jokos bimmeri on vaihtanut oranssit valot uusimmissa malleissa moderneihin valkoisiin? Itselle nuo oranssit mittaristovalot ovat olleet ostamisen este, kun ei kestä katsoa kappalaisen oranssia väriä aina autoillessa.
BMW:n mittaristovalot
16
3205
Vastaukset
- Jason102
Pappamaisen... iPadilla ei aina osu kohdalleen näppäilyt sohvalta kirjoittaen... ;-)
- ämmviis
Miks hyvää vaihtaa huonoon?
- No joo
Luulin että uuden BMW:n ostamisen esteenä olisi ensimmäisenä raha, mutta ei näköjään. :o)
- läpinäkyvää
Niinhän se onkin. köyhä vain on äärimmäisen hyvä keksimään tekosyitä, miksi juuri se tuote, johon hänellä ei ole/tule koskaan olemaan rahaa ostaa, onkin niin huono etti sitä kannatakkaan ostaa. Sama kun kysyisi opiskelijalta: Mikset käy ravintolassa syömässä sisäfilettä, ja opiskelija vastaisi, no eihän se ole rahasta kiinni, mutta tonnikala-makaroonimössö on vaan niin paljon hienompaa ruokaa ja maistuu paremmalta, varsinkin kun sen tekee tarjous eineksistä.....
- En osta bimmeriä
koska siinä on vielä vanhanaikaiset ja halvanoloiset viisarinäyttöiset mittarit,vois luulla että täs merkis on jo tuulilasiin heijastettava mittaristo,mutta ei niin ei...todella onneton esitys...varmaan vielä vaijerikäyttöinen kierroslukumittarikin?
- BMW535dAT
Minulla on BMW ja siinä nopeus ja navigaattorin ohjeet näkyvät tuulilaisnäytössä.
Rahalla saa, sitä ei köyhät ymmärrä. - Jason102
BMW535dAT kirjoitti:
Minulla on BMW ja siinä nopeus ja navigaattorin ohjeet näkyvät tuulilaisnäytössä.
Rahalla saa, sitä ei köyhät ymmärrä.Hienoa, tämä käännettiin varallisuuskeskusteluksi mittariston valojen värin sijaan. Onhan se totta, että BMW:n osto vaatii rahaa, eikä kaikilla sitä ole riittävästi. Malliston alapää pienillä moottoreilla on varustelultaan ja fiilikseltään aika karua. Moni 1- ja 3-sarjalainen Suomessa taitaa mennä tähän kategoriaan. Sehän näissä sitten on hienoa, että rahalla saa lisävarusteina ominasuuksia ja fiilistä, jota muihin ei ehkä saa. Mutta rahallakaan et saa muuten niin sporttiseen ja dynaamiseen Buimuriin mielikuvan mukaisia mittaristovaloja.
- lilpakka
Jason102 kirjoitti:
Hienoa, tämä käännettiin varallisuuskeskusteluksi mittariston valojen värin sijaan. Onhan se totta, että BMW:n osto vaatii rahaa, eikä kaikilla sitä ole riittävästi. Malliston alapää pienillä moottoreilla on varustelultaan ja fiilikseltään aika karua. Moni 1- ja 3-sarjalainen Suomessa taitaa mennä tähän kategoriaan. Sehän näissä sitten on hienoa, että rahalla saa lisävarusteina ominasuuksia ja fiilistä, jota muihin ei ehkä saa. Mutta rahallakaan et saa muuten niin sporttiseen ja dynaamiseen Buimuriin mielikuvan mukaisia mittaristovaloja.
Mittaristonvalopolttimot voi vaihtaa/vaihdattaa vaikka sateenkaarenvärisiksi kuka niin haluaa, oli automerkki mikä hyvänsä. Eikä takuulla ole kallis operaatio. Eli lopultakin tämä on silkka varallisuuskysymys ja ennenkaikkea tyhjänpäiväinen aihe.
- Vuosimalli?
BMW535dAT kirjoitti:
Minulla on BMW ja siinä nopeus ja navigaattorin ohjeet näkyvät tuulilaisnäytössä.
Rahalla saa, sitä ei köyhät ymmärrä.Saksasta uitettu vanha 535:nen ei maksa enempää kuin uusi kolmonenkaan.
- BMW535dAT
Jason102 kirjoitti:
Hienoa, tämä käännettiin varallisuuskeskusteluksi mittariston valojen värin sijaan. Onhan se totta, että BMW:n osto vaatii rahaa, eikä kaikilla sitä ole riittävästi. Malliston alapää pienillä moottoreilla on varustelultaan ja fiilikseltään aika karua. Moni 1- ja 3-sarjalainen Suomessa taitaa mennä tähän kategoriaan. Sehän näissä sitten on hienoa, että rahalla saa lisävarusteina ominasuuksia ja fiilistä, jota muihin ei ehkä saa. Mutta rahallakaan et saa muuten niin sporttiseen ja dynaamiseen Buimuriin mielikuvan mukaisia mittaristovaloja.
Rahalla saa autoon kuin autoon mitä vain. Tosin etuvedon korvaaminen takavedolla taitaisi olla aika kallista. Tällä tavallahan kopperoonkin saisi hieman lisää ajo-ominaisuuksia
Bimmeri on perusvarustuksella hyvä aihio, josta jokainen voi muokata haluamansa auton. Jollekin saattaa perusversiokin riittää.
Oranssit valot ovat yöllä ajaessa paljon miellyttävämmät kuin valkoiset. - BMW535dAT
Vuosimalli? kirjoitti:
Saksasta uitettu vanha 535:nen ei maksa enempää kuin uusi kolmonenkaan.
Eipä kai, alle 50 tonnia ja Saksasta sai oivan 2008-mallisen täydellisesti varustellun yksilön.
Kelpaa ajella. Nyt 60tkm takana omaa ajoa ( 80 ostettaessa), joten ilmeisesti hyvä ostos. - BMW535dAT
Vuosimalli? kirjoitti:
Saksasta uitettu vanha 535:nen ei maksa enempää kuin uusi kolmonenkaan.
Niin, ja Saksasta "uitettu" kolmonen on vielä halvempi.
- Juu,aivan
lilpakka kirjoitti:
Mittaristonvalopolttimot voi vaihtaa/vaihdattaa vaikka sateenkaarenvärisiksi kuka niin haluaa, oli automerkki mikä hyvänsä. Eikä takuulla ole kallis operaatio. Eli lopultakin tämä on silkka varallisuuskysymys ja ennenkaikkea tyhjänpäiväinen aihe.
Eikös se BMW ole vähän sellainen sateenkaariporukan merkki?
- Jason102
yllä mittariston valojen väri on yksi tärkeimmistä asioista autossa sisätiloissa, silmille että ihan esteettisestikin. Kuka keskusteluun osallistujista haluaisi Bemariinsa oranssit vilkut eteen ja taakse valojen yhteyteen, sekä eteen vielä kylkipelteihin? Niinpä, ei kukaan. Eihän noi Volvotkaan hyvältä näytä oransseilla vilkuilla.
Kojelaudan purkaminen ja lamppujen vaihtaminen ei taida kuitenkaan olla ihan halpa operaatio.
Oranssin valon sopivuus silmiin pimeällä parhaiten on tosi juttu silloin kun puhutaan katuvaloista.
Tosin ei tuo Volvonkaan tapa toteuttaa mittaristovalot V60:ssa ole kovin hieno, vaikka käyttävätkin valkoista valoa. V60:ssa käyttävät kahta lediä, jotka ovat sijoitettu mittariston lippaan. Eli mittaristo ei ole taustavalaistu, vaan "kattovalaistu".- Värisokee
Mitä halvatun väliä on mittarivalojen värillä? Autolla ajetaan ja värielämykset katselen telkkarista...
- sateenkaari vihjaus
yllättävän paljon onneton aloitusprovo saa aikaan kirjoituksia, ja tosi fiksuja sellaisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483