Avain hihhulismiin on tässä:

Raiskattu Mieli

12

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esko

      Kuka kärsii hihhulismista? Se olet vain sinä itse. Käytät epämääräisiä sanoja, joiden merkitystä tuskin muut tietää kuin sinä. Selvää on, että olet vaarassa vahingoittaa itseäsi. Yrität myrkyttää toisten mieltä, kun itse olet jo sairastunut. Nuo linkit ovat aivan muuta, kuin mitä yrität selittää.

      • Puu Merkki

        Uskonnolla lapsen kasvattaminen on raiskaus siinä kuin pedofilia jota esiintyy kumuloidusti kirkon piirissä - olisi syytä saada lapsen oikeudet ajan tasalle ja kriminalisoitava uskonnollinen kasvatus - raiskaava mielen manipulointi.

        Uskonto raiskaa aivot.


      • Esko
        Puu Merkki kirjoitti:

        Uskonnolla lapsen kasvattaminen on raiskaus siinä kuin pedofilia jota esiintyy kumuloidusti kirkon piirissä - olisi syytä saada lapsen oikeudet ajan tasalle ja kriminalisoitava uskonnollinen kasvatus - raiskaava mielen manipulointi.

        Uskonto raiskaa aivot.

        Ateistina sinä kirjoitat niin tyhmyyksiä, että olet luultavasti kokonaan kykenemätön järkevään ajatteluun. Kiihkosi siis on niin suuri, että se lamauttaa järkesi.

        >>Uskonnolla lapsen kasvattaminen on raiskaus siinä kuin pedofilia jota esiintyy kumuloidusti kirkon piirissä

        Mikä asema sinulla on, kun puhut niin asiantuntevasti kirkosta?

        >>olisi syytä saada lapsen oikeudet ajan tasalle ja kriminalisoitava uskonnollinen kasvatus - raiskaava mielen manipulointi.

        Kuka se sitten lapset kasvattaisi? Olet aivan järjetön mietteissäsi.
        Mitä tarkoittaa "raiskaava mielen manipulointi."
        Minkä ikäinen on lapsi on mielessäsi?
        Oletko mies vai nainen? Kasvatatko lapsia?

        >>Uskonto raiskaa aivot.

        Voitko kertoa mitä silloin tapahtuu?


      • Iloa Ateismista
        Esko kirjoitti:

        Ateistina sinä kirjoitat niin tyhmyyksiä, että olet luultavasti kokonaan kykenemätön järkevään ajatteluun. Kiihkosi siis on niin suuri, että se lamauttaa järkesi.

        >>Uskonnolla lapsen kasvattaminen on raiskaus siinä kuin pedofilia jota esiintyy kumuloidusti kirkon piirissä

        Mikä asema sinulla on, kun puhut niin asiantuntevasti kirkosta?

        >>olisi syytä saada lapsen oikeudet ajan tasalle ja kriminalisoitava uskonnollinen kasvatus - raiskaava mielen manipulointi.

        Kuka se sitten lapset kasvattaisi? Olet aivan järjetön mietteissäsi.
        Mitä tarkoittaa "raiskaava mielen manipulointi."
        Minkä ikäinen on lapsi on mielessäsi?
        Oletko mies vai nainen? Kasvatatko lapsia?

        >>Uskonto raiskaa aivot.

        Voitko kertoa mitä silloin tapahtuu?

        Olen siinä 'onnellisessa' asemassa, että TUNNEN toisen valtion kirkon sisäpiirin tuolta lapsuudesta ja pitkälle nuoruuteen ja Raamattu kuin Koraanikin on tullut luettua enemmän kuin kertaalleen.


        Uskonnollinen mielen muokkaus on MYÖS pahoinpitelyä:

        "Pahoinpitely muuttaa lapsen aivoja

        Lapsen pahoinpitely voi aiheuttaa serotoniiniaineenvaihdunnassa muutoksia, jotka jatkavat pahoinpitelyjen ketjua sukupolvesta toiseen. Tämän paljastaa Chicagon yliopiston apinatutkimus.
        Mikäli reesusapinaäiti suhtautui hyvin kielteisesti poikaseensa ja kohteli tätä kaltoin, apinavauvan aivot tuottivat vähemmän serotoniinia. Serotoniinin puute liittyy ahdistukseen, masennukseen ja aggressioon niin apinoissa kuin ihmisissä.
        Niillä kaltoin kohdelluilla apinanaarailla, joista itsestään tuli pahoinpiteleviä emoja, oli vähemmän serotoniinia aivoissaan kuin kohtalotovereilla, joista kasvoi huonosta mallista huolimatta huolehtivia vanhempia.
        "Koska apina on biologialtaan varsin ihmisen kaltainen, tulokset saattavat valaista myös ihmisen käyttäytymistä – eritoten sitä, miksi jotkut kaltoin kohdellut jatkavat pahoinpitelyketjua, toiset taas eivät", puntaroi professori Dario Maestripieri.
        Tutkimuksen mukaan pahoinpidellyn lapsen varhainen serotoniinihoito vähentää todennäköisyyttä, että lapsesta itsestään kasvaa pahoinpitelevä vanhempi.
        Tutkimus on ensimmäinen, joka osoittaa serotoniinin yhteyden lapsen pahoinpitelyyn kädellisissä. Sen julkaisi Behavioral Neuroscience.
        Aiemmassa tutkimuksessaan Maestripieri on osoittanut, että sukupolvesta toiseen jatkuva pahoinpitelyketju syntyy varhaislapsuudessa, eikä se ole geneettistä."

        http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=2752


      • Esko
        Iloa Ateismista kirjoitti:

        Olen siinä 'onnellisessa' asemassa, että TUNNEN toisen valtion kirkon sisäpiirin tuolta lapsuudesta ja pitkälle nuoruuteen ja Raamattu kuin Koraanikin on tullut luettua enemmän kuin kertaalleen.


        Uskonnollinen mielen muokkaus on MYÖS pahoinpitelyä:

        "Pahoinpitely muuttaa lapsen aivoja

        Lapsen pahoinpitely voi aiheuttaa serotoniiniaineenvaihdunnassa muutoksia, jotka jatkavat pahoinpitelyjen ketjua sukupolvesta toiseen. Tämän paljastaa Chicagon yliopiston apinatutkimus.
        Mikäli reesusapinaäiti suhtautui hyvin kielteisesti poikaseensa ja kohteli tätä kaltoin, apinavauvan aivot tuottivat vähemmän serotoniinia. Serotoniinin puute liittyy ahdistukseen, masennukseen ja aggressioon niin apinoissa kuin ihmisissä.
        Niillä kaltoin kohdelluilla apinanaarailla, joista itsestään tuli pahoinpiteleviä emoja, oli vähemmän serotoniinia aivoissaan kuin kohtalotovereilla, joista kasvoi huonosta mallista huolimatta huolehtivia vanhempia.
        "Koska apina on biologialtaan varsin ihmisen kaltainen, tulokset saattavat valaista myös ihmisen käyttäytymistä – eritoten sitä, miksi jotkut kaltoin kohdellut jatkavat pahoinpitelyketjua, toiset taas eivät", puntaroi professori Dario Maestripieri.
        Tutkimuksen mukaan pahoinpidellyn lapsen varhainen serotoniinihoito vähentää todennäköisyyttä, että lapsesta itsestään kasvaa pahoinpitelevä vanhempi.
        Tutkimus on ensimmäinen, joka osoittaa serotoniinin yhteyden lapsen pahoinpitelyyn kädellisissä. Sen julkaisi Behavioral Neuroscience.
        Aiemmassa tutkimuksessaan Maestripieri on osoittanut, että sukupolvesta toiseen jatkuva pahoinpitelyketju syntyy varhaislapsuudessa, eikä se ole geneettistä."

        http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=2752

        Oletko sama henkilö kolmella nimimerkillä, Raiskattu Mieli, Puu Merkki, Iloa Ateismista? Jollain tavalla vammautuneelta näytät. Sivullisten on kuitenkin melko mahdotonta päästä käsitykseen millainen henkilö on kysymyksessä. Tekstisi vain ovat hälyttävän tuntuisia, mutta se on vain omaa aiheuttamaasi.


      • Kuka Minä Olen
        Esko kirjoitti:

        Oletko sama henkilö kolmella nimimerkillä, Raiskattu Mieli, Puu Merkki, Iloa Ateismista? Jollain tavalla vammautuneelta näytät. Sivullisten on kuitenkin melko mahdotonta päästä käsitykseen millainen henkilö on kysymyksessä. Tekstisi vain ovat hälyttävän tuntuisia, mutta se on vain omaa aiheuttamaasi.

        Kiinnitätte huomionne itse leipätekstiin, ettekä henkilöön.

        :D


      • Uskonto on sairaus!
        Iloa Ateismista kirjoitti:

        Olen siinä 'onnellisessa' asemassa, että TUNNEN toisen valtion kirkon sisäpiirin tuolta lapsuudesta ja pitkälle nuoruuteen ja Raamattu kuin Koraanikin on tullut luettua enemmän kuin kertaalleen.


        Uskonnollinen mielen muokkaus on MYÖS pahoinpitelyä:

        "Pahoinpitely muuttaa lapsen aivoja

        Lapsen pahoinpitely voi aiheuttaa serotoniiniaineenvaihdunnassa muutoksia, jotka jatkavat pahoinpitelyjen ketjua sukupolvesta toiseen. Tämän paljastaa Chicagon yliopiston apinatutkimus.
        Mikäli reesusapinaäiti suhtautui hyvin kielteisesti poikaseensa ja kohteli tätä kaltoin, apinavauvan aivot tuottivat vähemmän serotoniinia. Serotoniinin puute liittyy ahdistukseen, masennukseen ja aggressioon niin apinoissa kuin ihmisissä.
        Niillä kaltoin kohdelluilla apinanaarailla, joista itsestään tuli pahoinpiteleviä emoja, oli vähemmän serotoniinia aivoissaan kuin kohtalotovereilla, joista kasvoi huonosta mallista huolimatta huolehtivia vanhempia.
        "Koska apina on biologialtaan varsin ihmisen kaltainen, tulokset saattavat valaista myös ihmisen käyttäytymistä – eritoten sitä, miksi jotkut kaltoin kohdellut jatkavat pahoinpitelyketjua, toiset taas eivät", puntaroi professori Dario Maestripieri.
        Tutkimuksen mukaan pahoinpidellyn lapsen varhainen serotoniinihoito vähentää todennäköisyyttä, että lapsesta itsestään kasvaa pahoinpitelevä vanhempi.
        Tutkimus on ensimmäinen, joka osoittaa serotoniinin yhteyden lapsen pahoinpitelyyn kädellisissä. Sen julkaisi Behavioral Neuroscience.
        Aiemmassa tutkimuksessaan Maestripieri on osoittanut, että sukupolvesta toiseen jatkuva pahoinpitelyketju syntyy varhaislapsuudessa, eikä se ole geneettistä."

        http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=2752

        Tämän takia lapsia pitäisi suojella uskonnolta ja antaa heidän tutustua siihen vasta aikuisena.
        Uskonto on hyvin ahdistavaa ja kiihkohihhulit vanhemmat siitä kauheimmasta päästä.
        Useilla uskonnoisissa perheissä kasvaneilla lapsilla on myöhemmin todellisia ongelmia, psyykkisiäsairauksia johtuen lapsuuden ahdistavasta ilmapiiristä kotona.

        Lapsi huomaa jo varhain, että vanhemmille uskonto ja jumalanpalvonta on häntä tärkeämpää. Jos lapsi kasvaa pelon ilmapiirissä (joudut hel.vettiin jos et tottele, jumala rankaisee) hänestä tulee hyvin turvaton ja pelokas. Näitä esiintyy kaikissa uskoissa.
        Lasten aivopeseminen on mielestäni HIRVITTÄVÄ rikos ihmisyyttä vastaan.
        Lapsia pitää suojella näitä hihhuli-hirviöiltä kaikin tavoin.


      • ?????
        Esko kirjoitti:

        Oletko sama henkilö kolmella nimimerkillä, Raiskattu Mieli, Puu Merkki, Iloa Ateismista? Jollain tavalla vammautuneelta näytät. Sivullisten on kuitenkin melko mahdotonta päästä käsitykseen millainen henkilö on kysymyksessä. Tekstisi vain ovat hälyttävän tuntuisia, mutta se on vain omaa aiheuttamaasi.

        Esko

        Onko sinulla koskaan mitään sanottavaa itse aiheesta, vai keskitytkö joka kerta henkilöön?


      • Esko
        ????? kirjoitti:

        Esko

        Onko sinulla koskaan mitään sanottavaa itse aiheesta, vai keskitytkö joka kerta henkilöön?

        Kun sinä et näytä olevan mikään henkilö, et voi mitään kyselläkään.


      • ?????
        Esko kirjoitti:

        Kun sinä et näytä olevan mikään henkilö, et voi mitään kyselläkään.

        Juuri noin, hyvä Esko, vastasit kuitenkin.


    • Eli se dogmaattinen ajattelu näkyy aivokuvissakin. Fundiksien päänkuva olisi varmaankin mielenkiintoinen, pelkkää sementtiä.

    • valistunut

      Aatteet ja politiikka ovat uskonnon jatkeet, ja tekevät ne uskonno likaiset joit uskonto ei voi surittaa menettämättä kasvojaan, sen takia uskonto on vielä silynyt
      Kaikkien sotien takana on viime kädessä uskonto, mutta se peittyy aatteen politiikan selän taa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe