1.) Mies lähettää signaaleja muiden naistensa kautta.
2.)Naiset ovat kuin mustasukkaisia tiikerittäriä, mutta varmoja itsestään,suhtees muhun
3.)mies antaa uutta toivoa silloin tällöin MUUTA EI TEE ALOITETTA MINUUN.
4.)Jonkin ajan kuluttua mies antaa taas uutta toivoa itsensä kanssa,mutta ei muuta tee
5.)olen monta kertaa torjunut miehen ja naiset ylipäätään tuttuina, mutta se ei tehoa.
6.)miten saan tietää onko mies minuun rakastunut tai pikkusen ihastunut vai onko kysymys tissifriikkisen fasistin vainoamisesta, ja ne muut naiset valioliigalaisia emäntiä? Pelkään jo että pesukoneeni alkaa vuotaa mustaa öljyä lattialle.
Hiipivä ihailija muiden naisten ympäröimänä.JUU VAI EI?!
3
154
Vastaukset
- hoitaja-täti
No niin... ne lääkkeet... sanoin LÄÄKKEET... eikö tästä ole puhuttu jo monta kertaa, että sinun paranoidinen skitsofreniasi saa otteen heti kun viimeisen pillerin nauttimisesta on yli 12h aikaa.
- certumiii
Miksi oletat että HÄNEN on tehtävä aloite? Se, että istuskelet himassa ja kyttäät hänen tekemisiä analysoiden niitä tuolla tapaa ei johda mihinkään muhuun kuin vääriin käsityksiin hänen aikeistaan. (Olet monta kertaa torjunut hänet mutta tahdot epätoivoisesti että hän olisi kiinnostunut sinusta?)
KYSY jos ihmettelet, TEE ITSE JOTAIN ASIALLE. Ei noitten miehien aina tarvitse tehdä aloitetta. Sinä pelotat minua. - wtr6je5ty7k
Kaiken tuon ja monen muun asian olisit välttynyt yksinkertaisesti tekemällä aloitteen itse.
Aloitetta odottavat naiset on tyhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701