Olen "feikki". Mitä se tarkoittaa?

:(

Suomi24 deitissä olevan profiilini vieraskirjaan on ilmestynyt kolme kommenttia, kaikki eri käyttäjiltä, joissa minua kutsutaan "feikiksi". Mitä sillä halutaan kertoa?

12

1245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulen

että et ole aito oma itsesi ja olet teeskentelijä, huijaat ja valehtelet

• :(

Miksi jotkut haluavat kirjoittaa tuollaista toiselle?
      Ystäväni ovat kyllä kertoneet netin deittipalstojen olevan täynnä toinen toistaan rikkinäisempiä ihmishahmoja, mutta en olisi uskonut, että tämä näin ilkeää on.

Profiilini on hyvin lyhyt ja täysin toduudenmukainen. Kuvan ohella on vain ne tiedot, jotka on pakko laittaa.

Ilkeitä ovat!

• ...........

Voi olla, että kyse on juuri siitä että profiilisi on niin lyhyt. Monet ajattelevat, että henkilöllä on jotain salattavaa, jos ei kerro itsestään mitään.

Itsekin suhtaudun tietyllä varauksella todella suppeisiin ilmoituksiin, vaikka eihän sitä koskaan voi tietää, miksi näin on. Enkä todellakaan menisi mitään kenellekään suoraan sanomaan. Valitettavasti kaikki eivät ole yhtä fiksuja ja hienotunteisia.

• w56jet5uyk

"Miksi jotkut haluavat kirjoittaa tuollaista toiselle?"

..öö, koska netissä on helppoa esiintyä kenenä tahansa?

Jos kuvassa on todellinen kaunotar ja mitat sun muut profiilissa tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, niin se useasti onkin.
        On ihan järkevää joskus olla skeptinen.

ja mielestäni tuo on vielä kaukana ns. ilkeilystä.
        Näkisitpä millaisia viestä jotku naiset saavat.

Myönnän itsekin olevani epäuskoinen jos kaunis nainen hakee internetin kautta seuraa, olipa sitten muka kuinka kiireinen elämässään hyvänsä.

• modelpose.
        w56jet5uyk kirjoitti:

"Miksi jotkut haluavat kirjoittaa tuollaista toiselle?"

..öö, koska netissä on helppoa esiintyä kenenä tahansa?

Jos kuvassa on todellinen kaunotar ja mitat sun muut profiilissa tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, niin se useasti onkin.
        On ihan järkevää joskus olla skeptinen.

ja mielestäni tuo on vielä kaukana ns. ilkeilystä.
        Näkisitpä millaisia viestä jotku naiset saavat.

Myönnän itsekin olevani epäuskoinen jos kaunis nainen hakee internetin kautta seuraa, olipa sitten muka kuinka kiireinen elämässään hyvänsä.

Suomessa on paljon nättejä ja kivannäköisiä naisia, mutta jos jonkun
        profiilissa on ihan huippukaunottaren kuva, tai kuvan nainen on mallimainen
        model-pose look, niin epäilen, että kuvan nainen ei itse ole näppiksen
        naputtaja, vaan joku muu siellä hakkaa läppäriä ja jos vielä se kaunokainen
        on jatkuvasti online, öisinkin. Eiköhän huippukaunottaret nuku yöllä, että
        säilyvät söötteinä ja hehkeinä. Noin yleensä suomalaiset, miehet kuin
        naisetkaat, ei ole mitenkään huippukauniita tai komeita kasvoiltaan.
        Jos sellaiseen poikkeuksellisen komeaan mieheen tai kauniiseen naiseen
        netissä törmää, niin aika suurella todennäköisyydellä se kuva on 'lainattu'
        omaan profiiliin jonkun muun maalaisen huippuyksilön sivulta.

• fghjnkm,.,-.

Voisiko kyse olla konkreettisesti "feikkiydestä"? Jos on vaikka kuva jossa näkyy että on silikonirinnat, blondattu tukka ym.
      Jos linkität profioilisi, helpompi vastata miksi näin on sanottu.

• kenenköhänkuva

Tämä ei kuulu asiaan, mutta jos kuvassa on toinen tissi paljaana ja
      kuitenkin kertoo, ettei hae seksiseuraa, niin outoa on , tosi outoa.

Tämä keskisuomalainen 43v onkin kerännyt vieraskirjan täyteen nam.
      juttuja. Ei tuo kovin tosisaan tunnu olevan.

• fghjklöuyhg

Jos toi on ko. profiili, siirtyy mielenkiinto kuvaan. Onko siinä sitten jotain feikkiä?

• Kun tänne nyt joku on katsonut asiakseen tuoda minunkin profiilini ja vieraskirjaani kirjoitetaan feikki-syytöksiä ja muuallakin täällä minua mustamaalataan, niin jos syynä feikkiyteen on se, että profiilissani lukee pyöreä ja on sen perään liuta urheiluharrastuksia, niin tervetuloa seuraamaan kun tämä 86-kiloinen ruho pelaa työpaikan äijien kanssa sählyä ja pärjää heidän kanssaan varsin hyvin, vuosilta 2009-2011 löytyy Finlandia-hiihdon tuloslistoilta nimi, -09 puolimatkalta ja vuosina 2010-2011 50 km matkalta, löytyy jopa kuvia todisteeksi, viime talven hiihtosaldo muuten oli 600 km. Useiden Venlojen viestien ja yhden Jukolan viestin tuloslistoilta myös löytyy nimi, kahdelta viime vuodelta jopa Venlojen ankkuriosuudelta, ja taas löytyy myös kuvia todisteena, miten tämä läskiperse siellä lyllertää. Silti en ole ollut edes lähellekään huonoimpien joukossa omilla osuuksillani. Sille, joka uskaltaa ottaa yhteyttä omalla nimellään ja uskaltaa paljastaa henkilötietonsa, voin vastaan kertoa omat henkilötietoni, joiden perusteella löytyy myös yleisurheilun Tilastopajasta viime kesän noteeraukseni kolmesta kisasta, joissa työnsin kuulaa. Ei hääppöisiä tuloksia, mutta C-luokkarajan ylittäviä kuitenkin.

Pyöreitä ihmisiä on monenlaisia ja saattaa olla, että olen myös hieman itsekriittinen ulkonäköni suhteen. Mutta fakta on, että pieni ihminen en ole ja siitä huolimatta liikun ja urheilen paljon. En todellakaan ole mikään isomahainen eikä läskimakkaroita lölly ympäriinsä, mutta olen pyöreä ja iso. Mutta se, joka osaa katsoa, tajuaa että tällä vartalolla on urheiltu vuosikaudet. Kyllä, suklaa ja muut herkut maistuvat ja siinä pyöreyteni salaisuus. Ja jos joku vielä epäilee näitä urheiluharrastuksiani, niin hei pahvit, kaikkea ei tarvitse eikä pysty tekemään samaan aikaan. Hiihtoa harrastetaan pääasiassa talvella, samoin sähly pyörii vain syksystä kevääseen. Suunnistus ja yleisurheilu ovat pääosin kesälajeja, vaikka yleisurheilua tulee jonkin verran treenattua myös talvella. Kuntosali ja lenkkeily ovat kaikkien lajien oheisharjoittelua ja jokaviikkoista kauraa.

Jos se, että harrastan paljon kaikkea ja minusta on moneksi, on jollekin ongelma, niin pitääkö siitä silti vetää se johtopäätös, että olen feikki? En kerta kaikkiaan ymmärrä. Jos ei profiili miellytä, miksi sitä ei vain voi ohittaa?

• aputonttu.

Laitoin valituksen S24:lle siitä ilmoituksesi kopiosta kun asiatontahan niitä on sivullisten tänne listailla jos ei asianosainen itse halua itseään mainostaa. On näemmä poistettu.

• -

Eikös feikillä tarkoiteta yleensä epäilystä siitä, että naisprofiilin takana on mies?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe