Olen tässä parin viikon aikana lähettänyt noin 5-6 viestiä joissa kysyn että missäpäin etelä-pohjanmaata kyseiset naiset asustelee ja kukaan ei ole vastanut. Millä he olettavat mitään seuraa tuolta löytävänsä josseivat edes viesteihin vastaa?
Miksei naiset vastaa viesteihin?
5
198
Vastaukset
- rwyje5ty7kr6tku
Jospa he ovat jo löytäneet seuraa?
Kuvaton profiili?
jne.
Aika vaikea vastata tuohon kysymykseesi. - -sellastaseon-
No siksi eivät vastaa koska heitä ei kiinnosta vastata sinulle. Ja se ettei heitä kiinnosta vastata sinulle voi johtua esimerkiksi siitä että sinä et ole tarpeeksi kiinnostava, saatat olla vain yksi kymmenistä ehdokkaista joiden kanssa nainen jo kirjoittelee ja ehkä jo tapaileekin jotakuta, tai sitten nainen ei oikeasti etsi edes seuraa vaikka onkin etsivinään.
Sellasta. - sama mulla
et ole komea tai rikas niin siksi ei tule vastausta
Aika moni mies tekee profiileja kokeeksi naiseksi tekeytyneenä, ehkä olet kirjoitellut juuri näille.
Tosin jos viestissäsi ei lue muuta kuin kysymys, että missä päin nainen asustelee niin eipä se suuremmin innosta vastaamaan.- treffailijatar
Joillekkin on hyvin tärkeä tieto se paikkakunta, koska sitä sussua ei
viitsitä etsiä satojen kilometrien päästä. Tapaamiset ja myöhemmin ehkä
seurustelu ja yhdessäolo voi olla, jos ei nyt mahdotonta niin ainakin
hankalaa pitkän välimatkan vuoksi. Mutta onhan ihmiset löytäneet
toisensa jopa valtamerten takaa.
Jos mies ei kysy muuta kuin pelkkää paikkakuntaa, niin se ei kyllä
ole mikään kovin innostava ja mielenkiintoinen keskustelunavaus.
Tulee mieleen eräs saman alueen mies, jolla itse asun, kun hän kyseli
hyvin tarkkaan paikkakuntaa ja jopa kaupunginosaa, että missä asun,
niin kysäisin viestillä, että onko se nyt niin tärkeää, että missä nainen
asuu, kunhan ollaan nyt edes suunnilleen samalla planeetalla. Niin
mies kirjoitti, että on väliä, koska hän ei aio ajella p*llun perässä
montaa kilometriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550