Juri Gagarin kertoi

luu kurkkuun

Jumalaan uskovalle aivogirurgille eräällä kutsuilla,en minä mitään Jumalaa siellä avaaruslennolla nähnyt.
Aivogirurgi vastasi,olen tehnyt tuhansia aivoleikkauksi,en ole yhtään ajatusta kenenkään aivoista löytänyt.

53

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari Jugarin

Hullu sanoi psykiatrille: "Minä kuulen Jumalan puhuvan minulle!"
      Psykiatri tähän: "Hienoa! Kuuntele lisää niin minä saan nostaa hyvää palkkaa."

• Niinkun meillä internetissä on tapana sanoa:

Wanha!

• ateistin logiikka

Uskot kuitenkin Petoon (belial 666).

• dvfvfvfdvf

Pelkkä perätön legenda, jonka kaltaisia uskovaisilla on tapana levittää. Menee samaan kategoriaan kuin se perätön väite, että Darwin olisi kuolinvuoteellaan hylännyt evoluutioteorian.

"Älä sano väärää todistusta sinun lähimmäisestäsi."

• ??

"Pelkkä perätön legenda, jonka kaltaisia uskovaisilla on tapana levittää. Menee samaan kategoriaan kuin se perätön väite, että Darwin olisi kuolinvuoteellaan hylännyt evoluutioteorian."

Väität siis, että ajatus on aivoista löytynyt?

• 5+5
        ?? kirjoitti:

"Pelkkä perätön legenda, jonka kaltaisia uskovaisilla on tapana levittää. Menee samaan kategoriaan kuin se perätön väite, että Darwin olisi kuolinvuoteellaan hylännyt evoluutioteorian."

Väität siis, että ajatus on aivoista löytynyt?

Nykyaikaisilla aivojen kuvantamislaitteilla voidaan tutkia elävän ihmisen aivoja, ja kuvien perusteella jopa kertoa suurin piirtein mitä henkilö ajattelee.

Vastauksena: ajatuksia on löytynyt aivoista.

Jumalasta sen sijaan ei taida olla nähtävissä vieläkään pienintäkään merkkiä?

• Yritätkö sinä kertoa meille, että Jumala on abstraktio, ei todellinen olemassa oleva asia? Kyllä me ateistit sen tiedämme.

Tuo Gagarin juttu on muuten pelkkää legendaa, mistä löysit? Jostain hihujen valehtelusivuilta?

• Esko

Oletko sinäkin itse tehnyt itsesi? Siinä tapauksessa olet ylivertainen, eikä kukaan ole sinua ylempänä.
        Mitä sinä ateisti tiedät omasta itsestäsi?

• Esko kirjoitti:

Oletko sinäkin itse tehnyt itsesi? Siinä tapauksessa olet ylivertainen, eikä kukaan ole sinua ylempänä.

Minut on ainakin tehny iskä ja äiskä, kukas se Esko sun on sitte tehny?

• Esko kirjoitti:

"Oletko sinäkin itse tehnyt itsesi?"

En.

"Mitä sinä ateisti tiedät omasta itsestäsi? "

Kaikenlaista. Haluatko tarkentaa kysymystä?

• Esko
        ertert kirjoitti:

"Oletko sinäkin itse tehnyt itsesi?"

En.

"Mitä sinä ateisti tiedät omasta itsestäsi? "

Kaikenlaista. Haluatko tarkentaa kysymystä?

Et itse pysy tekemään itseäsi. Tarvitaan joku taitavampi tekijä kuin sinä itse. Mitä siitä tiedät?

• Äiskä ei sano enään mitään, kun hän kuoli alkukesästä syöpään, ja enkä iskältänikään ole paljon kysellyt siittämiseeni liittyviä yksityiskohtia.
        Mutta palatakseni asiaan, kuka Esko sinut on tehny?

• Esko kirjoitti:

Et itse pysy tekemään itseäsi. Tarvitaan joku taitavampi tekijä kuin sinä itse. Mitä siitä tiedät?

"Et itse pysy tekemään itseäsi. Tarvitaan joku taitavampi tekijä kuin sinä itse. "

Millä perusteella tarvitaan tekijä?

• näin o

" Jostain hihujen valehtelusivuilta? " Kummallista ihminen syyttää toista siitä, mihin itse syylistyy.

• Esko
        ertert kirjoitti:

"Et itse pysy tekemään itseäsi. Tarvitaan joku taitavampi tekijä kuin sinä itse. "

Millä perusteella tarvitaan tekijä?

Kaaoksesta ei synny järjestystä itsestään. Tarvitaan joku ohjaava voima antamaan voimille järjestystä.
        Tein uudenlaisen paskahuussin. Sekin olisi jäänyt tekemättä, jos minä olisin jättänyt sen tekemättä. Nyt maailman rikkain mies(suunnilleen), alkaa niitä tekemään (Bill Gates).

• Esko
        A.Mikkonen kirjoitti:

Äiskä ei sano enään mitään, kun hän kuoli alkukesästä syöpään, ja enkä iskältänikään ole paljon kysellyt siittämiseeni liittyviä yksityiskohtia.
        Mutta palatakseni asiaan, kuka Esko sinut on tehny?

>>Mutta palatakseni asiaan, kuka Esko sinut on tehny?

Minun syntymäni on se tavallinen juttu. Jollakin tavalla kasvoin yhdestä munasolusta aikuiseksi mieheksi. Se on uskomattoman tuntuinen juttu.

• Esko kirjoitti:

>>Mutta palatakseni asiaan, kuka Esko sinut on tehny?

Minun syntymäni on se tavallinen juttu. Jollakin tavalla kasvoin yhdestä munasolusta aikuiseksi mieheksi. Se on uskomattoman tuntuinen juttu.

Mun syntymässäni tarvittiin vähän hedelmöittävää siittiötäkin, mutta sun kohdallas neitseellinen syntymä siis ilmeisesti pitää paikkansa, hieno homma.

• Esko
        Esko kirjoitti:

Kaaoksesta ei synny järjestystä itsestään. Tarvitaan joku ohjaava voima antamaan voimille järjestystä.
        Tein uudenlaisen paskahuussin. Sekin olisi jäänyt tekemättä, jos minä olisin jättänyt sen tekemättä. Nyt maailman rikkain mies(suunnilleen), alkaa niitä tekemään (Bill Gates).

Ertert on jättänyt vastaamatta tähän. Kuitenkin täytyy olla jokin syy, joka panee kaaokseen järjestystä. Jos järjestys on matemaattista, sen tekijän täytyy ymmärtää matematiikkaa. Luonnossa on paljon järjestystä. Mistä se johtuu?
        Minun huussini on päässyt maailmanmaineeseen. Miten on mummosi mökin huussi?

• ...,..,...
        Esko kirjoitti:

Ertert on jättänyt vastaamatta tähän. Kuitenkin täytyy olla jokin syy, joka panee kaaokseen järjestystä. Jos järjestys on matemaattista, sen tekijän täytyy ymmärtää matematiikkaa. Luonnossa on paljon järjestystä. Mistä se johtuu?

''Minun huussini on päässyt maailmanmaineeseen''
        Ei se ole sinun huussisi, ei kukaan usko höpinöitäsi.

• Esko
        ...,..,... kirjoitti:

''Minun huussini on päässyt maailmanmaineeseen''
        Ei se ole sinun huussisi, ei kukaan usko höpinöitäsi.

Se on niin yksinkertaista, että minä sen tein yksin. Se on niin yksinkertainen rakenne, että sitä pidettiin naurun aiheena. Mistä syystä sitä ei uskottaisi?

• Esko kirjoitti:

Se on niin yksinkertaista, että minä sen tein yksin. Se on niin yksinkertainen rakenne, että sitä pidettiin naurun aiheena. Mistä syystä sitä ei uskottaisi?

Kas, Höperö Paskahuussi-Esko. Haluatko taas puhua paskahuussista?

• A.Mikkonen kirjoitti:

Mun syntymässäni tarvittiin vähän hedelmöittävää siittiötäkin, mutta sun kohdallas neitseellinen syntymä siis ilmeisesti pitää paikkansa, hieno homma.

Esko on Jeesus. Nyt se on tapahtunut, paljon puhuttu Jeesuksen tuleminen on viimein totta.

• missxcessive kirjoitti:

Esko on Jeesus. Nyt se on tapahtunut, paljon puhuttu Jeesuksen tuleminen on viimein totta.

No noinhan se on ymmärrettävä. :)

• Esko
        missxcessive kirjoitti:

Tarkemmin sanoen kiinnostukseni kohde ei ole paskahuussit, vaan etupäässä köyhien ihmisten elinolot. Niistä on paljastunut yllättäviä asioita, kun ihmisten elämää on katsottu tarkemmin. Aikaisemmin köyhempien oloista ei tiedetty mitään.
        Huussit ovat tietoa, joka voi auttaa ihmisiä parempaan elämään ja niinkuin länsimaiseen elintasoon.
        Näitä parannuksia olisi voitu tehdä jo vaikka 1000 vuotta sitten tai 5000 vuotta sitten, jos olisi ollut ymmärrystä siihen. Niin yksinkertaisia asioita nämä ovat. Yhäkin on olemassa ihmisiä, joiden on vaikea käsittää näitä. Oletko sinäkin yksi sellainen?

• Järjestyksen syy
        Esko kirjoitti:

"Kuitenkin täytyy olla jokin syy, joka panee kaaokseen järjestystä"

Maapallon elämän tapauksessa syynä ovat alkuaineatomien kemialliset ominaisuudet ja auringon energia. Jos niille haluaa syytä etsiä, päädytään joukkoon luonnonvakioita. Niiden vallitessa syntyy tällaista elämää kuin meillä ja jos ne olisivat toisenlaisia, saattaisi syntyä toisenlaista. Asiaa on tutkittu ja saatu selville että maailmankaikkeudet ja elämä eivät edellytä tarkalleen näitä meidän nykyisiä luonnonvakioitamme vaan on olemassa alue, jonka puitteissa molemmat ovat mahdollisia.

• siitä se alkaa
        A.Mikkonen kirjoitti:

Ai, sinähän taidat osata biologiaakin. Olipa sinulla huippuälykäs vstaus.

• kovasti pamahtaa
        Esko kirjoitti:

Mene pommisuojaan 50 kg dynamiittia ja ota tulitikut mukaan. Mukaile uusi alkuräjähdys ja katso miten hienon uuden prototyypin saat aikaan malliksi alkuräjähdyksestä.

Hyvää tulee, kun

• Esko
        Järjestyksen syy kirjoitti:

"Kuitenkin täytyy olla jokin syy, joka panee kaaokseen järjestystä"

Maapallon elämän tapauksessa syynä ovat alkuaineatomien kemialliset ominaisuudet ja auringon energia. Jos niille haluaa syytä etsiä, päädytään joukkoon luonnonvakioita. Niiden vallitessa syntyy tällaista elämää kuin meillä ja jos ne olisivat toisenlaisia, saattaisi syntyä toisenlaista. Asiaa on tutkittu ja saatu selville että maailmankaikkeudet ja elämä eivät edellytä tarkalleen näitä meidän nykyisiä luonnonvakioitamme vaan on olemassa alue, jonka puitteissa molemmat ovat mahdollisia.

Tarkoitin tässä älykästä järjestystä. Ennen muinoin ajateltiin aurinkoa jumalana. Sinulla menee samaan suuntaan. Et keksi muuta järjestyksen alkusyytä kuin aurinko. Mistä se älykkyys siihen tulee?

• Esko
        missxcessive kirjoitti:

Paskahuussi on maailmaa mullistava asia. Sinä pidät sitä höperyytenä. Sinulla on ymmärtämisvaikeuksia. Voisit googlata netistä (englanniksi).

• kuuta kohti

Hyvin harvoin sieltä avaruudesta tullaan ateistina takaisin. Usko vahvistuu
      vääjäämättä kun perspektiivi maapalloon on suurempi, näin kuulennoillakin
      käyneet ovat kertoneet. MM. James Irwin: "Tunsin Jumalan voiman suurempana,
      kuin olin koskaan tuntenut sitä ennen."

• Johtuisko siitä, että Apollo lentojen aikaan yksi vaatimus astonauteilla, oli Jumalaan uskominen, muita oli mm. että oli oltava naimisissa.

• "Hyvin harvoin sieltä avaruudesta tullaan ateistina takaisin. Usko vahvistuu
        vääjäämättä kun perspektiivi maapalloon on suurempi, näin kuulennoillakin
        käyneet ovat kertoneet. MM. James Irwin: "Tunsin Jumalan voiman suurempana,
        kuin olin koskaan tuntenut sitä ennen." "

On typerää ottaa esimerkki kuvaamaan kaikkia, kun se esimerkki ei edes sovi väitteeseesi, koska James Irwin ei lähtenyt kuulennolle ateistina.

• kuuta kohti
        A.Mikkonen kirjoitti:

Johtuisko siitä, että Apollo lentojen aikaan yksi vaatimus astonauteilla, oli Jumalaan uskominen, muita oli mm. että oli oltava naimisissa.

En usko että avaruuteen lähetetty ateisti palaisi ateistina takaisin, esim kuun kierrettyään. Kyllä näkymät ovat syvyydessään sitä luokkaa että sattumien todennäköisyys häviää luonnostaan.

• kuuta kohti kirjoitti:

En usko että avaruuteen lähetetty ateisti palaisi ateistina takaisin, esim kuun kierrettyään. Kyllä näkymät ovat syvyydessään sitä luokkaa että sattumien todennäköisyys häviää luonnostaan.

Ei se Gagarinkaan vissiin uskovaiseksi alkanut avaruudessa käyntinsä jälkeen, ja kuten sanottu kuun kiertäneet astronauti olivat kaikki valmiiksi uskovaisia, eli ei vielä oikein voi sanoo mitään tuohon väitteeseesi, koska en tiedä vielä yhtään kuuta kiertänyttä ateistia. Kosmonauteista en tiedä siksi, kun heidän kuulennoista on vähänlaisesti julkista tietoa.

• ertert
        kuuta kohti kirjoitti:

"En usko että avaruuteen lähetetty ateisti palaisi ateistina takaisin, esim kuun kierrettyään."

Sinun uskollasi ei ole mitään merkitystä todellisuuden kannalta.

• kuuta kohti kirjoitti:

Hehheh. Kaikki astronautit ovat siis hartaita uskovaisia?

• Jos lentäminen tekee ihmisestä uskovaisen, niin silloin lähes kaikki liikenne, sotilas-ja siviililentäjät ovat syvässä uskossa.

Näin se varmaan menee....

• juuri näin

Loistava yleistys ja koskee myös lentosimulaattorissa lentäviä ja ravintolasta lentäviä

• turvallisuus ensin

Jos Juri Gagarinin käskettiinkin sanoa että Jumalaa ei ole.

• uskon näin

Juri varmaan ajatteli oikeasti mielessään että tämä maailmankakkeus ei ole voinut syntyä itsestään!

• Niin ja James Irwin oli varmaan oikeesti ateist, mutta ei uskaltanu sitä sanoo, kun pelkäs duuninsa puolesta, ja höpisi noita jumala juttujansa, kun NASAn pr miehet oli Jameksen käskeny niin sanoo.

• luu kurkkuun

"girurgille "luu kurkkuun - nimimerkki on tyypilinen KOMMARI - Kristitty, joka pitää suomenkieltä "saatanan urinana" eikä siksi opettele tätä ollenkaan!

• Tässä näkyy muuten yksi uskovaisen ja ateistin ero. Emme juuri mainosta että Gagarin olisi koskaan tuollaista puhunut. Kun taas fundikselle se on täyttä totta. Kuten myös Darwinin uskoontulo kuolin hetkellään. Joka myös perustuu puhtaaseen uskomukseen. Ilman luotettavia tietoja. Siinä missä kriittisesti ajatteleva henkilö epäilee molempia tarinoita.

Fundis mieltää ne täydeksi totuudeksi ilman että uskoaltaisi omia näkemyksiään kyseenalaistaa. Tai varisinkaan myöntää ettei ole varma tai voi olla erehtynyt näkemyksissään ja ottaa siitä opiksi.

• jees jees

Ateistina kyseenalaistaisin alkupamauksen ja kehitysopin.

• Varmaan ateistina tekisit kaikkee muutakin tyhmää, eli pysy uskossa, niin kaikilla on parempi mieli. :)

• Pisteet sulle!

Oikein päättelit! Hyvä!

• ei inspiroi

Whitewash unelmoi tuosta edesmenneestä punaisesta ateismin valtakunasta ja aikoo tehdä asialle jotakin äänestämällä kommarien presidenttiehdokasta. Tervemenoa ja Nikita-karvareuhka päälaelle.

• .

Valehtelet koska olet ali-ihminen.

• ei nähnyt

Juri Gagarin ei nähnyt Sputnikista Brezneviä, kommunistisen puolueen pääideologi Mihail Suslovia eikä muita kommunisteja ja ateisteja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      231
      7846
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5420
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4842
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      76
      3537
    5. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      150
      3086
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2045
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      2031
    8. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1859
    9. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1727
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      38
      1682
    Aihe