Absoluuttisen auktoriteetin puutos

valhe-evoluutio

Miksi evolutionistit eivät halua myöntää, että evoluutio on todellisuudessa uskonto?
Raamattu kertoo, että 1.Moos.kirjassa on paikkansa pitävä ja luotettava kertomus alkuperästämme ja maapallon varhaisvaiheiden historiasta. Tietenkin maalliset humanistit vastustavat tätä, koska he eivät voi sallia sitä mahdollisuutta, että Jumala olisi Luoja. He ovat pettäneet ihmiset ajattelemaan, että uskonnon poistaminen kouluista muuttaa tilanteen neutraaliksi. Tosiasiassa he ovat poistaneet kristinuskon ja korvanneet sen Jumalaa vastustavalla uskonnolla - humanismilla.

Evolutionistit eivät halua hyväksyä sitä totuutta että heidän teoriansa on uskonto. Websterin sanakirja määrittelee uskonnon seuraavasti: "Syy, periaate tai uskomusjärjestemä, johon pitäydytään kiihkolla ja uskolla". osuva kuvaus evoluutiosta! Evoluutio on uskonto, johon suurin osa tiedemiehistä ovat sitoutuneet - evoluutio ei ole tiedettä!

Jos ei ole Jumalaa ja olemme vain tulosta sattumanvaraisista prosesseista, se tarkoittaa, ettei ole mitään absoluuttista auktoriteettia. Ja jos ei ole ketään, joka asettaa säännöt, silloin kuka tahansa voi tehdä mitä tahansa ja vain toivoa, ettei jää kiinni teoistaan. Evoluutio on uskonto, joka oikeuttaa sen, että ihmiset voivat itse keksiä omat sääntönsä. Raamatun mukaan ensimmäinen ihminen kapinoi absoluuttista auktoriteettia vastaan ja sen seurauksena me kärsimme samasta oireesta. Evoluutiota käytetään niin kutsuttuna "tieteellisenä" oikeutuksena tämän Jumalanvastaisen kapinan jatkamiselle.

Evoluutio ei ole lainkaan tiedettä. Se on vain menneisyyteen liittyvien uskomusten järjestelmästä. Menneisyyttä ei pysty edes testaamaan, sillä me elämme nykyisyydessä ja kaikki todistusaineisto on nykyisyydessä. Tiedemiehillä on omat ennakkoasenteensa ja uskomuksensa. He eivät ole puolueettoman totuuden etsijöitä, he eivät ole neutraaleja.

Kun puhutaan luomisesta ja evoluutiosta puhumme uskomuksista, eli uskonnoista. Väittely ei ole uskonnon ja tieteen välillä, vaan uskonnon ja uskonnon välillä. Yhä useammat tulevat tajuamaan tämän totuuden ja kyseenalaistamaan evoluution tieteenä!

58

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiski+naapurin.kissa

      Yhtä hyvin voisit väittää että vuorovesi-ilmiö on uskonto. Se tapahtuu, uskoi siihen tai ei, halusi tai ei. Samoin toimii evoluutio.

      • Jeeees

        Höpö höpö.

        Evoluutiosta ei ole tieteellistä todistetta nähty.

        Silti moni, kuten Hiski, uskoo evoluutioon kuin vuoreen.

        Eipä pysty Hiskikään nimeämään ainoatakaan todistetta evoluutiosta.

        Ainut mihin hän kykenee on se että hän väittää että fossiilisto on todiste evoluutiosta koska joku häntä oppineempi on niin sanonut.


      • Apo-Calypso
        Jeeees kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Evoluutiosta ei ole tieteellistä todistetta nähty.

        Silti moni, kuten Hiski, uskoo evoluutioon kuin vuoreen.

        Eipä pysty Hiskikään nimeämään ainoatakaan todistetta evoluutiosta.

        Ainut mihin hän kykenee on se että hän väittää että fossiilisto on todiste evoluutiosta koska joku häntä oppineempi on niin sanonut.

        "Evoluutiosta ei ole tieteellistä todistetta nähty. "

        Puhu vaan omasta puolestasi. Se, että sinä olet oppimaton ja oppimiskyvytön tollo, ei tarkoita sitä, että muut olisivat kaltaisiasi.


      • Kreivilutionisti
        Apo-Calypso kirjoitti:

        "Evoluutiosta ei ole tieteellistä todistetta nähty. "

        Puhu vaan omasta puolestasi. Se, että sinä olet oppimaton ja oppimiskyvytön tollo, ei tarkoita sitä, että muut olisivat kaltaisiasi.

        Ja sinä olet palsan herkkäyskoisin pelle joka nöyristelee auktoriteettin edessä kuin koiranpentu.

        Hanki vähän itsekunnioitusta, sen saa kun ajattelee asioita itse, ja silloin ei tarvitse kokoajan herjata toisia korottaakseen itseänsä.
        Sinun kohdallasi on diognoosi on erittäin selvä: Eli alemmuudentunteesta johtuva hissi-ajattelu, joka tarkoittaa sitä että mustaamalla toisten mainetta, kuvitellaan että oma maine nousee.

        Tämä on tyypillistä koulukiusaajille, siis näille häiriintyneille joita on myös työpaikoilla. Veikkaan että olet .......tiedän että olet työpaikallasi sellaisen maineessa joka mollaa alempina pitäminään ja nuoleskelee sellaisten peetä jotka jotka ovat ylempänä.


      • ouyfyitdiyrd
        Kreivilutionisti kirjoitti:

        Ja sinä olet palsan herkkäyskoisin pelle joka nöyristelee auktoriteettin edessä kuin koiranpentu.

        Hanki vähän itsekunnioitusta, sen saa kun ajattelee asioita itse, ja silloin ei tarvitse kokoajan herjata toisia korottaakseen itseänsä.
        Sinun kohdallasi on diognoosi on erittäin selvä: Eli alemmuudentunteesta johtuva hissi-ajattelu, joka tarkoittaa sitä että mustaamalla toisten mainetta, kuvitellaan että oma maine nousee.

        Tämä on tyypillistä koulukiusaajille, siis näille häiriintyneille joita on myös työpaikoilla. Veikkaan että olet .......tiedän että olet työpaikallasi sellaisen maineessa joka mollaa alempina pitäminään ja nuoleskelee sellaisten peetä jotka jotka ovat ylempänä.

        Sinä nöyristelet saarnamiestesi edessä ripustamalla aivosi naulakkoon ja luottamalla saarnamiehiin enemmin kuin tieteeseen.


    • valhe-evoluutio

      Paitsi että evoluutiosta ei ole todisteita. DNA:n salaisuuksien avautuminen tekee evoluutioon uskomisen yhä mahdottomammaksi. Todisteet suunnittelusta ovat kiistämättömät. Kaiken takana on suunnattoman viisas alyllinen olento - Jumala!

      • usko pois

        Pahasti olet aivopesty. Valitettavasti niiden uskoasi julistavien saarnamiesten mielipiteet eivät täytä tieteellisen evidenssin vaatimuksia. Evoluutio on luonnonlaki, jonka toimivuus on todistettu monella tapaa.


      • Tämä on totuus

        Ja ihan helvetin viisas se onkin kun katsoo maailmaa - jokapuolella vain taistellaan. Jos se on Jumalan käsitys rauhasta niin en todellakaan halua tietää mitä viha sen mielestä sitten on.

        Turha alkaa selittämään mistään ihmisen valinnanvapaudesta. Jos Jumala oikeasti rakastaisi kaikkia (tai jos se ylipäätään olisi edes olemassa) niin maailma olisi rauhallinen paikka. Jumala tuntuisi olevan masokisti joka ei välitä toisista tippaakkaan. Minun KAIKKI kaverinikin olisivat parempia jumalia.


      • Rauhan tervehdys

        Missä seuroissa sait tuon "viisauden"? lahkoveli
        Kerropa miksi kaikki ID-uskovat ovat myös tunnustavia kristittyjä?

        Koska mikään muu paitsi sokea taikausko ei puolla ID-harhaa.


      • Jeeees

        Tämä oli hyvä huomio. Nykyään evoluutio todellakin on kumottu juuri DNA-tuntemuksen lisääntymisen myötä.

        DNA asettaa lisääntymismuutoksille selkeät rajat.


        Jotenkin se on ällistyttävän hämmästytttävää että mitä enemmän saamme ylipäätään tietoa biologiasta, niin sitä selvemmäksi käy se että evoluution edellyttämä vähittäisen kehittymisen teoria osoittautuu kestämättömäksi.

        Meillä ei ole nykyään solubiologiassa enää mitään sellaista jossa voisi edes kuvitella näkyvän jotain evoluution liikettä.
        Harmaat alueet joiden varaan voisirakennella teorioita kehityksestä ei enää juurikaan ole.

        Aiemmin evoluutioajatus oli helpohko ympätä biologiassa alueille joita ei tunnettu, silloin näet kukaan ei oikein voinut vastaankaan väittää. Nyt voi. Ja siksi evoluutioteorialta on pohja pois.

        Meidän on vain etsittävä olemassaolollemme toinen selitys.


      • Apo-Calypso
        Jeeees kirjoitti:

        Tämä oli hyvä huomio. Nykyään evoluutio todellakin on kumottu juuri DNA-tuntemuksen lisääntymisen myötä.

        DNA asettaa lisääntymismuutoksille selkeät rajat.


        Jotenkin se on ällistyttävän hämmästytttävää että mitä enemmän saamme ylipäätään tietoa biologiasta, niin sitä selvemmäksi käy se että evoluution edellyttämä vähittäisen kehittymisen teoria osoittautuu kestämättömäksi.

        Meillä ei ole nykyään solubiologiassa enää mitään sellaista jossa voisi edes kuvitella näkyvän jotain evoluution liikettä.
        Harmaat alueet joiden varaan voisirakennella teorioita kehityksestä ei enää juurikaan ole.

        Aiemmin evoluutioajatus oli helpohko ympätä biologiassa alueille joita ei tunnettu, silloin näet kukaan ei oikein voinut vastaankaan väittää. Nyt voi. Ja siksi evoluutioteorialta on pohja pois.

        Meidän on vain etsittävä olemassaolollemme toinen selitys.

        Minkä arvoista on "usko" jota joutuu pönkittämään jatkuvalla valehtelulla?


      • Krevolutionisti
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Minkä arvoista on "usko" jota joutuu pönkittämään jatkuvalla valehtelulla?

        Onneksi nykyään tiede on jo niin pitkällä että se pönkittää uskoa, eipä tarvitse valehdella. DNA:ssa ei ole mitään sellaista mikä tukisi evoluutioteoriaa vaan pikemminkin päivastoin, se on nykyään todiste, ja mitä selvin sellainen luomisen puolesta.


        Evolutionistit ovat aina valehdelleet että jokin asia luonnossa todistaa evoluution mutta yksikään noista ns. todisteista ei ole lähempää tarkastelua kestänyt, eikä kestä.

        Lista kaadetuista evoluutiotodisteista on pitkä:

        DNA ei ole enää todiste evoluutiosta.
        Solubiologit sanoivat äskettäin tiede-lehdessä että mikään soluissa ei kerro vähittäisestä kehittymisestä suuntaan eikä toiseen.
        Fossiilistosta ei ole löytynyt todellisia evoluutiosukupuita, ja nyt miljoonien fossiilen löytymisen jälkeen voidaan täydellä varmuudella todeta että ei tule koskaan löytymäänkään, sillä kyllä sieltä olisi jo edes yksi sellainen löytynyt, vaan ei ole. Ihmisen sukupuukin on kaadettu ja makaa nyt rähmällään koska ainoatakaan ihmisen esi-isäksi väitettyä apinanraatoa ei ole kyetty ihmisen esi-isäksi osoittamaan.

        Tässä tuoreimmat evoluutioteorian tappiot.

        Joten vedä itsesi kiikkuun yhdessä evoluutioteorian kanssa niin pääset näkemästä sitä että olet ollut lapsellinen yksinkertaisen herkkäuskoinen koko lyhyen elämäsi ajan.


      • Kressu rassu
        Krevolutionisti kirjoitti:

        Onneksi nykyään tiede on jo niin pitkällä että se pönkittää uskoa, eipä tarvitse valehdella. DNA:ssa ei ole mitään sellaista mikä tukisi evoluutioteoriaa vaan pikemminkin päivastoin, se on nykyään todiste, ja mitä selvin sellainen luomisen puolesta.


        Evolutionistit ovat aina valehdelleet että jokin asia luonnossa todistaa evoluution mutta yksikään noista ns. todisteista ei ole lähempää tarkastelua kestänyt, eikä kestä.

        Lista kaadetuista evoluutiotodisteista on pitkä:

        DNA ei ole enää todiste evoluutiosta.
        Solubiologit sanoivat äskettäin tiede-lehdessä että mikään soluissa ei kerro vähittäisestä kehittymisestä suuntaan eikä toiseen.
        Fossiilistosta ei ole löytynyt todellisia evoluutiosukupuita, ja nyt miljoonien fossiilen löytymisen jälkeen voidaan täydellä varmuudella todeta että ei tule koskaan löytymäänkään, sillä kyllä sieltä olisi jo edes yksi sellainen löytynyt, vaan ei ole. Ihmisen sukupuukin on kaadettu ja makaa nyt rähmällään koska ainoatakaan ihmisen esi-isäksi väitettyä apinanraatoa ei ole kyetty ihmisen esi-isäksi osoittamaan.

        Tässä tuoreimmat evoluutioteorian tappiot.

        Joten vedä itsesi kiikkuun yhdessä evoluutioteorian kanssa niin pääset näkemästä sitä että olet ollut lapsellinen yksinkertaisen herkkäuskoinen koko lyhyen elämäsi ajan.

        "DNA:ssa ei ole mitään sellaista mikä tukisi evoluutioteoriaa vaan pikemminkin päivastoin, se on nykyään todiste, ja mitä selvin sellainen luomisen puolesta. "

        Ja mihin lähteeseen perustat väitteesi. Saarnakirja ei kelpaa.

        Gould" Magnolioita Moskovasta":
        "Voimmeko tarjota parempaa todistetta, onnistuneemmin vahvistettua ennustetta kuin DNA-muutosten fossiiliaineisto, joka on täysin yhtäpitävä ulkoisen anatomian riippumattomien todisteiden kanssa"

        Kun vastakkain näinkin perustavaa laatua olevassa asiassa ovat Gould ja Krevolutionisti, taidan pitää Gouldia asiantuntijana ja kressua valehtelijana. Tämä edellinenkin lainaus kun oli sinulle jo aiemminkin kerrottu. Silti vaan jatkat valheellisen tiedon levittämistä.

        Kressu rassu. Aina tulee kuonoon.


      • puyg7f

        Gould" Magnolioita Moskovasta":
        "Voimmeko tarjota parempaa todistetta, onnistuneemmin vahvistettua ennustetta kuin DNA-muutosten fossiiliaineisto, joka on täysin yhtäpitävä ulkoisen anatomian riippumattomien todisteiden kanssa"

        Valehtelet.


      • Jeeees kirjoitti:

        Tämä oli hyvä huomio. Nykyään evoluutio todellakin on kumottu juuri DNA-tuntemuksen lisääntymisen myötä.

        DNA asettaa lisääntymismuutoksille selkeät rajat.


        Jotenkin se on ällistyttävän hämmästytttävää että mitä enemmän saamme ylipäätään tietoa biologiasta, niin sitä selvemmäksi käy se että evoluution edellyttämä vähittäisen kehittymisen teoria osoittautuu kestämättömäksi.

        Meillä ei ole nykyään solubiologiassa enää mitään sellaista jossa voisi edes kuvitella näkyvän jotain evoluution liikettä.
        Harmaat alueet joiden varaan voisirakennella teorioita kehityksestä ei enää juurikaan ole.

        Aiemmin evoluutioajatus oli helpohko ympätä biologiassa alueille joita ei tunnettu, silloin näet kukaan ei oikein voinut vastaankaan väittää. Nyt voi. Ja siksi evoluutioteorialta on pohja pois.

        Meidän on vain etsittävä olemassaolollemme toinen selitys.

        "DNA asettaa lisääntymismuutoksille selkeät rajat. "

        Mitkä nämä selkeät rajat ovat?
        Mitä tarkoittaa lisääntymismuutos?

        "Nykyään evoluutio todellakin on kumottu juuri DNA-tuntemuksen lisääntymisen myötä. "

        Mitä tämä kumoava tuntemus on? Kiinnostaisi ihan yksityiskohtaiset tiedot, ei mikään ympäripyöreä väite.

        "Meillä ei ole nykyään solubiologiassa enää mitään sellaista jossa voisi edes kuvitella näkyvän jotain evoluution liikettä. "

        Mitä tarkoitat evoluution liikkeellä tuossa yhteydessä?

        "Aiemmin evoluutioajatus oli helpohko ympätä biologiassa alueille joita ei tunnettu, silloin näet kukaan ei oikein voinut vastaankaan väittää. Nyt voi."

        Mikä tämä alue biologiassa on ja miten nyt voidaan väittää vastaan?

        Voisitko kertoa vastaukset noihin kysymyksiin, jotka perustuvat väitteisiisi. Enkä halua mitään ympäripyöreää selittelyä vaan ihan konkreettisiin yksityiskohtiin ja todisteisiin perustuvaa loogisesti toimivaa analyysiä.


    • Hiski+naapurin.kissa

      > Todisteet suunnittelusta ovat kiistämättömät.

      Anna tulla. Saat varmasti mainetta, kunniaa ja kemian Nobelin jos onnistut.

      • Jeeees

        Kaikki elollinen on tieteen metodin kestävä todiste älyllisestä valmistajasta koska esim. älykkääksi tunnustettu ihminen ei ole kyennyt valmistamaan elottomasta mitään elämää. Silti elämää on. Se on epätieteellistä että väittää ihmistä tyhmemmän vaikuttajan luoneen jotain sellaista mitä ihminen ei kykene tekemään.

        Niin että Hiski nyt vain on tyhmä. M.O.T.


      • Apo-Calypso
        Jeeees kirjoitti:

        Kaikki elollinen on tieteen metodin kestävä todiste älyllisestä valmistajasta koska esim. älykkääksi tunnustettu ihminen ei ole kyennyt valmistamaan elottomasta mitään elämää. Silti elämää on. Se on epätieteellistä että väittää ihmistä tyhmemmän vaikuttajan luoneen jotain sellaista mitä ihminen ei kykene tekemään.

        Niin että Hiski nyt vain on tyhmä. M.O.T.

        Sen sijaan sinä olet epärehellinen idiootti, ja "uskosi" on läpimätää ja kupansyömää.


      • Apo-Calypso
        Jeeees kirjoitti:

        Kaikki elollinen on tieteen metodin kestävä todiste älyllisestä valmistajasta koska esim. älykkääksi tunnustettu ihminen ei ole kyennyt valmistamaan elottomasta mitään elämää. Silti elämää on. Se on epätieteellistä että väittää ihmistä tyhmemmän vaikuttajan luoneen jotain sellaista mitä ihminen ei kykene tekemään.

        Niin että Hiski nyt vain on tyhmä. M.O.T.

        "Kaikki elollinen on tieteen metodin kestävä todiste älyllisestä valmistajasta"

        Ainoastaan kaltaisellesi tyhjäpäälle, ei muille.


    • hohhoijakkaa

      ... no olepa mitä mieltä tahansa evoluutioteoriasta se ei poista sitä tosiseikkaa että raamattu on satukirja...

      • Jeeees

        Milläs todistat että Raamattu on satukirja?

        Kas kummaa, et millään.


      • Apo-Calypso
        Jeeees kirjoitti:

        Milläs todistat että Raamattu on satukirja?

        Kas kummaa, et millään.

        Ovatko lepakot lintuja? Sairastuvatko rakennukset ja vaatekappaleet spitaaliin? Hoidetaanko moista "spitaalia" pirskottamalla niiden päälle puhtaaseen veteen sekoitettua linnunverta ja punaisia karvalanganpätkiä?

        Olet taikauskoinen ja epärehellinen tollo.


      • Krevolutionisti
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Ovatko lepakot lintuja? Sairastuvatko rakennukset ja vaatekappaleet spitaaliin? Hoidetaanko moista "spitaalia" pirskottamalla niiden päälle puhtaaseen veteen sekoitettua linnunverta ja punaisia karvalanganpätkiä?

        Olet taikauskoinen ja epärehellinen tollo.

        Raamatun mukaan lepakot eivät ole lintuja. Raamatun ajan rakennuksissa ollut spitaaliksi kutsuttu aines oli vain tietenkin ihan selvästi hometta, sitä samaa jonka takia nykyäänkin puretaan taloja. Sitäpaitsi jos hometta oli vähän niin sen pois kaapimien ja puhdistaminen saattoi riittää. Ja mistä tiedät mitä vedellä laimennettu linnunveri teki tuolle homeelle? Olivat tyypit näet sitä monesti testanneet ja hyväksi homeenpoistajaksi havainneet.


        Mutta mitenkäs sinä toistaitoinen näitä osaisit näin päätellä? Etpä tietenkään mitenkään.

        Kerrohan että juolahtiko lainkaan mieleesi se että taloissa saattoi jo tuooloin olla ihmisen terveydelle vaarallista hometta? Oletko kuullut koskaan sanaa hometalo?

        Tietenkään et vastaa koska olet näitä puluja jotka.....


      • Minkä kirjootin
        Krevolutionisti kirjoitti:

        Raamatun mukaan lepakot eivät ole lintuja. Raamatun ajan rakennuksissa ollut spitaaliksi kutsuttu aines oli vain tietenkin ihan selvästi hometta, sitä samaa jonka takia nykyäänkin puretaan taloja. Sitäpaitsi jos hometta oli vähän niin sen pois kaapimien ja puhdistaminen saattoi riittää. Ja mistä tiedät mitä vedellä laimennettu linnunveri teki tuolle homeelle? Olivat tyypit näet sitä monesti testanneet ja hyväksi homeenpoistajaksi havainneet.


        Mutta mitenkäs sinä toistaitoinen näitä osaisit näin päätellä? Etpä tietenkään mitenkään.

        Kerrohan että juolahtiko lainkaan mieleesi se että taloissa saattoi jo tuooloin olla ihmisen terveydelle vaarallista hometta? Oletko kuullut koskaan sanaa hometalo?

        Tietenkään et vastaa koska olet näitä puluja jotka.....

        Sikäläisessä kuivassa ilmastossa tuskin hometaloista haittaa on. Joka tapauksessa bibliassa puhutaan spitaalista talossa, ei homeesta. Home ja spitaali eivät taida olla sama asia.
        Ja kyllä Mooseksen kirja puhuu lepakosta lintuna.

        Minä en väitä raamattua satukirjaksi, mutta ei se myöskään ole sanatarkka luonnontiedon eikä muunkaan tieteen oppikirja.


      • Apo-Calypso
        Krevolutionisti kirjoitti:

        Raamatun mukaan lepakot eivät ole lintuja. Raamatun ajan rakennuksissa ollut spitaaliksi kutsuttu aines oli vain tietenkin ihan selvästi hometta, sitä samaa jonka takia nykyäänkin puretaan taloja. Sitäpaitsi jos hometta oli vähän niin sen pois kaapimien ja puhdistaminen saattoi riittää. Ja mistä tiedät mitä vedellä laimennettu linnunveri teki tuolle homeelle? Olivat tyypit näet sitä monesti testanneet ja hyväksi homeenpoistajaksi havainneet.


        Mutta mitenkäs sinä toistaitoinen näitä osaisit näin päätellä? Etpä tietenkään mitenkään.

        Kerrohan että juolahtiko lainkaan mieleesi se että taloissa saattoi jo tuooloin olla ihmisen terveydelle vaarallista hometta? Oletko kuullut koskaan sanaa hometalo?

        Tietenkään et vastaa koska olet näitä puluja jotka.....

        "Raamatun ajan rakennuksissa ollut spitaaliksi kutsuttu aines oli vain tietenkin ihan selvästi hometta, "

        Toisin sanoen: raamattusi on silkkaa roskaa.


    • +++++++++++

      "Miksi evolutionistit eivät halua myöntää, että evoluutio on todellisuudessa uskonto?"

      Koska se ei ole uskonto. Evoluutio ei täytä minkään uskonnon määritelmää.

      "Raamattu kertoo, että 1.Moos.kirjassa on paikkansa pitävä ja luotettava kertomus alkuperästämme ja maapallon varhaisvaiheiden historiasta."

      Mistä tiedät tämän?

      "Evoluutio on uskonto, johon suurin osa tiedemiehistä ovat sitoutuneet - evoluutio ei ole tiedettä!"

      Oletko yrittänyt saada lapsia hevosen tai pienen koirien kanssa ja todennut kun hevonen tai koira ei tule raskaaksi evoluutio ei ole totta?

      "Jos ei ole Jumalaa ja olemme vain tulosta sattumanvaraisista prosesseista, se tarkoittaa, ettei ole mitään absoluuttista auktoriteettia."

      Mene ja tapa joku ihminen tai raiskaa pieni lapsi ja Katso kuinka kauan olet vapaa tai elossa.

      Pyydän sinun olemattoman jumalasi nimeen ettet kuitenkaan tee näin. Ei edes silloin jos tämä jumalasi käskee näin tekemään.

      • Krevolutionisti

        Evoluutioteoria ei ole uskonto, se on uskomus joka perustuu vajavaiseen ennakokäsitysten voimakkaasti ohjailemaan tieteen tutkimustulosten virheelliseen tulkintaan. Ja jopa suoranaisiin ja lukuisiin väärennöspetoksiin, kuten Piltdownin ihminen kumppaneineen voi meille kertoa.
        Tämä on niin selvä asia että jos näitä uskomuksia pitää tosina, niin sitten niin uskova henkilö on uskovainen siinä missä hellarikin.


      • Kressu mikä kressu
        Krevolutionisti kirjoitti:

        Evoluutioteoria ei ole uskonto, se on uskomus joka perustuu vajavaiseen ennakokäsitysten voimakkaasti ohjailemaan tieteen tutkimustulosten virheelliseen tulkintaan. Ja jopa suoranaisiin ja lukuisiin väärennöspetoksiin, kuten Piltdownin ihminen kumppaneineen voi meille kertoa.
        Tämä on niin selvä asia että jos näitä uskomuksia pitää tosina, niin sitten niin uskova henkilö on uskovainen siinä missä hellarikin.

        Evoluutio on kovaa tieteellistä faktaa siitä huolimatta, että virheitä on vuosikymmenten aikana tehty.
        Ei kai fysiikkakaan kaadu, vaikka kylmäfuusio oli uutisankka.

        Uskonnon ja tieteen rajan hämärtäminen ei ole ikinä johtanut mihinkään hyvään, eikä johda. Raamattu ei ole tieteellinen teos missään suhteessa eikä tieteen tule ottaa kantaa uskontoihin. Rajapintaa ei ole.
        Kari Enqvist lausui joskus kressuhin turhautuneena: "Antakaa tieteen mennä".
        Se olisi teille kressuille viisas neuvo.


    • Tiedettä on

      "Raamattu kertoo, että 1.Moos.kirjassa on paikkansa pitävä ja luotettava kertomus alkuperästämme ja maapallon varhaisvaiheiden historiasta. "

      Maapallo ja kasvillisuus luotiin ennen aurinkoa? Niinkö? Yhteyttäminen varmaan tapahtui lähes absoluuttisessa kylmyydessä ilman auringon valoa.

      "Ja jos ei ole ketään, joka asettaa säännöt, silloin kuka tahansa voi tehdä mitä tahansa ja vain toivoa, ettei jää kiinni teoistaan. "

      Tuo on säälittävää. Perustuuko moraalisi tosiaan rangaistuksen pelkoon. Minun moraalini ei perustu.

      "Evoluutio ei ole lainkaan tiedettä. Se on vain menneisyyteen liittyvien uskomusten järjestelmästä."

      Evoluutio on mitä suuremmissa tiedettä ja varmistettu toisistaan riippumattomin menetelmin.

      Ihmetyttää intosi leimata evoluutiota uskonnoksi ja sillä muka murentaa sen uskottavuutta. Etkö itse juuri rakenna koko maailmankuvasi uskonnon varaan?
      Jospa te uskovaiset pysyisitte omassa karsinassanne ja antaisitte tieteen mennä. Uskonnon ja tieteen törmätessä uskonto on joka ainoa kerta ollut väärässä. Miksi ei siis nyt.

      • Evoluutio on....

        Tässä teille tieteellistä todistetta siitä, että evoluutio on usko täysin.

        Maailamankaikkeuden iäksi on tiedemiehet olettaneet 15 mrd. vuotta (maapallon 4,6 mrd vuotta). DNA-molekyylin löysivät tiedemiehet v. 1953. Löytäjät olivat James Watson ja Francis Crick. Miehet saivat löytönsä perusteella Nobelin palkinnon.

        Crick oli ateisti ja evolutionisti. Hän päätti ottaa selville todennäköisyyden, jolla DNA-molekyyli olisi kehittynyt sattumanvaraisesti tuon maapallon 4,6 mrd iän aikana.

        Mihin todennäköisyyteen Crick päätyi ?

        Nolla. Eli täysin mahdotonta.Ei edes 4,6 mrd vuotta tekisi mahdolliseksi DNA-molekyylin kehittymistä sattumalta.

        Mitä Crick teki ? Kehitti teorian, että kaukaisella planetalla asuneet kehittyneemmät olennot lähettivät siemennestettään sisältäneitä avaruusaluksia ja hedelmöittivät näin useita planeettoja. Eikö ole vähän kuin Star Wars-elokuvasta?

        Crickin luoma teoria joutui kohta kokeeseen. Englannin Cambridgessa oli matemaatikko ja tähtitieteilijä sir. Fred Holey. Hän alkoi laskea, millä matemaattisella todennäköisyydellä maailmankaikkeuteen voisi syntyä kokonainen solu. Ei tuon maan 4,6 mrd vuoden aikana vaan maailmankaikkeuden oletetun iän 15 mrd vuoden aikana. Fred Holey sai työkumppanikseen intialaisen huippumatemaatikon, Chandra Wicramsinghen.

        Käytännössä mikään, minkä todennäköisyys on 10 potenssiin viisikymmentä, ei tapahtuisi koskaan.

        Nuo tiedemiehet saivat todennäköisyydeksi solun kehittymiselle itsestään jossakin maailmankaikkeudessa kymmenen potenssiin neljäkymmentätuhatta.

        Eli tiedemiehet ovat todistaneet, että ihmisen ja yleensä minkään elämän syntymä maailmankaikeudessa on sattuman kautta mahdottomuus.

        Siis Jumalan on pakko olla olemassa.


      • höperehtimistäkö?
        Evoluutio on.... kirjoitti:

        Tässä teille tieteellistä todistetta siitä, että evoluutio on usko täysin.

        Maailamankaikkeuden iäksi on tiedemiehet olettaneet 15 mrd. vuotta (maapallon 4,6 mrd vuotta). DNA-molekyylin löysivät tiedemiehet v. 1953. Löytäjät olivat James Watson ja Francis Crick. Miehet saivat löytönsä perusteella Nobelin palkinnon.

        Crick oli ateisti ja evolutionisti. Hän päätti ottaa selville todennäköisyyden, jolla DNA-molekyyli olisi kehittynyt sattumanvaraisesti tuon maapallon 4,6 mrd iän aikana.

        Mihin todennäköisyyteen Crick päätyi ?

        Nolla. Eli täysin mahdotonta.Ei edes 4,6 mrd vuotta tekisi mahdolliseksi DNA-molekyylin kehittymistä sattumalta.

        Mitä Crick teki ? Kehitti teorian, että kaukaisella planetalla asuneet kehittyneemmät olennot lähettivät siemennestettään sisältäneitä avaruusaluksia ja hedelmöittivät näin useita planeettoja. Eikö ole vähän kuin Star Wars-elokuvasta?

        Crickin luoma teoria joutui kohta kokeeseen. Englannin Cambridgessa oli matemaatikko ja tähtitieteilijä sir. Fred Holey. Hän alkoi laskea, millä matemaattisella todennäköisyydellä maailmankaikkeuteen voisi syntyä kokonainen solu. Ei tuon maan 4,6 mrd vuoden aikana vaan maailmankaikkeuden oletetun iän 15 mrd vuoden aikana. Fred Holey sai työkumppanikseen intialaisen huippumatemaatikon, Chandra Wicramsinghen.

        Käytännössä mikään, minkä todennäköisyys on 10 potenssiin viisikymmentä, ei tapahtuisi koskaan.

        Nuo tiedemiehet saivat todennäköisyydeksi solun kehittymiselle itsestään jossakin maailmankaikkeudessa kymmenen potenssiin neljäkymmentätuhatta.

        Eli tiedemiehet ovat todistaneet, että ihmisen ja yleensä minkään elämän syntymä maailmankaikeudessa on sattuman kautta mahdottomuus.

        Siis Jumalan on pakko olla olemassa.

        Viisikymenluvun käsitys ei vastaa nykyistä. Yrität kaataa evoluutiota yli 2000 vuotta vanhoilla kirjoituksilla ja 60 vuotta vanhalla tieteellä.
        Olet ilmeiseti pelkkä trolli. Kukaan vähnkään nykypäivää ja nykytiedettä tunteva ei ota juttuasi edes hyvänä vitsinä. Aika on ajanut ohitsesi jo vuosikymmeniä sitten.

        Tiede on tiedettä ja usko on uskoa. Älä hyvänen aika yritä sekottaa niitä. Sekoituksesta tulisi korkeintaan vesittynyttä uskoa ja kehnoa tiedettä.


      • Evoluutio on.... kirjoitti:

        Tässä teille tieteellistä todistetta siitä, että evoluutio on usko täysin.

        Maailamankaikkeuden iäksi on tiedemiehet olettaneet 15 mrd. vuotta (maapallon 4,6 mrd vuotta). DNA-molekyylin löysivät tiedemiehet v. 1953. Löytäjät olivat James Watson ja Francis Crick. Miehet saivat löytönsä perusteella Nobelin palkinnon.

        Crick oli ateisti ja evolutionisti. Hän päätti ottaa selville todennäköisyyden, jolla DNA-molekyyli olisi kehittynyt sattumanvaraisesti tuon maapallon 4,6 mrd iän aikana.

        Mihin todennäköisyyteen Crick päätyi ?

        Nolla. Eli täysin mahdotonta.Ei edes 4,6 mrd vuotta tekisi mahdolliseksi DNA-molekyylin kehittymistä sattumalta.

        Mitä Crick teki ? Kehitti teorian, että kaukaisella planetalla asuneet kehittyneemmät olennot lähettivät siemennestettään sisältäneitä avaruusaluksia ja hedelmöittivät näin useita planeettoja. Eikö ole vähän kuin Star Wars-elokuvasta?

        Crickin luoma teoria joutui kohta kokeeseen. Englannin Cambridgessa oli matemaatikko ja tähtitieteilijä sir. Fred Holey. Hän alkoi laskea, millä matemaattisella todennäköisyydellä maailmankaikkeuteen voisi syntyä kokonainen solu. Ei tuon maan 4,6 mrd vuoden aikana vaan maailmankaikkeuden oletetun iän 15 mrd vuoden aikana. Fred Holey sai työkumppanikseen intialaisen huippumatemaatikon, Chandra Wicramsinghen.

        Käytännössä mikään, minkä todennäköisyys on 10 potenssiin viisikymmentä, ei tapahtuisi koskaan.

        Nuo tiedemiehet saivat todennäköisyydeksi solun kehittymiselle itsestään jossakin maailmankaikkeudessa kymmenen potenssiin neljäkymmentätuhatta.

        Eli tiedemiehet ovat todistaneet, että ihmisen ja yleensä minkään elämän syntymä maailmankaikeudessa on sattuman kautta mahdottomuus.

        Siis Jumalan on pakko olla olemassa.

        "Eli tiedemiehet ovat todistaneet, että ihmisen ja yleensä minkään elämän syntymä maailmankaikeudessa on sattuman kautta mahdottomuus."

        Höpsis. Hehän todistivat vain tuon sattuman. Looginen johtopäätös on siis, että jos DNA ja solu eivät voi syntyä sattumalta, niin ne ovat syntyneet kemiallisen evoluution avulla.


      • revaluutio
        Evoluutio on.... kirjoitti:

        Tässä teille tieteellistä todistetta siitä, että evoluutio on usko täysin.

        Maailamankaikkeuden iäksi on tiedemiehet olettaneet 15 mrd. vuotta (maapallon 4,6 mrd vuotta). DNA-molekyylin löysivät tiedemiehet v. 1953. Löytäjät olivat James Watson ja Francis Crick. Miehet saivat löytönsä perusteella Nobelin palkinnon.

        Crick oli ateisti ja evolutionisti. Hän päätti ottaa selville todennäköisyyden, jolla DNA-molekyyli olisi kehittynyt sattumanvaraisesti tuon maapallon 4,6 mrd iän aikana.

        Mihin todennäköisyyteen Crick päätyi ?

        Nolla. Eli täysin mahdotonta.Ei edes 4,6 mrd vuotta tekisi mahdolliseksi DNA-molekyylin kehittymistä sattumalta.

        Mitä Crick teki ? Kehitti teorian, että kaukaisella planetalla asuneet kehittyneemmät olennot lähettivät siemennestettään sisältäneitä avaruusaluksia ja hedelmöittivät näin useita planeettoja. Eikö ole vähän kuin Star Wars-elokuvasta?

        Crickin luoma teoria joutui kohta kokeeseen. Englannin Cambridgessa oli matemaatikko ja tähtitieteilijä sir. Fred Holey. Hän alkoi laskea, millä matemaattisella todennäköisyydellä maailmankaikkeuteen voisi syntyä kokonainen solu. Ei tuon maan 4,6 mrd vuoden aikana vaan maailmankaikkeuden oletetun iän 15 mrd vuoden aikana. Fred Holey sai työkumppanikseen intialaisen huippumatemaatikon, Chandra Wicramsinghen.

        Käytännössä mikään, minkä todennäköisyys on 10 potenssiin viisikymmentä, ei tapahtuisi koskaan.

        Nuo tiedemiehet saivat todennäköisyydeksi solun kehittymiselle itsestään jossakin maailmankaikkeudessa kymmenen potenssiin neljäkymmentätuhatta.

        Eli tiedemiehet ovat todistaneet, että ihmisen ja yleensä minkään elämän syntymä maailmankaikeudessa on sattuman kautta mahdottomuus.

        Siis Jumalan on pakko olla olemassa.

        Tuo matematiikkaharjoitus vain todistaa, ettei DNA ole (todennäköisesti) syntynyt täysin sattumanvaraisesti vaan jollain muulla mekanismilla jota ei vielä tunneta. Luomisteoriaa se ei silti todista.


      • uteljas
        Evoluutio on.... kirjoitti:

        Tässä teille tieteellistä todistetta siitä, että evoluutio on usko täysin.

        Maailamankaikkeuden iäksi on tiedemiehet olettaneet 15 mrd. vuotta (maapallon 4,6 mrd vuotta). DNA-molekyylin löysivät tiedemiehet v. 1953. Löytäjät olivat James Watson ja Francis Crick. Miehet saivat löytönsä perusteella Nobelin palkinnon.

        Crick oli ateisti ja evolutionisti. Hän päätti ottaa selville todennäköisyyden, jolla DNA-molekyyli olisi kehittynyt sattumanvaraisesti tuon maapallon 4,6 mrd iän aikana.

        Mihin todennäköisyyteen Crick päätyi ?

        Nolla. Eli täysin mahdotonta.Ei edes 4,6 mrd vuotta tekisi mahdolliseksi DNA-molekyylin kehittymistä sattumalta.

        Mitä Crick teki ? Kehitti teorian, että kaukaisella planetalla asuneet kehittyneemmät olennot lähettivät siemennestettään sisältäneitä avaruusaluksia ja hedelmöittivät näin useita planeettoja. Eikö ole vähän kuin Star Wars-elokuvasta?

        Crickin luoma teoria joutui kohta kokeeseen. Englannin Cambridgessa oli matemaatikko ja tähtitieteilijä sir. Fred Holey. Hän alkoi laskea, millä matemaattisella todennäköisyydellä maailmankaikkeuteen voisi syntyä kokonainen solu. Ei tuon maan 4,6 mrd vuoden aikana vaan maailmankaikkeuden oletetun iän 15 mrd vuoden aikana. Fred Holey sai työkumppanikseen intialaisen huippumatemaatikon, Chandra Wicramsinghen.

        Käytännössä mikään, minkä todennäköisyys on 10 potenssiin viisikymmentä, ei tapahtuisi koskaan.

        Nuo tiedemiehet saivat todennäköisyydeksi solun kehittymiselle itsestään jossakin maailmankaikkeudessa kymmenen potenssiin neljäkymmentätuhatta.

        Eli tiedemiehet ovat todistaneet, että ihmisen ja yleensä minkään elämän syntymä maailmankaikeudessa on sattuman kautta mahdottomuus.

        Siis Jumalan on pakko olla olemassa.

        Kiitos sinulle "evoluutio on...". Olen kuullut samanlaisia arvioita asiasta. Olettaisi, että kaikki jotka vähänkin ymmärtävät matematiikkaa, käsittäisivät miten suuren mahdottomuuden edessä he ovat uskoessaan evoluutioon.

        Evoluutio pohjautuu uskoon. Uskoon toisten sanomisiin ja uskomuksiin.
        Ensimmäistäkään Fossiilisarjaa, joissa voidaan todeta eläimen muuttuneen toiseksi eläimeksi ei ole löytynyt, eikä tulla löytämään.

        Toisaalta se on murheellista evolutionistien kannalta.


      • uhuy8
        uteljas kirjoitti:

        Kiitos sinulle "evoluutio on...". Olen kuullut samanlaisia arvioita asiasta. Olettaisi, että kaikki jotka vähänkin ymmärtävät matematiikkaa, käsittäisivät miten suuren mahdottomuuden edessä he ovat uskoessaan evoluutioon.

        Evoluutio pohjautuu uskoon. Uskoon toisten sanomisiin ja uskomuksiin.
        Ensimmäistäkään Fossiilisarjaa, joissa voidaan todeta eläimen muuttuneen toiseksi eläimeksi ei ole löytynyt, eikä tulla löytämään.

        Toisaalta se on murheellista evolutionistien kannalta.

        Valaan kehitys maaeläimestä on täydellinen sarja. Ihmisen kehityksestäkin löytyy jo melkoisen paljon välimuotoja.
        Ymmärrän matematiikkaa enemmin kuin ihan vähän, mutta tuo matiikkaperustelu ei ole pätevä. Lähtöoletukset tökkivät.
        Evoluutio on tieteellinen teoria, joka perustuu varmoihin faktoihin. Se ei uskonnollisilla argumenteiila muutu mihinkään.


      • 1
        uhuy8 kirjoitti:

        Valaan kehitys maaeläimestä on täydellinen sarja. Ihmisen kehityksestäkin löytyy jo melkoisen paljon välimuotoja.
        Ymmärrän matematiikkaa enemmin kuin ihan vähän, mutta tuo matiikkaperustelu ei ole pätevä. Lähtöoletukset tökkivät.
        Evoluutio on tieteellinen teoria, joka perustuu varmoihin faktoihin. Se ei uskonnollisilla argumenteiila muutu mihinkään.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10244291


      • Apo-Calypso
        uteljas kirjoitti:

        Kiitos sinulle "evoluutio on...". Olen kuullut samanlaisia arvioita asiasta. Olettaisi, että kaikki jotka vähänkin ymmärtävät matematiikkaa, käsittäisivät miten suuren mahdottomuuden edessä he ovat uskoessaan evoluutioon.

        Evoluutio pohjautuu uskoon. Uskoon toisten sanomisiin ja uskomuksiin.
        Ensimmäistäkään Fossiilisarjaa, joissa voidaan todeta eläimen muuttuneen toiseksi eläimeksi ei ole löytynyt, eikä tulla löytämään.

        Toisaalta se on murheellista evolutionistien kannalta.

        "Evoluutio pohjautuu uskoon. Uskoon toisten sanomisiin ja uskomuksiin.
        Ensimmäistäkään Fossiilisarjaa, joissa voidaan todeta eläimen muuttuneen toiseksi eläimeksi ei ole löytynyt, eikä tulla löytämään. "

        Puhuu aivoton pöhelö, joka joutuu turvautumaan valehteluun läpimädän ja kupansyömän "uskonsa" pönkittämiseksi.


      • Jeeees
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Eli tiedemiehet ovat todistaneet, että ihmisen ja yleensä minkään elämän syntymä maailmankaikeudessa on sattuman kautta mahdottomuus."

        Höpsis. Hehän todistivat vain tuon sattuman. Looginen johtopäätös on siis, että jos DNA ja solu eivät voi syntyä sattumalta, niin ne ovat syntyneet kemiallisen evoluution avulla.

        Niinpä. Eli DNA on syntynyt uskomattoman utopististen reaalitieteeessä täydellisen tuntemattomien sattumasarjojen seurauksena.

        Vain umpihölmö uskoo tuollaisiin .

        Selityksen DNA:lle täytyy olla muualla kuin älyä vailla olevassa kemiallisen reaktioiden sarjoissa, varsinkin kun nykyään tiedetään että DNA:n ei ole havaittu voivan toimia evoluution edellyttämällä tavalla kehittyen uusien lajien DNA:ksi.


      • Jeeees
        revaluutio kirjoitti:

        Tuo matematiikkaharjoitus vain todistaa, ettei DNA ole (todennäköisesti) syntynyt täysin sattumanvaraisesti vaan jollain muulla mekanismilla jota ei vielä tunneta. Luomisteoriaa se ei silti todista.

        Juuri näin.


      • Jeeees
        uteljas kirjoitti:

        Kiitos sinulle "evoluutio on...". Olen kuullut samanlaisia arvioita asiasta. Olettaisi, että kaikki jotka vähänkin ymmärtävät matematiikkaa, käsittäisivät miten suuren mahdottomuuden edessä he ovat uskoessaan evoluutioon.

        Evoluutio pohjautuu uskoon. Uskoon toisten sanomisiin ja uskomuksiin.
        Ensimmäistäkään Fossiilisarjaa, joissa voidaan todeta eläimen muuttuneen toiseksi eläimeksi ei ole löytynyt, eikä tulla löytämään.

        Toisaalta se on murheellista evolutionistien kannalta.

        Evooluuioteoria on tänään kriisissä.

        Vahat mantrat eivät enää kestä tieteen edessä.

        Ei ihme että jenkkilässä evoluutio-opetus on saamassa rinnalleen luomisopin opettamisen.


      • Apo-Calypso
        Jeeees kirjoitti:

        Niinpä. Eli DNA on syntynyt uskomattoman utopististen reaalitieteeessä täydellisen tuntemattomien sattumasarjojen seurauksena.

        Vain umpihölmö uskoo tuollaisiin .

        Selityksen DNA:lle täytyy olla muualla kuin älyä vailla olevassa kemiallisen reaktioiden sarjoissa, varsinkin kun nykyään tiedetään että DNA:n ei ole havaittu voivan toimia evoluution edellyttämällä tavalla kehittyen uusien lajien DNA:ksi.

        Jaahas. Kannattaisiko tollon opiskella hieman biologian alkeita ennenkuin alkaa pölistä aivopierujaan?


      • Apo-Calypso
        Jeeees kirjoitti:

        Evooluuioteoria on tänään kriisissä.

        Vahat mantrat eivät enää kestä tieteen edessä.

        Ei ihme että jenkkilässä evoluutio-opetus on saamassa rinnalleen luomisopin opettamisen.

        "Ei ihme että jenkkilässä evoluutio-opetus on saamassa rinnalleen luomisopin opettamisen. "

        Kuten Doverin oikeudenkäynti osoitti? Olet täydellisen tyhjäpäinen tollo!
        Kretinismiä ei opeteta valtion ylläpitämissä kouluissa ennen perustuslaiin uudelleenkirjoittamista.


      • Höpö höpö
        Jeeees kirjoitti:

        Evooluuioteoria on tänään kriisissä.

        Vahat mantrat eivät enää kestä tieteen edessä.

        Ei ihme että jenkkilässä evoluutio-opetus on saamassa rinnalleen luomisopin opettamisen.

        En ole havainnut evoluutioteorian olevan missään kriisissä. Sen sijaan luomisopista ei saa tieteellistä tekemälläkään. Vanhat tarinat eivät kestä tieteen edessä.


      • o7f579w
        Jeeees kirjoitti:

        Niinpä. Eli DNA on syntynyt uskomattoman utopististen reaalitieteeessä täydellisen tuntemattomien sattumasarjojen seurauksena.

        Vain umpihölmö uskoo tuollaisiin .

        Selityksen DNA:lle täytyy olla muualla kuin älyä vailla olevassa kemiallisen reaktioiden sarjoissa, varsinkin kun nykyään tiedetään että DNA:n ei ole havaittu voivan toimia evoluution edellyttämällä tavalla kehittyen uusien lajien DNA:ksi.

        "varsinkin kun nykyään tiedetään että DNA:n ei ole havaittu voivan toimia evoluution edellyttämällä tavalla kehittyen uusien lajien DNA:ksi. "

        Ja mistähän tällainen tutkimus löytyy? Jos se löytyy pelkästään saarnakirjasta, ei sitä kannata täällä mainostaa.
        Valehtelet aivan tahallasi ja toivot, ettei kukaan puutu siihen. Kenestä se valhe nyt taas olikaan Paksun Mustan Kirjan mukaan lähtöisin? Muistatko?


      • uteljas kirjoitti:

        Kiitos sinulle "evoluutio on...". Olen kuullut samanlaisia arvioita asiasta. Olettaisi, että kaikki jotka vähänkin ymmärtävät matematiikkaa, käsittäisivät miten suuren mahdottomuuden edessä he ovat uskoessaan evoluutioon.

        Evoluutio pohjautuu uskoon. Uskoon toisten sanomisiin ja uskomuksiin.
        Ensimmäistäkään Fossiilisarjaa, joissa voidaan todeta eläimen muuttuneen toiseksi eläimeksi ei ole löytynyt, eikä tulla löytämään.

        Toisaalta se on murheellista evolutionistien kannalta.

        "Toisaalta se on murheellista evolutionistien kannalta. "

        Murheellista tässä on se, että sinä jatkuvasti valehtelet ymmärtämättömyyttäsi ja pidät sitä vielä jonkinlaisena perusteluna.


      • Evoluutio on.... kirjoitti:

        Tässä teille tieteellistä todistetta siitä, että evoluutio on usko täysin.

        Maailamankaikkeuden iäksi on tiedemiehet olettaneet 15 mrd. vuotta (maapallon 4,6 mrd vuotta). DNA-molekyylin löysivät tiedemiehet v. 1953. Löytäjät olivat James Watson ja Francis Crick. Miehet saivat löytönsä perusteella Nobelin palkinnon.

        Crick oli ateisti ja evolutionisti. Hän päätti ottaa selville todennäköisyyden, jolla DNA-molekyyli olisi kehittynyt sattumanvaraisesti tuon maapallon 4,6 mrd iän aikana.

        Mihin todennäköisyyteen Crick päätyi ?

        Nolla. Eli täysin mahdotonta.Ei edes 4,6 mrd vuotta tekisi mahdolliseksi DNA-molekyylin kehittymistä sattumalta.

        Mitä Crick teki ? Kehitti teorian, että kaukaisella planetalla asuneet kehittyneemmät olennot lähettivät siemennestettään sisältäneitä avaruusaluksia ja hedelmöittivät näin useita planeettoja. Eikö ole vähän kuin Star Wars-elokuvasta?

        Crickin luoma teoria joutui kohta kokeeseen. Englannin Cambridgessa oli matemaatikko ja tähtitieteilijä sir. Fred Holey. Hän alkoi laskea, millä matemaattisella todennäköisyydellä maailmankaikkeuteen voisi syntyä kokonainen solu. Ei tuon maan 4,6 mrd vuoden aikana vaan maailmankaikkeuden oletetun iän 15 mrd vuoden aikana. Fred Holey sai työkumppanikseen intialaisen huippumatemaatikon, Chandra Wicramsinghen.

        Käytännössä mikään, minkä todennäköisyys on 10 potenssiin viisikymmentä, ei tapahtuisi koskaan.

        Nuo tiedemiehet saivat todennäköisyydeksi solun kehittymiselle itsestään jossakin maailmankaikkeudessa kymmenen potenssiin neljäkymmentätuhatta.

        Eli tiedemiehet ovat todistaneet, että ihmisen ja yleensä minkään elämän syntymä maailmankaikeudessa on sattuman kautta mahdottomuus.

        Siis Jumalan on pakko olla olemassa.

        "Mihin todennäköisyyteen Crick päätyi ?

        Nolla."

        Voisitko näyttää nuo laskelmat. Toisaalta tiedän, että väitteesi on pelkkää huuhaata, koska pelkästään DNA-molekyylin syntyminen täysin sattumalta ilman mitään prosessia (jossaista ei toki väitetä tapahtuneen) alkuaineista on isompi kuin nolla.

        "Crick oli ateisti ja evolutionisti. Hän päätti ottaa selville todennäköisyyden, jolla DNA-molekyyli olisi kehittynyt sattumanvaraisesti tuon maapallon 4,6 mrd iän aikana. "

        Ep0äilen, että Crick on edes tuollaista laskelmaa tehnyt. Eikä tuollaisessa laskelamassa ole mitään järkeä, koska meillä ei ole tiedossa todennäköisyysavaruutta, saatikka kaikkia mahdollisia mekanismeja. Eikä se ole syntynyt täysin sattumalta.

        Hakkailet siis olkiukkoja tai suoranaisesti valehtelet.

        "Englannin Cambridgessa oli matemaatikko ja tähtitieteilijä sir. Fred Holey. Hän alkoi laskea, millä matemaattisella todennäköisyydellä maailmankaikkeuteen voisi syntyä kokonainen solu. Ei tuon maan 4,6 mrd vuoden aikana vaan maailmankaikkeuden oletetun iän 15 mrd vuoden aikana. Fred Holey sai työkumppanikseen intialaisen huippumatemaatikon, Chandra Wicramsinghen.

        Käytännössä mikään, minkä todennäköisyys on 10 potenssiin viisikymmentä, ei tapahtuisi koskaan. "

        Voisitko näyttää nuo laskelmat.

        "Eli tiedemiehet ovat todistaneet, että ihmisen ja yleensä minkään elämän syntymä maailmankaikeudessa on sattuman kautta mahdottomuus. "

        Höpöhöpö. Hatusta reväistyt luvut eivät todista yhtään mitään.


      • uteljas kirjoitti:

        Kiitos sinulle "evoluutio on...". Olen kuullut samanlaisia arvioita asiasta. Olettaisi, että kaikki jotka vähänkin ymmärtävät matematiikkaa, käsittäisivät miten suuren mahdottomuuden edessä he ovat uskoessaan evoluutioon.

        Evoluutio pohjautuu uskoon. Uskoon toisten sanomisiin ja uskomuksiin.
        Ensimmäistäkään Fossiilisarjaa, joissa voidaan todeta eläimen muuttuneen toiseksi eläimeksi ei ole löytynyt, eikä tulla löytämään.

        Toisaalta se on murheellista evolutionistien kannalta.

        "Kiitos sinulle "evoluutio on...". Olen kuullut samanlaisia arvioita asiasta. Olettaisi, että kaikki jotka vähänkin ymmärtävät matematiikkaa, käsittäisivät miten suuren mahdottomuuden edessä he ovat uskoessaan evoluutioon."

        Sellaiset ihmiset, jotka vähääkään ymmärtävät matematiikasta, eivät tyydy laskelmiin, jotka on revitty täysin hatusta vailla mitään yhteyttä siihen, miten tieteessä asia esitetään.


      • Räpistelyä....
        ertert kirjoitti:

        "Mihin todennäköisyyteen Crick päätyi ?

        Nolla."

        Voisitko näyttää nuo laskelmat. Toisaalta tiedän, että väitteesi on pelkkää huuhaata, koska pelkästään DNA-molekyylin syntyminen täysin sattumalta ilman mitään prosessia (jossaista ei toki väitetä tapahtuneen) alkuaineista on isompi kuin nolla.

        "Crick oli ateisti ja evolutionisti. Hän päätti ottaa selville todennäköisyyden, jolla DNA-molekyyli olisi kehittynyt sattumanvaraisesti tuon maapallon 4,6 mrd iän aikana. "

        Ep0äilen, että Crick on edes tuollaista laskelmaa tehnyt. Eikä tuollaisessa laskelamassa ole mitään järkeä, koska meillä ei ole tiedossa todennäköisyysavaruutta, saatikka kaikkia mahdollisia mekanismeja. Eikä se ole syntynyt täysin sattumalta.

        Hakkailet siis olkiukkoja tai suoranaisesti valehtelet.

        "Englannin Cambridgessa oli matemaatikko ja tähtitieteilijä sir. Fred Holey. Hän alkoi laskea, millä matemaattisella todennäköisyydellä maailmankaikkeuteen voisi syntyä kokonainen solu. Ei tuon maan 4,6 mrd vuoden aikana vaan maailmankaikkeuden oletetun iän 15 mrd vuoden aikana. Fred Holey sai työkumppanikseen intialaisen huippumatemaatikon, Chandra Wicramsinghen.

        Käytännössä mikään, minkä todennäköisyys on 10 potenssiin viisikymmentä, ei tapahtuisi koskaan. "

        Voisitko näyttää nuo laskelmat.

        "Eli tiedemiehet ovat todistaneet, että ihmisen ja yleensä minkään elämän syntymä maailmankaikeudessa on sattuman kautta mahdottomuus. "

        Höpöhöpö. Hatusta reväistyt luvut eivät todista yhtään mitään.

        Väärät lähtöarvot tai lähtöoletukset poikivat vääriä vastauksia, ovat laskelmat miten oikeita tahansa.
        Hoyle itse kannatti pansperiamallia, jossa elämä oli tullut avaruudesta ja ilmeisesti syntynyt jossain, missä edellytykset abiogeneesille olisivat olleet paremmat.
        Sen paremmin Crick kuin Hoylekaan ei kuitenkaan tiennyt, miten abiogeneesi on toiminut ja siksi heidän lähtöoletuksensa olivat vääriä. Ei sitä toki tiedetä vieläkään, mutta ratkaisu on nyt paljon lähempänä.
        Kressut joutuvat tukeutumaan useita kymmeniä vuosia vanhoihin tietoihin saadakseen tukea omalle kannalleen. Melkoisen surkeaa.

        Eikä abiogeneesillä sitä paitsi ole evoluution kanssa tekemistä. Evoluutio ei ota kantaa elämän syntymiseen, joten elämän syntyetoria ei voi myöskään kaataa evoluutiota, on se millainen tahansa.

        Taas osoitus kressujen tietämättömyydestä ja epätoivosta.


    • Mermos

      Puhut faktaa. Herra siunatkoon Sinua !

      • yfuydtysr

        Uskontoa puhuu ja Herra häntä siunatkoon. Mutta antakoon Herra hänelle myös järkeä olla sekaantumatta tieteeseen uskonnollisilla evidensseillä. Sillä saattaa sekä itsensä, että uskonsa naurun alaiseksi. En usko Herran katsovan hyvällä typerehtimistä Hänen nimissään. Hän on antanut järjen myös tutkijoille.


    • hoiälyhoi

      No siksi kun se ei ole.

      Jos et osaa hahmottaa asioita muina kuin uskontoina, ei se muiden vika ole.

    • 32

      Uskovien pitäisi ymmärtää se, että uskonto on vain uskonto. Vaikka uskontoon kuuluviin asioihin ja opetuksiin uskoo kuinka lujasti, niin todellisiksi ne eivät muutu kuitenkaan missään muualla kuin uskovan omassa mielessä.

      • setäpoika

        Näin juuri.

        Ihminen luo omat jumalansa.


    • kyllä oulussa elää

      Juu. Minä en vain tajua minkä ihmeen takia yhdet yrittää todistaa jumalaa ja toise että jumalaa ei ole. Kun me, siis kaikki me, kuolemme, asia selviää vuoren varmasti. Kun me nyt kuitenkin elämme täällä on ihmisen asia pitää huolta naapureistaan. Jos näin ei toimita, valehdellaan sieluilemme ja koko touhu on turhaa.

      • ei ehkä selviä

        >>Kun me, siis kaikki me, kuolemme, asia selviää vuoren varmasti.

        Ei ollenkaan välttämättä. Jos, niinkuin todennäköistä on, että kuoleminen on loppujen lopuksi vähän niinkuin nukahtaisi, tai yhtäkkinen tajunnanmenetys pyörtymällä, mutta kestää vähän pitempään (eli ikuisesti), niin eihän silloin saa selville yhtään mitään.

        Kuolemanrajakokemukset eivät käy todisteeksi yhtään mistään, koska niissä tapauksissa henkilö ei ole koskaan oikeasti kuollut ollutkaan.


    • Muutama kysymys

      "Miksi evolutionistit eivät halua myöntää, että evoluutio on todellisuudessa uskonto?"

      Miksi tuo on sinulle niin tärkeä asia?

      Oletko sitä mieltä että niin kauan kuin evoluutioteoria luetaan tieteisiin kuuluvaksi, sitä ei voi tehokkaasti vastustaa kun on "kovemmassa sarjassa", mutta jos evoluutioteoria saataisiin alennetuksi uskonnon tasolle, olisi puntit paremmin tasan?

      "Menneisyyttä ei pysty edes testaamaan, sillä me elämme nykyisyydessä ja kaikki todistusaineisto on nykyisyydessä."

      Kuinkka on mielestäsi mahdollista että rikollisia tuomitaan kaiken aikaa vaikka tilanne on täsmälleen sama: Kukaan ei ole nähnyt menneisyydessä tehtyä rikosta ja kaikki todistusaineisto on nykyisyydessä? Pitäisikö sinun mielestäsi antaa rikoksesta tuomio vain silloin kun rikollinen jää kiinni verekseltään rikosta tehdessään?

    • Rikos ja rangaistus

      "Jos ei ole Jumalaa ja olemme vain tulosta sattumanvaraisista prosesseista, se tarkoittaa, ettei ole mitään absoluuttista auktoriteettia. Ja jos ei ole ketään, joka asettaa säännöt, silloin kuka tahansa voi tehdä mitä tahansa ja vain toivoa, ettei jää kiinni teoistaan."

      En pidä minkään arvoisena moraalia, joka perustuu rangaistuksen pelkoon tai palkkion toivoon. Luuletteko te lahkolaiset tosiaan, että ihmisen moraali ja eettiset periaatteet vaativat uskontoa? Tunnen uskonnottomia ja jopa ateisteja, joiden moraaliarvot kestävät koska tahansa vertailun tuntemieni kristittyjen kanssa.

      Käsitys pilven päältä salama kädessä rikkeitä kyttäävästä jumalasta on naurettava. Ja kuitenkin tuntuu, että aloittaja rakentaa eettisen maailmankatsomuksensa tämän kuvan pohjalle. Lapsellista.

    • Lusikka ja kauha

      Jumala lienee tehnyt omistaan itsepäisen typeriä tolkuttajia, mutta eipä ole evoluutiokaan vielä kyennyt tekemään meistä muista riittävän viisaita pysymään erossa näistä jankutuksista. Puupökkelö harvoin alkaa versoa uutta vartta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe