Tällä palstalla on usein ehdotettu sellaista, että naisettomaksi jääneet miehet alkaisivat nussia ja paritella niiden naisten kanssa jotka ovat jo käyneet tai vanhentuneet naisia paljon nussiville miehille kelpaamattomiksi.
Minusta tämä on vähän sama kuin paskahuusissa istuva paljon ruokaa suuhunsa ahmiva mies sanoisi, että syökää te sieltä paskahuusin alta mitä minulta jäänyt on. Lisäksi kun naiset aina kuitenkin nuorena ja kauneimmillaan ollessaan ovat hankkineet paljon p/s-kiokemusta, niin on heille näissä asioissa kokemton tai ainakin itseensä verraten lähes kokematon mies turn-off tästä nimenomaisesta syystä, ja siksi turn-off fiilikset ovat tässä tapauksessa vielä molemminpuolisiakin.
p/s-markkinamietteitä
5
146
Vastaukset
- hrthrttrhtr
Onks koululaisilla alkanut talvilomat?
- asdfghjklöwertyuiopö
Kouluista en paljon ole enää niin aikoihin paljon piitannut, ja omasta kouluajastani on jo todella paljon aikaa kulunut.
Minä tuossa käytin analogiaa, joita minä en paljon harrsata enkä niistä pidä. Murjaisin nyt kuitenkin tuon.
Olen kertonut tällä palstallakin miksi en analogioista pidä, ja se liittyy siihen tapaan miten näitä analogioita paljon käytetään, mutta en nyt tähän taas jaksa siitä pakertaa.
Tässä vaan ajan taka sitä miksi se menee niin, että sitä ollaan sitten ilman naista jos ei itselleen vähänkään sopivaa ole tai ole ollut saatavissa.
- !!
"turn-off fiilikset molemminpuoliset..." eli ei sulla silloin mitään ongelmaa ole, ole tyytyväinen.
- asdfghjklwertyuiopåå
No en minä täällä paljon omista ongelmistanin pakerra .Ne ovat mitä ovat, eikä ne paljon liity siihen jos ei näitä naisia nussi tai tarvitse heitä nussia.
- Naisasialooseri.
Niin tai jos joutuisi käyttämään toisen miehen käyttämää vessapaperia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23837Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat284739- 93727
- 109636
- 34628
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550