tämä teksti:
http://p1.foorumi.info/ristinvalossa/viewtopic.php?t=3628
Turusta profetiaa,
25
1018
Vastaukset
- nuori kristitty
vau! Vähän kyllä mietin, että oisko tää profetia ihan ihmisestä itsestään... Mutta, silti toteuttamisen, odottamisen ja innostumisen arvoinen asia!
- yksikinSielu arvokas
Jos sanoma Jeesuksen veren evankeliumista saa olla innottamassa aina jotakin hyvää tapahtuu:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10066117
- 5657678565656757
Tuostahan syntyy vain uusi lahko, enää on nimeä vailla...
Järjestäkää kilpailu sen nimestä! Palkinnoksi vaikka 10 kilon kahvipaketti!- aapeli
Älä rienaa!
Ei tarvita uutta nimeä.
Jeesukseen usko riittää.
- Jumalan armosta
Edeltääkö herätystä myös talousahdinko?
Sillä näin yöllä pääni näyn jossa olin ostamassa kahvilasta neljää pyöreää pullaa joiden yhteishinta oli 20 €, sen jälkeen digiboksia jonka hinta oli 500 € jota summaa ei lompakossa ollut, esittäessäni maksua sirukortilla, nähdessään sen sanoi ettei voi, ei kelpaa.
Toteutuuko silloin myös Niilo Yli-Vainion profetia:
..että Suomi siltä kohtaa kuin kerron ja mihin kotona nuppineuloilla karttaan merkkasin, tullaan vinosti leikkaamaan halki, idästä alenpaa ja ylös pohjoisemmas poikki vinosti ja antamaan pois se ylempi osa, sen olen nähnyt ja tiedän, että kun Eurooppa itkee ja sen äidit ja lapset, vastaakohan…
http://www.armo.info/blogi/article/349/niilo-yli-vainion-profetia- kepok
Vastaisin tuohon että pohjois-suomessa on enenpi uskovia joten Jumalan rangaistus tulisi etelä-suomeen.
Eikä mitään ulkopuolista rangaistusta vaan sisäinen puhdistus.
- Seurakunt on Jumalan
Minä uskon tuohon profetiaan.
Kirkko on tiensä päässä. Vapaat suunnatkaan ei enää ole hengellisiä. Ei ole muuta mahdollisuutta kuin luopua koko uskovaisten joukkona tai palata siihen alkuaikana toimineeseen seurakuntasysteemiin, jota nimitettiin Jumalan seurakunnaksi.
1 Tessalonikalaiskirjeen 2:14. ja 1 Kornttolaiskirjeen 1:2. - . tosi asiaa .
Oli eräs tunnettu mies, joka vastusti Jumalan seurakuntaa. Hänestä kerrotaan Gal. 1:13, 1 Tim. 1:12-16, 1 Kor. 15:9. Mutta siitä huolimatta hänelle kävi hyvin! Miten se on mahdollista? - Hän oli vainonnut Jumalan seurakuntaa tiretämättömänä ja epäuskossa; ja hän teki siitä parannuksen, alkaen nyt rakentaa sitä, mitä ennen vastusti. Gal. 1:23. - Sama on mahdollista tänä aikana. Mutta niiille, jotka jäävät vainoojan tilaansa, tulee käymään enemmän kuin huonosti. Tämä on Kaikkivaltiaan Jumalan Sana, jonka omasta seurakunnasta on kysymys.
- Ei Dualisti
Minä uskon ainoastaan omaan sisimpään opastukseeni, joka ei ole koskaan minua pettänyt eikä ole minulle valehdellut.
Hylkään kaikki ulkopuoliset uskomukset.
Olivat ne sitten Raamatusta , Jeesuksesta, tai rahasta luotuja uskomuksia.
Kaiken jätän pois ja olen tässä hetkessä joka ainoastaan vain voi olla.
En lankea enään egon luomaan uskomusten harhaan. - Sosiaalinen tilaus
Tässä linkin profetia avattuna:
"SUOMEN TURKU JULISTAA:
On tapahtuva joukkoryntäys ulos kaikista ihmisperusteisista uskonsuunnista. Rakkaat Jumalan lapset ymmärtävät lahkokirkkojensa epäraamatullisuuden ja alkavat rakentaa kullakin paikkakunnalla elävän Jumalan seurakuntaa Kristuksen ruumiin yhteyden periaatteella, ei enää hajaannuksen periaatteella uskovia toisistaan erottavien nimikylttien alla.
Suuresta ilouutisesta (JOUKKOPAKO KIRKOISTA!) kerrotaan silloin jättiotsikoin median kaikissa osioissa. Siitä alkaa lopunaikana historian suurin herätys. Matt. 25:6-7. Uskosta osatttomat näkevät Joh. 17:23 toteutuvan. = "Maailma ymmärtää!"
Jo nyt saamme Kaikki yhdessä iloita, että pian tulee sisälle lopunajan suuri sielujen sato. Monet löytävät Jeesuksen, saavat syntinsä anteeksi uskon kautta Hänen vereensä ja tulevat raamatulliselle kasteelle Hänen Nimeensä sekä eroavat kirkoistaan. Aamen!
Aika on tullut!
Aloita SINÄ kotikokousten pitäminen omalla paikkakunnallasi. Siitä se alkaa! Periaate on, että emme kokoonnu luterilaisina, helluntailaisina, vapaakirkollisina yms., vaan ainoastaan Jeesuksen Kristuksen Nimessä = Kristuksen ruumiin periaatteella! Hän on siunaava kokouksemme! Tämä on NYT Jumalan tahto!
PS. Niillä paikkakunnilla, joissa jo toimii Jumalan seurakunta, tulee kaikkien mennä siihen mukaan.
.
--------------------------------------------------------------------------------
Kiitämme Jeesusta, joka on aina tahtonut "koota yhteen hajallaan olevat Jumalan lapset". Joh. 11:52.
"Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niin kuin kana kokoaa poikasensa siipiensä alle! Mutta TE ETTE OLE TAHTONEET" Luuk. 13:34.
Olisiko jo aika meidänkin tahtoa ? "
Tuolle asialle on hengellissosiaalinen tilaus. - hilja aaltosesta
keskustelua helluntalaispalstalla ja hiljan sanat vuodelle 2012
lukekaa!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10347455- tässä hyvä
kirjoitus herätyksestä helluntalaispalstalla, lukekaa!
Herätys - tuleeko sitä?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10349591
- Ugh. Ole puhunu
Parempaa on taas tiedossa. Uusi vuosi täynnä uusia mahdollisuuksia: "Vanhurskasten polku on kuin aamurusko, joka kirkastuu kirkastumistaan sydänpäivään saakka." Snl. 4:18. Se tarkoittaa, että suuri joukko ihmisiä eroaa ev.lut. kirkosta.
Mutta nyt ovat Setassakin huomanneet, että eroavat siitä. Mihin me Setaa tarvitsemme? Onhan meillä ev.lut. kirkko. - uusi vuosi 2012
Hyvä.
Tässä lisäprofetia
http://p1.foorumi.info/ristinvalossa/viewtopic.php?t=3629
. - Kysymykset M.A.
Mikko Ainasoja.
Etkö todellakaan TAHDO YMMÄRTÄÄ, että Jumalan seurakunta toimii raamatullisesti monilla paikkakunnilla Suomessa ja maailmalla?
Mikä motiivi saa sinut epäilemään Jumalan Sanan totuutta?
Mm. Turun Jumalan seurakunnassa toimivat KAIKKI armolahjat. Pyhä Henki toimii. Olin siellä kokouksessa itse tänään. Rohkaisevaa profetiaa tuli monesta asiasta.
Miksi vastustat sitä, mikä on oikein?
Eikö Jumalan seurakunnan mielestäsi kuulu kutsua itseään raamatullisella nimellä?
Katso esim. 1 Kor. 1:2. 1 Tessal. 2:14.
Vastaatko tässä esitettyihin kysymyksiin Jumalan kasvojen edessä?Kirjoitit paljon asiaa, Mikko, vaikken lähdekään tuomitsemaan Weijon seurakuntaa, enkä muitakaan, sillä yksi on Tuomari!
Minut ja kaikki Yeshuan valitut on kutsuttu rakastamaan ja siunaamaan kaikkia niitä Kristittyjä ja Messiaanisia, jotka uhrautuvat ja näkevät vaivaa pelastuksen ilosanoman esillä pitämisessä ja levittämisessä riippumatta siitä, miten hyvin he siinä ovat onnistuneet tai onnistuvat. Sen arvioikoon Adonai Yeshua!
Kuten Weijo ja sinäkin kirjoitit, on ihan oikein kokoontua kodeissa ja rakentua yhdessä muiden uskovien kanssa yhteisestä uskosta ja Pyhän Hengen virvoittavasta vaikutuksesta antaen kunnian ja palvonnan tapetulle ja ylösnousseelle Karitsalle, Adonai Yeshua HaMashiach HaNostrille, joka ainoa on maanpäällisten paikallisseurakuntiensa pää, ihana ja ikuisesti ylistetty Vapahtajamme! Yeshuan Pyhä Henki jakaa armolahjat ja armoitukset sen mukaan, mitä tarvitsemme ja niitä Häneltä anomme, pyhien yhteiseksi rakentumiseksi.
Tuon näyn mä olen saanut ja kotiini tuskin enää lisää porukkaa mahtuu, kuin mitä oli koolla viime perjantaina.
Meitä ei ole kutsuttu hajottamaan seurakuntia, vaan siunaamaan niitä ja kantamaan toinen toisiamme rakkauden käsivarsin ja käyttämään niitä armolahjoja ja armoituksia, jotka Adonai Yeshua on meille uskonut, auttaaksemme lähimmäisiämme kasvamaan terveen apostolisen opetuksen mukaisessa uskossa ja taivaan Isän eli ainoan totisen Elohimin ja Hänen Poikansa Yeshuan sisäisessä tuntemisessa. Jos näin teemme, niin tulemme kuulemaan täältä erotessamme Yeshualta seuraavat sanat:
"Sinä hyvä ja uskollinen palvelijani, vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi, mene Adonain iloon!"
Siunausta sulle, Weijolle ja kaikille Korkeimman pyhille, jotka Yeshuaa rakastavat! Maran atha! Marana tha!
( Maran atha = Herramme tulee! Marana tha = Tule Herramme!)Sulle Mikko:
Nyt ei ole aika heitellä kivillä toisia kristittyjä, vaan rukoilla heille menestystä viimeisten päivien sadonkorjuussa! Tottakai Weijossa on vikoja, mutta niin on sinussa ja minussa. Me olemme kaikki olleet uskossa jo vuosia, minä jopa 50 vuotta ja meillä on jokaisella "peili" ja jopa useampiakin kotonamme, josta voimme peilata sieluamme, ajatuksiamme, sanojamme ja tekojamme. Tarkoitan tällä Raamattua, jota tutkimme Pyhän Hengen valossa.
On paljon helpompaa osoitella vikoja muissa, kuinka tuoda OMA sielu kuritettavaksi Herran eteen, Raamatun eteen taidon sanojen ääreen, vai kuinka?
Kuten jo edellä mainitsin, on yksi joka tuomitsee. Koska Hän ainoana tuomitsee meidät kunkin tekojemme mukaan ja vain Hänellä on oikea tuomio annettavanaan, niin jätetään toinen toistemme syyttely pois ja aletaan rukoilla toinen toistemme puolesta.
Weijo on nähnyt paljon vaivaa pitäessään pelastuksen sanomaa esillä ja pyrkiessään auttamaan Turun seudun kovaosaisimpia parhaan kykynsä mukaan jo vuosikymmenten ajan. Adonai Yeshua suokoon hänelle siinä lisää viisautta, voimia ja menestystä!
Mä lopetan nyt keskustelun tästä aiheesta tähän.
Siunausta sulle Mikko Yeshuassa!- KTS (Ei kirj.)
Yakov kirjoitti:
Sulle Mikko:
Nyt ei ole aika heitellä kivillä toisia kristittyjä, vaan rukoilla heille menestystä viimeisten päivien sadonkorjuussa! Tottakai Weijossa on vikoja, mutta niin on sinussa ja minussa. Me olemme kaikki olleet uskossa jo vuosia, minä jopa 50 vuotta ja meillä on jokaisella "peili" ja jopa useampiakin kotonamme, josta voimme peilata sieluamme, ajatuksiamme, sanojamme ja tekojamme. Tarkoitan tällä Raamattua, jota tutkimme Pyhän Hengen valossa.
On paljon helpompaa osoitella vikoja muissa, kuinka tuoda OMA sielu kuritettavaksi Herran eteen, Raamatun eteen taidon sanojen ääreen, vai kuinka?
Kuten jo edellä mainitsin, on yksi joka tuomitsee. Koska Hän ainoana tuomitsee meidät kunkin tekojemme mukaan ja vain Hänellä on oikea tuomio annettavanaan, niin jätetään toinen toistemme syyttely pois ja aletaan rukoilla toinen toistemme puolesta.
Weijo on nähnyt paljon vaivaa pitäessään pelastuksen sanomaa esillä ja pyrkiessään auttamaan Turun seudun kovaosaisimpia parhaan kykynsä mukaan jo vuosikymmenten ajan. Adonai Yeshua suokoon hänelle siinä lisää viisautta, voimia ja menestystä!
Mä lopetan nyt keskustelun tästä aiheesta tähän.
Siunausta sulle Mikko Yeshuassa!Jakovslevskin tekopyhyyttä: "On paljon helpompaa osoitella vikoja muissa, kuinka tuoda OMA sielu kuritettavaksi Herran eteen"
Miksi sitten sää ja sun lössis näkee viat AINA muissa kansoissa, muissa kulttuureissa, muissa uskonnoissa muttei KOSKAAN omassa maassa, omassa kulttuurissa ja omassa lössissä?
:O - Rammstein99
"Niin, jos pelastus tulisikin siten, että tekee mitä tekee ja kulkee missä kulkee."
Tätä sinä juuri teet, teet mitä teet ja kulet missä kulet.
Se velvoittaa sen ettei tee tekoja mitkä rajoittaa muita kulkemasta tuolla mainitsemallasi polulla mitä kuljet. Pohjois-Korea on hyvän esimerkki siitä missä ei saada tuolla polulla kulkea.
Tuohan on juuri se pelastus kun kukaan ei enää rajoita sitä missä kuljet ja mitä teet. Ehdottomasti se velvoittaa sen ettei tee tekoja mitkä pyrkivät rajoittamaan toisen menemistä. Jotkut kulkee Jeesus sydämmellä, jotkut Buddha, jotkut herra, jotkut intuitio. Tulevaisuudessa tuota ohjaajaa ei kait enää nimetä koska mailmassa alkaa löytymään inspiroivia asioita mihin suunnata intohimonsa, ja kaiken lisäksi mailmasta häviää kaikki ne ketkä haluavat määrätä kuinka toisen tulee kulkea.
Jos olosuhteiden luoja joskus tulee tänne niin hän sanoo vain että tehkää niinkuin hyvältä tuntuu, mutta velvollisuutenne on olla tekemättä tekoja mitkä rajoittavat toisia tekemästä sitä mikä mukavalta tuntuu. Jos ottaa itseensä jostakin asiasta mailmassa niin ei kulje sillä Jeesuksen tiellä. Laki on ettei saa pakottaa toista tekemään vastoin tahtoaan, tasapainon säilyttämiseksi saa toki aina nousta niitä vastaan joiden tahto on tehdä teko mikä pakottaa toisen tekemään vastoin tahtoaan... puolustaminen. KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Jakovslevskin tekopyhyyttä: "On paljon helpompaa osoitella vikoja muissa, kuinka tuoda OMA sielu kuritettavaksi Herran eteen"
Miksi sitten sää ja sun lössis näkee viat AINA muissa kansoissa, muissa kulttuureissa, muissa uskonnoissa muttei KOSKAAN omassa maassa, omassa kulttuurissa ja omassa lössissä?
:OKuules KTS, et pannut taaskaan merkille vastaamassasi tekstissä seuraavaa mainintaani:
>>>Tottakai Weijossa on vikoja, mutta niin on sinussa ja minussa.
- Tosiasiakirkkaudessa
Profetia, mitäm tulee taaphtumaan ja mitä ei tule.
Haavistosta ei koskaan tulisi uskossa olevien presidenttiä. Uskovathan eivät tunnustaisi homoa presidentikseen.
Sain parisen vuotta sitten Jumalan Sanan: > Maailmanlaajuiset vainot alkavat seksuaalisesti kieroutuneiden taholta, jotka vaativat uskovaisia hyväksymään heidän syntinsä. Esivalta yrittää pakottaa uskoon tulleet ruotuunsa hyväksymään homouden ja lesbouden yms. Esivalta ei tässä onnistu, koska oikeat kristityt ovat päättäneet, että "enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä". Apt. 5:29. Ja on tapahtuva, että "taidolliset kansan seassa opettavat monia, mutta heitä sorretaan miekalla, tulella, vankeudella ja ryöstöllä jonkun aikaa.... Ja taidollisista jotkut kompastuvat (hyväksymään seksuaaliset kieroutumat), että heidän joukkonsa koeteltaisiin, seulottaisiin ja puhdistettaisiin lopun ajaksi..!" Daniel 11:32-35. Uskovat opettavat mm. omille lapsilleen Jumalan Sanaa, että homouden, pedofilian ja lesbouden synnit ovat Jumalan erityisen vihan alaisia tekoja! < Siinä se! Tuon profetian olen myös kertonut monille. Tallettakaa se. Siinä on tulevien vainojen eräs suurin syy. Suomessa vaino on osittain jo alkanut.
http://www.Jeesus-on-Herra.com/kirjoitukset/seksuaalisetkieroudet.htm- Uskontotieteilijä
"Haavistosta ei koskaan tulisi uskossa olevien presidenttiä."
Miksi Haaviston ollessa kyseessä nostetaan hänen seksielämänsä? Hänhän on töissä, eikä seksiin ketään ruinaamassa. Vai sitäkö kirjoittaja salaa toivoo? Eihän muidenkaan ehdokkaiden kohdalla näin käynyt? Miksi Haaviston seksiasiat kiinnostaa niin kauheasti uskovaisia? Oletteko kaappihomoja, ja pelkäätte että se oma homous tulee näkyville? Ja pedofiileja on juuri uskiksissa eniten, kuten on paljon näitä tapauksia esimerkkinä mediassa ollut.
Muuten muistatteko (tai ette ehkä halua muistaa) että Sauli Niinistö kannattaa tätä nykyistä aborttilakia. Hyvä mies hänkin. Uskista presidenttiä tuskin koskaan tulee Suomeen. Mulle käy kuka vaan, kunhan ei ole uskis.
- ...
...
- Ei vikaa,vikaa......
No,onkos sieltä Turun suunnasta tullut,tai tulossa,lisää epämääräisiä profetioita?
- Uskontotieteilijä
"On tapahtuva joukkoryntäys ulos kaikista ihmisperusteisista uskonsuunnista."
Eli näin ollen myöskin kaikesta kristinuskoon liittyvästä. Kaikki uskonnot ovat ihmisperusteisia, koska ihminen rakentaa nämä uskomusjärjestelmänsä. On käsittämätöntä etteivät nämä Veijot ja muut tätä ole koskaan ymmärtäneet, vaikka esiintyvät ties minä pastoreina ja seurakuntien johtajina, samoin muut oppimattomat tyhjäpääsaarnaajat. Mutta kun ei ole sivistystä niin ei ole. Onkohan se niin pelottavaa, jos saisi tietää tutkimalla mitä perua ja mistä nämä kaikki uskomukset on oikeasti lähtöisin? Siinä kyllä romahtaisi ainakin se oma korttitalo, jos ei muiden.
Minusta olisi hemmetin hienoa, jos tosiaan uskonnot romahtaisivat. Silloin tulisi rauha maailmaan. Mikä muu on saanut niin paljon pahaa aikaan kuin usko uskontoihin ja auktoriteetteihin. Näin se on poijjaat...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2364135Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t472877Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401820- 1091757
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991711Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161579Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521540- 151490
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1731457Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251272