Kaikki Amerikkalainen saastuttaa suomipojan elämän

halleluuja..

Se Ydysvaltain lainsäädäntö on lakihenkistä ja ahdistavaa, maamme vapaus on oiva esimerkki ajattelukantaamme.
Bushmannien suku on tämän oivaltanut ja ottaneet viinin tosissaan.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012012015103392_ul.shtml

Suomalaiskolmikon julkinen juopottelu päätyi otsikoihin Yhdysvalloissa

Perjantai 20.1.2012 klo 12.25

Kolme suomalista miestä on aiheuttanut närkästystä julkisella juopottelullaan Yhdysvalloissa.
Poliisi kiinnitti huomiota kolmikon hoipertelevaan kävelyyn ja erikoiseen käytökseen ja päätti jututtaa heitä. Nopeasti selvisi, että miehet olivat humalassa. Poliisin mukaan miehet selittivät tekoaan sillä, että julkinen juopottelu on sallittua heidän kotimaassaan Suomessa.

Poliisit muistuttivat miehiä siitä, että nyt ei oltu Suomessa ja julkinen juopottelu on laitonta Tennesseen osavaltiossa. Kolmikko pidätettiin muutamaksi tunniksi ja heitä odottaa oikeudenkäynti maaliskuussa.

IL

http://www.herald-citizen.com/view/full_story/17227968/article-Public-drunkeness-legal-in-Finland-?instance=homesecondleft

Eläköön evankeliumi, ettei kahlita itseämme lain alle.

6

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä Tennessee

      Putkaan vaan juopot!

    • ### Kaikki Amerikkalainen saastuttaa suomipojan elämän ###

      Niinpä.

      http://www.google.fi/search?q=corn flakes&hl=fi&client=firefox-a&hs=oW3&rls=org.mozilla:fi:official&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Be0ZT-GjF4HMtAbIq_1J&ved=0CE4QsAQ&biw=1173&bih=597

      http://www.mcvideogame.com/index-fin.html

      http://www.google.fi/search?q=coca cola, china&hl=fi&client=firefox-a&hs=sEO&rls=org.mozilla:fi:official&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=q-0ZT9imG8fJsgaEu6VI&ved=0CDYQsAQ&biw=1173&bih=597

      http://feed.ne.cision.com/wpyfs/00/00/00/00/00/17/29/35/wkr0005.pdf

    • mokomaa lientä...

      Niinpä viina on viisasten juoma, eikä kukaan ole viisas kuka siitä hoipertelee, kyllä se on parasta, että älä tartu, älä koske, älä edes maistakkaan.

    • Valon Viesti

      Alkoholipitoiset juomat ovat todellakin vain niitä viisaita ja ymmärtäväisiä varten, jotka pysyvät kaikessa käytöksessään kohtuudessa ja hillitsevät himojaan.

      Alkoholi ei totisesti ole tarkoitettu niille tyhmille, joilla on taipumusta mennä kaikessa tekemisessään ja käytöksessään äärimmäisyyksiin.

      Alkoholi ei siis sovi esim. fundamentalistiadventisteille, jotka ovat äärimmäisyyksiin taipuvaisia, tyhmiä ja toisia ihmisiä tuomitsevia.

      • viisas ilman viinaa

        No ei todellakaan sovi adventisteille, eikä muillekaan Jeesuksen omille. Jumalattomilla taas on omat tapansa.


    • Valon Viesti

      Lukemattomat säveltäjät ja taidemaalarit ovat tehneet parhaat ja arvostetuimmat teoksensa juuri alkoholin vaikutuksen alaisina.
      Myöskin paljon hienoja keksintöjä on syntynyt juuri alkoholin vaikutuksesta.

      Viini on siis ollut suuri siunaus koko ihmiskunnalle ja tulee aina myös olemaan sitä.
      Jeesus vertasi jopa Jumaluutta viiniin ja viininpuun antiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe