Fered ojentelee lekaa jumalattoman kouraan

tärkeä huomautus

Kielloista huolimatta teu osoittaa tottelemattomuutta Jumalan sanaa kohtaan, järjestämällä jumalattomalle pilkkaajalle tilaisuuksia pilkata Jumalaa ja hänen omiaan päivästä toiseen.

IHan oikeasti teu, se on loppu nyt, jätämme Jumalattoman ja sidomme hänet synteihinsä, hänen oman todistuksensa nojalla. Keskustelut on kerta kaikkiaan loppu, niitä ei saa enää jatkaa yhtään.

43

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hylkäämme perkeleen

      Hepr. 10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
      Hepr. 10:30 Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa."

      xxx

      Ihminen joka kieltää Kasteensa, on hyljännyt Jeesuksen Kristuksen.
      Ihminen joka pilkkaa Jeesuksen sovintoverta, ja Jeesuksen ruumiin uhria joka syntiemme vuoksi on uhrattu, - on kaput soromnoo. Perk)eleen oma.

      Varoituksen lausuttuamme tällaisille ihmisille, on keskustelut loppu.
      Näin Jumalan sana opettaa meitä Jeesuksen omia, eikä totisesti turhaan opeta. Fered eri nimimerkeillä on jatkanut sellaista keskustelua joka on syntiä Jumalan edessä.

      • Fered.

        Tässä esimerkki millainen ei pidä olla aloituksen .
        ellei muuta näe , voi lopettaa senkin ole hyvä... -
        Sinun Jumaluute on vielä aika pieni siksi ...


      • matti.

        JOS minä olen sinusta ainoa syntinen , se pitää todistaa
        Sinulla niinkuin Esleta ,ei ole moineskaan örvelön tekemisistä
        mutta me muut olemme listalla miksi ? kaipa siksi että te
        haluatte suojella tuota roistoa ,vaikka kristityn varjolla miksi
        siksi kun luulette että hänen poisto olisi sitä kautta helponpi
        Olkas nyt ihmisiksi ettei mene överiksi ei pidä toisen kärsiä
        ett' toinen saataisiin pois ... vaan sitä on tehtävä tyot' niin
        että kaveri joka on poistettava ,siihen voimavarat satsattava
        eikä pienin murheisiin , meillä on yksi ISO murhe eipä
        unhoiteta sitä .. vaan koettakaa saada se pois..


      • Matti.

        Hber. 10:29-30 . oli ohje ..viite 26-31. sel .Todellisesti uskoon tulleet ja Pyhän Hengen osallisuuden saaneet voivat Langeta pois uskosta ja armosta , jopa niin syvälle , jopa niin syvälle että paluu on mahdaton . Nämä kohdat eivät kiellä uudistavaa parannusta synnistä eikä "tuhlaajalasten" paluun mahdollisuuttta :Ne eivät koske useampia langenneita , vaan ainostaan langettuaan niin
        SYVÄLLE PAATUMUKSEEN VAJONNEITA , ETTÄ HE TAHAL-
        LAAN JATKAVAT SYNNISSÄ , JULKISESTI HÄPÄISEVÄT ,
        KRISTUSTA , PITÄVÄT HALPANA HÄNEN VERETAAN.
        jossa ovat kerran saaneet syntinsä anteeksi , ja tulleet pyhitetyksi , sekä PILKKAAVAT ARMON HENKEÄ . "Tavallista"
        lankeemuksista nouseminen ks. viit.Jaakob. 5:19-20.


    • Eslest ei k.

      Luuletko ihan aikuisten oikeasti, että teuta uskoo sinua? Mistä hän yhtäkkiä olisi alkanut ymmärtämään yhtään mitään kun aiemminkaan järjen valo ei ole loistanut?

      • Kalle.

        SINULTA ,kysytään vain ,mikse ei kiista kapula ole jo pois .
        jollet osaa siihen vastata, voit todella syyllistä katsoa peilistä

        Mitä tulee järjen valoon ,kysyn onko sitä sefullakaan tarpeepeeksi
        Sefun ei kuulu ketään arvostellä, hän piotää olla puolueeton
        oletko onnistunut ?


      • Eslest ei k.
        Kalle. kirjoitti:

        SINULTA ,kysytään vain ,mikse ei kiista kapula ole jo pois .
        jollet osaa siihen vastata, voit todella syyllistä katsoa peilistä

        Mitä tulee järjen valoon ,kysyn onko sitä sefullakaan tarpeepeeksi
        Sefun ei kuulu ketään arvostellä, hän piotää olla puolueeton
        oletko onnistunut ?

        Et varmaan ole huomannut etten ole ollut sheriffi pitkään aikaan. Arvostelen ihan ketä haluan ja silloin kun haluan.


      • Fered.
        Eslest ei k. kirjoitti:

        Et varmaan ole huomannut etten ole ollut sheriffi pitkään aikaan. Arvostelen ihan ketä haluan ja silloin kun haluan.

        Ja tykkäät että se on oikein?
        Sinä lupasit viedä örvelön samalla kun lähdet itse ,miten kävi?


      • tärkeä huomautus

        Eslest, en minä luule, enkä oikein jaksa uskoa että hän kuuntelisi järkipuhetta, mutta toivon kyllä. Näkeehän sen että hän kärsii itsekin saamistaan vastauksista.


      • ol ny järkevä miäs
        Kalle. kirjoitti:

        SINULTA ,kysytään vain ,mikse ei kiista kapula ole jo pois .
        jollet osaa siihen vastata, voit todella syyllistä katsoa peilistä

        Mitä tulee järjen valoon ,kysyn onko sitä sefullakaan tarpeepeeksi
        Sefun ei kuulu ketään arvostellä, hän piotää olla puolueeton
        oletko onnistunut ?

        Ei eslest ole vastaillut häirikön viesteihin, vaan sinä teu. Peilikään ei tässä auta katsominen, vaan se että kerta kaikkiaan lopetat häirikköviestien lukemisen ja niihin vastaamisen.


      • tärkeä huomautus
        ol ny järkevä miäs kirjoitti:

        Ei eslest ole vastaillut häirikön viesteihin, vaan sinä teu. Peilikään ei tässä auta katsominen, vaan se että kerta kaikkiaan lopetat häirikköviestien lukemisen ja niihin vastaamisen.

        Fered, ei sheriffi ole luvannut mitään muuta kun jättää sheriffin tehtävät, ja nimenomaan sinun toimintasi vuoksi. Mikähän siinä on, ettemme saa tätä selkeätä sanomaa sinulla perille. Häirikön viestejä ei lueta, eikä niihin vastata, se on meidän muiden kirjoittajien velvollisuus.


      • Eslest ei k.
        Fered. kirjoitti:

        Ja tykkäät että se on oikein?
        Sinä lupasit viedä örvelön samalla kun lähdet itse ,miten kävi?

        Lupasin mitä ja milloin? Taidat seota nyt ihan lopullisesti.


      • Matti.
        ol ny järkevä miäs kirjoitti:

        Ei eslest ole vastaillut häirikön viesteihin, vaan sinä teu. Peilikään ei tässä auta katsominen, vaan se että kerta kaikkiaan lopetat häirikköviestien lukemisen ja niihin vastaamisen.

        OL NY JÄRKEV MIES :
        Ei eslest ole vastannut häirikkö viesteihin .
        Minä olenkin sitä mieltä että hänen olisi pitänyt
        vastata , että olisi ollut ytimessä ja että tietäisi
        mistä puhutaan , milloinkin ,, vaikka sieltä voi
        tietyltä korkeudelta katsoa kovin ylhäältä voi
        olla katselu ylenpalttista .

        se oli joskus vuosistten maalis-huhtikuulla
        ei minun tarvii sellaista muistaa, vaan sen
        se kuului sefun hommiin ,joten paljon näkemiin
        vaan , en voi kiittää kun työsi on tekemättä
        ja pysyykin näköjään , Valitettavasti.


      • Fered.
        tärkeä huomautus kirjoitti:

        Eslest, en minä luule, enkä oikein jaksa uskoa että hän kuuntelisi järkipuhetta, mutta toivon kyllä. Näkeehän sen että hän kärsii itsekin saamistaan vastauksista.

        Tottakai örvelön kirjoittelusta kaikki kärsii , mutta ei täällä
        vaan mitään tapahdu eikä mitään kerrota hyssytellaan vain
        Ja piiritetään hiljaisenpia ,,tai paljon vähemmän murhetta
        tuottavia , minusta tämä örvelön asia on törkeetä .Ettekö
        huomaa kun hän nauraa nurkantakana. Ei hyväpäivää.


    • v.e..2.

      niin...

      Jeesus ei ole jumalattomien rikollisuuden seurakuntia perustanut!!!
      Arvaas kuka ne perusti????

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746

      Fered.

      11.12.2011 18:24

      En minä ole niin sanonut , vaan tämä seurakunta pitää

      verrata Jeesuksen perustamaan , jos ne havitaan yhdeksija samaksi olemme

      samaa seurakuntaa



      TUOLLE VÄITTEELLE, ETTÄ "olemme samaa seurakuntaa" EI OLE JEESUKSEN OMAN SANAN TUKEA JOTEN OLET luciferia PALVELEVA JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJA JA VALEHTELIJA ATEISTIPIRU.

    • su

      Ensiksi onko täällä Jumalattomiakin. Ei pidä suurennella ja levitellä pilkka ja ivapuheita. Sitten Fered on ainoita keskustelijoita, joka hyväksyy kaikenlaiset mielipiteet, ilman, että hän itse on samaa mieltä. Se on vapautta, mitä te ahdamieliset omia syntejänne pelkäävät vastustatte.

    • teu.

      Torkeä huomauts : olen vastannut niin : teillä kummallinen käsitys
      asioista , homma pitää hoitaa loppuun, eikö tiestä olekkaan siihen
      Kun olen seurannut mielipitetänne, huomasin taas ettö örvelö on
      pilkanteossa jo 4 vuotta 6 kk.

      Oletteko aivan mammareita hänen suhteen , japuhutte muista kun,
      ei mitään tapahdu omalla sektorilla . ps. oletteko saaneet edes var- oitusta aikaiseksi örvelölle (mina saan melkein päivittäin) missä
      vika , vai onko teidän piniin mieliin tullut ajatus eetten minä ole örvelö
      kyllä ainakin luulis että tiedätte titä teette , ette vaan viitsi tehdä.

      • Teu.

        Servot ei toimi ,kiinnittäkkää huomita niihinkin


      • v..3-3-gd

        Jeesus ei ole perustanut rikollisen kristinuskon seurakuntia ELLET SITÄ TIETO LÖYDÄ RAAMATUN UT:n JEESUKSEN OMALLA SANALLA.

        KUMPI ON ÖRVELÖ, teuta VAI JEESUS????

        MISSÄ KOHTAA RAAMATUN UT:ssa ON JEESUKSEN OMAN SANA TIETO TÄSTÄ:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
        Fered.
        11.12.2011 18:24
        En minä ole niin sanonut , vaan tämä seurakunta pitää
        verrata Jeesuksen perustamaan , jos ne havitaan yhdeksi
        ja samaksi olemme samaa seurakuntaa .

        MISSÄ KOHTAA RAAMATUN UT:ssa ON JEESUKSEN OMAN SANA TIETO TÄSTÄ:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/47306902
        kaste kirja n. 350 luvulta
        teuta 22.12.2010 22:17
        Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka

        MISSÄ KOHTAA RAAMATUN UT:ssa ON JEESUKSEN OMAN SANA TIETO TÄSTÄ:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
        teuta
        25.4.2011 19:30
        Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
        sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
        pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
        silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
        toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
        tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
        ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
        Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
        mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
        astuu rikollisoikeus voimaan.

        MISSÄ KOHTAA RAAMATUN UT:ssa ON JEESUKSEN OMAN SANA TIETO TÄSTÄ:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/4711240960.
        LAPSEN KASTE.
        teuta 9.12.2010 11:42
        Koska jokainen lapsi on perisynnin turmelama , ja tarvitsee pelastusta ,
        Kristuksen seurakunta on alkuajoista asti vienyt kasteessa pienet lapset Vapahtajan luo .

        MISSÄ KOHTAA RAANATUN UT:ssa ON JEESUKSEN OMAN SANA TIETO, ETTÄ KRISTUKSELLA ON LAPSIA KASTAVA SEURAKUNTA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/4711240960.
        LAPSEN KASTE.
        teuta 9.12.2010 11:42
        Koska jokainen lapsi on perisynnin turmelama , ja tarvitsee pelastusta ,
        Kristuksen seurakunta on alkuajoista asti vienyt kasteessa pienet lapset Vapahtajan luo .

        MISSÄ KOHTAA RAANATUN UT:ssa ON JEESUKSEN TAI/JA JUMALAN OMAN SANA TIETO TÄSTÄ:
        Siis sinä luulet olevasi ainut oikea selittäjä
        teuta 18.12.2010 09:59
        Pyhä Augustus on vähän toinen kuin Jumala , mutta ei tee minusta pikkaajaa , vaan tekee
        sinusta pilkkaajan , et ole uskossa , etkä ole luvannutkaan tulla uskoon .

        TÄSTÄ ASIASTA JEESUS OLI teutan KANSSA ERIMIELTÄ; KUMPI VALEHTELEE, teuta VAI JEESUS:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9566057/47416379
        "JOS tuo luku pitisi paikkansa sinä olisit Hitler
        teuta 31.12.2010 09:05
        Heil ... Kirkosta erooja ei ole löytänyt mitään muuta kuin pienen veron maksammattomuuden
        Taivaan valtakuntaa nimittäin ei ole vielä tehtykään !"


      • se on loppu nyt!!

        Kerropa nyt meille kaikille mikä homma pitää hoitaa loppuun? Ja millä tavalla se hoidetaan? Kenen se homma pitäisi hoitaa, kun sinä toiminnallasi pyöritä häirikön vesimyllyä.

        Homma hoituu ainoastaan sillä tavalla, että lopetat kokonaan häirikön viestien lukemisen, jonka seurauksena loppuu vastaileminenkin. Muuta tietä ei ole. Jumalan sanaa ei saa heittää Mstti S. (sian) eteen missään tapauksessa.


      • :-))))))))))
        Teu. kirjoitti:

        Servot ei toimi ,kiinnittäkkää huomita niihinkin

        Teu herää! Täällä ei ole servoja!!!


      • se on loppu nyt!!
        se on loppu nyt!! kirjoitti:

        Kerropa nyt meille kaikille mikä homma pitää hoitaa loppuun? Ja millä tavalla se hoidetaan? Kenen se homma pitäisi hoitaa, kun sinä toiminnallasi pyöritä häirikön vesimyllyä.

        Homma hoituu ainoastaan sillä tavalla, että lopetat kokonaan häirikön viestien lukemisen, jonka seurauksena loppuu vastaileminenkin. Muuta tietä ei ole. Jumalan sanaa ei saa heittää Mstti S. (sian) eteen missään tapauksessa.

        Viesti on siis teulle!


      • su
        se on loppu nyt!! kirjoitti:

        Viesti on siis teulle!

        Pah! Jos örveö on häirikkö, niin meitä muitakin viestittäjiä voidaan nimitellä häiriköiksi joihin ei myös tarvitsisi vastata. Örvelöllä on vain oma "tyyli"
        Kun taas joillakin on joku muu tyyli toistoineen joka ärsyttää. Ja näistähän juuri syntyy keskustelua, mitä otsikossakin haetaan.

        Keskusteluissa saa olla erimieltä, tai samaa mieltä.


      • Eslest ei k.
        su kirjoitti:

        Pah! Jos örveö on häirikkö, niin meitä muitakin viestittäjiä voidaan nimitellä häiriköiksi joihin ei myös tarvitsisi vastata. Örvelöllä on vain oma "tyyli"
        Kun taas joillakin on joku muu tyyli toistoineen joka ärsyttää. Ja näistähän juuri syntyy keskustelua, mitä otsikossakin haetaan.

        Keskusteluissa saa olla erimieltä, tai samaa mieltä.

        SU, kaikella kunnioituksella korkeampaa ikääsi ja laajempaa kokemustasi kohtaan, rohkenen olla eri mieltä.

        Örvelön osalta ei ole kyse mielipiteestä, vaan siitä, että hän syytää satoja ellei tuhansia kertoa uudelleen ja uudelleen samoja kopioita. Hänen viestinsä on noin 90 % näitä kopioita. Sellainen toiminta on paitsi häiritsevää, myös kiellettyä.

        Sinun viestittelyäsi olen aina pitänyt melko tervejärkisenä, olkoonkin että olet provosoitunut erään jäsenen ajattelemattomista ja huonostin perustelluista tuomioista. Tosin itsekin olisi asemassasi provosoitunut, sen verran rankkaa teksti on ollut, ja epäkristillistä.


      • Matti.
        :-)))))))))) kirjoitti:

        Teu herää! Täällä ei ole servoja!!!

        Sulla on kummallinen miete . jokin asia ei toimi kun
        viesti liitää hirmu kauas , mikset sitten vastannut kun
        sinua tavoitin , vaan yhtä viestiä ylnpää .

        Jos ei ole niin mikä jarruttaa viestejä että pääsee
        noin kauas minusta ne ne hillittimet on servot. ..
        Vastaa nyt siihen 9:46. viestiin , eipä kehuta
        jos ei mitittakkaan .

        miksi minä olisin sinulle joku juoksu poika
        ja saisit itse tehdä kaikkia vastauksia en
        ymmärrä sitä politiikkaa . SELITTÄISITKÖ


      • Matti.
        Eslest ei k. kirjoitti:

        SU, kaikella kunnioituksella korkeampaa ikääsi ja laajempaa kokemustasi kohtaan, rohkenen olla eri mieltä.

        Örvelön osalta ei ole kyse mielipiteestä, vaan siitä, että hän syytää satoja ellei tuhansia kertoa uudelleen ja uudelleen samoja kopioita. Hänen viestinsä on noin 90 % näitä kopioita. Sellainen toiminta on paitsi häiritsevää, myös kiellettyä.

        Sinun viestittelyäsi olen aina pitänyt melko tervejärkisenä, olkoonkin että olet provosoitunut erään jäsenen ajattelemattomista ja huonostin perustelluista tuomioista. Tosin itsekin olisi asemassasi provosoitunut, sen verran rankkaa teksti on ollut, ja epäkristillistä.

        Nostan hattua , nyt ensikerran näin sefun tekevän moitteen täällä
        ÖRVELÖÄ kohti , jospa se siitä , , toinen asia mitä se viestien panttaus vaikuttaa täällä , kunsitten joku toinen tekee samaa .
        Oletteko katsonut missä mennään .


      • matti .
        se on loppu nyt!! kirjoitti:

        Kerropa nyt meille kaikille mikä homma pitää hoitaa loppuun? Ja millä tavalla se hoidetaan? Kenen se homma pitäisi hoitaa, kun sinä toiminnallasi pyöritä häirikön vesimyllyä.

        Homma hoituu ainoastaan sillä tavalla, että lopetat kokonaan häirikön viestien lukemisen, jonka seurauksena loppuu vastaileminenkin. Muuta tietä ei ole. Jumalan sanaa ei saa heittää Mstti S. (sian) eteen missään tapauksessa.

        örvelö on saatava pois palstata ...
        vavalla tai toisella. eikö ole monasti
        kerrottu , mistä palelee, , ei voi johtua
        sen enempää minusta kuin sinusta kun
        peruutus vehkeet on enirolla ,Ymmärrätkös


      • v.f.e.ew.
        Eslest ei k. kirjoitti:

        SU, kaikella kunnioituksella korkeampaa ikääsi ja laajempaa kokemustasi kohtaan, rohkenen olla eri mieltä.

        Örvelön osalta ei ole kyse mielipiteestä, vaan siitä, että hän syytää satoja ellei tuhansia kertoa uudelleen ja uudelleen samoja kopioita. Hänen viestinsä on noin 90 % näitä kopioita. Sellainen toiminta on paitsi häiritsevää, myös kiellettyä.

        Sinun viestittelyäsi olen aina pitänyt melko tervejärkisenä, olkoonkin että olet provosoitunut erään jäsenen ajattelemattomista ja huonostin perustelluista tuomioista. Tosin itsekin olisi asemassasi provosoitunut, sen verran rankkaa teksti on ollut, ja epäkristillistä.

        Kumpi se on örvelö; Jumala vai Jeesus?

        Tiedätte hyvin että Heidän Omaa Sanaa käytän kantani tukena ja se tarkoittaa myös sitä, että kun minua haukutte Heidän Sanan puolustajana, niin TODELLISUUDESSA HAUKUTTE HEITÄ! Ja pahimmat teistä TIETOISESTI PILKKAAVAT JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ.

        Olen kauan sitten ilmoittanut, että kun alatte palvelmaan herraanne sen herran omalla nimellä, niin minulla ei ole teille asiaa. Suomessa on uskovaisilla oikeus vapaasti palvella epäjumaliaan MUTTA SE EI TARKOITA SITÄ ETTÄ SAA RIKOKKOA SUOMEN LAKIA JA ETTÄ SAA PILKATA JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ.
        JA
        USKONVAPAUTTA KOSKEVA LAKI EI OIKEUTA KETÄÄN USKOMAAN TOISEN PUOLESTA, EI EDES PAKKO KASTEELLE RAATTAVIEN LAPSIEN PUOLESTA; SIITÄ ON SUOMEN LAISSA SELVÄ TIETO JA JEESUS ANTOI RIKOLLISILLE MYLLYNKIVEN KÄYTTÖ OHJEET.

        (Isot kirjaimet sen vuoksi kun käytin puhelinta....)


      • .as.d.wq-
        matti . kirjoitti:

        örvelö on saatava pois palstata ...
        vavalla tai toisella. eikö ole monasti
        kerrottu , mistä palelee, , ei voi johtua
        sen enempää minusta kuin sinusta kun
        peruutus vehkeet on enirolla ,Ymmärrätkös

        OHJEET OLET SAANU!
        palvele herraas se omalla nimellä niin minulla ei ole teille asiaa!
        teuta 18.12.2010 09:59

        Pyhä Augustus on vähän toinen kuin Jumala , mutta ei tee minusta pikkaajaa , vaan tekee

        sinusta pilkkaajan , et ole uskossa , etkä ole luvannutkaan tulla uskoon .

        MISSÄ ON JUMALAN TAI/JA JEESUKSEN OMAN SANAN TIETO, ETTÄ OMIA USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN TAPPANEILLA, RAISKANNEILLA JNE RIKOLLISUUDELLA ON "taivaan valtakunnan avaimet"???
        Luder/Luther EI OLE JUMALA EIKÄ EDUSTA RIKOLLISEN KRISTINUSKON epäjumalana MUITA KUIN ITSEÄÄN JA luciferia; heidän OPPIEN TUELLA ON RIKOLLISESTI SUOMALAISIAKIN TAPETTU NOITAROVIOILLA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/7088220#comment-49512596

        teuta

        17.4.2009 21:36

        Se mitä sanot avaimista on väärin

        Sillä jokaisella on taivaan valtakunnan avaimet, Luther sanoo: jokainen kristitty voi avata taivaan tien, se on eri juttu ketä sinä pidät kristittynä. Sitten helvetin ja kuoleman avaimet on Jeesuksella Kristuksella Aamen.

        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521

        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        KUMPI OPETTAA OIKEIN, teuta VAI JEESUS:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9805716#comment-49043667-view

        teuta

        16.4.2011 23:12

        Matteuksen evankeliumi 5:20 . Hän selosti vuorisaanaa .

        Sillä minä sanon teille: teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten , niin te ette pääse taivasten valtakuntaan .



        Matteuksen evankeliumi:

        5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

        RIPPI JA SALARIPPI OPPEJA MAINOSTAVAT RIKOLLISTEN PUOLUSTAJAT PILKKAAVAT JUMALAA MM. NÄIN JUMALAN NIMEEN OPETTAEN:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10050916#comment-50739661

        teuta

        13.8.2011 08:47
        .....Mutta samalla me kehotamme : mene Ripittäytymään ja kerro hätäsi , ei siinä mielessä , että tunnustuksesi olisi jokin teko,

        vaan sitä varten että kuulisit , mitä Jumala antaa sanoa sinulle . .....

        JUMALA JA JEESUS EI OLE RIPPI JA SALARIPPI OPPIA ASETTANUT VAAN SE ON luciferia ja sen epäjumalia PALVELEVIEN RIKOLLINEN OPPI. SUOMEN LAKI KIELTÄÄ RIKOLLISTEN SUOJELEMISET:
        11 § (24.7.1998/563)

        Rikoksentekijän suojeleminen

        MISSÄ RAAMATUN UT:n KOHDASSA JUMALA ILMOITTAA OMIS USKOVAISIA TAPPANEEN LAHKON EDUSTAJAN ASEEKSEEN????
        ELLEI SITÄ ILMOITUS JUMALAN ANTAMAN OLE NIIN teuta ON ASETTANUT ITSE ITSENSÄ lestadiolaisten epäjumalaksi JUMALAA PILKATEN JA JUMALAN SYYLLISTÄÄ RIKOLLISEN KRISTINUSKON RIKOKSISTA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10196262

        Fered.

        28.10.2011 23:00


        Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän

        oli laittanut Lutherin uskon uudistajaksi , siksi.......

        JNE

        Näitä lestadiolaisten hyväksymiä teuta, Luder/Lutherien, katolilaisen Paavalin, Pyhä Augustus jne luciferilaisuuden oppeja teuta viljelee JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ PILKTAN JA HEITÄ TUOMITSEMALLA MM. NÄIN VALEHTELEMALLA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746

        Fered.

        11.12.2011 18:24

        En minä ole niin sanonut , vaan tämä seurakunta pitää

        verrata Jeesuksen perustamaan , jos ne havitaan yhdeksija samaksi olemme

        samaa seurakuntaa


        TUOLLE VÄITTEELLE, ETTÄ "olemme samaa seurakuntaa" EI OLE JEESUKSEN OMAN SANAN TUKEA JOTEN OLET luciferia PALVELEVA JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJA JA VALEHTELIJA ATEISTIPIRU.

        teuta oppeineen lestadiolaisille ilmeisesti kelpaa
        mutta
        OLISKO TEIDÄN JO AIKA ALKAA PALVELEMAAN herraanne / herrojanne hänen / heidän omalla nimellä????
        TIEDÄN, ETTÄ ON VAIKEA TUNNUSTAA herransa JONKA TEKOJA JA TEETTÄMIÄ TEKOJA HÄPEÄÄ
        mutta
        TARVITSEEKO JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ KAIKESTA SYYTTÄÄ??

        "älä anna HEISTÄKÄÄN väärää todistusta"


      • kuuntele neuvo oikea
        matti . kirjoitti:

        örvelö on saatava pois palstata ...
        vavalla tai toisella. eikö ole monasti
        kerrottu , mistä palelee, , ei voi johtua
        sen enempää minusta kuin sinusta kun
        peruutus vehkeet on enirolla ,Ymmärrätkös

        matille vastaus, sehän meidän jokaisen lestadiolaisen tavoitte on että örvelö pois palstoiltamme häiriköimästä, hinnalla millä hyvänsä.

        Sinun osuutesi tästä hinnasta on, että yhtään sanaa et örvelölle enää kirjoita, etkä lue yhtäkään hänen häirikkökopiotaan. Silloin sinä olet tehnyt voitavasi häirikön diskriminoimiseksi.


      • matti.
        Matti. kirjoitti:

        Nostan hattua , nyt ensikerran näin sefun tekevän moitteen täällä
        ÖRVELÖÄ kohti , jospa se siitä , , toinen asia mitä se viestien panttaus vaikuttaa täällä , kunsitten joku toinen tekee samaa .
        Oletteko katsonut missä mennään .

        Sinä o0let örvelö , ei kukaan muu. on turha
        tehdä tuommoisia vasta vetoja kuin tässä alla

        Saastainen rimpula joka häpäisee Taivaan
        Jumalaa /Jeesuksen , mutta jos ei ole kauhalla
        annettu ei voi kauhalla ottaa.
        örvelö on irvi leuka.


      • matti
        kuuntele neuvo oikea kirjoitti:

        matille vastaus, sehän meidän jokaisen lestadiolaisen tavoitte on että örvelö pois palstoiltamme häiriköimästä, hinnalla millä hyvänsä.

        Sinun osuutesi tästä hinnasta on, että yhtään sanaa et örvelölle enää kirjoita, etkä lue yhtäkään hänen häirikkökopiotaan. Silloin sinä olet tehnyt voitavasi häirikön diskriminoimiseksi.

        Muuten oikeen , mutta mitvarten sinä, hillut kun et saa mitään aikaiseksi . te vaan ouhytte panttauksesta , ja panttauksesta ,
        mutta vastaatte aina välillä itse ,,eikö jo voisi tehdä toitain ja
        että erotuksen suuntaan ,
        Jos te meinaatte että seuraavat 4.5 v. taas pantatan miksi
        koettakaa nyt hyvät ihmiset toimiiko ne koneet ja poistakaa
        örvelö . kyllä olen ymmärtänyt että se hankala , ja vaatii vaikka
        mitä ,mutta ellette tee aloitusta poistoon ei mikää lähde liikkeelle , Sitten te voitte saada ylätuvan isännälttä apua
        ei sitä tiedä .


      • kuuntele neuvo oikea
        matti kirjoitti:

        Muuten oikeen , mutta mitvarten sinä, hillut kun et saa mitään aikaiseksi . te vaan ouhytte panttauksesta , ja panttauksesta ,
        mutta vastaatte aina välillä itse ,,eikö jo voisi tehdä toitain ja
        että erotuksen suuntaan ,
        Jos te meinaatte että seuraavat 4.5 v. taas pantatan miksi
        koettakaa nyt hyvät ihmiset toimiiko ne koneet ja poistakaa
        örvelö . kyllä olen ymmärtänyt että se hankala , ja vaatii vaikka
        mitä ,mutta ellette tee aloitusta poistoon ei mikää lähde liikkeelle , Sitten te voitte saada ylätuvan isännälttä apua
        ei sitä tiedä .

        Kaikilla sama asia, kukaan ei saa vastata koskaan häirikön viesteihin sanallakaan. Vain sillä tavalla tämä saatanan kylvämä karvasjuuri menettää lopulta voimansa ja vaikenee. Siksi sinun panoksesi tämän rikollisen myllynpyörittäjänä on nyt hyvin merkittävä. Siis: Kansi kiinni, rikollisen viestien lukeminen ja niihin vastaaminen loppu!!!

        On ikävää ettei käsityskykysi (mitä todennäköisemmin) riitä arvioimaan ylpeytesi ja riidanhalusi tuottamaa vahinkoa palstallemme, vaikka olet toiminut väärin jo parisen vuotta.

        Sinun on nyt aika nöyrtyä ja lopettaa kaikki kirjeenvaihto mainitun rikollisen kanssa.


      • fered.
        Matti. kirjoitti:

        Sulla on kummallinen miete . jokin asia ei toimi kun
        viesti liitää hirmu kauas , mikset sitten vastannut kun
        sinua tavoitin , vaan yhtä viestiä ylnpää .

        Jos ei ole niin mikä jarruttaa viestejä että pääsee
        noin kauas minusta ne ne hillittimet on servot. ..
        Vastaa nyt siihen 9:46. viestiin , eipä kehuta
        jos ei mitittakkaan .

        miksi minä olisin sinulle joku juoksu poika
        ja saisit itse tehdä kaikkia vastauksia en
        ymmärrä sitä politiikkaa . SELITTÄISITKÖ

        Niin jos ei ole servoja , minusta pitäisi
        olla , siis siinä virhe kun ei ole jarruja
        Tai ei toimi , Millä tarkentaa viestinsä
        kun se kiitää pitkin peltoja , Vai selittäskö
        kukaan kuinka tarkennetaan kohde, nyt.


      • matti.
        kuuntele neuvo oikea kirjoitti:

        Kaikilla sama asia, kukaan ei saa vastata koskaan häirikön viesteihin sanallakaan. Vain sillä tavalla tämä saatanan kylvämä karvasjuuri menettää lopulta voimansa ja vaikenee. Siksi sinun panoksesi tämän rikollisen myllynpyörittäjänä on nyt hyvin merkittävä. Siis: Kansi kiinni, rikollisen viestien lukeminen ja niihin vastaaminen loppu!!!

        On ikävää ettei käsityskykysi (mitä todennäköisemmin) riitä arvioimaan ylpeytesi ja riidanhalusi tuottamaa vahinkoa palstallemme, vaikka olet toiminut väärin jo parisen vuotta.

        Sinun on nyt aika nöyrtyä ja lopettaa kaikki kirjeenvaihto mainitun rikollisen kanssa.

        Onko sinullakaan mitään varmuutta että panttaus auttaa väkään
        olen sitä mieltä että hän naurekelee nurkan takana noita lapsellisuuksia
        eli kaikki kun lopettaa ,ehkä se auttaa , ei muu .jos tämän 4 5 v. aikana
        olisi löytynyt yhteistyö haluja se olis pois sanaot , Älä luule ,kyllä pitää
        löytyä kovenpia välineitä jolla tehdään asia selväksi , Johan tässä on
        niinpaljon ollut aikaa ja tilaa ja mitä on tapahtunut , siksi sanon että
        on LAPSELLISTA LUULLA HÄNEN LOPETTAVAN ITSELLÄÄN
        Miten niin , katsokaa itseänne , te olette ehkä lainkuuliaisia ei
        hän eikä muut sellaiset Örvelö pois , Hankkikaa se mistä
        tahansa poliisista , mutta häet on saatava oikeuteen .


      • Eslest ei k.
        matti. kirjoitti:

        Onko sinullakaan mitään varmuutta että panttaus auttaa väkään
        olen sitä mieltä että hän naurekelee nurkan takana noita lapsellisuuksia
        eli kaikki kun lopettaa ,ehkä se auttaa , ei muu .jos tämän 4 5 v. aikana
        olisi löytynyt yhteistyö haluja se olis pois sanaot , Älä luule ,kyllä pitää
        löytyä kovenpia välineitä jolla tehdään asia selväksi , Johan tässä on
        niinpaljon ollut aikaa ja tilaa ja mitä on tapahtunut , siksi sanon että
        on LAPSELLISTA LUULLA HÄNEN LOPETTAVAN ITSELLÄÄN
        Miten niin , katsokaa itseänne , te olette ehkä lainkuuliaisia ei
        hän eikä muut sellaiset Örvelö pois , Hankkikaa se mistä
        tahansa poliisista , mutta häet on saatava oikeuteen .

        "Onko sinullakaan mitään varmuutta että panttaus auttaa väkään "

        No ei tässä kukaan voi mennä takuuseen mistään mutta kun hyvä mies pystyisit edes KOKEILEMAAN.

        Panetko nyt teuta merkille, että muutkin kuin minä yrittävät saada sinut ymmärtämään ja toimimaan yhteisen edun mukaisesti mutta sinä et ota neuvoa siveydellä vastaan. Haluat siis ihan yksinään toteuttaa omaa menetelmääsi. Miten luulet omalla tavallasi edesauttavan häirikön poistumista?

        Kuvaus teutan viisaudesta: "Minä teen sellaista mitä kuvernöörikään ei o tehny" sano Härkälän mies kun osti 10 000 markalla kirnupiimää.


      • s.c.eo
        matti. kirjoitti:

        Sinä o0let örvelö , ei kukaan muu. on turha
        tehdä tuommoisia vasta vetoja kuin tässä alla

        Saastainen rimpula joka häpäisee Taivaan
        Jumalaa /Jeesuksen , mutta jos ei ole kauhalla
        annettu ei voi kauhalla ottaa.
        örvelö on irvi leuka.

        matti se vaan vaihteeksi haukkuu itseää örvelöksi!!!
        no... nyt tiedämme kuka on örvelö!!


    • su

      No niin kiitos huomiostasi. Juu, örvelön kopiot ovat todella jatkuvia. Mutta ottakaa ne hymörin kannalta. Ei niitä tosissaan voi ottaa. Onhan siellä hänen toistojaan joka voi harmittaa joka sen on joskus kausunut. Niillä hän sitten pelaa. Ihmemies, sitkeä kuin purukumin venyy ja paukkuu.

      • mATTI.

        su. sanot väärin , hän ei ole ihmemies , hän on häirikkö
        mulle ja palstalle , ja kaikille kirjoittajille .. hän ei ymmärrä
        sellaista selvää asiaa kuin Kristitty , eikä sitä ettemme
        me voi antaa hänen poskettomasti vääntää asioita joilla
        häiriköi ensinnä , meitä mutta myös Jumalaa /Jeesusta
        ja vielä Pyhää Henkeä .

        Jollei muuten niin minun sanani kautta jossa olen siitä
        kirjoittanut , örvelö pilkkaa näitä . joten katson hänen siinä
        syyllistyneen myös siihen pilkkaan jota olemme epäilleet
        eli pilkkaan Pyhää Henkeä kohti . USKOTTEKO.


      • .s.w.q- pikapika

        En kiellä sitä totuuttas, että samoja kysymyksiä laitan esiin mutta keskustelu ei voi muodostua kehitykselliseksi ellei kysymyksiin saa vastauksia!
        Siis vastaamalla kysymyksiini jatkuvat toistot loppuu!

        Nyt vaan on niin, että esim. Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan varjoon keskustelluissa joutuneista monet eivät tunnusta asiallisesti uskovaisina uskovan enemmän luciferia ja sen epäjumalia ja välttyäkseen tunnustamasta herraansa alkavat työntämään sopaskaa jopa Jumalan, Jeesuksen Nimissä Heitä ja Pyhää Henkeä pilkaten ja siten hajoittavat keskustelun ja asettavat minut tilanteeseen että joudun ottamaan asian esiin uudelleen ja uudelleen... vastoin tahtoani!

        Kunnioitan toisten, uskovaistenkin uskoonvapautta mutta en kunnioita Jumalan ja Jeesuksen Nimeen valehtelemista!


      • Ville.
        mATTI. kirjoitti:

        su. sanot väärin , hän ei ole ihmemies , hän on häirikkö
        mulle ja palstalle , ja kaikille kirjoittajille .. hän ei ymmärrä
        sellaista selvää asiaa kuin Kristitty , eikä sitä ettemme
        me voi antaa hänen poskettomasti vääntää asioita joilla
        häiriköi ensinnä , meitä mutta myös Jumalaa /Jeesusta
        ja vielä Pyhää Henkeä .

        Jollei muuten niin minun sanani kautta jossa olen siitä
        kirjoittanut , örvelö pilkkaa näitä . joten katson hänen siinä
        syyllistyneen myös siihen pilkkaan jota olemme epäilleet
        eli pilkkaan Pyhää Henkeä kohti . USKOTTEKO.

        Vaikka tuossa alla kailotetaan mitä sattuu , sanon
        ettö örvelö on Raakki , kas kun ei millään voi olla
        pilkaamatta asioita ja samalla koettaa tunaroida
        toisia vastaan , ja jos ne olisi mitä tahansa asioita
        mutta kun pelkästi Jumalaa /Jeesusta vastaan ja
        nyt on ilmentynyt vieläpä Pyhää Hengeä vastaan.


      • v -f-e-
        Ville. kirjoitti:

        Vaikka tuossa alla kailotetaan mitä sattuu , sanon
        ettö örvelö on Raakki , kas kun ei millään voi olla
        pilkaamatta asioita ja samalla koettaa tunaroida
        toisia vastaan , ja jos ne olisi mitä tahansa asioita
        mutta kun pelkästi Jumalaa /Jeesusta vastaan ja
        nyt on ilmentynyt vieläpä Pyhää Hengeä vastaan.

        teuta, miksi et laita väitteillesi näyttöä???

        sinun omat kirjoitukset ovat nimenomaan tuollaisia josta minua syytät, ero on siinä, että kun minä olen sinua Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaajaksi osoittanut niin MINULLA ON OLLUT SINUN OMAN SANASI NÄYTTÖÄ!

        JA JOS NYT LAITAN SITÄ NÄYTTÖÄ TAAS ESIIN NIIN OLEN SAMAA JATKUVASTI TOISTAVA MUTTA LUE MITÄ SINUSTA OLEN AIKAISEMMIN TODISTANUT!!!


      • rc.e.3.
        Ville. kirjoitti:

        Vaikka tuossa alla kailotetaan mitä sattuu , sanon
        ettö örvelö on Raakki , kas kun ei millään voi olla
        pilkaamatta asioita ja samalla koettaa tunaroida
        toisia vastaan , ja jos ne olisi mitä tahansa asioita
        mutta kun pelkästi Jumalaa /Jeesusta vastaan ja
        nyt on ilmentynyt vieläpä Pyhää Hengeä vastaan.

        teuta, ootan edelleen sitä näyttöä???
        luciferin helevetistäkö sinä sitä etsit kun et vastaa???


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9254
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      42
      2720
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1340
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe