Joka aina tulee tosi puhdistetun kautta joka on joutunut Jumalan Voimasta ja Pyhän Hengen läsnäolosta valtavan kirpeän synnintunnon kautta vauhkon ja epätoivon tilaan. Tämä tila ja ainoa joka ajaa ihminen Ristille hankimaan Jeesuxen Veri joka puhdistaa hänet niin että Herätyxen Voima voi koskettaa hänet ja jokainen ihan jokaisen joka tulee lähelle tällaisen ihminen jonka kautta virtaa puhdas vesi joka koskettaa jokaisen joka lähelle tulee ja saa hänet synymään uudesti...
Rukoilemme Herätystä !! Kiitos Herra että kohta annat Herätystä...
Me tarvitsemme Herätystä !!
121
347
Vastaukset
- Jumalan lapsi
Eipä taida olla oikein rukoilla herätystä, kun Suomen puolesta on ehdottoman tärkeää rukoilla.
Kyllähän Jumala voi herätyksenkin antaa, vaan kun Suomi tarvii uskovia rukoilijoita ensimmäiseksi Suomen kansan puolesta, joka on todella vaikeiden tai suoraan sanottuna katastrofin tilalla.
Meidän tulee mieluummin rukoilla rukoilijoita, jotka rukoilee koko ajan Suomen puolesta sellaista rukousrintamaa.
Jos vielä Jumala antaisi armonsa maamme ylle. Jumalla on yksin valta, valta antaa ja valta ottaa. Herra armahda meitä ja herätä uskovat rukoustaisteluun. Amen. siunausta.Oletko koskaan lukenut kirjoja jossa kerrotaan mitä todella on tapahtunut kun Uskovat on rukoillut Herätystä niinkauan kunnes se on todella tullut? Juuri sitä puhdistusta on sitten on tapahtunut sille kansalle sitten missä Herätys on laskenut ja kansa on saanut puhdistua. Suosittelen Herätyxien aikoja kertovísta kirjoista sinulle ...
Vain Uusi Herätyxen aalto jossa on valtava synnintunto ja joka puhdistaa Suomen kansa on pelastus tälle saastunut kansa. Oikein sä kyllä olet arvioinut Suomen tila.- åybld
Jeesus rukoili näin:
Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle. - Herätys alkaa
savonarola kirjoitti:
Oletko koskaan lukenut kirjoja jossa kerrotaan mitä todella on tapahtunut kun Uskovat on rukoillut Herätystä niinkauan kunnes se on todella tullut? Juuri sitä puhdistusta on sitten on tapahtunut sille kansalle sitten missä Herätys on laskenut ja kansa on saanut puhdistua. Suosittelen Herätyxien aikoja kertovísta kirjoista sinulle ...
Vain Uusi Herätyxen aalto jossa on valtava synnintunto ja joka puhdistaa Suomen kansa on pelastus tälle saastunut kansa. Oikein sä kyllä olet arvioinut Suomen tila.Hilja Aaltonen ennustaa herätyksen alkavan kirkosta. Kiitos Jumalalle, että saame nähdä vielä yhden herätyksen tilan Suomen kansassa. Vielä suomalaisetkin etsivät Jumalan mieltä, mutta tuo herätyksen aika on kovin lyhykäinen. Olen verranut kirkon ja vapaan seurakunnan puhujia ja täytyy sanoa, että kirkon puhujissa on sitä, mitä kansa tarvitsee herätäkseen parannuksen teon tarpeellisuuteen.
- body
Se olisi jo herätystä jos kristityt toteuttaisivat Jeesuksen kehoitusta,
" RAKASTA LÄHIMMÄISTÄ KUIN ITSEÄSI.." sekä
" LAUPEUTTA MINÄ TAHDON ENKÄ UHRIA.."
sillä siinä evankeliumi realisoituisi käytännön elämään ja kristillinen tärkeily loppuisi.Tuo ei ole Herätystä vaan sen seurausta elikä ne hedelmät jotka tulevat jos ihminen joutuu hakeutumaan ristille saavansa apua synnintuntoa vastaan.
- In His name
Body 24.12.2011 19:09
Jos vastasyntynyt TAI muuten vaan lihallinen, tuttipullokristitty, (joita on paljon Suomessakin), yrittäisi noudattaa kehoitustasi lihassa, sehän olisi yhtä soopaa, ilman Jumalan Pyhää Henkeä, sillä hän ei pysty rakastamaan edes itseään oikein, saati sitten muita puupennin vertaa.
Laupeutta häneltä ei löydy, muuten kun kenties lihassa. Eikä LIHA mitään hyödytä. - body
savonarola kirjoitti:
Tuo ei ole Herätystä vaan sen seurausta elikä ne hedelmät jotka tulevat jos ihminen joutuu hakeutumaan ristille saavansa apua synnintuntoa vastaan.
"savonarola"
siinä olisi jo herätystä tarpeeksi, sillä täällä ajassa ei ole tarkoituskaan pilvissä kävellä. - body
In His name kirjoitti:
Body 24.12.2011 19:09
Jos vastasyntynyt TAI muuten vaan lihallinen, tuttipullokristitty, (joita on paljon Suomessakin), yrittäisi noudattaa kehoitustasi lihassa, sehän olisi yhtä soopaa, ilman Jumalan Pyhää Henkeä, sillä hän ei pysty rakastamaan edes itseään oikein, saati sitten muita puupennin vertaa.
Laupeutta häneltä ei löydy, muuten kun kenties lihassa. Eikä LIHA mitään hyödytä." in His name"
onko joku nähnyt että täällä kuljetaan hengessä. ei varmaan ole, sillä me elämme lihassa ja tämä LIHA EI PYHITY, ja se on ihan sata varma se.
hengessä höyrähtäneitä on jo turhankin paljon.
Täällä ajassa toimitaan ajallisten lakien lainalaisuudessa. ,
Jos täällä ei pysty toista rakastamaan, toista hyväksymään, niin siihen ei sitten mikään muukaan auta. - In His name
body kirjoitti:
" in His name"
onko joku nähnyt että täällä kuljetaan hengessä. ei varmaan ole, sillä me elämme lihassa ja tämä LIHA EI PYHITY, ja se on ihan sata varma se.
hengessä höyrähtäneitä on jo turhankin paljon.
Täällä ajassa toimitaan ajallisten lakien lainalaisuudessa. ,
Jos täällä ei pysty toista rakastamaan, toista hyväksymään, niin siihen ei sitten mikään muukaan auta.body,
Merkillistä että et ymmärtänyt mitä tarkoitin? Oletko ollenkaan uudestisyntynyt uskossa, nimittäin jos olisit, ymmärtäisit mitä tarkoitin.
No jokatapauksessa uskovalla ihmisellä on siis mahdollisuus elää joko ihan vaan luonnollisen mielensä hallinnassa (lihassaan) tai sitten rukoilla Isää Jumalaa Jeesuksen nimessä ja näin saada aktivoitua hengessään olevan Pyhän Hengen.
Ymmärsitkö nyt? jos et, sinulla on yksi ja paha ongelma - et ole uudestisyntynyt. body kirjoitti:
"savonarola"
siinä olisi jo herätystä tarpeeksi, sillä täällä ajassa ei ole tarkoituskaan pilvissä kävellä.* Herätyksen tulee aina alkaa seurakunnasta, uskovien puhdistuminen synnistä, ja se antaa sille paikkakunnalle Jumalan pelon, joka ajaa ihmiset Jumalan luo, ja Pyhä Henki johdattaa Jeesuksen luo puhdistumaan ja uudestisyntymään Kristuksen veressä ja siitä uskovien kasteelle ja liittymään seurakuntaan, Kristuksen ruumiiseen.
* Herätyksen Henki on vuodatettu jo ensimmäisenä helluntaina, Hänet vaan tulee saada mukaan uskovien itsekkään elämän tilalle, antautua ja uskoa Jeesuksen kautta, että Pyhä Henki on ainut toimiva "elin", joka voi seurakuntaa kasvattaa, sekä Kristukseen, että lukumääräisesti.
- Jumalan lapsi
Olen lukenut kirjoja joissa uskovat ovat rukoilleet herätystä ja niin on todella tapahtunut.
Mutta ota huomioon tämä aika jolloin meidän kuuluu rukoilla enemmän maamme puolesta.
Tietenkin rukoilemme samalla rakkaidemme ja läheistemme puolesta. Emme me saa heitäkään unohtaa, tänne synnin ja pahuuden maailmaan.
Onhan jo känyt niinkin, että veli nousee veljeään vastaan ja sisko sikoaan vastaan.
Eli omassa lähipiirissäni aletaan puhumaan pahaa uskovista eikä välitetä enää, itse olen joutunut sen kokemaan.
Eli olen siinä tilanteessa nyt, mutta Jumalani auttakoon, pelastakoon ja parantakoon kyseisen henkilön.
Tuntuu vaan vaikealta, kun on läheinen kyseessä ja olen saanut vihat ja haukut päälleni. Kaiken minkä kärsin, kärsin Jeesukseni tähden.
Eli uskovia aletaan vihata ja viha alkaa omasta perhekunnasta.
Olen yrittänyt rukoilla hänen puolestaan, mutta tuntuu kuin seinä nousisi vastaan. Ennen pystyin rukoilemaan, en tiedä miksi en enää voi rukoilla ikäänkuin jokin este olisi välissä.
Kuitenkin pystyn rukoilemaan toisten puolesta, on kuitenkin muutama harva jonka puolesta en voi tai osaa rukoilla.
Onko ne ihmiset paatuneita ettei rukous toimi Jumala yksin tietää.
Jumalani auta näitä ihmisiä. Sinun tahtosi Jumalani on paras meille kaikille.
Tapahtukoon kaikessa sinun tahtosi Jumalani eikä minun. Amen.siunaustaHyviä ajatuxia on sulla kumminkin ,, vaikka et ymmärrä mikä pelastus Herätys on maalemme,
Sitä kyllä on suuri huoli ja murhe ettei voi rukoila jonkun puolesta mikä olen ite kokenut ! Me tiedämme että joskus on ihmiset ylittäneet rajan ja silloin ei ole enää mitään tehtävissä, Mutta meillä voi myöskin olla itellä omassa elämässä antexiantamattomuutta ja silloin estämme ite rukousta.- Gb
Mitä muuta maamme ja kansan puolesta voi rukoilla, kuin suurta herätystä?
Ei mikään muu voi pelastaa. Jatkoaikaa syntiselle ei kannata rukoilla, vaan synnin tuntoa. Miksikä se synti pitemmästä ajasta muutuu, yleensä vain pahenee. Sovintotyön armoa ja voimaa, sitä me kaikki tarvitsemme. Kiitos ja kunnia Herralle! - Parannuksen armoa
savonarola kirjoitti:
Hyviä ajatuxia on sulla kumminkin ,, vaikka et ymmärrä mikä pelastus Herätys on maalemme,
Sitä kyllä on suuri huoli ja murhe ettei voi rukoila jonkun puolesta mikä olen ite kokenut ! Me tiedämme että joskus on ihmiset ylittäneet rajan ja silloin ei ole enää mitään tehtävissä, Mutta meillä voi myöskin olla itellä omassa elämässä antexiantamattomuutta ja silloin estämme ite rukousta.Irti uskonnon kaavoista. Irti vääristä asenteista...( mielensynneistä), irti helma-
synnistä, irti paheista... Parannuksen armo johtaa aina herätykseen... totuuteen ja onneen sekä iloon.
Kaikki lähtee Jumala suhteesta, miten voimme tehdä Jumalan tahdoa, jos emme kuulu Pyhän Hengen ääntä? Tai mitä hyötyä on juosta omassa voimassa tai missä sattuu ja/tai väärillä motiiveilla tai jopa tehdä asioita vastoin Jumalan sanaa?
Hyvä elämän todistus yhdessä Jumalan sanan mukaisen julistuksen kanssa, mikä lähtee tietenkin rukouksen ja Jumalan rakkauden pohjalta ei voi jättää ketään kylmäksi.
- savis rajoilla varti
Herätyxien aikoja oli viime sodat..tarvitaanko taas sota? tai joku muu katastrofi
- Jumalan lapsi
Kyllähän minä tiedän mikä pelastus olisi herätys maallemme. Mutta miten voi tulla mitään herätystä, kun synti on suureksi tullut.
Jopa uskovat nukkuvat eivätkä näe tianteen vakavuutta.
Uskovien olisi pitänyt alkaa rukoilemaan voimallisesti herätystä jo aiemmin.
Nyt kun tilanne on vakava uskovat alkaa heräilemään unesta.
Kaikki rukoilemaan Suomen puolesta, josko Jumala vielä antaisi maallemme armon aikaa.
Tehdä parannusta, jonka pitäisi alkaa meistä jokaisesta itsestämme ensimmäisenä ja sitten toisista, niin kuin meidän tulee rukoilla.
Olen antanut hänelle anteeksi ja pyytänyt itse anteeksi, joten ei pitäisi olla siitä kiinni miksi rukous ei toimi hänen kohdallaan.
Siunattua Joulunpyhää.Miten voi tulla mitään Herätystä , kun synti on suureksi tullut. Jopa uskovat nukkuvat eivätkä näe tianteen vakavuutta.
Herätys on tullut kun joku on rukoillut kestävinä taukomatta yötä päivä niin Jumala on vastannut ja antanut Herätystä joka on koskettanut nukkuvia uskovia..
Mutta sinä joka on hereillä on mahdollisuus vaikuttaa ja rukoilla niinkuin se joka Uskoo että Jumala kuule rukouxen ja antaa ihanan Herätyxen.
Minä taas olen niin epäonnistunut ja sanon että on minun syy ettei on jo Herätystä koska en ole rukoillut niinkuin rukoilla pitää. Annathan anteexi ????
Miten moni on mennyt helvettiin kun olen ollut laiska enkä rukoillut yötä päivä?
- Jumalan lapsi
Kyllähän meidän kuuluu myös herätystä rukoilla, jos herätys tulisi olisi enemmän rukoilijoita.
Et sinä enkä minä voi syyttää itseämme miksi ei herätystä ole jo tullut.
Jumala yksin tietää.
Suomen uskovien pitäisi enemmän rukoilla kuin keksiä muuta tekemistä.
Pyydetään Jumalalta rukouksen henkeä ja voimaa rukouksiin, uskon rukous voi paljon, kun emme epäile mitä rukoilemme, vaan uskomme rukouksen voimaan.
Et sinä voi etkä saa itseäsi syyttää laiskaksi rukoilijaksi, ja siihen miten moni on mennyt hel------n, kun et voi tietää, miten moni on päässyt uskon tielle vaikka elämänsä viime hetkilläkin on voinut pelastua.
Joiden puolesta olet rukoillut.
Jumala yksin tietää.
Sitäpaitsi Taivaassa on kohtaamme sellaisia ihmisiä joiden emme olisi osanneet olevan siellä ja sieltä puuttuu sellaisia joiden olisimme uskoneet sinne päässeen.
siunaustaKyllä mä voin syyttä itseäni ja sen teen ihan omalla luvalla !! En minä Jumala pistä vastuuseen mix ei Herätystä on jo tullut. Ei voi kuitata että Jumala yxin tietää ja niin pois päin. Me olemme vastuussa lähimmäisistä ja mihin ne ovat menossa. Helposti voin Raamatusta näyttä mitä Raamattu sanoo perixiantamattomasta rukouxesta ja mitä semmoinen saa aikaisexi. Elikä olen syyllinen Jumala armahtakoon minua.. !!!!
- Rohkaisevaa savis !
savonarola kirjoitti:
Kyllä mä voin syyttä itseäni ja sen teen ihan omalla luvalla !! En minä Jumala pistä vastuuseen mix ei Herätystä on jo tullut. Ei voi kuitata että Jumala yxin tietää ja niin pois päin. Me olemme vastuussa lähimmäisistä ja mihin ne ovat menossa. Helposti voin Raamatusta näyttä mitä Raamattu sanoo perixiantamattomasta rukouxesta ja mitä semmoinen saa aikaisexi. Elikä olen syyllinen Jumala armahtakoon minua.. !!!!
Saviksen tekstiksi aivan HÄMMÄSTYTTÄVÄÄ ja todella PYSÄHDYTTÄVÄÄ.
Toivo ei ole vielä mennyt. - Rivka
Rohkaisevaa savis ! kirjoitti:
Saviksen tekstiksi aivan HÄMMÄSTYTTÄVÄÄ ja todella PYSÄHDYTTÄVÄÄ.
Toivo ei ole vielä mennyt.Katsos Savis on muuttunut ystävällisemmäksi, kun hän on saanut eräiltä kannustusta eikä aina vaan haukkuja.
Minä olen ainakin halunnut kannustaa häntä silloin kun hän on puhunut asiaa, hän on varmasti yksinäinen, kuten moni meistä - itsekin olen usein sitä ja hänkin haluaisi edes joskus ystävällisyyttä osakseen, kuten me kaikki.
Olen vaan huomannut, että hän saa kritiikkiä paljon osakseen. Se ei ole oikein, meidän pitää kannustaa toinen toistamme. Olemmehan suurin osa ainakin uskovia veljiä ja sisaria Herrassa. Siunausta teille kaikille rakkaat palstalaiset. Rivka kirjoitti:
Katsos Savis on muuttunut ystävällisemmäksi, kun hän on saanut eräiltä kannustusta eikä aina vaan haukkuja.
Minä olen ainakin halunnut kannustaa häntä silloin kun hän on puhunut asiaa, hän on varmasti yksinäinen, kuten moni meistä - itsekin olen usein sitä ja hänkin haluaisi edes joskus ystävällisyyttä osakseen, kuten me kaikki.
Olen vaan huomannut, että hän saa kritiikkiä paljon osakseen. Se ei ole oikein, meidän pitää kannustaa toinen toistamme. Olemmehan suurin osa ainakin uskovia veljiä ja sisaria Herrassa. Siunausta teille kaikille rakkaat palstalaiset.Lämmitti paljon sun kannustamisesta !!! Ole siunattu !!!!
- olettko kokeilleet
paastoa?
tässä ketju aiheesta, lukekaa!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10304913 Olen.
Tämän päivän keskustelusta näemme selvästi että tarvitsemme voimakkaan Herätyxen joka on ainoa toivoa muutoxeen ja monien uskovien pääsyy taivaaseen ..
- sibicort
Rukoilkaa te vaan herätystä ihan rauhassa. Ihminen ei voi kuitenkaan "herätä" ennekuin on siihen valmis, ja siihen voi mennä satoja elämiä jälleensyntymien muodossa. Sielu puhdistuu aina hiukan uudessa jälleensyntymässä ja oppii vaikeuksien kautta. Jokainen ihmissielu on kuitenkin itse valinnut omat oppiläksynsä jokaisessa jälleensyntymässä. Jopa sen olet itse valinnut, että olet uskovainen kristitty tässä elämässäsi. Sillä on ikuiselle sielullesi tässä elämässä jokin tärkeä merkitys, jonka ymmärrät vasta kun olet jättänyt kuolevan ruumiisi.
Jokainen meistä ihmissieluista on Jumalalle tärkeä, eikä uskolla tai uskonnolla ole mitään tekemistä sen kanssa, kuka on Jumalalle rakas.
Meille on annettu vapaa tahto. Vapaa tahto tarkoittaa myös sitä, että mitä ikinä valitsetkin, se ei ole rangaistavaa Jumalan taholta. Jumala ei rankaise, ei heitä helvettiin, eikä tee muutakaan jumalatonta. Jumala on täydellinen, ehdoton rakkaus, eikä siihen kuulu rankaisu.
Herätystä minäkin toivon. Toivon että ihmiset näkisivät jokaisessa ihmisessä lähimmäisen - itsensä. Näin menetellen ei tule tarvetta ketään käännyttää, koska kukaan ei voi kääntyä jokun toisen toimesta. Herätys tapahtuu aina sisäisesti, eikä siihen voi ulkopuolinen ihminen vaikuttaa.
Rukoilkaa jokaisen ihmisen puolesta aivan kuin rukoilisitte itsenne puolesta. Rukoilkaa rakkautta itselle ja muille.
Rukoilkaa rauhaa ja suvaitsevaitsuutta jokaiselle.
Älkää pelätkö kenenkään sielun puolesta, sillä jokainen sieli on turvassa Jumalan kämmenellä, eikä sielulle voi tapahtua mitään pahaa.- Rivka
Sibicort 27.12.2011 10:07
Kuule Sibicort, olet enemmän kun harhassa. Mielipiteesi perustuvat itämaiseen karman lakiin, budhalaisuuteen ja hindulaisuuteen, eivät mitenkään kristilliseen uskoon. Sinun jumalasi ei ole kristinuskon Jumala vaan buddha tai joku niistä miljoonista intialaisten epäjumalista.
Raamattu sanoo, että jollei usko Jeesukseen ja anna elämäänsä kokonaan Jeesukselle, menee helvettiin - Erityisesti Jeesus Kristus puhui erittäin paljon helvetistä, enemmän kuin rakkaudesta Uudessa Testamentissa.
Tämä on kuitenkin kristittyjen ja helluntalaisten ketju, joten menepäs sinne itämäisten uskontojen ketjulle, kiitos!!!
- Saviksen sekopilut
Mitenkäs paljon sinä Savonarola olet tällä välin välittänyt huumeita narkkareille. On vissiin pitänyt kiirettä näin joulun aikoihin! Vai mitä?
- Kohtuus kaikessa
Vai Savonarola kaupitellut huumeita - Aika suuri syytös Savonarolaa kohtaa - kuinka perustelet sen?
Etkö käsitä, että hän on ulkomaalainen ja siksi kirjoittaa vähän huonoa Suomen kieltä tänne? Taidat itse olla huumeissa?
Kyllä saatana näköjään tietää hyvin mitä Herätystä tois Suomen Kasnalle jos joku rukoilisi perixiantamattomasti.. Melkkoinen hyökkäysaalto palstalla menossa....
Melkoinen hyökkäysaalto,,, joopa joo.......
HERÄTYS SAA TUHOUTETTU VÄÄRÄT RAKENNUSAIHEET IHMISISSÄ
- Jumalan lapsi
Ja mitähän sinä halusit todistaa tuolla säälittävällä, etäisesti suomen kieltä muistuttavalla karmealla "TeiniX" räpellykselläsi? Senkö että olet onneton jälkeenjäänyt, jonka ei olisi kannattanut jättää kaikkia kouluja kesken ja joka ei osaa ajatella? Aapiskukko ei ole saatanan ruumillistuma, mutta Lestadiolaiset ovat.
Rakas joka minä niin rakastan ja iloitsen että olet tullut palstalle !! Jeesus joka rakastaa sua niin paljon enemmän voi antaa sullekin Rakkauden ja Hyvän mieleen jonka kautta voit rakastyaa jopa vihollinen eikä solvata noin ankarasti.. Ota vastaan Jeesus ajoissa niin pääset niin paljon helpommin ja saat elää ihmisarvoisen kunnollisen ihmisten elämä..
- Ei väellä eikä voima
savonarola kirjoitti:
Rakas joka minä niin rakastan ja iloitsen että olet tullut palstalle !! Jeesus joka rakastaa sua niin paljon enemmän voi antaa sullekin Rakkauden ja Hyvän mieleen jonka kautta voit rakastyaa jopa vihollinen eikä solvata noin ankarasti.. Ota vastaan Jeesus ajoissa niin pääset niin paljon helpommin ja saat elää ihmisarvoisen kunnollisen ihmisten elämä..
Savonarolallahan sitä rakkuatta ja hyvää mieltä ei ole laisinkaan. On aina huutamassa, mesoamassa ja nimittelemässä muita. Narsistisesti ihailee itseään. Ei ole kokenut uudestisyntymistä, vaan koettaa päästä taivaaseen omien tekojensa perusteella. savonarolan puun hedelmät ovat, viha, rakkaudettomuus, huuto, herjaus, katkeruus, kateellisuus, valehteleminen, muitten nimitteleminen. Ja tällaisenjhan ei ole totisesti Jeesuksen opetuslapsi vaan ommavahurskaudessa elävä teeskentelijä!
- Jumalan lapsi
Kuka mun nimimerkin takaa kirjoittaa tuollaista saastaa.
Jeesuksen nimessä ja Pyhässä Veressä lopeta.
En itse käytä tuollaista kieltä.
Jumalani miksi auta ja siivoa Jeesuksen nimessä
nämä sivustot.Amen. siunausta - Jumalan lapsi
Minä en ole tuon saastan kirjoittaja.
- Jumalan lapsi
Jumalan lapsi kirjoitti:
Minä en ole tuon saastan kirjoittaja.
Voi ei kumpikaan ei mennyt siihen mihin laitoin.
Jeesus jokaista siunatkoon. Amen. Ei väellä eikä voima kirjoitti:
Savonarolallahan sitä rakkuatta ja hyvää mieltä ei ole laisinkaan. On aina huutamassa, mesoamassa ja nimittelemässä muita. Narsistisesti ihailee itseään. Ei ole kokenut uudestisyntymistä, vaan koettaa päästä taivaaseen omien tekojensa perusteella. savonarolan puun hedelmät ovat, viha, rakkaudettomuus, huuto, herjaus, katkeruus, kateellisuus, valehteleminen, muitten nimitteleminen. Ja tällaisenjhan ei ole totisesti Jeesuksen opetuslapsi vaan ommavahurskaudessa elävä teeskentelijä!
Onko todella uuskarismaattisen hengen tehnyt sua noin sokea ja sairas ettet näe mitä mä todella opetan ??
- Rivka
Jumalan lapsi,
Tuon "pyhän ostikkosi" alla tuli sitten sinulta aikamoisen rumaa tekstiä.
Miksi haukut Savista jälkeenjääneeksi? Antaa hänen olla, mitä on - Ei tuo x-kirjain ainakaan minua häiritse ja hänen Suomen kielensä ei ole täydellistä siksi, koska hän on ulkomaalainen.
Millä oikeudella haukut lestadiolaisia, mitä pahaa ovat sinulle tehneet? - Rivka
Jumalan lapsi kirjoitti:
Kuka mun nimimerkin takaa kirjoittaa tuollaista saastaa.
Jeesuksen nimessä ja Pyhässä Veressä lopeta.
En itse käytä tuollaista kieltä.
Jumalani miksi auta ja siivoa Jeesuksen nimessä
nämä sivustot.Amen. siunaustaHei sinä "todellinen" Jumalan lapsi
Minä jo ihmettelin tuota tekstin laatua, olin aiemmin lukenut sinulta rakkaudellista ja hyvin kristillistä tekstiä, vaan nytpä olikin joku napannut nikkisi ja kirjoitteli Saviksesta hävyttömyyksiä.
Törkeetä, että toisen nimissä kirjoitellaan härskejä tänne, saisit hävetä sinä nikkivaras!
Niinkuin näette niin kova on vastustus Herätystä vastaan ja vihollinen yritä tuhota sen ennenkuin se edes on lähtenyt liikelle !!!!!
Näin Uudenvuoden palvonnan keskellä on paikalla sanoa että me todella tarvitaan Herätystä ettei melkein kaikki hukkuu synnissä......
älkää unohtakoo ---> http://keskustelu.suomi24.fi/node/10335643
- prrrrrrrr
Heräää kuras,eikun saves on aamupuuron aika jo..!!!!!
prrrrrrrr kirjoitti:
Heräää kuras,eikun saves on aamupuuron aika jo..!!!!!
: ) Syödään sitten eikun rukoillaan !!
Ps. 30:5
(30:6) Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo.
Ps. 59:16
(59:17) Mutta minä veisaan sinun väkevyydestäsi ja riemuitsen aamulla sinun armostasi, sillä sinä olet minun linnani ja pakopaikkani minun hätäni päivänä.
Ps. 90:5
Sinä huuhdot heidät pois; he ovat kuin uni, ovat kuin ruoho, joka aamulla kukoistaa:
Ps. 90:6
aamulla se kasvaa ja kukoistaa, mutta illalla se leikataan ja kuivettuu.
Ps. 90:14
Ravitse aamulla meitä armollasi, suo meille iloa ja riemua kaikkina päivinämme.
Ps. 92:2
(92:3) aamulla julistaa sinun armoasi ja yön tullen sinun totuuttasi
No julistetaan ARMOA ---> että se on armollista tulla täysin Puhdas ja Pyhä : )
Tarvitaan Herätystä sen on viime aikojen keskustelut todella todistaneet...
- Tässä herätystä
Uskovat ovat nykyisin itsekkäitä ja vain omaansa etsiviä. Siunaukset ja mieleiset profetiat kiinnostavat. Herätystä kyllä rukoillaan, mutta samalla lampaat ovat hyljänneet laumansa heikommat jäsenet. Paimenetkaan ei heistä välitä. Rahat tosin kelpaa.
Eräs uskova vanhus oli ruuatta monta vuorokautta kotiavun joululoman aikana. Ei käynyt uskon sisaret eikä veljet tarjoamassa kauppa-apuaan, vaikka suurimmalla osalla on autot.
Monet vanhukset saavat huonon kuntonsa vuoksi olla yksin jos eivät pääse omin avuin seurakuntaan. Sitten tullaan röyhkeästi kysymään, tekisitkö testamentin seurakunnalle? Kaikki merkit viittaa Suomessa että uskovista on hyvin hyvin pieni joukko jotka pääsevät perille jos ei meille annetaan Suomeen voimakas synnintunto ...
Elikä Herätys !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- body
Mitä sillä " herätyksellä " tehdään elleivät uskikset osaa edes toisiaan rakastaa.??
Onko se vain hengellisen orgasmin etsimistä.?? ollaan pilvessä ja hurmoksissa.?? noinko se menee.
Herätystä on jo se, kun käy katsomassa yksinäisiä, sairaita ja vanhuksia, ei se muuta tarvitse. !! Katsos kun oikea Herätys tulee niin se saa uskovaiset herämään että hetkinen enhän mä Rakastaa Jumala enkä kukaan muukaan koska en tee Jumalan Tahtoa . Ja silloin joutuu Uskovaiset hirveään synnintuntoon ja juoxe apua Ristin Herralta !!!
Elikä apua hakemaan Ristin Herralta ja kun uskovaiset ovat saaneet avun ja Rakkauden Jumalalta niin silloin on sitten on myöskin mahdollista Rakastaa Uskonveljen ja sisaren myös..
Muistakaamme että me tarvitsemme oikea Herätystä kipeästi jonka olemme huomanneet keskusteluissa täällä syntisten uskovaisten kanssa.. Sellainen Herätys että on oxat pois ... Padam pox ja parannettu Uusi luomus !!!
Kyllä sellaisia ihania Jumalan Uskovia voi Jumala tehdä uskovista,, jotka kaikki ihaillee. Jokainen Uskova voi tulla ihanaan PUHDAS PYHÄ tai ihminen,,, jos vain saa niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin Valtavan synnintunnon että uskova on kipeä YÖTÖ PÄIVÄ KUNNES ANTAUTUU JUMALALLE,, kuin olis helvettin liekkijä sisässä rinnassa ja pelkkää niinkuin Jonathan Edvardisin elämänkerta kirjassa kerrotaan,, miten Pyhä Henki tuli ja näytti synnin ihmisille !!!
Rukoilkaamme SELLAINEN HERÄTYS SUOMEEN !!!!!- kiittjäjä
Kiitos Savonarola, että jaksat taistella totuuden puolesta.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En käsitä mitä tarkoitat Savis syntisellä uskovaisella. Uskovaiset EIVÄT ole syntisiä!!!! Syntisiä ovat uskosta osattomat!!!!
- Savis herää jo!
kiittjäjä kirjoitti:
Kiitos Savonarola, että jaksat taistella totuuden puolesta.
Paitsi, että taistelee totuutta vastaan! Eihän uskosta osaton voikaan taistella totuuden puolesta. Ainakaan hengellisellä rintamalla. Savonarolan opetukset ovat hyvin sekavia ja itse ihannoinnin narsismin synti ja ylpeyden synti näkyvät kovina kauas.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
En käsitä mitä tarkoitat Savis syntisellä uskovaisella. Uskovaiset EIVÄT ole syntisiä!!!! Syntisiä ovat uskosta osattomat!!!!
OLIHAN PIETARI USKOSSA JA MUUT OPETUSLAPSET JEESUXEN KANSSA JA TEKIVÄT SYNTIÄ MITÄ NAPA SIETI... ONNEX NE SAIVAT PELASTUA SENJÄLKEN KUN JEESUS OLI KUOLLUT RISTILLÄ !!!!!!!!!!!
Savis herää jo! kirjoitti:
Paitsi, että taistelee totuutta vastaan! Eihän uskosta osaton voikaan taistella totuuden puolesta. Ainakaan hengellisellä rintamalla. Savonarolan opetukset ovat hyvin sekavia ja itse ihannoinnin narsismin synti ja ylpeyden synti näkyvät kovina kauas.
Missäkö olen kehottanut uskosta osattomia taistella ?? Uskoville minä vedon että rukoilisivat synnintunto tälle hukkuvalle syntisellä sionia joka rypee ja porskuttelee sateessa ja toronton hiiiiiihhutteluissa ja nykimisissä..
- Savis herää jo!
savonarola kirjoitti:
Missäkö olen kehottanut uskosta osattomia taistella ?? Uskoville minä vedon että rukoilisivat synnintunto tälle hukkuvalle syntisellä sionia joka rypee ja porskuttelee sateessa ja toronton hiiiiiihhutteluissa ja nykimisissä..
Taitaa tuo torontolaisuus olla jo aika kaukana nykyisestä ajasta. Se oli aikansa elänyt hurmosliike vailla Raamatun mukaisuutta. Tuloksetkin näkyvät. Teko hurskaita on paljon, mutta todellista uudestisyntymistä ei koettu. Elämme viimeisissä ajoissa, joista Jeesus on sanonut; Kun Hän tulee niin löytyneekö uskoa maan päältä". Elämme näin vakavissa ajoissa. Synti tehdään lailliseksi jopa lain voimalla. Valvomattomat uskovaisetkin lankeavat synnin pauloihin. Mutta joka vahvana pysyy Kristuksessa loppuun saakka on pääsevä Taivaaseen ja Karitsan hääaterialle. Myöskin langenneella uskovaisella on lupa nousta ja tulla takaisin verilähteelle pyytämään syntejään anteeksi ja Jeesuksen veren puhdistettavaksi. Samoin syntiselle, joka kääntyy Jeesuksen puoleen on armo tarjolla ja hän pääsee myöskin voittajana perille!
Sinä savonarola olet vielä uskon ulkopuolella ja taistelet siis Jumalan Sanaa ja sen totuuksia vastaan! Et kuitenkaan voi ymmärtää Jumalan Sanaa, koska synti eroittaaa sinut Jeesuksesta. Sitten vasta kun ihminen ottaaa Jeesuksen vastaan peelastajanaan ja syntiensä sovittajana niin alkaa uskontien kulkeminen ja Raamatun ymmärtäminen. Joka syntinsä tunnustaa ja hylkää ne hänelle tapahtuu laupeus, sanotaan Jumalan Sanassa. Teepä sinäkin savonarola täys parannus elämässäsi ja ala kilvoitella uskon tiellä. Lopeta opettaminen, koska sinusta ei siihen ole, etkä uskosta omakohtaisesti osattomana voikaan olla Raamatun opettaja. Olet samanlainen kuin uudestisyntymätön pappi, joka tekee papin tehtävää vain leivän tähden! - Saviksen harhoja
savonarola kirjoitti:
OLIHAN PIETARI USKOSSA JA MUUT OPETUSLAPSET JEESUXEN KANSSA JA TEKIVÄT SYNTIÄ MITÄ NAPA SIETI... ONNEX NE SAIVAT PELASTUA SENJÄLKEN KUN JEESUS OLI KUOLLUT RISTILLÄ !!!!!!!!!!!
Kyllä tuli taas savonarolalta paksua lööperiä! Jos opetuslapset olisivat eläneet synnissä, niin totta ihmeessä Raamatussa olis siitä kerrottu. Taas tuli niitä savonararolan kuuluisia opetus harhoja ksapäin! Van kun savonarola ei ole uskossa, niin hän vääntää Raamatun sanomaa mieleisekseen , vaikka totuutta sanoissaan ei ole rahtuakaan!
- juupask
hohhoi
- hekottaaa
savonarola kirjoitti:
Aivan !! Me näemme että me tarvitaan Herätystä !!!!!!
Kyllä minustakin te tarvitsette herätystä :))))))))))))))))))))))))))))))
hekottaaa kirjoitti:
Kyllä minustakin te tarvitsette herätystä :))))))))))))))))))))))))))))))
Kiitos niin tarvitsemme !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : )
- Buddha_Arska
Emme me mitään herätystä tarvitse. Tarvitsemme ainoastaan oikeudenmukaisuutta. Niin uskovaiset kuin ns. uskomattomat ovat tänä päivänä kaikki läpensä epärehellisiä ja oman edun tavoittelijoita. Siitä kun pääsisimme pois, kaikki olisi paljon paremmin....
Buddha_ArskaJos saadan oikeudenmukaisesti niin kuolemme kaikki synteihiin mutta jos me saadaan armon kautta niin saamme Herätys joka muuttaa pahat suloisexi lampaixi sinutkin buddha_arska !!!
savonarola kirjoitti:
Jos saadan oikeudenmukaisesti niin kuolemme kaikki synteihiin mutta jos me saadaan armon kautta niin saamme Herätys joka muuttaa pahat suloisexi lampaixi sinutkin buddha_arska !!!
Anteex !!!!!!!!!!!!!! piti olla rakas buddha_Arska !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Buddha_Arska
savonarola kirjoitti:
Jos saadan oikeudenmukaisesti niin kuolemme kaikki synteihiin mutta jos me saadaan armon kautta niin saamme Herätys joka muuttaa pahat suloisexi lampaixi sinutkin buddha_arska !!!
No mie en välttämättä ole paha....olen vain ajatteleva ihminen....edelleen vaadin oikeudenmukaisuutta...en armoa...en itsellenikään. Mikäli oikein muistan, Raamatussa kerrotaan oikeamielisistä ja rehellisistä ihmisistä. Noudatan kyllä rakkauden kaksoiskäskyä ym. muita sääntöjä...tätä kahtiajakoa en vain ymmärrä. Mikä oikeus sinulla on jakaa ihmiset pahoiksi ja hyviksi???
YT
Buddha_Arska
Tarvitsemme Herätystä jossa Jumala vaikuttaa eikä ihminen !! Kaikki ihmisistä on lihan puuhastelu ja Kaikki Jumalasta ON Pyhän Hengen tuotetta josta syntyy ELÄMÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- rajavartija savix
savonarola
Mitä tarkoittaa rajoilla varti ?
savix vartioi suomen rajoja korkkipyssy kourassa..
kukaan ei uskalla tulla..En tiedä !!!!!!!!!!!!
Mutta valtavan synnintuntoa ihmisessä tiedän mitä on !!!!! Ja saa aikaan !!!! Halleluuja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Herätyspalvelu
http://www.anvia.fi/fi-FI/Yksityisille/Puhe/Kotipuhelin/palvelut/Sivut/Herätyspalvelu.aspx
Herätyspalvelu
Automaattisen herätyksen voit tilata vain siitä numerosta, johon haluat herätyksen. Herätysajan on oltava 24 tunnin sisällä tilaushetkestä. Valitse numero 100 151 ja sen jälkeen herätysaika nelinumeroisena. Esimerkiksi, jos haluamasi herätysaika on 6.15, valitse 100 151 0615. Herätystilaus on rekisteröitynyt kun kuulet vastaanottotiedotuksen.
Voit tilata useita herätyksiä.
Jos vastaanottotiedotuksen sijaan kuulet varattuäänen, ei tälle kellonajalle voida astaanottaa uusia tilauksia. Tilaa tällöin herätys toiselle kellonajalle, esim. 5-10 minuuttia aikaisemmaksi tai myöhemmäksi.
Herätyksen voit peruuttaa valitsemalla 100 155, jolloin kaikki voimassaolevat herätykset peruuntuvat. Määrätyn herätyksen voit peruuttaa valitsemalla 100 155 ja herätysajan nelinumeroisena.
Herätyksen voit tarkistaa valitsemalla 100 157 ja herätysajan nelinumeroisena. Tiedote ilmoittaa, että herätys on voimassa. Mikäli herätystilausta ei ole, kuulet varattuäänen.
Herätystarkkuus on noin 10 minuuttia.
Automaattinen herätys 57,95 snt/puhelu 2,12 snt/min pvm/mpm
Herätyksen peruutus ja tarkistus 3,94 snt/min pvm/mpm - Herätyskello
http://fi.wikipedia.org/wiki/Herätyskello
Herätyskello
Herätyskello on kello, jonka tarkoitus on antaa heräte tiettynä ajankohtana.
Herätyksen ongelmia
Herätys on muistettava asettaa joka kerta ennen ajan mittaamista (yötä).KUN JUMALAN HERÄTYSKELLO ALKAA SOIDA NIIN KAIKKI TYPERÄT TYHMÄT VITSIT LOPPUU ,, SE ON IHAN VARMA ASIA ,, JA SITÄ HERÄTYSTÄ RUKOILEN SINULLE,, HERRA ANNA TÄLLE RAKKAALLE SINUN HERÄTYSTÄ !!!!!
21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
24 Mutta teille muille Tyatirassa oleville, kaikille, joilla ei ole tätä oppia, teille, jotka ette ole tulleet tuntemaan, niinkuin ne sanovat, saatanan syvyyksiä, minä sanon: en minä pane teidän päällenne muuta kuormaa;
25 pitäkää vain, mitä teillä on, siihen asti kuin minä tulen.
26 Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,
27 ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään-niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain-
28 ja minä annan hänelle kointähden.
29 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"- Laitetaan kello aika
savonarola kirjoitti:
KUN JUMALAN HERÄTYSKELLO ALKAA SOIDA NIIN KAIKKI TYPERÄT TYHMÄT VITSIT LOPPUU ,, SE ON IHAN VARMA ASIA ,, JA SITÄ HERÄTYSTÄ RUKOILEN SINULLE,, HERRA ANNA TÄLLE RAKKAALLE SINUN HERÄTYSTÄ !!!!!
21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
24 Mutta teille muille Tyatirassa oleville, kaikille, joilla ei ole tätä oppia, teille, jotka ette ole tulleet tuntemaan, niinkuin ne sanovat, saatanan syvyyksiä, minä sanon: en minä pane teidän päällenne muuta kuormaa;
26 Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,
27 ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään-niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain-
29 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'" - Z80 hyötykäyttö
Laitetaan kello aika kirjoitti:
- Itse rakennettu tiet
Z80 hyötykäyttö kirjoitti:
- Jopet Show - Herättä
savonarola kirjoitti:
KUN JUMALAN HERÄTYSKELLO ALKAA SOIDA NIIN KAIKKI TYPERÄT TYHMÄT VITSIT LOPPUU ,, SE ON IHAN VARMA ASIA ,, JA SITÄ HERÄTYSTÄ RUKOILEN SINULLE,, HERRA ANNA TÄLLE RAKKAALLE SINUN HERÄTYSTÄ !!!!!
29 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'" - Columbo soittaa Ankk
savonarola kirjoitti:
29 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'" - Jopet Show - Herättä
Jopet Show - Herättä kirjoitti:
- hommaa kuulolaite
emme tarvitse Herätyskelloa,koska savis hUUUtaa täysillä
Tästä nähdään että olemme oikealla jäljillä kun pyydämme Herätystä..
Kiitos Herra että annat synnintuntoa !Olipa Hyvä kirjoitus !!!
Hilja Aaltonen: Odotan vanhanaikaista herätystä
11.05.2010
– Sanotaan, ettei nykyajan ihminen ymmärrä vanhanaikaista sanomaa. Voi olla, että nykyajan ihminen ei ymmärrä, mutta nykyajan ihmisen sydän ymmärtää ja maistaa, missä on Golgatan leipä, sanoo evankelista Hilja Aaltonen, 102.
Teksti: Samuli Pörsti Kuva: Tomi Vuokola
Hilja Aaltonen jaksaa vielä tavata minut huoneessaan Tampereen Rauhaniementiellä, vaikkei jaksakaan nousta istumaan.
Aaltonen kertoo yhä uskovansa siihen, että herätys on tulossa.
– Pyhän Hengen pilvi on yhä Suomen päällä, mutta jokin pidättää.
Hän tunnustaa pelkäävänsä, että tarvitsemme kansakuntana vielä vaikeat ajat. Aineellinen hyvä on paaduttanut suomalaiset. Kun sota-aikana perunankuoret olivat suurta herkkua, nyt meillä on autot, osakkeet ja etelänmatkat – mutta kasvava tyytymättömyys sisimmässä.
Yltäkylläisyys on auttanut meitä pakenemaan Jumalaa. Samaan aikaan olemme penseitä jakamaan paljostamme niille, joilla ei ole mitään.
– Pakkasyö on käynyt vainion ylle joka kirkossa.
– Kyllä sydämet janoavat nytkin. Mutta nykypäivän ihminenkin kaipaisi yksinkertaista, vanhanaikaista, körttiläistä, kyynelten keskeltä julistettua veren sanomaa: "Jumalan Pojan veri puhdistaa kaikesta synnistä."
– Ei rääkätty ihminen, joka on nääntymässä taakkojensa alle, tule autetuksi, ellei saarnatuoleista kuulu tämä ristin sovintosaarna.
Aaltosen mukaan pappien pitäisi ennen saarnatuoliin menemistä viipyä Jumalan edessä polvillaan kysymässä, mitä pitäisi puhua.
– Silloin, kun pappi on ollut Jumalan edessä kasvoillaan niin kauan, että kuullut Jumalalta sanoman – silloin sydämet ymmärtävät ja ihmiset saavat vastauksen kysymyksiinsä. Kirkosta lähdetään kyynelin.
Kun Pyhän Hengen tuuli alkaa puhaltaa, se kokoaa yhteen koko Jumalan lauman. Elävässä uskossa ei ole minkään kirkon leimaa – vain Golgatan leima, Hilja Aaltonen sanoo.
– Minä odotan vanhanaikaista herätystä. Odotan, että se alkaisi isosta kirkosta. Ei hurmosliikkeenä, vaan hiljaisena ja jykevänä, Jumalan Sanan mukaisena. Silloin sairas paranee kesken evankeliumin saarnan. Näemme ihmeitä.
– Silloin kun saarnatuoli syttyy, kirkko on tulessa.SILLOIN KUN TULEE VALTAVA SYNNINTUNTO USKOVILLE NIIN ON HERÄTYSTÄ SITÄ RUKOILLAAN JA TAISTELEMME PUOLESTA ETTÄ SAISIMME VIELÄ KERRAN NÄHDÄ SUOMESSA !!!!!
TIEDÄN ETTÄ SYNNINTUNTO ON UHKA SUN LIHALLISELLE JA SYNNISSÄ OLEMINEN MUTTA TOISILLE SE ON IHANA JUMALAN TOIVON JA MAHDOLLISUUS UUTEEN : )
- Jumalan lapsi
Oikeassa olet savonarola meidän tulee rukoilla herätystä ja herätä itsekukin rukoilemaan, että herätys alkaisi minusta itsestäni ensin, siten todella herätys alkaa.
Kun huomaamme, että itsekin tarviimme herätystä ja voimaa rukouksiimme.
Ilman Jumalan voimaa emme edes pysty rukoilemaan herätystä,
emmekä mitään muutakaan.
Jos meillä ei ole sitä voimaa mitä tarvitaan rukouksiin, että rukoukset toimisivat, niin pyydetään Jumalata voimaa rukouksiin.
Jumala todella antaa voimaa ja silloin saamme todella vastauksia rukouksimme
olen saanut itse huomata sen. Amen. siunaustaNäinhän se juuri on mitä kirjoitat ja ilman tällaista Pyhitystä mitä Herätys antaa ei kukaan ole näkevä Herra kertoo Raamattu meille .. Elikä Herätrys on välttämätön koska meidän tulis muistaa että on todella pieni joukko joka pääsee sisään jokaisesta 100 v aikana siitä Ristinnaulitustapahtumasta.. Vaika kaikkista sieluista vuosien varrelta jotka pelastuvat tekee sitten suuri joukko jotka on valkaisseet vaattensa Karitsan Pyhässä Veressä...
Rukoile mun puolesta että jaxan Rukoilla ja olla sitkeä kunnes Herätys tulee meille...- saviksen harhoja
savonarola kirjoitti:
Näinhän se juuri on mitä kirjoitat ja ilman tällaista Pyhitystä mitä Herätys antaa ei kukaan ole näkevä Herra kertoo Raamattu meille .. Elikä Herätrys on välttämätön koska meidän tulis muistaa että on todella pieni joukko joka pääsee sisään jokaisesta 100 v aikana siitä Ristinnaulitustapahtumasta.. Vaika kaikkista sieluista vuosien varrelta jotka pelastuvat tekee sitten suuri joukko jotka on valkaisseet vaattensa Karitsan Pyhässä Veressä...
Rukoile mun puolesta että jaxan Rukoilla ja olla sitkeä kunnes Herätys tulee meille...Oikeassa olet savonarola! Herätyksen pitäsis tulla juuri teille. Sinun pitäisi tehdä parannus elämässäsi ja ottaa Jeesus vastaan elämääsi omakohatisena Vapahtajana. Sinun olisi pyydettävä Jeesuksen pesemään ja puhdistamaan sinut kaikesta synnistä ja saastasta. Sinun tulis myöskin tunnustaa ja hyljätä kaikkinaisne synti ja alkaa elää uudestisyntyneen uskovaisen elämää. Sinun tulis myöskin mennä niitten luokse joita vstaan olet rikkonut ja sovittaa asiasi heidänkin kanssaan ja pyytää heiltä kaikilta anteeksi! Sadan vuoden aikana Jeesuksen ristinkuoleman jälkeen oli maailma tunnetussa osiossaan paljon pienempi. Voi sanoa, että prosentuaalisesti silloin oli kuitenkin paljon enemmän kristttyjä uskovia, kuin myöhemmin kun maallistuminen alkoi! Toki näinä parina tuhantena vuotena on paljon uudestisyntyneitä uskovia mennyt Herran lepoon. Jaa yhäkin menee! Sitä et sinä voi estää, vaikka sinä et soisikaan kenenkään muun taivaaaseen menevän, kuin ne jotka omivat sinun harhaoppisi omakseen ja tunnustautuvat sen kanaattajiksi. Kuitenkaan harhaoppisi ei taivaaseen ketään vie, vaan pimeyteen, jonne jokainen joutuu, ellei ota Herraansa ja Vapahtajaansa onmaan elämäänsä henkilökohtaisesti. Ulkopuolella ovat kaikki hurskastelijat! Vain Jeesuksen verellä pestyt ihmiset pääsevät Päärlyporttien sisäpuolelle Taivaaan maahan!
Sinun savonarola pitää ensin rukoilla syntisen rukous ja pyytää syntejäsi anteeksi ja Jeesuksen veren pesua, että voit sitten alkaa rukoilla herätystä. Jumalattoman rukous on Herralle muussa mielessä kauhistus! saviksen harhoja kirjoitti:
Oikeassa olet savonarola! Herätyksen pitäsis tulla juuri teille. Sinun pitäisi tehdä parannus elämässäsi ja ottaa Jeesus vastaan elämääsi omakohatisena Vapahtajana. Sinun olisi pyydettävä Jeesuksen pesemään ja puhdistamaan sinut kaikesta synnistä ja saastasta. Sinun tulis myöskin tunnustaa ja hyljätä kaikkinaisne synti ja alkaa elää uudestisyntyneen uskovaisen elämää. Sinun tulis myöskin mennä niitten luokse joita vstaan olet rikkonut ja sovittaa asiasi heidänkin kanssaan ja pyytää heiltä kaikilta anteeksi! Sadan vuoden aikana Jeesuksen ristinkuoleman jälkeen oli maailma tunnetussa osiossaan paljon pienempi. Voi sanoa, että prosentuaalisesti silloin oli kuitenkin paljon enemmän kristttyjä uskovia, kuin myöhemmin kun maallistuminen alkoi! Toki näinä parina tuhantena vuotena on paljon uudestisyntyneitä uskovia mennyt Herran lepoon. Jaa yhäkin menee! Sitä et sinä voi estää, vaikka sinä et soisikaan kenenkään muun taivaaaseen menevän, kuin ne jotka omivat sinun harhaoppisi omakseen ja tunnustautuvat sen kanaattajiksi. Kuitenkaan harhaoppisi ei taivaaseen ketään vie, vaan pimeyteen, jonne jokainen joutuu, ellei ota Herraansa ja Vapahtajaansa onmaan elämäänsä henkilökohtaisesti. Ulkopuolella ovat kaikki hurskastelijat! Vain Jeesuksen verellä pestyt ihmiset pääsevät Päärlyporttien sisäpuolelle Taivaaan maahan!
Sinun savonarola pitää ensin rukoilla syntisen rukous ja pyytää syntejäsi anteeksi ja Jeesuksen veren pesua, että voit sitten alkaa rukoilla herätystä. Jumalattoman rukous on Herralle muussa mielessä kauhistus!RAKAS JONKA RAKASTAN,,, MUTTA JOKA JEESUS RAKASTI NIIN PALJON ENEMMÄN ETTÄ HÄN KUOLIS SUN PUOLESTA ETTÄ PÄÄSISIT VAPAAXI SYNNEISTÄ ETTEI NE HUKUTTAISI SUA...
- saviksen harhoja
savonarola kirjoitti:
RAKAS JONKA RAKASTAN,,, MUTTA JOKA JEESUS RAKASTI NIIN PALJON ENEMMÄN ETTÄ HÄN KUOLIS SUN PUOLESTA ETTÄ PÄÄSISIT VAPAAXI SYNNEISTÄ ETTEI NE HUKUTTAISI SUA...
Oletpa todella sairas, kun kuvittelet rakastavasi jokaista, joka kirjoittaa täällä sinun harhaoppiasi vastaan. Kirjoituksistasi puuskuu viha ja katkeruus. Eikäsinun tule raksataakaan muita kuin eukkoasi. Mirka ateistihan se on! Muiosta rkasstaaa tätät ateistieukkoasi todella paljon! Äläkä päsmätä hänelle mitää lööperiä! Tee omassa elämässäsi prannus ja ota Jeesus vastaan Pelaastajanasi ja pyydä Hänen verensä pesoa, että syntisi pyyhittäisiin pis. Sinun myös tuleee hyljätä ja tunnustaa syntisi. Myöskin sinun tulee tunnustaa suullasi pealstuksesi tie Jeesus!
Minua Jeesus rakastaa todella paljon ja minä myöskin rakastan todella paljon Häntä. En elä missään tietoisessaa synnissä ja Jeesuksen kanssa keskustelen paljon rukouksessa. Olen Jeesuksen veren kautta päässyt jo kauan sitten syntitaaakoistani ja kuulun Hänelle. Jeesus ei hukuta ketään omaansa, vaan vie perille Taivaan maahan.
- body
Siinä olisi jo tarpeeksi herätystä jos ja kun uskovaiset soisivat kullekin oman uskon tilan, eivätkä olisi aina jankuttamassa jotain illuusiota joka ei käytännössä toimi.
Tuo toimii kun rakastaa toista ja suo hänelle oikeuden olla oma itsensä, ei kenenkään kopio, klooni tai joukkosielu.- body
savonarola kirjoitti:
Ei ole Herätystä ilman synnintunto....
Vaikka me raapisimme, kaapisimme , itseämme kuinka paljon tahansa, se ei johda mihinkään herätykseen, se johtaa hullujenhuoneelle.
Masokistinen, syyllistävä usko/ uskonto on sitä paavalilaista taitolajia ja siitä on aika jo päästä eroon.
" rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi.."
oli uskon alkajan toimintaohje. body kirjoitti:
Vaikka me raapisimme, kaapisimme , itseämme kuinka paljon tahansa, se ei johda mihinkään herätykseen, se johtaa hullujenhuoneelle.
Masokistinen, syyllistävä usko/ uskonto on sitä paavalilaista taitolajia ja siitä on aika jo päästä eroon.
" rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi.."
oli uskon alkajan toimintaohje.Olet väärillä jäljillä!! Jumala antaa Herätyxen.. Ihminen ei voi sen aikansaada millään vippaskonsteilla. Tavallaan sä olet oikessa..
- body
Tuo herätys on sitä ihmisen alistusherätystä ja sillä ei ole mitään tekemistä hengellisyyden kanssa.
Allkuhelluntai oli oiva esimerkki herätyksestä ilman ihmisen määritteitä.OLItko ateisti vai mitä ? Oikeassa olet . Alistetaan ihminen pyhyyteen ja puhtauteen... Niinkuin oli kun alkuHellantaisuus syntyi Herätyxestä...
- Harhajulistaja savo
savonarola kirjoitti:
OLItko ateisti vai mitä ? Oikeassa olet . Alistetaan ihminen pyhyyteen ja puhtauteen... Niinkuin oli kun alkuHellantaisuus syntyi Herätyxestä...
Mistä sinä taas tuon alkuheklluntailaisuuden keksit? Raamatussa ei ole mitään nimitettyjä kirkkokuntia! Ainoastaan paikkakunnillaan olevat seurakunnat mainitaan paikkakunnan nimellä! Harhaa julistat savonarola!
Harhajulistaja savo kirjoitti:
Mistä sinä taas tuon alkuheklluntailaisuuden keksit? Raamatussa ei ole mitään nimitettyjä kirkkokuntia! Ainoastaan paikkakunnillaan olevat seurakunnat mainitaan paikkakunnan nimellä! Harhaa julistat savonarola!
EN OLE PUHUNUT MISTÄÄN NIMEISTÄ VAAN HENGELLISESTÄ ILMIÖSTÄ KUN SYNNINTUNTO SYNNYTTÄÄ HELLUNTAILAINEN ...
- Harhajulistaja savo
savonarola kirjoitti:
EN OLE PUHUNUT MISTÄÄN NIMEISTÄ VAAN HENGELLISESTÄ ILMIÖSTÄ KUN SYNNINTUNTO SYNNYTTÄÄ HELLUNTAILAINEN ...
Kamala huutaja tää savonarola!
Harhajulistaja savo kirjoitti:
Kamala huutaja tää savonarola!
SE ETTÄ KIRJOITAN ISOILLA ON TAPA JOKA ON JÄÄNYT PÄÄLLE KUN KIRJOITAN YHDELLÄ KÄSILLÄ VAUVA SYLISSÄ.. : )
EI TULIS MIELEEN OTTA MALLIA NIILOSTA TA RODNEYSTA.. MINÄ KARTAN KAIKKI HUUTAVIA KARRISMATTISET KIRRKIOIDUT KARRILLA OLEVAT...
TÄYTYY VASTATA ETÄ TULKOON HERÄTYSTÄ PIAN ETTÄ IHMISET JA USKOVAISET ALKAISI SEURATA OIKEA JEESUS EIKÄ SE SYNTINEN MIELIKUVISTUS JEESUS JOKA ON PUHUNUT HEILLLE ETTÄ IHMINEN PYSYY SYNNISSÄ JA LIHASSA LOPPUUN ASTI JA ETTÄ PAAVALI EI OSTETTU VAPAAXI JEESUXEN VERELLÄ SYNNEISTÄ JA LIHASTA..
- höpö höpö
Kenenkä vauvan sinö olet ryöstänyt syliisi? Vie heti takaisn mistä ryöstit!
Kauheaa huutoa, ei tuollaista kestä erkkikään!
Valhetta savonarola päästelee niin kuin vettä vaan! höpö höpö kirjoitti:
Kenenkä vauvan sinö olet ryöstänyt syliisi? Vie heti takaisn mistä ryöstit!
Kauheaa huutoa, ei tuollaista kestä erkkikään!
Valhetta savonarola päästelee niin kuin vettä vaan!Vie palleroinen takas vasuu vaa! :O
- Herätyksen Tuli
Herätys alkaa jokaisesta itsestään. On rukoiltava herätystä oman itsensä kohdalle. Rukoilla: Jumala, herätä minut! Puhu minulle! Anna minulle sinun Pyhä Henkesi!
Herätys alkaa polvirukouksilla, Raamatun luvulla, hengellisten saarnojen lukemisella ja kuuntelemisella, omalla henkilökohtaisella ja jatkuvalla hartauselämällä, parannuksen teoilla.
Kun Jumala sanoo: "herätkää! Tehkää parannus! Olkaa Minun opetuslapsiani!", se tarkoittaa, että itse kukin otamme Jumalan sanan sydämiimme vastaan.
On turha haaveksia suurista herätyksistä, mitä se tarkoittaa? Ylpeyden aihetta. Minä, minä, meidän lahko, meilläpä on suuri herätys! Suurta ylpeää ja lihallista herätystä parempi on hiljainen, salainen uskovien herätys. Se herätys kulkee yli seurakunta- ja kirkkorajojen silloin kun niiden uskovat alkavat omassa henkilökohtaisessa elämässään huutaa Jumalan puoleen.- saviksen harhoja
savonarola kirjoitti:
VAIN RUKOUS ON TIE HERÄTYXEEN
Rukoile siis savonarola itsellesi synnintunto, pelastuksen kaipuu ja Jeesuksen antama anteeksianto kun tunnustat ja hylkäät sybntisi ja iotat Jeesuksen omana Vapahtajanasi vastaan. Annat Hänelle tilaa ja pyydät puhdistamaan elämäsi kaikesta synnistä ja vääryydestä joita harrastat. Ala sitten noudattaa Jumalan Sanaa niin kuin siihen on kirjoitettu, eikä harhaoppia julistaen! Herätys alkaa myöskin siitä!
saviksen harhoja kirjoitti:
Rukoile siis savonarola itsellesi synnintunto, pelastuksen kaipuu ja Jeesuksen antama anteeksianto kun tunnustat ja hylkäät sybntisi ja iotat Jeesuksen omana Vapahtajanasi vastaan. Annat Hänelle tilaa ja pyydät puhdistamaan elämäsi kaikesta synnistä ja vääryydestä joita harrastat. Ala sitten noudattaa Jumalan Sanaa niin kuin siihen on kirjoitettu, eikä harhaoppia julistaen! Herätys alkaa myöskin siitä!
Oikea Herätys alkaa ainoastaan synnintunnossa.. Elikä rukolkaamme sitä !!!!!!!
- Herää jo savis!
savonarola kirjoitti:
No rukoile savonarola itsellesi synnintunto ensin, että pääsisit herätykseen ja lopultakin ottaisit Jeesuksen vastaan omaan elämääsi Vapahtajana ja luopuisit synnin teosta ja tunnutaisit ja hylkäisit ne! Herätyksen pitää alkaa juuri sinusta!!!
Herää jo savis! kirjoitti:
No rukoile savonarola itsellesi synnintunto ensin, että pääsisit herätykseen ja lopultakin ottaisit Jeesuksen vastaan omaan elämääsi Vapahtajana ja luopuisit synnin teosta ja tunnutaisit ja hylkäisit ne! Herätyksen pitää alkaa juuri sinusta!!!
Jos tietäisit mitä on HERÄTYS niin et sanois noin.
TEE PARANNUS ...- Herää jo savis!
savonarola kirjoitti:
Jos tietäisit mitä on HERÄTYS niin et sanois noin.
TEE PARANNUS ...Sinäsavonarola et tiedä itse mitä on herätys! Vaikka siitä paasaat suureen ääneen. Et ole itse herännyt, vaan makoilet synnin unessa luulotellen olevasi muita parempi ja täydellinen sekä synnitön. Näin ei asian laita kuitenkaan ole vaan juuri sinä olet synnin unessa nukkuva hurskastelija! Tee sinä parannus ja rukoile heräämistä ja herätystä itsellesi ensin! Tämä on totuus!!! Minä kehoitan tulemaan Jeesuksen luokse ja ottamaan Hänet elämäsi Herraksi. On surku on sitä ihmistä, joka ei ota Jeesusta vastaan ja anna Hänen pestä pois syntejään ja tunnusta ja hylkää syntejään. Tällaisen ihmisen osa on ajan rajan tuolla puolen ikuinen ero Jessuksesta! Mitään muuta tietä ei taivaaseen ole kuin Jeesuksen kautta!
- saviksen harhoja
savonarola kirjoitti:
Oletko sinöä savonarola sitten itse kokenut synnintunnon? Oletko kiiruhtanut Jeesuksen luokse pyytämään syntiesi sovitusta ja Jeesuksen veren pesoa synneistäsi? Oletko tunutanut ja hyljännyt syntisi? Oletko tunnustanut Jeesksen Herraksesi ja Vapahtajaksesi, siten että voit rehellisesti sanoa sen päivän ja hettkoen jolloin olet ottanut Jeesuksen elämääsi ja tullut henkilökohtaisesti uskoon? Vastaapa näihin! Sinun tulee rukoilla synnintunto ja herätysensin itsellesi ja tehdä täyttä totta elämässäsi!
Kyllä uskovien elämästä näkyy tänä päivänä että kipeästi tarvitaan suomeen HERÄTYS MUUTEEN EI OLE MONTA SUOMALAISIA TAIVAASSA IKUISESTI,,,
- saviksen harhoja
Herätystä tarvitaan ennen kaikkea siihen, että uskovat heräävät näkemään missä ajassa elämme. Sinä savonarola tarvitset itse ensikis herätä ja tulla synnintuntoon. Et sinä ole kelvollisne ohjaamaan ketään herätykseen ja et pysty uskostya osattomana edes johtamaan ketään Jeesuken luokse. Tee sinä ensin ratkaisusi Jeesuksen puoleen. Pyydä Häntä sydämeesi ja pyydä Hänen verensä puhdistamaan sinut kaikesta synnistä. tunnusta ja hylkää sitten sybntisi ja luovu kaikesta vääryydestäsi! Tunnustaa sitten Jeesus omaksi Herraksesi ja Vapahtajaksesi. Kerro siitä mitä hyvää Hän on sinulle uskossa ollessasi tehnyt! Muist se, että taivaaseen ei ole kuin tie Jeesuksen kautta! Mitään muuta tietä ei ole eikä tule!
NIIN TARVITAAN HERÄTYXEN ETTÄ SAAMME TÄYDELLISIÄ USKOVIA TÄYDELLISISSÄ SEURAKUNNASSA YLÖSOTTOA VARTEN JOILLA ON PUHTAAT VAATTEET..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762185Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744