Myöhäinen kodistalähtö

hidas kehitys

Nyt ymmärrämme paremmin, miksi xena käyttäytyy niin vanhanmallisesti. Hän on jättänyt lapsuudenkotinsa vasta 26-vuotiaana, kun normaalisti nuoret pakkaavat kimpsunsa ja kampsunsa 5-10 vuotta aikaisemmin!

En ihmettelisi, jos yb ja dazu olisivat myös myöhäisiä lähtijöitä.

36

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, 16-vuotiaana kotoa muutto viittaa psykopatiaan, mutta sitä esiintyy vain naisilla.

• h k

Ovatko larito ja zisel psykopaatteja vai mihin viittaat?

• h k

Et ole vieläkään kertonut, koska muutit pois kotoa, joten taisin arvata oikein.

• h k kirjoitti:

Et ole vieläkään kertonut, koska muutit pois kotoa, joten taisin arvata oikein.

Armeijaa ei varmaan lasketa, joten 21-vuotiaana. Olen kyllä tämän jo aiemmin täällä sanonut.

• h k kirjoitti:

Ovatko larito ja zisel psykopaatteja vai mihin viittaat?

En tiedä ks. henkilöiden perhetaustaa. Viittaan siihen, että aloittaja ihannoi varhaisia kotoalähtijöitä ja, että yleensä taustalla riippumattomuuden osoitus, mitä esiintyy narsistisilla naisilla.

Vedetäämpä randomilla joku narsistinainen, niin aina tulee eteen se varhainen kotoalähtö.

• On muuten totta, että Suomessa nuoret lähtevät lapsuudenkodistaan keskimäärin 19-20 vuotiaina. Senkin jälkeen saattaa esiintyä sahausliikettä omilaan- ja vanhempien luona asumisen välillä.
      Suomessa nuoret siis asuvat itsekseen, mutta harva on taloudellisesti täysin omillaan. Suurin osa nuorista (eivät kaikki) saa tukea joko valtiolta tai vanhemmiltaan, osa molemmilta. Ero on oikeastaan siinä, nautitaanko tuesta lapsuudenkodin seinien sisä- vai ulkopuolella, vaikka ollaan olevinaan itsenäisiä :)

Kysymys kuuluukin; minkä ikäisestä asti olet ollut taloudellisesti täysin omillasi ilman valtion tai vanhempien tukea... ?

• h k

Tässä ketjussa puhutaan _myöhäisestä_kodistamuutosta_ - ei rahasta eikä 16-vuotiaista psykopaateista. dazukin voisi laittaa diagnoosin näistä myöhäisistä muuttajista tasapuolisuuden vuoksi.

Ei tarvitse hävetä, jos kypsyy hitaasti ja tarvitsee vanhempiensa henkistä tukea ja läsnäoloa tavallista pidempään. Eli tässä ketjussa puhutaan siitä henkisestä tarvitsevuudesta ja haluttomuudesta erkaantua omista vanhemmistaan.

Yleisempää nyt vain on, että täysi-ikäinen haluaa elää omaa elämäänsä erillään omista vanhemmistaan.

• h k kirjoitti:

Tässä ketjussa puhutaan _myöhäisestä_kodistamuutosta_ - ei rahasta eikä 16-vuotiaista psykopaateista. dazukin voisi laittaa diagnoosin näistä myöhäisistä muuttajista tasapuolisuuden vuoksi.

Ei tarvitse hävetä, jos kypsyy hitaasti ja tarvitsee vanhempiensa henkistä tukea ja läsnäoloa tavallista pidempään. Eli tässä ketjussa puhutaan siitä henkisestä tarvitsevuudesta ja haluttomuudesta erkaantua omista vanhemmistaan.

Yleisempää nyt vain on, että täysi-ikäinen haluaa elää omaa elämäänsä erillään omista vanhemmistaan.

Kuka tässä tavallinen haluaisi ollakaan. - Mutta järkevä on eri asia :)
        Järkevää on säästää omakotitalon rakentamista varten ja muuttaa sinne sitten kun se on valmis. - Järkevää ei ole maksaa vuokraa silloin kun ei ole pakko. Hukkaanheitettyä rahaa.

Joo. - Siis olisin tarvinnut isäni läsnäoloa vielä pidempään kuin sitä kesti, se on totta. - Onneksi on vielä äiti, jota voin käydä auttamassa ! Tosin en juuri tällä hetkellä niin usein kun haluaisin.

Koska ajattelit ottaa vastuun itsestäsi ? Kyllä sen jälkeen voi oppia huolehtimaan toisistakin, älä huoli !

• xena-183 kirjoitti:

Järkevää on säästää omakotitalon rakentamista varten ja muuttaa sinne sitten kun se on valmis. - Järkevää ei ole maksaa vuokraa silloin kun ei ole pakko. Hukkaanheitettyä rahaa.

Joo. - Siis olisin tarvinnut isäni läsnäoloa vielä pidempään kuin sitä kesti, se on totta. - Onneksi on vielä äiti, jota voin käydä auttamassa ! Tosin en juuri tällä hetkellä niin usein kun haluaisin.

Koska ajattelit ottaa vastuun itsestäsi ? Kyllä sen jälkeen voi oppia huolehtimaan toisistakin, älä huoli !

Mut nyt mä menen saunaan ja sen jälkeen juon kahvia :)
        Moro !

• h k
        xena-183 kirjoitti:

Entä seksielämä? Olitko neitsyt 26-27 -vuotiaaksi saakka vai harrastitteko seksiä vanhempienne seinän takana...

• h k
        xena-183 kirjoitti:

Mut nyt mä menen saunaan ja sen jälkeen juon kahvia :)
        Moro !

Kiitos ilmoituksesta, mutta se ei ole mitenkään välttämätön näillä saiteilla... kuvittele, kuinka naurettavaksi keskustelut menisivät, jos kaikki kirjoittajat ilmoittaisivat jokaisen koneelta poistumisen, kuten sinä ja yb teette.

• h k kirjoitti:

Kiitos ilmoituksesta, mutta se ei ole mitenkään välttämätön näillä saiteilla... kuvittele, kuinka naurettavaksi keskustelut menisivät, jos kaikki kirjoittajat ilmoittaisivat jokaisen koneelta poistumisen, kuten sinä ja yb teette.

Ottiko se sauna koville vai se, ettei sinulle kukaan opettanut hyviä tapoja lapsuudenkodissasi ?

• h k kirjoitti:

Entä seksielämä? Olitko neitsyt 26-27 -vuotiaaksi saakka vai harrastitteko seksiä vanhempienne seinän takana...

Siis tarkoitatko, että meillä olisi ollut jotakin esiaviollista..... 8/ ??? Hyyyyiiii....!!!

No; tuollaisesta voi tietenkin tehdä itselleen ongelman jossakin kolmiossa.

• h k
        xena-183 kirjoitti:

Siis tarkoitatko, että meillä olisi ollut jotakin esiaviollista..... 8/ ??? Hyyyyiiii....!!!

No; tuollaisesta voi tietenkin tehdä itselleen ongelman jossakin kolmiossa.

Ilmeisesti harrastatte melko äänetöntä seksiä?

• h k
        xena-183 kirjoitti:

Ottiko se sauna koville vai se, ettei sinulle kukaan opettanut hyviä tapoja lapsuudenkodissasi ?

Tai en ole niin egoistinen, että kuvittelisin ketään kiinnostavan toisten wc- ym. käynnit...

• h k kirjoitti:

Ilmeisesti harrastatte melko äänetöntä seksiä?

K.o. henkilön kanssa en ole harrastanut mitään siihen viittaavaakaan enää vuosiin.

• h k kirjoitti:

Tai en ole niin egoistinen, että kuvittelisin ketään kiinnostavan toisten wc- ym. käynnit...

Et siis koskaan sano keskustelukumppanillesi, että lähdet käymään naistenhuoneessa ? Häviät vain paikalta ja ilmaannut sitten takaisin... kenties eri seuraan ?

• h k
        xena-183 kirjoitti:

K.o. henkilön kanssa en ole harrastanut mitään siihen viittaavaakaan enää vuosiin.

Ehkä oli jännittävämpää harrastaa sitä, kun vanhemmat olivat saman katon alla?

• h k kirjoitti:

Ehkä oli jännittävämpää harrastaa sitä, kun vanhemmat olivat saman katon alla?

Onko sinulla sellaisesta jokin... haave ?

• h k
        xena-183 kirjoitti:

Onko sinulla sellaisesta jokin... haave ?

Päättelin tuosta seksinne lopahtamisesta kokonaan, kun oli oma katto pään päällä. :) Siihen asti meno oli villiä?

• h k
        xena-183 kirjoitti:

Et siis koskaan sano keskustelukumppanillesi, että lähdet käymään naistenhuoneessa ? Häviät vain paikalta ja ilmaannut sitten takaisin... kenties eri seuraan ?

Kävin juuri paskaIIa. Kiinnostaako...?

• h k kirjoitti:

Kävin juuri paskaIIa. Kiinnostaako...?

Kyllä olen tottunut keskustelemaan vauvojen kakasta. - Haluatko kertoa sen rakenteesta tarkemmin.

Jos tarkoitit kysyä kuinka asia olisi pitänyt hoitaa sivistyneesti, niin pelkkä lähdöstä ilmoittaminen olisi riittänyt. - Nyt ikään kuin myöhästyit.

• h k kirjoitti:

Päättelin tuosta seksinne lopahtamisesta kokonaan, kun oli oma katto pään päällä. :) Siihen asti meno oli villiä?

Ikävä rikkoa fantasiasi, mutta vanhempani olivat töittensä takia erittäin paljon poissa kotoa siitä asti kun täytin 8-v.

• Kuules on olemassa paljon muitakin syitä asua vanhemmillaan, kun myöhäinen kypsyminen. Kyllä sä tiedät tämän itsekin, taidat haluta vaan kettuilla tietyille ihmisille omalla tutulla tyylilläsi.

• h k

Mitä asiaa sinulla oli?

• h k kirjoitti:

Mitä asiaa sinulla oli?

Luitko mitä kirjoitin sulle tohon ylemmäs?

• h k
        ol_io kirjoitti:

Luitko mitä kirjoitin sulle tohon ylemmäs?

Voitko vähän analysoida omaa sanomaasi syvällisemmin. :)

• h k kirjoitti:

Voitko vähän analysoida omaa sanomaasi syvällisemmin. :)

Miksi? Etkö sä sitten ymmärtänyt mitä siinä lukee? :-)

• ol_io kirjoitti:

Miksi? Etkö sä sitten ymmärtänyt mitä siinä lukee? :-)

Äh, kyllä sä ymmärsit. Sä tykkäät pelata taas tätä peliä mun kanssa. Noh mä lähden nyt" kaupungille" hoiteleen asioitani. :-) Ajattelin vaan ilmoittaa, jos joku sattuu kaipaamaan, että olen poissa muutaman tunnin. Koittaa jaksaa sen aikaa ilman minua. Ah olenhan niin korvaamaton. ;-D

• Homer z

jälkeenjääneiden juttujen perusteella omat johtopäätöksesi voit tehdä myös
      -MMies
      -kaarne.
      Mämmi taitaa mainostaakin itseään mammanpoikana!

• ,,.,,

dazu asuu vieläkin vanhempien kustannuksella, vaikka on saanut n. vuoden harjoitella yksinasumista.

• Sunkin kannattais jo alkaa harjoittelemaan eriytymistä vanhemmastasi.

• ,,.,,

• ,,.,, kirjoitti:

Näyttääkö kotoisalta? http://www.youtube.com/watch?v=vXeOwXIuu0g

Mikä pikkuparka sinne puskiin on mennyt, mikä?

"
        Jerome Blackman, joka ei itse ole kleiniläinen, antaa esimerkin (2004: 20–21): Nti UU, 23-vuotias depressiivinen sinkku, oli kokenut isänsä kroonisesti hyökkääväksi. Yhdellä tunnilla hän syytti Blackmania siitä, että tämä oli ollut minuutin myöhässä: "(- -) "Tiedätte että en kestä odottamista koska isäni kohteli minua huonosti. En pidä siitä että manipuloitte minua psykologisilla tekniikoillanne! Vaadin anteeksipyyntöä! (- -)" Tohtori ensin harmistui mutta äkkäsi sitten, että hänen emotionaalinen responssinsa indikoi, että nainen oli käyttänyt projektiivista identifikaatiota: Hän sanoi: "Minusta tuntuu kuin olisin juuri tavannut isänne!"

"

• ,,.,,
        dazu kirjoitti:

Mikä pikkuparka sinne puskiin on mennyt, mikä?

"
        Jerome Blackman, joka ei itse ole kleiniläinen, antaa esimerkin (2004: 20–21): Nti UU, 23-vuotias depressiivinen sinkku, oli kokenut isänsä kroonisesti hyökkääväksi. Yhdellä tunnilla hän syytti Blackmania siitä, että tämä oli ollut minuutin myöhässä: "(- -) "Tiedätte että en kestä odottamista koska isäni kohteli minua huonosti. En pidä siitä että manipuloitte minua psykologisilla tekniikoillanne! Vaadin anteeksipyyntöä! (- -)" Tohtori ensin harmistui mutta äkkäsi sitten, että hänen emotionaalinen responssinsa indikoi, että nainen oli käyttänyt projektiivista identifikaatiota: Hän sanoi: "Minusta tuntuu kuin olisin juuri tavannut isänne!"

"

Olet niiiiiiiiiiiiin pihalla, kuin tamppoonin naru.

• puskalisko

minua liikuttaa kovasti se, kuinka paljon oletkaan jaksanut nähdä vaivaa pohtiaksesi Sinulle ventovieraan henkilön psykologisia vaikuttimia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3050
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1342
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1222
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      257
      1086
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1055
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      975
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      871
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      842
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      821
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      778
    Aihe