Isommat tissit naiselle?

DD-kuppi nam :)

Kertokaapa miten suhtautuisitte, jos miesystävänne ehdottaa teille silikonirintoja? Oma uusi ystävä on muuten ihan ok, mutta vähän harmittaa kun on niin pienet tissit. Voiko nainen tehdä sen verran miehen eteen, että ottaisi isot tissit jos mies maksaa?Ikä noin 40 vuotta, ei tule enää lapsia.

28

1617

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että näin..

Kaipa sitä jokainen haluaisi olla kumppaninsa mielestä riittävä?!!
      Jos kuitenkin saisit asia hienosti ilmaistua ja hän suostuisi siihen, niin omistaisitko sitä kautta koko naisen??
      Jospa sitten tyrkylle tulee sinua parempi mies? Keuhkoatko sitten kaikille, että ostit hänelle rinnat??
      Onko oma varustuksesi riittävä? Kysy ensin se naiseltasi? Mitä, jos se saisi olla isompi?
      Entä, jos leikkaus epäonnistuu, sekään, kun ei ole mahdotonta..

• riskit olemassa

entäs nää ranskan viimeisimmät rintasyöpätapaukset? Implantit joutuu aika ajoin vaihtamaan, ja ei nelikymppisen iho kuitenkaan montaa leikkausta kestä ja se on aina iholle kova rasite. Leikatusta kohdasta ei tule koskaan yhtä kestävää kuin alkuperäisestä. Keho voi alkaa hylkimään implanttia, tai muodostaa rustoisen kalvon sen ympärille. Onhan näitä riskejä olemassa..

• 4443344334

Sanoisin että mies on idiootti ja että voisi lähteä saman tien elämästä pois.

Vähän kuten sanottaisiin että suostuisiko mies myös itse peniksen pidennys ja suurennusleikkaukseen. Jos kyllä, niin tottakai menkää yhdessä niihin leikkauksiin.

Ei ne implanttien otot niin yksinkertainen toimenpide ole. Siihen kun sisältyy arvet, komplikaatiot, implantti voi alkaa kasvamaan ulos, se voi koteloitua, jnejne.. silloin rinnat eivät ole vain pienet, vaan myös pilalla.

• O + O =

Entä, jos nainen ei vain pidä ideasta laittaa muovia ihon alle? Toisen takia tekeminen on tietysti yksi syy, mutta suhteen päätyttyä naisella on kehossaan jotain, mitä ei koskaan sinne halunnut, mitä ei pidä esteettisenä, mikä voi olla epäterveellistä keholle.

• Aivot miehelle?

Kerron. Sanon, että hän on täysi idiootti ja voi mennä etsimään tissinsä muualta. Hänen olisi pakkokin, koska suhteemme olisi parisuhteena ohi. Todennäköisesti pidän tuollaista niin loukkaavana ettei hän seksuaalisesti pysty minua enää kiihottamaan kuitenkaan: tyytymätön typerys, joka itsekeskeisyytensä takia haluaa että kirurgi leikkaa terveet ja kauniit rintani auki, silpoo kehoni siis ja tunkee sinne muovia.
      Ei voi tämä nainen, eikä pitäisi kenenkään toisenkaan. Semmoiset miehet pitäisi karsia pois jo ihan yhteisenkin hyvän nimissä, eli etenkään lisääntymiskykyiset eivät saisi tuottaa tuollaisen jälkeläisiä lisää tähän maahan. Omena saattaa pudota kauaskin puusta... Tai sitten ei.
      Mutta 40-vuotiaskin löytäää varmaankin parempaa seuraa.

Paitsi tietenkin jos se 40-vuotias nainen on itsekin hieman vajakki. Silloinhan vajaamieliset ehdotukset kuulostavat varsin omilta.

• Pyydä.

Ihmeessä laitattamaan silikonit ja kolmanen rinnan rintojen väliin. Olisihan sellaisen naisen kanssa ylvästä tepastella,jolla olisi kolme silikoni rintaa.

• hahhaah

Selkään myös. :D

• oikeestikko??

repesin kun luin alotuksen.Mitenkä tuon ikäiselle miehelle yli päätän tulee mieleen kysyä tuollaista.Luulisi tajuavan että se on loukkaus toista kohtaan lähes poikkeuksetta.Se olisi sama kuin nainen sanoisi sulle että sun " letku" on lyhyt ja haluaa että suurennutat sen 26cm:ksi.

• Rane Rintz

Ilman muuta esitä asiaa ja suosittele PIP-laatua.
      Ennen operaatiota halkaise appelsiini ja laita puoliskot täytteeksi naisen rintamuksille.
      Harvoin löydät näin hyvää kohdetta rahoillesi....vokkelo.

• amelia-_

Jos mun mies kysyisi, että haluaisinko vaihtaa kauniin keijukaisvartaloni lehmänutareisiin, niin suosittelisin miehen menevän naimisiin lehmän kanssa. Siinäpä saa sitten utareita puristella päivät pitkät.

Tai mitä jos loisitte molemmat toinen toisillenne virtuaalimaailmaan virtuaalihahmon. Sä loisit naisen, jolla on dd-kuppi ja se loisi oman ihannemiehensä. Sitten treffaisitte vaan virtuaalimaailmassa ja molemmat ois onnellisia elämänsä loppuun saakka! Ah autuutta!!

Mun näkemykseni on, että ihmisellä on oikeus ainoostaan omaan kroppaansa ja omaan mieleensä. Toista ei voi muokata ihan vaan "koska sä oisit parempi tällai ku mä haluun". Ja jos naisystävä haluaa itsekin isommat tissit, niin luulen, että terapia kohottaisi paremmin itsetuntoa kuin isot tissit.

• Late-l

Hankkisitko itse silikonipallit, jos nainen tahtoo??

• perhonen

Itse päälle nelikymppisenä ja lapseni jo saaneena saattaisin ilahtuakin moisesta tarjouksesta. Rintani eivät ole koskaan olleetkaan isot ja nyt sekin vähä roikkuuJoten kyllä kiitos olisi hyvä tutkia voisiko asialle jotain tehdä. En tosin haluaisi joutua vaihdattamaan silikoonejani uusiin..vrt.nykyinen silikoonikohu..mutta jos naisystäväsi on aivan uusi ja olette tunteneet vasta lyhyen aikaa etenisin asiassa varovaisesti. Kannattaisi ainakin varmistaa hänen kantansa silikooneihin ja pieniin rintoihinsa ennenkuin moista ehdottaa. Hänhän saattaa olla täysin tyytyväinen nykyisiinsä ja vaihtaisi ennemmin sinut kuin rintansa.

• pöljä on miehesi

Mies tykkää vain ulkonäöstä, ei sinusta. osta sille kumipallo puristeltavaksi. Minä kyllä jättäisin moisen miehen, ellei luonnollinen ulkonäkö kelpaa. Voi tietenkin meikata, olla huoliteltu jne. Mutta silikonitissit voivat olle terveysriski- ja ovatkin. OLETKO KUULLUT SILIKONEISTA JOHTUVISTA SYÖPÄTAPAUKSISTA?

• Mjöö

Okei, otsikko on mitä on, mutta kysymys on mielstäni ihan asiallinen. Tietysti täällä taas kaikenlaiset ämmät inisee, mutta muutahan ei voinut odottaa. Samat muijat kun ovat sitäkin mieltä, ettei naiselle saa sanoa selvästä ylipainosta. Luulen, että hyvin moni hyvin pienirintaisen naisen kanssa seurusteleva mies miettii samaa asiaa.

Tilanne on kyllä melko hankala. Joillakin naisilla voi olla itselläänkin vastaavia ajatuksia ja taloudellinen osallistuminen voi siksi olla ihan mukavakin juttu. Mutta sitten taas voi tulla hankala tilanne, jos toinen suhtautuukin kielteisesti.

Itselläni oli myös aiemmin tyttöystävä, joka näytti muuten todella hyvältä mutta jolla oli lähes olemattomat rinnat, ja se kyllä kieltämättä häiritsi ja paljon. Tuntui todella hankalalta ajatukselta, että siihen rinnattomuuteen olisi sopeuduttava loppuiäksi. Implanttikysymystä kierreltiin useaankin otteeseen, mutta olisi ollut hyvin hankalaa ottaa selvää kantaa, että itse pidän asiaa tärkeänä.

• lkkyhugftrtgyhuioip

juu ylipainosta keskusteleminen on hieman eri asia, kuin veitsen alle menemisen ehdottaminen.
        Ihan paskaa koko keskustelu saatte mut kaikki pintaimplanttiliitäjät aina pahalle tuulelle!!!
        Menen itseeni ja kirjoitan runon.

• jeesmuija

Minä ottaisin. Minulla on nyt tuo DD-cup ja laihdutan. Tisseistä on jo kilot karisseet. Hyvin kelpaisi silarit miehen kustantamana. :D :O Pitäisi vaan ensin löytää se mies ja ikää minulla oli 40

• rinnallinen

itse kyllä loukkaantuisin. en ymmärrä tuota nykyajan vouhotusta rinnoista, itselläni ovat suuret rinnat ja ei ole kuin riesaksi, ei voi ostaa paitoja eikä muitakaan vaatteita. neli kakkonen pitää olla rintojen takia, muuten vain 36-38. aina oon saanut kuulla vain rinnoista, itse ihmisenä tuntuu että se on unohdettu.

• mies 55

Uusi ystävä...ehdotitko idiootti edelliselle, heh heh

• kysymällä selviää

saahan sitä kysyä! Vaikka ensin ihan huumorilla. Vastaus saattaa olla; sitten kun sinä isonnat kaluasi , niin sitten tulee isommat tissit. Tai , että joo!

• Mieti vähän

On törkeää mennä pyytämään toiselta sellaista vedoten siihen, että "Voiko nainen tehdä sen verran miehen eteen, että ottaisi isot tissit". Sovinistista ja itsekästä! Oikeassa parisuhteessa naisen pitäisi kelvata sinulle sellaisenaan, luonteenhan se pitäisi tärkeämpää olla eikä rintojen! Tuollainen kysymys on epäkunnioitettava ja saattaa lytätä naisystäväsi itsetuntoa. Itse ainakin saattaisin ajatella, että enkö kelpaa omana itsenäni vai miksi minun pitäisi miellyttää miestäni tavalla, joka sisältää myös paljon riskejä. Sitäpaitsi vanhuksena silikonit näyttävät pahoilta, ainakin mitä kuvia noista julkkiksista näkee... Suosittelen pitämään mölyt mahassasi.

• jemita

"nam nam ". Etsitkö pikaisesti itsellesi naista joka suostuisi rinta ehdotukseesi ? Rakastutko/rakastuitko sittenkin ihmiseen jolla on isot rinnat tai joka suostuisi moiseen, vai ihmiseen omana itsenään. Nykyajan vouhotus isoista rinnoista, pienestä pyöreästä pyllystä, lautavatsasta ovat LIIANKIN yleisiä. Kyllä naisten itsetunnot ovat koetuksella. Toivon, että jos olet päättänyt tätä kysyä naiseltasi, hän olisi antanut sinulle rukkaset.

• mitensuhtautuisin

Kysyit, miten suhtautuisin...
      Miten itse suhtautuisit, jos nainen pyytäisi sinua menemään veitsen alle? Kaikkia komplikaatioita uhmaten?
      Suuttuisin ihan helvetisti. Toisaalta minulla on aina ollut sen verran hyvä maku, etten ole valinnut miestä, joka tommosia ehdottelis tai EDES ajattelisi ehdotella.

Tollasen ehdotuksen jälkeen tulis luultavasti riittämätön olo.
      Huonon itsetunnon omaavat naiset tekevät jotain tuollaista miehensä ehdotuksesta. Asia on toinen ja ok, jos "ok" naisesi on joskus puhunut sinulle haaveilevansa silareista. Sitten voit vaikka ehdottaa, että laitetaan haave toteen ja sinä maksat viulut.

Jokainen tekee kropalleen mitä tykkää... mutta omasta mielestäni nykyisin ihannoidaan ja korostetaan ulkonäköä niin paljon, että se on jo surullista. Ja surullisemmaksi menee. Jokaisessa on jotain kaunista.

• on oikeitakin miehiä

Onneksi minulla on mies, joka rakastaa minua sellaisena kuin olen.
      Ja niin maanläheinen, että lemppaisi MINUT, jos silikonit hommaisin!!!
      Ja tällaisia keskusteluja on siis todella ihan todellisuudessa käyty.
      Eikä koskaan kuvailisi minua "muuten ihan ok", mikä on mielestäni alentavaa ja noin voi puhua ehkä vain uusista tuttavuuksista.

Eli siis viittaan kintaalla paskaukkeleille ja rakastan itseni pakahduksiin!

• big tits

Suuttuisin, mutta mulla on jo sellaiset ,( aidot ) Ei Luojan työhön saa puuttua.

• illan puhteeksi
    • on the other side

Saattaahan ne silikonitissit näyttää hyvälle, mutta oletko ikinä kokeillut miltä ne tuntuu kun kokeilet (en tarkoita että otat itsellesi) niitä? Itelläni oli joskus joku yhden yön hoito jolla oli silikoonia tisseissä niin tuli lähes kuvottava olo niitä hipelöidessä.

• Silareilla

Kyllä silikonien laitto pitää lähteä naisesta itsestään, ei sinun haluistasi. Laitatin itselleni silarit entisiin olemattomiin A rintoihin ja nykyiset on C kokoa.Kieltämättä rinnat on nyt kyllä täydelliset.Laadukkaita tutkittuja silareita on nykyään tarjolla ja iho ei ainakaan itsellä kärsinyt yhtään.Arpea tuskin huomaa ja kirurgia ammattitaidon voi taustaselvitellä etukäteen,sillä sillä on paljon merkitystä lopputuloksessa.Tämä on niin jokaisen oma juttu ja tällöin toki puntaroi myös riskejä.Vastustajia on kaikessa, jopa leivän syömisellä, kuten nykyinen karppausmuoti tästä kertoo.Annetaan kaikkien kukkien kukkia,hyväksytään siis tatuoinnit,nenäkorut,irtokynnet,silarit ym....

• 20 senttinen nam:)

Kertokaapa miten suhtautuisitte, jos naisystävänne ehdottaa teille peniksenpidennys paksunnosleikkausta? Oma uusi ystävä on muuten ihan ok, mutta vähän harmittaa, kun on niin pieni muna. Voiko mies tehdä sen verran naisen eteen, että ottaisi ison peniksen, jos nainen maksaa? Ikä noin 40 vuotta, ei tule enää lapsia.
      Samalla voisi harkita miehelle myös aivojen siirtoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      182
      13660
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4950
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      155
      3728
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2863
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1707
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe