Kuka tietää miksi Kemin työväntalon toiminta alas ajettiin 90-luvun alkupuolela?
Tanssiravintola puoli toimi jonkin aikaa senkin jälkeen, hienoja tanssi-iltoja oli ja tilavissa puittessa, kaikki loppui jostakin syystä.?
Kemin "tökäri", ns. SAUVO oli kautta Suomen tunnettu.
Osaako kukaan sanoa, miksi Kemin työväentalon toiminta loppui kuin kanan lento? Tietääkö kukaan?
Miksi ravintola Sauvon toiminta loppui ???
9
1654
Vastaukset
- SKDL
SKDL teki konkurssin kun Neuvostoliitto hajosi ja raha-apu loppu :)
- syy ja seuraus
Taitaa yksi ongelma näiden suonikohjutanssipaikkojen kanssa olla että kauheasti niitä toivotaan olevan että pääsis tanssimaan. Yhtälö vain taitaa yrittäjälle/tanssien järjestäjälle olla mahdoton, pääsylippu ei sais maksaa montaa euroa ellei vähintään ilmainen, ravintolassa juodaan pari lasia vettä ja jos oikein juhlatuulella panee ranttaliks voi tyttöporukka yhden siiderin juoda puoliks, esiintyjä pitäis olla vähintään finlanders ja jari sillanpää(siitä ollaan valmiita maksamaan jopa henkeä salpaava 3 euroa). Että noilla eväillä ne tanssipaikat lopettaa toimintansa. Olishan se kiva lähteä 100-vuotiaan tyttöporukan tanssikenkäpussien kanssa vähän pyörähtämään...
- Anonyymi00006
syy ja seuraus kirjoitti:
Taitaa yksi ongelma näiden suonikohjutanssipaikkojen kanssa olla että kauheasti niitä toivotaan olevan että pääsis tanssimaan. Yhtälö vain taitaa yrittäjälle/tanssien järjestäjälle olla mahdoton, pääsylippu ei sais maksaa montaa euroa ellei vähintään ilmainen, ravintolassa juodaan pari lasia vettä ja jos oikein juhlatuulella panee ranttaliks voi tyttöporukka yhden siiderin juoda puoliks, esiintyjä pitäis olla vähintään finlanders ja jari sillanpää(siitä ollaan valmiita maksamaan jopa henkeä salpaava 3 euroa). Että noilla eväillä ne tanssipaikat lopettaa toimintansa. Olishan se kiva lähteä 100-vuotiaan tyttöporukan tanssikenkäpussien kanssa vähän pyörähtämään...
Ja jos otti oman taskumatin mukkaa niin ei tarvinnu ku vettä tilata eikä haitannu jos se jäi pöytään kun tassimaan meni.
- ex manne
Sauvo oli tanssiravintolana Suomessa ainutlaatuinen, minäkin, Uunon näköinen mies, sain aina naisseuraa,joskus en ehtinyt edes tuulikaappia pitemmälle, kun Kemin rouvat veivät.
Sauvo takaisin, alakerrassa oli hieno, tavallinen kuppila ja yläkerrassa isojen poikien tanssit, ai, ai, kun oli hieno paikka.- Anonyymi00007
Oi niitä aikoja .
- Ent. kemiläinen
Vuonna -65 Oli tökärin tansseissa yleisöä jopa 1000 mm. Englantilainen THE RENEGADES oli tökärillä esiintymässä.Oli muitakin hyviä bändejä.
- gfdgzfdgzf
Kyllä se meni muun punapääoman kanssa konkurssiin edellisen laman aikana....
- Anonyymi00008
sosialismi ja kommunismi loppuu ekkös jo saatana tajua kommari.
- Anonyymi00009
Asiakkaat väheni kuten muillakin ravintoloilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473