Miksi ravintola Sauvon toiminta loppui ???

kuka tietää

Kuka tietää miksi Kemin työväntalon toiminta alas ajettiin 90-luvun alkupuolela?

Tanssiravintola puoli toimi jonkin aikaa senkin jälkeen, hienoja tanssi-iltoja oli ja tilavissa puittessa, kaikki loppui jostakin syystä.?

Kemin "tökäri", ns. SAUVO oli kautta Suomen tunnettu.

Osaako kukaan sanoa, miksi Kemin työväentalon toiminta loppui kuin kanan lento? Tietääkö kukaan?

9

1654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SKDL

      SKDL teki konkurssin kun Neuvostoliitto hajosi ja raha-apu loppu :)

      • syy ja seuraus

        Taitaa yksi ongelma näiden suonikohjutanssipaikkojen kanssa olla että kauheasti niitä toivotaan olevan että pääsis tanssimaan. Yhtälö vain taitaa yrittäjälle/tanssien järjestäjälle olla mahdoton, pääsylippu ei sais maksaa montaa euroa ellei vähintään ilmainen, ravintolassa juodaan pari lasia vettä ja jos oikein juhlatuulella panee ranttaliks voi tyttöporukka yhden siiderin juoda puoliks, esiintyjä pitäis olla vähintään finlanders ja jari sillanpää(siitä ollaan valmiita maksamaan jopa henkeä salpaava 3 euroa). Että noilla eväillä ne tanssipaikat lopettaa toimintansa. Olishan se kiva lähteä 100-vuotiaan tyttöporukan tanssikenkäpussien kanssa vähän pyörähtämään...


      • Anonyymi00006
        syy ja seuraus kirjoitti:

        Taitaa yksi ongelma näiden suonikohjutanssipaikkojen kanssa olla että kauheasti niitä toivotaan olevan että pääsis tanssimaan. Yhtälö vain taitaa yrittäjälle/tanssien järjestäjälle olla mahdoton, pääsylippu ei sais maksaa montaa euroa ellei vähintään ilmainen, ravintolassa juodaan pari lasia vettä ja jos oikein juhlatuulella panee ranttaliks voi tyttöporukka yhden siiderin juoda puoliks, esiintyjä pitäis olla vähintään finlanders ja jari sillanpää(siitä ollaan valmiita maksamaan jopa henkeä salpaava 3 euroa). Että noilla eväillä ne tanssipaikat lopettaa toimintansa. Olishan se kiva lähteä 100-vuotiaan tyttöporukan tanssikenkäpussien kanssa vähän pyörähtämään...

        Ja jos otti oman taskumatin mukkaa niin ei tarvinnu ku vettä tilata eikä haitannu jos se jäi pöytään kun tassimaan meni.


    • ex manne

      Sauvo oli tanssiravintolana Suomessa ainutlaatuinen, minäkin, Uunon näköinen mies, sain aina naisseuraa,joskus en ehtinyt edes tuulikaappia pitemmälle, kun Kemin rouvat veivät.

      Sauvo takaisin, alakerrassa oli hieno, tavallinen kuppila ja yläkerrassa isojen poikien tanssit, ai, ai, kun oli hieno paikka.

      • Anonyymi00007

        Oi niitä aikoja .


    • Ent. kemiläinen

      Vuonna -65 Oli tökärin tansseissa yleisöä jopa 1000 mm. Englantilainen THE RENEGADES oli tökärillä esiintymässä.Oli muitakin hyviä bändejä.

    • gfdgzfdgzf

      Kyllä se meni muun punapääoman kanssa konkurssiin edellisen laman aikana....

    • Anonyymi00008

      sosialismi ja kommunismi loppuu ekkös jo saatana tajua kommari.

    • Anonyymi00009

      Asiakkaat väheni kuten muillakin ravintoloilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe