honda kitkoilla

kyllä lähtee..

Eilen aamulla parkkipaikka lumessa. Huoltomieht ryyppäämässä tai nukkumassa. Ei aurattu kahteen päivään.
Honda ovien alareunaan hangessa. Niin vaan ampaisi tielle syvässä lumessa. Parikertaa tosin joutu heijaa.
Tullessa huomasin että muut ritsat oli juoduttu lapioimaanttielle.

18

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olipa hyvä juttu,heh

      Montakos lapiollista siitä hondanromusta olisi tullut, vai olisiko pysynyt lapiossa ollenkaan.

      • nappeja?

        Mitä nappailet, kun hourit? Oletko ranskanromun osamaksuorja?


      • olipa hyvä juttu,heh
        nappeja? kirjoitti:

        Mitä nappailet, kun hourit? Oletko ranskanromun osamaksuorja?

        Nappeja????? Heeehhhhheeehhhaaaahheeeehhhhhaahahahhhhaaaaheeeee
        voi viiittu kun olet nappi, eli pöljämulkku.


      • ranskispelle!
        olipa hyvä juttu,heh kirjoitti:

        Nappeja????? Heeehhhhheeehhhaaaahheeeehhhhhaahahahhhhaaaaheeeee
        voi viiittu kun olet nappi, eli pöljämulkku.

        Aiheesta olet kateellinen!


      • olipa hyvä juttu,heh
        ranskispelle! kirjoitti:

        Aiheesta olet kateellinen!

        Nyt meni ohi, minullakin on ollut Peugeot 607, oli hyvä auto.


      • asia selvä!
        olipa hyvä juttu,heh kirjoitti:

        Nyt meni ohi, minullakin on ollut Peugeot 607, oli hyvä auto.

        Olet pahoissa syvissä harhoissa! Ehkä toivekantamoisissa.


      • suosittelen
        asia selvä! kirjoitti:

        Olet pahoissa syvissä harhoissa! Ehkä toivekantamoisissa.

        Jos olet työelämässä niin kannattaa mennä huomenna lääkäriin, juttusi viittaa jo pahempaan vaurioon.


      • ja harhasi?
        suosittelen kirjoitti:

        Jos olet työelämässä niin kannattaa mennä huomenna lääkäriin, juttusi viittaa jo pahempaan vaurioon.

        Kun olen täysipäinen? Mene samalla, kun hinaat pösän rottelosi kojaamolle!


      • suosittelen
        ja harhasi? kirjoitti:

        Kun olen täysipäinen? Mene samalla, kun hinaat pösän rottelosi kojaamolle!

        "Kun olen täysipäinen?", sinäpä sen sanoit, eli pää täynnä kusta, no silloin ei voi kovinpaljon arvioita antaa. ei pösöä tarvinnut koskaan hinata, aina lähti kun tarvitsi. Eikä nykyistäkään ole tarvinnut hinata. Mutta jos sinä olet veturi (homo) niin sinua varmaan joku hinaa.


      • tosi ääliö!
        suosittelen kirjoitti:

        "Kun olen täysipäinen?", sinäpä sen sanoit, eli pää täynnä kusta, no silloin ei voi kovinpaljon arvioita antaa. ei pösöä tarvinnut koskaan hinata, aina lähti kun tarvitsi. Eikä nykyistäkään ole tarvinnut hinata. Mutta jos sinä olet veturi (homo) niin sinua varmaan joku hinaa.

        Nyt höpinäsi on tosi ääliön, homousko sen selittää...
        Hölmö ja homo? säälittävä!


      • suosittelen
        tosi ääliö! kirjoitti:

        Nyt höpinäsi on tosi ääliön, homousko sen selittää...
        Hölmö ja homo? säälittävä!

        No eipä niinkään, itse tuossa tyhmyytesi julkitoit, homoutesi ja hinttiytesi.
        Jatka vaan samalla saralla niin olet jonkin ajan kuluttua täyshintti/homo.


    • rakkoja

      Ranskanrapeat sai jättirakot kouriinsa autoa tielle kaivaessa. Honda vain porskuttaa..

      • Sitä älyn määrää...

        Tämänkaltainen keskusteluketju on mahdollinen vain Suoli24:llä. Ketju alkaa selvällä mutta sitäkin väsyneemmällä provolla sen jälkeen keskustelu vielä "parani" kun päästiin taas siihen tyypilliseen seksuaalisesta suuntautumisesta. Toivottavasti jokainen ketjussa yläpuolella oleva korjoittaja on ylpeä suurta viisautta osoittavista kirjoituksistaan!! On tämä foorumi vaan sellainen sontakasa ettei mitään määrää. No internetin suojissa jokainen uskaltaa kirjoittaa mitä tahansa vaikka reaalielämässä pelkkiä hiirulaisia moni onkin....


      • MR. Honda
        Sitä älyn määrää... kirjoitti:

        Tämänkaltainen keskusteluketju on mahdollinen vain Suoli24:llä. Ketju alkaa selvällä mutta sitäkin väsyneemmällä provolla sen jälkeen keskustelu vielä "parani" kun päästiin taas siihen tyypilliseen seksuaalisesta suuntautumisesta. Toivottavasti jokainen ketjussa yläpuolella oleva korjoittaja on ylpeä suurta viisautta osoittavista kirjoituksistaan!! On tämä foorumi vaan sellainen sontakasa ettei mitään määrää. No internetin suojissa jokainen uskaltaa kirjoittaa mitä tahansa vaikka reaalielämässä pelkkiä hiirulaisia moni onkin....

        Ainan näin, mutta melkein meille tulee homo pressakin. Pakko käydä uurnilla ettei vai pääse moista vahinkoa käymään.


      • kummaa että
        Sitä älyn määrää... kirjoitti:

        Tämänkaltainen keskusteluketju on mahdollinen vain Suoli24:llä. Ketju alkaa selvällä mutta sitäkin väsyneemmällä provolla sen jälkeen keskustelu vielä "parani" kun päästiin taas siihen tyypilliseen seksuaalisesta suuntautumisesta. Toivottavasti jokainen ketjussa yläpuolella oleva korjoittaja on ylpeä suurta viisautta osoittavista kirjoituksistaan!! On tämä foorumi vaan sellainen sontakasa ettei mitään määrää. No internetin suojissa jokainen uskaltaa kirjoittaa mitä tahansa vaikka reaalielämässä pelkkiä hiirulaisia moni onkin....

        Homot on hondakateellisempia.


    • näin se on

      Honda on lyömätön jaka alueella.

      • niin kai sitten

        "Honda on lyömätön jaka alueella."

        Tarkoitatko painovirheestä huolimatta jako alueella, eli siis olet homo, perseesi kuuluu jako alueeseen.


      • hinttari
        niin kai sitten kirjoitti:

        "Honda on lyömätön jaka alueella."

        Tarkoitatko painovirheestä huolimatta jako alueella, eli siis olet homo, perseesi kuuluu jako alueeseen.

        Poistu homosivullesi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe