan joten miesten ja naisten tilanne on 50-50 eli tasapeli tämän ulkonäköasian suhteen.
- Siinäpä se
No vaikka sieltä, super kaunis nainen on sellainen joka erottuu muista kauneudellaan, lumoaa, häikäisee, josta ei vaan saa silmiään irti. Sellainen on kaunis nainen, ei nätti tai sievä.
- Sanon niinkuin se on
Retkuilija kirjoitti:
Ilmeisesti jotkut eivät sitä totuutta kestä, tämä on totta, pakko se on myöntää vaikkei huvittaisi. Tietysti ulkonäkö on makuasia ja jollekkin se oma nätti tavisnainen on maailman kaunein mutta objektiivisesti arvioituna harva on huomiota herättävän kaunis. Mitä sitten? olkaa tyytväisä siihen mitä olette, turha yrittää olla jotakin muuta. Mikä siinä perusnätissä niin mättää? Eikö ole hyvä asia olla viehättävä, parempi ainakin kuin olla susiruma.
- Näinhän sen on
Mitä sitä suotta kirjoitti:
Kerrankin joku sanoo suoraan, ja vieläpä aikuismaisella tavalla ilmaisee asiansa eikä ala lässyttämään mitään diipadaapaa.
- Näinhän se on
Näinhän sen on kirjoitti:
Kerrankin joku sanoo suoraan, ja vieläpä aikuismaisella tavalla ilmaisee asiansa eikä ala lässyttämään mitään diipadaapaa.
Jep, meni väärään kohtaan tämä viesti, vastasin mitä sitä suotta kirjoittamaan viestiin.
- ThankYou Come Again
Ei vaan ne harvat naiset, onnekkaat geeniarvonnan voittajat joita on harvassa, varsinkin täällä Suomessa.
- Näinhän se on
En sano tätä pahalla kirjoitti:
Jos kerta suurinosa on kaunottaria niin miksi 80% kadulla vastaan tulevista naisista on ihan tavallisen näköisiä? Harvahan on oikeasti kaunis. Eihän tuolla kadulla tule niitä superkomeita adoniksiakaan vastaan joten miesten ja naisten tilanne on 50-50 eli tasapeli tämän ulkonäköasian suhteen.
Jotkut antaa näille rehellisille viesteille miinusta, noinko se totuus kirpaisee?? Minkä me sille voidaan että kauniita ihmisiä on aika vähän, jokainen on se näköinen kuin on ja sillä selvä.
- UFO
Ha haa! Kuolen nauruun. Kauniit naiset ovat ihan tältä maapallolta, mutta täällä meidän maassamme niitä ei ole paljon, ulkomailla enemmän.
- Vaikea??
Olen oppinut suojelemaan itseäni. Sen takia varmaan moni ajattelee että olen kylmä ja koppava.
En ole nykyään huomaavani edes jos minulle flirttaillaan, en vain jaksa pistää itseäni peliin. Suurin osa ajasta on kuitenkin ajanhaaskausta. Ennen olin erittäin auttavainen, avoin itsestäni jne., mutta olen huomannut että sitä käytettiin hyväksi, joten nykyään olen se kaunis vaikeasti lähestyvä kaunotar mitä täällä haukutaan. Olen oppinut kuuntelemaan itseni, mitä ihan oikeasti haluan, ja antamaan itselleni aikaa, ja voin huomattavasti paremmin. - seppo69
homo
- kierrän kaukaa
Lisäänpä minäkin korteni kekoon.. Tapailin tässä hiljattain vähän aikaa kaunista ja erittäin erittäin hyväkroppaista naista. Minä olen sellainen mies että kerron tunteeni ja myös sen jos näen hyvää toisessa. Tämän naisen ongelma oli sellainen että hän ei millään halunnut hyväksyä sitä että tarkoitan mitä sanon kun "kaikki vaan haluaa panna mua". Se että nainen oli ollut noin kymmenen vuotta sinkkuna ei oikeestaan yllättänyt yhtään. Ulkonäkö huippu mutta itsetunto romuna. Siihen liittyi myös se että hän ei osannut/halunnut sanoa minusta ikinä mitään hyvää.
Vähän aikaa jaksoin vakuutella että olen kiinnostunut kaikesta muustakin ja sitten lopetin sen homman. Minusta tämä nainen oli tavallaan kauneutensa vanki.- Hoh hoo
oonakaroliina kirjoitti:
"Minusta tämä nainen oli tavallaan kauneutensa vanki."
Tosi hyvin sanottu.Niin se nainen, kukaan tavis tuskin on kauneutensa vanki.
Hoh hoo kirjoitti:
Niin se nainen, kukaan tavis tuskin on kauneutensa vanki.
Sitähän sä kysyit.
- Hoh hoo
oonakaroliina kirjoitti:
Sitähän sä kysyit.
Kunhan sanoin.
- Naisenmielipide
Täälläkin aika paljon yleistystä, kaikki on yksilöitä. Itse olen mielestäni kaunis ja sporttinen. Rakastan urheilua. Mun mielestä täällä on aika paljon yleistystä juuri siinä, että jos olet kaunis niin sun on myös oltava aivoton ilkimys. Mua ainakin yritetään esim. lähestyä paljon baareissa. Käyn kaverien kanssa viettämässä iltaa, mutta silti en ole mikään bilettäjä ja juojatyyppi. Miehet jotka lähestyvät ovat juuri sellaisia, jotka eivät halua susta muuta kuin yhdeksi yöksi kotiin.
Sen takia ymmärrän niitä kauniita naisia, jotka ovat kasvattaneet kovan kuoren ja saattavat olla ilkeitä. Liikkeellä on sellaisia tapauksia, joiden kanssa ei halua yhtään mitään, koska he käyttäytyvät ääliömäisesti. Joo kiinnitän huomiota ulkonäköön miehissä, en voisi aloittaa mitään jos mies ei kiinnostaisi millään tasolla. Kukapa ei katsoisi ulkonäköä. Silti se ei ole nimenomaan ainoa asia, koska miehet jotka ihailevat hauiksiaan jatkuvasti peilistä ja ajattelevat vain omaa napaansa, kannattaa pysyä kaukana.
Ja jos joku kiinnostuu ihmisestä rahan takia, ei se mitään muuta siltä haluakkaan. Ulkonäkö ei kerro kaikkea, en itse ainakaan taida näyttää ensi katsomalla naiselta, joka mm. tietää monista urheilulajeista enemmän kuin sinä tai että katsoo joka ilta vaikka fudista tv:stä. Ihmisissä on monia puolia, usein kuitenkin huomaat jos kyseessä on rahojasi havitteleva bimbo. Aloittajalle: jos kyseinen nainen on jollaintavalla "vaikea", oletko varma, että hän on arvoisesi? eikä vain pelleile kanssasi? - mietinpä vain
Yleensä hyvännäköisiltä naisilta mennään vonkaamaan pillua, koska kuka nyt rumalta sitä römpsää haluaisi..? Oletteko koskaan miettineet, että naisia varmasti loukkaa se, että pidätte heitä panokoneina koska näyttävät niin hyvältä. Eikö nainen siinä vaiheessa saa sanoa ettei vähempää voisi kiinnostaa miehen seura, kun hän huomaa että mies on pelkästään pillun perässä?
- Nainen20
Ei todellakaan vois paremmin ilmaista tätä totuuttta!!
- HumalaSekoittaaPään
Kyllä miehet pillupuutteessa vonkaavat myös niiltä vähemmän kauniilta, huomattu on! Suorastaan joskus pitää ihmetellä minkänäköisiä naisia jotkut humalaisetkin menevät iskemään. Mutta humalassahan kaikki ihmiset näyttää paremmalta, tämä on tutkittu juttu. Siitä syystä itsellekkin on sattunut muutama kännivahinko, on mennyt sänkyyn sellaisten miesten kanssa joihin ei selvipäin koskisi kolmen metrin kepilläkään. Toinen heistä oli lähinnä tavis, ja toinen aika ruma, komistuksia ei kumpikaan.
- Oma kokemus
Hyvin kauniit naiset ovat ylimielisiä,itsekkäitä ja alati saa olla pelko pyllyssä.Menettämisen pelosta, kun kauneus kiinnostaa myös muita miehiä.Kannattaa tyytyä vähemmän kauniiseen naisen,elämä on näin helpompaa.
- Fakta on vaan fakta
Miksi tyytyä rumaan jos kerta saa kauniin naisen? Eikö jokainen mies tällä planeetalla halua itselleen kauniin naisen? Jopa ne rumat miehet.
- flight of icarus
Fakta on vaan fakta kirjoitti:
Miksi tyytyä rumaan jos kerta saa kauniin naisen? Eikö jokainen mies tällä planeetalla halua itselleen kauniin naisen? Jopa ne rumat miehet.
Aina saa yrittää itseään parempaa.
- mies eläin
Tuo nyt on ihan täyttä kukkua. Vai pelätä että menettää?? Sittenhän et olis naista ansainnut alunperinkään, kun kuvittelet että joku hänelle on sopivampi kuin sinä.
Se mitä kauneuteen ja älykkyyteen tulee, sitä tosiaankin näkee samassa paketissa. Olen ollut todella onnellinen mies tavatessani näitä naisia (ja jopa pitemmän aikaa) Ja kun muutaman tällaisen valioyksilön kanssa on ollut, miksi tyytyä vähempään? - 4+10
Älykäs ja superkaunis samassa paketissa,harvinainen yhdistelmä.
- Ossku
Sitähän täällä on yritetty tolkuttaa jo muutaman kerran :D harvoinpa noihin todella kauniisiin törmää.
- Hohhoi8
Itse olen huomattavan hyvännäköinen ja hyväkroppainen nainen, luonnettani kehutaan ystävälliseksi, hauskaksi, empaattisesti ja olen myös älykäs.
Perusilmeeni on kuulemma kulmakarvojen takia ylimielisen vittuuntunut, olen kuullut tästä kautta rantain ja samasta syystä monet kuulemma vihaa mua, vaikkei oo ikinä tavannutkaan, mikä sitten kertoo mun mielestä paljon jo siitä, että ettei ainoostaan kauniit oo niitä pinnallisia.
Miehet tulee iskeen ihan selvinpäinkin, ystävällisesti aina ilmoitan, että kiitos mutta en ole kiinnostunut. Kaikki ei vaan aina ymmärrä hyvällä niin välillä on pakko tehdä asia selväksi olemalla erittäin kylmä ja tiukka, mutta myös asiallinen - tasan siihen asti kun aletaan nimitteleen tai käydään käsiksi.
Työpaikallakin saan kokea seksuaalista häirintää, eikä siihen kukaan puutu.
En pukeudu tai käyttäydy provosoivasti ja itsetunto on onneksi säilynyt hyvänä, vaikka on ollut myös pari näitä 'herrasmiehiä', jotka on hyljännyt heti kun on päästy punkkaan. - Oletko oikeasti?
Hohhoi8 kirjoitti:
Itse olen huomattavan hyvännäköinen ja hyväkroppainen nainen, luonnettani kehutaan ystävälliseksi, hauskaksi, empaattisesti ja olen myös älykäs.
Perusilmeeni on kuulemma kulmakarvojen takia ylimielisen vittuuntunut, olen kuullut tästä kautta rantain ja samasta syystä monet kuulemma vihaa mua, vaikkei oo ikinä tavannutkaan, mikä sitten kertoo mun mielestä paljon jo siitä, että ettei ainoostaan kauniit oo niitä pinnallisia.
Miehet tulee iskeen ihan selvinpäinkin, ystävällisesti aina ilmoitan, että kiitos mutta en ole kiinnostunut. Kaikki ei vaan aina ymmärrä hyvällä niin välillä on pakko tehdä asia selväksi olemalla erittäin kylmä ja tiukka, mutta myös asiallinen - tasan siihen asti kun aletaan nimitteleen tai käydään käsiksi.
En pukeudu tai käyttäydy provosoivasti ja itsetunto on onneksi säilynyt hyvänä, vaikka on ollut myös pari näitä 'herrasmiehiä', jotka on hyljännyt heti kun on päästy punkkaan.Mistä tietää oletko oikeasti keskivertoa paremmannäköinen vai vaan omasta mielestäsi? Olen kuullut lukuisia kertoja kun perusssievät/ tavallisen näköiset kehuvat itseään kaunottariksi. Mene ja tiedä sitten...
- Faktaa,.,,,
Hohhoi8 kirjoitti:
En pukeudu tai käyttäydy provosoivasti ja itsetunto on onneksi säilynyt hyvänä, vaikka on ollut myös pari näitä 'herrasmiehiä', jotka on hyljännyt heti kun on päästy punkkaan.Jos olisit oikeasti todella kaunis,niin kukaan "herrasmies" ei sinua hylkäisi.
Sinusta tapeltaisiin. - Ei ole faktaa
Faktaa,.,,, kirjoitti:
Jos olisit oikeasti todella kaunis,niin kukaan "herrasmies" ei sinua hylkäisi.
Sinusta tapeltaisiin.Riippuu ihmissuhteesta ja etenkin siitä kenen kanssa seurustelee yksikään suhde ei kestä pelkän ulkonäön avulla, ensitapaamisessa se on tärkeä mutta ei enää silloin kun siihen toiseen on tutustunut, siitä edespäin luonne ratkaisee. Jos mies ei ole täysi ääliö, oikeasti rakastaa kumppaniaan niin ei varmasti sitä hylkää, olipa minkä näköinen tahansa.
- kalman kouraisu
Oletko oikeasti? kirjoitti:
Mistä tietää oletko oikeasti keskivertoa paremmannäköinen vai vaan omasta mielestäsi? Olen kuullut lukuisia kertoja kun perusssievät/ tavallisen näköiset kehuvat itseään kaunottariksi. Mene ja tiedä sitten...
Tääkin on outo juttu. Jos miehet puhuvat positiivisesti omasta ulkonäöstään, se on naisten mielestä hyvä juttu (kai), kunhan ei mene tajuttomaksi uhoamiseksi. Jos nainen puhuu itsestään kaunottarena, mua lähinnä ärsyttää. Ajattelevatko naiset siis, että miehet pitävät sitä itsekehua (=arvostaa itseään naisten kielellä) jotenkin positiivisena? Vielä asiassa, jonka joka mies voi itse tarkistaa.
- Otapa huomioon
kalman kouraisu kirjoitti:
Tääkin on outo juttu. Jos miehet puhuvat positiivisesti omasta ulkonäöstään, se on naisten mielestä hyvä juttu (kai), kunhan ei mene tajuttomaksi uhoamiseksi. Jos nainen puhuu itsestään kaunottarena, mua lähinnä ärsyttää. Ajattelevatko naiset siis, että miehet pitävät sitä itsekehua (=arvostaa itseään naisten kielellä) jotenkin positiivisena? Vielä asiassa, jonka joka mies voi itse tarkistaa.
On helvetin vaikea tietää että onko joku oikeasti objektiivisesti arvioituna kaunis vai vaan omasta mielestään, kannataa ottaa sekin huomioon että monilla on epärealistinen käsitys omasta viehätyvoimastaan. Eli me muut emme voi tietää miltä joku tällä palstalla olija näyttää, onko oikeasti kaunis vai ei esim. nimimerkki hohhoi8.
- Mies, kokemuksella
Luulet vaan kauniiksi! Ne on niin vahvassa pakkelissa ja vain pinta on hivenen meikattu super kauniiksi.
Tämä on niin tyypillistä vittumaisen luonteen omaaville naisille. Nämä ovat narsisteja viimeisen päälle. Näillä luonnehäiriöisillä on kivisydän.
Oikeasti nämä ei ole kauniita edes ulkoisesti. Näiden valehtelijoiden epäluotettavuus tulee esiin pintakiillon hävittyä.
Ne on todella itsekkäitä, niille kelpaa vain valta ja raha, joka jonkun tietyn miehen mukana tulee. Miksi vaivautuisit, vaikka joskus saisitkin hankittua mainetta ja mammonaa? - Ubermenschen
Miksi superkauniit naiset ovat vaikeita luonteita?
En tiedä, mutta mielestäni ei ole mitään niin vastenmielistä kuin nainen, joka LUULEE olevansa kaunis. - All
Naulan kantaan! Toki on jokaisen itsensä pääteltävissä ja makuasia että kuka on kaunis mutta jos näin objektiivisesti ajatellaan niin aika harvahan on oikeasti kasvoiltaan todella kaunis.
- super super..
En ole ollenkaan vaikea luonne:) Mun kanssa pärjää kun tkee kuten mä sanon..:P
- Bring it on
Onpa sullakin suuret luulot itsestäsi, laitahan kuvaa niin tiedetään oletko kaunis vain omasta mielestäsi vai ihan oikeasti niin kaunis että saat jatkuvasti kehuja tuntemattomilta ihmisiltä ulkonäöstäsi ja saat valtavan paljon huomiota ulkonäölläsi.
- super super..
No tuohan on ihan selvää..sä olet kade..:)
- Bring it on
Miksi olisin kateellinen kun olen mies? Niinpä niin.. Sanoin vaan että me muut emme voi oikeasti tietää miltä sinä näytät, ymmärrätkö? jotkut ihmiset nyt vaan kuvittelee liikoja itsestään, on vaan niitä nättejä mutta kehuu itseään supekauniiksi, nämä kaksi asiaa pitäisi osata erottaa toisistaan. Suomikin on pullollaan näitä nättejä mutta harva on huomiota herättävän kaunis. Joten jos olet niin kaunis kuin väität olevasi laita kuva niin voidaan objeltiivisesti arvioida ja antaa täysin rehellisen mielipiteen.
- Näinköhän?
Kateelliseksi ihmisiä haukkuvat ne joilla ei ole enää mitään sanottavaa sen jälkeen kun joku on brutaalin rehellisesti ilmaissut totuuden, että kateudet vaan sinne sulle. Olet vaan kumminkin tavallisen tain sievän näköinen joita on about 80% naisista ja nämä naiset ei toisistaan erotu millään tavalla eli Suomeksi= eivät omaa kauneusihanteiden mukaisia symmetrisiä kasvonpiirteitä j oissa on täydellinen kasvojen luusto j a kaikki kasvojen osat kauniit ja tietyllä etäisyydellä toisistaan. Että aika harvoin etenäkään täällä Suomessa törmää tallaisiin naisiin.
- tavallinen vaan
Näinköhän? kirjoitti:
Kateelliseksi ihmisiä haukkuvat ne joilla ei ole enää mitään sanottavaa sen jälkeen kun joku on brutaalin rehellisesti ilmaissut totuuden, että kateudet vaan sinne sulle. Olet vaan kumminkin tavallisen tain sievän näköinen joita on about 80% naisista ja nämä naiset ei toisistaan erotu millään tavalla eli Suomeksi= eivät omaa kauneusihanteiden mukaisia symmetrisiä kasvonpiirteitä j oissa on täydellinen kasvojen luusto j a kaikki kasvojen osat kauniit ja tietyllä etäisyydellä toisistaan. Että aika harvoin etenäkään täällä Suomessa törmää tallaisiin naisiin.
En ole ollenkaan vaikealuonteinen..:) Itse en pidä itseäni mitenkään erityisen kauniina vaikka sitä kuulenkin-ja varsinkin miehiltä..Erotun massasta koska näytän hieman eksoottiselta ja olen pitkäraajainen ja siron mallinen.Minua on pyydetty malliksi mutta se ei ole koskaan kiinnostunut.Vaikka olen jo aikuinen nainen iältäni -silti minua katsellaan ja puh.roa tullaan tyrkyttämään.Olen ihan tavallinen nainen ja teen raskasta 3-vuorotyötä.Työkaverit usein ovat aluksi oleet happamia mutta kun tutustuvat minuun-sanovat että luulivat ylpeäksi ja bitciksi kun olen niin kauns..En ymmärrä..
- liilis
Ne saattaa luulla itestänsä liikoja, ja voi olla myös et on "noussu hattuun".
- hulvatonta
Onpas tääkin palsta täynnä "superkauniita" :D Hehe. Tavisnainenkin alkaa kyllä helposti pitää itteään taivaan lahjana miehille, miehet kun tuppaa lirkuttelemaan kohteliaisuuksia pillun toivossa vaikkei nainen oikeasti hääppöinen olisikaan.
- Janiz90
Ai jumalauta että repesin! xD Tuo on NIIN totta! Tämän olen monen muijan kohdalla huomannut, tuohon ilmiöön törmää jatkuvasti :D Ei tarvii ku jollekkin vähän jopa pullukalle tavikselle lirkutella niiin pääsee pesälle, helppoa kun sen osaa ;D
- Mikä on se totuus?
Kumma että niitä superkauniita on tälle palstalle on eksynyt niin paljon mutta tuolla oikeassa elämässä niihin ei törmää kuin ani harvoin.... Mistä tiedämme onko nämä tänne kirjoitetut "kaunotarten" viestit satua vai totta? Huoh, niinpä...
Olemalla superkomea. Kyllä ne sitten on mukavia ja ihania.
Seurustelin hetken aikaa superkauniin naisen kanssa, mutta kyllä sillä oli ikävä luonne. Itsekeskeisyys oli huikeaa.
- Kaunis vai ei
Oliko tämä kyseinen nainen joka kanssa seurustelit muidenkin mielestä kaunis? Eikä vaan sinun. Oliko niin kaunis että sai jatkuvasti muilta miehiltä iskuyrityksiä ja tuntemattomiltakin kehuja ulkonäöstään? Herättikö huomiota ulkonäöllään missä tahansa liikuittekaan?
- superkomea mies
Kuten 65 % palstalaisista, olen seukannut superkauniin naisen kanssa, ja hän oli tosi v-mäinen!
- Joopa joo..
Tämän palstan miehet tuskin on seukannut superkauniin kanssa, en ihan usko sitä..... Ja missäs niitä superkauniita on muka niin paljon että niitä kaikille miehille riittäisi?
- Koljon pakenut
Kauniit tytöt oppivat hyvin nopeasti, että he saavat helposti kenet tahansa pyöritettyä sormensa ympärille. Se on ihan normaali oppimisprosessi. Ihminen oppii elämään niillä korteilla, jotka hänellä on. Kauniit naiset itse olettavat heidän toimintansa olevan ihan normaalia. He tietävät kyllä kauneutensa ja jopa sen, että monesti hymy avaa ovia, mutta eivät he pysty sitä helpolla sisäistämään, että heidän elämänsa on kauneuden takia erilaista kuin tavallisilla ihmisillä.
Kauniilla naisilla ikääntyminen voi tuoda aikamoisen kriisin. Kun viehätysvoima alkaa kadota, niin sen mukana katoaa paljon valtaa. Ylipäätänsäkin mies-naissuhteissa balanssi muuttuu paljon 30-40 ikävuosien välillä. Nainen muuttuu hedelmättömäksi ja menettää viehätystään, mies sen kuin karismatisoituu ja saa edelleen nuoria naisia. Se on katkera pala naiselle kuin naiselle ja varsinkin nuorena kauniille naiselle.- Hyvä pointti muuten
Tämä on aivan totta. Mutta tästä kauniiden naisten tavoista tai vanhenemisesta ei nyt ollut kyse vaan siitä että tällä palstalla on paljon spukuloitu ja ihmeteltykin missä ne superkauniit sitten luuraa tuolla ulkomaailmassa jos heitä kerta on niin paljon mitä tämän viestiketjun naiset antavat ymmärtää? Totuushan on se että suurinosa on nättejä, mutta nätti on eri asia kuin näyttävällä tavalla kaunis nainen. Sellainen joka heti kiinnittää huomion, josta ei saa silmiään irti ja josta miehet tappelevat.
- MIES
Täällähän on hauskat jutut. Miehet laittamassa oikein miehekkäästi rohkeasti kuvat esillä olevia kanssasiskoja ruotuunsa - mitäs nämä kehtaavat tulla sanomaan, siis vielä oman kuvan kanssa, että olisivat jotenkin nättejä.
Perskules. Se tuomiovalta kuuluu miehille. Ja niitä naikkosia rangaistaan turhasta itsevarmuudesta, jotka menevät itse sanomaan olevansa nättejä. Eivät siis superkauniita mutta jos erehtyvät kehumaan itseään muuten kuin taviksiksi tai rumiksi.
Likat. Ette tajunneet sanoa itseänne rumiksi. Siinä teitte virheen. Jos olisitte niin tehneet, arvollenne sopivasti, olisivat tuomiovaltaiset juipit oitis sanoneet että olette aika nättejä. Tai muutama olisi.
Ja minä. Minä olen mies ja huippuseksikäs. Kuvaa ei ole laittaa, pelkään että muut miehet alkaisivat heti homoiksi.- Mies1981
Ei meitä itsevarmuus haittaa, eikä se että sanoo itseään kauniiksi, totuus vaan on se että monet perusnätit sanovat itseään kaunottariksi. Ja nämä ovat kaksi täysin eri asiaa. Jos kerta niitä kauniita on niin paljon, miksi niitä ei koskaan tuolla ulkosalla näe missään? Enkä tarkoita mitään baareja tai yökerhoja. Niissäkään ei tosin näy. Olisikohan se että niitä superkauniita on vähän? Hyvin todennäköistä. Kenenkään ei tarvitse sanoa itseään rumaksi koska niitä todella rumiakin on erittäin vähän. Harva ihminen on kasvoiltaan niin epämiellyttävän näköinen että se herättäisi negatiivisella tavalla huomiota muissa ihmisissä. Ja eihän täällä kukaan siitä ole valittanutkaan että tämän palstan naiset kehuvat itseään näteiksi, koska he eivät kehu, vaan sanovat itseään kaunottariksi, näillä on aika vissi ero. Ihminen kun on jäävi itse kommentoimaan ulkonäköään, joko se ali tai hyvin usein yli arvioidaan, jos joku sanoo itseään kauniiksi niin sanokoon, mutta se samainen ihminen ei välttämättä muiden mielestä ole kaunotar.. Siis objektiivisesti arvioituna.
- niin,,,
missäpä ne superkauniit naiset sitten ovat piilossa?Itse tiedän muutaman todellisen kaunottaren,he ovat täysillä kiitäviä uraohjuksia ja vähäisenä vapaaaikanaan erakoita.
- Missä olette??
Niinpä, missä ne oikeat kaunottaret luuraa? Kyllä niitä on, ei niin kukaan ole väittänyt mutta koko jutun pääpointti on se että hyvin harvat ovat kauniita. Monet kuvittelevat itsensä paremmannäköisiksi kuin mitä ovatkaan, tähän törmää liiankin usein, ei siihen että ihmiset olisivat oikeasti niitä kaunottaria.
- ei missi
No antakaa köyhän luulla edes olevansa jonkun silmissä kaunis..:)
- Hyvä tällaisenaan
Jeps, ja kauneushan on katsojan silmissä, kyllä se perusnättikin on oikein hyvä :) Ei todellakaan tarvitse olla mikään kuikelo malli tai joku missi.
- Diivanarttu
Joo mä oon tällänen diivanarttu mutta mulle ei kelpaa sry lihaksikkaat rikkaat miehet. Koska ne on perseestä!!! Niille on vaan tärkeää että on vakituinen reikä lähellä ja kultakello ranteessa. Ei kiitos!! Kyllä moniin kauniisiin diivoihin naisiin iskee rehellinen, suomalainen mies. Ei tosin kaikkiin mutta ainakin minuun. Mä olen kerran ollut suhteessa kusipää hintti rikkaan diivamiehen kanssa ja riitti mulle kiitti. Ne jos jotkut on kusipäitä jos on yksi reikä nussittavana ei kelpaa se on pakko olla monta reikää joka päivälle eri ja mielellään monta kertaa päivässä.
- Diiva tai ei....
Diivamainen käytös ei ole tae siitä että ihminen on harvinasen kaunis kasvoiltaan. Tiedän moniakin naisia jotka diivailee sen takia että LUULEVAT OLEVANSA KAUNIITA . Oletko ihan aikuisten oikeasti niin kaunis että saat valtavan paljon huomiota ulkonäölläsi? Että jopa muut tulee sen sinulle jatkuvasti kertomaan?
- Ubermenschen
He eivät ole vaikeita - he eivät vaan ole myöskään helppoja.
- Toope22
Vie se treffeille Porchellasi, tarjoa ensi-treffeillä aitoa kalleinta shampanjaa ja paljon kalliita lahjoja. Retostele miljoonien eurojen omaisuudellasi.
Mutta jos haluat toosaa superkauniilta naiselta niin 120 eurolla irtoaa. - Haavemaailma
Just joo, eipä ole kuin harvoilla miehillä miljoonaomaisuutta, ja nekin miljonäärit on täällä Suomessa yleensä aika vanhoja ukkoja.
- Hiljaista on...
Veisinkin mut eipä ole varaa, ja missä muuten niitä superkauniita on joita voisi viedä?? Eipä ole näkynyt....
- Etsin kunnes löydän
Minäkin haluaisin kauniin naisen,mistä löytäisin?
- tavis vs kaunotar?
Onhan meitä! Pitäisikö tulla oikein julkiselle paikalle näytille että miehillä edes kerran elämässä tähtihetki ja silmänruokaa..Vaikka Hki Areena? Uskoisin että sinne tulisi hyvin kauniita naisia ja silti toisten mielestä ei niin kummoisia..Että ihmiset mieltävät superkauniin eri tavoin...
- Onnea etsintään
Ensinnäkin et voi saada kaunista naista jos et ole itse todella komea ja hyväkroppainen mies, ne kauniit naiset ei niihin tavallisemmannäköisiin vilkaisekaan, ellei satu olemaan sikarikas, valitettavaa mutta totta. He valitsevat itselleen tasoisensa miehen. Toisekseen se mikä on kaunista on sinun itsesi määriteltävissä oleva asia. Se kun on katsojasta kiinni. Mutta objektiivisesti kauniita naisia on todella pieni prosentti väestöstä, suurin osa on ns.nättejä, niin kuin on tällä palstalla jo monet maininneet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013608
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454940Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1543726Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525