Haavistolle on löydettävä nainen rinnalle !

naiset halooooo

Kukaan ei usko haaviston homouteen, nyt kaikki kauniit naiset esittelyyn, Haavistolle on saatava nainen rinalle vaimoksi, hänessä ei ole muuta vikaa kuin homous, jota epäilen suuresti.
Niinistö on r u m a ja tyhmä ei kelpaa änkyytäjä sekavia puhuja presidentiksi.
Haavistolle nainen on löydettävä, kyllä hänki on mies kun oika nainen pääsee lähelle,,,, " kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää",
niin haavistonki.

9

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se taitaa

      tämä tikanpoika Pekka olla sen kolonsa Antoniosta löytänyt jo ajan sitten.
      Ei alkoholistikaan muuksi muutu vaikka pullon etikettiä vaihdat, joten homokin on homo.

      Eikä tuo homous mikään syy ole olla Haavistoa äänestämättä. Mies joka ei ole tehnyt päivääkään oikeita töitä, ellei sitten protestilehtien väsäämistä itselleen sellaiseksi lueta, ei ole presidenttiainesta. Haavisto, vaikka sujuva ulosanniltaan onkin, ei taustojensa puolesta edusta sellaisia arvoja joita suomalainen yhteiskunta kaipaa. Pelkällä mukavien puhumisella ja kaikkien tasapuolisella ymmärtämisellä ei edistetä suomalaista työllisyyttä, mutta ei toisaalta kyetä kustantamaan ainoankaan maahanmuuttajan vastikkeetonta elättämistäkään kuten Haaviston opit antavat ymmärtää.

      Kaikki me osaamme hymyillä ja persaukset nuolaista, mutta kun niillä keinoin ei oikein pysy yhteiskunta tolpillaan, se edellyttää työn tekoa. Siitä työn tekemisestä Niinistöllä on sentään näyttöä,Haavisto puolestaan on jo liian iäkäs enää edes oppimaan kuinka työtä tehdään.

    • kutsut pystyyn

      niin onkii,

      kaikki on luvallista sodassa ja rakkaudessa

    • homo homo homo

      Eduskunnassa kaikki o homoloisia.

    • tosi outoa

      Onhan se rumaa suorastaan kamalaa, jos naureskeleva tirskuva keskenkasvuinen, huonosti käyttäytyvä poijankloppi esiintyy äiti suomena, presidentin rinnalla, huh,
      kaiken huippu, egvatorilainen nulikka. kuinka suomen mies voi ton hyväksyä, kysyn vaan ?

      • niin, ni

        Paljon vain homoja hyväksyy..


    • ..........

      Haaviston on mentävä naimisiin n a i s e n kanssa.

      muuten ei irtoa presidentin virkaa.

    • nainen puolisoksi

      Haavistolle on löydettävä nainen, kukaan ei usko häntä homoksi.

      anttoni on menny äitin helmoihin, hyvä niin,

    • toiveitavaan

      Eikö Haavisto voisi ottaa edustusvaimon vaikka jonkun kauniin lesbon, viettäköön
      yöt sitten Antonion kanssa, niinhän homot ovat ennenkin tehneet.

      Haavisto saa ääneni tehköön parisuhteissaan mitä haluaa.

      Kunhan hoitaisi ulkosuhteet niin että rauha säilyisi ja käytäisiin kauppaa koko
      maailman kanssa, lisätoivomus olisi irti eu,sta ja eurosta, ennenkuin olemme
      Kreikan tilanteessa.
      No saahan sitä toivoa.

    • soini oli ehdokkaani

      Haavisto olis,tulis,presidentiksi...Varma voittaja...Sikäli kun vaimoke olis nainen.Tuo uros liitto,ei mene jakeluun.ei maha mittään.äänestämättä jää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe