Kukaan ei usko haaviston homouteen, nyt kaikki kauniit naiset esittelyyn, Haavistolle on saatava nainen rinalle vaimoksi, hänessä ei ole muuta vikaa kuin homous, jota epäilen suuresti.
Niinistö on r u m a ja tyhmä ei kelpaa änkyytäjä sekavia puhuja presidentiksi.
Haavistolle nainen on löydettävä, kyllä hänki on mies kun oika nainen pääsee lähelle,,,, " kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää",
niin haavistonki.
Haavistolle on löydettävä nainen rinnalle !
9
65
Vastaukset
- Kyllä se taitaa
tämä tikanpoika Pekka olla sen kolonsa Antoniosta löytänyt jo ajan sitten.
Ei alkoholistikaan muuksi muutu vaikka pullon etikettiä vaihdat, joten homokin on homo.
Eikä tuo homous mikään syy ole olla Haavistoa äänestämättä. Mies joka ei ole tehnyt päivääkään oikeita töitä, ellei sitten protestilehtien väsäämistä itselleen sellaiseksi lueta, ei ole presidenttiainesta. Haavisto, vaikka sujuva ulosanniltaan onkin, ei taustojensa puolesta edusta sellaisia arvoja joita suomalainen yhteiskunta kaipaa. Pelkällä mukavien puhumisella ja kaikkien tasapuolisella ymmärtämisellä ei edistetä suomalaista työllisyyttä, mutta ei toisaalta kyetä kustantamaan ainoankaan maahanmuuttajan vastikkeetonta elättämistäkään kuten Haaviston opit antavat ymmärtää.
Kaikki me osaamme hymyillä ja persaukset nuolaista, mutta kun niillä keinoin ei oikein pysy yhteiskunta tolpillaan, se edellyttää työn tekoa. Siitä työn tekemisestä Niinistöllä on sentään näyttöä,Haavisto puolestaan on jo liian iäkäs enää edes oppimaan kuinka työtä tehdään. - kutsut pystyyn
niin onkii,
kaikki on luvallista sodassa ja rakkaudessa - homo homo homo
Eduskunnassa kaikki o homoloisia.
- tosi outoa
Onhan se rumaa suorastaan kamalaa, jos naureskeleva tirskuva keskenkasvuinen, huonosti käyttäytyvä poijankloppi esiintyy äiti suomena, presidentin rinnalla, huh,
kaiken huippu, egvatorilainen nulikka. kuinka suomen mies voi ton hyväksyä, kysyn vaan ?- niin, ni
Paljon vain homoja hyväksyy..
- ..........
Haaviston on mentävä naimisiin n a i s e n kanssa.
muuten ei irtoa presidentin virkaa. - nainen puolisoksi
Haavistolle on löydettävä nainen, kukaan ei usko häntä homoksi.
anttoni on menny äitin helmoihin, hyvä niin, - toiveitavaan
Eikö Haavisto voisi ottaa edustusvaimon vaikka jonkun kauniin lesbon, viettäköön
yöt sitten Antonion kanssa, niinhän homot ovat ennenkin tehneet.
Haavisto saa ääneni tehköön parisuhteissaan mitä haluaa.
Kunhan hoitaisi ulkosuhteet niin että rauha säilyisi ja käytäisiin kauppaa koko
maailman kanssa, lisätoivomus olisi irti eu,sta ja eurosta, ennenkuin olemme
Kreikan tilanteessa.
No saahan sitä toivoa. - soini oli ehdokkaani
Haavisto olis,tulis,presidentiksi...Varma voittaja...Sikäli kun vaimoke olis nainen.Tuo uros liitto,ei mene jakeluun.ei maha mittään.äänestämättä jää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483