Moi,
Olen nyt käynyt liki 2 viikkoa aktiivisesti punttisalilla, ja olen huomannut treenattujen lihasryhmien olevan arkoja/kipeitä seuraavana päivänä treenin jälkeen.
Kaverini sanoivat että kyse on lihastulehduksesta. Pitääkö siis huolestua?
Kävin opiskelupaikkani terveydenhoitajalla ja hän ihmetteli selitystäni ja antoi minulle lähetteen paikkakuntani keskussairaalaan. Siellä minulle todettiin liiallinen lihassurkastuminen (lääketieteellistä nimeä en muista).
Onko kellään vastaavaa, ja tietääkö kukaan jotain kotikonsteja miten auttaa oloa?
Paikat kipeytyvät reenin jälkeen
9
309
Vastaukset
- johtaja666
Voi olla, että sinua on kusetettu pahemman kerran.
Lihaskipeys on ihan perinnöllinen juttu.
Sitä ei esiinny kaikilla, esim itellä ei oo mestat koskaan kipeinä reenin jälkeen. - Doctori-.
Sinappia,jos laittaa pyllyyn niin kipu lähtee jaloista hyvä kotikonsti!
Treenin jälkeenhän on tarkoitus, että lihakset ovat kipeänä? Niihin tulee mikrovaurioita... Millä tavalla tämä siis on paha juttu? Oletko saanut treenin päälle tarpeeksi proteiinia ja yleensä kun syöt jos lihakset kerta surkastuvat?
- Opopponax
Pienillä painoilla saa lihaskestävyyttä. Liian isoilla painoilla saa paikat kipeäksi. Ota magneesiumia ja proteiinia se auttaa. Orudista aina välillä.
- Lihasten .
Pitääkin kipeytyä treeneissä,se on sen merkki että harjoitus on ollut tehokas. Aikaa kun kuluu,niin lihakset eivät enään niin herkästi kipeydy. Muistan aluksi kun itse aloin treenailemaan vatsalihaksia,eka päivinä olo oli kuin vatsaa olisi hakattu mailalla ja nyt sata toistoa vatsaruttausta ei tunnu missään.
- terveyttä
ehkä treenaat liikaa. pitää olla myös välipäiviä. lämmitteletkö kunnolla ennen treeniä ? mulla oli paikat kipeet alussa vain, sit pikkuhiljaa olen lisännyt tahtia. ei tunnu kun hyvä väsynyt olo vain.
- marikarlsson
nnimpä
- BUAHAHAHA!!!!!
REPESIN!!!!!
- molopää
pysy kotona sohvalla ja juo kaljaa aamusta iltaan niin ei kipeydy salilla paikat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473