Naisille sataa viestejä!!! :O

elämänelixiiri

Aloitan pyytämällä anteeksi. Anteeksi.

Tein naispuolisen ystäväni avustuksella profiilin erääseen nettideittiin naisena, vaikka mies olenkin. Halusin nimittäin selvittää, onko totta että naiset saavat miehiä enemmän viestejä.
Ystävättäreni kertoi, että naisena ei juuri viestejä saa, mutta eihän hänellä ollut verrattavaa tietoa miesten saamiin viestimääriin.

Profiili tehtiin todellakin ystävättäreni "mittojen" mukaan ja se vastasi hänestä hyvin paljon aiemmin käyttämäänsä profiilia. Nyt hän on jo varattu nainen.
Kun profiili oli ollut kuvattomana esillä vain 20 minuuttia, oli tullut jo 4 flirttiä ja 9 (!!!) viestiä!!! :O Olin aivan äimänkäkenä! No, voisi luulla, etä nämä olivat niitä paljon puhuttuja "mitä kuuluu beibe mennääx panee" -viestejä, mutta ei. Todella asiallisia ja useimmat pitkiäkin. Näin miesnäkökulmasta monista niistä viesteistä huokui lämminhenkisyys ja herttaisuus.
Koska tutkimuksen aikana ei haluttu pahasti satuttaa ketään, vastasi ystävättäreni, joskin vastahakoisesti, kaikkiin viesteihin "jotain".

Ystävättäreni kuva lisätiin seuraavana päivänä, jolloin pankki räjähti: viestilaatikko oli täynnä ja flirttejä tullut lisää. Eräästä viestistä "moi, taas. saitkohan mun lähettämän viestin, kun et mitään ole takaisin vastannut? ..." päättelimme että kaikkia viestejä ei edes näkynyt laatikossa, vaan osa oli jo poistunut näkyvistämme.
Uusia viestejä tuli koko ajan lisää.

Poistimme lopulta profiilin.

Vaikka koe kaikessa epäeettisyydessään oli arveluttava, niin jäi siitä käteen todiste siitä, että naiset todella saavat massoittain viestejä. Eivät varmasti kaikki, mutta keskivertonaiset,jotka ovat kauniita, hoikkia ja joiden profiilit ovat sanaisia.

Ystävättäreni kertoi, että kyllä niitä viestejä tuli saman verran jo silloin, kun hän oli seuraa etsimässä, mutta kun kerroin, että emme me noin 30v miehet saa kuin korkeintaan muutamia viestejä vuodessa, jos sitäkään, hän yllättyi.

Mutta mutta, tämä oli vain omaa uteliasta mieltäni ruokkiva koe, josta en tunne sen enempää surua.

:)

61

2225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bloex

      Ihan mielenkiinnosta, että millaisia nuo ensimmäisen 20 minuutin aikana tulleet viestit olivat tarkemmin? En oikein usko, että juuri kukaan ehtii ensimmäiseen 20 minuuttiin kirjoittamaan uudelle profiilille pidemmän viestin alusta loppuun. Sen sijaan jonkun valmiin copy-paste -viestin toki ehtii lähettämään. Eli oliko näissä viesteissä juurikaan otettu kantaa tai viitattu mitenkään tähän ko. profiiliin vai oliko viesti enemmän vain yleistä tekstiä viestin lähettäjästä itsestään? Entä millaisia viestejä tuli myöhemmin?

      Veikkaan, että on paljon miehiä, jotka vain lähettävät viestejä lähes jokaiselle vastaantulevalle naiselle. Tämä taasen on yksi ongelma nettideitissä. Toinen ongelma on se, että naisille voi muodostua netissä helposti väärä käsitys omista markkinoistaan. Kun viestejä tulee joka puolelta ja tarjontaa muka riittää, niin monella voi lähteä mopo käsistä ja vaatimukset nousevat sen myötä. Olisi muistettava, että ruoho ei ole aina vihreämpää aidan toisella puolella. Pitäisi osata keskittyä mahdollisesti sopiviin eikä ajatella, että aina on se parempi jossain. Sellainen luultavimmin aina on, mutta niin ajattelemalla ei luultavimin saa mitään.

      Itse olen myös mies ja uskon hyvin sen, että naiset saavat paljon enemmän viestejä kuin me miehet. Täällä S24:ssa saa välillä olla parikin viikkoa, ettei kukaan edes käy profiilia katsomassa. Viestejä naisilta sitten tulee vieläkin harvempaan tahtiin. Toisaalta omat kokemukset ovat parempia Cityn deitti.netistä, jossa naiset sentään vastailevat paljon ahkerammin ilmoitukseen ja se on itselläni toiminut varsin hyvin. Toisaalta naistenkin viestit tuolla ovat monesti melko yleisiä ja niistä puuttuu varsin usein se keskustelunaloitus. Eli jos vastaa viestiin niin tuntuu siltä kuin olisi joka tapauksessa kirjoittamassa ensimmäistä viestiä naisen ilmoitukseen ja pitää itse keksiä se keskustelunavaus. Tätä pidän hieman negatiivisena asiana, vaikka en toisaalta voi valittaa, että tuolla olen saanut runsaasti asiallisia pitkiä viestejä naisilta. Itse laitan ensimmäiseen viestiini aina jonkun kysymyksen tai parinkin, joista toisen olisi helppo lähteä kirjoittamaan vastausta.

      • elämänelixiiri

        Kieltämättä tuossa saatat olla oikeassa, että ainakin osa viesteistä oli ennalta kirjoitettuja massaposteja. Monissa oli kuitenkin sellainen persoonallinen ote ja niihin oli poimittu asioita profiilistamme. Tämä kertoo minusta siitä, että viestit oli laadittu juuri sillä hetkellä. Pitkällä tarkoitan muuten noin kymmentä riviä. Tätäkin pidempiä tuli muutama myöhemmässä vaiheessa.

        Itse pidin niitä mukavina ja lämminhenkisinä. Ystäväni oli tosin joistakin sitä mieltä, että kyseessä "lässynlässynlää-ukko", mutta hän on muutenkin hieman räväkämpi neito. Se todellakin yllätti, että heti alkuun tuli pitkiä viestejä ja paljon.

        Jokunen ikäväkin viesti tuli ja niissä yllätti se, että aivan yllättäen ilmeisesti ensimmäisenä viestinä lähetettiin todella asiattomia tekstejä ja haukuttiin maksulliseksi ja vaikka miksi muuksi! Melko nopeasti myös profiilin arvostelu oli laskusuunnassa ja lopulliseksi tähtimääräksi jäi kolme täyttä.

        Osaa vastanneista harmitti erityisesti ystävättäreni kielteinen kanta tatuointeihin ja asiasta tulikin paljon kannanottoja. Minusta vaikutti, että kyseisillä henkilöillä oli huomattavia ongelmia itsensä hyväksymisen kanssa.


      • deneb
        elämänelixiiri kirjoitti:

        Kieltämättä tuossa saatat olla oikeassa, että ainakin osa viesteistä oli ennalta kirjoitettuja massaposteja. Monissa oli kuitenkin sellainen persoonallinen ote ja niihin oli poimittu asioita profiilistamme. Tämä kertoo minusta siitä, että viestit oli laadittu juuri sillä hetkellä. Pitkällä tarkoitan muuten noin kymmentä riviä. Tätäkin pidempiä tuli muutama myöhemmässä vaiheessa.

        Itse pidin niitä mukavina ja lämminhenkisinä. Ystäväni oli tosin joistakin sitä mieltä, että kyseessä "lässynlässynlää-ukko", mutta hän on muutenkin hieman räväkämpi neito. Se todellakin yllätti, että heti alkuun tuli pitkiä viestejä ja paljon.

        Jokunen ikäväkin viesti tuli ja niissä yllätti se, että aivan yllättäen ilmeisesti ensimmäisenä viestinä lähetettiin todella asiattomia tekstejä ja haukuttiin maksulliseksi ja vaikka miksi muuksi! Melko nopeasti myös profiilin arvostelu oli laskusuunnassa ja lopulliseksi tähtimääräksi jäi kolme täyttä.

        Osaa vastanneista harmitti erityisesti ystävättäreni kielteinen kanta tatuointeihin ja asiasta tulikin paljon kannanottoja. Minusta vaikutti, että kyseisillä henkilöillä oli huomattavia ongelmia itsensä hyväksymisen kanssa.

        Ymmärrän ton kaverisi kommentin lässynlää-miehistä... Olen kerran kokeillut nettitreffejä, ja liian imelät meni heti ö-mappiin. En edes halua ajatella miten suhdetta olisi yrittänyt rakentaa tyypin kans, joka "hellittelee" täysin tuntematonta ihmistä.

        Liian paljon tuli myös viestejä miehiltä, jotka eivät vastanneet sitä mitä hain. Tuli fiilis, että olikohan kyseiset äijät edes lukeneet koko ilmoitusta, vaan ainoastaan massapostailivat vastauksiaan jokaiselle. Sellaisesta tulee aika epätoivoinen kuva. Melkein kuin baarissa ne miehet, jotka yrittävät jokaista vastaantulevaa, ja saldo jää nollaksi juuri sen vuoksi, että yrittävät jokaista.

        Itselläni oli ilmoitus ehkä kuukauden, tapasin ihan kivoja miehiä treffeillä, mutta selväksi itselleni tuli myös se, ettei nettideitit ole itselleni se sopivin muoto pariutua.


    • hopealapsi

      Ei taida olla naisilla tarve ottaa yhteyttä miehiin jos tarjouksia tulee noin paljon, vaikka ei tekisi mitään :)

      • gyntheri

        No niin, selvisihän se syy sitten, miksi netin naiset on niin passiivisia
        tekemään aloitteita. Jos 20 minuutissa tulee jo 4 flirttiä ja 9 viestiä,
        niin miksi nähdä vaivaa ja ottaa itse miehiin yhteyttä, kun viestejä
        ja mannaa sataa miehiltä naisen nenän eteen, kuin manulle illallinen,
        naisen tekemättä yhtään mitään asia eteen.
        Riittää, että nainen on vain nätti ja hymyilevä kuvassaan.


      • y-viilto
        gyntheri kirjoitti:

        No niin, selvisihän se syy sitten, miksi netin naiset on niin passiivisia
        tekemään aloitteita. Jos 20 minuutissa tulee jo 4 flirttiä ja 9 viestiä,
        niin miksi nähdä vaivaa ja ottaa itse miehiin yhteyttä, kun viestejä
        ja mannaa sataa miehiltä naisen nenän eteen, kuin manulle illallinen,
        naisen tekemättä yhtään mitään asia eteen.
        Riittää, että nainen on vain nätti ja hymyilevä kuvassaan.

        Ei tarvitse olla nätti, eikä se hymykään ole pakollinen. Riittää jos näyttää elävältä....


      • sivussa29
        y-viilto kirjoitti:

        Ei tarvitse olla nätti, eikä se hymykään ole pakollinen. Riittää jos näyttää elävältä....

        Mitä ihmettä tekee hirveällä pinolla viestejä, jos ne ovat laadullisesti
        a) miehiltä, jotka eivät selvästikään ole lukeneet koko ilmoitustani (tyyliin: etsin lapsetonta 28-37 vuotiasta terveet elintavat omaavaa, saan vastauksia varatuilta, tai 40-50 vuotiailta isiltä tai sitten itseäni nuoremmilta pelimiehiltä, keiden älykapasiteetti yltää vain kahteen sanaan),
        b) miehiltä, jotka vain käyvät "kääntymässä" ja heittämässä jonkin ihmeen flirtin,
        c) miehiltä, ketkä käyvät vain vonkaamassa bikinikuvaa
        d) miehiltä, ketkä yrittävät komentaa naiselle, mitä naisen pitäisi miehestä ajatella.

        Päätinkin sitten nimenomaan vaihtaa moodiin, että minä lähestyn itse. Itte se on tämäkin homma näköjään tehtävä. :D

        Ilmeisesti joko sitten olen ollut liian vastenmielinen takaisinvastattavaksi tai sitten olen osannut poimia miesten ilmoituksista sellaiset, keillä on muutenkin ihan hitosti kysyntää, mutta anyways selvästi yli puolet miehistä, keitä olen lähestynyt, eivät vastaa mitään. Ja lähestynyt olen tähän mennessä ehkä n. 12-15 miestä.

        Olen lähestynyt pääsääntöisesti 30-37 vuotiaita urheilullisia, tupakoimattomia, lapsettomia, jotensakin fiksunoloisia (siinä määrin kuin profiilista uskaltaa päätellä), edes suhtkoht hyvännäköisiä miehiä, n. >=180 cm pitkiä (koska olen itsekin vähän tavallista pidempi nainen) ketkä juovat alkoholia korkeintaan vain joskus.

        Liekö sitten komeus noussut päähän ja profiilissa orastava fiksuus ollut vain ulkoaopeteltua tai kopioitua, vai mikä on, mutta siis suurin osa ei ole vastannut mitään. Ehkäpä viestini oli sitten liian pitkä tai jotain.

        Moni muukin nainen on kyllä sanonut, että komeat miehet pääsääntöisesti ovat tosi ylimielistä ja leuhkaa porukkaa. Ja siltä tosiaan näyttää.

        Sanotaan, että naisille miehen ulkonäkö on vähemmän painava kriteeri mitä naisen ulkonäkö miehelle. No mikä tässä muukaan auttaa kuin tinkiä ulkonäöstä, kun kerran komeat tuppaavat olemaan ylimielisiä ja itseään täynnäolevia, hemmoteltuja nirppanokka-kermaperseitä, ketkä eivät ole miehekkäitä, kunnon käytöstapoja - järjenlahjoista puhumattakaan - nähneetkään! :D


      • vanha eukko
        sivussa29 kirjoitti:

        Mitä ihmettä tekee hirveällä pinolla viestejä, jos ne ovat laadullisesti
        a) miehiltä, jotka eivät selvästikään ole lukeneet koko ilmoitustani (tyyliin: etsin lapsetonta 28-37 vuotiasta terveet elintavat omaavaa, saan vastauksia varatuilta, tai 40-50 vuotiailta isiltä tai sitten itseäni nuoremmilta pelimiehiltä, keiden älykapasiteetti yltää vain kahteen sanaan),
        b) miehiltä, jotka vain käyvät "kääntymässä" ja heittämässä jonkin ihmeen flirtin,
        c) miehiltä, ketkä käyvät vain vonkaamassa bikinikuvaa
        d) miehiltä, ketkä yrittävät komentaa naiselle, mitä naisen pitäisi miehestä ajatella.

        Päätinkin sitten nimenomaan vaihtaa moodiin, että minä lähestyn itse. Itte se on tämäkin homma näköjään tehtävä. :D

        Ilmeisesti joko sitten olen ollut liian vastenmielinen takaisinvastattavaksi tai sitten olen osannut poimia miesten ilmoituksista sellaiset, keillä on muutenkin ihan hitosti kysyntää, mutta anyways selvästi yli puolet miehistä, keitä olen lähestynyt, eivät vastaa mitään. Ja lähestynyt olen tähän mennessä ehkä n. 12-15 miestä.

        Olen lähestynyt pääsääntöisesti 30-37 vuotiaita urheilullisia, tupakoimattomia, lapsettomia, jotensakin fiksunoloisia (siinä määrin kuin profiilista uskaltaa päätellä), edes suhtkoht hyvännäköisiä miehiä, n. >=180 cm pitkiä (koska olen itsekin vähän tavallista pidempi nainen) ketkä juovat alkoholia korkeintaan vain joskus.

        Liekö sitten komeus noussut päähän ja profiilissa orastava fiksuus ollut vain ulkoaopeteltua tai kopioitua, vai mikä on, mutta siis suurin osa ei ole vastannut mitään. Ehkäpä viestini oli sitten liian pitkä tai jotain.

        Moni muukin nainen on kyllä sanonut, että komeat miehet pääsääntöisesti ovat tosi ylimielistä ja leuhkaa porukkaa. Ja siltä tosiaan näyttää.

        Sanotaan, että naisille miehen ulkonäkö on vähemmän painava kriteeri mitä naisen ulkonäkö miehelle. No mikä tässä muukaan auttaa kuin tinkiä ulkonäöstä, kun kerran komeat tuppaavat olemaan ylimielisiä ja itseään täynnäolevia, hemmoteltuja nirppanokka-kermaperseitä, ketkä eivät ole miehekkäitä, kunnon käytöstapoja - järjenlahjoista puhumattakaan - nähneetkään! :D

        Kyllä se varmaan yli 30-vuotiaiden miesten kohdalla menee sillä tavalla että eivät nämä vaivaudu tavisnaikkosille vastaamaan, kun heidän ilmoituksensa ovat vain muodon vuoksi olemassa sitä ihmeiden aikaa varten että joku elokuvastaran veroinen puolijumalatar sattuu hollille. Itse en mielestäni ole suinkaan erehtynyt lähestymään vain komeita miehiä - itseasiassa komeimpia kartan koska mitä ihmeen mahkuja tavispallinaamalla heitä kohtaan on? Sellaisiin miehiin olen ottanut yhteyttä jotka ovat taviksia itsekin (josko tajunnevat sen itse, en tiedä) mutta joiden kasvoja sietäisi katsella loppuelämän ajan. Jos ilme on myrtsin myrkynkeittäjän, niin ei kai sellaiseen kukaan ota yhteyttä. Kai se luonne ja yleinen asenne edes jonkin verran näkyy nassustakin läpi. Mutta en ole rajoittunut vain pelkästään hymyileviin. Ja olen ottanut yhteyttä myös kuvattomiin.

        Vastauksia vain en kovin usein saa. Ilmeisesti tavispallinaama ei tosiaan herätä mitään ahaa-elämyksiä, tai sitten olen oikeasti niin helvetin ruma että oksennus tulee kun naamani näkee. Mistä minä tiedän kun harvemmin kasvojani kommentoidaan - toisaalta en haluaisi kuulla ääneenlausuttuja näkemyksiä asiasta, riittää kun toinen kokee että olen tai en ole hänen tyyppiään.

        Mutta ei minua niin kauheasti haittaa ne jotka eivät vastaa - aina parempi niin kuin että vastaa joku päänaukoja joka alkaa haukkumaan ja herjaamaan. Siinä on äkkiä päivä pilalla.


      • sivussa29
        vanha eukko kirjoitti:

        Kyllä se varmaan yli 30-vuotiaiden miesten kohdalla menee sillä tavalla että eivät nämä vaivaudu tavisnaikkosille vastaamaan, kun heidän ilmoituksensa ovat vain muodon vuoksi olemassa sitä ihmeiden aikaa varten että joku elokuvastaran veroinen puolijumalatar sattuu hollille. Itse en mielestäni ole suinkaan erehtynyt lähestymään vain komeita miehiä - itseasiassa komeimpia kartan koska mitä ihmeen mahkuja tavispallinaamalla heitä kohtaan on? Sellaisiin miehiin olen ottanut yhteyttä jotka ovat taviksia itsekin (josko tajunnevat sen itse, en tiedä) mutta joiden kasvoja sietäisi katsella loppuelämän ajan. Jos ilme on myrtsin myrkynkeittäjän, niin ei kai sellaiseen kukaan ota yhteyttä. Kai se luonne ja yleinen asenne edes jonkin verran näkyy nassustakin läpi. Mutta en ole rajoittunut vain pelkästään hymyileviin. Ja olen ottanut yhteyttä myös kuvattomiin.

        Vastauksia vain en kovin usein saa. Ilmeisesti tavispallinaama ei tosiaan herätä mitään ahaa-elämyksiä, tai sitten olen oikeasti niin helvetin ruma että oksennus tulee kun naamani näkee. Mistä minä tiedän kun harvemmin kasvojani kommentoidaan - toisaalta en haluaisi kuulla ääneenlausuttuja näkemyksiä asiasta, riittää kun toinen kokee että olen tai en ole hänen tyyppiään.

        Mutta ei minua niin kauheasti haittaa ne jotka eivät vastaa - aina parempi niin kuin että vastaa joku päänaukoja joka alkaa haukkumaan ja herjaamaan. Siinä on äkkiä päivä pilalla.

        Minusta taas nimenomaan ne mauttomat päänsäaukojat eivät saa päivääni millään pilalle. Siinäpähän aukovat. Onhan se tietysti masentavaa, että laatu on mitä on, mutta minkä sitä pieni ihminen semmoselle mahtaa.

        Ehkä se tosiaan sitten on niin, että pitäisi olla se puolijumalatar, että miehen evä värähtäisi. En minä kyllä millään itseäni rumaksi sanoisi, kiitos siitä hyvien geenien ja itsestäni huolehtimisen, mutta no, se on toki vain minun näkemys, joskaan en tokikaan yllä millään mittarilla mitattuna mallin, missin saati kreikkalaisen jumalattarenkaan muottiin.

        No, p*skaakos tässä. Ei auta.


      • gyntheri kirjoitti:

        No niin, selvisihän se syy sitten, miksi netin naiset on niin passiivisia
        tekemään aloitteita. Jos 20 minuutissa tulee jo 4 flirttiä ja 9 viestiä,
        niin miksi nähdä vaivaa ja ottaa itse miehiin yhteyttä, kun viestejä
        ja mannaa sataa miehiltä naisen nenän eteen, kuin manulle illallinen,
        naisen tekemättä yhtään mitään asia eteen.
        Riittää, että nainen on vain nätti ja hymyilevä kuvassaan.

        :DDDD ahahahhhahah


    • 457868

      Eli näköjää miehistä löytyy netissä eläviä, jotka huomaat heti uuden profiilin. Jos puhut totta, viestimäärä ylittää jopa sen mitä minä miehenä odotin tavallisten naisten saavan. Olen tosin huomannut samanlaista ilmiötä tähtiarvioita seuraamalla. Joskus uusi sivustolle ilmestynyt kuvallinen kaunis nainen on saanut niitä arvioitakin viikossa useita kymmeniä. Omassa profiilissani oli kävijöitä n. 5 viikossa. Nykyään pidän profiiliani vain "lottokuponkina": annan sen olla itsekseen olematta itse aktiivinen.

      • semmot ja tämmöt

        Ihan ensimmäisenä uuden naisprofiilin kimppuun hyökkää, jos kuvassa
        on kaunis nainen, feikkienmetsästäjien porukka. Uuden naisprofiilin
        vieraskirja täyttyy muutaman ensimmäisen tunnin aikana "oletkohan feikki",
        "takuulla on feikki", "älkää pojat uskoko tähän, ilmiselvä feikki". Ihan kun
        talvisodan hengessä, kaveria ei jätetä (feikkien armoille)-asenteella nämä feikkihaukat kommentoivat kaunista naista hänen vieraskirjaansa.
        Sitten viestiboxi alkaa täyttyä ukkomiesten ja muiden häntäheikkien "kaipaan sutinaa, miten olis pienet päiväkahveet, honey ;)" viesteistä.
        Fiksut miehet odottaa vuoroaan ja ottavat vasta sitten yhteyttä naiseen,
        kun se kiihkeä alkurynnistys on ohi ja tilanne rauhoittuu, mutta useimmiten se
        on siinä vaiheessa jo liian myöhäistä, koska naisella on noussut jo neste päähän miesten huomiosta ja fiksunkin oloinen nainen muuttuu itsestään liikoja
        luulevaksi bitchiksi, joka ei enää vaivaudu vastaamaan fiksuillekkaan
        miehille enää.


      • puunkarahka
        semmot ja tämmöt kirjoitti:

        Ihan ensimmäisenä uuden naisprofiilin kimppuun hyökkää, jos kuvassa
        on kaunis nainen, feikkienmetsästäjien porukka. Uuden naisprofiilin
        vieraskirja täyttyy muutaman ensimmäisen tunnin aikana "oletkohan feikki",
        "takuulla on feikki", "älkää pojat uskoko tähän, ilmiselvä feikki". Ihan kun
        talvisodan hengessä, kaveria ei jätetä (feikkien armoille)-asenteella nämä feikkihaukat kommentoivat kaunista naista hänen vieraskirjaansa.
        Sitten viestiboxi alkaa täyttyä ukkomiesten ja muiden häntäheikkien "kaipaan sutinaa, miten olis pienet päiväkahveet, honey ;)" viesteistä.
        Fiksut miehet odottaa vuoroaan ja ottavat vasta sitten yhteyttä naiseen,
        kun se kiihkeä alkurynnistys on ohi ja tilanne rauhoittuu, mutta useimmiten se
        on siinä vaiheessa jo liian myöhäistä, koska naisella on noussut jo neste päähän miesten huomiosta ja fiksunkin oloinen nainen muuttuu itsestään liikoja
        luulevaksi bitchiksi, joka ei enää vaivaudu vastaamaan fiksuillekkaan
        miehille enää.

        Tuotaniinniin... miten kummassa fiksulla naisella voisi päästä kusi menemään hattuun siitä, että saa noin hemmetin ala-arvoista huomiota miehiltä?

        Minä ainakin heti ensitilassa masennuin noista. Siis se on niin turhauttavaa, että sitten kun joku mies lähestyy, niin katsoo asiakseen käyttää "tilaisuutensa" siihen, että lähestyy viestillä, joka on selkeästi korkeintaan bimbotasoa. On pakahduttavan masentavaa, hetkellisesti, että joku näkee minun asiallisen profiilin otollisena paikkana ulostaa moista lantaa. Toki se masennus sitten menee ohi, koska onhan niitä urpoja joka paikassa.

        Eli: jos nainen löytää edes yhden molekyylin jotakin mieltä ylentävää noin mauttomasta huomiosta, ja vieläpä siinä määrin, että siitä menee pissa päähän, siinä on vakka kantensa löytänyt, eikä oikeasti fiksu mies jää sellaisen hupakon perään haikailemaan. :)


      • 1 + 1 = 0
        semmot ja tämmöt kirjoitti:

        Ihan ensimmäisenä uuden naisprofiilin kimppuun hyökkää, jos kuvassa
        on kaunis nainen, feikkienmetsästäjien porukka. Uuden naisprofiilin
        vieraskirja täyttyy muutaman ensimmäisen tunnin aikana "oletkohan feikki",
        "takuulla on feikki", "älkää pojat uskoko tähän, ilmiselvä feikki". Ihan kun
        talvisodan hengessä, kaveria ei jätetä (feikkien armoille)-asenteella nämä feikkihaukat kommentoivat kaunista naista hänen vieraskirjaansa.
        Sitten viestiboxi alkaa täyttyä ukkomiesten ja muiden häntäheikkien "kaipaan sutinaa, miten olis pienet päiväkahveet, honey ;)" viesteistä.
        Fiksut miehet odottaa vuoroaan ja ottavat vasta sitten yhteyttä naiseen,
        kun se kiihkeä alkurynnistys on ohi ja tilanne rauhoittuu, mutta useimmiten se
        on siinä vaiheessa jo liian myöhäistä, koska naisella on noussut jo neste päähän miesten huomiosta ja fiksunkin oloinen nainen muuttuu itsestään liikoja
        luulevaksi bitchiksi, joka ei enää vaivaudu vastaamaan fiksuillekkaan
        miehille enää.

        Ja mistäs sinä tiedät, että naisille tulee noita "varmaan feikki" ynnä muita viestejä, vaikka itse olet ilmeisesti mies? Olet siis itse luonut noita feikkiprofiileja vai mitä? Sitten sulle on noussut kusi päähän, kun arvelet olevasi tosi fiksu verratessasi itseäsi niihin miehiin, jotka ovat langenneet sun feikkiprofiiliin?

        Tää homma ei vaan toimi, koska täällä ei ihmiset hae tosissaan, vaan pelaa tuollaisia ihmeen pelejä.


    • 1810

      Kauniit nuoret naiset saavat paljon vastauksia - mikä tuossa oli uutinen?

      Tavalliset naiset eivät saa kuukaudessakaan yhdeksää vastausta.

      Pyöreät naiset eivät välttämättä saa yhtäkään vastausta.

      Eli jatkakaa vaan kaikki niiden kauniiden naisten pommittamista niin sekä miehet että naiset pysyvät jatkossakin yksin.

    • just joo

      Jälleen kerran nainen = alle 35-vuotias nainen. Sitä vanhempi nainen on ilmeisesti ongelmajätettä.

      Olen yli 40-vuotias, mutta jos laadin Suomi24:ään ilmoituksen jossa on profiilikuvassa koko kroppani, minullekin tulee ryntäys viestilaatikkoon. Mitä sieltä löytyykään?

      - itseäni ainakin 10 v vanhempia miehiä
      - ulkomaalaisia tai ainakin jostain syystä huonosti suomea osaavia miehiä
      - itseäni jopa puolta nuorempia miehiä jotka haluavat poikuuden poiston tai vakipanon ja olettavat että vanhemmalta naiselta takuulla saa kun se on niin puutteessa tottakai

      Jonkin ajan päästä vastauksia ei enää tule, paitsi aina silloin tällöin niiltä yli 10 v vanhemmilta koska ne ovat kaikkein uskollisimmat ystäväsi jos olet nelikymppinen nainen. Nämä ne eniten sitä flirttiäkin laittavat.

      Aloittaja voisi kokeensa kanssa tietysti miettiä niitä naisia jotka ovat ihan aidosti kumppania hakemassa ja saavat kiukkuisia miehiä silmilleen väittämään että olet feikki jos et ole lihava. Tarpeeksi kun sitä rähinöintiä lukee niin ei huvita enää laittaa kuvaa. Ja sen jälkeen ei sitten vastaa enää kukaan, ei edes ne harmaapantterit.

      • N.4kymmetä+

        Kummastelin aluksi, kun tein treffeille profiilin ja vieraskirjaani oli kirjoitettu pari
        viestiä heti ensimmäisenä päivänä...'Taitaa olla iigorin tekemä tämäkin taas'
        ja 'Anna tilinumero niin lähetän rahaa!!!!'. Olin suoraan sanottuna järkyttynyt
        kun en tiennyt mistä oli kyse, mutta tuon tyyppisiä viestejä lukee vähän joka
        naisen vieraskirjassa kuulemma. Eli heti jos nainen on jotenkin säilynyt
        edes jonkinmoisessa kuosissa ja on ihan ihmisen näköinen muutenkin,
        niin hän on treffien miesten mielestä automaattisesti joku ihme iigor-feikki.


      • just joo
        N.4kymmetä+ kirjoitti:

        Kummastelin aluksi, kun tein treffeille profiilin ja vieraskirjaani oli kirjoitettu pari
        viestiä heti ensimmäisenä päivänä...'Taitaa olla iigorin tekemä tämäkin taas'
        ja 'Anna tilinumero niin lähetän rahaa!!!!'. Olin suoraan sanottuna järkyttynyt
        kun en tiennyt mistä oli kyse, mutta tuon tyyppisiä viestejä lukee vähän joka
        naisen vieraskirjassa kuulemma. Eli heti jos nainen on jotenkin säilynyt
        edes jonkinmoisessa kuosissa ja on ihan ihmisen näköinen muutenkin,
        niin hän on treffien miesten mielestä automaattisesti joku ihme iigor-feikki.

        En olisi edes tajunnutkaan millainen luonnonoikku olen hoikkana nelikymppisenä naisena jos en olisi joutunut niin sanotusti kierrätykseen eli etsimään kypsällä iällä uutta kumppania. Mikä siinä on niin ihmeellistä että ei ole pulska? Ei kai tämä Suomi niin läskien valtakunta vielä ole etteikö varhaiskeski-ikäinen voi olla jonkinlaisessa kunnossa kun ei ihan harrastuksekseen tai päätyökseen pelkästään ahda sapuskaa turpaansa...

        Ei se hoikkuus ole kuitenkaan ainakaan toistaiseksi johtanut siihen että olisin löytänyt miehen jonka kanssa ollaan samalla henkisellä taajuudella. Jottei sitä kauheammin kadehtiakaan kannata. Tai olettaa että ei voi pitää paikkaansa. Ehkä ei enää 10 v päästä pidäkään, mistä sen tietää.


      • Joopa_joo
        just joo kirjoitti:

        En olisi edes tajunnutkaan millainen luonnonoikku olen hoikkana nelikymppisenä naisena jos en olisi joutunut niin sanotusti kierrätykseen eli etsimään kypsällä iällä uutta kumppania. Mikä siinä on niin ihmeellistä että ei ole pulska? Ei kai tämä Suomi niin läskien valtakunta vielä ole etteikö varhaiskeski-ikäinen voi olla jonkinlaisessa kunnossa kun ei ihan harrastuksekseen tai päätyökseen pelkästään ahda sapuskaa turpaansa...

        Ei se hoikkuus ole kuitenkaan ainakaan toistaiseksi johtanut siihen että olisin löytänyt miehen jonka kanssa ollaan samalla henkisellä taajuudella. Jottei sitä kauheammin kadehtiakaan kannata. Tai olettaa että ei voi pitää paikkaansa. Ehkä ei enää 10 v päästä pidäkään, mistä sen tietää.

        Outo ristiriita on se kun useimmat miehet, jos miehiltä kysytään,
        että millainen nainen ei sytytä, niin useimmat miehet vastaa, että
        lihavuus naisella on turnoff, mutta sitten kun sellainen nainen olisi
        tarjolla, joka pitää huolta itsestään - liikkuu, syö terveellisesti ja
        on vielä nelikymppisenä hyvässä kunnossa ja näyttää vielä koht.
        näpsäkältä kasvoistaan, saakin valtavan haukkumaryöpyn miehiltä
        nettitreffeillä. Miehiltä tulee viestejä, joissa kommentoivat kuvaa
        " laitoit 10 v. vanhan kuvan sitten profiiliis?" tai "kenen kuvan
        olet varastanut netistä". Hoikka, nuorekas nelikymppinen nainen
        taitaa todellakin olla nykyään aika harvinainen ilmestys, siitä
        päätellen, miten paljon sellainen herättää ihmetystä miehissä
        netin deittisivuilla.


      • female33
        Joopa_joo kirjoitti:

        Outo ristiriita on se kun useimmat miehet, jos miehiltä kysytään,
        että millainen nainen ei sytytä, niin useimmat miehet vastaa, että
        lihavuus naisella on turnoff, mutta sitten kun sellainen nainen olisi
        tarjolla, joka pitää huolta itsestään - liikkuu, syö terveellisesti ja
        on vielä nelikymppisenä hyvässä kunnossa ja näyttää vielä koht.
        näpsäkältä kasvoistaan, saakin valtavan haukkumaryöpyn miehiltä
        nettitreffeillä. Miehiltä tulee viestejä, joissa kommentoivat kuvaa
        " laitoit 10 v. vanhan kuvan sitten profiiliis?" tai "kenen kuvan
        olet varastanut netistä". Hoikka, nuorekas nelikymppinen nainen
        taitaa todellakin olla nykyään aika harvinainen ilmestys, siitä
        päätellen, miten paljon sellainen herättää ihmetystä miehissä
        netin deittisivuilla.

        Niinhän sitä jotkut hokevat, ettei kolmenkympin tuolle puolelle käyvät naiset enää ketään miestä kiinnosta. Kaikki ovat jo siirtyneet haikailemaan parikymppisiä. Terv. nimim. 33-v. naikkonen

        Upeeta, että olet nelikymppisenä niin näyttävä, etteivät miehet tahdo uskoa sitä todeksi. Toivottavasti minäkin olen sitten. :)

        Jos joku on niin taukki, että käyttää tilaisuutensa tuollaisen palautteenantoon hyljäten täysin mahdollisuuden, että asiat ovat oikeasti juuri siltä, miltä kuvassa näyttääkin, niin eiköhän sellainen sälli ole tasan väärä sinulle. :)


    • näinkin voi käydä

      Olen nainen ja voin kyl sanoa et taidan sit olla jokseenkin poikkeus, ku ei mulle vaan kukaan kirjota

    • m40+

      En oikeastaan yhtään ylläty miksi näin, niinkuin on kirjoitettu.
      Naisten ei tarvitse kirjoittaa viestejä, koska kiinnostusta on muutenkin paljon.
      Miehet kirjoittavat massaposteja, koska ei kenelläkään ole aikaa kirjoittaa jollekkin jolta ei saa edes vastausta. Naiset odottavat että heidät huomioitaisiin niin speciaaleina että miehet kirjoittavat vain juuri heille ja niin erityisen kirjeen. Jos kirjoittaa vaikka sata viestiä ja ei yhtään vastausta niin kyllä siinä vaiheessa alkaa erityiset kirjeet unohtua.
      Ja varsinkin jos joku erehtyy vastaamaan niin se vastaus on niin syvältä ettei se syvemmällei mene.

      No sitten on naisia jotka sanovat että heitä luullaan feikeiksi tai ettei kukaan heille kirjoita. Tai ainakaan joku joka heitä kiinnostaisi.
      En ole itse ikinä kirjoittanut massaposteja enkä tule sitä tekemään. En ole myöskään luullut ketään feikiksi, perustan tietoni vain faktoihin.
      Mieluusti minä kirjoitan naiselle joka ei niitä viestejä ole saanut, olettamatta häntä itsestäänselvyytenä.
      Jos tämä nainen jättäisi vastaamatta niin ainakin tietäisin että hän jätti vastaamatta syystä. Eikä siksi että hän miettii onkohan niitä posteja tullut tänään kymmenen vai sata.

      Ainakin tästä ketjusta sai selville sen että ei kannata olla siellä koska oikeita tapaamisia oikeiden ihmisten kanssa tulisi olemaan tosi vähän tai sitten ei ollenkaan. Itse en näe kovinkaan paljon järkeä siinä. Tosin laitan aina loton joskus, vaikka ihan kannatuksen vuoksi. Elämä taitaa olla liian lyhyt, jos oikeasti odottaisi lottovoittoa.

      Mutta ei kun onnea vaan kaikille feikeille ja aidoille ja kaikille niistä väleistä.

    • Olisi helpompaa, jos viestejä tulisi 1/kuukausi... Vaikea vastata kenellekään, jos niitä tulee välillä useampikin päivässä.

      • lahdenneito

        Isot on murheet sulla.
        Ei muuta kun pärjäilemisiä sinne viestien kaatosateeseen.


      • unlucky-
        lahdenneito kirjoitti:

        Isot on murheet sulla.
        Ei muuta kun pärjäilemisiä sinne viestien kaatosateeseen.

        Hahmotelma, tältä foorumilta löytyy varmasti monta miestä, ketkä riemusta kiljuen vaihtaisivat sinun viestitulvan omaan viestienpuutteeseen.

        Kuulostaa nyt taas siltä, että jos naiset ei juuri viestittele, mies ei tykkää. Jos naiset viestittelee päivittäin, sekään ei passaa.

        Koettakaahan nyt jumaliste taas päättää, jooko.

        Sinänsä kyllä täytyy sanoa, että Hahmotelman kommentti kuulostaa lähinnä hemmotellun kermaperseen valitukselta, kuka potee elämäntuskaa siitä, kun hän pyysi 150 tikkaria, mutta saikin 200.

        Miehekkyys kaukana tuommosesta, IMHO.


    • 56je57k6k8i

      Kokeilin itse kerran samaa mutta chatissa.

      Miehenä kukaan ei noteerannut pätkääkään.

      Naisena tuli 9 viestiä (kaikki eri käyttäjiltä, erilaisia viestejä tyyliin "moi mitä kuuluu" "mitä pimu", "miten menee", "mennäänkö privaan") 5 sekunnin sisään.

      Chattaily on sinänsä ihan hauskaa välillä mutta en voisi itse kuvitella sieltä minkäänlaista seuraa hakevani, edes kaveria.

      • noli me tangere

        Nainen kuin nainen ja ihan ilman kuvaa saa chatissa aina valtavan pommituksen osakseen. Ei tarvitse olla edes mikään seuranhakuchatti niin jo on miestä nuorta ja vanhaa kimpussa. Itse kaipaisin tänne Suomi24:n chatteihin sellaista toimintoa että voi estää kokonaan privaviestien laitot, koska useimmiten en halua lähteä veivaamaan jonkun uppo-oudon miehen kanssa läpi iänikuisia seikkoja kuten missä asun, minkä ikäinen olen ja haluanko että hän ajaa päräyttää välittömästi panemaan minua klo 2 yöllä... Yäk.

        Sitten on tietysti näitä miehiä joilla kieppuu itsemurha mielessä ja pitäisi alkaa terapoimaan privaatisti. Kenellä taviksella on sellaista tietotaitoa että kursii jonkun ihmisen mielenterveyden kasaan chatissa... ahdistavaa touhua. Ei sitä ammattilaisetkaan halua vapaa-ajallaan tehdä.

        Kertakaikkiaan privaviestit ovat ällöttäviä. Ei niitä kaipaa kuin kavereilta, jos on sellaisia sattunut netissä löytymään.


    • 3434t34

      Noinhan se menee ja on ilmeisesti mennyt aina. Itse kokeilin naisen etsimistä netin kautta joskus 15 vuotta sitten, ja kyllä se oli aivan onnetonta touhua.

      Treffeille voi kyllä päästä, mutta yleensä sellaisten naisten kanssa joista haluaakin sitten heti eroon.

      Että tsemppistä vaan niille jotka jaksaa netistä seuraa hakea, kovaa yrittämistä ja rutkasti onnea tarvitaan matkaan. Eikä kannata ottaa liian vakavasti, muuten sattuu itsetuntoon.

    • vale ja provo

      Provo ja vale, ei pidä paikkaansa. Kusetusta. Vois toimia jos mies kirjoittaa profiilin naisesta, koska miehet tykkää miehenlaisesta naisesta.

      Miehille satelee viestejä naisilta, naiset ottaa yhteyttä, mutta miehet ei vastaa ja valitsee vain mieleisen. Olen nähnyt niin sata kertaa miten esim FB:n AYI:ssa naiset ottaa yhteyttä, miehillä on naishaaremi, satoja naisia kaverilistalla, sitä kautta läydettyjä.

      Naiset ei saa viestejä, muttakyllä vinkkaus klikkauksen.

      • ei ihme

        Ylläpidon provo. Onko naiset karkaamassa treffisivuilta?


      • ph-yi

        Olen huomannut AYI:ssa samaa. Miehet hyvin hyvin harvoin ottavat yhteyttä ja jos niin tekevät, niin aina kuulostavat seksiseuran etsijöiltä.

        Ei siellä muuta tehdä kun klikkaillaan toisiaan. Olen laittanut profiiliini keinot ottaa yhteyttä tavalla tai toisella, mutta eihän nämä hyväkkäät ota. Ehkä nuoremmilla naisilla on toisin.


    • jooo o

      Itsekin olen kokeillut feikkiprofiileja ja olen samaa mieltä että naiset todella saavat viestejä tolkuttomasti, etenkin näin miesnäkökulmasta tarkasteltuna.

      Karua kertomaa oli:

      Lihava, keski-iän ylittänyt nainen hakee seksiseuraa nuorista alle 30v miehistä. Ilmoitus hyvin suppea. Noin 160 vastausta tuli vajaassa vuorokaudessa kunnes poistin ilmoituksen. Melkein kaikki vastaukset olivat asiallisia, paljon myös huolella laadittuja ja pitkiä vaikka ilmoitus oli lyhyt ja mitäänsanomaton.

      25v normaalivartaloinen nainen hakee seksiseuraa. Ilmoitus paremmin laadittu kuin edellinen. 270 vastausta vuorokaudessa. Ilmoituksessa mainitut ulkonäkö- ja ikärajoitteet oli huomioitu melkein kaikissa viesteissä ja olivat muutenkin asiallisia.

      21v ylipainoinen nainen hakee seuraa tositarkoituksella. 25 vastausta vajaassa vuorokaudessa. Kaikki paitsi muistaakseni 2 viestiä olivat asiallisia. Kaikki vastaajat eivät myöskään olleet itse läskejä, ei edes suurin osa.

      Kaikki ilmoitukset olivat kuvattomia. Kuvallisina vastauksia olisi varmasti tullut huomattavasti enemmän.

      Noista voi päätellä että vaikka joku tavallisennäköinen normaali/hoikka 25-30v nainen saa kuukausien aikana helposti tuhansia yhteydenottoja kuvalliseen ilmoitukseen, johon on viitsinyt panostaa muutakin kuin "ota selvää ;)))"

      Alastonsuomen seksikamerasätti myös vahvistaa tätä käsitystä. Aivan sama millainen valas siellä makaa, aina riittää kiimaisia miehiä ylistämässä läskikasan jumalaista ulkonäköä.

      • kummia lukemia

        Milläs saitilla tulee keski-iän ylittäneelle alle 30-v miehiä hakevalle lihavalle naiselle 160 vastausta vajaassa vuorokaudessa?

        Kiinnostaa kovasti kun (vasta) nelikymppisenä hoikkana naisena olen joskus hakenut seksiseuraa ko. ikäryhmästä enkä koskaan ole saanut tuollaista läjää vastauksia. Ehkä 60 vastausta on tullut parhaimmillaan ja siihenkin tarvittiin useampi vuorokausi.

        Toisaalta kriteereissäni olen poissulkenut juopot ja ketjupolttajat, että liekö siinä sitten syy ettei vastauksia tule niin paljon kuin sinulle joka ilmeisesti feikissäsi et laittanut minkäänlaisia rajoituksia...?


      • jooo o
        kummia lukemia kirjoitti:

        Milläs saitilla tulee keski-iän ylittäneelle alle 30-v miehiä hakevalle lihavalle naiselle 160 vastausta vajaassa vuorokaudessa?

        Kiinnostaa kovasti kun (vasta) nelikymppisenä hoikkana naisena olen joskus hakenut seksiseuraa ko. ikäryhmästä enkä koskaan ole saanut tuollaista läjää vastauksia. Ehkä 60 vastausta on tullut parhaimmillaan ja siihenkin tarvittiin useampi vuorokausi.

        Toisaalta kriteereissäni olen poissulkenut juopot ja ketjupolttajat, että liekö siinä sitten syy ettei vastauksia tule niin paljon kuin sinulle joka ilmeisesti feikissäsi et laittanut minkäänlaisia rajoituksia...?

        Paljon parjatussa iskurissa. Ainoa kriteeri oli ettei 30 vuotiasta vanhempia, eikä sellaisia montaa ollutkaan. Ilmoitus oli noin 2 riviä pitkä etten tosiaan siihen panostanut yhtään. Ilmoituksen nainen oli 51.

        Tuo 60 vastausta kuulostaa erikoiselta kerta olet vielä hoikkakin, mikä on noissa naisten seksiseurailmoituksissa varsinainen super-ominaisuus niiden kaikkien paksujen tanttojen keskellä. Oliko ilmoituksessasi kuvaa? Millä sivustolla ilmoituksesi oli?


      • kummia lukemia
        jooo o kirjoitti:

        Paljon parjatussa iskurissa. Ainoa kriteeri oli ettei 30 vuotiasta vanhempia, eikä sellaisia montaa ollutkaan. Ilmoitus oli noin 2 riviä pitkä etten tosiaan siihen panostanut yhtään. Ilmoituksen nainen oli 51.

        Tuo 60 vastausta kuulostaa erikoiselta kerta olet vielä hoikkakin, mikä on noissa naisten seksiseurailmoituksissa varsinainen super-ominaisuus niiden kaikkien paksujen tanttojen keskellä. Oliko ilmoituksessasi kuvaa? Millä sivustolla ilmoituksesi oli?

        Iskurissa minullakin aikoinaan oli muutamaan otteeseen; välillä oli kuva ja välillä ei. Jos oli kuva kropasta niin vastauksia tuli enemmän kuin jos ei ollut mitään kuvaa. Toisaalta tuli myös asiattomuuksia eli haukuttiin feikiksi tai koppeloksi (ilmeisesti kyseistä vastaajaa otti päähän ettei kuulunut kohderyhmääni, tai mikä liekään ollut nimittelyn syy kun ei sen enempää avautunut).

        On ollut muitakin edellytyksiä mitä olen ilmoitukseeni sisällyttänyt sen ohella että juoppoja ja tupakalle haisevia miehiä en halua tavata. Jääkööt mainitsematta, mutta ilmeisesti ero on kuin yöllä ja päivällä että onko vaatimuksia vai onko ilmoitus vain parin rivin ilmoitus johon jää sillä tavalla ilmaa että lukija voi kuvitella naiselle kelpaavan mikä vaan ja naisen suostuvan mihin vaan.

        Feikiksi nimittelijät voisivat vaivautua lukemaan sen ilmoituksen ja epäillä että juurikin nuo parin rivin ilmoitukset ovat todennäköisimmin feikkejä koska harva leikkivä mies jaksaa alkaa kokonaista stooria pukkaamaan, vaan tyytyvät pelleilyssään hyväksikäyttämään kuvaa. Oikeasti seuraa hakevilla naisilla on yleensä valovuoden pituinen profiili...


      • jooo o
        kummia lukemia kirjoitti:

        Iskurissa minullakin aikoinaan oli muutamaan otteeseen; välillä oli kuva ja välillä ei. Jos oli kuva kropasta niin vastauksia tuli enemmän kuin jos ei ollut mitään kuvaa. Toisaalta tuli myös asiattomuuksia eli haukuttiin feikiksi tai koppeloksi (ilmeisesti kyseistä vastaajaa otti päähän ettei kuulunut kohderyhmääni, tai mikä liekään ollut nimittelyn syy kun ei sen enempää avautunut).

        On ollut muitakin edellytyksiä mitä olen ilmoitukseeni sisällyttänyt sen ohella että juoppoja ja tupakalle haisevia miehiä en halua tavata. Jääkööt mainitsematta, mutta ilmeisesti ero on kuin yöllä ja päivällä että onko vaatimuksia vai onko ilmoitus vain parin rivin ilmoitus johon jää sillä tavalla ilmaa että lukija voi kuvitella naiselle kelpaavan mikä vaan ja naisen suostuvan mihin vaan.

        Feikiksi nimittelijät voisivat vaivautua lukemaan sen ilmoituksen ja epäillä että juurikin nuo parin rivin ilmoitukset ovat todennäköisimmin feikkejä koska harva leikkivä mies jaksaa alkaa kokonaista stooria pukkaamaan, vaan tyytyvät pelleilyssään hyväksikäyttämään kuvaa. Oikeasti seuraa hakevilla naisilla on yleensä valovuoden pituinen profiili...

        Ihmeelliseltä kyllä kuulostaa edelleen. Feikiksi haukkumisiakaan ym. ei tullut yhtäkään noihin kolmeen ilmoitukseeni. "Asiattomimmat" viestit olivat luokkaa "pena moi soita 0401234567"

        En sitten tiedä mitä ovat olleet nuo mainitsematta jääneet edellytyksesi, mutta sellaisilla vaatimuksilla ettei saa polttaa tai olla juoppo, ei pitäisi olla mitään vaikutusta. En tiedä, mitä olet onnistunut tekemään väärin, mutta normaalinnäköiselle, hoikalle 40> naiselle pitäisi löytyä seksiseuraa joka viiteryhmästä ja paljon. Jos ilmoituksessasi vielä kuva (ihan sama mistä osasta). Siltäkään ei vaikuta että olisit ollut erityisen nirso.

        Tuossa 25v naisen ilmoituksessani oli esitetty vaatimuksia ainakin iän ja lihaksikkuuden suhteen ja suurin osa vastauksista myös tuli enemmän ja vähemmän lihaksikkailta tyypeiltä. Yleensäkin vastausten ja vastaajien taso kaikkiin ilmoituksiin oli yllättävän korkea ottaen huomioon että kyseessä vähemmän arvostettu iskuri.


      • mr_mister
        jooo o kirjoitti:

        Paljon parjatussa iskurissa. Ainoa kriteeri oli ettei 30 vuotiasta vanhempia, eikä sellaisia montaa ollutkaan. Ilmoitus oli noin 2 riviä pitkä etten tosiaan siihen panostanut yhtään. Ilmoituksen nainen oli 51.

        Tuo 60 vastausta kuulostaa erikoiselta kerta olet vielä hoikkakin, mikä on noissa naisten seksiseurailmoituksissa varsinainen super-ominaisuus niiden kaikkien paksujen tanttojen keskellä. Oliko ilmoituksessasi kuvaa? Millä sivustolla ilmoituksesi oli?

        Hassua, että oletatte, että hoikka olisi halutumpi seksikumppani, mistä moinen? Haluttavalla naisella pitää olla muodot, vaikka hieman runsaammatkin!
        Ainakin itselleni luuta ja nahkaa-naiset tai kuivat, treenatut naiset on totaalisen turn-off. Varmaankin monet miehistä haluavat seksiä hekumallisen, pehmeän ja pyöreän naisen kanssa.

        Pidempiaikaista kumppania valitessa painaa myös yhteiskunnassa vallitsevat arvot ja ihanteet, ja siksi mieluummin valitaan se hoikka.

        Itse olen aktiivisesti urheileva nuori mies. Ei ole munaa seurustella pullean naisen kanssa, ja kuunnella mahdollista irvailua siitä. Nainenkin kun on melkein kuin statussymboli, ja miehenä menettäisin muiden arvostusta, jos he ajattelisivat, että lihavan "vain" sain. Ylipainoisiin suhtaudutaan yleisesti kuin alemman luokan kansalaisiin. Seksiseuraksi valitsen hoikan sijasta ehdottomasti pyöreämmän naisen.


      • kummia lukemia
        jooo o kirjoitti:

        Ihmeelliseltä kyllä kuulostaa edelleen. Feikiksi haukkumisiakaan ym. ei tullut yhtäkään noihin kolmeen ilmoitukseeni. "Asiattomimmat" viestit olivat luokkaa "pena moi soita 0401234567"

        En sitten tiedä mitä ovat olleet nuo mainitsematta jääneet edellytyksesi, mutta sellaisilla vaatimuksilla ettei saa polttaa tai olla juoppo, ei pitäisi olla mitään vaikutusta. En tiedä, mitä olet onnistunut tekemään väärin, mutta normaalinnäköiselle, hoikalle 40> naiselle pitäisi löytyä seksiseuraa joka viiteryhmästä ja paljon. Jos ilmoituksessasi vielä kuva (ihan sama mistä osasta). Siltäkään ei vaikuta että olisit ollut erityisen nirso.

        Tuossa 25v naisen ilmoituksessani oli esitetty vaatimuksia ainakin iän ja lihaksikkuuden suhteen ja suurin osa vastauksista myös tuli enemmän ja vähemmän lihaksikkailta tyypeiltä. Yleensäkin vastausten ja vastaajien taso kaikkiin ilmoituksiin oli yllättävän korkea ottaen huomioon että kyseessä vähemmän arvostettu iskuri.

        Vaikea oikeastaan enää muistaa lähes 2 v päähän että mitähän tarkalleen laitoin ensimmäiseen ilmoitukseen kun hain seksiseuraa nuoremmista miehistä, mutta todellakaan en muista että olisi päästy yli 60 vastaukseen. Varmaankin mainitsin että pitäisi olla lähiseudulta, kun haaveissa kuitenkin väikkyi vakijutun mahdollisuus. Kyllähän miehiä on tulossa vaikka 500 km päästä, mutta sellaiset pitkän matkan kulkijat ovat aina vain kertakiksauttajia ja niitä en ollut halukas tapaamaan. Kuitenkaan ilmoitukseni rajaus joka koski aluetta ja ikää ei ihan kaikkia miehiä saanut noteeraamaan mitä haussa oikeasti on, vaan vanhatkin miehet vastailivat painottaen sitä miten he ovat muka paljon paljon parempia seksissä kuin nuoret miehet (omat kokemukseni eivät tuota väitettä tue). Ja aluerajauksestakin manguttiin että eikö millään kävisi kauempaakin. Jotkut jopa olettivat että itse muutan tuosta noin vaan toiselle puolelle Suomea kunhan miehellä on rahaa millä leveillä.

        Eli eivät ne rajaukset ihan kaikkia epäsopivia saaneet pysymään poissa. Joka ryhmästä minullekin vastattiin, mutta ei tosiaan satamäärin.

        Sen muistan että laitoin selkeimmin seksiä hakiessani ilmoitukseen että ei anaalia ja vain turvaseksiä. Mahtaakohan se karkottaa miehiä kovastikin? Muutamassa saamassani vastauksessa ilkuttiin anaalin poissulkua, mutta kuvittelin silloin aikoinaan että melkein joka jätkä nykyään haluaa sitä ja minä todellakaan en, joten luulin että se olisi parempi poissulkea etukäteen ettei tule mitään riitoja.


      • kummia lukemia
        mr_mister kirjoitti:

        Hassua, että oletatte, että hoikka olisi halutumpi seksikumppani, mistä moinen? Haluttavalla naisella pitää olla muodot, vaikka hieman runsaammatkin!
        Ainakin itselleni luuta ja nahkaa-naiset tai kuivat, treenatut naiset on totaalisen turn-off. Varmaankin monet miehistä haluavat seksiä hekumallisen, pehmeän ja pyöreän naisen kanssa.

        Pidempiaikaista kumppania valitessa painaa myös yhteiskunnassa vallitsevat arvot ja ihanteet, ja siksi mieluummin valitaan se hoikka.

        Itse olen aktiivisesti urheileva nuori mies. Ei ole munaa seurustella pullean naisen kanssa, ja kuunnella mahdollista irvailua siitä. Nainenkin kun on melkein kuin statussymboli, ja miehenä menettäisin muiden arvostusta, jos he ajattelisivat, että lihavan "vain" sain. Ylipainoisiin suhtaudutaan yleisesti kuin alemman luokan kansalaisiin. Seksiseuraksi valitsen hoikan sijasta ehdottomasti pyöreämmän naisen.

        Voinen siis päätellä että koska olen hoikka, en kelpaa seksiin. Ja koska minulle taas ei kelpaa lihavat miehet, en saa kumppania.

        Vihdoinkin pari vuotta rassannut arvoitus ratkeaa.


      • jooo o
        mr_mister kirjoitti:

        Hassua, että oletatte, että hoikka olisi halutumpi seksikumppani, mistä moinen? Haluttavalla naisella pitää olla muodot, vaikka hieman runsaammatkin!
        Ainakin itselleni luuta ja nahkaa-naiset tai kuivat, treenatut naiset on totaalisen turn-off. Varmaankin monet miehistä haluavat seksiä hekumallisen, pehmeän ja pyöreän naisen kanssa.

        Pidempiaikaista kumppania valitessa painaa myös yhteiskunnassa vallitsevat arvot ja ihanteet, ja siksi mieluummin valitaan se hoikka.

        Itse olen aktiivisesti urheileva nuori mies. Ei ole munaa seurustella pullean naisen kanssa, ja kuunnella mahdollista irvailua siitä. Nainenkin kun on melkein kuin statussymboli, ja miehenä menettäisin muiden arvostusta, jos he ajattelisivat, että lihavan "vain" sain. Ylipainoisiin suhtaudutaan yleisesti kuin alemman luokan kansalaisiin. Seksiseuraksi valitsen hoikan sijasta ehdottomasti pyöreämmän naisen.

        Niin, hoikka nainen on keskimäärin halutumpi kuin lihava. Ei se tarkoita sitä etteikö lihavillekin olisi kysyntää. Kyllä niille on, vaikka kuinka paljon ja laajalla skaalalla erilaisia miehiä, josta toimt erinomaisena esimerkkinä.

        Ja mikä sitten määritellään lihavaksi, pyöreäksi ym. on oma kysymyksensä. Itse näen lihavuuden ongelmana juuri nimenomaan sen muodottomuuden. Esim. jos menee katsomaan iskurin tukevien, rehevien ja pyylyvien ilmoituksia, ei niissä naisissa useinkaan juuri muotoja ole. Ja varmasi häviävät vastausten määrässä niille hoikille.

        Pullean naisen kanssa seurustelussa ei kyllä pitäisi olla mitään ihmeellistä, niin paljon näkee enemmän ja vähemmän pulleilla hoikkia miehiä.r


      • jooo o
        kummia lukemia kirjoitti:

        Voinen siis päätellä että koska olen hoikka, en kelpaa seksiin. Ja koska minulle taas ei kelpaa lihavat miehet, en saa kumppania.

        Vihdoinkin pari vuotta rassannut arvoitus ratkeaa.

        Vian täytyy olla ilmoituksesi tyylissä. Jos kuvallisessa ilmoituksessa on sen kuvan lisäksi esimerkiksi vain maininta, millaisilta miehiltä ei kaivata yhteydenottoja, ei moni viitsi vastata koska ajattelee ettei osaa vastata mitään millä erottuisi muista vastaajista. Ilmoituksessa pitää olla jotain johon voi tarttua.

        Entä ne 60 vastausta? Mikä taso niissä oli?


      • Korvanen
        mr_mister kirjoitti:

        Hassua, että oletatte, että hoikka olisi halutumpi seksikumppani, mistä moinen? Haluttavalla naisella pitää olla muodot, vaikka hieman runsaammatkin!
        Ainakin itselleni luuta ja nahkaa-naiset tai kuivat, treenatut naiset on totaalisen turn-off. Varmaankin monet miehistä haluavat seksiä hekumallisen, pehmeän ja pyöreän naisen kanssa.

        Pidempiaikaista kumppania valitessa painaa myös yhteiskunnassa vallitsevat arvot ja ihanteet, ja siksi mieluummin valitaan se hoikka.

        Itse olen aktiivisesti urheileva nuori mies. Ei ole munaa seurustella pullean naisen kanssa, ja kuunnella mahdollista irvailua siitä. Nainenkin kun on melkein kuin statussymboli, ja miehenä menettäisin muiden arvostusta, jos he ajattelisivat, että lihavan "vain" sain. Ylipainoisiin suhtaudutaan yleisesti kuin alemman luokan kansalaisiin. Seksiseuraksi valitsen hoikan sijasta ehdottomasti pyöreämmän naisen.

        "Itse olen aktiivisesti urheileva nuori mies. Ei ole munaa seurustella pullean naisen kanssa, ja kuunnella mahdollista irvailua siitä. Nainenkin kun on melkein kuin statussymboli, ja miehenä menettäisin muiden arvostusta, jos he ajattelisivat, että lihavan "vain" sain."

        Nyt olet erehtynyt - et sinä ole mies vaan poika, jos tosissasi annat statuspaineiden rajoittaa parinvalintaasi. Katsopas, mies tekee niin kuin hyväksi näkee, koirat haukkuu kuitenkin sitä ei voi välttää.


      • jooo o
        kummia lukemia kirjoitti:

        Vaikea oikeastaan enää muistaa lähes 2 v päähän että mitähän tarkalleen laitoin ensimmäiseen ilmoitukseen kun hain seksiseuraa nuoremmista miehistä, mutta todellakaan en muista että olisi päästy yli 60 vastaukseen. Varmaankin mainitsin että pitäisi olla lähiseudulta, kun haaveissa kuitenkin väikkyi vakijutun mahdollisuus. Kyllähän miehiä on tulossa vaikka 500 km päästä, mutta sellaiset pitkän matkan kulkijat ovat aina vain kertakiksauttajia ja niitä en ollut halukas tapaamaan. Kuitenkaan ilmoitukseni rajaus joka koski aluetta ja ikää ei ihan kaikkia miehiä saanut noteeraamaan mitä haussa oikeasti on, vaan vanhatkin miehet vastailivat painottaen sitä miten he ovat muka paljon paljon parempia seksissä kuin nuoret miehet (omat kokemukseni eivät tuota väitettä tue). Ja aluerajauksestakin manguttiin että eikö millään kävisi kauempaakin. Jotkut jopa olettivat että itse muutan tuosta noin vaan toiselle puolelle Suomea kunhan miehellä on rahaa millä leveillä.

        Eli eivät ne rajaukset ihan kaikkia epäsopivia saaneet pysymään poissa. Joka ryhmästä minullekin vastattiin, mutta ei tosiaan satamäärin.

        Sen muistan että laitoin selkeimmin seksiä hakiessani ilmoitukseen että ei anaalia ja vain turvaseksiä. Mahtaakohan se karkottaa miehiä kovastikin? Muutamassa saamassani vastauksessa ilkuttiin anaalin poissulkua, mutta kuvittelin silloin aikoinaan että melkein joka jätkä nykyään haluaa sitä ja minä todellakaan en, joten luulin että se olisi parempi poissulkea etukäteen ettei tule mitään riitoja.

        Eli ei ole ollut mitään ihmeellisiä vaatimuksia. On tietysti mahdollista että meininki on 2 vuodessa muuttunut ja nykyään saisit satamäärin vastauksia, jonka siis ei pitäisi noilla spekseillä olla mikään suuri saavutus edes.

        Tuolla iskurissa on miesten jättämiä seksinhakuilmoituksia 18,49 kertainen määrä naisiin nähden ja niistä harvoista naisistakin suurin osa on lihavia, että senkin puolesta hoikalla nelikymppisellä pitäisi olla kysyntää enemmän.


      • jooo o
        kummia lukemia kirjoitti:

        Vaikea oikeastaan enää muistaa lähes 2 v päähän että mitähän tarkalleen laitoin ensimmäiseen ilmoitukseen kun hain seksiseuraa nuoremmista miehistä, mutta todellakaan en muista että olisi päästy yli 60 vastaukseen. Varmaankin mainitsin että pitäisi olla lähiseudulta, kun haaveissa kuitenkin väikkyi vakijutun mahdollisuus. Kyllähän miehiä on tulossa vaikka 500 km päästä, mutta sellaiset pitkän matkan kulkijat ovat aina vain kertakiksauttajia ja niitä en ollut halukas tapaamaan. Kuitenkaan ilmoitukseni rajaus joka koski aluetta ja ikää ei ihan kaikkia miehiä saanut noteeraamaan mitä haussa oikeasti on, vaan vanhatkin miehet vastailivat painottaen sitä miten he ovat muka paljon paljon parempia seksissä kuin nuoret miehet (omat kokemukseni eivät tuota väitettä tue). Ja aluerajauksestakin manguttiin että eikö millään kävisi kauempaakin. Jotkut jopa olettivat että itse muutan tuosta noin vaan toiselle puolelle Suomea kunhan miehellä on rahaa millä leveillä.

        Eli eivät ne rajaukset ihan kaikkia epäsopivia saaneet pysymään poissa. Joka ryhmästä minullekin vastattiin, mutta ei tosiaan satamäärin.

        Sen muistan että laitoin selkeimmin seksiä hakiessani ilmoitukseen että ei anaalia ja vain turvaseksiä. Mahtaakohan se karkottaa miehiä kovastikin? Muutamassa saamassani vastauksessa ilkuttiin anaalin poissulkua, mutta kuvittelin silloin aikoinaan että melkein joka jätkä nykyään haluaa sitä ja minä todellakaan en, joten luulin että se olisi parempi poissulkea etukäteen ettei tule mitään riitoja.

        Asutko jossain syrjäisessä paikassa? Ivalossa? Sellainen voisi selittää vähäisen vastausmäärän.


      • kummia lukemia
        jooo o kirjoitti:

        Vian täytyy olla ilmoituksesi tyylissä. Jos kuvallisessa ilmoituksessa on sen kuvan lisäksi esimerkiksi vain maininta, millaisilta miehiltä ei kaivata yhteydenottoja, ei moni viitsi vastata koska ajattelee ettei osaa vastata mitään millä erottuisi muista vastaajista. Ilmoituksessa pitää olla jotain johon voi tarttua.

        Entä ne 60 vastausta? Mikä taso niissä oli?

        Kyllähän ilmoituksessani oli myös seikkoja joita miehessä kaipaan, kuten esim. hoikkuus. Oli kai jotain muutakin, mutta en muista enää mitä, mutta jotain sellaista minkä avulla yritin löytää mahdollisimman miellyttävän tyypin ja mielellään vakihoidon.

        Kaikkein selkeimmin pelkkää seksiseuraa taisin hakea 2010 juhannuksen alla, joten herää kysymys että olisiko sitten ollut niin että suuri osa miehistä oli piiloutunut kesämökeilleen ja sen vuoksi suosio ei ollut suunnaton silloin toissakesänä. Sittemmin kyllästyin hakemaan pelkkää seksiseuraa, joten jatkossa ilmoitukseni ovat olleet seurustelukumppanin etsintään keskittyviä ja tämä taas selittää sen että vastauksia ei edelleenkään tule satamäärin. Mitä vakavammalta ilmoitus vaikuttaa, sitä vähemmän kiinnostuneita.

        Sivumennen sanoen vastaajissa on aina tietty samojen iänikuisten vastaajien joukko haki sitten seksiä tai kumppania...

        Kun hain pelkkää seksiseuraa tasosta on vähän vaikea sanoa kun minulla on ehkä hyvin ainutlaatuinen maku eli en pidä esim. kauhean lihaksikkaista, mutta en mitään tasaleveää nörttityyppiäkään hae. Eniten pidän yleensä nuorista miehistä joissa on hivenen feminiinisiä piirteitä eli näyttää jotenkin herkältä, mielellään pitkä tukka yms. Toisaalta kasvot voivat olla mitä komeimmat, mutta joku pikkuseikka alkaa ärsyttää jotenkin niin että ei halua ottaa yhteyttä. Tietynlainen ylimielinen ilme vaikka.

        Yksi tyyppi teki oharit eli päätti sovittuun aikaan olla jossain ihan muualla, laitettuaan ensin useamman tekstarin että hän on nyt tulossa. Pari kolme tyyppiä on selitellyt vuolaasti sitä ettei voi sitoutua seurustelusuhteeseen työnsä takia (en tosi moista kuvittelisikaan eli että joku minua 10 - 15 v nuorempi alkaisi seurustelemaan kanssani!) Yksi oli selvästi oikein PRO seksissä, toinen ihan ok, yhtä en muista (mutta tyhmä kuin saapas). Kaiken kaikkiaan katsoisin että varmaankin saan olla tyytyväisempi kuin baareista hoitonsa hakevat. Ja jos touhuaa noin 25 - 35-vuotiaiden kanssa, niin ovathan nämä miehet jo ulkoisestikin olemukseltaan kiihottavampia kuin joku 45 - 55-vuotias (joihin en halua edes koskea, valitettavasti). Jos haen pelkkää seksiseuraa niin minulle mies on objekti. Ihan turha kenenkään selittää mitään taidoistaan ja kovasta panomiehen maineestaan, valitsen sen joka miellyttää silmääni eikä tyrmää vaikutelmaa luonnevikaisella käytöksellä.


      • kummia lukemia
        jooo o kirjoitti:

        Asutko jossain syrjäisessä paikassa? Ivalossa? Sellainen voisi selittää vähäisen vastausmäärän.

        En, vaan varsin tiheästi asutulla talousalueella.

        Mutta kuten tuolla toisaalla totesin, ajankohdalla saattoi olla merkitystä eli juhannuksen maissa ei ehkä käy kauhea flaksi. Ja sitten siirryinkin seksiseuran hausta kumppaninhakuun, ja sen jälkeen en ole kiinnostanut enää edes sitä kuuttakymmentä. Mitäköhän niitä on viimeksi mahtanut tulla. 20 - 30 vastausta? Ja näistä osa ikivastaajia jotka vastaavat aina, vuodesta toiseen. Kelle tahansa.


      • kummitus-
        Korvanen kirjoitti:

        "Itse olen aktiivisesti urheileva nuori mies. Ei ole munaa seurustella pullean naisen kanssa, ja kuunnella mahdollista irvailua siitä. Nainenkin kun on melkein kuin statussymboli, ja miehenä menettäisin muiden arvostusta, jos he ajattelisivat, että lihavan "vain" sain."

        Nyt olet erehtynyt - et sinä ole mies vaan poika, jos tosissasi annat statuspaineiden rajoittaa parinvalintaasi. Katsopas, mies tekee niin kuin hyväksi näkee, koirat haukkuu kuitenkin sitä ei voi välttää.

        Jestas sentään, miten napakasti näpäytit takaisin. Tuosta huomaa niin selvästi, millaista status-/imagopelleilyä tuo pariutuminen voi joillekin olla.

        Siis tätä rataa:
        "En minä sellaista tohtinut ottaa, jollaisen olisin itse halunnut... otin sellaisen, jonka naapuri olisi ottanut. Seurustelen ensisijaisesti muilta saamani arvostuksen kanssa ja vasta toissijaisesti sen kumppanin kanssa."

        Siinä teille klassinen munattoman ja selkärankansa myyneen näennäismiehen määritelmä.


    • voi teitä miehiä?

      Aloitus on provo.
      Olen nainen 40v hoikka ja pieni. Kuvaton treffi ilmoitus ollut s24:ssa noin vuoden.
      Vastauksia tulee noin yksi per vk. En hae seksiseuraa vaan ihan tavallista liikunnalista, suht saman aikäistä seuraa. Olen kai tylsän kuuloinen. Ja lähes kaikki vastaajat vaativat kuvaa heti mitään kyselemättä, jollekin ihan utopistiselle sähköpostiosoitteelle.

      Alkuun viestit olivat todella törkeitä ja vihamielisiä. Piti oikein blokata pari kiroilijaa. Kun laitoin todelliset opinnot ja nykyisen ammatin, viestit lähes loppuivat. Oli kai liikaa. Vain jokunen snobi yritti vielä komennella. Sitten yksinkertaistin kuvauksen, poistin opinnot ja kuorrutin sen näennäisellä rahan halveksunnalla vaikka olenkin yrittäjä....viestit muuttuivat asiallisiksi, mutta niitä tulee edelleen noin 2kpl/ viikossa. Ja edelleen, kukaan ei jatka viestiä enempää ilman kuvaa. Yhteydepito loppuu siihen kun ehdotan omia sääntöjäni =keskustelua ja tapaaminen =jos kuulostaa asialliselta=ja on oikeasti vapaa, eikä karannut pettäjä.

      Mikä mättää? Onko se joku Ellos-katalogi sohvatumputtajille karanneille kyllästyneille miehille?

      • Yksi mies

        On aika paljon odotettu, että kukaan suostuisi tapamaan ilman kuvaa. Siellähän voi olla vastassa ihan mitä tahansa. Parempi nähdä vastaako kuva tekstistä tullutta fiilistä ja kuvan pitäisi ehdottomasti olla sellainen, jossa näkyy koko vartalo varpaista päähän asti ja kasvot ovat selvästi tunnistettavissa.

        Minulla on pari kertaa ollut sokkotreffeillä odottamassa ikävä yllätys ja sen vuoksi enää jatka kirjoittelua, jos en heti saa nähdä kuvaa.

        Mitä hyötyä kuvan panttaamisesta on jos aikoo joka tapauksessa tavata? Eikö kannattaisi säästää molempien aikaa ja vaihtaa kuvia? Näin voisi todeta jo viestitellessä, että et ole minun tyyppiä, jos ulkonäkö ei miellytä. Ymmärrän, jos kaikki eivät halua kuvaa profiiliinsa, mutta kyllä se pitäisi lähettää heti viestitellessä.


    • Miehelle naisen ulkonäkö on tärkeämpää kuin naiselle miehen ulkonäkö.
      En usko että saisin yhtään se enempää oikeaa tapaamista kuvalla kuin ilmankaan. Aina on jokin hyvä syy hylätä kuvasta huolimatta. Aina on jokin vialla.

      Todellisen syy voi olla laiskuus, "ehkä löydän vielä paremman", kiire jne.
      Jos tahtois todella tutustua, vois malttaa muutaman viestin ja lähteä samantein kahville. Jos ei jaksa persettä nostaa näppiksen äärestä, niin ei tarvii kirjoittaakaan.

      Ja en usko aloitusta. Olen edelleen sitä mieltä, että naiset ottaa miehiin herkemmin yhteyttä (ulkonäöstä huolimatta) kuin miehet naisiin. Poikkeuksia voi olla ne jotka hakee avoimesti seksiseuraa. Tavan seuranhakijat on jumittuneet klikkailemaan ja selailemaan pelkästään kuvia. Ei vaan uskalleta eikä jakseta tehdä toiveesta totta.

      • D69

        On poikkeuksiakin. Nuorempana en piitannut siitä miltä mies näytti, mutta kun alkoi ekassa pitkässä suhteessa tuntumaan vahvasti siltä että en kertakaikkiaan enää jaksa sitä miestä ja hänen loppumattomia ongelmiaan, tuli sellainen oivallus että "enhän minä pidä edes hänen ulkonäöstäänkään" ja sen jälkeen päätin etten ala seurustelemaan sellaisten miesten kanssa joita en pysty katselemaan sillä silmällä lainkaan.

        Se jota minä pidän kivan näköisenä ei ole välttämättä sitä jollekulle toiselle naiselle. Kaikkein komeimmat eivät minua edes kiinnosta. Karkeimmat kriteerini ovat että ei lihavaa eikä kauhean vanhan näköistä, ja jo näistä kriteereistä on tullut miehiltä negatiivista palautetta (=haukkuja). On niin vakuututtu siitä että naista ei muka yhtään kiinnosta miltä mies näyttää, että sitten kun joku nainen osoittautuu olevan kiinnostunut miehen ulkonäöstä ihan yhtä paljon kuin miehet keskimäärin naisten ulkonäöstä, niin johan alkaa itku, parku ja voihke.

        Ulkonäkö on vasta se kaikkein väljin seula, sen jälkeen kun on löytynyt sellainen jota katsoessa silmä ei sairasta aletaan tietysti tutkimaan että onko luonnevikoja, ärsyttäviä tapoja, omituisuuksia jne. ja jos on niin voiko niitä sietää vai ei. Ehkä miehet "antavat anteeksi" aika paljonkin naiselle jos tämä on ns. kaunis? Eli saa olla vaikka millainen kaheli kunhan on vaan "pantavan näköinen"?

        Toisaalta olen tuntenut miehen jonka mielestä ulkonäöllä ei ollut mitään merkitystä. Ja muutama muu tuntemani mies sen perusteella että minkälaisten naisten kanssa ovat seurustelleet (myös lihavia mahtunut mukaan siihen joukkoon) ilmeisestikään ei myöskään niin kauhean nökönuuka siitä naisen kropasta ole.


    • Tabio O

      Koe pitää ihan paikkansa. Normimies ei saa viestejä eikä yhteydenottoja. Homma on miehen kannalta senverran masentavaa, että en jaksanut kun yhden kerran tehdä profiilin deittipalveluun.

      Ihan mistä tahansa saat paremmin huomiota kuin deittipalveluista jos olet mies ja naisia saa myös ihan hyvin baareista, bileistä jne. Deittipalveluissa pärjää pieni osa miehistä, jos et kuulu tähän pieneen joukkoon niin ei kannata nöyryyttää itseään turhaan.

    • KTM80

      Tämän ilmaisen tositarkoituspaketin ansiosta pääsin minäkin vihdoin vakoilemaan naisten profiileita ja yllätyin kyllä suuresti siitä, että kaikki parikymppiset naiset olivat saaneet kuukauden aikana 50 tai jopa yli 100 viestiä, mikä on huikea määrä. Viestejä oli tullut paljon myös kuvattomiin ja lyhyisiin profiileihin, joten ei ole mikään ihme, että meidän miesten on hyvin vaikea erottua noiden muiden viestittelijöiden joukosta.

      • .

        Viestien määrä ei sinänsä kerro mitään, ei ne kaikki ole uusia yhteydenottoja, vaan vaihdettua paluupostia ja roskapostia.


      • rimpula
        . kirjoitti:

        Viestien määrä ei sinänsä kerro mitään, ei ne kaikki ole uusia yhteydenottoja, vaan vaihdettua paluupostia ja roskapostia.

        Nimenomaan näin. Itsellänikin on varmaan viimeisen kuukauden aikana ollut lähemmäs 100 viestiä saapuneissa ja lähetetyissä, mutta kaikki nämä vain parilta entuudestaan tutulta, joiden kanssa olen jaaritellut. Suuri saapuneiden viestien määrä ei kerro mitään.


      • 5 + 15

        Mäkin vakoilin noita "Tosi" -tilastoja.

        Itse olen keski-ikäinen nainen, ei kuvaa, paljon tekstiä ja vierailen paljon muissa profiileissa. Mulla tilastoissa viime kuun aikana 51 kävijää. Näistä noin puolet oli sopivan ikäisiä, ja muistaakseni noin viisi vastasi muita tärkeimpiä hakuehtoja. Viestejä tullut viimeisen kuukauden aikana kolmisenkymmentä, kolmelta eri henkilöltä. Viestijöistä yksi oli alle kolmikymppinen poika, kaksi oli hakuani vastaavia, joista toiseen otin itse yhteyttä ja toinen minuun.

        Samanikäisen miehen profiili samasta kaupungista, aika samantasoinen koulutus mutta paljon paremmat tulot, ei kuvaa, hyvin vähän tekstiä, tiukemmat hakukriteerit kuin minulla. Kävijöitä viime kuukauden aikana yli sata, viestejä saapunut vähän alle sata.

        Että se siitä miesten ruikuttamisesta.


    • HowMuchIsMuch

      Nelivitonen nainen olen, saapuneita viestejä kuukauden aikana 135.

    • It's not raining men

      Vai että naisille sataa viestejä...Oletteko laskeneet kuinka moni niistä vastanneista vastaa naisen asettamia hakukriteerejä?

      Itse en ole laittanut vielä deitti-ilmoitusta, mutta kävin hakemassa ilmoituksia. Ja hakutuloksena oli 14 miestä (yhden kaupungin kattavalta alueelta), joista 4 oli minusta kivanoloisia. Tosin heidän kuviansa ei ollut esillä... Mutta siis miehiä, jotka voisin tavata.

      Eli jos laittaisin oman ilmoituksen, niin voisin korkeintaan saada 14 hakukriteerini täyttävää yhteydenottoa. Ja tämäkin vain siis silloin, jos jokainen noista sattuisi pitämään minun profiilistani.

      Jos siis naisille sataa viestejä, niin luultavasti niitä satelee väärältä suunnalta.

      • Sulla vaikeaa joo

        Minkähänlaisia hakukriteerejä sulla oikein siellä on?

        Kuulostaa nimittäin siltä että asut joko umpikorvessa tai odotuksesi miehelle ovat luokkaa 25v 185cm urheilullullinen 50000 akateeminen

        "Jos siis naisille sataa viestejä, niin luultavasti niitä satelee väärältä suunnalta. "

        Älä oo tyhmä.

        Se että sinä et löydä juuri hakukriteerejäsi sopivaa jotka voivat olla mitä tahansa mahdottomuuksia ei tarkoita etteikö naiset saisi KESKIMÄÄRIN aivan tuhottomasti viestejä.

        "Oletteko laskeneet kuinka moni niistä vastanneista vastaa naisen asettamia hakukriteerejä?"

        Kyllä me jo tiedetään että haette mahdottomuuksia ei sitä tarvitse alleviivata.


      • 13 + 16
        Sulla vaikeaa joo kirjoitti:

        Minkähänlaisia hakukriteerejä sulla oikein siellä on?

        Kuulostaa nimittäin siltä että asut joko umpikorvessa tai odotuksesi miehelle ovat luokkaa 25v 185cm urheilullullinen 50000 akateeminen

        "Jos siis naisille sataa viestejä, niin luultavasti niitä satelee väärältä suunnalta. "

        Älä oo tyhmä.

        Se että sinä et löydä juuri hakukriteerejäsi sopivaa jotka voivat olla mitä tahansa mahdottomuuksia ei tarkoita etteikö naiset saisi KESKIMÄÄRIN aivan tuhottomasti viestejä.

        "Oletteko laskeneet kuinka moni niistä vastanneista vastaa naisen asettamia hakukriteerejä?"

        Kyllä me jo tiedetään että haette mahdottomuuksia ei sitä tarvitse alleviivata.

        Se mahdottomuus mitä mä haen, on suunnilleen samanikäinen, samassa elämäntilanteessa oleva, samoista asioista kiinnostunut mies samalta seudulta. Yhteydenottoja on eniten ropissut liian vanhoilta, liian nuorilta, eri puolella Suomea asuvilta, kolmen teinin yksinhuoltajilta ja sitten niiltä, jotka haluavat keskustella autonkorjauksesta eikä mistään muusta. Kuitenkin kerron selvästi mitä haen. Mitä mä teen tuollaisilla viesteillä?


    • playkkelimies

      no sanotaan chat vastaan treffit -> iskin vähän aikaa sitten nuoren neitosen chatin kautta - sama neitonen ei mitenkään reakoinut viesteihini treffien kautta. Hauskaa oli. Eli suomen treffit on melkoisen olematon mesta. Toki sitäkin kautta on onnistanut pelimiestä, mutta melkoinen vaiva, jos sitä kautta haluaa menestyä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe