BMW:n mittaristovalot

Jason102

jokos bimmeri on vaihtanut oranssit valot uusimmissa malleissa moderneihin valkoisiin? Itselle nuo oranssit mittaristovalot ovat olleet ostamisen este, kun ei kestä katsoa kappalaisen oranssia väriä aina autoillessa.

16

3205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jason102

      Pappamaisen... iPadilla ei aina osu kohdalleen näppäilyt sohvalta kirjoittaen... ;-)

    • ämmviis

      Miks hyvää vaihtaa huonoon?

    • No joo

      Luulin että uuden BMW:n ostamisen esteenä olisi ensimmäisenä raha, mutta ei näköjään. :o)

      • läpinäkyvää

        Niinhän se onkin. köyhä vain on äärimmäisen hyvä keksimään tekosyitä, miksi juuri se tuote, johon hänellä ei ole/tule koskaan olemaan rahaa ostaa, onkin niin huono etti sitä kannatakkaan ostaa. Sama kun kysyisi opiskelijalta: Mikset käy ravintolassa syömässä sisäfilettä, ja opiskelija vastaisi, no eihän se ole rahasta kiinni, mutta tonnikala-makaroonimössö on vaan niin paljon hienompaa ruokaa ja maistuu paremmalta, varsinkin kun sen tekee tarjous eineksistä.....


    • En osta bimmeriä

      koska siinä on vielä vanhanaikaiset ja halvanoloiset viisarinäyttöiset mittarit,vois luulla että täs merkis on jo tuulilasiin heijastettava mittaristo,mutta ei niin ei...todella onneton esitys...varmaan vielä vaijerikäyttöinen kierroslukumittarikin?

      • BMW535dAT

        Minulla on BMW ja siinä nopeus ja navigaattorin ohjeet näkyvät tuulilaisnäytössä.

        Rahalla saa, sitä ei köyhät ymmärrä.


      • Jason102
        BMW535dAT kirjoitti:

        Minulla on BMW ja siinä nopeus ja navigaattorin ohjeet näkyvät tuulilaisnäytössä.

        Rahalla saa, sitä ei köyhät ymmärrä.

        Hienoa, tämä käännettiin varallisuuskeskusteluksi mittariston valojen värin sijaan. Onhan se totta, että BMW:n osto vaatii rahaa, eikä kaikilla sitä ole riittävästi. Malliston alapää pienillä moottoreilla on varustelultaan ja fiilikseltään aika karua. Moni 1- ja 3-sarjalainen Suomessa taitaa mennä tähän kategoriaan. Sehän näissä sitten on hienoa, että rahalla saa lisävarusteina ominasuuksia ja fiilistä, jota muihin ei ehkä saa. Mutta rahallakaan et saa muuten niin sporttiseen ja dynaamiseen Buimuriin mielikuvan mukaisia mittaristovaloja.


      • lilpakka
        Jason102 kirjoitti:

        Hienoa, tämä käännettiin varallisuuskeskusteluksi mittariston valojen värin sijaan. Onhan se totta, että BMW:n osto vaatii rahaa, eikä kaikilla sitä ole riittävästi. Malliston alapää pienillä moottoreilla on varustelultaan ja fiilikseltään aika karua. Moni 1- ja 3-sarjalainen Suomessa taitaa mennä tähän kategoriaan. Sehän näissä sitten on hienoa, että rahalla saa lisävarusteina ominasuuksia ja fiilistä, jota muihin ei ehkä saa. Mutta rahallakaan et saa muuten niin sporttiseen ja dynaamiseen Buimuriin mielikuvan mukaisia mittaristovaloja.

        Mittaristonvalopolttimot voi vaihtaa/vaihdattaa vaikka sateenkaarenvärisiksi kuka niin haluaa, oli automerkki mikä hyvänsä. Eikä takuulla ole kallis operaatio. Eli lopultakin tämä on silkka varallisuuskysymys ja ennenkaikkea tyhjänpäiväinen aihe.


      • Vuosimalli?
        BMW535dAT kirjoitti:

        Minulla on BMW ja siinä nopeus ja navigaattorin ohjeet näkyvät tuulilaisnäytössä.

        Rahalla saa, sitä ei köyhät ymmärrä.

        Saksasta uitettu vanha 535:nen ei maksa enempää kuin uusi kolmonenkaan.


      • BMW535dAT
        Jason102 kirjoitti:

        Hienoa, tämä käännettiin varallisuuskeskusteluksi mittariston valojen värin sijaan. Onhan se totta, että BMW:n osto vaatii rahaa, eikä kaikilla sitä ole riittävästi. Malliston alapää pienillä moottoreilla on varustelultaan ja fiilikseltään aika karua. Moni 1- ja 3-sarjalainen Suomessa taitaa mennä tähän kategoriaan. Sehän näissä sitten on hienoa, että rahalla saa lisävarusteina ominasuuksia ja fiilistä, jota muihin ei ehkä saa. Mutta rahallakaan et saa muuten niin sporttiseen ja dynaamiseen Buimuriin mielikuvan mukaisia mittaristovaloja.

        Rahalla saa autoon kuin autoon mitä vain. Tosin etuvedon korvaaminen takavedolla taitaisi olla aika kallista. Tällä tavallahan kopperoonkin saisi hieman lisää ajo-ominaisuuksia

        Bimmeri on perusvarustuksella hyvä aihio, josta jokainen voi muokata haluamansa auton. Jollekin saattaa perusversiokin riittää.

        Oranssit valot ovat yöllä ajaessa paljon miellyttävämmät kuin valkoiset.


      • BMW535dAT
        Vuosimalli? kirjoitti:

        Saksasta uitettu vanha 535:nen ei maksa enempää kuin uusi kolmonenkaan.

        Eipä kai, alle 50 tonnia ja Saksasta sai oivan 2008-mallisen täydellisesti varustellun yksilön.

        Kelpaa ajella. Nyt 60tkm takana omaa ajoa ( 80 ostettaessa), joten ilmeisesti hyvä ostos.


      • BMW535dAT
        Vuosimalli? kirjoitti:

        Saksasta uitettu vanha 535:nen ei maksa enempää kuin uusi kolmonenkaan.

        Niin, ja Saksasta "uitettu" kolmonen on vielä halvempi.


      • Juu,aivan
        lilpakka kirjoitti:

        Mittaristonvalopolttimot voi vaihtaa/vaihdattaa vaikka sateenkaarenvärisiksi kuka niin haluaa, oli automerkki mikä hyvänsä. Eikä takuulla ole kallis operaatio. Eli lopultakin tämä on silkka varallisuuskysymys ja ennenkaikkea tyhjänpäiväinen aihe.

        Eikös se BMW ole vähän sellainen sateenkaariporukan merkki?


    • Jason102

      yllä mittariston valojen väri on yksi tärkeimmistä asioista autossa sisätiloissa, silmille että ihan esteettisestikin. Kuka keskusteluun osallistujista haluaisi Bemariinsa oranssit vilkut eteen ja taakse valojen yhteyteen, sekä eteen vielä kylkipelteihin? Niinpä, ei kukaan. Eihän noi Volvotkaan hyvältä näytä oransseilla vilkuilla.

      Kojelaudan purkaminen ja lamppujen vaihtaminen ei taida kuitenkaan olla ihan halpa operaatio.

      Oranssin valon sopivuus silmiin pimeällä parhaiten on tosi juttu silloin kun puhutaan katuvaloista.

      Tosin ei tuo Volvonkaan tapa toteuttaa mittaristovalot V60:ssa ole kovin hieno, vaikka käyttävätkin valkoista valoa. V60:ssa käyttävät kahta lediä, jotka ovat sijoitettu mittariston lippaan. Eli mittaristo ei ole taustavalaistu, vaan "kattovalaistu".

      • Värisokee

        Mitä halvatun väliä on mittarivalojen värillä? Autolla ajetaan ja värielämykset katselen telkkarista...


    • sateenkaari vihjaus

      yllättävän paljon onneton aloitusprovo saa aikaan kirjoituksia, ja tosi fiksuja sellaisia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe