Valheellisen korvausteologian ydin on siinä emävalheessa että

Juutalainen Yeshua

ei kuuluisi juutalaisuuteen vaan pelkästään kristinuskoon. Tätä valhetta alkoivat omassa yhteisössään harjoittaa Yeshuan kieltäjät Israelissa kun Jumalan ainosyntyinen Poika huudettiin ristille kateellisten johtajien toimesta.

Samoin pakanaseurakuntien julmat sudet, jotka eivät tahtoneet laumaa säästää ajoivat juutalaisuuden ulos seurakunnistaan ja alkoivat vainota juutalaisia aivan niinkuin juutalaisten tiukimmat Yeshuan vastustajat olivat vainonneet Herran opetuslapsia.

Näin on sitten menty läpi sukupolvien, eikä ihmisen turmeltuneesta lihan mielestä voi todellakaan mitään hyvää löytyä.

Jokainen autuas uudestisyntynyt juutalainen ja pakanakansoista pelastunut voi ymmärtää sen Jumalan suuren totuuden Messias Yeshuan olevan Juutalaisten Kuningas ja samoin sydämen ympärileikkauksen olevat sen tärkeämmän uskon kuuliaisuuden, johon Isä Jumalan kutsuu monia.

Kaikki kunnia ja kiitos Isälle Yeshuan nimessä, totisesti.

Varokaa valheellisen korvausteologian kannattajia, sillä ovat Pahasta Jumalan Vastustajasta vaikka tekeytyvätkin valkeuden palvelijoiksi, sillä ilman Yeshuaa sydämensä on pimeä ja kuollut kuin mustaksi järjääntyneen muumion ja myös kuin valkeaksi kalkittu hautakivi.

25

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuningas Yeshuassa

poistetaan vihollisuus Israelilaisten ja juutalaisten ja pakanakansoista pelastuneiden välillä ja tästä hyvästä hedelmästä Yeshuan totuudelliset ja uskolliset ja elävät opetuslapset tunnistetaan.

Varokaa valhettelijoita älkääkä seurustelko heidän kanssaan kuin Yeshua veli veljen kanssa. Tietysti on hyvä pitää esillä totuudellisesta todistusta niinkuin Herran Henki siihen kehottaa ja opettaa ja totuudellisen rakkauden vaikuttaa.

• golda

Vääristätte tuossakin käsitteitä. Sanalla "korvausteologia" tarkoitetaan juuri teitä pakanoita, jotka julistatte tälläkin palstalla juutalaisille, etteivät he ole todellisia juutalaisia, vaan Jumala on korvannut juutalaisten esikoisoikeuden "oikeilla juutalaisilla" eli sinunlaisillasi pakanoilla, jotka ette ole edes kristittyjä.

Siehän tulet täydessä valheen hengessä. Luotat siihen, ettei tällä palstalla tunnettaisi kristillisiä termejä. Jopa kristinusko kieltää tuon opin harhaoppina, se ei opeta, että Israel olisi tuolla tavoin korvattu "oikeilla juutalaisilla".

Tuota opetatte juuri te: "messiaaniset juutalaiset", eli pakanat lammasten vaatteissa. Sinussa tuskin virtaa pisaraakaan juutalaista verta. Te huudatte tälläkin palstalla juutalaisille, että vain "Yeshuassa" (joka ei ole kristinuskon ja Raamatun kertoma armollinen Jeesus, vaan selvästi toinen henki) te pakanatkin olette oikeita juutalaisia, mutta ympärileikatut juutalaiset, Aabrahamin biologiset jälkeläiset, joilla on lähes 6000 vuotinen historia takanaan eivät sitä olisi.

Juuri sinä itte olet, mitä suurimmassa määrin, riehuva korvausteologi. Älä yritä kääntää käsitteitä muuksi. Pelkäätkö? Haenpa linkin, jossa teistä korvausteologeista kerrotaan.

• g-a (golda)

• g-a (golda)

Kun itse puhun "kristityistä" ja "kristinuskosta", tarkoitan täsmällisesti ottaen niitä kristillisiä kirkkoja, jotka ovat, tai joiden juuret ovat kristillisessä alkuseurakunnassa ja jotka perustavat uskonsa Raamattuun, sekä myöhempien, hyväksyttyjen kirkkoisien opetuksiin, sekä jo ensimmäisten vuosisatojen kristillisen kirkon kirkolliskokouksiin. Nämä kirkot ovat edustaneet kristittyjä 2000 vuotta ja kantavat kristinuskon nimeä. Nämä kirkot määrittävät oikean kristillisen opin, sekä harhaopit, joista jokaisen kristityn tulee olla erossa, kieltää ne kadottavina synteinä.

Näitä kristillisiä kirkkoja ovat mm. Roomalaiskatolinen kirkko, Ortodoksinen kirkko, Luterilainen kirkko, Anglikaaninen kirkko, sekä kaikki sellaiset kirkot, jotka tunnustavat edellä määrätyt kristilliset opit.

Kristinusko sisältää lukuisasti muitakin uskonsuuntia, jotka kantavat "kristillistä" nimeä. Suurin osa niistä edustaa lukuisia kirkkojen tuomitsemia ikivanhoja harhaoppeja. Näihin kuuluvat esim. monenkirjava 'helluntailaisuus'. 'Jehovan todistajat' ja 'mormoonit' eivät ole kristittyjä. vaan omia uskontokuntiaan. Myöskään 'messiaaninen juutalaisuus' ei ole kristinuskoinen yhteisö, vaan sekoitus vanhoja kristillisiä harhaoppeja, sekä juutalaisuutta.

Kristinuskolla on täsmälliset määritelmänsä.

• nöyrry golda nyt
        g-a (golda) kirjoitti:

Kun itse puhun "kristityistä" ja "kristinuskosta", tarkoitan täsmällisesti ottaen niitä kristillisiä kirkkoja, jotka ovat, tai joiden juuret ovat kristillisessä alkuseurakunnassa ja jotka perustavat uskonsa Raamattuun, sekä myöhempien, hyväksyttyjen kirkkoisien opetuksiin, sekä jo ensimmäisten vuosisatojen kristillisen kirkon kirkolliskokouksiin. Nämä kirkot ovat edustaneet kristittyjä 2000 vuotta ja kantavat kristinuskon nimeä. Nämä kirkot määrittävät oikean kristillisen opin, sekä harhaopit, joista jokaisen kristityn tulee olla erossa, kieltää ne kadottavina synteinä.

Näitä kristillisiä kirkkoja ovat mm. Roomalaiskatolinen kirkko, Ortodoksinen kirkko, Luterilainen kirkko, Anglikaaninen kirkko, sekä kaikki sellaiset kirkot, jotka tunnustavat edellä määrätyt kristilliset opit.

Kristinusko sisältää lukuisasti muitakin uskonsuuntia, jotka kantavat "kristillistä" nimeä. Suurin osa niistä edustaa lukuisia kirkkojen tuomitsemia ikivanhoja harhaoppeja. Näihin kuuluvat esim. monenkirjava 'helluntailaisuus'. 'Jehovan todistajat' ja 'mormoonit' eivät ole kristittyjä. vaan omia uskontokuntiaan. Myöskään 'messiaaninen juutalaisuus' ei ole kristinuskoinen yhteisö, vaan sekoitus vanhoja kristillisiä harhaoppeja, sekä juutalaisuutta.

ihan lapsenomaisesti Yhden Herran Nimessä elävän oikean Jumalan lupauksen lapseuteen, niin saat lakata sotimasta Daavidin suvun Voideltua Hallitsija Yeshuaa kohtaan, sillä sitä tarvitset ihan kaikkeen sydämmeesi ja sieluusi ja mieleesi ja ihan perusteellisesti ja täydellisesti. Toivon että ymmärrät.

• tulossa=>Ilm.18
        g-a (golda) kirjoitti:

Nämä on portto babylonia (ekumenia sen tyttäret) ei Morsiuseurakuntaa !
        Heistä on löytyvä marttyyrien ja pyhien verta, okkultistisia eliitin siäpiiri lahkoja ja looseja (vähänen hapatus hapattaa koko taikinan) !

mm;
        1.noitavainot,
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        2.ristiretket,
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ristiretket
        3.euroopan sisäisiä sotia,

4. uskonsota 30.vuotinen sota
        (katolliset ja protestantit tappoi euroopassa 3-4.miljoonaa), http://fi.wikipedia.org/wiki/Kolmikymmenvuotinen_sota
        5.ensimmäinen maailman sota,
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ensimmäinen_maailmansota
        6. toinen maailman sota,
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Toinen_maailmansota
        7. suomen köyhällistön tappaminen "armonvuonna" 1917-18
        (evlut lahkon arkkipiispa sanoi köyhien tappamista heidän suuntauksen jumalan tahdoski, kun köyhät pyysivät määräosanleipää ja kohtuulliset työajat kun halusivat pois orjuudesta, mal.3:5, neh.5,hes.34)
        8. suomen köyhällistön tappaminen "armonvuonna" 1930-luvulla
        9. suomen köyhällistön tappaminen 2000-luvulla
        jne....
        jne...
        >>>>Näitä kristillisiä kirkkoja ovat mm. Roomalaiskatolinen kirkko, Ortodoksinen kirkko, Luterilainen kirkko, Anglikaaninen kirkko, sekä kaikki sellaiset kirkot, jotka tunnustavat edellä määrätyt kristilliset opit.

• Jälleen vastauksen

antajala lukee aloituskirjoitukseen sellaista, jota ei siellä lue, tekee sen kyllä taitavasti esittäen oikean korvausteologian, mutta erehtyy, sillä ei ymmärrä että kirkon korvausteologia on nimenomaan sellaista, jonka esille toin.

Vastaaja on vain syyttäjä valheellisilla todistuksilla, sillä esitin Yeshuaa vastustajat aivan selvästi juutalaisiksi aivan kuten Mestari Yeshuakin Opettajanani, näin jokainen hyvällä ymmärryksellä varustettu voi nähdä.

Tämä vastaaja johon viittaan on nimimerkkiä "golda" käyttäjä, joka tahtoo olla opettaja ja johtaja, mutta on vain harhaanjohdatettu ja harhaanjohtaja, kuten valheista voimme helposti ymmärtää.

Jumala kyllä tahtoo niin juutalaisten kuin "golda":nkin tapaisten väärien syyttäjien ja myös kaikkien pakanakansoista pelastuvien hyvää parannusta nöyrtymisen ja Isän Jumalan armon ja totuuden vastaanottamisen kautta. Mitä golda sitten tahtoo? Sen voi jokainen lukea viesteistään.

Kenellä ei ole Poikaa Yeshuaa ei ole myöskään Isän Jumalan tahdon mukaista elämää Jumalan valtakunnassa, jonka Kuningas ja Herra on Yeshua. Älkää uskoko valheita vaan Totuus, sillä on Jumalasta, totisesti.

Kunnia ja kiitos Israelin Pyhälle Herralle ja Jumalalle Yeshuan Nimessä, totisesti.

• goldalla on

henkilökohtainen ongelma Herran Yeshuan suhteen ja samoin on myös jokaisella juutalaisella ja kaikilla ihmisillä, jotka eivät tahdo tunnustaa Yeshuaa Herraksi ja Jumalan Pojaksi ja Immanueliksi, sillä ilman parannusta ei ole sielun pelastusta ja samoin pitää uudestisyntyneen pysyä Jumalan armoliitossa.

Goldalla on sitten henkilökohtainen ongelma myös minun kanssa ja kaltaisteni aivan samoin kuin KTS:lläkin vaikka lähestyy juutalaisia näennäisen erisuunnasta kuin golda, mutta hedelmä on yhtä huono molemmilla, goldalla Yeshuan kieltämisessä ja KTS:llä juutalaisten vihaamisella.

• Aloittajan kommentti

onhan tämä vähän noloa näitä henkilökohtaisia esille tuoda ainakin minun kannalta. Syyttäjä osapuolelle tuottaa varmaan vahingoniloa, kun ei ole Yeshuan antamaa pelastuksessa olemisen iloa Herran Hengessä.

• g-a (golda)

Minulla ei ole minkäänlaista ongelmaa Herran Jeesuksen suhteen.
      Te olette ongelma.

Te ette kunnioita juutalaisuutta, ettekä juutalaisia.
      On jokaisen henkilökohtainen asia, jos joku haluaa tutustua apostolien kirjeisiin ja opetuksiin (UT). En hyväksy vastentahtoista tuputusta, enkä pakkokäännytystä.

Uskon, että Jumala löytyy myös juutalaisen uskon kautta. Ainakin itse olen löytänyt ja uskoni on tästä vahvistunut.

Teidän kaltaisenne pakkokäännyttäjät ovat pilanneet kristittyjen maineen jo kahden vuosituhannen ajan. Te itse toimitte vastoin UT:n opetuksia. Te ette ole oikeita kristittyjä, ettekä oikeita juutalaisia, teissä ei ole mitään aitoa. Te olette joskus tulleet katolisuuden puvussa, harjoittaen inkvisitioitanne, teillä on aina uusi puku, mutta sisus on sama. Jopa kristinuskon opettaman armollisen Jeesuksen Nimen te olette nyt halunneet muuttaa, mikä on tavallaan onni. Näin teidän "Yeshuaanne" ei voi sekoittaa Häneen. Te tulette toisessa hengessä. Kaikella valheen voimalla te myös yritätte saada näyttämään, kuin minä vastustaisin itseään Jumalaa.

Olen sen verran tutustunut ja ollut tekemisissä teidän "messiaanisuutenne" kanssa, että totesin pian sen opetukset huijaukseksi.

Samoin kuin te täällä hyökkäätte juutalaisuutta vastaan, teikäläiset, nyt alunperin helluntailaiset harhaopettajat, olette sadan vuoden ajan Suomessa hyökänneet kaikkia kristinuskon opetuksia vastaan, väittäen itseänne "oikeiksi kristityiksi". Nyt te tekeydytte myös "oikeiksi juutalaisiksi".

• käydään viestisi

"golda" läpi:

> Minulla ei ole minkäänlaista ongelmaa Herran Jeesuksen suhteen. Te olette ongelma.<

Oletko sitä mieltä että Jeesuksesta voidaan todistaa ja opetustaa esillä pitää tällä palstalla? Jos hyväksyt Jeesuksen, eikä ole ongelma tällä palstalla, nin sanoillasi voi olla jotakin totuden pohjaa, muutoin pelkkää valheellista ulkokultaisuutta ja tekopyhyyttä.

Jos kirjoitan yleisellä keskustelupalstalla omalla tyylillä, niin mikä on se ongelma sinulle, onko se asian laatu vai Jeesus vai minä kirjoittajana?

Miksi koet että sinulla on oikeus tällä tuomaroida kuka saa mitä kirjoittaa? Et ehkä ymmärrä tätä itse omassa sokeudessasi. Olenko pyrkinyt sinua kieltämään kirjoittamasta omia avauksiasi? En todellakaan. Kun minä kirjoitan Jeesuksesta ja muutkin ja muutoinkin vähän väliä tuodaan esille sitä että "ei saa sitä" tai "ei saa tätä". Täysin lapsellista ja käsittämätöntä vallanhalua aivan kuten fariseukset Jeesusta kohtaan osoittivat ja myös niille, jotka pitivät esille todistusta Jeesuksesta ylösnousemuksensa jälkeen. Tietenkään ei tekijät itse näitä näin näe, koska pimeys on sokaissut totuuden silmät.

Tietysti tämä korvausteologia koskee juutalaisuus -palstaa ja kyse on mitä suurimmassa määrin nimenomaan Jeesuksesta Juutalaisten Kuninkaana, niinkuin sitä on ollut ja istuu tänäänkin Isän oikealla taivaassa omistaen kaiken tuomiovallan taivaallisissa ja kuoleman jälkeisissä koskien jokaista ja myös täällä tekojemme mukaan meidät tuomitaan. Jätä sinäkin golda tuomiot Jumalalle, äläkä pyri olemaan kuin kasvattaja vaikka emme ole lainkaan siinä suhteessa sinuun nähden, mutta niinkuin voidaan sormea heristellä, niin sinäkin esität tällaista hyväntekijää näennäisessä juutalais-ystävyydessäsi vaikka kuitenkaan et todellisuudessa ymmärrä lainkaan heidän parastaan.

Yritä nyt ymmärtää, että tämä on YLEINEN KESKUSTELUPALSTA, JA JEESUS ON JUUTALAINEN JA KUULUU JUUTALAISUUS-PALSTALLE, VAIKKA EI SINUA MIELLYTTÄISIKÄÄN LAINKAAN, ja tahdot siksi syyttää nimenomaan Jeesusta koskevista, toki muistakin, sillä et sinä itsellesi mitään voi ilman Jumalan armon ja totuuden vastaanottamista, ja näin on myös meillä kaikilla. Onneksemme Jumala on hyvä ja pitkämielinen.

> Te ette kunnioita juutalaisuutta, ettekä juutalaisia. On jokaisen henkilökohtainen asia, jos joku haluaa tutustua apostolien kirjeisiin ja opetuksiin (UT). En hyväksy vastentahtoista tuputusta, enkä pakkokäännytystä. <

Vastaa sinä omistasi, niin me muutkin teemme. Tietysti jälleen näistä UT asioista voidaan täysin kertoa täällä sillä on täyttä juutalaisuutta ja koskee myös ensin juutalaisia ja myös muita. Olet sinä kyllä käsittämätön toisia vallitsemaan pyrkivä. Toki saat tuoda mielipiteesi niinkuin teetkin ja esittää bannaamisia ja viestien poistamisia, ja varmaan koet tekeväsi Jumalan tahdon ja toiselle niinkuin toivot itsellesi tehtävän, olethan niin varma mielipiteistäsi, ja saat ollakin, mutta voisit olla bannattuna ja poistattaa omia viestejäsi, niin maista omaa lääkettäsi. Samoin kuin syytät meitä noista kunnioittamattomuudesta, niin etkö todella näe omaa suhtautumista lähimmäisiisi, sillä sinä itse olet se HYÖKKÄÄVÄ osapuoli näissä vaikka vastauksia myös saat omista viesteistäsi. Sinä pyrit omimaan YLEISEN keskustelupalstan ja selvästi liittyy Jeesukseen sinun toimintasi vaikka esitätkin muuta tekopyhyydessäsi.

• golda

Minua ovat jopa kristityt kieltäneet olemasta missään tekemisissä teidän kanssanne. Te edustatte kristillistä heresiaa (harhaoppia) ja kahdesti varoitettua, teitä tulee karttaa. Jos jatkan keskustelua teidän kanssanne, minua itseäni voidaan alkaa karttaa.

UT:n apostolit eivät kuitenkaan käskeneet karttaa itse juutalaisia.

Tällä foorumilla olen nyt saanut selvän kuvan keitä ja minkälaisia te olette ja miten te toimitte juutalaisuutta, kuin myös kristinuskoa vastaan.

Te ette voi vastustaa Jumalan tahtoa, jos Hän haluaa minun kasvavan juutalaisuuteen. Te olette uskomattoman pahoja ihmisiä.

• varmasti kieltäjiä
        golda kirjoitti:

Minua ovat jopa kristityt kieltäneet olemasta missään tekemisissä teidän kanssanne. Te edustatte kristillistä heresiaa (harhaoppia) ja kahdesti varoitettua, teitä tulee karttaa. Jos jatkan keskustelua teidän kanssanne, minua itseäni voidaan alkaa karttaa.

Tällä foorumilla olen nyt saanut selvän kuvan keitä ja minkälaisia te olette ja miten te toimitte juutalaisuutta, kuin myös kristinuskoa vastaan.

Te ette voi vastustaa Jumalan tahtoa, jos Hän haluaa minun kasvavan juutalaisuuteen. Te olette uskomattoman pahoja ihmisiä.

löytyy, mutta oleellista on totuus ja armo Herrassa Jeesuksessa. Tietysti jokainen itse vastaa omista valinnoista ja samoin kielloista ja puheistaan, asia on hyvin selvä.

• eiköhän monet
        golda kirjoitti:

juutalaiset kiellä kaikki Jeesukseen liittyvän, samoin kristityistä löytyy varmaan kaikki eri suuntaiset kieltäviä, ja monet ihmiset kieltävät kaiken uskontoihin liittyvätkin, ja kieltoja on maalma täynnä.

Samoin tuota varoitusta voidaan soveltaa ihan jokaiseen, sillä helppo on kahdesti jopa kolmesti varottaa ja sitten karttaa. Varsin sanan mukaisesti toimitaan ja Jumala on se, joka antaa tuomiot kuoleman jälkeen.

Kirjoitettu on tästä pahasta ajasta, jolloin uskovatkin vihaa toisiaan.

Onneksi on myös ihan hyvää rukousta ja anomista Israelin ja sukukuntien jälkeläisten ja pyhien ja esivallan ja kaikkien ihmisten puolesta.

Ehkä olisi aika kiinnittää huomiota hyvään tuon huonon sijaan.

• tämä tapahtuu siis
        golda kirjoitti:

siitä huolimatta että Jeesus on ihan Israelin Pyhä Herra ja Jumala.

• onko siis
        golda kirjoitti:

luottamista ihmiten kieltoihin, uskokoon ken tahtoo, minä haluan totuuden.

• g-a

Itseäni on kiinnostanut juutalainen usko, mutta siitä tiedon saaminen ja keskustelu ainakin tällä foorumilla vaikuttaa mahdottomalta.

Olen halunnut omaltani osaltani auttaa ja puolustaa juutalaisuutta teitä agressiivisia kristittyinä esiintyviä korvausteologeja vastaan, tämä näyttää osoittautuvan mahdottomaksi tehtäväksi.

Kaiketi minun on selvitettävä tämä usko toista kautta.

Te olette aivan uusi, agressiivinen uskonnollinen ilmiö.
      Mutta Herran Sebaotin, israelin Jumalan Nimessä, te ette hävitä minun kansaani.

• tähän aloitukseeni

kyllä sinä tulit syytöksinesi, niinkuin voit lukea ensimmäisen kommenttisi.

• tietenkään ei mikään

keskustelu palstalla ole mahdotonta, jos vain hyväksytään erilaiset näkemykset eikä olla toisia kieltämässä ja hallitsemassa ihan asiattomasti.

Voit puolustaa juutalaisuutta, mutta tee se viisaasti.

Kukaan ei ole hävittämässä sinun kansaasi, paitsi sinne hyökkäävä peto ajallaan kymmenvaltioliiton kautta, samoin tuon miekanhaavasta parantuvan kahdeksenannen pedon kautta.

Näitä tulkintoja on moneksi, mutta monet on ihan selkeästi valheen isästä ja kannattaa pitää huolta omistaan ettei mene mukaan sellaisiin.

• eipä ole järkeä

näissä keskusteluissa todellakaan, kun syyttäjä hyökkää kuin kiljuva jalopeura.

• Ihmisten mielissä

Nasaretilainen Yeshua opettaa aivan todellista tämänkin ajan totuutta turmeltuneiden uskonnollisten fariseuksien pimeyttä:

"Mutta mihin minä vertaan tämän sukupolven? Se on lasten kaltainen, jotka istuvat toreilla ja huutavat toisilleen sanoen: 'Me soitimme teille huilua, ja te ette karkeloineet; me veisasimme itkuvirsiä, ja te ette valittaneet'.

Sillä Johannes tuli, hän ei syö eikä juo, ja he sanovat: 'Hänessä on riivaaja'.

Ihmisen Poika tuli, hän syö ja juo, ja he sanovat: 'Katso syömäriä ja viininjuojaa, publikaanien ja syntisten ystävää!' Ja viisaus on oikeaksi näytetty teoissansa."

Sitten hän rupesi nuhtelemaan niitä kaupunkeja, joissa useimmat hänen voimalliset tekonsa olivat tapahtuneet, siitä, etteivät ne olleet tehneet parannusta: "Voi sinua, Korasin! Voi sinua, Beetsaida! Sillä jos ne voimalliset teot, jotka ovat tapahtuneet teissä, olisivat tapahtuneet Tyyrossa ja Siidonissa, niin nämä jo aikaa sitten olisivat säkissä ja tuhassa tehneet parannuksen. Mutta minä sanon teille: Tyyron ja Siidonin on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin teidän. Ja sinä, Kapernaum, korotetaankohan sinut hamaan taivaaseen? Hamaan tuonelaan on sinun astuttava alas. Sillä jos ne voimalliset teot, jotka ovat tapahtuneet sinussa, olisivat tapahtuneet Sodomassa, niin se seisoisi vielä tänäkin päivänä. Mutta minä sanon teille: Sodoman maan on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin sinun."

Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne
      lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt. Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne Poikaa kuin Isä, eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika ja se, kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.

Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne. Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."

(Matteus 11:16-30)

• Autuaat kaikki

jotka rakastaa Israelin Pyhää Herraa Yeshuaa, sillä ovat Isästä Jumalasta, totisesti.

• Vastustetaan Pahaa

niin se pakenee Jeesuksen nimessä ja Hengessä, totisesti.

• KTS (Ei kirj.)

Ei Jeesus halunnut, että kaikista maailman ihmisistä tulisi juutalaisia, vaan hän halusi, että kaikki maailman ihmiset hänen kauttaan PELASTUISIVAT!

• tätä asiaa voidaan

lähestyä lihan ympärileikkauksella ja sydämen ympärileikkauksella. Juutalaisuus hengellisesti on Aabrahamin (kansojen isä) seuraamista uskomalla ja rakastamalla Israelin Pyhää Herraa ja Juutalaisten Kuningas Jeesusta, sillä siitä on kysymys kun ihminen uudestisyntyy elävästä vedestä ja Pyhästä Hengestä ahtaan Portin kautta kaidalle Tielle, joka on myös Totuus ja Elämä Jumalan valtakunnan suhteen.

Olet oikeassa että kaikkien ihmisten pelastumisesta on kysymys, ja juuri siksi on hyvä myös siunata Israelia ja sukukuntien jälkeläisiä ja kaikkia ihmisiä ja myös vihollisia Jumalan valtakunnan suhteen, koska Isä Jumalakin on hyvä kaikille, myös pahoille ja kiittämättömille.

Valitettavasti ihmiset sotivat Jumalaa ja Jeesusta vastaan sotimalla Jumalan juutalaisia vastaan, mutta Jeesus heitä rakastaa ja myös enemmän kuin muita kansoja, koska ovat valittuja isiensä tähden eikä Herra kadu kutsumistaan eikä valintaansa. Myöskään juutalaisten uskottomuus ei tee tyhjäksi Jumalan uskollisuuutta ja totuudellisuutta, mutta myöskään hengelliset siunaukset eivät pääse kaikkien kansojen siunaukseksi ennenkuin he vastaanottavat Jumalan armon ja totuuden ja tunnustavat ja vastaanottavat SukuLunastajansa Jeesuksen.

Tietenkään ei tarvitse lihassa ympärileikata pakanakansoista pelastuneita, kun tulee hengelliseen juutalaisuuteen kiittämään ja kunnioittamaan Juutalaisten Kuningasta kuten tietäjät synnyttyään Beetlehemissä, mutta hengellisesti juutalaisuus merkitsee oikeaa ja vanhurskasta ja pyhää sydämen asennetta Herraa ja Jumaaa kohtaan, totisesti.

Paavali pakanoiden apostolinakin meni ensin kertomaan juutalaisille veljilleen ja sisarilleen lihan puolesta, mutta kun eivät tahtoneet niin teki työtä pakanoiden ja niiden juutalaisten keskuudessa, jotka tahtoivat palvella ja kunnioittaa ja ristinsä kantaen seurata Juutalaisten Kuningasta Jeesusta.

Jokaisen Jeesuksen opetuslapsen on tärkeää ja hyvää ymmärtää nämä asiat, sillä pelastus on juutalaisista ja Israel on Jumalan valittu kansa ja sen yksi osa ja sinne Jerusalemiin Herra Jeesus tulee myös laskeutumaan ja pakanakansat on koottu jalkojensa vihan astinlaudaksi kun saapuu ja voi niitä, jotka ovat eksyneet vihassaan sotimaan Tuomaria vastaan, sillä Ilmestyskirjasta näemme että lähitulevaisuuden iankaikkiien evankeliumi sisältää tuomion, samoin pedon merkki tuodaan tietoon ja Babylonian tuho ja Jumalan vanhurskaus, näiden asioiden tulee vain sulautua uskossa ja ymmärryksessä taivaasta annettavaan lahjaviisaudelliseen sydämeen.

Isän Jumalan armoa ja totuutta Jeesuksen nimessä sinulle KTS.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      100
      7825
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      146
      6582
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      183
      4705
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      242
      3207
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      98
      2722
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      69
      2160
    7. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      12
      1886
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      147
      1828
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      23
      1675
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1614
    Aihe