Pääkaupunkiseudulla on päivällä satanut vettä. Nyt tuli pakkaset ja tiet ovat jäässä.
Arvatkaa missä hesalaiset ?
No, ojassa tietenkin, heh heh. Kyllä on tumpeloa porukkaa.
Pysykää poissa liikenteestä talviaikaan uunot !
PÄÄKALLOKELI--IIIK
17
142
Vastaukset
- Hesalaiset Porvoossa
Miksi ne hesalaiset ei pysy kotona arki-iltana?
" Liikenneonnettomuuksia sattui myös mm. kolmostiellä, Tuusulanväylällä, Porvoon suunnalla ja Kymenlaaksossa. "
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/01/1475714/etelan-teille-paakallokeli---yksi-kuollut-jo - hanaa vaan
Tiedätkös mistä ne hesalaiset on lähtöisin? Aivan niin... Stadilaiset on ihan eri juttu.
- Hesalaiset maalla?
Lähtöisin ja lähtöisin, ei sullakaan ole isoisäsi Helsingissä syntynyt. Hesalaisia on kaikki, jotka asuvat Helsingissä, ja todennäköisesti heillä ei ole mitään syytä torstai-iltana ajella Kymenlaaksossa tai Hyrylä-Hämeenlinna tiellä.
- .
Hesalaiset maalla? kirjoitti:
Lähtöisin ja lähtöisin, ei sullakaan ole isoisäsi Helsingissä syntynyt. Hesalaisia on kaikki, jotka asuvat Helsingissä, ja todennäköisesti heillä ei ole mitään syytä torstai-iltana ajella Kymenlaaksossa tai Hyrylä-Hämeenlinna tiellä.
Olen samaa mieltä, osin. Mun mielestä Hesalaisilla ei ole mitään asiaa Ihmisten ilmoille, ikinä. Pysyköön siellä kehien sisäpuolella. Itse olen sitä mieltä, että kehien tilalle voisi rakentaa isot paksut muurit, etteivät Hesalaiset pääsisi pois rakkaasta Helsingistään.
- .,.,. .,., .,. ,., .
Hesalaiset maalla? kirjoitti:
Lähtöisin ja lähtöisin, ei sullakaan ole isoisäsi Helsingissä syntynyt. Hesalaisia on kaikki, jotka asuvat Helsingissä, ja todennäköisesti heillä ei ole mitään syytä torstai-iltana ajella Kymenlaaksossa tai Hyrylä-Hämeenlinna tiellä.
Turhahan se tietty on tyhmän kanssa väitellä, mutta... Hesalaiset on niitä pönttöpäitä, jotka maalta ovat muuttaneet Helsinkiin ja sitä myöden on pissi noussut päähän.
Sitten on teitä maalaisuuvatteja, jotka ette ymmärrä kerrassaan mitään. - Tulossa ollaan
. kirjoitti:
Olen samaa mieltä, osin. Mun mielestä Hesalaisilla ei ole mitään asiaa Ihmisten ilmoille, ikinä. Pysyköön siellä kehien sisäpuolella. Itse olen sitä mieltä, että kehien tilalle voisi rakentaa isot paksut muurit, etteivät Hesalaiset pääsisi pois rakkaasta Helsingistään.
Älähän nyt, ei tämä niin rakas ole. Täytyy edes jokin portti jättää raolleen, että eläkkeelle päästessä voi muuttaa halvempien asuntojen aluekeskuksiin.
- Stadi=Persereikä
. kirjoitti:
Olen samaa mieltä, osin. Mun mielestä Hesalaisilla ei ole mitään asiaa Ihmisten ilmoille, ikinä. Pysyköön siellä kehien sisäpuolella. Itse olen sitä mieltä, että kehien tilalle voisi rakentaa isot paksut muurit, etteivät Hesalaiset pääsisi pois rakkaasta Helsingistään.
Jep. Jotteivät kuolisi sielää nälkään, voitaisiin heitellä muurin yli kerran kuukaudessa Suomen kaupoista kerättyjä, myymättä jääneitä, vähän pilaantuneita ruokaeriä. Pysyisivät sitten hengissä kehumassa miten upeaa Stadissa on olla ja asua. Kehuvathan ne Pohjois-Koreassakin kilvan olojaan.
- Joku roti oltava
Kuuleha sie, hesalaiset ei oo hesalaisii vaan stadilaisii. Hesalaiseks sanomine o' vähä sama ku sanois mustaa n..keriks.
- 10+14
HESALAISET :)
- Opeta meitä mestari!
Onneksi sinulle,keskivertoa paremmalle kuljettajalle siis maanteiden suurimmalle virtuoosille ei koskaan tapahdu vahinkoja. Olet niin paljon parempi kuin muut! Huvä että tuot halveksuntasi muuta autoilevaa Suomea kohtaan noin selvästi esille. Kunpa me muut voisimme joskus päästä edes puoliksi niin taitavaksi kuljettajaksi kuin sinä suuri mestari!!
- bssg
Ne stanan Hesalaiset ovat niitä jotka käyvät jostain h-vetin hyvinkäältä tai järvenpäästä töissä ihanassa Stadissa... Kyllä Stadilaiset Kehä 1 sisäpuolella osavat ajaa kun on sen verran arvokkaat autotkin alla meill stadilaisilla kun kämpäthän täällä "oikeassa" Helsingissä maksaa maltaita... Nelivedolla riittää pito vaikka millä kelillä
- Helsinki,tuo pikku lähiö
Helsinki,tuo pieni kaupunki jota jotkut myös Stadiksi kutsuvat on luonut joillekin asukkailleen kuvitelman että asuisivat jossain suuressa metropolissa. Totuus on kuitenkin että kyseinen taajama edustaa jotain suurta vain heidän omassa päässään. oikeissa suurkaupungeissa on monta pelkkää kaupunginosaa jotka ovat suurempia kuin Helsinki tai koko pääkaupunkiseutu! Murre,jota myös jotkut slangiksi kutsuu on harvinaisen suoraan matkittu naapurimaan eli Ruotsin kielestä!! Siinä meillä pitäjä jota paikalliset pitävät jotenkin erikoisena,suurena kaupunkina.
- Etymologiaa
Helsinki,tuo pikku lähiö kirjoitti:
Helsinki,tuo pieni kaupunki jota jotkut myös Stadiksi kutsuvat on luonut joillekin asukkailleen kuvitelman että asuisivat jossain suuressa metropolissa. Totuus on kuitenkin että kyseinen taajama edustaa jotain suurta vain heidän omassa päässään. oikeissa suurkaupungeissa on monta pelkkää kaupunginosaa jotka ovat suurempia kuin Helsinki tai koko pääkaupunkiseutu! Murre,jota myös jotkut slangiksi kutsuu on harvinaisen suoraan matkittu naapurimaan eli Ruotsin kielestä!! Siinä meillä pitäjä jota paikalliset pitävät jotenkin erikoisena,suurena kaupunkina.
Stadihan tarkoittaa sananmukaisesti "pikku kaupunkia". Tämä on perua siltä ajalta, kun Hesa todellakin oli parin tuhannen asukkaan kaupunki. Kun ympäröivän maasedun asukkaat tulivat myymään Lopen perunaa torille, he sanoivat toisilleen,että nyt saavumme stadiin.
- .
Etymologiaa kirjoitti:
Stadihan tarkoittaa sananmukaisesti "pikku kaupunkia". Tämä on perua siltä ajalta, kun Hesa todellakin oli parin tuhannen asukkaan kaupunki. Kun ympäröivän maasedun asukkaat tulivat myymään Lopen perunaa torille, he sanoivat toisilleen,että nyt saavumme stadiin.
Niinhän se alunperin saattaa olla, mutta valitettavasti tänäpäivänä "Stadilaiset" ja "Helsinkiläiset" kuvittelevat Hesan olevan kuin mikä tahansa maailman suurkaupunki, oikea Metropoli... Oikeasti kyseessä on vain pikkuinen pläntti kartalla, joka on saman kokoinen kuin oikeassa Suurkaupungissa on jokin hiljainen nukkumalähiö.
- oikiat talvirenkaat
Tääl hesaski on nii tyhmii ko yrittää kitkoil ajjaa, tääl on ihan nastarengaskelit.
Ihan oikeil talvirenkail, nastarenkail ajjaa muutamat järkevät ihmiset kuitenki.- REKKA SYYTTÄJ V,
Kukahan on se tyhmä?uskoo johonkin nastaan NIINPÄ ,ennakointi on turvan nimi 1 toinen on tilannenopeus ,jollet noilla pärjää liikenteessä ÄLÄ AJA! eikä tilannenopeus tarkoita ylinopeutta!
- Kukahan se tyhmä...
REKKA SYYTTÄJ V, kirjoitti:
Kukahan on se tyhmä?uskoo johonkin nastaan NIINPÄ ,ennakointi on turvan nimi 1 toinen on tilannenopeus ,jollet noilla pärjää liikenteessä ÄLÄ AJA! eikä tilannenopeus tarkoita ylinopeutta!
Sulle ei sitten edeltäneen kirjoituksen provo auennut??!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473