Kuin Magneetti

Little fly

Työpaikalla on mies joka vetää minua magneetin lailla puoleensa, vaikka en haluaisi!

Aina ovulaation aikaan, jos tuo mies tulee lähelle, niin joudun pysäyttämään itseni, etten kosketa häntä. Lisäksi tuntuu, että keho ihan tahtomattaan nojautuu miestä kohden vaikka yritän estää itseäni. Jos hän on parin metrin etäisyydellä minusta niin tuntuu siltä kuin magneetti vetäisi minua häntä kohti. Vaikka en tietäisi hänen olevan lähellä, kehoni automaattisesti tiedostaa tuon miehen läsnäolon. Jos hän vahingossa koskee minua niin tunnen sen koko kehossa. En pysty ajattelemaan mitään muuta kuin tuota miestä... Olen saanut itseni kiinni ajattelemasta, että haluan hänen kanssaan naimisiin ja lapsia ja ihan mitä tahansa hän ikinä haluaa. En voi kuvitella olevani kenenkään toisen miehen kanssa.
Viikon päästä ymmärrän taas, että meillä ei ole mitään yhteistä. En voisi ikinä kuvitella jakavani elämääni kyseisen miehen kanssa, hän ei ole erityisen hyvännäköinen eikä muutenkaan sellainen mies jonka minä haluaisin. Arvomaailmamme on lähes päinvastainen. Hän on tavallaan jopa ärsyttävä monella tapaa, välinpitämätön ja itsekäs. Itseni vastakohta monissa asioissa... Ihmettelen mitä ikinä muka hänessä näin viikkoa aikaisemmin ja naureskelen omille järisyttäville tunteilleni.
Ja sitten taas seuraavassa kierrossa sama juttu!
Minulla on poikaystävä tuolla miehellä on avovaimo. Jos tuo mies tulisi tässä minun ihastumisvaiheessa ehdottamaan minulle yhtään mitään, niin lähtisin välittömästi hänen mukaansa, koska en pystyisi vastustamaan. Mutta hän ei ole koskaan yrittänyt mitään, joskus kuvittelen hänen olevan kiinnostunut, mutta hän on lähes tulkoon ainoa mies koko työpaikalla joka ei ole koskaan flirttaillut kanssani sanallisesti. Joskus meillä on ollut pitkiä katseita kyllä, mutta esim. pikkujouluissa se olen aina minä joka tuppautuu hänen seuraansa ja hän tuntuu oikein erityisesti välttelevän flirttaamasta minulle muiden seurassa, vaikka kaikille muille kyllä flirttailee vähäsen.
Miten tästä kuukausittaisesta ihastumisesta pääsee eroon? Tätä on jatkunut jo pari vuotta. Yritän olla hänelle jopa tyly työpaikalla. Siis ystävällinen toki, mutta välttelen katsomasta häntä ollenkaan, mutta sekin on vaikeaa välillä, kun on niin ihanaa hukkua hänen silmiinsä... ja vielä ihanampaa olisi koskettaa ja... no kyllä te tiedätte.

7

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kess hu
      • ämmä.

        Tuuliviiri.paska, huora, huomaa kirjoitan kahdella ämmällä. ei tullu virheitä muuten se olis ollu ämä.


    • 2

      Niin siis sulla on 4 lasta ja mies ja petri on eronnut sinkku.

      • Little fly

        Ei ole lapsia kummallakaan, mutta molemmat ollaan parisuhteessa... eikö täällä saa asiallisia vastauksia ollenkaan?


      • kesshu
        Little fly kirjoitti:

        Ei ole lapsia kummallakaan, mutta molemmat ollaan parisuhteessa... eikö täällä saa asiallisia vastauksia ollenkaan?

        Höpsis, senkin hel*etin kusip*ä, mene huoraamaan sinne Rymy-Eetun pöydille.


    • ai ai,vitun

      iso huti tuli sulla.

      • ja huti

        tuli myös mulla.poistun taka vasemalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe