Arvon yrittämättä ei laiteta henkinen treffailija. Yritätkö silti vaikka profiilissa ilmoitetaan selkeästi jonkin asian olevan EI ja se karsii teidät toivottujen yhteydenottajien joukosta?
Ehdoton ei
22
497
Vastaukset
- Yrittänyttälaitetaan
Toki.
- Reino R.
Mie oon 66 v ja mie kirjotan kaikille naisille vaikka niillä ois ilmotuksessa että hakee 25-30-vuotiasta. Mie oon niin nuorekas että se on hupakko ja tyhmä semmonen ämmä joka ei tajua hyvän päälle.
Mie oon 150 kg eli komea poika ja mie suutun jos luuviulua hakea vaikka ei tajua parastaan kun mie hälle kirjottelen. Nää kaupungin naiset jotka ei suostu sellasta pikkasta kahtasataa kilometriä muuttamaan miun mökkiin on kaikkein tyhmimpiä naikkosia ja niille pitäs antaa opetus. - missä äly
Nimimerkillä corvair ja chevy (samat henkilöt vieläpä kuvan kanssa ) ei ymmärrä että EI kiinnosta, tarkoittaa EI KIINNOSTA. Sitkeästi vaan laittavat postia ja loppuviimeksi haukkuvat kun minä en ymmärrä omaa parastani ;)
- missä äly
Anteeksi, ei ollut chevy, vaa cevi 55 tuo vänkkääjä :) mutta onkin jo poistanut t'ämän profiilinsa...
Minulle ongelmia aiheuttaa sanan "joskus" ymmärtäminen.
Esim.
Tupakoin, mutta jos tapaan jonkun jonka vuoksi lopettaa voin lopettaa polttamisen. = Tupakointi - Joskus
Pystyn olemaan tupakoimatta työaikana. = Tupakointi - Joskus
Poltan mutta en ole riippuvainen = Tupakointi - Joskus
Ja se ongelma minulle tulee siinä että itse poltan joskus. Ja hyväksyn jos toinen polttaa joskus. Ja sitten saan yhteyden ottoja paljon näiltä yllämainituilta, joskus polttajilta.
Koko joskus-vaihtoehto pitäisi poistaa siitä tupakointi kohdasta. Olisivatkohan nuo sitten Tupakointi - Ei kategoriassa?- en polta kiitos
Samat kokemukset täällä. Mun mielestä tuo "joskus" tarkoittaa lähinnä sitä, että on ns. baaripolttaja. Edellyttäen ettei ravaa koko ajan baarissa..
- sellasta
miullekkin tuottaa hirvittäviä vaikeuksia tajuta tuota joskus sanaa, varsinkin kohdassa alkoholi. Kirjottelin vain pari viikkoa erään miehen kanssa joka oli laittanut "joskus" alkoholin käyttöön.
Joka kerta kun jompikumpi otti yhteyttä, tämä mies oli kännissä. Kerran sitten päätin kysyä että mikä tämän "joskus" oikeen oli, sain vastauksena : " no, kerro v*ttu sitten mitä muutakaan vois tehä" - Turun mies
sellasta kirjoitti:
miullekkin tuottaa hirvittäviä vaikeuksia tajuta tuota joskus sanaa, varsinkin kohdassa alkoholi. Kirjottelin vain pari viikkoa erään miehen kanssa joka oli laittanut "joskus" alkoholin käyttöön.
Joka kerta kun jompikumpi otti yhteyttä, tämä mies oli kännissä. Kerran sitten päätin kysyä että mikä tämän "joskus" oikeen oli, sain vastauksena : " no, kerro v*ttu sitten mitä muutakaan vois tehä"Mulla on profiilissa alkoholin käytön kohdalla "joskus" ja tarkoittaa sitä, että nautin viinilasillisesta hyvässä seurassa tai lonkeron tai kaksi saunassa. "Ei" ei käy koska en ole absolutisti ja "Kyllä" tuntuisi viittaavan humalahakuiseen juomiseen, joten sekään ei käy, koska se on itselleni ehdoton turn-off. "Ei"- ja "joskus"-naisten etsiminen on myös tehokkaasti karsinut baarisekoilijat pois ja kaikki, jotka olen tavannut, ovat olleet todella siistejä fiksuja naisia.
Tupakointia en voi sietää missään muodossa (haju on yksinkertaisesti niin kuvottava!), joten sen suhteen olen ottanut yhteyttä vain näihin "ei"-naisiin. Turun mies kirjoitti:
Mulla on profiilissa alkoholin käytön kohdalla "joskus" ja tarkoittaa sitä, että nautin viinilasillisesta hyvässä seurassa tai lonkeron tai kaksi saunassa. "Ei" ei käy koska en ole absolutisti ja "Kyllä" tuntuisi viittaavan humalahakuiseen juomiseen, joten sekään ei käy, koska se on itselleni ehdoton turn-off. "Ei"- ja "joskus"-naisten etsiminen on myös tehokkaasti karsinut baarisekoilijat pois ja kaikki, jotka olen tavannut, ovat olleet todella siistejä fiksuja naisia.
Tupakointia en voi sietää missään muodossa (haju on yksinkertaisesti niin kuvottava!), joten sen suhteen olen ottanut yhteyttä vain näihin "ei"-naisiin.Jaa-a. Minä taas tulkitsen alkoholinkäytön "joskus" tarkoittavan korkeintaan paria/muutamaa kertaa vuodessa (esimerkiksi vain erityisissä juhlatilaisuuksissa). Ei kuukausittain eikä todellakaan viikoittain. Eli jos käyttää esimerkiksi viiniä ruokajuomana tai ottaa saunaoluen tai juo "hyvässä seurassa" niin se on "kyllä".
- Turun mies
simasuuneiti kirjoitti:
Jaa-a. Minä taas tulkitsen alkoholinkäytön "joskus" tarkoittavan korkeintaan paria/muutamaa kertaa vuodessa (esimerkiksi vain erityisissä juhlatilaisuuksissa). Ei kuukausittain eikä todellakaan viikoittain. Eli jos käyttää esimerkiksi viiniä ruokajuomana tai ottaa saunaoluen tai juo "hyvässä seurassa" niin se on "kyllä".
Joo, en kiinnitä niin huomiota käyttökertoihin, vaan enemmän käyttökerralla juotavaan määrään. Suomessa kun se "juominen" tuntuu yleensä merkitsevän aika suuria määriä ja vastaus "kyllä" kysymykseen "juotko?" näyttää yleensä tarkoittava, että vedetään lärvit vähintään kerran viikossa.
Samaa mieltä, että jos alkoholia menee viikoittain, niin se ei silti ole "joskus". Kaksi lasia viiniä tai pari olutta kuukauden tai parin välein on silti itselleni yhä "joskus". - 19+2
Ymmärrän sen, että jos on merkinnyt tupakointiin "joskus", niin tosiaan joskus sitten myöskin polttaa.
Sen sijaan minua on kummastuttanut se, että joissain profiileissa ei ole valittu mitään kohtaan tupakointi. Mitä se sitten kertoo? Minusta ne mahdollisest vaihtoehdot ovat juurikin ne kolme eli "kyllä", "ei" ja "joskus". Joko siis polttaa aktiivisesti, ei polta laisinkaan tai sitten polttelee satunnaisesti = joskus. Tulee lähinnä mieleen, että yrittävätkö tuon tiedon merkitsemättä jättäneet jotenkin jättää kierrellä ja vähätellä sitä omaa polttamistaan. Koska en ymmärrä miksi sellainen henkilö, joka ei polta, ei voisi valita tuohon kohtaan "ei". Muutenkin osaltaan häiritsee jos osa selvistä tiedoista jätetään täyttämättä. Tosin täytyy todeta, että monet muut kohdat ovat silti mielestäni epämääräisempiä etenkin vastausvaihtoehtojen osalta kuin toi tupakointi. Itse haen tupakoimatonta naista, jonka vuoksi tuo asia minua erityisesti kiinnostaa mitä siihen kohtaan on laittanut tai jättänyt laittamatta. 19+2 kirjoitti:
Ymmärrän sen, että jos on merkinnyt tupakointiin "joskus", niin tosiaan joskus sitten myöskin polttaa.
Sen sijaan minua on kummastuttanut se, että joissain profiileissa ei ole valittu mitään kohtaan tupakointi. Mitä se sitten kertoo? Minusta ne mahdollisest vaihtoehdot ovat juurikin ne kolme eli "kyllä", "ei" ja "joskus". Joko siis polttaa aktiivisesti, ei polta laisinkaan tai sitten polttelee satunnaisesti = joskus. Tulee lähinnä mieleen, että yrittävätkö tuon tiedon merkitsemättä jättäneet jotenkin jättää kierrellä ja vähätellä sitä omaa polttamistaan. Koska en ymmärrä miksi sellainen henkilö, joka ei polta, ei voisi valita tuohon kohtaan "ei". Muutenkin osaltaan häiritsee jos osa selvistä tiedoista jätetään täyttämättä. Tosin täytyy todeta, että monet muut kohdat ovat silti mielestäni epämääräisempiä etenkin vastausvaihtoehtojen osalta kuin toi tupakointi. Itse haen tupakoimatonta naista, jonka vuoksi tuo asia minua erityisesti kiinnostaa mitä siihen kohtaan on laittanut tai jättänyt laittamatta.Edellinen joka ei laittanut oli tupakoitsija... Veikkaan että useammin niin.
- klara klara
Turun mies kirjoitti:
Joo, en kiinnitä niin huomiota käyttökertoihin, vaan enemmän käyttökerralla juotavaan määrään. Suomessa kun se "juominen" tuntuu yleensä merkitsevän aika suuria määriä ja vastaus "kyllä" kysymykseen "juotko?" näyttää yleensä tarkoittava, että vedetään lärvit vähintään kerran viikossa.
Samaa mieltä, että jos alkoholia menee viikoittain, niin se ei silti ole "joskus". Kaksi lasia viiniä tai pari olutta kuukauden tai parin välein on silti itselleni yhä "joskus".Oisko toi "joskus" se välimuoto absolutismin ja käytön, joka vaikuttaa suhteeseen? Saatan juoda joskus sen lasin vaikka juhlissa, eikä se muuta minua, vaikuta mihinkään -paitsi juhlien sujuvaan kulkuun- ratkaisevasti. Joillekin se joskus on kerran kuussa, toisille kerran viidessä vuodessa, mutta sillä ei ole merkitystä kuinka usein, koska se on kuitenkin niin harvoin, eikä sillä koskaan ole vaikutusta.
Itse en juo, enkä halua nähdä kumppaniakaan änkyräkännissä, en oikeen tykkää viikottaisesta "parilla käynnistäkään", koska en itse käy baareissa. - nunnukaloilai
Eräs miespuolinen työkaveri on laittanut S24 profiiliinsa kohtaan alkoholin käyttö -joskus. Kertoi kuitenkin tarvitsevansa joka päivä 8 tölkkiä olutta, kun muuten ei tule uni. Viikonloppuisin menee kuulemma pari laatikollista, siis luokkaa 48 tölkkiä.
Toinen tuttu mies juo myös päivittäin ja viikonloput menevät kellon ympäri humalassa. Hänenkin profiilissaan lukee -joskus.
Joten aika väljästi ainakin jotkut miespuoliset profiilien haltijat tuntuvat tulkitsevan sanan joskus. - emili-a
nunnukaloilai kirjoitti:
Eräs miespuolinen työkaveri on laittanut S24 profiiliinsa kohtaan alkoholin käyttö -joskus. Kertoi kuitenkin tarvitsevansa joka päivä 8 tölkkiä olutta, kun muuten ei tule uni. Viikonloppuisin menee kuulemma pari laatikollista, siis luokkaa 48 tölkkiä.
Toinen tuttu mies juo myös päivittäin ja viikonloput menevät kellon ympäri humalassa. Hänenkin profiilissaan lukee -joskus.
Joten aika väljästi ainakin jotkut miespuoliset profiilien haltijat tuntuvat tulkitsevan sanan joskus.Mitä densa tekee naisella vai hakeeko hän seuraa tavan vuoksi? Painostaako ympäristö etsimään naista?
Jos sanoo, että lopettaa juomisen, kunhan tapaa sen oikean naisen, niin valehtelee.
Jos jeppeä janottaa niin jeppehän juo. Ei naisen tarvitse olla AA -hoitaja tai taikoja. emili-a kirjoitti:
Mitä densa tekee naisella vai hakeeko hän seuraa tavan vuoksi? Painostaako ympäristö etsimään naista?
Jos sanoo, että lopettaa juomisen, kunhan tapaa sen oikean naisen, niin valehtelee.
Jos jeppeä janottaa niin jeppehän juo. Ei naisen tarvitse olla AA -hoitaja tai taikoja.AA on taikaa... Jumala pelasta...
...
Joo ajattelin vaan siis huomauttaa että AA toiminnassa on kyse taiasta ja siellä ei ole hoitajia.
Tämän oisin voinut jättää sanomatta kyllä.Enpä ois oikeasti... En malta olla sanomatta, että se on hevonp... aina ku tilaisuus tulee.
Kaikki juojat ei muuten ole fyysisesti riippuvaisia... Vaan joo parempi antaa raitistua ensin, eikä ainakaan elätellä mitään kuvitelmia kyvystään pelastaa joku itseltään.- nunnukaloilai
Nehän ne vasta naista tarviikin, hakemaan sitä kaljaa, laittamaan sapuskaa, huoltamaan reissussa rähjääntyneet ryysyt ja kuskaamaan baarista kotiin. Suotavaa tietysti olis naisella olla kohtuulliset tulot, että voi omien rahojen loppuessa vähän "lainailla".
Huvittavinta on, että nämä valioyksilöt etsivät ehdottomasti hoikkaa ja kaunista naista. - ....................
Turun mies kirjoitti:
Samaa mieltä, että jos alkoholia menee viikoittain, niin se ei silti ole "joskus". Kaksi lasia viiniä tai pari olutta kuukauden tai parin välein on silti itselleni yhä "joskus".no te turkulaiset oletteki sellast juoppokansaa!!
- sellasta
tuli mieleen yks toinen profiili mikä sai kyllä minut nauramaan... kohdassa tupakointi luki miehellä ei...ja profiilikuvassa hällä on palava rööki ködessä ja puhaltaa just savua keuhkoistaan ulos =)
- hohhoijaa
Eräässä miehen profiilissa luki että käytän alkoholia joskus ja tämä tarkoitti sitä että 6 päivää selvinpäin ja 4 päivää juomista. Tämä rytmi johtuu vuorotyöstä. Tämän lisäksi kaikki myös lähes kaikki loma-ajat kuluivat ryypätessä. Saman miehen kohdalla tupakointi oli ei mutta humalassa ollessaan hän myös tupakoi koko ajan ja selvinpäin hän käytti nuuskaa :D Että näin voi profiilitiedot johtaa harhaan.
- 14+3
Tuo on muuten vaikea ymmärtää että miksei kukaan osaa lukea jos laittaa että etsii tupakoimatonta ihmistä tai tietyn ikäistä. Niin silloin ei tosiaankaan etsi monta kymmentä vuotta vanhempa/nuorempaa tupakille haisevaa ihmistä vaan sellaista jonka kanssa on edes mahdollisuutta johonkin jos tutustutaan. Usein jää tuohon ettei edes halua tutustua jos jo toinen viesti on jo joku ällö viesti eikä normaali tutustumista..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462