Ajatko miehesi homoksi?

Naismies / miesmies

Aivojen hypotalamus, määrittää kuinka seksuaalinen joku on.

Kaikkein isoin se on miesmiehellä eli heteromiehellä jolla on miehen aivot miehen vartalossa.

Heteromiehiä heikompi hypotalamus on homomiehillä siis naismiehillä, joilla on naisen aivot miehen ruumiissa.

Kaikkein heikoin ja pienin hypotalamus on naisnaisella, siis naisellisella naisella jolla on naisen aivot naisen ruumiissa.

Tämä ongelma johtaa usein (hetero) miesmiehillä
seksiin (homo) naismiesten kanssa:
"Mulla on tällänen ongelma. Mä tarvitsen seksiä paljon enemmän kuin naiseni. Musta tuntuu, että nainen haluaa epänormaalin vähän seksiä n. 1 tai 2 kertaa kuukaudessa. Itselleni tuo on oikeastaan minimien minimi per viikko. Sanoisin omaksi tahdikseni n. 3-5 kertaa viikossa."

Koska tämän miehen nainen ihmettelee:
"Miksi en enää halua seksiä? Olen 23-vuotias nainen ja seurustellut noin kaksi vuotta avomieheni kanssa. Meille on tullut ongelma seksistä. Noin puoli vuotta sitten aloin huomata, että seksi ei kiinnosta minua enää edes ajatuksissa. Mieheni taas on erittäin aktiivinen, ja siksi meillä on kireät välit. Olen miettinyt syytä tähän kaikkeen, mutta en keksi mitään järkevää selitystä, miksi seksi ei kiinnosta minua. Mieheni yrittää aina lähestyä minua hellästija toivoen, että sattuisin kinnostumaan seksistä, mutta aina joudun kieltäytymään, ja se sattuu meitä molempia. Joskus suostun seksiin, vaikka minua ei kiinnostaisi, koska elän toiveessa, että se tuntuisi ihanalta ja herättäisi haluni “henkiin”. Mutta ei, niin ei!"

Eli pariskunnan ongelma johtuu aivojen erilaisuudesta. Heteromiesmies on YLIseksuaalinen (ainakin naisen näkökulmasta), kun taas nainen on ALIseksuaalinen. Seksuaalinen halukkuus ei siis kohtaa.

Avuksi ongelmaan tulevat naismiehet eli homot, jotka haluavat seksiä enemmän kuin naiset yleensä ja koska naismiehillä on naisen aivot, homot kiihottuvat miehistä kuten normaalit naisetkin (ainakin silloin kerran kuussa kun ovulaation aikana haluavat seksiä, paitsi jos syövät e-pillereitä jolloin ne ei halua seksiä koskaan, koska niiden elimistö kuvittelee olevansa jo raskaana niin mitä järkeä olisi enää harjoittaa seksiä?)

Yliseksuaaliset heteromiehet haluavat niin paljon seksiä, että jolleivät saa sitä naisnaiseltaan, heille kelpaa naismieskin. Koska samaltahan se miehestä tuntuu kuka sitä sen mun.aa im.ee. Jopa py.llyyn pano tuntuu heteromiehestä samalta olisi se sitten naisen tai miehen p-reikä.

Eli jos ette "anna" miesmiehellenne, niin saattaa olla että hän on pakotettu vaihtamaan teidät naismieheen?

201

11018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedemiss

      Teoriasi on täyttä yksioikoista sontaa, monella heteromiehellä on se tilanne, että nainen haluaa seksiä paljon enemmän, mikä sekin on huono tilanne.
      Vaihda kiihkeämpään naiseen, sinulla voi olla sekin ongelma, että nainen ei koe sinua seksikkääksi, saattaa haaveilla erilaisesta miehestä.
      Normaalissa parisuhteessa kukaan tuskin kääntyy homomiesten puoleen, ehkä korkeintaan suljetuissa laitosolosuhteissa vankilassa ja armeijassa, monet jopa pyrkii näihin paikkoihin siitä syystä, tai muuttuvat muuten homoksi niissä.

      • Muuttakaa Lappiin

        Paha sen on vaihtaa kun ei ole vaihdettavaa, kukaan ei ole sitä vielä huolinu eikä huoli noin tyhmää.
        Ääliö ei ole koskaan seksikäs.


      • vähänlusinut

        Älä viiti puhua p'''''''kaa.....

        Olet ilmeisemmin katsonut jenkkileffoja liikaa, jossa miehiä porataan hätäluukkuun himosta ?

        Kerron sinulle 7X istuneena Suomen linnoissa, tiedän ainoastan yhden ns. julkihomon siellä, mikäli muita on, pitävät sen visusti sisällään, koska vankilat ovat umpihetroiden valtakuntaa, poikkeavilla on vaikeaa.

        Mm. bedofiilit ovat alinta kastia, isestit ym.....
        Homot kuuluvat lähelle tuota inhotuinta porukkaa, näin se vaan menee.............


      • Niin.

        Luulen että homoksi tai lesboksi ei tulla vaan siksi synnytään, niin kun intiaanit sanoisivat väärä sielu on tullut väärään kehoon, minä kyllä tunnistan miehenä kuka mies on homo, naismaisesta käytöksestä.Minä en purskahtaisi homoksi missään tilanteessa ällöttää, Heteroseksi maistuu vieläkin on ehkä käynyt tuuri on kaksi pitempää suhdetta 10 ja 7 vuotta mikä jatkuu vieläkin kummatkin avosuhteita missä
        kumpikin sai ja saa mennä vieraisiin jos haluaa, mutta kummallakaan ei ole ollut kumminkaan muita suhteita tällä ajalla seksi on ok; on sitten kerran päivässä tai kerran 2viikossa mutta 1kk on onneksi kummallekin liian pitkä aika, seksistä pitää avoimesti jutella kumppanin kanssa niin kun muistakin asioista ja riidassa ei saa mennä nukkumaan eikä mene kun tyhmä, ei kannata vaihtaa hyviä öitä ja makeita unia, huonoihin uniin ja huokailuihin sekä aamuäreyteen.


      • hah hah

        "Kaikkein isoin se on miesmiehellä eli heteromiehellä jolla on miehen aivot miehen vartalossa.
        Heteromiehiä heikompi hypotalamus on homomiehillä siis naismiehillä, joilla on naisen aivot miehen ruumiissa.
        Kaikkein heikoin ja pienin hypotalamus on naisnaisella, siis naisellisella naisella jolla on naisen aivot naisen ruumiissa."

        Jos tälle linjalle lähdetään, niin miesmiehen jälkeen ei tule naismiestä, vaan miesnainen, jolla on miehen aivot naisen ruumiissa.


      • Suu on aina suu
        vähänlusinut kirjoitti:

        Älä viiti puhua p'''''''kaa.....

        Olet ilmeisemmin katsonut jenkkileffoja liikaa, jossa miehiä porataan hätäluukkuun himosta ?

        Kerron sinulle 7X istuneena Suomen linnoissa, tiedän ainoastan yhden ns. julkihomon siellä, mikäli muita on, pitävät sen visusti sisällään, koska vankilat ovat umpihetroiden valtakuntaa, poikkeavilla on vaikeaa.

        Mm. bedofiilit ovat alinta kastia, isestit ym.....
        Homot kuuluvat lähelle tuota inhotuinta porukkaa, näin se vaan menee.............

        Eikö luulisi että olisi mukavaa kun joku vain imisi kalun tyhjäksi linnassa?
        No, ehkä käteenveto sitten tuntuu paremmalta sinusta.


      • Miesnainen?
        hah hah kirjoitti:

        "Kaikkein isoin se on miesmiehellä eli heteromiehellä jolla on miehen aivot miehen vartalossa.
        Heteromiehiä heikompi hypotalamus on homomiehillä siis naismiehillä, joilla on naisen aivot miehen ruumiissa.
        Kaikkein heikoin ja pienin hypotalamus on naisnaisella, siis naisellisella naisella jolla on naisen aivot naisen ruumiissa."

        Jos tälle linjalle lähdetään, niin miesmiehen jälkeen ei tule naismiestä, vaan miesnainen, jolla on miehen aivot naisen ruumiissa.

        Justiinsa näin. Ihmettelin mihin tässä "syväluotaavassa" analyysissa jäivät miehen aivot naisen ruumiissa? Meillä harrastetaan seksiä joka päivä, ei vaan sillon kun minä ovuloin ;)


      • Juu ja....

        "Normaalissa parisuhteessa kukaan tuskin kääntyy homomiesten puoleen, ehkä korkeintaan suljetuissa laitosolosuhteissa vankilassa ja armeijassa, monet jopa pyrkii näihin paikkoihin siitä syystä, tai muuttuvat muuten homoksi niissä. "

        Ja lisäisin tuohon kommenttiisi vielä, että todennäköisesti nämä homouden äärellä kiikkuvat miehet ovat kuitenkin olleet biseksuaaleja ennestään. Ääriheterosta ei homoa tule vaikka mikä olisi. Jokaisessa on on heteroa ja homoa, mutta kenessä homoeroottisuutta on enemmän kuin heteroutta niin alkaa luontevammin homoksi. Tässä leikkimielinen testi, tosin näitä on ihan tosimielessäkin tehty.

        http://www.student.oulu.fi/~vaki/heterotesti.html


      • mieti.
        Suu on aina suu kirjoitti:

        Eikö luulisi että olisi mukavaa kun joku vain imisi kalun tyhjäksi linnassa?
        No, ehkä käteenveto sitten tuntuu paremmalta sinusta.

        no ei luulisi. suuseksikin on seksiä. heteromiehiltä se nyt vaan ei luonnistu miehen kanssa. jos sinulle suu on aina suu, toivon hartaasti ettet omista eläimiä.


      • Lambda`5 "2

        Vankilassa ihminen löytää oman seksuaalisuutensa. hetero/homo ??


    • Tutkimukset todistaa

      Naiset haluavat seksiä vain 2-3 päivän ajan kerran kuukaudessa.
      Ajankohta on 14 vrk ENNEN seuraavien kuukautisten alkamista.

      Jos naisellasi on säännölliset kuukautiset, voit merkitä kalenteriin
      koska naisesi on kiihkeimmillään. Muutenkin miehen olisi hyvä tietää
      koska oman naisensa ovulaatio on, koska tuolloin nainen on
      herkimmillään pettää vakimiestään.

      Tutkimusten mukaan nainen valitsee elättäjäkseen "nössömiehen",
      mutta ovulaation aikana pettää tätä kunnon machomiehen kanssa.
      Siksi usein geenitesteissä huomataan ettei lapsi olekaan aviomiehen.

      P.S. Geenitestejä saa nyk. apteekista, jos epäilee isyyttä.

      • teoria ja teoria

        onko noin?
        miehet on mestareita tekemään todesta ja tarusta salaliittoteorioita.

        Pettää? Kaikki naisetko vai vain sinun naisesi? Niinkö SINUN naisesi on tehnyt sinulle? Voi pyhä yksinkertaisuus!

        Mites miehen pettämiskierto lasketaan? Mitä merkitään allakaan, mulla on jo kynä valmiina kädessä. Odotan vastausta.


      • Luonnon laki
        teoria ja teoria kirjoitti:

        onko noin?
        miehet on mestareita tekemään todesta ja tarusta salaliittoteorioita.

        Pettää? Kaikki naisetko vai vain sinun naisesi? Niinkö SINUN naisesi on tehnyt sinulle? Voi pyhä yksinkertaisuus!

        Mites miehen pettämiskierto lasketaan? Mitä merkitään allakaan, mulla on jo kynä valmiina kädessä. Odotan vastausta.

        Normaali heteromiesmies pettää ainakun pystyy, koska niiden seksuaalisuus vaatii niitä "jakamaan siementään".

        Yksi nainen ei pysty/jaksa/halua tyydyttää miestä tarpeeksi usein.
        Vai annatko sinä miehellesi jopa useita kertoja päivässä?


      • Taas yleistetään

        Ja höpö höpö. Vai haluavat naiset muka seksiä vain 2-3 krt kuukaudessa. Mikähän oma huuhaatutkimuksesi on kysymyksessä. Aina kaikki asiat pyritään yleistämään. Enemmistö naisista haluaa seksiä useita kertoja viikossa. Ja minä tiedän koska olen NAINEN. Ja kuulun tähän joukkoon, jolle seksi on aina ollut tärkeä osa parisuhdetta.


      • jaksaajosmaksaa
        Luonnon laki kirjoitti:

        Normaali heteromiesmies pettää ainakun pystyy, koska niiden seksuaalisuus vaatii niitä "jakamaan siementään".

        Yksi nainen ei pysty/jaksa/halua tyydyttää miestä tarpeeksi usein.
        Vai annatko sinä miehellesi jopa useita kertoja päivässä?

        Annan niin monta kertaa, kun haluaa. Loput kerrat annan muille, niin paljon kun maksaa.


      • Viiraako taas...???

        Jatka sää van niitä mätien finnies tutkimista, ei niistä ennenkään ole tulevaisuutta ennustettu eikä menneisyyteen nähmnyt. Ja sää tas et ole koskaan naisen kans edes ollu.
        Tiedoksi vaan että naiset käyvät töissä ja elättävät itse itsensä. Tuollaisia idiootteja ei ole koskaan tarvittu mihinkään hommaan. Mokoma aisankannattaja. Hyvä puoli siinä ettei kukaan voi sinua pettää, kun et ole kenenkään kanssa.


      • Alfa Uros
        jaksaajosmaksaa kirjoitti:

        Annan niin monta kertaa, kun haluaa. Loput kerrat annan muille, niin paljon kun maksaa.

        Ihmisten välillä on eroja ja aina ei halut matchaa. Kannattaa pariua vasta kun seksielämä on tyydyttävää molemmille ja jos ahdistaa niin kumppanin kanssa kommunikoinnista ei ole haittaa. Itku näillä linjoilla ei edistä seksielämää.


      • FemmeL.
        Taas yleistetään kirjoitti:

        Ja höpö höpö. Vai haluavat naiset muka seksiä vain 2-3 krt kuukaudessa. Mikähän oma huuhaatutkimuksesi on kysymyksessä. Aina kaikki asiat pyritään yleistämään. Enemmistö naisista haluaa seksiä useita kertoja viikossa. Ja minä tiedän koska olen NAINEN. Ja kuulun tähän joukkoon, jolle seksi on aina ollut tärkeä osa parisuhdetta.

        Niin no ei tossa ainoastaan naisista tehty naurettavia yleistyksiä, vaan myös homomiehistä ja lesbonaisista. Joo, homomieshän on aina se kiimainen naismainen mies, joka on luotu miellyttämään heteroa.

        Ja aika hauskoja noi naismies miesmies -termit. Mikäköhän mä olen kun olen selkeesti todella naisellinen nainen ja kuitenkin täysin lesbo? Ei epäilystäkään, etteikö mulla olisi "naisen aivot". Olenko siis naismiesnais vai mikä? :)


      • FemmeL.
        FemmeL. kirjoitti:

        Niin no ei tossa ainoastaan naisista tehty naurettavia yleistyksiä, vaan myös homomiehistä ja lesbonaisista. Joo, homomieshän on aina se kiimainen naismainen mies, joka on luotu miellyttämään heteroa.

        Ja aika hauskoja noi naismies miesmies -termit. Mikäköhän mä olen kun olen selkeesti todella naisellinen nainen ja kuitenkin täysin lesbo? Ei epäilystäkään, etteikö mulla olisi "naisen aivot". Olenko siis naismiesnais vai mikä? :)

        Ps. korjaan, ettei yleistyksiä tehty ainoastaan HETEROnaisista. Onhan lesbot toki naisia myös. :) Tai miesnaisia, naismiesnaisia tai mitä nyt ikinä.


      • hohhoiakkaa
        Luonnon laki kirjoitti:

        Normaali heteromiesmies pettää ainakun pystyy, koska niiden seksuaalisuus vaatii niitä "jakamaan siementään".

        Yksi nainen ei pysty/jaksa/halua tyydyttää miestä tarpeeksi usein.
        Vai annatko sinä miehellesi jopa useita kertoja päivässä?

        Voi pyhä yksinkertaisuus.....

        AINA näissä keskusteluissa joutuu törmäämään tähän samaan 'perusteluun' miesten sängystä sänkyyn hyppäämiselle - se on biologiaa, ja naisten syytä!

        Aivan liian yksinkertaista, hyvä 'Luonnon laki', aivan liian yksinkertaista.

        Vai oikeastiko olet sitä mieltä että mies ei pysty päättämään itse mitään ja mistään - luonto vain vie? Että alapää menee kaikessa yläpään edelle? Että miehellä on 'luonnon' antama oikeus pettää jos nainen ei anna tarpeeksi, 'jopa useita kertoja päivässä'?

        Minä kun olen luullut että mieskin on ihminen eikä pelkkä 'luonnon lain' orja.... Ihminen nimittäin voi itse päättää, valita ja jättää jotain vaikka tekemättäkin. Ihmisellä on myös omatunto joka pukkaa onneksi silloin tällöin kolkuttelemaan.

        Jos mies pettää, on se AINA miehen syy. Ei biologian, ei naisen. Saahan sitä tietysti vaikka naisen pihtaamisella perustella mutta sorry vain, kyllä se aina on vain miehen syy. Sama koskee tietysti pettävää naista.

        Pettäminen on aina valinta. Pettäjä vastaa aina itse pettämisistään, ei kukaan muu. Ei edes biologia.


      • reynoh
        hohhoiakkaa kirjoitti:

        Voi pyhä yksinkertaisuus.....

        AINA näissä keskusteluissa joutuu törmäämään tähän samaan 'perusteluun' miesten sängystä sänkyyn hyppäämiselle - se on biologiaa, ja naisten syytä!

        Aivan liian yksinkertaista, hyvä 'Luonnon laki', aivan liian yksinkertaista.

        Vai oikeastiko olet sitä mieltä että mies ei pysty päättämään itse mitään ja mistään - luonto vain vie? Että alapää menee kaikessa yläpään edelle? Että miehellä on 'luonnon' antama oikeus pettää jos nainen ei anna tarpeeksi, 'jopa useita kertoja päivässä'?

        Minä kun olen luullut että mieskin on ihminen eikä pelkkä 'luonnon lain' orja.... Ihminen nimittäin voi itse päättää, valita ja jättää jotain vaikka tekemättäkin. Ihmisellä on myös omatunto joka pukkaa onneksi silloin tällöin kolkuttelemaan.

        Jos mies pettää, on se AINA miehen syy. Ei biologian, ei naisen. Saahan sitä tietysti vaikka naisen pihtaamisella perustella mutta sorry vain, kyllä se aina on vain miehen syy. Sama koskee tietysti pettävää naista.

        Pettäminen on aina valinta. Pettäjä vastaa aina itse pettämisistään, ei kukaan muu. Ei edes biologia.

        Höpöhöpö!
        Homma on myös niin, että miehen elimistö tuottaa siittiöitä koko ajan. Ja kun pussit on täynnä, alkaa viimeistään panettaa niin maan vietävästi. Silkkaa biologiaa, jonka pitäisi jokaisen naisen ymmärtää ja hyväksyä, jos meinaa vakituiseen parisuhteeseen miehen kanssa.
        Seksistä kieltäytyminen on myös valinta! Jos systemaattisesti kieltäytyy seksistä kumppaninsa kanssa, rikkoo hyvin perustavalla tavalla parisuhdetta ja aiheuttaa hyvinkin suurta tuskaa kumppanilleen.
        Jos itseään ei "haluta" tai ei "pysty", löytyy lukuisia keinoja tuottaa tyydytys kumppanilleen, useimmat niistä 2000-luvulla täysin hyväksyttyjä.
        Sukupuolielämä kuuluu AVIOLIITTOON, mutta on muistettava myös, että sukupuolielämä KUULUU avioliittoon!


      • Hupaisa juttu!

        "Naiset haluavat seksiä vain 2-3 päivän ajan kerran kuukaudessa."

        Mistä sinä näitä pseudotieteellisiä teorioita vetäiset, kun ei linkkejä tutkimuksiin pysty laittamaan? Olenko minä epänormaali kun haluan seksia joka päivä? Ehkä tuossa on sen verran perää kuitenkin, että noina 2-3 päivänä halut on suurimmillaan, mutta se ei tarkoita suinkaan sitä, että muina päivinä ei haluja olisi. Mikseikähän jotkut vaivaudu ottamaan näissä asioissa selvää oikeista lähteistä ja faktoista outojen uskomusten sijaan? Netistäkin löytyy tarpeeksi tietoa ihan terveyskirjastosta jne...

        Ajatelkaa nyt, minä seurustelin oppineen miehen kanssa, joka ihan pokerina väitti tietävänsä, että naiset haluavat vain kuukautisten aikaan, kuten eläinnartut. :))) Sen vertaa ei ollut halua lukea alan teoksia tai edes kysyä viisaampien mielipidettä eli siis lähimmän naisihmisen.

        Miehet on entisaikoina pyrkineet määrittelemään naisen seksuaalisuutta uskomusten perusteella. Hauska elokuva tästä on nyt teattereissa pyörivä "Hysteria", jossa kerrotaan siitä kuinka naisten halut medikalisoitiin ja niitä pidettiin tautina ja häiriötilana. Naisilla ei ennen oletettu olevan seksihaluja lainkaan ja jos niitä oli, naiseen iskettiin huonon naisen leima. Seksinä ei pidetty muuta kuin yhdyntää. =)))

        Uskomatonta vaan, että joku vielä tosimielellä kirjoittaa tuollaisia juttuja. Ihan hupaisaa silti...2010-luvulla.... :D


      • eräsnainen
        Taas yleistetään kirjoitti:

        Ja höpö höpö. Vai haluavat naiset muka seksiä vain 2-3 krt kuukaudessa. Mikähän oma huuhaatutkimuksesi on kysymyksessä. Aina kaikki asiat pyritään yleistämään. Enemmistö naisista haluaa seksiä useita kertoja viikossa. Ja minä tiedän koska olen NAINEN. Ja kuulun tähän joukkoon, jolle seksi on aina ollut tärkeä osa parisuhdetta.

        Minä laittaisin painoarvoni parisuhteessa muualle kuin seksiin. Johan tuota seksiä tulee jo korvistakin ulos kun sitä toitotetaan joka paikassa. Parisuhteessa on muutakin.

        Enemmistö naisista haluaa seksiä useita kertoja viikossa. Toki seksin tarpeen voi ymmärtää, mutta vielä useita kertoja viikossa. Se on jo vähän liikaa, varsinkin kun puhutaan enemmistöstä.

        No, se oli minun henk.koht. mielipiteeni. Taidanpa kiivetä himalajalle ja ryhtyä erakoksi niin en jatkuvasti alennu kirjoittamaan tänne. no offense...


      • Missä vika?
        Taas yleistetään kirjoitti:

        Ja höpö höpö. Vai haluavat naiset muka seksiä vain 2-3 krt kuukaudessa. Mikähän oma huuhaatutkimuksesi on kysymyksessä. Aina kaikki asiat pyritään yleistämään. Enemmistö naisista haluaa seksiä useita kertoja viikossa. Ja minä tiedän koska olen NAINEN. Ja kuulun tähän joukkoon, jolle seksi on aina ollut tärkeä osa parisuhdetta.

        Vain niin. Taitaa olla niin että oma "akka" ei kuullu tähän joukkoon. Syy miehessä, kun nainen syttyy "oikeasti ja aidosti" vain silloin kun on "luutannut lattioita" tai puhunut tuntikaupalla helliä. Kumpaakaan en jaksa raskaan työpäivän jälkeen. Joskus saa kuitenkin seksiä kun jankkaa, muuten on em. vaihtoehdot.


      • Oliko ehkä yllätys?

        Tähän on ihan pakko lisätä (vaikka ihan pätö tutkimus onkin), että hyvin harvoin joudutaan epäilemään isyyttä ja aika harva kait testeihin asti on mennytkään. Eli: suurin osa lapsista on oman siipan kuitenkin.


      • @@@$$$
        Luonnon laki kirjoitti:

        Normaali heteromiesmies pettää ainakun pystyy, koska niiden seksuaalisuus vaatii niitä "jakamaan siementään".

        Yksi nainen ei pysty/jaksa/halua tyydyttää miestä tarpeeksi usein.
        Vai annatko sinä miehellesi jopa useita kertoja päivässä?

        Ihmiselle on annettu myös kehittyneet aivot osineen, ei pelkkää penistä ja vaistotoimintoja, tiedoksenne vain, se nettimachoilijat.


      • sexything81
        Taas yleistetään kirjoitti:

        Ja höpö höpö. Vai haluavat naiset muka seksiä vain 2-3 krt kuukaudessa. Mikähän oma huuhaatutkimuksesi on kysymyksessä. Aina kaikki asiat pyritään yleistämään. Enemmistö naisista haluaa seksiä useita kertoja viikossa. Ja minä tiedän koska olen NAINEN. Ja kuulun tähän joukkoon, jolle seksi on aina ollut tärkeä osa parisuhdetta.

        Taas yleisetetään : Olen samaa mieltä! en allekirjoita itse tuota ainakaan!
        Itse olen aika seksuaalinen ihminen (nainen) ja aina ollut ja toivottavasti tulen ainna olemaan. Jyystäminen on kivaa toimivassa parisuhteessa :)
        Jopa muutama ex (miehet) ovat parisuhteessamme pihtanneet, päätä särkee, ei nyt jaksa,aikainen herätys, vatsa kipee ja ynnä muita selityksiä!
        Jos parisuhteessa ei toimi kemiat,seksi ja intohimo, se on vain kaverisuhde silloin.
        Ihmisten vain pitäs tajuta se ite eikä vääntää rautalangasta,miksi ei kiinnosta tai toimi asiat. SIllo on vain väärä pari, kaikki ei sovi yhteen.
        On aivan luonollista että harrastetaan seksiä useasti parisuhteessa, mun äitinikin on aina ollut seksuaalinen ihminen ja luulen että se on myös geeneissä.
        noh, hitostako mä tiiän en ole mikään tutkija mutta sen tiedän että seksuaalinen olen ja PISTE!!


      • Grannybitch
        Hupaisa juttu! kirjoitti:

        "Naiset haluavat seksiä vain 2-3 päivän ajan kerran kuukaudessa."

        Mistä sinä näitä pseudotieteellisiä teorioita vetäiset, kun ei linkkejä tutkimuksiin pysty laittamaan? Olenko minä epänormaali kun haluan seksia joka päivä? Ehkä tuossa on sen verran perää kuitenkin, että noina 2-3 päivänä halut on suurimmillaan, mutta se ei tarkoita suinkaan sitä, että muina päivinä ei haluja olisi. Mikseikähän jotkut vaivaudu ottamaan näissä asioissa selvää oikeista lähteistä ja faktoista outojen uskomusten sijaan? Netistäkin löytyy tarpeeksi tietoa ihan terveyskirjastosta jne...

        Ajatelkaa nyt, minä seurustelin oppineen miehen kanssa, joka ihan pokerina väitti tietävänsä, että naiset haluavat vain kuukautisten aikaan, kuten eläinnartut. :))) Sen vertaa ei ollut halua lukea alan teoksia tai edes kysyä viisaampien mielipidettä eli siis lähimmän naisihmisen.

        Miehet on entisaikoina pyrkineet määrittelemään naisen seksuaalisuutta uskomusten perusteella. Hauska elokuva tästä on nyt teattereissa pyörivä "Hysteria", jossa kerrotaan siitä kuinka naisten halut medikalisoitiin ja niitä pidettiin tautina ja häiriötilana. Naisilla ei ennen oletettu olevan seksihaluja lainkaan ja jos niitä oli, naiseen iskettiin huonon naisen leima. Seksinä ei pidetty muuta kuin yhdyntää. =)))

        Uskomatonta vaan, että joku vielä tosimielellä kirjoittaa tuollaisia juttuja. Ihan hupaisaa silti...2010-luvulla.... :D

        Asiaa! Haluaahan meikäläinenkin välillä jopa useamman kerran päivässä, vaikkei ole ovuloinut enää vuosiin...


    • ihme reuhaamista

      ap on erittäin väkivaltainen ja agressiivinen. Halut hävinneet ja ja meuhkaat joka paikassa. Kaivako sä verta nenästä, tahdotko mittailla sarvia miehen lailla? Löytää naisen? Mitä on tapahtunut tai tapahtumassa? Äläkä etsi syytä toisista.
      Burn out ovella?

    • ole rehellinen

      onko tää se sama ap joka jokin aika sitten todisteli täällä palstasotalla miesten ylivoimaista älykkyyttä. Nobelit ja kaikki.

      Pitäiskö sun käydä ammattiauttajalla, katkeruus syö itseäsi. Ettei mene vainoharhan puolelle.

      Homous voi olla geeneissä, ei siihen toisen käytöksellä noin vain ajeta. Jos tahdot miehenä seurustella miehen kanssa, niin ole rehellinen itsellesi: lopeta naisten haukkuminen, tää ei ole naisten vika. Sä teet nyt uuden päätöksen. Siitäkö tässä on kyse?

    • SheMalet rules

      Juuri äsken TV:stä tullut Sexcetera, missä oli "shemale party"
      http://www.youtube.com/watch?v=bc67hOBzTqU
      näytettiin kuinka miljoona kertaa tavis suomalaisnaista kauniimmat
      shemale bileissä käy normaali heteromiehiä.

      Noista "naisista" ei ikinä uskois mitä niiten jalkovälissä roikkuu..

      Ei mikään ihme heteromiehet haluaa niitä, koska ne "naiset" antaa
      auliisti eikä pihtaa kuten oikeat naiset.

      Tosin nekin "naiset" sano että koska ne joutuu syömään
      naishormooneja, niin niillä on vaikeuksia saada seisokkia ja
      yleensäkään kiihottua. Mut niiten onneks ne voi ottaa Viragraa
      ja taas pelittää.

      Mistähän tavis naisille löytyis oma Viagransa?
      Sitten ehkä miehetkin viihtyis paremmin oikeiden naisten kanssa.

      • laki on onneksi

        Teillä on ongelma todellakin yläosissa, ei kuitenkaan hypotalamuksessa, vaan isoaivojen alueella. Kaikella kunnioituksella. Toinen ongelma teille on siinä, että naisilla on oma tahto ja he päättävät itse, joten väkisin on turha yrittää.


    • Miesnainen paras?

      Entä miesnaiset, eli naiset jotka ovat miehisempiä. On paljon naisen ruumiissa, miehen aivoilla varustettuja naisia, jotka ovat seksuaalisesti aktiivisempia kuin naisnaiset. "Itse valitsisin tälläisen ainakin miehenä."

      Pitäiskö ihmiset jakaa näin moneen ryhmään:
      1) miesmies (normi heteromies, miehen aivot, miehen ruumis, koko ajan seksiä)
      2) miesnainen (miehenaivot, naisen vartalo, nauttii seksistä)
      3) naismies (naismainen homo = naisen aivot, miehen ruumis, haluaa seksiä)
      4) naisnainen (naisen aivot naisen vartalossa, ei halua lähes koskaan seksiä)

      Mikä sinä näistä olet? Mikä kumppanisi on?
      Minkä luulisit kumppanisi valitsevan?

      • normnainen

        Jos mies haluaa KOKO ajan seksiä on hän poikkeava. Seksiriippuvuus eli seksiaddikti on poikkeaman nimi.
        Sama poikkeama voi olla naisellakin.


      • FemmeL.

        Pliis olihan tää vitsi?

        Miten yksinkertaisessa maailmassa elät?


    • nainen23v_

      Meillä on seksiä joka päivä, mutten silti ihmettelisi vaikka tuo alkaisi homoksi. Katkeraa akkaa kun jyystää joka päivä niin kyllä siinä jossain vaiheessa.
      Olenhan minäkin joskus pannut naista, vaikka ei noin muuten uskois. Ehkä se puoli on kaikissa. Aina olen pitänyt saman sukupuolen edustajien seksiä jotenkin luonnollisena asiana.

      Odotin että tässä puhuttaisiin miehen aivoista, mikä siellä muuttuu kun mies valitseekin miehen. Se olisi mukava tietää.

      • ffffffffffffffffffff

        "...mutten ihmettelisi vaikka tuo alkaisi homoksi, katkeraa akkaa kun jyystää niin kyllä jossain vaiheessa"

        :D En tiedä oliko tosissaan kirjoitettu, mutta kiitos nauruista :)


    • Nauti seksistä

      "miehen aivoista, mikä siellä muuttuu kun mies valitseekin miehen"

      Sanonta "luonto tikanpojan puuhun ajaa", tarkoittaa juuri sitä että muillakin eiäinlajeilla (huom! ihminenkin on eläin!) luonto hoitaa asian niin että kun LISÄÄNTYMISKYKYINEN TOISTA SUKUPUOLTA oleva yksilö on kiimassa, he tuntevat seksuaalista himoa toisiinsa.

      Vaikka ihmisnaarailla on piilo-ovulaatio, eli se hetki milloin on hedelmöityskykyinen, ei näy ulkopuolisena ominaisuutena kuten "puna pers-epaviaaneilla", niin naisellakin on vain n. 2-3 päivää kuukaudessa jolloin hän on kiihottunut ja haluaa seksiä. Tämä on 14 vrk ennen kuukautisten alkua.

      Ikävä kyllä e-pillereiden syöminen sekottaa naisen luonnollisen himon, koska ne saavat elimistön kuvittelemaan olevansa jo raskaana, milloin ei tietenkään tarvitse lisääntyä enää. Se saattaa olla syynä siihen miksi usein naiset eivät ole yhtä halukkaita seksiin kuin miehet.

      Saattaakin olla että tästä syystä yliseksuaaliset miehet ovat valmiita seksiin ihan kenen tahansa (myös homon) kanssa koska e-pilleriöttömiä (siis himokkaita) naisia on liian vähän. Italiassahan homo ei ole se mies jolta otetaan suihin, ainoastaan se mies joka ottaa suihin.

      Ne miehet jotka ovat naismaisia homoja, saattavat olla sitä siksi että kaikki sikiöt ovat aluksi naaraita siis naispuoleisia ja vasta kun ihmissikiö saa tarpeeksi mieshormoonia, siitä tulee mies. Jos äidin hormooni tuotanto on sekaisin, urossikio jää ilman riittävää testosteronia, eli siitä tulee naaras. Siis naismaisen homon aivot ovat naisen aivot ja siksi ne kiihottuu miehestä kuten oikea nainenkin kiihoittuisi. Lesboilla saattaa olla kyseessä liiallinen testosteronin tuotanto, joka saa ne himoitsemaan naista.

      Useat lesbot ovat kertoneet että kun he ovat tuleet raskaaksi tai saaneet hormoonihoitoa, he ovatkin alkaneet himoita miehiä. Koska naishormoonia eli estrogeeniä paljon omaavat naiset ovat herkempiä esim. itkemään ym. naiselliselle naiselle tyypillistä. Siitä voi johtua se että homot usein pillahtavat itkuun, kuten muutkin naiset. Kun taas normaalit hetero miehet eivät itke paitsi jos Suomen jääkiekkojoukkue häviää Ruotsille ;)

      Eli homoudesta tai lesboudesta voisi "parantua" hormooni hoidoilla?

      Ai niin ne miehekkäät (yliseksuaaliset) homomiehet ovat homoja vain siksi että homoilta he saavat enemmän seksiä kuin naisilta, koska edes naismaisten homojen ei tarvitse koskaan syödä e-pillereitä, kun eiväthän ne voi tulla raskaaksi eli ne haluaa seksiä enemmän ja useammin kuin e-pillereitä popsivat naiset.

      • Sikiön aivot

        Tällä hetkellä tiedetään se, että homomiesten aivoissa on rakenteellisia eroja heteromiehiin verrattuna. Eräiden tutkimusten mukaan yksi seksuaalisuuteen voimakkaasti vaikuttava aivojen osa» on homomiehillä pienempi kuin heteromiehillä. Eli hypotalamuksen etuosa on homomiehillä pienempi kuin heteromiehillä. Heteronaisilla se on vielä pienempi.

        Naismaiset homomiehet ovat heteromiehen ja naisen välimaastossa. He eivät ole täysin miehiä mutteivät ihan naisiakaan aivoiltaan.

        On todettu, että raskausvuorokausina 80.-120. sikiön aivot on erittäin herkkiä hormonistimulaatiolle, joka vaikuttaa keskushermoston feminisoitumiseen tai maskulinisoitumiseen, ja myöhemmässä kehityksessä myös seksuaaliseen orientaatioon.

        Homo seksuaalisen suuntautumisen voisi selittää raskaudenaikainen hormonien vaikutus sikiön aivojen erilaistumiskehitykseen.

        Seksuaalikäyttäytymiseen vaikuttava hypotalamuksen etuosa on heteromiehillä kaksi kertaa kookkaampi kuin homomiehillä tai naisilla.

        Tutkimukset osoittavat homoseksuaaleilla esiintyneen jo lapsena biologis-anatomisen sukupuolensa vastaisia kokemuksia. Siis jo lapsena ennen murrosiän hormonaalisia muutoksia, aivot olivat muokkautuneet erilaisiksi.


      • FemmeL.

        Uskomatonta kuraa! Älä nyt viitti!

        Jos muhun lisättäisi estrogeenia, kuolisin yliannostukseen ilman minkäänlaista kiinnostusta miehiin.


      • ding dong merrily

        Ottakaa yksi plussa pois, luin ensin vain alun, jossa oli biologisia tosiseikkoja, mutta sitten lähti täysin pseudotieteen alueelle. Luultavasti sitä evoluutiopsykologiaa tai jotain biopsykologiaa, ei oikeaa biologiaa.

        Sitä paitsi logiikkakin pettää näissä miehen vartalon naismiehissä. Jos aivot "naisen", luulisi että halutkin, sillä sieltä "säätelyalueilta" aivoista ne halut lähtevät...


      • siittä vaaan
        Sikiön aivot kirjoitti:

        Tällä hetkellä tiedetään se, että homomiesten aivoissa on rakenteellisia eroja heteromiehiin verrattuna. Eräiden tutkimusten mukaan yksi seksuaalisuuteen voimakkaasti vaikuttava aivojen osa» on homomiehillä pienempi kuin heteromiehillä. Eli hypotalamuksen etuosa on homomiehillä pienempi kuin heteromiehillä. Heteronaisilla se on vielä pienempi.

        Naismaiset homomiehet ovat heteromiehen ja naisen välimaastossa. He eivät ole täysin miehiä mutteivät ihan naisiakaan aivoiltaan.

        On todettu, että raskausvuorokausina 80.-120. sikiön aivot on erittäin herkkiä hormonistimulaatiolle, joka vaikuttaa keskushermoston feminisoitumiseen tai maskulinisoitumiseen, ja myöhemmässä kehityksessä myös seksuaaliseen orientaatioon.

        Homo seksuaalisen suuntautumisen voisi selittää raskaudenaikainen hormonien vaikutus sikiön aivojen erilaistumiskehitykseen.

        Seksuaalikäyttäytymiseen vaikuttava hypotalamuksen etuosa on heteromiehillä kaksi kertaa kookkaampi kuin homomiehillä tai naisilla.

        Tutkimukset osoittavat homoseksuaaleilla esiintyneen jo lapsena biologis-anatomisen sukupuolensa vastaisia kokemuksia. Siis jo lapsena ennen murrosiän hormonaalisia muutoksia, aivot olivat muokkautuneet erilaisiksi.

        en muuten usko tota, sori. Tieteellinen päättely syy- ja seuraussuhteineen on vielä kesken tässäkin. Mistä tietää, vaikka kyse olisi epigenetiikasta. Siis jos tiedät, mitä se tarkoittaa.

        Yksilöistä on muutenkin aivan liian varhaista ja vaarallista yleistää koko sukupuolia yleistämään.


    • nainen 007

      Voi jukulauta kun yhdellä on työlästä. Kyllä nainen haluaa seksiä silloin kun hänellä on oikea mies joka tietää miten nainen saadaan kuumenemaan, siis naisella ei ole päämääränä justiin se seksi vaan kaikki muut asiat ympärillä, jos ne "muut" asiat toimivat niin varmasti toimii seksikin. Juuri se sanonta että "PITÄÄ SAADA" ärsyttää kaikista eniten ja sitä tuntee että on aivottoman pennun kanssa eikä aikuisen miehen joka ei koskaan sano että pitää saada vaan kiihoittaa naisen itse siihen pisteeseen. Mutta sitähä ei tavallinen pälliäinen käsitä muuta kun höpöttelee miesnaisista ja naismiehistä, joka on naurettavaa narinaa. Nainen tietää itse mitä haluaa ja jos mies on niin tyhmä ettei osaa tulkita naistaan niin pakko kai silloin on nettiin mennä valittamaan.

      • karporaattori

        Yksi totuus on se, että miehen halut ovat aikaan sidottuja, toinen on sitten varmaan se, että tämä täytyy tarjoilla naisille ihan toisella tavalla kuin suoraan sanomalla.


    • teeitsellesipalvelus

      Tuon aloittajan katkeruus ja naisviha on jo sitä luokkaa, että eipä tosiaankaan olisi pahitteeksi käydä ammattiauttajan juttusilla. Tulet sitten takaisin kun olet selvillä vesillä.

    • lööpriä.

      Empä oikein usko tarinaasi. Ei voi olla täyshetero, jos oman sukupuolen kanssa tykkää seksiä harrastaa.
      Täysheterot miehiset miehet, joilla on voimakas libido, ovat niitä ns. "moniavioisia" tyyppejä. Eivät he mihinkään naismieheen vaihda, he pitävät useampaa rakastajatarta (naisia!) samaan aikaan, ja tyydyttävät sillä tavalla seksin tarpeensa.

    • Kallis HoR.o

      "seksi on aina ollut tärkeä osa parisuhdetta"

      Joo tottakai nainen voi olla yhdynnässä vaikka monta kertaa päivässä.
      (Kuten esim. prostituoidut ovat) MUTTEI se tarkoita sitä että nainen itse
      ON HALUKAS ja harjoittaa seksiä siksi että "tekee mieli", ei ainakaan seksiä.

      Nainen voi kyllä tehdä seksuaalisia juttuja miehelle, jotta "vahvistaa parisuhdetta" tai haluaa läheisyyttä ja seksi on ainoa keino saada sitä koska muuten mies ei suostu halailemaan ym.

      Hyvä esimerkki tästä on eräs näistä miljonäärien vaimoista, joka kertoi että hänen miehensä haluaa ainakin 3 kertaa päivässä. Aamulla vaimo herää ottamaan suihin mieheltään. Ruokiksella vaimo menee miehensä työpaikalle "rakastelemaan" ja vielä illalla lopuksi ennen nukkumaan menoa mies on tyydytettävä. MUTTA hän onkin erittäin KALLIS PALKKAINEN h***. Kyseinen nainen oli kouluttamaton "bimboblondi" joka oli tavallaan solminut työsuhteen, jossa palkaksi hän sai ylellisen elämän mutta maksuna oli seksipalvelut. Mies jopa osti hänelle DDDD kupin rinnat. H-uoraamista on monenlaista. Kertaakaan nainen ei väittänyt että hän itse olisi nauttinut näiden palveluiden antamisesta. Eli todellakaan se että nainen suostuu seksiin, ei tarkoita sitä että nainen olisi yhtä seksuaalinen kuin mies.

      • :))

        Eli silloinkin naisessa on vika jos hän haluaa olla yhdynnässä monta kertaa päivässä. Mikähän olisi sopiva määrä sitten että miehenkin mielestä tasapaino säilyy.
        Ei hyvä jos mies ei saa. Ei hyvä jos mies saa liikaa. Koettakaa jo päättää.


      • Jebu- Lis
        :)) kirjoitti:

        Eli silloinkin naisessa on vika jos hän haluaa olla yhdynnässä monta kertaa päivässä. Mikähän olisi sopiva määrä sitten että miehenkin mielestä tasapaino säilyy.
        Ei hyvä jos mies ei saa. Ei hyvä jos mies saa liikaa. Koettakaa jo päättää.

        .. ja vielä komppaisin tähän, että todellakin jonkin yhdysvaltalaisen miljonäärin elämä on "oikein hyvä ja normaali" vertailukohde... (siis luulisin olevan amerikkalaisen, päätellen älyttömästä ja naurettavasta kuppikoosta).


    • pimpo plonti

      Aloitus pitäisi olla Miehen logiikka -palstalla, koska harva nainen on niin tyhmä että alkaa sepustelemaan jotain aivojuttuja perustellakseen sillä sen että haluaa homoseksuaalisia kokemuksia tai seksiorjan itselleen.

      Jos ei aloittaja saa tarpeeksi heteroseksiä, niin perustakoon haaremin mikäli resurssit ja muodollinen pätevyys (pärstäkerroin, munan pituus, potenssi jne.) riittävät. Jos aloittaja haluaa HOMOSTELLA niin siitä vain! Kuka estää?!

    • lhkjdfh

      "...homomiehillä siis naismiehillä, joilla on naisen aivot miehen ruumiissa." =D=D Ei tälle voi kun nauraa. Meistä on moneksi, eivätkä kaikki homot läheskään ole yhtä älykkäitä kuin naiset.

    • provoporvari

      Mies saa seksiä juuri niin paljon ansaitsee saada:)omaa käytöstään on aiheellista analysoida enemmän kuin naisen.älkääkä miehet olko niin hvetin vakavia,ei kaikesta tarvi olla huolissaan.ei kukaan jaksa kiihottua pingottajasta

    • Tässä totuus.

      Voe jumalauta mitä shittiä!

      Minä oon ihan umpihomo ja tarvitsen seksiä vähintään kerran, mielellään parikin kertaa vrk.
      Eli se siitä sun teoriastasi sitten.
      Ei pettämistä voi perustella millään aivojen erilaisella rakenteella taikka vilkkaalla libidolla, tuommonen on ihan sovinistipunaniskajunttien teorioita.
      Ehkä se muijas ei vaan jaksa kiinnostua susta koska et yksinkertaisesti ole seksuaalisesti haluttava.
      Katoppa itteäs peiliin ja mene vaikka lenkille/salille, äläkä vaivaa niitä keskikaljalla pöhötettyjä aivosolujasi tuollaisilla typerillä teorioilla.

    • Peräriän tasuoli24

      Mistä näitä ääliöitä sikiää tänne suoli 24:lle. Paskaa suolletaan tuutin täydeltä.

    • MIES

      Roskaa. MIESTÄ ei ajeta yhtään minnekään.

      Jos taas on syntynyt muuliksi (lasbo/homo) niin minkäs sille mahtaa.

    • Säälittävä avaus

      Hah hah, taas ylläpidon neropatin älyväläys.

    • 1010-01010

      LOL! Ei kai tuohon muuta voi sanoa.

    • annaniinsaat

      Jos nainen on mielestäsi vain antavana osapuolena, ei ole ihmekään että seksi ei ennen pitkää enää kiinnosta... Hän varmaan hoitelee itsensä usein koska sitten SAA.

      • Lääkkeet loppu?

        Ei sillä ole koskaan naista ollukkaan, joku saatanan ääliö mielisairaalasta.


    • 11+30=?

      PERVO! OTA SINÄKI JESUS ASUMAAN SYDÄMMEESI. RAAMATUSSA SANOTAAN, ETTÄ KUN TUHAT VUOTTA TULEE TÄYTEEN, NIIN SAATANA PÄÄSTETÄÄN VALLOILLEEN. JA SITÄ TÄMÄ MAAILMAN MENO TÄLLÄ HETKELLÄ ON. SEKSIÄ PITÄÄ JALOSTAA KOKO AJAN TEHOKKAAMMAKSI JA PIAN HUOMAA ETTÄ MIKÄÄN EI RIITÄ JA HALUU KOKEA KOKO AJAN VIELÄ PAREMPAA JA VIELÄ KYSEEN ALAISEMPAA -JA LOPULTA KOKEE ITTES LIKASEKSI JA TURHAUTUNEEKSI. SUOSITTELEN JOKAISELLE ETTÄ KOITTAA VAROVASTI EES VILKASTA RAAMATTUA ETTÄ MITÄ SIELTÄ AUKEAA SILMILLE KU SATTUMAN VARAISESTI SELAAT JONKUN KOHDAN. JOULUJA JA SITÄ UUTTA VUOTTA KANS. TERVEISIN EUKKO.

      • päätös

        Hyvin kirjoitit. Ainoa seikka vaan pisti kirjoittamaan. Nimittäin 1000-vuotinen valtakunta on vasta tulossa, sillä Herran vihan päivää ei ole vielä ollut ja se päivä tulee olemaan ennen 1000-vuotista valtakuntaa, jolloin sheitana on kahlittu ja vainoista henkiin jääneet pyhät, jotka eivät ole kumartaneet petoa, hallitsevat Kristuksen kanssa 1000 vuotta.

        Tätä aikaa rukoillaan -Isä Meidän rukouksessa "Tulkoon sinun valtakuntasi, ei pelkästään lopullista Taivasten Valtakuntaa. Sheitana tietää, että hänen aikansa on vähissä ja panee nyt parástaan, että saisi mahdollisimman monen eksymään ja täyttämään tulista valtakuntaansa tulevassa ajassa. Tämmötii.
        Hyvää Joulua kaikille S24 lukijoille!


      • /)(.......

        Raamattu on aikansa elänyt kirja ja saa sellaisena olla näytteeksi tuleville sukupolville jossa voidaan kertoa että sitä on joskus ollut ihmisiä jotka ovat eläneet sen mukaan.
        Oikea uskovainen ei vihaa ketään, ei tuomitse ketään, antaa arvon lähimmäiselleen ja ei pidä huolta toisten ihmisten seksi elämästä jaan keskittäytyy omaansa.


    • idiootteja kaikki

      Suomi24:n ylläpito, tehkää meille palvelus ja hypätkää kaivoon, mitä helvetin tieteellistä jonkun umpijuntin pohdinnoissa on??? Eipä taas olisi voinut olla yhtään harhaanjohtavampi otsikko.

    • himohiiri

      Eikö homous olekaan psykoseksuaalinen kehityshäiriö? Oli miten oli, ketään ei kiinnosta mistä juontuu, kunhan eivät kirkkoamme valtaa.

      T. Soini sano, että avioliitto on miehen ja naisen välinen. Siksi äänestän Soinia pressaksi.

      • Meromos

        Älkää puhuko kakkaa siis sitä, että muka synnyttäs homoksi. Puhdasta puppua. Ajattelehan nyt hiukka. Jos muka synnyttäs jokskuks niin mitä voitas jos syntyy pedofiiliksi. Sitte oltas vaan synnytty semmoseksi ja ei muuta kuin sekaannuttas alaikäsiin vaan geenien takia. Kukaan hullukaan ei ole vielä tollasta väittänyt. Mutta homouden puoltajat on ottanut tollasen geenipuoltolauseen omakseen.

        Homoks syntyminen on kehitetty vaan homoilun puoltamiseksi. Kukaan ei synny muuks kun heteroksi. Luonnoton kasvuympäristö, ihmissuhdeongelmat, väärä ympäristö... ymv vie ihmistä vika raiteille ja sen seurauksena langetaan luonnottomuuksiin luonnottomuuksiin luonnottomuuksiin... Ajattele nyt vaikka lapsensa raiskaamista, eläimiin sekaantumista... Haistakoon pas...kan se joka väittää geeniperimän olevan luonnottomuuksien takana. Tukkikoon turpansa sellaset.


      • FemmeL.
        Meromos kirjoitti:

        Älkää puhuko kakkaa siis sitä, että muka synnyttäs homoksi. Puhdasta puppua. Ajattelehan nyt hiukka. Jos muka synnyttäs jokskuks niin mitä voitas jos syntyy pedofiiliksi. Sitte oltas vaan synnytty semmoseksi ja ei muuta kuin sekaannuttas alaikäsiin vaan geenien takia. Kukaan hullukaan ei ole vielä tollasta väittänyt. Mutta homouden puoltajat on ottanut tollasen geenipuoltolauseen omakseen.

        Homoks syntyminen on kehitetty vaan homoilun puoltamiseksi. Kukaan ei synny muuks kun heteroksi. Luonnoton kasvuympäristö, ihmissuhdeongelmat, väärä ympäristö... ymv vie ihmistä vika raiteille ja sen seurauksena langetaan luonnottomuuksiin luonnottomuuksiin luonnottomuuksiin... Ajattele nyt vaikka lapsensa raiskaamista, eläimiin sekaantumista... Haistakoon pas...kan se joka väittää geeniperimän olevan luonnottomuuksien takana. Tukkikoon turpansa sellaset.

        Voi kulta pieni..

        Kiitos osallistumisestasi kuitenkin.


      • Hyväksyvä

        Ei----homous on ihmisen ominaisuus joka hänellä on ja on jo syntymästä asti, siis ei vamma vaan poikkeaa näistä heteroista hieman mutta suurin osa elämästä on juuri kuin heteroilla. Soini saa sanoa mitä sanoo , kaikilla ihmisillä on vapaus olla liitossa sen kanssa jota rakastaa, ja sinun tehtäväsi ei ole katsoa heidän housuihinsa, mitä ne sisältää. Joten antakaa jo olla nuo typerät juttunne tai vaihtakaa omille palstoillenne.


      • nyt riittää 007
        Meromos kirjoitti:

        Älkää puhuko kakkaa siis sitä, että muka synnyttäs homoksi. Puhdasta puppua. Ajattelehan nyt hiukka. Jos muka synnyttäs jokskuks niin mitä voitas jos syntyy pedofiiliksi. Sitte oltas vaan synnytty semmoseksi ja ei muuta kuin sekaannuttas alaikäsiin vaan geenien takia. Kukaan hullukaan ei ole vielä tollasta väittänyt. Mutta homouden puoltajat on ottanut tollasen geenipuoltolauseen omakseen.

        Homoks syntyminen on kehitetty vaan homoilun puoltamiseksi. Kukaan ei synny muuks kun heteroksi. Luonnoton kasvuympäristö, ihmissuhdeongelmat, väärä ympäristö... ymv vie ihmistä vika raiteille ja sen seurauksena langetaan luonnottomuuksiin luonnottomuuksiin luonnottomuuksiin... Ajattele nyt vaikka lapsensa raiskaamista, eläimiin sekaantumista... Haistakoon pas...kan se joka väittää geeniperimän olevan luonnottomuuksien takana. Tukkikoon turpansa sellaset.

        Katselen työssäni pientä poikaa joka on tuleva aikuinen homo, hän ei vielä tiedä itse sitä, hänen vanhempansa ovat alkaneet ajattelemaan että olisikohan niin, pieni poika joka kasvaa suureksi mieheksi ei vielä tiedä että ihmisiä jotka kieltävät hänen olemasa olonsa on olemassa, hän elää vielä leikkien maailmassa. Hän on vaan syntynyt sellaiseksi. Joten toivoa saattaa että maailma kehittyisi ja hänenlaisiaan alettaisiin ymmärtämään.
        Sitten sinulle joka vertailet homoutta ja pedofiilejä, oletkohan oikein selvillä vesillä. Kaksi AIKUISTA homoa tekevät oman elämänsä kanssa juuri miten haluavat, kyseessä on rakkaus kahden ihmisen välillä.
        Mutta taas pedofiili on se joka aiheuttaa pienelle lapselle elinikäisiä traumoja sekaantumalla heihin. Kaksi asiaa joita ei voi verrata toisiinsa. Pedofiili on kauhea luonnevika ja vahingoittaa toisia ihmisiä. Homous taas on kahden AIKUISEN ihmisen päätös jakaa elämänsä toistensa kanssa---VAPAAEHTOISESTI--- joten silloinhan siinä ei mielestäni pitäisi olla mitään joka aiheuttaa toisille ihmisille vahinkoa---ainoa vahinko on toisten ihmisen tuomitseminen heidän ympärillään.


      • 4+4 lienee?
        Meromos kirjoitti:

        Älkää puhuko kakkaa siis sitä, että muka synnyttäs homoksi. Puhdasta puppua. Ajattelehan nyt hiukka. Jos muka synnyttäs jokskuks niin mitä voitas jos syntyy pedofiiliksi. Sitte oltas vaan synnytty semmoseksi ja ei muuta kuin sekaannuttas alaikäsiin vaan geenien takia. Kukaan hullukaan ei ole vielä tollasta väittänyt. Mutta homouden puoltajat on ottanut tollasen geenipuoltolauseen omakseen.

        Homoks syntyminen on kehitetty vaan homoilun puoltamiseksi. Kukaan ei synny muuks kun heteroksi. Luonnoton kasvuympäristö, ihmissuhdeongelmat, väärä ympäristö... ymv vie ihmistä vika raiteille ja sen seurauksena langetaan luonnottomuuksiin luonnottomuuksiin luonnottomuuksiin... Ajattele nyt vaikka lapsensa raiskaamista, eläimiin sekaantumista... Haistakoon pas...kan se joka väittää geeniperimän olevan luonnottomuuksien takana. Tukkikoon turpansa sellaset.

        Kuulehan, tätäkin palstaa voi lukea joku nuori homoseksuaali tai transseksuaali, joka ei ehkä koskaan harrasta seksiä kenenkään eikä minkään kanssa ja sinä siis hänet "tuomitset" luonnottomaksi tai syntiseksi tai joksikin. Voe voe!


    • surkea esitys

      Olipa typerä provo.

    • Seksikuolema

      Oikein hyvä teoria tällä avaajalla. Lyhyesti: Miksi pihtaat nainen?

      Pihtarit vieköön sokerikuppinsa taivaaseen ja kiittäköön lainasta !



      Seksikuolema vai seksielämä?


      Turhaa puhua mistään seksielämästä! Heti kun akka söi myrkkyä jota myöskin hääkakuksi kutsutaan ja sai lapsia, niin pihtaus alkoi ja sitä onkin jatkunut jo yli 10 vuotta! Ei pärjäisi ilman vierasta pillua, mutta tahtoo ne tunteet tuollaiseen puolisoon sammua... Onhan se lasteni äiti ja ihana sellainen, mutta itsellenihän minä sen otin eli muistaisi minuakin vielä kun rakkaudesta kerran naimisiin mentiin. Ja sinä moralisti: älä ala jauhaa paskaa mistään uskollisuudesta tai muusta huomioonottamisesta!
      Pihtari mikä pihtari ja vieköön sokerikuppinsa taivaaseen ja kiittäköön lainasta, jospa ne siellä sitten hoonaisi maallisen vaelluksen edestäkin!

      VITUTTAA

      Miksihän naiset kuvittelee aina että heidän pitää olla kaiken maanittelun kohteena ja HEITÄ pitää höynäyttää ja hyvitellä ja maanitella, jotta he armeliaasti suvaitsevat antautua jopa sänkyleikkeihin? Ja kaiken vaivan palkaksi saat lähes poikkeuksetta pakit! Tämä kun toistuu muutaman kerran niin tuleepas mieleen, että sokerikuppeja on maailma täynnään ja aika löysillä puheilla...Ei tarvii mielistellä eikä kulkea kerjuulla! Eikä tule pakkeja kuin korkeintaan ainoan kerran!

      Jos jo alussa osoittaa pillullakiristämisen oireita, niin kyöpelinvuorelle vain! Itse otin akan joka saatana pihtaa koko ajan ja vierasta pitää etsiä ja välillä maksullistakin. Syyttäkööt s..tana itseään jos tuntuu ettei oikein enää synkkaa...Ei sen römpsä niin kummoinen sokerikuppi ole mutta kun siihen aikoinaan vähän ihastuikin ja rakastuikin, niin voishan sitä vielä kurmoottaakin vanhalta muistilta. Oli se alussa aika näpeä nussimaan ja ulvoi kuin syötävä kun parrua syötti perästäpäin, mutta on äänet sänkykämmarissa menneet akan kuorsausääniksi!

      Mieti siis kahdesti ja ajattele vielä kolmesti ennenkuin alat!

      Ei sitten tarvitse katua!

      Pitkästä aikaa vilkaisin tänne ja yllätyin kun samaa ketjua vielä pyöritellään täällä.

      http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/parisuhteessa/1498207/seksikuolema-vai-seksielama/

      Joku tuolla kysäisikin että mistäs se pihtaaminen alkoi ja niin siinä kävi että lasten laittoon se seksi loppui. Ensimmäistä tehtäessä toosaa tuli ihan viikottain vielä raskausaikanakin mutta siihen se lopahti. Imetti vuoden ja oli jalat ristissä milloin milläkin verukkeella. No imetys lopahti vuoden jäleen ja alettiin suunnittelemaan toista. Akka tuli päivittäin astuttavaksi aina kun oli tärpit keleissä. Harmi vain että sekin lysti jäi pariin kuukauteen ja ressu oli ladattu taas.
      Sen jälkeen sitä on sitten toista vuotta ilman ja nyt nuorimman ollessa pari vuotias niin akka äityy oikein antamaan kerran kesässään. On siinä se hyvä puoli ettei väljy tavara mutta vähän huolettaa että ehtii akka aivan lakastua ja taidot ruostua itseltäkin kun ikää on vielä alta 50 mittarissa

      • Seksikuolema myös !

        Tässäkin keskustelu rimpsussa oli yksi hyvä keskustelija elikäs Herra seksikuolema.
        Tiedän noin 30 kaveristani minä aivan saman tarinan! Tuo pitkä omaelämänkerta pitää siis OIKEASTI paikansa myös meillä! Aivan loistavasti kirjoitettu ja osui kun nappi otsaan! Ei mennyt siis näidenkään diipadaapojen lukeminen ihan hukkaan. KIITOS loistavasta verbaliikasta ja totuuden sanomisesta ääneen!


      • nainen 10+

        Nainen ei pihtaa vaan on sellaisen kanssa joka juuri HÄNELLE sopii, moukka


      • kolmas seksikuolema!
        Seksikuolema myös ! kirjoitti:

        Tässäkin keskustelu rimpsussa oli yksi hyvä keskustelija elikäs Herra seksikuolema.
        Tiedän noin 30 kaveristani minä aivan saman tarinan! Tuo pitkä omaelämänkerta pitää siis OIKEASTI paikansa myös meillä! Aivan loistavasti kirjoitettu ja osui kun nappi otsaan! Ei mennyt siis näidenkään diipadaapojen lukeminen ihan hukkaan. KIITOS loistavasta verbaliikasta ja totuuden sanomisesta ääneen!

        Eipä ole tapanani kirjoitella näille sivuille ja vielä vähemmän seksielämästäni mutta sen sanon minäkin, että todellakin herra Seksikuolema puhuu asiaa. Olen kokenut täsmälleen saman jutun kahden eri vaimon kanssa, nyt itselläni on ikää sen verran ettei viitsi enää vaihtaa eikä enää hypätä vieraissakaan. Sitäkin on tehty jo kylliksi ja ylikin. Se on muuten erikoista, että vierasta saa helpommin kuin vaimoa.


      • Seksikuolema
        Seksikuolema myös ! kirjoitti:

        Tässäkin keskustelu rimpsussa oli yksi hyvä keskustelija elikäs Herra seksikuolema.
        Tiedän noin 30 kaveristani minä aivan saman tarinan! Tuo pitkä omaelämänkerta pitää siis OIKEASTI paikansa myös meillä! Aivan loistavasti kirjoitettu ja osui kun nappi otsaan! Ei mennyt siis näidenkään diipadaapojen lukeminen ihan hukkaan. KIITOS loistavasta verbaliikasta ja totuuden sanomisesta ääneen!

        Ole hyvä vaan.

        Juttu etenee aina vaan pahempaan suuntaan: Syksyllä 2011 se pani "lompsan lopullisesti kiinni"...

        Sitä kutsutaan SUKUPUOLIKUOLEMAKSI.


    • seks macine

      Sä lähestyt asiaa väärin,kun oivallat et saat naisen haluamaan sitä niin
      saat niinpajon kun pystyt
      Minä vanhempi mies oivalsin sen ja tapasin sattulalta pari naista
      nyt olen oikeasti pulassa niiden kanssa saa panna vaikka koko
      yön tai päivän et kalu on sininen ja niil pillu arkana.
      Jos osaat avata sen padoran lippaan niin olet pulassa
      Mut siihen ei riitä pisto nosto ja ravistus vaan sun pitää
      ymmärtää naisen halu se vaatii aikaa hellyyttä huomioimista
      kärsivällisyyttä ja kestävyyttä
      Kun olet oppinut sen ja nainen saa sarjaorkkuja olet pulassa
      ja voi olla ettet enää pysty tyydyttämään naista vaan hakee
      apua mualta

    • Testosteronia naisel

      "Minä oon ihan umpihomo ja tarvitsen seksiä vähintään kerran, mielellään parikin kertaa vrk"

      No sitten sulla vaan sattuu olemaan vähän enemmän testosteronia vaikka oletkin naisaivoilla varustettu? Onhan ne naisetkin joilla on enemmän mieshormoonia, seksuaalisesti aktiivisempia kun ne naiset joilla on pääasiassa vaan naishormoonia.

    • Naisaivot miehellä

      Mitä pahaa siinä on vaikka mieshomolla olisikin naisen aivot?
      Vai väitättekö että naiset olis jotenkin tyhmempiä kun miehet?
      Olisiko jotenkin noloa jos miehellä olisi naisten aivot, vaikka se sitten oliskin homomies?
      Jos kerran naiset ja miehet on yhtä hyviä niin kai ne naisten aivot kelpaa miehillekin?

      • FemmeL.

        Jos kyseessä on mies, sillä on miehen aivot, oli ne aivot sitte millaset tahansa.

        Vaikka homomiesten aivoissa oiskin rakenteellisia eroja heteromiesten aivoihin nähden ja niissä olisi joitakin yhtymäkohtia naisten aivojen kanssa, niin eivät ne siltikään ole naisten aivot, kun niiden onnellinen kantaja on mies!

        Haloo!


    • Hyvä tiedemies!

      Yks hyvä vastaus tässä ketjussa oli nimimerkillä"Tiedemies"Tosi asiallinen ja fiksu vastaus.Joka laittaa tälläisiltä narsistihomoilta turvat tukkoon ja lopettaa tuollaisen skeidanjauhannan.

    • ugala bugala

      ...onko naisella möyrytautia kuten lehmällä ?

      • Hypotenuusa vai mikä

        On sitä, salamieheni on vallan hätää kärsimässä kun vonkaan jatkuvasti, vaikka miehenikin panee joka päivä.


    • bugaa

      Suosittelisin kaikille Seksipäiväkirjat (Bettina Arndt) löytyy ihan kirjastosta. Kertoo aikalailla tieteellisin faktoi ja usean pariskunnan kirjoituksien perusteella näistä eroista. Tosin ei mitenkään miesmies naismies naisnais jutuilla. Kirjan perusteella on sanottava että naiset jotka haluavat miehiään enemmän seksiä ovat vähemmistö.

    • Näköjään kaikki.

      Hullujenhuoneeltaki pääsee tietokoneelle.

    • Likaista seksiä

      "monella heteromiehellä on se tilanne, että nainen haluaa seksiä paljon enemmän"

      Joo nainen voi haluta/harjoittaa seksiä enemmän kuin mies haluaa, MUTTA se johtuu ERI SYISTÄ. Ei nainen seksillä hae seksuaalista nautintoa eli tyydytä seksin himoaan, vaan nainen hakee seksillä läheisyyttä ja koittaa sitouttaa miehen parisuhteeseen. Harvoin nainen edes saa yhdynnässä lopullista tyydytystä eli orgasmia.

      Mies taas haluaa seksiä siitä yksinkertaisesta syystä että "panettaa" ja se on ihan sama kuka sen tyydytyksen antaa, kunhan mies vain SAA. Tästä syystä vaikka mies kuinka rakastaisi vaimoaan ja perhettään, mies pystyy käymään huorissa tai panemaan lähes ketä tahansa joka tarjoutuu tyydyttämään miehen tarpeet.

      Varsinkin ne oikeen pervot tarpeet, joita ei haluta tyydyttää vaimon kanssa koska vaimo kuuluu miehen mielessä samaan kategoriaan äidin ja pyhän madonnan kanssa. Eli ei vaimon kanssa pysty tekemään niitä kaikkein sairaimpia juttuja mitä vaaditaan kerta hoidolta tai huoralta. Siksi miestä ei kiinnosta seksi vaimon kanssa, vaan hän mielummin katsoo kinkypornoa.

      • mellon71

        Höpö höpö!! Naista panettaa yhtä lailla kuin miestäkin, eikä nainen tarvitse sen enempää siihen parisuhdetta kuin mieskään. Toki monen mielestä seksi kuuluu vain parisuhteeseen (niin miehen kuin naisenkin), mutta se on eri asia. Lähipiirissäni on juuri meneillään kaksi eroa, kummassakin syynä se että miestä ei paneta ja naista panettaa eikä mies tyydytä naisen tarpeita. Miksi naisen pitäisi aina sopeutua siihen miten miestä haluttaa omista haluista riippumatta? Aika sovinistista ja keskiaikaista ajattelua. Se, että useampi nainen ei saa yhdynnässä orgasmia ei merkitse mitään koska yhdyntäorgasmi ei ole se pääasia. Jos miehelle seksi on vain yhdyntää niin aika mielikuvituksetonta touhua! Itse en saa yhdynnässä orgasmia mutta seksissä saan vakipanon kanssa joka kerta, useasti. Enkä sekstaa hänen kanssaan sitoakseni häntä parisuhteeseen, koskaan en häntä huolisi miehekseni. Kun kuitenkin olen naisellinen heteronainen ja harrastan seksiä vain huvin vuoksi kun panettaa, olenko mä sitten naisnaismies? :D :D


      • Kinkybabe

        ""Joo nainen voi haluta/harjoittaa seksiä enemmän kuin mies haluaa, MUTTA se johtuu ERI SYISTÄ. Ei nainen seksillä hae seksuaalista nautintoa eli tyydytä seksin himoaan, vaan nainen hakee seksillä läheisyyttä ja koittaa sitouttaa miehen parisuhteeseen. Harvoin nainen edes saa yhdynnässä lopullista tyydytystä eli orgasmia. """"

        Oletko joku oppimaton juntti tai uskovainen, jolla sivistyksessä norsun mentäviä aukkoja? Voi jeesus, mitä sontaa sitä saa vielä nykypäivänä lukea.... Ei meinaa uskoa todeksi...

        Jos nainen ei saa orgasmia, niin olis kyllä miehellä kyllä oppimisen paikka, jos on niin huono sängyssä, ettei nainen saa tyydytystä. Saahan nainen itsekin tyydytyksen itsensä kanssa. Miksi ihmeessä naiset harrastavat masturbointia yhtä paljon kuin miehetkin, jos "hakevat seksillä läheisyyttä ja muuta kuin seksinautintoa". Kyllä se tulee yhtä lailla purkautumisen tarve naisellekin. Missä ihmeen tynnyrissä sinua on kasvatettu???? Seksinautinto ei ole sama kuin läheisyyden ja sitoutumisen tarve. Kysymällä joltain naiselta olisi tämäkin asia sinulle selvinnyt ennen tänne kirjoittamista ja itsesi nolaamista.

        Ps. tykkään myös kinkypornosta ja katselen sitä netistä - ja olen nainen, jolla ei vakituista panoseuraa. Enkä tosiaan katso sitä kinkypornoa sen takia, että haaveilen läheisyydestä. *virn*


    • HerbieHandcock

      Minä olen ainakin päätynyt sänkyyn naisten kanssa, jotka tuntuisi jaksavan panna vaikka miten monta kertaa lyhyen ajan sisällä ja oma pistoolilipas on jo tyhjä. Eikä sillä tapaa muutenkaan enää niin kiinnosta. Toinen sitten hipeltää siinä vierellä ja on kalun kimpussa kokoaika.

      Eipä siinä, viehättäväähän se on, että nainen on niin kiimassa, mutta rajansa kaikella! Eli omat empiiriset kokemukset sanoo, että naiset jaksaa seksiä keskimäärin enemmän ku me miehet.

    • Pekka

      Eräs asiantuntija kirjoitti tästä asiasta näin:

      "LeVay (1991) raportoi tutkineensa 19 AIDSiin kuolleen homomiehen aivot. Tulos: eräs hypotalamuksen alue oli yhtä suuri kuin heteronaisilla ja kaksi kertaa pienempi kuin heteromiehillä. Tutkimus sisälsi ongelmia: otos oli pieni, heteroseksuaalien seksisuuntautuminen oli pelkkä oletus, AIDSin arveltiin vaikuttaneen aivoihin ja kuuden henkilön aivot eivät vahvistaneet tutkimushypoteesia. LeVay arvioi, että aivojen erilaisuus saattoi olla seurausta homoseksuaalisesta käytöksestä. Aivotutkimus oli jo aiemmin osoittanut, että aivot muotoutuvat ympäristöstä saatuihin ärsykkeisiin myös aikuisiässä. LeVayn tutkimuksen jälkeen on osoitettu rottakokeilla, että paritteluun liittyvä käytös voi muuttaa hermosolujen kokoa (Nature 23.10.1997, Vol. 389, s. 801)".


      Homous ei ole synnynnäistä, vaan seurausta ympäristöstä ja ulkoisista olosuhteista.

      • 7576567576567786578

        Homoseksuaalisuus on enimmäkseen synnynnäistä, ja miehillä johtuu raskauden aikana koetusta testosteronivajauksesta.


      • ei synnynnäistä
        7576567576567786578 kirjoitti:

        Homoseksuaalisuus on enimmäkseen synnynnäistä, ja miehillä johtuu raskauden aikana koetusta testosteronivajauksesta.

        Ei ole todisteita, että olisi synnynnäistä, mutta homouteen altistava geeni saattaa olla geeneissä. Ympäristö ja isäsuhde lapsena vaikuttavat myöskin paljon homouden syntyyn ja tietysti maksetut tutkijat tuloksiin.


      • FemmeL.

        No olipas siinä varsin tieteellinen yhteenveto. Ootko ajatellut jatkaa opintojasi nyt kun peruskoulu on jo ohi?


      • voi reppanaa
        ei synnynnäistä kirjoitti:

        Ei ole todisteita, että olisi synnynnäistä, mutta homouteen altistava geeni saattaa olla geeneissä. Ympäristö ja isäsuhde lapsena vaikuttavat myöskin paljon homouden syntyyn ja tietysti maksetut tutkijat tuloksiin.

        Taas väärin ympäristöllä ei ole mitään tkemistä mihkään homouden syntyyn sillä homous on mukana jo syntyessään. Oletko itse ehkä homo kun olet muka niin tietävinäsi. Tiedän homojen lapsia joista on kasvanut heteroita joten miksei niistäkin sitten tullut homoja kun vanhemmat olivat niitä, myös vanhempien ystävä piiri.


      • Nimim. kokemusta

        Tästä aiheesta kirjoitettiin vasta Helsingin Sanomissa ja esitettiin viimeisintä tieteellistä näyttöä. Kannattaa mennä Hesarin verkkosivuille etsimään tietoa, jotta viisastuisit asian suhteen. Tämän artikkelin mukaan homous selittyy geneettisellä perimällä 50 %:sti, eli miehellä on syntyessään samansuuruinen alttius kasvaa homoseksuaaliseksi. Se, miksi yksilö kehittyy, on ympäristön ja elinolosuhteiden sekä yksilön oman identiteetin kehittymisen seurausta. On myös tutkittua, että eräissä suvuissa homoutta esiintyy toisia enemmän, juuri osittain geneettisen perimän vaikutuksesta. Voidaan siis tämän tiedon perusteella todeta, että on sukuja, joissa on paljon miehekkäämpiä heteromiehiä ja sukuja, joissa on suhteelisen paljon homoseksuaalisuuten taipuvaisia miehiä, joko kaapissaan tai julkisesti ulostulleita homoja. Nämä kaappihomothan voivat olla naimisissa naisen kanssa, salaten todellisen seksuaalisen identiteettinsä. Uskon tähän teoriaan itse, sillä todellisuus näyttäytyy tämän kaltaisena


      • nainen513
        ei synnynnäistä kirjoitti:

        Ei ole todisteita, että olisi synnynnäistä, mutta homouteen altistava geeni saattaa olla geeneissä. Ympäristö ja isäsuhde lapsena vaikuttavat myöskin paljon homouden syntyyn ja tietysti maksetut tutkijat tuloksiin.

        Loistavaa, että täällä on muitakin asioista tieteelliseltä kannalta tietäviä ja asiallisia. Kiitos!


      • skeptikko
        7576567576567786578 kirjoitti:

        Homoseksuaalisuus on enimmäkseen synnynnäistä, ja miehillä johtuu raskauden aikana koetusta testosteronivajauksesta.

        Mites käy jos tulee testosteroniyliannostus?


    • No maniiiii

      Alkukirjoituksen teksti on tosi. Lisäksi naisten kanssa seksi on kallista. Miehet antaa yleensä ilmaseksi, paitsi senssisivustojen nuoret rattomiehet. Samoilla sivustoilla suurin osa seksin hakijoista on yli 40 vuotiaita miehiä. Miksi? Miksi? Mies löytää todellisen seksuaalisuutensa vasta 40 vuotiaana. Silloin uskaltaa kyseenalaistaa oman heteroseksuaalisuutensa. Älykäs mies pystyy myös kyseenalaistamaan oman seksuaalisuutensa. Metsät, puistot ja parkkipaikat vilisee nopeaa miesten välistä sexiä kun ukkomiehet etsii nopeaa helppoa sexiä. He ovat löytäneet itsessään nuoren super panomiehen. Eli viidenkympin villityksen :) Minäkin olen jo "vanha ukko" ja etsin senssisivuilta nuorten viriilien miesten seuraa ja kaveruutta. Ilmoittavat hakevansa 30-99 vuotiaan miehen sex seuraa. Kymmeniä vastauksia olen saanut, mutta vastailu loppuu kun en ole valmis maksamaan satoja euroja yhdestä tapaamisesta :( Lama ja työttömyys on tehnyt suomeen uuden ilmiön RATTOPOJAT, nuo tämän päivän Auervaarat :)

      • 7875756757766787

        Ahaa, taidat olla se kreationistipalstan a.


      • assssssssssss

        Tuo on kyllä osittain totta, näkyyhän näitä joillain sivuilla. Kai se on helpompi saada nopeaa tyydytystä kun kelpaa "mikä vain"? Tosin riippuu sivustostakin mistä noita kattoo.


    • Teeskentelyä

      Joo voi se nainen muka haluta seksiä kokoajan vaikka todellisuudessa se haluaisikin vain läheisyyttä mutta kuvittelee joutuvansa maksamaan läheisyydestä seksillä.

      Nainen haluaa seksiä vain 2-3 päivän ajan kuukautiskierron puolessavälissä kun sillä on ovulaatio. Silloin nainen oikeasti haluaa paritella useita kertoja muutaman päivän aikana, varmistaakseen hedelmöittymisen.

      Tätä ilmiötä ei tapahdu e-pillereitä syövillä naisilla, koska heidän elimistönsä luulee naisen olevan jo raskaana, eikä tietenkään tuolloin ole mitään järkeä enää olla yhdynnässä.

      • äijänrutjake

        Kuuskymppinen nainen haluaa seksiä koko ajan. Ei meinaa vanha enää jaksaa.


      • Jankka jankka

        OLETKO itse nainen? Mikäli et ole, et voi edes itsestäsi kertoilla 2-3 päivän ajan haluavana. Voi pyhä...


    • exhomo

      Homouden poisto tabetteja saa lääkäritlä. Kannattaa olla yhteydessä Päivi Räsäseen. Päivi on lääkäri ja osaa autta jos alkaa homostuttamaan.

      • Karu totuus

        Ex homo
        Sinä et ole koskaan ollut homo, joten se siitä. Sellaisia tabletteja ei olekkaan jotka ottaisivat jonkun homouden pois, joten nyt olet ihan väärässä. Sinä et ole mikään ex hom vaan provoilija netissä. Homouteen synnytään, ja sen näkee jo päiväkodissa kuka on saanut ne taipuvuudet, homoksi ei tulla noin vain yhtä äkkiä eikä homona olemista jätetä myös noin vaan. Kerran homo , aina homo.
        ja miksi sitten pitäisi hakea jotain tabletteja että tulisi nyt muka heteroksi yhtä äkkiä, annetaan homojen elää elämäänsä ihan rauhassa sellaisina kun he ovat syntyneet, sen ei pitäisi loukata ketään jos ihmisellä on eri taipumus kun itsekkäällä heterolla joka luulee että vaan hänellä on lupa olla ihminen ja muut saa olla kuin armosta, kunhan vaan noudattavat sääntöjä joita hetero on päättänyt. Nyt eletään eri aikaa kun mitä 40 luvun ihmiset ja tänään saa homotkin olla tasavertaisia ihmisiä.
        Ja te uskovaiset sitten, jos jumala nyt loi ihmisen niin tekikö hän jonkun virheen kun tuli homojakin, joita te vihaatte raamatun antamalla tuella, eiköhän olisi jo aika katsoa tätä homoutta tieteellisestä näkökulmasta ja lopettaa jahtaamasta ihmisiä jotka ovat aivan normaaleja.


      • arvostansatiiria
        Karu totuus kirjoitti:

        Ex homo
        Sinä et ole koskaan ollut homo, joten se siitä. Sellaisia tabletteja ei olekkaan jotka ottaisivat jonkun homouden pois, joten nyt olet ihan väärässä. Sinä et ole mikään ex hom vaan provoilija netissä. Homouteen synnytään, ja sen näkee jo päiväkodissa kuka on saanut ne taipuvuudet, homoksi ei tulla noin vain yhtä äkkiä eikä homona olemista jätetä myös noin vaan. Kerran homo , aina homo.
        ja miksi sitten pitäisi hakea jotain tabletteja että tulisi nyt muka heteroksi yhtä äkkiä, annetaan homojen elää elämäänsä ihan rauhassa sellaisina kun he ovat syntyneet, sen ei pitäisi loukata ketään jos ihmisellä on eri taipumus kun itsekkäällä heterolla joka luulee että vaan hänellä on lupa olla ihminen ja muut saa olla kuin armosta, kunhan vaan noudattavat sääntöjä joita hetero on päättänyt. Nyt eletään eri aikaa kun mitä 40 luvun ihmiset ja tänään saa homotkin olla tasavertaisia ihmisiä.
        Ja te uskovaiset sitten, jos jumala nyt loi ihmisen niin tekikö hän jonkun virheen kun tuli homojakin, joita te vihaatte raamatun antamalla tuella, eiköhän olisi jo aika katsoa tätä homoutta tieteellisestä näkökulmasta ja lopettaa jahtaamasta ihmisiä jotka ovat aivan normaaleja.

        Tuo exhomon kommentti taisi kyllä olla ihan satiiria, elä hermostu :P


    • Alfa Uros

      Näin miehenä en usko että näin on mitä väität. Aivojen osa-alueiden koko ei minun lukemien tutkimusten mukaan mitenkään vaikuta millainen ihminen on. Joskus ennenvanhaan kuviteltiin että kallonmuoto vaikuttaa älykkyyteen, kuten myös ihonväri jne,..

      Osa ihmisistä toki uskoon ennustamiseen, horoskooppeihin,.. Naistenlehdissä on mitä ihmeellisempiä mittareita mistä näkee miehen vehkeen koon ja seksuaalisen kykenevyyden. Milloin se on mikäkin sormen pituus, nenän koko, kengän koko. Koskaan mikään pieni ruumiinosa ei kuitenkaan tunnu vaikuttavan naistenlehtienkään mukaan pippelin kokoon tai libidoon :D Sama varmana pätee tähän sinun hypotalamus väittämääsi.

      Seksin haluaminen kaameassa puutteessa ei kuitenkaan korvaa kykyä herättää naista seksuaalisesti vaan siinä vaaditaan sosiaalisia taitoja. Näin väittäisin minä heteroseksuaali mies.

      Loppuen lopuksi miehet ja naiset eivät eroa juuri mitenkään seksuaalisilta haluiltaan näin keskimäärin. Enemmän seksuaalisuus on hukassa aina vähän kokemattomimmilla ihmisillä sukupuolesta riippumatta.
      Kulttuurista voi tietenkin tulla rajoitteita näkemykselle seksistä ja voi ehkä olla että tästä syystä että keskimäärin naisilla on enemmän ongelmia orgasmin kanssa. Tähän en itse usko, mutta nähtävästi moni nainen ajaa naisen muka vaikeata seksuaalista ymmärrystä mihin en itse usko :)

      • Betsykkä

        En usko että kulttuurilla juurikaan on tekemistä sen asian kanssa, että naisen on yleensä vaikeampaa tai ainakin hitaampaa saada orgasmi kuin miehen.
        Enemmänkin siinä lienee kysymys "laitteiston" erilaisuudesta. Onhan niitä kahta sorttia saunankiukaitakin: jatkuvalämmitteinen lämpiää nopeasti, mutta jäähtyy pian, kertalämmitteistä saat viritellä pitkään, mutta oh boy, kun sen kerran saa lämpimäksi niin kyllä löylyjä riittää...ja me naiset yleensä taidamme olla näitä kertalämmitteisiä. Mikä tietysti näillä kymmenillä (6) on välillä vähän harmillistakin, kun rakas kumppani ei oikein enää tahdo pysyä tahdissa mukana...vaan enpä vaihtaisi, niin räväkkää ja ihanaa on seksi juuri hänen kanssaan.


    • 765766775757576578

      Paskateoria.

      Mies joka haluaa naista ei suinkaan rupea sen takia homoksi ettei oma vaimo anna.

      Vaan etsii toisen naisen hän.

    • Peto :P

      Ota 30 nainen. Semmonen on kiihkeä peto =)

    • ajuova

      ok..siis nainenhan pystyy mihin vaan kun se alkaa esim kostamaan..hienoa havaita esim joku miehinen ala..esim raksamiehet...eli miesvaltainen ala ja ollaan niin pirun äijjää kun luodaan tulevia hometaloja yms..ootko ajatellut koskaan oikeesti? ,,siis helepotan sen verran että MIESVALTAINEN ala..no eikö siellä sit mukamas ole myös enempi mahdollisesti myös homoja..
      Mut se pointti mitä meinasin on se että katkera ja pettynyt..ehkä avioerossa tappiolle jäännyt NAINEN..se oikeesti pystyy ja ainakin yrittää viimeiseen hengen vetoon asti tehdä SINUSTA MIES pedofiilin,narsistin,pettäjän,liitonrikkojan..ihan vain sen peruusteella mitä se nyt sattui esim jostain netistä lukemaan tai jostain tv-kotilääkäri ohjelmasta kuulemaan.

      • ding dong merrily

        Joo joo, päättelysi yksinkertaistaen: koska miehellä ei ole aivoja ja näin ollen omaa päätäntävaltaa omista teoistaan, NAINEN on se syyllinen, joka aiheuttaa miehen pahat ja typerät edesottamukset.

        Nyt ymmärrän kaiken: mies(sukupuoli)parka on hyvin heikko astia, hänet olisi pitänyt ottaa naissukulaisten holhouksen alaiseksi jo tuhansia vuosia sitten, sillä eihän tuollainen voi kantaa raskasta vastuuta elämästään ja teoistaan...


    • Oi sitä tyhmyyttä

      Homoksi ei TULL noin vaan yhtä äkkiä---homoksi synnytään ja siinä ei ole mitään väärää.
      Kuka on sanonut että pitäisi olla hetero, se on tyhmien ihmisten spekulointia asioista mistä heillä ei ole mitään tietoa, muuta kun luulevat että homo on joku ihmeellinen olento jota saa ivata ja kieltää hänen tunteensa, ja sitten vedetään vielä yhtä kirjaakin todisteeksi ettei homoja hyväksyttäisi. Kirjan nimi on muistaakseni Raamattu--- monen oppi kirja joka ei sovellu satuineen nykyaikaan.
      Mitä helkutin juttua tämä ihminen rablailee nais miehestä, se on ihan vaan sinun oma käsityksesi asioista, jota kukaan muu ei kanssasi jaa.
      Melkein tuntuu kun leikkisit luonnonparantajaa kaikkine olettamuksinesi, ja vielä että---jos ei saa niin mies raukka menee homoilemaan. Tavallinen mies joka on hetero menee naisen luo jos on paineet raukalla niin kovat, ja homot taas ovat omiensa kanssa juuri samoilla perusteilla kun heterotkin. Joten hulluja päätelmiä kaikki sinun analyysisi, otappa ja lue kirjallisuutta homoista että alat käsittämään mitä se on. Vaikka olen hetero niin minusta on sydäntä raastavaa lukea ja kuunnella ennakkoluuloisten ihmisten käsityksiä homojen elämästä. He eivät ole sen seksihaluisempia kuin heterotkaan, mutta jos ovat rakastuneita niin seksi kuuluu elämään luonnollisesti, ja siinä ei pitäisi olla mitään ihmettelemistä.
      Ihan saa käsityksen että luulet homojen menevän kenen kanssa tahansa vaan seksin vuoksi. Niin ei ole asia. Jotenkin kyllästyttää tuollaisten ihmisten ajatukset kun ne ovat niin hemmetin pielessä mitä tulee todellisuuteen.

    • Anna ORKKU naiselle

      "Mies joka haluaa naista ei suinkaan rupea sen takia homoksi ettei oma vaimo anna.
      Vaan etsii toisen naisen"

      Nii mut mitä se auttaa kun se toinenkin nainen on nainen, joka ei halua seksiä?

      Tai siis se voi esittää alkuun haluavansa seksiä niin kauan että se saa sut.
      Sit kun se on saanut sut niin se ei enää halua.

      Koittakaa nyt ymmärtää ettei nainen halua teitä seksin takia,
      vaan se haluaa seksiä jotta se saa teidät. Sitten kun se on saanut,
      ei se sitten enää halua seksiä.

      Kuten joku tuolla edellä hyvin sanoi "Heti kun akka söi myrkkyä jota myöskin hääkakuksi kutsutaan ja sai lapsia, niin pihtaus alkoi ja sitä onkin jatkunut jo yli 10 vuotta".

      Ainoa toivonne on että olette hyvässä fyysisessä kunnossa (lihaksikas, ei läskiä tai kaljamahaa) ja olette valmiita OIKEASTI tyydyttämään naisenne seksuaalisesti. Ei panemalla vaan nuolemalla vaikka sitten pari tuntiakin jotta naisenne saa. Tai sormettamalla. Pääasia että nainen saa ORGASMIN.

      Ette te itsekään seksiä haluaisi, jollette koskaan sais, vaikka naisenne tulis?

      Panemalla ette saa muutakun naisen teeskentelemään orkkua jotta pääsee teidän jynkytyksestänne eroon!

      • Halukas

        Naisena tämän kirjoittajan viesti on kuin "musiikkia korville":)
        Ah, kun kaikki miehet tajuasivat tämän.
        Ei muuta sanottavaa.


      • korkea_moraali

        ei kukaan tervejärkinen mies halua nuolla aikuisen naisen sitä, se on varma. mutta jos kyseessä on esim teinityttö joka on kukkaan puhkeamisen kynnyksellä kiusaus on monin verroin suurempi .


    • Ei putkiaivoja

      "homoksi synnytään ja siinä ei ole mitään väärää"

      Niin no mitä väärää siinä on että jollain on naisen aivot?
      Vaikka se sitten olis mies ulkoisilta ominaisuuksiltaan.

      Ei se oo häpee omistaa naisen aivoja vai mitä?

    • Kk

      Provojen provo! Mitä vìttua luin?

      • mäntti

        Kyrpä mikä mulkku


      • näin

        Kjyrpä mikä mjukllu


    • Hormoonihoitoon!

      Ne miehet jotka ovat naismaisia homoja, saattavat olla sitä siksi että kaikki sikiöt ovat aluksi naaraita siis naispuoleisia ja vasta kun ihmissikiö saa tarpeeksi mieshormoonia, siitä tulee mies. Jos äidin hormooni tuotanto on sekaisin, urossikio jää ilman riittävää testosteronia, eli siitä tulee naaras. Siis naismaisen homon aivot ovat naisen aivot ja siksi ne kiihottuu miehestä kuten oikea nainenkin kiihoittuisi. Lesboilla saattaa olla kyseessä liiallinen testosteronin tuotanto, joka saa ne himoitsemaan naista.

      Useat lesbot ovat kertoneet että kun he ovat tuleet raskaaksi tai saaneet hormoonihoitoa, he ovatkin alkaneet himoita miehiä. Koska naishormoonia eli estrogeeniä paljon omaavat naiset ovat herkempiä esim. itkemään ym. naiselliselle naiselle tyypillistä. Siitä voi johtua se että homot usein pillahtavat itkuun, kuten muutkin naiset. Kun taas normaalit hetero miehet eivät itke paitsi jos Suomen jääkiekkojoukkue häviää Ruotsille ;)

      Eli homoudesta tai lesboudesta voisi "parantua" hormooni hoidoilla?

      • cc-7x00

        Sinusta huomaa ettet ainakaan ole töissä laboratoriossa.


    • Kauko kh

      "Kun taas normaalit hetero miehet eivät itke paitsi jos Suomen jääkiekkojoukkue häviää Ruotsille ;)"

      Tämä ei ole mikään vitsi vaan totuus. Hetoro mies ei ole kiinostunut jääkiekosta.
      Ei ylipäätään mistään minkä ympärillä pyörii miehiä. Hetero mies on kiinnostunut naisita ja heidän tekemisistään. Heteromiehen mielestä miesten pukuhuoneesssa haisee pahalta. Heteromies ei lähde poikien kanssa kaljalle vaan jahtaamaan naisia.

      Nämä miehet jotka käyvät ottelussa ovat jotain muita kuin heteromiehiä. Kallonkutistajat saavat selittää tarkemmin.

    • tä?

      ja siten mä heräsin.


      Pienestä tokkurasta selvittyäni, huomasin... asioita ja muistin mm., että sisarplaneetalta, jos en en aiemmin tiennyt mitään, tänne kanavoituun energiaa... mikä muuttaa sukupuolettomiksi... miksi?

    • Ei mies eikä nainen

      Tällä hetkellä tiedetään se, että homomiesten aivoissa on rakenteellisia eroja heteromiehiin verrattuna. Eräiden tutkimusten mukaan yksi seksuaalisuuteen voimakkaasti vaikuttava aivojen osa» on homomiehillä pienempi kuin heteromiehillä.

      Eli hypotalamuksen etuosa on homomiehillä pienempi kuin heteromiehillä. Heteronaisilla se on vielä pienempi.

      Olisiko niin että naismaiset homomiehet ovat heteromiehen ja naisen välimaastossa? He eivät ole täysin miehiä mutteivät ihan naisiakaan aivoiltaan.

    • Hormoonihoitoa!

      "Onhan se homppeli mies vaikka kuinka naismainen yksilö olisikin kyseessä?"

      No mutta jos sillä on naisen aivot, niin onko se sittenkin nainen, vaikka se näyttäisi mieheltä tai sillä olisi munat?

      Koska eikös ihminen ole sitä mitä sen aivot on?
      Siis ihmisen "sielu" on sen aivot.

      Niin että periaatteessa naisellinen homo, jolla siis olisi naisen aivot, ei olisikaan homo, koska kiihottuu normaalin naisen tapaan miehestä?

      Ja muutenkin nehän käyttäytyy kuin naiset. Kävelee kun nainen, itkee kuin nainen, kiinnostuu ulkonäöstään, ym käyttäytyy kuin nainen...

      Homot adoptoivat lapsia, koska eivät voi saada omia, kuten muutkin hedelmättömät naiset. Jos homoilla on naisen aivot, niin he haluavat lapsia, kuten muutkin naiset.

      Jos kerran naisen voi muuttaa mieheksi hormoonihoidoilla, niin voisihan homonkin muuttaa mieheksi?

      • SheMale naismies

        Juuri äsken TV:stä tullut Sexcetera, missä oli "shemale party"
        http://www.youtube.com/watch?v=bc67hOBzTqU
        näytettiin kuinka miljoona kertaa tavis suomalaisnaista kauniimmat
        shemale bileissä käy normaali heteromiehiä.

        Noista "naisista" ei ikinä uskois mitä niiten jalkovälissä roikkuu..

        Ei mikään ihme heteromiehet haluaa niitä, koska ne "naiset" antaa
        auliisti eikä pihtaa kuten oikeat naiset.

        Tosin nekin "naiset" sano että koska ne joutuu syömään
        naishormooneja, niin niillä on vaikeuksia saada seisokkia ja
        yleensäkään kiihottua. Mut niiten onneks ne voi ottaa Viragraa
        ja taas pelittää.

        Mistähän tavis naisille löytyis oma Viagransa?
        Sitten ehkä miehetkin viihtyis paremmin oikeiden naisten kanssa.

        Käyttäisitkö shemalea?


      • Saako mies katsoa?
        SheMale naismies kirjoitti:

        Juuri äsken TV:stä tullut Sexcetera, missä oli "shemale party"
        http://www.youtube.com/watch?v=bc67hOBzTqU
        näytettiin kuinka miljoona kertaa tavis suomalaisnaista kauniimmat
        shemale bileissä käy normaali heteromiehiä.

        Noista "naisista" ei ikinä uskois mitä niiten jalkovälissä roikkuu..

        Ei mikään ihme heteromiehet haluaa niitä, koska ne "naiset" antaa
        auliisti eikä pihtaa kuten oikeat naiset.

        Tosin nekin "naiset" sano että koska ne joutuu syömään
        naishormooneja, niin niillä on vaikeuksia saada seisokkia ja
        yleensäkään kiihottua. Mut niiten onneks ne voi ottaa Viragraa
        ja taas pelittää.

        Mistähän tavis naisille löytyis oma Viagransa?
        Sitten ehkä miehetkin viihtyis paremmin oikeiden naisten kanssa.

        Käyttäisitkö shemalea?

        Joku vaimo kysyy: "Annatteko miehenne katsoa Playboy esittää: Sexcetera ohjelmia? Tulee TV5:ltä."

        "Oon pettynyt kun katsoo alastomia leikattuja mallinaisia:( "

        "Yleensä laitan tuolin tv:n eteen ja menen tuolille istumaan paitulissa ja possuaamutossuissa. Yleensä laitan myös naamion naamalle ja papiljotit. Jos se mies joskus hoksaisi, ketä kannattaisi katsella.." < ei vit*u tää on paras ;D

        "mikä ongelma niissä ohjelmissa on? Ja tosiaan: miten muka aikuinen ihminen ei saisi itse päättää, mitä katsoo? Millaisessa suhteessa toinen "antaa luvan" tai "kieltää" toiselta TV-ohjelmia? "

        "Ihan kai se on sama jos katsoo. Tai netistä näitä ammattilaisia. Mutta kyllä kieltämättä olen sanonut, että siitä en oikein tykkää, jos alastonsuomessa käy katsomassa niitä "tavallisia" naisia."

        "Mun miestä ei kiinnosta, eikä muakaan. Meille riittää ihan toisemme 2-3 kertaa viikossa yhä vain 23 vuoden jälkeenkin. " < naisen unelma, vaan onko totta? Mies käy kuitenkin salaa pornosivuilla..

        "pidättekö te miehiänne jonain lapsina, joita täytyy kaitsea ja joille täytyy sanoa, mitä saa tehdä mitä ei. Ei ole ihme, että jossain vaiheessa miehen mitta täyttyy ja lähtee kävelemään."

        "Kokisin varmasti asian häiritseväksi siinä vaiheessa, jos mieheni päivät pitkät katselisi aikuisviihdettä ja minä en kelpaisi."

        "Aika loukkaavaa jos jonkun aviopuoliso kattelee toisten sänkypuuhia! Tosi alentavaa! Kenen kanssa kuvittelee sit tosielämässä tekevänsä sitä? Ei ainakaan oman vaimonsa. Lisäksi se kertoo ettei itse kykene kunnioittamaan omaa aviosuhdettaan kun täytyy tuoda makuukamariinsa muita henkilöitä! Paljon paree pitää mieli kurissa ja keskittyä omaan puolisoon ja hurvitteluun hänen kanssaan"

        "Siis perisuhteen vika jos toinen saa kimmokkeen lähteä vieraisiin -eikö itsehillinnän puute, itsekäs halu, toisen arvostuksen puute tai minä minä asenne? Kuule, eiköhän ihminen ole sitä mitä syö ja millä tayttää aivonsa!! Siis keho ja mieli on altis sille millä ruokit niitä ja piste."

        "naiset ovat herkkiä, tunteellisia, sanallisesti ylivertaisia ja pitävät nautinnollisesti pitkästä ja romattisesta seksistä. Miehet taas ovat tunteettomia tuppisuita, eivät puhu eivätkä pussaa ja tykkäävät vain rajusti panna kuivana kakkoseen ruikkia mällit tukasta repien naamalle?"

        "Minusta siinä on paljon muutakin kuin alastomia leikattuja mallinaisia. Siinähän on aiheena mitä kummallisempia juttuja. No, viimeeksi kun katsoin niin juttua oli leikatuista "naisista", siis shemaleista."


    • Homous äitin vika!

      "Homoseksuaalisuus on enimmäkseen synnynnäistä, ja miehillä johtuu raskauden aikana koetusta testosteronivajauksesta."

      Totta. Hormonaaliset teoriat selittävät seksuaalisen suuntautumisen joko raskaudenaikaisilla hormonivaikutuksella sikiön aivojen erilaistumiskehitykseen tai aikuisiän hormonipitoisuuksien vaihteluilla.

      On todettu, että raskausvuorokausina 80.-120. sikiön aivot on erittäin herkkiä hormonistimulaatiolle, joka vaikuttaa keskushermoston feminisoitumiseen tai maskulinisoitumiseen, ja myöhemmässä kehityksessä myös seksuaaliseen orientaatioon.

      • rebenhamnd++

        Kattos tulihan se vanha matra sieltä lopuksi "naisen vika" niin on aina sanottu vuosikausia jokaisesta asiasta joka on väärin pikkuaivomiehen mielestä. Kai se sitten on meidän naisten vika että tuollaisia homojen vihaajia on olemassa, sitähän me naiset ei koskaan haluttu, haluttiin vaan rauhaa maan päälle ja rakkautta, mitä suomalei ns miehen aivoissa ei ole koskaan ollut, kun ne raukat luulee että yksipuolinen seksi on rakkautta, ja kun nainen ne jättää niin ne raukat kulkee palstalta palstalle valittamassa kohtaloaan. Kopetetaan jo tämä ketju, hullujen huoneellakin on jo valot sammutettu ja lääke alkaa tehota, ne nukkuu nyt---homojen vihaajat


    • Milla

      Mielenkiintoista luettavaa... Naisten pihtaamisen osalta.. Itse nainen joka nauttii seksistä ja mielellään mahdollisimman usein ja tarpeeksi pitkäkestoisesti, ei siis tarkoita sitä, että esileikkejen myötä seksi ohi 10- 20 minuutissa. Lähes kaikissa suhteissani mies on ollut osapuoli, joka PIHTAA. Toki ajoittain kausia, jolloin ei nappaa niin paljoa. Siihenkin syy useimmiten siinä, että seksi kyseisen kumppanin kanssa ei enää tyydytä, useimmat miehet kun haluavat liian samanlaista seksiä aina. Tietyt asennot ja ylipäätään tietämättömyys naisen kehosta. Eli eivät osaa tyydyttää ilman opastusta.. Aiheesta keskusteltu useiden naisten kanssa ja tähän asti kaikki samaa mieltä siitä, että miehet eivät vaan osaa "käsitellä" naisen vartaloa oikein. Ja valitettavan usein naiset eivät "uskalla tai kehtaa" asiasta kumppanilleen sanoa, vaan tyytyvät siihen mitä saavat.. Ja sehän näkyy sitten naamasta ja halujen puuttumisesta! Ja ehkäpä jopa vieraissa käymisessä, niin saa siten sitä vaihtelua...
      Mielestäni e-pillereiden vaikutus seksi haluihin on täysin harhaluuloa, kyllä se siitä miehestä useimmiten johtuu, jos halut katoavat! Nainen kun ei ole ihan niin yksiselitteinen käsitys, vaan vaatii myös hieman tietämystä ja taitoa :)
      Itse suosittelen erilaisia seksileluja ja avointa keskustelua ja kokeiluja... Vaikka voikin käydä miehisen ylpeyden päälle huomata, ettei saa naistaan tyydytettyä. Mutta ainahan kannattaa ottaa opiksi, eikä heti loukkaantua jos nainen sanoo mistä ei pidä. Miehet kun useimmiten luulevat olevansa sanoin kuvaamattoman upeita rakastajia, vaikka ei välttämättä ole hajuakaan mitä tekevät.. Luulevat vain niin...

      • hmph.

        olet myös huora.


    • Moi!

      Tämä teoria ylittää idioottimaisuudessaan kaiken mahdollisen ja mahdottoman järjettömyyden seksuaalisuuden tai homouden määritteestä. On tärkeää muistaa, että ihmisen tärkein sukupuolielin ovat "aivot, aivot". Ei sukupuolinen kiihottuminen ole ainoastaan hankaamista, olipa kysymys mistä reiästä tahansa, siis ei se ole pelkkää hankaamista.

      On täydellistä harhaa, että heteromies olisi seksuaalisesti kiinnostunut toisesta miehestä vain siksi, että pääsisi hankaamaan johonkin reikään. Ensin tarvitaan kiihottuminen toisen ihmisen olemukseen, siis seksuaalinen kiihottuminen ja vasta sitten voi alkaa rakentaa seksuaalisen lähestymisen kuviota. Eli en minä kiihotu kenestäkään miehestä seksuaalisesti, vaikka olisin ollut kuinka kauan puutteessa, aivoni estävät sen. Nähdessäni sensijaan naisia, huomaan usein ajattelevani eroottisesti heistä, koska taas aivoni toimivat sen seksuaalisen suuntautumiseni mukaisesti! Onhan toki myös bi-miehiä, jotka kokevat seksuaalista vetoa, sekä miehiin, että naisiin, mutta taas ne aivot ovat moottorina, eli sen toisen ihmisen olemus luo edellytykset eroottiselle vetovoimalle.

      Toki ne aivot toimivat samalla tavoin estävästi normaaliin eroottiseen käyttäytymiseen, myös naisen suhteen, kun kysymyksessä on heteromies, jos naiseen ei tunne eroottista vetovoimaa, kiihottumiselle ei ole edellytyksiä. Jälleen pääroolissa on toisen ihmisen olemus, ulkoinen tai sisäinen, ihan miten vaan, vetovoima on erilainen tuntemattomaan tai vaikkapa omaan puolisoon, jonka tuntee hyvinkin perusteellisesti. Pelkkä hankaaminen ei todellakaan riitä, seksistä tulee tylsää, porno ja miesten lehtien arvomaailmahan antaa ymmärtää, että kyse on vain tekniikasta, mutta näinhän ei ole, miksi kuitenkin on niinpaljon ihmisiä, jotka eivät tätä ymmärrä, siis eivät ymmärrä.

      On täyttä potaskaa, että miehestä tulee homo, raiskaaja, lastenhyväksikäyttäjä,
      itsensäpaljastaja, transeksuelli tai jotain muuta ihmeellistä vain siksi, että hän joutuu olemaan ilman seksiä naisen kanssa, vielä kerran se on täyttä potaskaa.
      Tämä sama pätenee myös naisiin, eli siis heteronaisiin. Harrastetaan kuitenkin runsaasti seksiä, olipa suuntautuminen mikä tahansa, kunhan se ei aiheuta vahinkoa, henkistä tai ruumiillista, toiselle osapuolelle. Seksihän voi olla hyvin moninaista ja siinä ihmisestä ei kulu mitään pois. Hyvää joulua!

      • regerhgw

        samaa mieltä joka sanaa myöte


    • Monet naiset eivät halua seksiä jatkuvasti siitä yksinkertaisesta syystä, että kyseinen mies on heIvetin huono sängyssä. Kyse ei siis välttämättä ole halun puutteesta, vaan siitä ettei halua jatkuvasti sita samaa paskaa

      • totuus_esiin

        se että miestä ei kiinnosta tyydyttää naistaan ei tee tästä huonoa sängyssä.


      • totuus_esiin kirjoitti:

        se että miestä ei kiinnosta tyydyttää naistaan ei tee tästä huonoa sängyssä.

        Eikös nyt ollut kyse siitä, että mies haluaa paljon mutta nainen ei. Jos mies haluaa, muttei halua panostaa naisensa tyydyttämiseen, eikö se juuri tarkoita sitä, että ukko on huono sängyssä ja harrastaa vain vaginansisäistä itsetyydytystä.

        Silloin ei ole yhtään ihme, ettei naisen pahemmin tee mieli. Ainakaan kyseistä miestä.


    • jeps...

      Tässä käy nyt niin että ne, jotka toisia pilkkasivat koulussa homoiksi ovatkin huomanneet oman orastavan homouden aikuisiällä ja koittavat perustella syntiää ties millä teorioilla.

      Tai sitten tämä on ihan järkyttävän säälittävä yritys huijata naista seksiin.

      Kysynkin sinulta ap, oletko koskaan pilkannut ketään homoksi?

      Voin jeesus voi pelastaa meidät.

    • Milla

      "Joo nainen voi haluta/harjoittaa seksiä enemmän kuin mies haluaa, MUTTA se johtuu ERI SYISTÄ. Ei nainen seksillä hae seksuaalista nautintoa eli tyydytä seksin himoaan, vaan nainen hakee seksillä läheisyyttä ja koittaa sitouttaa miehen parisuhteeseen. Harvoin nainen edes saa yhdynnässä lopullista tyydytystä eli orgasmia."

      Voi hyvää päivää!!!!!!!
      Tämän kirjoittajan on pakko olla mies.... Tyhmyys tiivistyy....
      Mistähän ihmeestä tietosi keräät, että nainen harvoin saa edes orgasmin??? Ihan pelkkää PA...N jauhamista!! Kyllä se vaan taitaa olla aivan toisin.. En ole vielä yhdenkään naispuoleisen ystäväni sanoneen harrastavan seksiä läheisyyden vuoksi, hah! Kyllä siinä on ihan muut tavoitteet, eli se orgasmi ja mielellään useimmiten vielä useampi sellainen!!!! Toki poikkeuksiakin voi olla...

    • Naikkonen

      Kyllä on nii totaalista potaskaa että kaikki naiset olis pihtareita! Meillä ainakin on suhteen alusta asti ollut nii että minä eli nainen haluan seksiä joka päivä ja mieluiten muutamanki kerran päivässä, mies taas ei halua kun viikon parin välein, eli siis monesti se menee ihan niin että mies pihtaa ei nainen!! Se nyt vaan joskus menee niin että väärät ihmiset rupeavat seurustelemaan, eli siis seksi halut eivät kohtaa. Ite olen ainakin päättänyt että jos joskus miehestäni eroan nii seuraavalta mies ehdokkaalta kysyn heti alkuun hänen seksi haluista ja sanon suoraan että itse pidän seksistä ja paljon ja jos kuulut siihen kastiin et kerta viikossa riittää nii parempi unohtaa heti alkuun koko juttu!

    • Asiat opetellut mies

      Taitaa aloittajan, "miésmiehen" todellinen pulma olla siinä, ettei osaa rakastella kunnolla.
      Kyllä naiset haluavat vähintään riittävästi seksiä, kunhan heidät joka kerran huomioi niin, että heistä tulee tyydytettyjä.
      Itsekäs mies ei sitä tee. Huomaavainen mies on naisensa paras rakastaja.

    • jaekka69

      -homoudesta voi kyllä parantua.

      • .

        mutta narsismista ei.


    • mietipä--

      Pitkän elämäni ajan kokemuksista voin sanoa, vika on sinussa jos nainen ei halua. Et vain saa häntä syttymään.
      Oletko ollut pettymys liian monesti? Jos vain tyydytät itsesi naisesi avulla?

    • paskaa^^

      no olipåas taas aikamoista paskaa :DDD homoksi synnytää eikä tulla jumalauta

      • Lastit suuhun

        On mukavaa kun joku imee kalun tyhjäksi, ja suu on aina suu. Jos kalun työntää reiästä sisään, onko väliä mikä suu kalun tyhjentää?


    • jopas jotakin

      ----Ajatko miehesi homoksi?------Eli jos ette "anna" miesmiehellenne, niin saattaa olla että hän on pakotettu vaihtamaan teidät naismieheen?--------

      Huh huh no jopas on selitys. Selvää naisten syyllistämistä.
      Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että jo lapsena toiset kehittyy ja myöhemmin suostuu erikoisiin luonnonvastaisiin tapoihin? On monenmoista sairautta, niin psyykkistä kuin fyysistäkin mutta ihmisellä on myös tahtotila.
      Jokaisella on omanlaisensa halut joiden mukaan elää. Kaikki eivät pidä seksiä niin tärkeänä että aivojaan stimuloi pornon katselulla halujen herättämiseksi.

      • Suuhoito parasta

        Ei ole yhtään luonnonvastaista jos joku suulla imee kalua ja se tuntuu tosi hyvältä. Miehen suu tuntuu samalta kuin naisen, eli todella hyvältä. Ja loppuun asti tehtynä vielä paremmalta.

        Jos nainen ei suullaan tyydytä miestä, on naisen vika jos mies hakee tätä kokemusta miehiltä tai toisilta naisilta.


    • Hetero-Heke

      Taitaa olla homo tämän jutun kirjoittaja,lopeta nyt se teennäinen suhteesi naisen kanssa ja anna heteromiesten hoitaa naisesi,sinä voit mennä jyystämään homomiesten kakireikiä ihan vapaasti.HETEROKSI ja HOMOKSI synnytään!Jos sulla edes ajatuksissasi mieli tekee miestä niin olet homo,siksi en ymmärrä miksi ylipäätään olet alkanut seurustella naisen kanssa? Olisit jättänyt naisesi meille todellisille heteromiehille,kun naisesi ilmeisesti aavistaa homoiluun taipumuksesi eikä halua antaa sulle sen takia.

    • lollololl

      hahah :DD hyvä lukea aina näitä jonkun keksimiä teorioita ihmisen seksuaalisuudesta. Seksuaalisuus on täysin yksilöllistä. Ja sinulle aloittaja, tekstistäsi paistaa ILMISELVÄSTI läpi, ettet ole parisuhteessa, tai ehkä joskus ollut. Joku yksinäinen, kaljaa lipittävä wow-nörtti taas, jolla on tylsää ja joka on kyllästynyt siihen kun yksikään nainen ei kiinnostu hänestä alkaa täällä suomi24:ssa teorioimaan miehen biologisista tarpeista ja pälä pälä. Jos ei kunnon naiset susta kiinnostu niin siitä vaan menet sitten seuraavaksi miesten kimppuun, mutta älä ala täällä mitään yleistämään vaikka kuinka turhauttaisi tämä "epäreilu" elämä.

    • justjooooooo

      Tähän on ihan bullshittiä. Sama asia kuin minä aloittaisin keskustelun aiheesta:"Ajatko naisesi lepakoksi, anna naisellesi enemmän seksiä tai nainen vaihtaa sinut toiseen naiseen ja tämä on fakta!!!"

      muahahh xD

    • 100% varmaa seksiä

      Aloittajanhan ongelma oli että nainen EI halunnut seksiä ja mies HALUSI:
      "Miksi en enää halua seksiä? Olen 23-vuotias nainen ja seurustellut noin kaksi vuotta avomieheni kanssa. Meille on tullut ongelma seksistä. Noin puoli vuotta sitten aloin huomata, että seksi ei kiinnosta minua enää edes ajatuksissa. Mieheni taas on erittäin aktiivinen, ja siksi meillä on kireät välit..."

      Hän pohti mistä se voisi johtua ettei nainen halua seksiä yhtä paljon kuin mies ja mitä siitä voi seurata.

      Totuus on että suurin osa miehistä kärsii seksinpuutteesta vakituisessa parisuhteessa. Yleensä se on niin päin että mies haluaa ja nainen ei. Nainen on tyytyväinen vakiparisuhteeseen varsinkin jo on jo saanut lapsen.

      Mies on vakiparisuhteessa siksi että saisi 100% varmasti seksiä JOKA PÄIVÄ, ilman että sitä tarvitsee baarista känniläisiltä muijilta hakea.

    • JK

      VAI NIIN

    • kiinnostais tietää

      Entäs sitte kaikki biseksuaalit? Millaisethan niiden aivot on ja mitähän kohdussa tapahtui sillon ku bisse oli sikiö? Kertokaahan toki hormoni-aivoteoria siitä.

      Kun on biseksuaaleja jotka rakastuvat kumpaankin sukupuoleen ja haluavat kumpaakin sukupuolta "yhtä paljon", ts "sukupuolella ole väliä" kun he ihastuvat tai haluavat. On bi-naisia, jotka haluavat naisista pelkkää seksiä, ja rakastuvat ja ihastuvat miehiin ja haluavat miehen kanssaan parisuhteen ja seksiä. On biseksuaaleja, jotka ovat selvästi kallellaan miehiin tai naisiin päin, mutta voivat nauttia toisestakin sukupuolesta. On bi-miehiä, jotka ollessaan suhteessa miehen kanssa, alkavat kaivata naista.... jne. Mitä heidän aivoissa on käynyt? Millainen heidän hypotalamuksensa on?

    • vapaa maailma

      Minä olen meidän suhteessa aktiivisempi osapuoli seksin suhteen ja olen nainen. Silti ei toiset naiset kiinnosta seksuaalisesti. Jos mies ei ryhdy seksiin, muitakin vaihtoehtoja löytyy. Luulen, että aloittajalla on kiinnostusta omaan sukupuoleen ja yrittää näin tutkimusten avulla sitä puolustella. Voit aivan vapaasti vaihtaa kiinnostustasi. Harva enää nykyään sitä katsoo pahalla.

    • neiti etsivä

      On se kummalista kun homoseksuaali vähemmistöjä loukkaavat artikkelit nostetaan ylläpidon toimesta otsikkoihin. No ei haittaa tein poliisille nettivinkin että selvittäisivät tämän kirjoituksen alkuperän ja miksi sitä ei sensuroida.

    • BiNainen84

      Homoilla ja lesboilla ei ole käynyt niin, että väärät aivot on väärässä kehossa vaan transsukupuolisilla on käynyt niin. Ihan älyttömiä tekstejä. En kanssa ymmärrä, miksei tätä ole sensuroitu.

    • Seksiä kiitos!

      "Kaikkein heikoin ja pienin hypotalamus on naisnaisella, siis naisellisella naisella jolla on naisen aivot naisen ruumiissa."

      Valaalla on vielä isommat aivot (kaskelotilla yli 9kg) ja hypotalamukset, mutta se ei tee valaan älyä tai seksuaalisuutta ylivertaiseksi muihin nisäkkäisiin nähden.

      Ikävä kyllä komppaan tämän ketjun muita opponentteja, eli vaikka olisi iso hypotalamus, ei se tee kenestäkään seksikästä eikä vetovoimaista että hänen kanssaan haluaisi seksiä - muut ominaisuudet kuin hypotalamuksen toiminta ratkaisevat sen suhteen, kenen kanssa seksiä halutaan ja kuinka usein.

      Jotkut miehet ovat parempia ja osaavampia sängyssä, joten seksin haluaminen tämän miehen kanssa muodostuu haluttavammaksi ja tavoiteltavaksi kuin taitamattoman ja epäseksuaalisen miehen kanssa. Naisenkaan seksuaalisuus ei ole vain naisen asia, vaan tangoon tarvitaan aina kaksi. Esimerkiksi epäsiistin ihmisen kanssa seksi on vastenmieleistä. Joiltakin miehiltä unohtuu alapesu ja hammaspesu, ja se karkottaa naisen kuin naisen. Siinä ei auta sitten muut hyvät ominaisuudet.

      Tärkeintä on siis aivokudoksen laatu ja toiminta, ei määrä. Kehitysvammaisellakin on varmasti aivot täysin normaalikokoa ja jopa tavallista isommat aivot ja hypotalamus noudattelee keskivertoa, mutta aivojen toiminta ei liity lainkaan kokoon.

      Lue vaikka jotain tavallisille lukijoille tarkoitettuja tiedelehtiä, niin sivistyt. Todennäköisesti en itse haluaisi seksiä kanssasi, sillä et ole kovin älykäs. Älykkäät ja sosiaaliset sekä mukavat miehet saavat enemmän seksiä. Sinä et ole valitettavasti mitään näistä.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Alexanderin_tauti

      http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/uusinnumero?p_p_id=dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku&p_p_action=1&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku__spage=/portlet_action/dlehtihakuartikkeli/viewarticle/action&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_tunnus=duo95908&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_p_frompage=uusinnumero

    • mmnnjjiiytr

      Ainahan tietämättömät ihmiset ovat sortaneet vähemmistöä, ja he tekevät sen juuri siksi kun eivät tiedä asioitten oikeaa laitaa. Ja ihme kyllä laki on näissäkin asioissa heidän suojanaan vaan niitä on ihmisiä jotka eivät edes tiedä miten yhteiskunta toimii joten luulevat että heillä on oikeus sortaa, ja analysoida vento vieraan ihmisen elämää ja jopa aivojen toimintaa, vaikka eivät ole edes neurologeja. Juuri se näyttää mihin kastiin he kuuluvat. NEITI etsivä, nostan hattua sinulle.

    • Täyttä.

      Skeidaa väittää,että mies kiinnostuu miehestä,jos ei saa naiselta. Kyllä tuon teorian keksijä on niin metsässä, kuin vaan voi olla.

    • Yliaktiivinen-nain?n

      Tämä on turha kommentti, joka on sanottu varmasti muutamaan otteeseen.

      Viestisi on täyttä bullshittiä.

    • psygologi69

      Ei tuo oikein istu ja sovi tommonen ajatusmalli...enemmän on kyse samaistumisesta esim. tytär ihastuus lapsuus ijässä isäänsä ja tätä kautta yrittää samaistua häneen ja samalla pojan ensirakkaus on hänen äitinsä...nämä lapsuusajan ilmiö tuottavat samaistumispyrkimyksen.....osasyynä homouteen on isän rakkauden puuttuminen jolloin lapsuudessa poika on kiintynyt äitiinsä ja yrittää samaistua äitiin jolloin tulee myös seksuaalinen käytäytyminen naismaiseksi ja hän etsii yleensä vanhempaa homomisetä parteneriksi.

    • öö??

      Hah vai naisen aivot miehen kehossa? pyh :D

    • Hermeliina51

      Kaksi vuotta seurustellut eikä kertaakaan seksiä. Kun puoli vuotta olin ilman ollut, kyselin isännältä, onko tämä kenties homo. Siitäkös tämä kimmastui, ja sängyssä (ne harvat kerrat kun yhdessä olemme olleet) olen saanut vain selkää katsella.

      Ai miksikö en vaihda? No, viiskymppisillä ei ole paljon valinnanvaraa. Sitäpaitsi se seuraava voisi olla vielä typerämpi kuin tuo nykyinen. Älyllinen kommunikaatio on kyllä ajoittain jopa hienoa, mutta tuo fyysinen puoli tökkii pahasti.

      • Kotkan ruusu no:2

        Hermeliina51
        Mitä oikein sanot? kyllä viisikymppisellä on valinnan varaa miten paljon tahansa, sehän on paras ikä naisella. Tee kuten minä ota vähän nuorempi niin olette samalla aaltopituudella.
        Jos ei mies halua tai voi niin silloin voit kysyä häneltä MIKSI, voi olla potenssi ongelmia ja niihin on monet keinot avuksi.


    • gautama3

      Buddhalaisuuden yks itärkeimmistä tavoitteista on himosta vapautuminen, siis seksiä harrastavat ihmiset ovat tavallaan apinoita joita paritteluvietti riivaa. Kerran Hannu Karpon ohjelmassa haastateltiin maksullisia naisia käyttävää vanhaa miestä ja jo hänen katseestaan näki että todella sairas mies oli. Siis seksi on hyväksi jotta ihmiset lisääntyvät mutta se tyyneys ja hioutuneisuus mitkä buddhamunkeissa on vaatii ajatusmaailman muuttamista. Unohtakaa kaikki ihmisten ja naisten reiät !!

      • piip piip piip

        Muuten ok, mutta ota myös kaikki ihmiset huomioon.Sinun olisi pitänyt sanoa: unohda myös miehet ja heidän ........


    • .

      Logiikkasi mukaan sinä olet ainoa ihminen koko universumissa jolla on P I L L U.

      • ruokotonta

        ihan niin muilla on vit tu


    • Oikea totuus

      Asiahan on kyllä niin että sillä seksillä naiset yrittävät hallita miehiä. Kun naiset tietävät että miehet ovat keskimäärin huomattavasti älykkäämpiä, tunnetasolle etevämpiä, fyysisesti vahvempia, psyykkisesti ylivoimaisia niin naisille jää ainoaksi keinoksi yrittää edes jotenkin pärjätä miehille se pillun pihtaaminen, tai yletön jakaminen. Normaali heteromies haluaa kyllä naida riittävän usein, monille naisille liiankin usein. Mutta naiset keksivät jos jonkinlaisia paskapuheita, milloin saavat liikaa, milloin liian vähän ja aina on syy muka miehissä. Totuus on kuitenkin että se syy tai syyt ongelmiin löytyvät aina, siis aina, naisista. Tunnekylmiä ja frigidejä naisia on nykyisin suuri osa nuorista uranaisista. Ainoastaan uraansa edistääkseen ovat valmiita tyrkyttämään tussuaan pomoilleen, ja miesparat menevät lankaan, uskovat että ovat niin vastustamattomia että naiset leviävät luonnostaan heidän matrasseikseen. Siinä miehillä se järki seisoo yhtäaikaa sen kalun kanssa. Muutoin mies on aina ylivoimainen naisen suhteen. Kai luonto on sitten antanut naisille edes yhden keinon jolla yrittää hallita miestä. Mutta surkeaksi yritykseksi se aina jää.
      Siksipä miesten kannattaisi hoidella naimahommansa kunnon ammattihuorien kanssa, saa kunnon seksiä eikä tarvitse karistella takertuvaa ja ruikuttavaa naista hihoistaan. Naisethan myyvät tuheronsa, siis menevät naimisiin vain saadakseen itselleen varman elättäjän.

      • foss iil i

        Sinä oikea totuus
        Tasa arvoinen kypsä suhde ei tunne termiä hallita joten siellä 40 luvun åuolella ehkä oli niin , mutta ajat ovat muuttuneet kääppänä.
        Nainen on viisaampi mitä mies, nainen on henkisesti vahvempi mitä mies,Älykkyytä kävin juuri kaupassa katselemassa kun oli mies kassalla, ei sillä raukalla oikein nuju pelannut.
        NORMAALI hetero mies on ymmärtäväinen , ahkera mies joka kunnioittaa vaimoaan ja silloin sujuu se sun "NAIMINENKIN" mutta ne epänormaalit heterot jotka eivät käsitä naisista mitään saavat usein ns pihtarin sillä eihän sellaisen kanssa voi olla eikä edes keskustella kun vatkoo naima asioita koko ajan ja jakelee seksistisiä puujalka vitsiä alati ja niillepitäisi jopa nauraakkin. Tekee sängyssä samat kuviot joka kerran ja vaatii koko ajan jotain itselleen, Tuollaista miestä ei kukaan kunnon nainen kestä kauaa ja se tunne että alkaa oksettamaan vaan hänen tyylinsä leikkiä MIESTÄ ja luulla että hän on jotain erikoista, niitä näkee usein kanarialla, ensinnäkin pukeutuminen näillä luomakunnankruunuilla se on kun hei auta, tyylillä ja sitten haistaan mulkulle että oksennus meinaa tulla, muutama hammas kadonnut , mutta poka on vaan tyhmän leuhkaa. Ihanaa että minulla on mies joka ymmärtää ja on ihana kaikin tavoin, sellaista miestä katsoo aina ylöspäin.
        Ja sitten se elättäjä, skin kuuluu sinne 40 luvun kieppeille, naiset ovat töissä nykyisin ja heillä on omat tulot ja paremmat usin mitä tällä halpa heikillä joten hyppääppä nykyaikaan fossiili sillä ajat vat muuttuneet jo kauan sitten. Me naiset tehdään tänään ihan miten meillä huvittaa ja sekös pännii diktaattoria.


    • heh,hee.

      AINAKIN 3 ALOITUSTA JO AIHEESTA!!!

      Logiikkasi mukaan sinä olet ainoa ihminen koko universumissa jolla on P I L L U.

    • Oikea totuus

      Älähän lässytä fossiiliakka, mitään et näy ymmärtävän asiasta! Minulla sentään omakohtaista kokemusta näistä asioista. Kolme akkaa olen alistanut ja sitten heittänyt pellolle, kun ovat alkaneet vikistä jotain oikeuksistaan. Nuorempaan ja tuoreempaan pilluun olen aina vaihtanut. Sitten kun alkaa kyllästyttää niin seuraava pillu käyttöön.
      Ja vitut minä akan löpinöistä sängyssä, riittää kun tai jos minä saan tyydytettyä tarpeeni. Parhaat kyydit saan kuitenkin ammattihuoran kanssa, huora osaa hommansa, on harjoitellut riittävästi.
      Enkä tyhmää, liian tyhmää, akkaa kauan elätä. Myös jos kyllästyn niin vaihtoon vain. Minulle akan turha inistä mistään tunteista, omistaan. Riittää kun minun tunteeni ovat kunnossa. Naisen tehtävä on pitää mies tyytyväisenä, ei muuta.

      • Järjen

        suurjättiläinen puhuu - oikeasta totuudesta!

        Herregud - millainen junttisika! Viemäristä alas tuollainen panssariaivoinen äijä!


      • 12+ääretön
        Järjen kirjoitti:

        suurjättiläinen puhuu - oikeasta totuudesta!

        Herregud - millainen junttisika! Viemäristä alas tuollainen panssariaivoinen äijä!

        Hei, älä alennu tuollaisen mielipiteen esittäjän kanssa keskustelemaan. Ilmoittaa ylläpitäjälle pitäisi noin huonosta nettikäytöksestä, suorastaan puoliriko.....


    • kaisaaaaaaaaaaaaaaaa

      Todella hieno teoria. Ikävä kyllä näin naisena ja kyynikkona pitää sanoa, että suhteenne ei vaan toimi enää. Vaihda naista!

    • homohomohomo

      Tässä taas joku homo yrittää sälyttää oman homoutensa naisen syyksi.

    • 696969&&&9

      Nyt on ilta lääkkeiden aika älykääpiö, ja sitten vahti laittaa sut sänkyyn. Se ressukka puhuu viisaudesta ja näyttää kirjoituksillaan minkä asteen viisautta hän omaa. Oletkos käynyt Taimaassa nyt vähään aikaan.
      On se vaan niin että kun on iso turpa niin ei sitten muuta näytä olevankaan.

    • Et ole kiihottava

      "muutama ex (miehet) ovat parisuhteessamme pihtanneet, päätä särkee, ei nyt jaksa,aikainen herätys, vatsa kipee ja ynnä muita selityksiä!"

      "Lähipiirissäni on juuri meneillään kaksi eroa, kummassakin syynä se että miestä ei paneta ja naista panettaa eikä mies tyydytä naisen tarpeita."

      Johtuiskohan teistä hyvät rouvat ettei miestänne pan-eta teidän kanssa, että miehenne katsoo nettipornoa, jossa on kauniita ja itsestään huoltapitäviä naisia kuten BB-Janika.

      Kenellä muutenkaan seisoisi ylipainoisen lyhyeksi kynityn punafemakon kanssa?

      • N89-160/54

        Miten nainen kynitään lyhyeksi? :D Ja mikä on punafemakko? Mies jonka älykkyys on tuolla tasolla jaksaa kyllä aina etsiä sitä vikaa kaikista muista kuin itsestään. Ehkä sitä naistakaan ei kauheasti kiinnosta huolehtia itsestään jos mies on tuollainen parkuva mätisäkki joka vain valittaa ja arvostelee omaa naistaan vaikka olisi minkä näköinen. Jos alusta asti kitistään, huomautellaan ja tehdään selväksi kuinka riittämätön se oma nainen on ja kuinka paljon parempia kaikenmaailman pornotähdet ovat niin onko ihme jos nainen antaa olla ja ajattelee ettei saavuta mitään vaikka yrittäisikin olla mieliksi? Aina löytyy jotain valittamisen aihetta..

        Ja mitä aloitukseen tulee, itse olen sitä mieltä että noin naurettavia väitteitä keksivät vain säälittävät piiloh.intit jotka eivät halua myöntää olevansa homoja ja mikä olisikaan parempi tekosyy asialle kuin naiset! Tulkaa nyt vain rohkeasti sieltä kaapista ulos ja myöntäkää olevanne homoja, ihan reilusti vain, eikä se ole kenenkään vika..


    • Tiedeuutiset PNAS

      Naisten ja miesten aivoissa on rakenteellisia eroja; esimerkiksi miesten aivojen vasen ja oikea puoli ovat hiukan erikokoiset, toisin kuin naisten aivot, joiden kummatkin puolet ovat saman kokoiset.

      Tieteellisten tutkimusten mittauksissa todettiin, että homoseksuaalisten miesten aivot muistuttavat enemmän heteroseksuaalisten naisten aivoja. Samoin homoseksuaalisten naisten aivot muistuttavat heteroseksuaalisten miesten aivoja.

      Sekä heteroseksuaalisilla miehillä että homoseksuaalisilla naisilla (lesboilla) aivot olivat lievästi epäsymmetriset siten että aivojen oikea puolisko oli suurempi.

      Heteroseksuaalisilla naisilla ja homoseksuaalisilla miehillä aivojen vasen ja oikea puolisko olivat symmetriset.

      Eli homomies on naismies ja lesbonainen on miesnainen kuten aloittaja sanoi.

      Jo aiemmin on osoitettu että hetero- ja homoseksuaalisilla on eroja aivojen aktiivisuudessa sellaisten toimintojen yhteydessä, jotka liittyvät seksuaalisesti kiihottavien kuvien katselemiseen ja ihmisen feromonien eli seksuaalisesti houkuttelevien hajujen haistelemiseen.

      Mantelitumakkeissa on havaittu sukupuolesta riippuvia eroja. Heteromiehillä oikeanpuoleinen mantelitumake on kytköksissä useampiin aivojen alueisiin kuin vasen ja heteronaisilla vasemmanpuoleisella mantelitumakkeella on enemmän yhteyksiä muualle. Miesten ja naisten mantelitumakkeiden yhteysalueet poikkeavat lisäksi toisistaan.

      PET-kuvaus osoitti että homoseksuaaliset (lesbot) naiset ja (homot) miehet ovat mantelitumakkeen kytkentöjen osalta VASTAKKAISIA oman sukupuolensa heteroseksuaalisiin nähden.

      Homomiesten ja heteronaisten mantelitumakkeiden yhteysalueet olivat samanlaisia ja toisaalta homoseksuaalisten naisten ja heteromiesten yhteydet olivat samanlaisia.

      Jo vastasyntyneillä poika- ja tyttölapsilla on näkyvissä ero aivopuoliskojen symmetriassa jonka alku on siis sikiöaikana. Vaikka aivot kehittyvät aikuisuuteen asti, peruspiirteet eivät tässä suhteessa muutu.

      Eli jo sikiön ultraäänitutkimuksella pystytään selvittämään onko syntymässä oleva lapsi homo tai lesbo vai normaali.

      Yhdeksi miesten homoseksuaalisuutta edistäväksi tekijäksi on arveltu poikasikiön liian vähäistä altistumista mieshormoni testosteronille.

      Homoseksuaalisten naisten osalta on vastaavasti arveltu, että he ovat sikiöaikana altistuneet liikaa testosteronille.

      Eli "äidin vika" tavallaan, koska äidin hormoonituotannosta riippuen lapsesta tulee joko normaali tai homo/lesbo riippuen siitä saako sikiö tarpeeksi, liikaa tai liian vähän testosteronia.

      Jokainen voi käydä kuvauttamassa omat aivonsa jolloin selviää mikä olet?

      Pitäiskö ihmiset jakaa näin moneen ryhmään:
      1) miesmies (normi heteromies, miehen aivot, miehen ruumis, koko ajan seksiä)
      2) miesnainen (miehenaivot, naisen vartalo, nauttii seksistä)
      3) naismies (naismainen homo = naisen aivot, miehen ruumis, haluaa seksiä)
      4) naisnainen (naisen aivot naisen vartalossa, ei halua lähes koskaan seksiä)

      • kiinnostais tietää

        Laitappa vielä lähteet noista sun tutkimuksista, jotta tekstis olis uskottavaa. Ja mielellään käytä tutkimuksia, joiden objektiivisuus, validiteetti ja reliabiliteetti on kunnossa. Noita tutkimuksia toki on tehty, mutta kritiikkiäkin niitä kohtaan on tehty. Mm, että niitä ei ole toteutettu tarpeeksi kattavalla koeryhmällä ja niitä ei ole toistettu tarpeeksi usein, jotta tutkimustulos olisi luotettava ja laajalti yleistettävissä.

        Äläpä myöskään vedä omia yksinkertaistettuja johtopäätöksiäsi toisten toteuttamista tutkimuksista, siinä mennään helposti metsään. Jos tutkimuksissasi oltaisiin todettu, että homolla ^on^ naisen aivot ni se oltaisiin varmasti sanottu siinä muodossa, eikä todettu, että homon aivot voivat ^muistuttaa^ naisen aivoja.

        Laita termis kuntoon. Transsukupuolisuuden yhteydessä on huomattu, että heillä todellakin näyttäisi olevan miehen aivot naisen ruumiissa (tai päinvastoin). Transsukupuolisuus on kuitenkin riippumaton seksuaalisesta suuntautumisesta. Transsukupuolinen voi siis olla homo tai hetero. Eli siis kehoon syntynyt, miehen aivoilla varustettu henkilö voi korjausleikkauksen jälkeen olla miehen kehossa, miehen aivoissa, miehistä kiinnostunut. Tai bi tai pan. Tän voi lukea vaikka wikipediasta.

        Mihin tuohon kartallesi sijoitat biseksuaalien kaiken kirjon? Entä panseksuaalit? Entä halukkaan heteronaisen? Tai naismaisen lesbon? Tai vähähaluisen miehen? Kuvaus edellä mainittujen ryhmien aivoista?

        Ihmisen seksuaalisuus ei ole yhtä kuin seksi ja hormonit. Se ei ole mikään yksinkertaistettavissa oleva asia, vaan jotain kokonaisvaltaista ja monimutkaista.


      • kiinnostais tietää
        kiinnostais tietää kirjoitti:

        Laitappa vielä lähteet noista sun tutkimuksista, jotta tekstis olis uskottavaa. Ja mielellään käytä tutkimuksia, joiden objektiivisuus, validiteetti ja reliabiliteetti on kunnossa. Noita tutkimuksia toki on tehty, mutta kritiikkiäkin niitä kohtaan on tehty. Mm, että niitä ei ole toteutettu tarpeeksi kattavalla koeryhmällä ja niitä ei ole toistettu tarpeeksi usein, jotta tutkimustulos olisi luotettava ja laajalti yleistettävissä.

        Äläpä myöskään vedä omia yksinkertaistettuja johtopäätöksiäsi toisten toteuttamista tutkimuksista, siinä mennään helposti metsään. Jos tutkimuksissasi oltaisiin todettu, että homolla ^on^ naisen aivot ni se oltaisiin varmasti sanottu siinä muodossa, eikä todettu, että homon aivot voivat ^muistuttaa^ naisen aivoja.

        Laita termis kuntoon. Transsukupuolisuuden yhteydessä on huomattu, että heillä todellakin näyttäisi olevan miehen aivot naisen ruumiissa (tai päinvastoin). Transsukupuolisuus on kuitenkin riippumaton seksuaalisesta suuntautumisesta. Transsukupuolinen voi siis olla homo tai hetero. Eli siis kehoon syntynyt, miehen aivoilla varustettu henkilö voi korjausleikkauksen jälkeen olla miehen kehossa, miehen aivoissa, miehistä kiinnostunut. Tai bi tai pan. Tän voi lukea vaikka wikipediasta.

        Mihin tuohon kartallesi sijoitat biseksuaalien kaiken kirjon? Entä panseksuaalit? Entä halukkaan heteronaisen? Tai naismaisen lesbon? Tai vähähaluisen miehen? Kuvaus edellä mainittujen ryhmien aivoista?

        Ihmisen seksuaalisuus ei ole yhtä kuin seksi ja hormonit. Se ei ole mikään yksinkertaistettavissa oleva asia, vaan jotain kokonaisvaltaista ja monimutkaista.

        Korjaus loppupään transsukupuolisuutta koskevaan lauseeseen kun sieltä jäi sana pois: "Eli siis naisen kehoon syntynyt, miehen aivoilla varustettu henkilö voi korjausleikkauksen jälkeen olla miehen kehossa, miehen aivoissa, miehistä kiinnostunut"


      • HomoTutka toimii

        Lue siitä:
        http://www.pnas.org/content/105/30/10273.full
        Sexual orientation and its basis in brain structure and function

        Tämäkin on oikeastaan nollatutkimus, koska kaikki oikeasti tietävät milloin miehellä on naisen aivot ja päinvastoin. Ns. homotutka toimii normaali ihmisillä yllättävän hyvin. Ei siinä mitään aivokuvauksia tarvita jotta näkee kenellä aivot ovat "väärin päin".


      • 1+18
        HomoTutka toimii kirjoitti:

        Lue siitä:
        http://www.pnas.org/content/105/30/10273.full
        Sexual orientation and its basis in brain structure and function

        Tämäkin on oikeastaan nollatutkimus, koska kaikki oikeasti tietävät milloin miehellä on naisen aivot ja päinvastoin. Ns. homotutka toimii normaali ihmisillä yllättävän hyvin. Ei siinä mitään aivokuvauksia tarvita jotta näkee kenellä aivot ovat "väärin päin".

        Tuossa on juuri ne monta yksittäistä eri aivoalueita käsittelevää tutkimusta, jotka vaatiivat vielä toistokertoja, suurempaa populaa ja lisätutkimusta ennen kuin voidaan tehdä päätelmä siitä, että suoraan jonkin aivoalueen koko tai linkittyminen on homouden aiheuttaja. Eräässäkin tuolla mainitussa feromonitutkimuksessa oli tutkittu jopa 12 lesbonaista. Aika kattava otos tehdä yleinen päätelmä ;)

        Noissa tutkimuksissa ei muuten tehty yleistä päätelmää seksuaalisuuden muotoutumisesta, vaan tutkijat esittivät erilaisia mahdollisuuksia aivoalueiden yhteydestä seksuaalisuuden psyykkisiin toimintoihin. Sen sijaan tälle palstalle kirjoittelevat tekivät omia päätelmiä ja totuuksia artikkeleista.

        Noi tutkimukset on edelleen hyvin mielenkiintoisia, mutta ei näy mainintoja miesnaisista ja äidin viasta ja naisten viasta. Eroja aivoissa on kyseisissä tutkimuksissa huomattu, mutta edes tutkijat eivät väitä, että tämä yksiselitteisesti SELITTÄÄ suuntautumiset. Tutkimus ei väitä, että homoilla olisi naisen aivot, vaan että tietyt alueet MUISTUTTAVAT naisten aivoja. Tutkimus ei väitä, että tietyt aivoalueet AIHEUTTAVAT suoraan homoseksuaalisuuden, vaan että tietyt aivoalueet SAATTAVAT OSALLISTUA seksuaalisen suuntautumisen kannalta olennaisiin psyykkisiin toimintoihin.

        Ihminen on kuitenkin psykofyysissosiaalinen olento, jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen. Niin se tiede nykyään kelaa...


    • taas tapeetilla--

      Minä tiedän ainakin mikä olen ilman kuvuttamisia. Ja minun aivojeni aktiviteetti vaihtelee silloin jos olen tehnyt töitä kovasti, tai vastaavasti levännyt, joten paljon on teorioita näistä asioista ja ihmiset jauhavat homoista alituiseen ihan kuin he olisivat jotain erikoisia, homoja on aina ollut olemassa (hormooni vaikutteisia äitejä) joten en voi käsittää miten hetero miesten aivot on kyhätty kun kuuntelee heidän homojen haukkumisiaan, varmaan joku juoru geeni joka hetero miehillä on pullistunut, ja sen mukana verenpaine nousee ja aiheuttaa ihmeellisen raivarin viattomia ihmisiä kohtaan ja vielä ovat päättäneet alkukantaisin tavoin että homoja ei niinkuin saisi olla , ja jos on niin pitäisi syödä tabletteja että tulisi OIKEAKSI MIEHEKSI juoruja puhumaan ja muiden ihmisten olemisia ja tekemisiä vatkomaan, sellainen on hetero mies ja se tulee suoraan aivoista.
      Minä olen naisellinen nainen ja osaan ne miestenkin hommat tarvittaessa, ja seksi luontuu jos on kaveri joka sen osaa, eikä mikään tollo, siis naisellinen nainen omaa myös seksi elämän, joten ei oikeastaan kannattaisi keskustellakkaan näistä asioista sillä se on niin yksilöllistä, kaikilla meillä on tyylimme ja tapamme eri tilanteessa, ja reagoimme erilailla samoihin asioihin.

    • Ultrassa aivoerot?

      Naiset voivat halutessaan jo sikiöaikana testata onko syntyvä lapsi normaali vai onko kromosomi ja aivojen erot ns. väärin päin eli onko syntyvällä pojalla esim. naisen aivot.

      Mikäli aivojen symmetrisyys tai epäsymmetrisyys näkyvät jo ultraäänitutkimuksessa?

    • ??????????????????)_

      Mikä oikeen on ongelmana kun pitää setviä aivojen eroavaisuuksia, jokainen omistaa aivot ja jokainen on , oma indiviidinsä, ja vain jotku aivoryhmät ovat takertuneet homouteen jostakin kumman syystä, pitää näitä homo keskusteluita pitää yllä koko ajan.
      Joku syy siihenkin täytyy olla, kun vielä tällä vuosisadalla se on toisille niin vaikeaa hyväksyä ihmisten erinlaisuudet.
      Kai se kiehtoo tätäkin aloittajaa homoparien seksi elämä jotenkin kun on niin asialla heistä kirjoittamaan. Meille normaali älyisille eivät homot ole mikään erikoisuus, ihmisiä ihmisten joukossa, siinä kaikki.

    • Tiede = totuus

      Aina ihmiset kategorioivat toisia ihmisiä. Mitä sitten?

      Eikai se tee jotain (ei edes miestä) huonommaksi jos todetaan että hänellä on naisen aivot? Mitä ihmeen salaamista tai häpeämistä siinä on?

      Miksei saisi tutkia että kuinka monella kromosomeiltaan miehellä, onkin naisen aivot?
      Miten tieteellisessä tutkimuksessa voisi olla jotain pahaa?

      Kaikkea tietoa voi käyttää hyvään taikka pahaan.
      Mutta ei se ole riittävä syy KIELTÄÄ tieteellistä tutkimusta.

      Esim. atomitutkimus tuo teillekin tänäkin päivänä edullista sähköä jotta voitte kirjotella tänne. Toisaalta USA posautti sen tutkimuksen takia useita ihmisiä atomipommilla.
      Ihmisistähän se on kiinni käytetäänkö sitä tieteellistä tietoa hyvään vai pahaan.
      Ei se ole sen tieteellisen tutkimuksen vika.

      Tieteen ei tule nöyristellä poliittista ilmapiiriä ja olla tutkimatta poliittisesti epäkorrekteja asioita!

    • eisaatana

      Onko palstaa missä tätä tieteellistä tutkimusta ei olisi? Alkaa kyllästyttämään tuo, menisit sinne helvetin yliopistoon tekemään pätevän tutkimuksen lähteineen jne.

    • eisaatana

      lisäys vielä, poikaystäväni luuli olevansa hetero mutta erehtyi. Ajoin sen kepillä homoksi.

      • mollamaija 0

        Sulle Eisaatana
        Naurut multa pääsi kun kuvittelin tilannetta kepin kanssa. Olet oikeassa ei kai tämä ole oikea paikka noihin tieteellisiin keskusteluihin, ja olis kiva tietää minkä tähden juuri palstalla Naisen logiika, sillä eihän se ole mitään sillä saralla tekemistä , joten yliopistoa minäkin suosittelen. Ei ----nyt on mentävä pehkuihin tästä, pitää ensin etsiä minunkin keppi ja tehdä sama juttu kun sinä teit----mies homoksi ja äkkiä hahhaa


    • Anomalya

      Kysymys aloittajalle, tässä kinkunpaiston lomassa: mihinkähän lajiin mahtaisit minut luokitella?
      Olen keski-ikäinen nainen, onnellisessa parisuhteessa miehen kanssa, seksielämämmekin kukoistaa vilkkaana. Silti käyn aina silloin tällöin hakemassa pikkuisen "maustetta" elämääni maksullisista naisista.
      Kuten näet, poikaseni, elämä on rujo, raju ja ihmeellinen juttu; se ei tilastonikkareiden kaavoihin kangistu.

      • MiesNainen!

        Ihan selvästi oot miesnainen, jolla siis on erikokoiset aivopuoliskot ja siis miehekkäämmät aivot kuin naisnaisella.

        Ellen DeGeneres on tälläisestä hyvä esimerkki.

        Itketkö paljon? Jollet olet mies.
        Kasvaako karvoja? Ylähuulessa, leuassa, ym.?
        Tuleeko sinulle finnejä?


    • Anomalya

      Itken kyllä erittäin herkästi. Finnejä tuli nuorena paljonkin, nyt (50 ) enää hyvin vähän. Yksittäisiä "partakarvoja" ilmaantuu aina joskus, mutta niin taitaa tulla kaikille naisille, joiden munasarjat ovat jo siirtyneet lepotilaan.
      Toisaalta älyllinen profiilini on testeissä osoittautunut varsin "naismaiseksi": ylilahjakas kielellisesti, keskiverto matemaattisesti, keskivertoa huonompi geometrisesti. Samaa linjaa on myös elimistöni noudattanut, koska tulin aikoinaan hyvin helposti raskaaksi, synnytin monta lasta ja imetin heitä pitkään.

      Mutta EDG on minusta kyllä upea tyyppi, ei siinä mitään...

    • Ääripäiden välillä

      "Millaiset on sitten bi-seksuaalin aivot? "

      No ne on jossain siinä välillä ei ihan miehen aivot eikä ihan naisenkaan.

      Ääripäät ovat tosi hetero miesmiehen ja naisellisen naisnaisen aivot.

      Kaikki muut sijottuvat johonkin tähän välille. Toiset enemmän tai vähemmän miehiä tai naisia tai jotain siltä väliltä. Eihän aivojen muutokset mitenkään portaittain mene vaan liukuvasti. Se on tietty määrittely kysymys milloin on kunnon hetero miesmies ja milloin vähän enemmän naisellinen mies.

      Tässä nämä alokkaat ovat naismiehiä eli naisen aivoilla varustettuja miehen kropassa olevia, mutta niiden kouluttaja on miesmies:
      keskustelu.suomi24.fi/node/10328280

      Kyllä jokainen sen eron selvästi huomaa ilman homotutkaakin.

    • Se riittää nyt

      Millaiset aivot ovat ihmisellä joka analysoi asioita joista ei tiedä vähääkään, se on vaan niin että ne joita asia koskettaa voivat keskustella siitä ilman estoja ja väheksyntää, muut olettavat vaan asioita ja tekevät siitä omia johtopäätöksiään riippuen missä on kavanut lapsuutensa alkuvuodet ja millaisten ihmisten kanssa.

    • Täyshetero**

      Olen itse 100 prosenttisesti HETEROmies, ei minussa oli homoutta tippaakaan.
      Naapurissani asuu komea nuorimies, jota kovasti epäilen olevan sittenkin homo.
      Epäilykseni vahvistui, kun tänä aamuna otin silta suihin ja sen kyrpä maistu ihan paskalle!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      56
      2960
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1477
    3. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1163
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      63
      1063
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      957
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      950
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      872
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      751
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      748
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      40
      732
    Aihe