Olen nyt 45. Oli 4 v. sitten profiili ja seuraavana päivänä Olga Pietarsaaresta ( 30 v. ) lähetti viestiä. Löysin kuitenkin kotikaupungista samanikäisen suomalaisen naisen ja oltiin yhdessä ne 4 vuotta. Nyt erottuamme laitoin uuden ilmoituksen ja eikös samantien tullut Uusimaalainen 30 v. Natalialta viesti...
Ok, olen aika nuorekas ja hyvännäköinen, sporttinen ja hyvin toimeentuleva, mutta en silti usko, että 30 v. tyttö ihan oikeasti etsisi 45 v. miestä.
Se epäilyttää, että, ennenkuin ylläpito on edes hyväksynyt kuvaani, niin jo tulee viesti.
Pitäisi kai vastata ja katsoa, missä vaiheessa rahaa pyydetään...
Jo oon haluttu....
7
170
Vastaukset
- Pallit polvissa
Joo nuorekas oot ja hyvännäköinen...
Haloo!
Vaikka olisit 94 niin Olga ja Natalia haluaa just sut!- Hyvä oot! Ja NUORI
Ai niin. Ja VAIN AINOASTAAN sut!
Ne haluaa lämmittää sun varpaita ja pestä sun lattiat ja lauteet. Tehdä ruokaa sulle ja vaihtaa sun hamsterin purut. Ja lähettää sun kuvia muotilehtiin kun olet niin hyvännäköinen ja nuorekas. Ai niin ja Sport-lehteen kun oot NIIN sporttinen ja Taloustaito-lehteen kun oot niin hyvin toimeentuleva. Ja sit viel Playboyhin ku oot niin hyvä naimaan.
- 19:11
Varhainen lintu jyvän nappaa. Nih nih...
- aina sama 29-32 v...
"Natalialta viesti..." Vtun natalilta, lauma karvasia äijiä sillä pyörittää bisneksiään. Älä nyt häpäise itseäsi edes vastaamalla näihin.
- äly hoi....
Ehkä aloittaja on tietoinen asiasta..........
- .
äly hoi.... kirjoitti:
Ehkä aloittaja on tietoinen asiasta..........
Kaikesta käy ilmi, että ei ainakaan ymmärrä mitään, taidat olla sama/samanlainen.
- hohhoijaa
jos ei tipu rahaa ,loppuu viestit ja kirjoittelu,keep simple stupid
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462