Nettideitti "mieheni"

hyviä deittejä juu:)

Olen nyt parin vuoden verran ollut epäsäännöllisesti deitissä. Kaikenkaikkiaan kohtaamani miehet ovat olleet oikein mukavia. Tässä hieman kuvausta heistä.

1. Pukumies
Oikein mukava söpö mies. Juttu luisti ihan hyvin. Mies olisi tarjonnut tapaamistemme juomat. Mies otti pari ensimmäistä kertaa yhteyttä ja näimme. Itse en ollut hänen kiinnostuksesta täysin varma joten jätin kolmannellakin kerralla yhteydenoton hänelle. Sitä ei koskaan enää tullut. Toivottavasti hän on löytänyt mukavan naisen itselleen, sillä ei hänen profiiliansa enää täältä löydy.

2.Mediamies
Todella supliikki ja spontaani mies. Herrasmiehen elkeitä alusta lähtien ja olisikin tarjonnut kahvittelut, jos olisin antanut tarjota. Hänen seurassaan ei meinannut saada suuvuoroa. Kiinnostui heti alkuun minusta niin kovin, että olisi pitänyt alkaa heti seurustelemaan. Kaverit toppuuttelivat, että se mikä tuntuu liian hyvältä ollakseen totta ei yleensä sitä ole. Miehellä osoittautuikin olevan melko kiivas luonne omien mielipiteidensä suhteen. Hän sai olla niissä kovin röyhkeä ja muiden eriävät mielipiteet saivatkin melko vihaista sananhelinää osakseen. Tapailumme jälkeen meni heti kihlohin ja naimisiin puolen vuoden sisällä.

3.Toinen pukumies
Katsoa toljotti minua heti alkuun jotenkin oudosti. Käytiin kahvilla. Maksettiin omat juomamme. Jouduin melkein koko ajan olemaan äänessä kun mies ei saanut sanaa suustaan kovinkaan usein. Tuli tunne ettei hän ollut alkuunkaan kiinnostunut minusta eikä kehdannut lähteä. Kahvittelun päätteeksi toivotti hyvää jatkoa ja minä hänelle. Ei kuultu toisistamme sen koommin.

4. IT-mies
Supliikki mukavanoloinen mies. Oli heti muka kovin kiinnostunut minusta. Nähtiin tiiviisti kuukauden ajan. Nähtiin usein illalla hänen töidensä jälkeen. Usein odotin häntä hänen työpaikkansa lähistöllä ja käytiin istumassa yhdellä jossakin kuppilassa. Ei koskaan tarjonnut mitään, vaan minä olin maksumies. Hän osoittautui alkoholistiksi.. olikin käyttäytynyt oudosti muutamia kertoja töistä pääsyn jälkeen, siis aivan kun olisi vetänyt jotakin aineita.

5. Taiteilija poika
Mies oli kovin söpö. Jotakin outoa ja kylmää hänessä oli heti alkuun. Selvisi hänen olleen koulukiusattu lapsena (Kannustin häntä asiassa). Nähtiin muutamia kertoja. Mies osoittautui kovin itsekeskeiseksi ja tapailumme loppui. Kaverit varoittelivatkin ettei neljääkymppiä lähestyvä mies, joka ei ole seurustellut oikein kunnolla vielä ole välttämättä hyvä seurustelukumppani.

6. Toinen mediamies
Todella söpö ja mukavanoloinen mediamies. Nähtiin kerran ja mies olisi halunnut nähdä toisenkin kerran. Itseltä loppui prepaidista saldo enkä ladannut sitä pitkään aikaan. Siksi jäi vastaamatta vaikka mies vaikutti näistä kaikista miehistä mukavimmalta. Olisin voinut nähdä useamminkin, mutta en kehtaa enää ottaa yhteyttä.

Kaiken kaikkiaan miehet ovat olleet kaikki mukavia. Me emme vain ole sopineet toisillemme seurustelumielessä. Kaveriksi olisin heistä voinut ottaa jokaisen.

11

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskon että paremmin on onnistunut kuin monella muulla.

Itsellä näitä pitempikestoisempia olivat sitten loppujen lopuksi kunnon ihmisten miellyttäjä joka kertoi aina vain sen mitä halusit kuulla ja kullankaivaja.

Mites muilla on mennyt : D?

• trskele

Tuosta viidennestä voin huomauttaa että jos henkilö ei vähäisen seurustelun takia tule olemaan hyvä seurustelukumppani ja sen takia hänen kanssaan ei seurustella niin hän ei tule ikinä seurustelemaan, joten voihan sitä antaa mahdollisuutta ihmiselle.

Itse olen ollut täällä n. 9 kuukautta. Ei yhtään treffiä eikä paljoakaan yhteydenottoja minuun.

• hyviä deittejä juu:)

trskele:
      Se nyt oli vain varottelua mitä toiset sanoivat. En minä heidän sanoihinsa luottanut ja tapailimmekin muutamia kertoja ja annoimme meille mahdollisuuden. Tapailu loppui yhteisymmärryksessä.

• Tiedätkyllä.

Jollakin ollut onnea tässäkin! Minäkin olen noita pukumiehiä tavannut, mutta ei kyllä tullut yhtään mitään.

Kaikista pahin oli kyllä viime syksyinen tapaus, mies joka oli täysi nörtti. Sosiaalinen oli joo ja mukava, mutta jälkeenpäin ei sitten enää puhunut minulle yhtään mitään, sillä ei ollut munaa sanoa päin naamaan mikä oli ongelmana. Jälkeenpäin luin täältä keskusteluista että hän piti minua rahanahneena :) Ihanaa.

Ehkä vielä joskus osuu joku muukin eteen...

• 25

Tein naispuolisen nimi merkin vain katsoakseni kuinka paljon tulee yhteyden ottoja ja kyllähän niitä tulee. Mies puolisella akolla ilman kuvaa ei tuu yhtään. Kuvan kanssa ehkä 3 per viikko ja nekään ei johda mihinkään. Naispuolisella ilman kuvaa tulee about 3 per päivä. Osa tosin tulee huomattavasti vanhemmilta

• nbmvnhjfg

ei todellakaan tuu 3 per päivä naisella ilman kuvaa. Tulee ehkä 1-2 per viikko, riippuu kokonaan miten paljon itte roikut treffeillä, jostain syystä. Jos et oo käyny viikkoon, et ehkä saa yhtään.

• påpååpå
        nbmvnhjfg kirjoitti:

ei todellakaan tuu 3 per päivä naisella ilman kuvaa. Tulee ehkä 1-2 per viikko, riippuu kokonaan miten paljon itte roikut treffeillä, jostain syystä. Jos et oo käyny viikkoon, et ehkä saa yhtään.

Riippuu siitä millaisen profiilin naisena tekee. Jos hiukankaan viittaa seksiin, niin kyllä niitä ropisee ilman kuvaakin. Tällaista vihjausta ei tietenkään oikeasti kukaan täyspäinen nainen profiiliinsa laita.

• Täyrelline

Pitäis muuttaa sukupuolta,ni ois just hyvä!

Aattele ny; miehen voimat ja tissit. Täydellinen.

• N40

Mä taas olen ihan kypsä näihin 50 eläkeläismiehiin jotka ottaa yhteyttä. Olen yrittänyt kohteliaasti sanoa että ikäeroa on liikaa ja noin erilainen elämäntilanne ei kiinnosta. Heti tulee kauheeta urputusta että olen rahanahne ja vakuuttelua että eläkeläisellä on sentään vakaat tulot!

Ja mitä tarkoittaa että työkyvyttömyyseläkkeellä oleva pappara vakuuttaa olevansa työkykyinen? Tyhmyyden takiako sinne varhaiseläkkeelle päädytään?

• helpporatkaisu

Laita ikäfiltteri niin loppuu ne pappojen vonkaukset.

• Kysy ja kuuntele
        helpporatkaisu kirjoitti:

Laita ikäfiltteri niin loppuu ne pappojen vonkaukset.

Ikäfiltteri? Jos puhut totta, kerrotko, mistä sellaisen saa asetettua? Laittaisin MYÖS alaikärajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      90
      2169
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      139
      1797
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      731
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      560
    Aihe