kun kone on ajettu lämpimäksi ei lahde käyntiin.... 5 tunnin päästä lähtee kuin palmun alta.... ossaisko joku kertoo missä vika
330 disselin käymmistyminen
9
244
Vastaukset
- murheen gryyni
siis bmw kyseessä
- täh ??
Tarkoittaako palmun alta tätä?:
http://www.palmbeachpost.com/multimedia/dynamic/00783/wellington_crash_Iv_783858c.jpg - vika on
noissa kolmessa kirjaimessa...
Dieselpumput vaihtoon! Toisessa pumpussa lienee vikaa ja yleensä kannattaa vaihtaa molemmat samalla kertaa.
- 330d ja hajis
Ihan hirveätä lekendaa heität jätkä nyt! Kaikki sen tietää että kylmänä käynistyy heikonmin kuin lämpimänä ja satun kuule tietäänmään että tuossa autossa jota yrität nyt vaan musta maalata ei ole mitään käynistys ongelmia ihan sama onko kone kuuma vai kylmä! Ihan typerä provo toi sun kirjotus!
Jos ongelma ilmenee pelkastaan lampimana, vika nokka-akselin asentotunnistimessa tai vuotavissa suuttimissa. Vikakoodit luentaan. Mikali vika koodina liian alhainen rail-paine kaynnistaessa, suuttimien ohivuodon testaus. Nokkatunnistinvian voi monesti pikakorjata jaahdyttamalla anturia esim. kylmaspraylla. Tunnistin on koneen paalla, etuosassa heti suojamuovin alla (kiinnitettu yhdella kuusiokoloruuvilla). Kyseista tunnistinta kaytetaan dieselissa ainoastaan kaynnistyksen yhteydessa, joten kaynnistyksen jalkeen ei aiheuta mitaan oireita.
- ville25
käy vika koodi luvussa mutta ei bosh servikessä.
- Carfox
Joku ruiskusuutin vuotaa. Testerissä korjausarvot ja korjaus tai vaihto.
Korjausarvot eivät korreloi ohivuotoon, ainoastaan käynnin tasaisuuteen. Ohivuoto on aina mitattava mekaanisesti suoraan ohivuotolinjoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463