Uutta 3-sarjan Bemaria odottelen...

Di Pekka

Uutta 3-sarjan Bemaria odottelen...

Mallista tulee uusi 328i malli. Kone on pieni, mutta tehoja piisaa.
Koeajo kiinnostaa...!

30

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjyvähjyvä

      Varmasrti hyvä valinta, testien mukaan auto on voittaja ja on saanut jo paljon kehuja.

    • Niin odotin minäkin

      Kunnes kävi ilmi että ei ole varusteena sähkötoimista käsijarrua! Ei kiitos tällaista minulle.

      • daaaaaaaaas

        Taas tää... ei ole todellista että joku jättää auton ostamatta käsijarrun takia. Ensinnäkin noissa on hyvin todennäköisesti automaattilaatikot, siis jos osaa ruksia siitä yhdestä listasta oikeita asioita (eli on rahaa), niin käsijarrulla ei todella tee yhtään mitään. Jos noit turhia sähköisiä härpättimiä haluaa kannattaa tähyillä ranskisten suuntaan ja etenkin sitikka.


      • elanaradionova

        Miksi käsijarrun on oltava sähköisesti toimiva, en ymmärrä!?!?!?!


      • ggfgfg55
        elanaradionova kirjoitti:

        Miksi käsijarrun on oltava sähköisesti toimiva, en ymmärrä!?!?!?!

        5 sarjassa on sähköinen käsijarru ja automaattilaatikon kanssa todella kätevä,
        ei tarvii esim liikennevaloissa painaa jarrua olenkaan auto pysyy paikallaan itsetään ja liikkeelle lähtiessä painaa vain kaasua ja auto lähtee tosi nätisti liikkeelle. Ajettu nyt 55 tkm ja ei mitään ongelmia.


      • jarrumiesII
        ggfgfg55 kirjoitti:

        5 sarjassa on sähköinen käsijarru ja automaattilaatikon kanssa todella kätevä,
        ei tarvii esim liikennevaloissa painaa jarrua olenkaan auto pysyy paikallaan itsetään ja liikkeelle lähtiessä painaa vain kaasua ja auto lähtee tosi nätisti liikkeelle. Ajettu nyt 55 tkm ja ei mitään ongelmia.

        No tuota noin... aivan turha. Saman asian hoitaa normaali jalkajarru & automaatti... liikkeellelähtö mäestä tosi vaivatonta.


      • Vanhanaikaiset

        punavaloiset mittarit oli viimeinen pisara. Vähän pitäisi sentään olla ajan hermolla.


      • Jep,
        Vanhanaikaiset kirjoitti:

        punavaloiset mittarit oli viimeinen pisara. Vähän pitäisi sentään olla ajan hermolla.

        tosi ysäriä. Jos japseissa mittarivalot on Tokyo by night niin bemari pistää kovasti kampoihin Munchen under air raid -mittarivaloillaan. Punaista loistaa kuin Amsterdamin huvikortteleissa.


    • htsr

      koko käsijarrua ei tarvita mihinkään ja vielä vähemmän sähköstä.. töissä on tuota työkaverin kanssa päivitelty hänellä on ko. varuste passatissaan ja eräänä aamuna tuli tietokoneen näytölle ilmotus käsijarrun viasta ja kehoitus olla sammuttamatta autoa.. pääsi töihin ja sammutti auton ja siihen jäi ei lähtenyt käyntii valitti vain että käsijarrussa vikaa.. auto hinausautolla merkkiliikkeeseen ja 2kk seisoi siellä ja 2400€ lasku kouraan.
      hiukan pistää vituttamaan kun laite jota ei edes käytetä, hajotessaan estää koko auton käyttämisen.

      • hihhii dorkia

        Ja melkein tositarina.


    • dipl.idiootti

      Aloittajalle kovasti kiitos tuosta ainutlaatusesta informaatiosta. Onko muuuta mielessä?

    • 1212+2

      Tuosta käsijarrjusta kun se kiinnostaa. Mun tämänhetken E91 330d:ssä on edelleen varmatoiminen kahva, sen lisäksi siinä on automaattinen mäkiavustin eli ilman että itse tarttee tehdä yhtään mitään (kuten vedellä sähkökäsijarrun vivusta) auto pitää itsensä mäessä hetken paikallaan kun jarru vapautetaan. Siinä on taas bemari-insinööri miettinyt miten autosta tehdään käytettävä. Vertaa VAG, esim. Audi: Joudut nykäsee käsin jarrun päälle napista (naurettavaa toi ns. tekninen etumatka jota korjaamot niin kovasti kiittelee)!

      • mopo karkas

        Nykyiset autothan pysyvät mäessä kytkimellä ilman pelkoa sammumisesta. Mitä pirua tuollaisella mäkilähtöavustimella tekee?? Saati sähköisellä käsijarrulla.
        Ei ole ihme, että tarvitaan teille ympärivuotinen suolaus kun nykyiset kuskit eivät osaa ajja, vaan tarvitsevat kaikki mahdolliset avusteet.


      • Ikävää mutta totta
        mopo karkas kirjoitti:

        Nykyiset autothan pysyvät mäessä kytkimellä ilman pelkoa sammumisesta. Mitä pirua tuollaisella mäkilähtöavustimella tekee?? Saati sähköisellä käsijarrulla.
        Ei ole ihme, että tarvitaan teille ympärivuotinen suolaus kun nykyiset kuskit eivät osaa ajja, vaan tarvitsevat kaikki mahdolliset avusteet.

        No kun bemaristeille tuo ajaminen on sen verran vaikeaa. Koko ajan niitä bemuja on metsässä, kaiteen päällä, toisen auton kyljessä tai ihmisten päällä.


      • (/I\)
        Ikävää mutta totta kirjoitti:

        No kun bemaristeille tuo ajaminen on sen verran vaikeaa. Koko ajan niitä bemuja on metsässä, kaiteen päällä, toisen auton kyljessä tai ihmisten päällä.

        Viiltävää analyysiä aivopäälliköltä!


      • fddsfsdfeee
        mopo karkas kirjoitti:

        Nykyiset autothan pysyvät mäessä kytkimellä ilman pelkoa sammumisesta. Mitä pirua tuollaisella mäkilähtöavustimella tekee?? Saati sähköisellä käsijarrulla.
        Ei ole ihme, että tarvitaan teille ympärivuotinen suolaus kun nykyiset kuskit eivät osaa ajja, vaan tarvitsevat kaikki mahdolliset avusteet.

        minun autossa ei ole edes ohjaustehostinta on se ihme kuin nyky kuskeilla ei ole sen vertaa ruista ranteessa etä jaksaisivat kääntää autoa iman tehostinta, kaikki kuskit jolla on tehostin autossa ovat pullamössö poikia ilman sitäkin tulee hyvin toimeen kun voimaa käsissä.


      • Hoh hoh!
        (/I\) kirjoitti:

        Viiltävää analyysiä aivopäälliköltä!

        Taisi kolahtaa arkaan paikkaan?


      • (/I\)
        Hoh hoh! kirjoitti:

        Taisi kolahtaa arkaan paikkaan?

        Ei taas jaksais kaivaa esiin vakuutusyhtiöiden korvaustilastoa.... bemari ei erotu joukosta mitenkään, sinun harmiksi.


      • mössöposse
        fddsfsdfeee kirjoitti:

        minun autossa ei ole edes ohjaustehostinta on se ihme kuin nyky kuskeilla ei ole sen vertaa ruista ranteessa etä jaksaisivat kääntää autoa iman tehostinta, kaikki kuskit jolla on tehostin autossa ovat pullamössö poikia ilman sitäkin tulee hyvin toimeen kun voimaa käsissä.

        Niin ja hydraulinen ohjaustehostin joita tehtiin vielä 90-luvulla on aivan eri maata kuin nykyiset sähköiset täysin tunnottomat tehostimet.


      • Focus RS
        mössöposse kirjoitti:

        Niin ja hydraulinen ohjaustehostin joita tehtiin vielä 90-luvulla on aivan eri maata kuin nykyiset sähköiset täysin tunnottomat tehostimet.

        No ehkä BMW:ssä se on tunnoton, mutta Fordissa on erittäin hyvä tuntuma.


      • mössöposse
        Focus RS kirjoitti:

        No ehkä BMW:ssä se on tunnoton, mutta Fordissa on erittäin hyvä tuntuma.

        ahahah ajeltu on toi uus RS. Kehuivat että on kuin tehokas takavetoinen ajaa, ei sinne päinkään! Vetelee aivan pirusti (no ei ehkä yhtä paljon kuin esim ocu). Ei etuvetoisesta saa ikinä yhtä ajettavaa autoa kuin takavetoisesta. Ohjaus, noh ei poikennut mitenkään valtavirrasta, aika mikroautomainen. Jos väität että Foccelossa on tunnokas ja hyvä ohjaus, et ole hyvää autoa edes ajanut.


      • Buimuria
        mössöposse kirjoitti:

        ahahah ajeltu on toi uus RS. Kehuivat että on kuin tehokas takavetoinen ajaa, ei sinne päinkään! Vetelee aivan pirusti (no ei ehkä yhtä paljon kuin esim ocu). Ei etuvetoisesta saa ikinä yhtä ajettavaa autoa kuin takavetoisesta. Ohjaus, noh ei poikennut mitenkään valtavirrasta, aika mikroautomainen. Jos väität että Foccelossa on tunnokas ja hyvä ohjaus, et ole hyvää autoa edes ajanut.

        Minkähän vuoksi BMW ei sitten tunnu saavan aikaan suuntavakaata autoa?


      • RS:llä ajanut
        mössöposse kirjoitti:

        ahahah ajeltu on toi uus RS. Kehuivat että on kuin tehokas takavetoinen ajaa, ei sinne päinkään! Vetelee aivan pirusti (no ei ehkä yhtä paljon kuin esim ocu). Ei etuvetoisesta saa ikinä yhtä ajettavaa autoa kuin takavetoisesta. Ohjaus, noh ei poikennut mitenkään valtavirrasta, aika mikroautomainen. Jos väität että Foccelossa on tunnokas ja hyvä ohjaus, et ole hyvää autoa edes ajanut.

        Huomaa että et ole moisella ajanut, kokemuksesi jää vain videoiden katseluun. Ja ihan turha alkaa inttää vastaan. RS:ssä on 10 x parempi ohjaus kuin esim. E92 330i:ssä jota olen myös kokeillut.

        Olen ennenkin huomannut että tällä palstalla fanaatikkobemaristien on vaikea myöntää faktoja.


      • Erhe
        RS:llä ajanut kirjoitti:

        Huomaa että et ole moisella ajanut, kokemuksesi jää vain videoiden katseluun. Ja ihan turha alkaa inttää vastaan. RS:ssä on 10 x parempi ohjaus kuin esim. E92 330i:ssä jota olen myös kokeillut.

        Olen ennenkin huomannut että tällä palstalla fanaatikkobemaristien on vaikea myöntää faktoja.

        Hieno vitsi:"RS:ssä on 10 x parempi ohjaus kuin esim. E92 330i:ssä ..."

        No, toisaalta on aina mukavaa aloittaa uusi vuosi vitsejä lukemalla.


      • Itkettääkö?
        Erhe kirjoitti:

        Hieno vitsi:"RS:ssä on 10 x parempi ohjaus kuin esim. E92 330i:ssä ..."

        No, toisaalta on aina mukavaa aloittaa uusi vuosi vitsejä lukemalla.

        Tämä pitää näköjään paikkansa: "fanaatikkobemaristien on vaikea myöntää faktoja. "


    • --- ---

      Itse taasen odotan milloin pääsen eroon nykyisestä Bemaristani. Uusi auto (eri merkkinen) on tilattu ja BMW menee sitten vaihdossa liikkeeseen. Vielä pitäisi jaksaa reilut 3 kk odottaa. Odottavan aika on pitkä.

      • köyhillekäy

        Noinhan se usein köyhälle käy, hetken huumassa on ostettu velaksi kunnon laatuauto ja kun osarit lankeaa maksettavaksi, äkkiä kauppaan ja daciaa tilalle, niin saa pienemmät erät.


      • --- ---
        köyhillekäy kirjoitti:

        Noinhan se usein köyhälle käy, hetken huumassa on ostettu velaksi kunnon laatuauto ja kun osarit lankeaa maksettavaksi, äkkiä kauppaan ja daciaa tilalle, niin saa pienemmät erät.

        Missäs kohtaa sanoin että vaihdan halvempaan? Voitko osoittaa sen kohdan?


        Teiltä teineiltä puuttuu näköjään lukutaito. Älkää nukkuko koulussa!


    • joulupukki2222

      juuri ostin elämäni toisen bemun,on ollut yli 20 autoo kortti vuodesta -82on se bemu vaan niin hyvä ajaa ja koppa hyvän näköinen,ekalla ajoin 1.6kk ei ollu mitään vikaa,

    • ei vikaa ...

      Saakos bemun ostajat nahkahousut kaupan päälle?
      Varokaa ettei joku liimaannu persiisiin tuolla liikenteessä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe