Kaikki hyvin?

Jos suurin vitutuksen aihe tänään oli umpeen aurattu auto ja siihen liittyvä lumenluonti, elämäni on oltava hyvällä mallilla.

Mitens muilla?

26

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan OK. - Huonomminkin vois mennä, kiitos kysymästä :)

    • Mulla on ollut tänään vähän mälsä päivä. Jotenkin semmonen itkupillimäinen olotila. Pää pehmeenä ja silleen. :-)


      • Voi sinnuu :(
        Kirjoittelen ->
        * hali * :-)


      • spottista
        xena-183 kirjoitti:

        Voi sinnuu :(
        Kirjoittelen ->
        * hali * :-)

        relan lisäksi täällä on toinenkin Barbara Cartland :-)


      • xena-183 kirjoitti:

        Voi sinnuu :(
        Kirjoittelen ->
        * hali * :-)

        Mjuu. Hali takaskin päin. :-)

        En tiiä missä viiraa. Joskus vaan on alakuloisia päiviä. :-(


      • ol_io kirjoitti:

        Oon lueskellut näitä aina väliin ja hekotellut ittekseni. :-)

        http://www.jounipaakkinen.fi/laakari.html

        Lääkäreiden mokia.

        noista paistaa läpi unenpuute, mutta aika hauskoja 'ajatukset muualla' kirjoitettuja juttuja


      • ol_io kirjoitti:

        Mjuu. Hali takaskin päin. :-)

        En tiiä missä viiraa. Joskus vaan on alakuloisia päiviä. :-(

        Tuttu juttu hei, mut käypäs postilaatikolla :)


      • xena-183 kirjoitti:

        Tuttu juttu hei, mut käypäs postilaatikolla :)

        Kävin ja kirjotin vessapaperirullallisen mitan takaisin. :-)


      • temppuilija kirjoitti:

        noista paistaa läpi unenpuute, mutta aika hauskoja 'ajatukset muualla' kirjoitettuja juttuja

        Juu mietin samaa itsekin, kuten myös sitä ettei joku ole saanut sanelusta selvää puhtaaksi kirjottaessaan. :-)


      • ol_io kirjoitti:

        Juu mietin samaa itsekin, kuten myös sitä ettei joku ole saanut sanelusta selvää puhtaaksi kirjottaessaan. :-)

        väsynyt mieli tekee kepposia kaikille, normijuttu :D


      • temppuilija kirjoitti:

        väsynyt mieli tekee kepposia kaikille, normijuttu :D

        Niinhän se tekee. Itellä rupes särkemään pää Hitler huumorille nauramisesta. Jotta vissiin aika laittaa suu umpeen ja pelivehkeet nurkkaan. Morjens. :-)


    • Komppaan.
      Paitsi että mun mielestä umpeen muurautunut auto vaan todentaa sen että saatiinpa vielä tämän kerran oikea talvi, eikä se suinkaan ole huono asia :-)

      Mun suurin vituts kohdentuu ostamaani huonoon niittipyssyyn. Se haittaa mun harrastustoimintaa. Paitsi että, kun mun harrastustoiminta on satunnaista rakentelua huonoilla vehkeillä, niin tuo tapaus lienee mun harrastuksen ytimessä... ei syytä vitutukseen siis tässäkään.

    • Kun olis tänään mahdollisuus olla koko päivä kotona, ni eiköhän tupakit sitte loppunu. Vituttiku piti lähtiä tupakkia hakemaha.

      • hyvin sullakin näyttää asiat olevan


    • tnecniV

      Eiköhän rakenneta kaupungit maan alle, niin ei tarvii enää tehdä lumitöitä eikä välittää sateesta jne.

    • 4D tähti

      Monentenako päivänä Luoja loi lumet? Ei kerrota Raamatussa sitä. Perkeleen tekosia on lumi, sukset, telemark, juhamieto ja syöksylasku.

      Joo, eipä tässä vituta mikään.

    • kaikki hyvin.
      mitä nyt vähän väsyttää ja kissat riehuu
      mut kivvaa ku tullee taas viikonloppu :)

      mur

    • Huomenta :) Oikein hyvin. Kello on vasta aamupäivissä. Nyt minulla on kisakestävyyttä teidän kanssa! :D

      • Etelä- vai Pohjois-?


      • temppuilija kirjoitti:

        Etelä- vai Pohjois-?

        Pohjois. Laittaisin arvailukuvaa sulle, mutta kameran USB unohtui. Et sitten tarvinnut muuta :)


      • Sxthsense kirjoitti:

        Pohjois. Laittaisin arvailukuvaa sulle, mutta kameran USB unohtui. Et sitten tarvinnut muuta :)

        Noh ... taidan suunnata maaliskuussa sinne suunnalle .. olen nimittäin vannonut, etten ikinä, mikä käytännössä on itsensä toteuttava ennuste. Ehkä Kingston vois olla sopiva kohde. Pitää kattoo.


      • temppuilija kirjoitti:

        Noh ... taidan suunnata maaliskuussa sinne suunnalle .. olen nimittäin vannonut, etten ikinä, mikä käytännössä on itsensä toteuttava ennuste. Ehkä Kingston vois olla sopiva kohde. Pitää kattoo.

        Se on lähellä suurta omenaa. Minä en ole käynyt vielä siellä :)


    • Kaikki ok.

      Suurin ketutuksen aihe tänään? Lumisadetta pelkäävät kanssa-autoilijat.

    • kundi.kundine

      ei oo vituttanu koko viikolla.

    • KoppavaHoro

      Vaikka tällä viikolla päivittäinen ajelu Espooseen ja takaisin ruuhka-aikoina onkin vaatinut harvinaisen hyviä hermoja ja rautaista rakkoa, ei tätä päivää voi juuri mikään pilata!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe