Onko totta,että Niinistö poistaa lakko-oikeuden?

natolakko kieltoon

Vaalitentissä ilmoitti,että lakkoja ei pidä sallia. Melko kova uhka on tuokin demokratialle. Samoin puolustuksen ulkoistaminen vieraan vallan joukoille natohuumassa.

28

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nato ja napalanko

      Yhtä totta kuin että Koivisto aikoinaan halusi sosialisoida potkukelkta.

    • lue enemmän
      • Niinistön logo!!

        Niinistön logossa suojeluskunnan symboli. Mitä se kertoo?


    • rinkelinsyöjä

      Niinistö on menneisyyden renkipoika.

    • pöljät?

      Kuka hyötyy laittomista lakoista? AY-pohatat? Maksaja aina duunari!

    • Kekkonen Nato

      Suomen puolustamista ei olla ulkoistamassa vaan täysin päinvastoin vahvistamassa koko maailman tuella. Puolustusvoimia pitää vahvistaa.

      Yhdysvallat ja Suomi ovat korkean teknologian ja osaamisen maita. Meillä
      on YK ja Nato. Me haluamme lopullisen rauhan. Nato on paras puolustus.

      Totta on tietysti se että koko maailma yhdessä lyö pahaa rikollista yhdessä.

      Rikollinen miehittää satoja kansoja. Suuri aidattu alue "kansojen vankila".

      Duumalle ei kannata antaa mitään arvoa (Mihail Gorbatsov). Venäjä hajoaa.

      Me vain leikimme Venäjää. Kreml on varastettu Lännen kuningashuoneelta, siellä puhuttiin ranskaa. Venäjältä paetaan jatkuvasti Natomaihin turvaan.

      Miekka ei suinkaan ole tupessa. Päinvastoin lyömme täydellistä pahaa kansojen vankilaa ennennäkemättömällä voimalla. Koko maailma yhdessä.


      Nato on puolustusjärjestö. Natossa on paikallaan miljardi ihmistä. Kenenkään ei ole pakko mennä mihinkään, mutta hyökkäys Nato-Suomeen tarkoittaa
      hyökkäystä koko maailmaa vastaan. Kaikkien täytyy lyödä Leniniä ja Staliniä yhdessä. Maailma vapautuu pirullisesta kansanmurhaajasta pyövelit Saddam ja Putin. Köyhyys poistuu sinultakin vain Naton avulla. Huomaa myös että Natomaissa syntyy miljoonia lapsia hyvyyteen. Rikoksessa ihmiskuntaa kohtaan kansojen vankilassa surmataan miljoonia vauvoja joka vuosi. On loistava piiritystilanne. Me jätämme Venäjäksi suppean alueen Moskovan ympärille. Sarjamurhaaja Leninin patsaat on hirveän tärkeää räjäyttää pois.


      Meillä on paljon saamisia. Kaikki saavat. Rakennamme jo tuotantolaitoksia.
      Amerikkalaiset liikemieshotellit rakennetaan ikäänkuin autiomaahan, koska
      Stalin hävitti infrastruktuurin. Kaikki asunnot ovat varastettuja tuhansia kertoja.

      Miljoonat ja taas miljoonat Leninin ja Stalinin uhrit huutavat tuskasta. Pyöveli Saddan Hussein (viikset joihin luotetaan) on jo koko maailman riemuksi vedetty hirteen. Putin on seuraava. Pitää myös muistaa, että Martti Ahtisaari sai Nobelin rauhanpalkinnon. Ympäristöasiat yhdistävät kansainvälistä yhteisöä (Nato).


      Loisto ei tule puuttumaan Voitonparaatista, kun Venäjä on vapautettu ja kansojen vankilan leiri on jaettu kansojen kesken. Äänislinna on raiskattu
      (sen ne osaa). Puolustusvoimiamme vahvistetaan Natossa oikein paljon.


      Voitonpaaraatit ovat monissa paikoissa ja kukkia heitetään Nato eteen.
      Miljoonat riemuitsevat ihmiset ja sadat kansat pääsevät vihdoinkin hyvään
      elämään ilman Leniniä ja Stalinia. Koittaa uusi huomen. Viipurikin herää.

    • Yhtenäinen maailma

      Tietysti köyhyys poistuu ja kaikille riittää tulevaisuudessa töitä. Äänestä Sauli Niinistöä. Taktisesti voi ensimmäisellä kierroksella äänestää Soinia tai Haavistoa. Toisella kierroksella sitten useimmat tukevat Sauli Niinistöä. Sauli Niinistölle on tärkeintä, että Suomen kansaa ei saa jakaa. Me olemme yhtenäisenä ja pienet tuloerot auttavat viihtymään kaikkissa töissä pitkään.

      Suomalaisilla on hyvä elämä ja ylläpidämme oikein vahvaa puolustusta Naton
      avulla. Meillä kaikilla on edellytykset olla onnellisia ja torjua Stalin vainolainen.

      Jokaisesta työstä täytyy maksaa kunnollinen palkka, jolla tulemme toimeen.

      Hyvä Sauli Niinistö. Työntekeminen tulee olla aina kannattavaa. Yhtenäinen
      vapaa maailma nousee uuteen kukoistukseen, kun Paavo Väyrynen häviää.

      • Pekkakin oli hyvä

        Sauli Niinistö oli Sanomatalossa edustavin. Samoin onnistui Pekka Haavisto.


      • Näioasiat

        Törkeää kuitenkin pitää työttömiä kaulapannassa, koska he eivät vuodesta
        toiseen jaksa olemattomia töitä ole saati tehdä jotain älyttömiä pakkoduuneja.


    • tuupa-ukko

      Niinistöhän on yli kymppitonnin kuukausituloja saavien ehdokas hänen tasapuolisten puheidensa ja tekojensa perusteella. Eihän esimerkiksi yksityisille lääkäriasemille voi enää ilman nälkäkuoleman pelkoa mennä jos ei ole tulot liki kymppitonnia, koska niiden liksat kiitos kokoomuksen myötävaikuttamisen ovat niin korkeat ja runsaita voittoja tuottavia ja joista ei tarvitse maksaa veroakaan yhteiskunnalle. Olisi silloin arvostellut sitä lääkärilakkoa vuonna 2001, niin olisi nuo hänen puheensa uskottavampia nykyisin.

      • nyt on

        Niinistö kaikkien heteroiden ehdokas!


    • öh,öh,tarkotin ,öh

      Jep,jep

    • toki lakoila on

      Heil

    • ON se TOTTA

      ON

    • hpd

      Kai meillä jossain kasvaa Lee Osvald

    • suunnitellaan natoon

      Pakkolakeja

    • panin natoa

      Nyt

    • kelkkatehdasrollari

      Voihan

    • 7

      Kokoomus on homopuolue.

    • sanonpa vaan!

      Lakkokiellosta on puhuttu, mutta sen yrittäminen tietää mellakoita ja yleislakkoa!

    • Ohrana patiolla

      On tarkoitus olla kovana

    • espanjaan

      Muutan

    • hän yrittää sitä

      Hei

    • sill oo valtoo

      Ei

    • vministerinä

      Yritti ainakin

    • On , ei kiellä

      On

    • tottahan se onkin

      Hei

    • pres ole valtaa

      Hei, ei

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe