Jos ole rahanahne, kieroileva, huonosti toimeentulolähdettäsi kohteleva ja vain alaistesi ja jäseniesi "selässä ta siivellä ratsastava" paimen tai palkkapaimen, niin näinkin voi käydä:
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/kameli-tappoi-miehen---jahtasi-ensin-tunteja/art-1288442227869.html
Oletko paha paimen?
16
66
Vastaukset
- nunnuka-lailailai
Tuo paimenta jahdannut kamelihan oli seonnut, siinä sanotaan. Kauanko sinä jo olet jahdannut...? Aika kauan...
- valvova
Jumala kostaa eläinten huonon kohtelun huonosti kohdellun eläimen kautta.
Samoin Jumala kostaa näille "paimenille" jäsenistön huonon kohtelun jäsenistön kautta.- nunnuka-lailailai
Jaha Jumala panee teidät sekoamaan?
- Valvova
nunnuka-lailailai kirjoitti:
Jaha Jumala panee teidät sekoamaan?
Ehei!
Jumala kehottaa vain lähtemään ulos babylonista, eli näistä amerikkalaisista uususkonnoista ja kulteista, jotka on verhottu kristillisyyden kaapuun. - hip hei hurraa!
nunnuka-lailailai kirjoitti:
Jaha Jumala panee teidät sekoamaan?
Juu juu!
"Saul tappoi 1000, mutta Daavid tappoi vain 10000."
Hallelujaa! - nunnuka-lailailai
Valvova kirjoitti:
Ehei!
Jumala kehottaa vain lähtemään ulos babylonista, eli näistä amerikkalaisista uususkonnoista ja kulteista, jotka on verhottu kristillisyyden kaapuun.Mikset sitten lähde? Mitä siinä vielä pyörit sekoilemassa?
- nunnuka-lailailai
hip hei hurraa! kirjoitti:
Juu juu!
"Saul tappoi 1000, mutta Daavid tappoi vain 10000."
Hallelujaa!Oliko ne niitä huonoja paimenia mitä ne tappo?
- ninnuka ninnuu nannuu
niitäkö saa tappaa? Kiva uskonto sulla?
- nunnuka-lailailai
Niinhän tuo Valon Viesti=valvova, päättelee pahojen paimenten kohtaloksi
- Materialisti adven t
Adventismi tappaa hengellisyyden ensin ihmisestä ja sitten se riistää kaikki materiaalisen, eli aineellisen kertomalla, että niillä ei ole mitään arvoa, sen pyhän totuuden rinnalla jota me tarjoamme ikuisen pelastuksen kautta Jumalallisena totuutena, vaan jäsenemme jouduttavat "Jeesuksen Kristuksen" tuloa, luovuttamalla varallisuutensa kirkon käyttöön, jolloin "Jeesuksen" tuloa joudutetaan, sillä vain advbenttisanoma kuuluu lopunajan sanomaan uhratkaa varallisuutenne - Amerkkilaisille lopuajan liike miehille ja kirkon johtoportaalle!
- Valon taikaa..
Materialisti adven t kirjoitti:
Adventismi tappaa hengellisyyden ensin ihmisestä ja sitten se riistää kaikki materiaalisen, eli aineellisen kertomalla, että niillä ei ole mitään arvoa, sen pyhän totuuden rinnalla jota me tarjoamme ikuisen pelastuksen kautta Jumalallisena totuutena, vaan jäsenemme jouduttavat "Jeesuksen Kristuksen" tuloa, luovuttamalla varallisuutensa kirkon käyttöön, jolloin "Jeesuksen" tuloa joudutetaan, sillä vain advbenttisanoma kuuluu lopunajan sanomaan uhratkaa varallisuutenne - Amerkkilaisille lopuajan liike miehille ja kirkon johtoportaalle!
Sulta jäi lääkkeet ottamatta, jäi vain taikaa ilman valoa.
- Valon Taikaa
Valon taikaa.. kirjoitti:
Sulta jäi lääkkeet ottamatta, jäi vain taikaa ilman valoa.
Itse ilmeisesti otit epähuomiossa vääristä purkista ja liian paljon. Valon taikaa väärennös vain olet.
Luulet jo olevasi joku muu kuin oletkaan.
Minkäs teet, kun on niin montaa lääkitystä sinulle raukalle määrätty ja popsit niitä sekaisin. Vähemmästäkin sinä raukka sekoat.
Ei ihme, että luulet olevasi jo nimimerkki Valon takaakin. - kyselen vain...
Valon Taikaa kirjoitti:
Itse ilmeisesti otit epähuomiossa vääristä purkista ja liian paljon. Valon taikaa väärennös vain olet.
Luulet jo olevasi joku muu kuin oletkaan.
Minkäs teet, kun on niin montaa lääkitystä sinulle raukalle määrätty ja popsit niitä sekaisin. Vähemmästäkin sinä raukka sekoat.
Ei ihme, että luulet olevasi jo nimimerkki Valon takaakin.Jos te Valon Taikaa, Valon Viesti ja mitä muita teitä olikaan, pääsisitte taivaaseen, noiko te rääväsitte suutanne sielläkin?
Minä kun olen lukenut Raamattua niin siellä sanotaan että sinne ei pääse mitään syntiä ja mielestäni tuo teidän käytöksenne adventisteja kohtaan on valheellista ja valhe on syntiä ja valehtelijat eivät voi periä Jumalan valtakuntaa, vai voiko?
- US
Taivaassa ei ole väärämielisiä adventisteja, joita tarvitsisi ojentaa.
Jos olet mukana sellaisessa kirkkokunnassa jäsenenäkin, joka harrastaa petollisuutta, tulet sen kirkkokunnan harjoittamiin synteihin itsekkin osalliseksi, vaikket olisikaan ollut osallisena asioiden päättämisessä. Se on ilmestyskirjan muuttumaton totuus ja vakava varoitus.
"Ettet tulisi heidän synteihinsä osalliseksi."
"Minä kostan isien pahat teot kolmanteen ja neljänteen sukupolveen."
Vain puhdassydämiset perivät siis maan.- HÖPÖHÖPÖ!
ja höpöhöpö!
- ad.ventti
Juuri niin.
Adventtikultti on höpöhöpö kultti.
Olet ihan oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446