Löytyykö tälaisia naisia enää?

onko tälaisia?

Ihannenaiseni:

- Eläinrakas
- Lapsirakas
- Liikunnallinen
- Luotettava
- Hyvä keskustelemaan mistä tahansa, sosiaalinen
- Kotona viihtyvä
- Tykkää tehdä yhdessä asioita
- Antaa myös omaa tilaa ja aikaa
- Pitää ulkoilusta ja luonnosta
- On omia kavereita ja harrastuksia
- Tykkää kokkailla
- Oma-aloitteinen
- Olisi sinut itsensä ja ulkonäkönsä kanssa
- Ei liian pinnallinen
- Huumorintajuinen
- Ei käytä kohtuuttomasti päihteitä
- Omapäinen, omat mielipiteet omistani huolimatta
- Kiltti
- Ruumiinrakenne normaali-hoikka-urheilullinen
- Kiinnostava
- Elämän arvot kohdillaan
- Kohtelisi muita, kuin haluaisi itseään kohdeltavan
- Huolehtivainen
- Tehtäisiin kotiaskareita yhdessä
- Ymmärtää rahan päälle
- Perus fiksu ihminen

Tässä nyt mitä päällimmäisenä tuli mieleen. Vastaan itse pitkälti vaatimuksiani.

15

674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanteesi

Kyllä meitä on.

• JeS!

Niin on. Minullakin kumppani vastaa tasan tuota määritelmää. Ja sen lisäksi hän on äärettömän hyvä äiti. Ja tykkää läheisyydestä kuten minäkin. Siitä on hyvä jatkaa.

Nuorempana hänkään ei ole ollut tuota kaikkea. Mutta kun tapasimme lähes viiskymppisinä, molemmat olivat valmiita toisilleen. Siihen asti elämän piti hioa särmiä ja vinksahtaneita vaatimuksia pois.

Muuten, mitä on "elämänarvot kohdallaan"? Jokaisella on, omalta kannaltaan...

• etsivä löytää

Koen vastaavani listaasi lähes 100%:sti, joskin olen vähän liian lähellä tämän kurimuksen keskiötä kaikkia ominaisuuksia (kuten kiinnostavuutta) arvioimaan. Minusta aika hyviä asioita arvostettavaksi ihmisessä, ei mahdottomuuksia, muttei todellakaan nykypäivänä mitään itsestäänselvyyksiäkään.

• memu50

Tässä on sellainen paitsi en ihan kaikista asiosta osaa kauheesti puhua, mutta monesta ja kaikki kiinnostaa kuunnella

• Noir

Kyllähän meitä on :)

• tavallinen

Onhan noita. Omasta kaveripiiristäkin tuollaisia löytyy useampi kappale, kaikki tosin varattuja. ;)

• Alkup. kirjoittaja

Aloittaja:
        Olen nuori, alta 18:sta. Kaveripiiristäni en ainakaan vielä ole löytänyt tällaista naista/tyttöä. Tällaisia naisia on kyllä, mutta ovat yleensä paljon itseäni vanhempia. Haluaisin kuitenkin löytää naisen, kategoriasta oman ikäiseni. Naisia kyllä saisin, mutta en haluamaani. Kaveripiirini henkilöt ovat usein suunnilleen itseni vastakohtia.

Olen hyvännäköinen, ei sitä kieltämään. Flirttailen paljon naisten kanssa ihan luonnostaan, joka päivä, missä ikinä olenkin. Harvoin kuitenkaan kukaan uskaltaa lähestyä (ikä, ulkonäkö?). Silloin tällöin miehetkin flirttailevat, luullaan ilm. homoksi (hetero olen...). En edes ole mielestäni mitenkään homomainen, ehkä vähän poikamainen tyyli muuten. Laitan hiuksiani ja pukeudun siististi.

Henkisesti varmaan 10 vuotta vanhempi, kuin todellisuudessa. Pärjään parhaiten itseäni vanhempien ihmisten kanssa, joiden kanssa voi käydä järkeviä keskusteluja. Ovat ns. kypsää seuraa. Minua ei kiinnosta lukiobileet, ylenpalttinen ryyppääminen ym. päihteet, mitkä ovat tätä päivää minun ikäisteni keskuudessa. En kuitenkaan ole mikään absolutisti. Alkoholi kohtuudella on ihan ok. Itsekin harrastan.

Olen rauhallinen, tunteellinen, kiltti, sosiaalinen (voisin kopioida oman listani tähän). Tulen hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa, mutta toisaalta rakastan sitä omaa aikaa, kun saan olla yksin. Kävelylenkeille kyllä seura maistuisi. En edes pidä omaa listaani mitenkään mahdottomuutena, mutta silti sen oikean löytyminen tuottaa ongelmia. Toisaalta, ei tässä vielä mihinkään kiire ole.

Opiskelut loppuun, työpaikka, omistusasunto, perhe, lapsi(a), perhe-elämää, oman lapsen maailmaa varten kasvattaminen ja sinne saattaminen, leppoisat eläkepäivät olisi toivelistalla. Tällä hetkellä vain se toinen puolikas puuttuu, joka tämän kaiken mahdollistaisi, ja jonka kanssa saisin tämän kaiken jakaa. Mutta enköhän minäkin sen vielä joskus löydä?

• Sopii tähän
        Alkup. kirjoittaja kirjoitti:

Aloittaja:
        Olen nuori, alta 18:sta. Kaveripiiristäni en ainakaan vielä ole löytänyt tällaista naista/tyttöä. Tällaisia naisia on kyllä, mutta ovat yleensä paljon itseäni vanhempia. Haluaisin kuitenkin löytää naisen, kategoriasta oman ikäiseni. Naisia kyllä saisin, mutta en haluamaani. Kaveripiirini henkilöt ovat usein suunnilleen itseni vastakohtia.

Olen hyvännäköinen, ei sitä kieltämään. Flirttailen paljon naisten kanssa ihan luonnostaan, joka päivä, missä ikinä olenkin. Harvoin kuitenkaan kukaan uskaltaa lähestyä (ikä, ulkonäkö?). Silloin tällöin miehetkin flirttailevat, luullaan ilm. homoksi (hetero olen...). En edes ole mielestäni mitenkään homomainen, ehkä vähän poikamainen tyyli muuten. Laitan hiuksiani ja pukeudun siististi.

Henkisesti varmaan 10 vuotta vanhempi, kuin todellisuudessa. Pärjään parhaiten itseäni vanhempien ihmisten kanssa, joiden kanssa voi käydä järkeviä keskusteluja. Ovat ns. kypsää seuraa. Minua ei kiinnosta lukiobileet, ylenpalttinen ryyppääminen ym. päihteet, mitkä ovat tätä päivää minun ikäisteni keskuudessa. En kuitenkaan ole mikään absolutisti. Alkoholi kohtuudella on ihan ok. Itsekin harrastan.

Olen rauhallinen, tunteellinen, kiltti, sosiaalinen (voisin kopioida oman listani tähän). Tulen hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa, mutta toisaalta rakastan sitä omaa aikaa, kun saan olla yksin. Kävelylenkeille kyllä seura maistuisi. En edes pidä omaa listaani mitenkään mahdottomuutena, mutta silti sen oikean löytyminen tuottaa ongelmia. Toisaalta, ei tässä vielä mihinkään kiire ole.

Opiskelut loppuun, työpaikka, omistusasunto, perhe, lapsi(a), perhe-elämää, oman lapsen maailmaa varten kasvattaminen ja sinne saattaminen, leppoisat eläkepäivät olisi toivelistalla. Tällä hetkellä vain se toinen puolikas puuttuu, joka tämän kaiken mahdollistaisi, ja jonka kanssa saisin tämän kaiken jakaa. Mutta enköhän minäkin sen vielä joskus löydä?

http://www.youtube.com/watch?v=Qt2mbGP6vFI
        Oli pakko lisätä.

• etsivä löytää
        Alkup. kirjoittaja kirjoitti:

Aloittaja:

Itse tuolla ylempänä jo ilmoittauduinkin, mutta näin 19-vuotiaana voin sinulle lohdutuksena sanoa, että omassa ikäryhmässäni kuvailemasi kaltaisia nuoria naisia löytyy jo jonkin verran. Tulet varmasti löytämään itsellesi sopivan tytön, odota vaan muutama vuosi, niin hekin alkavat olla henkisesti "vaatimallasi" tasolla. Tosin kaikki eivät sitä tule koskaan olemaan.

• löytyylöytyy

Nostaa käden pystyyn! Täällä on. :)

• nainennainenainen

- Eläinrakas
      muuten ihan, mutta ehdoton ei koirille

- Lapsirakas
      en todellakaan

- Liikunnallinen
      keskiverto, liikun kuitenkin joka päivä vapaahetoisesti

- Luotettava
      jos olet sen arvoinen

osaan keskustella politiikasta ja tieteestä, en ole erityisen sosiaalinen

- Kotona viihtyvä
      kyllä vain, täällä lueskelen kirjojani

mieluummin yksin

toki

kyllä, rakastan kävelyjä metsässä ja puistoissa

jep, kavereita on. ja harrastuksia, jos esimerkiksi maalaaminen lasketaan

- Tykkää kokkailla
      olen siinä hyyyyvin huono! enkä edes tykkää

- Oma-aloitteinen
      jep

olenhan minä :)

- Ei liian pinnallinen
      ei kukaan ole ikinä ainakaan pinnalliseksi sanonut

- Huumorintajuinen
      juu, vähän on ronski tuo huumorintaju kylläkin

en juo enkä polta (enkä tietenkään käytä huumeita)

joskus vähän liikaakin, kyllä

- Kiltti
      riippuu sinusta

painoindeksi on normaali, mutta lähempänä ali- kuin ylipainoa, kovin urheilullinen en ole, mutta mikään ei roiku

- Kiinnostava
      riippuu sinusta, tämähän on puhdas mielipidekysymys

jaa-a. sanotaanko että kannatan itsenäisyyttä omaan elämään, omia valintoja, ja siten myös eutanasiaa ja aborttia. en ole uskovainen vaan ateisti.

yleensä. ellei joku ole täysi mäntti minua kohtaan, saavatpa mitä ansaitsevat

- Huolehtivainen
      huolehdin itsestäni, juu

kyllä! yksin en ala niitä puurtamaan

- Ymmärtää rahan päälle
      olen melko pihi, mutten liian. ostan mitä tarvitsen, harvemmin heräteostoksia ja shoppailureissuja. kyllä siis.

- Perus fiksu ihminen
      perusfiksu on yhdyssana. ja mikä on perusfiksu?

• alkup. kirjoittaja

Perusfiksu = On jonkinlainen yleissivistys. Oppii uusia asioita. Joustava käsite. Nyt vasta huomasin, että tein jo otsikossa kirjoitusvirheen. Jäi ärsyttämään toi otsikko. Lukihäiriö vaivaa...

• hehheheee

- Eläinrakas
      olen, lemmikeitäkin löytyy
      - Lapsirakas
      kyllä olen
      - Liikunnallinen
      kyllä ole
      - Luotettava
      kyllä olen, en osaa valehdella
      kyllä, mutta valitettavasti olen oppinut, että asioilla on monta puolta, eikä vain se yksi
      - Kotona viihtyvä
      viihdyn, en ole baarissa käynyt yli vuoteen
      joop
      kyllä
      kyllä, lenkkeilen
      kyllä on
      - Tykkää kokkailla
      joskus, en aina. Teen joka päivä ruokaa, en syö valmis mössöjä
      - Oma-aloitteinen'
      Liiankin
      miksen olisi ?
      - Ei liian pinnallinen
      No en hirveän pinnallinen
      - Huumorintajuinen
      kyllä, vähän liiankin
      en käytä päihteitä,
      aivan takuulla
      - Kiltti
      Osaan olla kiltti, mutta myös tarvittaessa hyvinkin ilkeä
      kyllä on
      - Kiinnostava
      ehkä olen, ehkä en
      taitaa olla
      useinmiten, mutta jos kohdellaan huonosti niin sitä saa mitä tilaa
      - Huolehtivainen
      liiankin kanssa
      joop
      - Ymmärtää rahan päälle
      kyllä, mutta kun siitä on väliin puutetta
      - Perus fiksu ihminen
      taidan olla.

Enkä haaveile omakotitalosta, enkä kyllä mistään taviselämästä muutenkaan.

• 11+18

Kyllä olen suurinpiirtein tuollainen, mutta olen varattu :)

• Guaranteen

Testataan, niin ja ikää on 18v. :) Siis testaan, sopisinko tuohon "priotiteettiin" ;) Huvin vuoksi

- Eläinrakas
      Rakastan eläimiä, pääasiassa koiria (lenkkeily) ja hevosia (ratsastus)

- Lapsirakas
      Tottakai!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      54
      5666
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      73
      2782
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      2000
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1885
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      160
      1815
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1771
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1528
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1161
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      81
      1141
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      66
      965
    Aihe