Millaisia autoilijoita varot?

Ei nysvääjä

Itsellä herää aina vaistomainen varovaisuus jos edellä tai viereisellä kaistalla menee takalasin pyyhkijänysväri. Tällainen nysvääjävatkaaja vispaa takalasia kelillä kuin kelilä ja mielestäni se herättää epäilyksiä. Normaali ihminen ei raavi takalasia, mutta nämä "aktiiviset autoilijat" antavat takasulan heilua. On perin omituista toimintaa tuollainen ja jokainen normaali vaistomaisesti varoo tuollaista ihmistä.

5

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaali ihminen

Jokainen meistä on omalla tavallaan omituinen. Omituisia ovat myös ne, jotka näin talvikeleillä eivät taida edes muistaa, että takalasista näkee liikennettä taakse, sellaistakin, mitä ei sivupeileistä näe. No eihän siitä kyllä näekkään, kun ei sitä viitsitä lumesta ja jäästä puhdistaa.

Näillä lumikeleillä on pakko varoa kaarteissa väärää kaistaa vastaantulevia, ja niitä on yllättävän paljon. Yksinkö ne luulevat tietä käyttävänsä, vai mitä vittua niiden päässä liikkuu. Ite on jo muutaman kerran joutunut sisäkaarteessa aurauskeppejä kolisteleen.Mutta vittu, kun ne ajaa ne urat puoliksi vastaantulijan kaistalle ja

Tämä on nyt viimeisen kolmen talven aikana havaittu ilmiö, tänne "periferiaan" muuton jälkeen. Työmatkaa 40Mutta vittu, kun ne ajaa ne urat puoliksi vastaantulijan kaistalle ja km ja siitä puolet mutkaista tietä metsän keskellä, mutkien taakse ei siis näe ja vastaantulija kaarteessa tulee aina enemmän tai vähemmän yllätyksenä.Mutta vittu, kun ne ajaa ne urat puoliksi vastaantulijan kaistalle ja

No, on tietysti helpompi ajaa lumipöperössä , kun oikoo kaarteet, vastaantulijoitakin kun on harvakseltaan. Mutta vittu, kun ne ajaa ne urat puoliksi vastaantulijan kaistalle. Osa ei taida edes ymmärtää urissa ajaessaan ajavansa ihan väärässä kohtaa tietä. Osa ei varmaan liian suuren vauhdin takia uskalla poistua urista ja väistää, odottaa vain vastaantulijan väistävän penkan päälle.

• Pasilasta päivää

On sulla vaikeeta. Olisko pitäny pysyä asutuksen parissa ja käyttää edelleen bussia?

Itse huomaan varovani eniten niitä jotka menevät heittämällä ohi. Erityisesti niitä jotka tulevat mutkitellen takaisin etupuskuriani hipoen. Näihin jätän kunnioittavan välin, koska pitää pystyä pysähtymään jos niille tapahtuu jotain mitä eivät itse hallitse.

Onneksi nuo häviävät aika nopeasti horisonttiin, varomisjakso jäävät lyhyiksi. Paitsi silloin kun ohituksen jälkeen menohalut hyytyvät ja joudun itse ohittamaan heidät saadakseni pidetyksi edes jotenkuten oman matkavauhtini. Sen jälkeen kun ei voi millään tietää, millaiseen suoritukseen tuo sankari taas äityy...

Toinen varottava tyyppi on se joka tekee ajamisen aikana muistiinpanoja muiden ajamisesta. Niitä sitten nettiin kirjoittelee, hauskasti väritellen. Vieläpä asiantuntijana esiintyen.

• Vaihda sinäkin autoa

Etkö vieläkään ole vaihtanut autoasi sellaiseen, jossa on takalasinpyyhin? Käy jo huomenna autokaupoilla, niin pääset vaivoistasi eroon. Minuakin aina ennen jurppi, kyrppi ja kurnutti, kun minulla ei ollut takalasinpyyhintä.

Kun ei ollut pyyhintä, niin vaimo lähti Antonion matkaan, kissasta tuli maho ja hermoni menivät.

Vaihdoin autoa ja sain samalla pyyhkimen. Takalasinpyyhkimen kera hermoni tulivat kuntoon, vaimokin palasi Antonion luota, kissa sai poikaset ja Valitut Palat lähetti minulle porkkanaraastimen. Enpä olisi uskonut, että onni potkaisisi näin hyvin takalasinpyyhkimen myötä. Nyt mä olen onnellinen.

• ukkjvhh797878

kun kuljettajana on lyhyt nuoren näköinen tyttö joka näyttää kurottelevan että yltää katsomaan ratin yli tielle, naurettavan näköistä :D Yleensä auton liikkeetkin ova tuollaisilla epävarmoja esim. parkkipaikoilla.

• Takalasin nysvääjä

Takalasin nyvsvääjävatkari takalasin nysvääjävatkari takalasin nysvääjävatkari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1230
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      561
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe