tuntuu siltä että ihmiset ovat sairaita. Ja mitä enemmän sairas, sen enemmän uskovainen . Paranoidi ihminen on keksinyt uskonnon kun ei ymmärrä avaruuden planeettojen elämää. MUTTA... totuus on että avaruudessa on valtavasti eri aurinkokuntia ja niillä hyvin älykästä elämää. ME OLEMME heidän tarkkaan suunnitellun työn tulos. - - - kuten maanvijlelijäkin ottaa parhaan sadon talteen ja heittää kelpaamattomat kaatopaikalle. Ja sodatkin on suunniteltu lopputulosta ajatellen. Elämä ei lopu koskaan , se vain muuttaa välillä ilmenemismuotoaan. ...oletko lukenut netistä - - - VALOA KOHTI, tai sitten toinen, --- YHDEN LAKI JA TÄHTIPORTTI 2012 .
uskonto on harhaa...
enää vuosi aikaa
1
<50
Vastaukset
- ainut totuus joka
Haukut toisia uskonnon harhoista,mutta olet itsekkin samanlaisen uskosi uhri. Tiede ei ole saanut minkäänlaista merkkiä siitä, että missään muualla planeetalla kuin Maa olis elollista elämää. Sinäkin perustat siotten vakaumuksesi uskoon, et faktoihin.
Olen uskovainen: Jeesus Kristus on tei, totuus je elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412