Kuollaanko me jos tulee maailmanloppu? Miten tää maailma sitten tuhoutuu?
maailmanloppu kysymys
7
123
Vastaukset
- Jeesuksessa ei
yksikään kuole, mutta muuttuu, samoin hänessä kuolleet tulevat ylösnousemaan.
- odotan vielä
olen odottanut -60 v.maaimanloppua ,alan jo väsymään,olen myynyt kirppareilla tavaroitakin pois,etteivät jää pyörimään kenenkään jalkoihin.
on viime syksynäkin kerrottu milloin piti tulla.ei tullut.
olin hirveän pettynyt.onneksi en myynyt mitään, - ttkk
Tuo 21.12.2012 voi olla vaikeaa ihmisille, jos esimerkiksi hapen määrä on vähentynyt kovan kulutuksen vuoksi! Esimerkiksi yhä kiihtyvä lentoliikenteen määrä kuluttaa happea ehkä eniten ja luonto ei kerkiä tuottaa tilalle ilmeisesti enää lisää esimerkiksi talvikautena! Voi myös tulla kovia pakkasia, jotka vaikeuttavat yhteiskunnan toimintoja.
Jotain sieltä on tulossa, sillä eliölajien populaatiot ovat menossa kohti nollaa kuluvana vuotena, joka näkyy tilastoissa. Ihmisten loppu on tulossa atomivoiman vuoksi 2017, joka myös näkyy tilastokehityksessä.
Tuosta on ollut julkaisuissa ilmoituksiakin ja ihmettelyä jonkun näkemien unien vuoksi!
Kannattaisi jankkia isolehtisiä huonekasveja pahan päivän varalle! Ja panna kädet ristiin usein, jotta ei tulisi yllätyksiä! - vastaukset
Kuollaan.
Ei tiedetä. - kuollaan...
joskus ja maailmakin loppuu joskus mutta paljon.... paljon myöhemmin kun me ollaan kuoltu.
- maa uudistetaan!
ilmestyskirjassa sanotaan Jumala luo maan jossa vanhurskaus asuu ja sen vuoksi Jumala aloitti Jeesuksen ristinkuoleman ja ylösnousemus voiman kautta, hän juuri luo uusia ihmisiä tuohon ihmeelliseen uuteen taivaaseen ja maahan jossa vanhurskaus asuu. Tuossa Valtakunnassa Jeesus on kunkkujen Kunkku ja myös Tuomari. Oletko valmis kohtaamaan Jumalasi!
- 2Pt.3:13
Anteeksi. tuo ajatus ei ollutkaan ilmestyskirjassa. vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462