Ovatko Fniss ja pyh! sama henkilö?

=ko alex fniss, pyh!

Mihin alex-kasi on kadonnut palstalta, kuka tietää että onko hän vielä henggissä?

23

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta seuraava

      Fniss on Fniss ja pyh! on Timo Flink.Alexin kirjoitukset tunnistaa lauseiden väliin jäävistä pisteistä ja viivoista.. näin - alex.. tyylittelee - ja sitten tulee - se pakollinen.. lause Jumalan - ominaisuuksista.. täytyy oppia - Jumalan ominaisuudet.. päästäkseen taivaaseen..

      • pyh!

        Ihan tosi?? ehehehehe. Johan vitsit murjaisit.


      • tuomio tulee
        pyh! kirjoitti:

        Ihan tosi?? ehehehehe. Johan vitsit murjaisit.

        Jumala kyllä rankaisee sanasi pyhinä Timo Flink ja tiedät sen itsekin.


      • pyh!
        tuomio tulee kirjoitti:

        Jumala kyllä rankaisee sanasi pyhinä Timo Flink ja tiedät sen itsekin.

        Saat kuvitella ihan mitä harhoja haluat.


      • tuomio tulee
        pyh! kirjoitti:

        Saat kuvitella ihan mitä harhoja haluat.

        miksi sinua hävettää kirjoittaa törkeyksiä omalla nimellä Timo Flink ja naamioidut aina silloin pyhiksi?


      • plääh plääh
        tuomio tulee kirjoitti:

        miksi sinua hävettää kirjoittaa törkeyksiä omalla nimellä Timo Flink ja naamioidut aina silloin pyhiksi?

        En nyt ymmärrä. Etkös sinä kirjoittanut pyhille "törkeyksiä" nimettömänä eli siis syystät pyhiä siitä, mitä itse teet?


    • ????

      Yhtä ja samaa kulttia kaikki tyyni. Hallusinaatoiden perässä vaeltavia kultin kannattajajäseniä.
      Pyh!, Fniss, TimoFlink, Alex ja muut humpuukiin uskovat.

      • pyh!

        ööö.. eihän alex ole adventisti... ei ainakaan ollut, kun tänne kirjoitti.. mihin lie mennyt.


    • pyh!

      ei ole.

    • Fniss(=alex)

      Luulempa, ettei alexi ole enää tässä maailmassa, ei se muutoin malttaisi pois pysytellä täältä sohlaamasta?

      Se on varmaa, ettei Timo Flink kirjoittele minään "pyh!":inä.

      • selkeä homma

        Olen monena aamuna tarkistanut kun Timo Flink kirjautuu sisälle niin parin minuutin päästä alkaa pyh! Suoltaa viestejään. Kun Timo kirjautuu ulos niin pyhin viestitkin loppuu. Selkeä homma. Timo on pyh.


      • plääh plääh
        selkeä homma kirjoitti:

        Olen monena aamuna tarkistanut kun Timo Flink kirjautuu sisälle niin parin minuutin päästä alkaa pyh! Suoltaa viestejään. Kun Timo kirjautuu ulos niin pyhin viestitkin loppuu. Selkeä homma. Timo on pyh.

        Ihan tosi? Minä kun löydän pyhin tekstejä vaikka Timoa ei löydy mailla halmeilla.


      • tiedetään
        plääh plääh kirjoitti:

        Ihan tosi? Minä kun löydän pyhin tekstejä vaikka Timoa ei löydy mailla halmeilla.

        plääh plääh = pyh! = Timo Flink.


      • siis häh???
        tiedetään kirjoitti:

        plääh plääh = pyh! = Timo Flink.

        Siis häh? Mikäs juttu tuo nyt on, että kaikki eri nimimerkit on sun mielestä tää TF????


    • Ihan vain tiedoksi.

      Palstalla on useampia "Pyh!" nimen saaneita adventisteja.
      On "pyh!" pienellä p:llä ja isolla P:llä.
      On tupla "pyh!" iä jne.
      Vähän niinkuin paskaakin on monen moista.
      Kovaa ja löysää ja siltä väliltä.

      • plääh plääh

        Täällä taisi olla yhdessä välissä ainakin neljä tai viisi eri pyhiä. Mistä sitä tietää kuka se milloinkin on?


      • varmaa tietoa

        Vain yksi pyh! on adventisti. Loput on trolleja.


      • ei niin varmaa
        varmaa tietoa kirjoitti:

        Vain yksi pyh! on adventisti. Loput on trolleja.

        entäs jos ne on kaikki trolleja?


    • siis mitä?

      Tarkoititko, että fniss = pyh! = alex?

      • ja kattia kans

        Ja nuo kaikki vielä = TF? Hah-hah-haa! Uskokoon ketä huvittaa.


    • veljmies...

      Voi olla että on heittäny lusikan nurkkaan, sehän oli montavuotta sitten jo harmaapartainen vanhus.

      Ihan mukava vänkääjähän alexi oli, mutta mikään ei ole ikuista.

      Ei ehken jaksanut enää täällä vängätä, vaan viisastui ja jätti tuollaisen lapsellisuuden. Tai sitten hän on tullut uskoon?

      • näin se on...

        Alex on uskossa, mutta hän ei usko noita teidän ikuiseen palavaan helvettiin, vaan että kun tuli on tehnyt tehvänsä polttanut kaiken roskan täältä maan päältä ja jumalattomat niin tuli sammuu koska ei ole enää mikä palaisi.


    • Annu ei kirjautunut

      Alex on ihan ok, hän on minun facebook-kaverini. En ainakaan ole mitään huonoa kuullut, mutta kuka täällä jaksaa käydä. En minäkään kovin usein.
      Siksikin on vaikeaa, kun etten enää voi suoraan kirjautua, kuten ennen. En viitsi aina Enirolta kinata samaa nimimerkkiä, enkä myöskään halua vaihtaa. joten olkoon näin.
      Terv. Annu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe