Syy:
Koska ainona presidentin kriteerit täytti Paavo Väyrynen.
Sauli on kettu mies.
Niin ja sitten tuo h-pekka. Ei, ei äänestä uljas Kili-Kalle.
En aio äänestää
48
207
Vastaukset
- Kili Kattaa
Mutta kauna-kapillapa on ikävä Väyrystä.
Kun on verratu väykkyyn, niin väykystä tuli oitis voimakastahtoinen mieskin. Aikaisemminhan hän ei sitä ollut.
Mutta kyllä kapi muistaa Väyrystä ja Kekkosta moittia, onhan hän aito demari.
Ei mainitse ollenkaan, että hänen lipponen on jo pudonnut, ja Haavisto tippuu seraavaksi.
Jos Haavisto voittaisikin, niin kapi kehuisi, että nyt saatiin kunnon presidentti, ja minäkin kyllä häntä änestin, vaikka en niin sanonutkaan.
Kyllä kapi on Väyrysen näköinen, jos hänen omaan arvioonsa luottaminen.
Eli itseriitoinen narsistinen ja luotaantyöntävä, vai mitenkä se minikään, mutta pääasiallinen syyhän Kapille on, kun Väyrynen oli kepulainen.
Väyrynen olisi olut hyvin viisas demari, ja suuri valtiomies.
Väykyn oma vika, kun ei ollut demari, eikä Kekkonenkaan ollut demari, ja sekös kapiammekyrsii joka tuherruksessa.
Nyt yrittää jälleen kopsailla, ja tietosanakirja kädessä kirjoitella presidenttivertailuja.
Niin ja sivitys-sanakirjakin näkyi olleen käytössä, Englannin sanakirjasta puhumattakaan.
Lipponen sanoi, että on tasan kolme mahdollisuutta jäljellä, ja minä nyt odotan sitä kolmatta. Kunhan ei vain menis yliajalle.
Ja minähän tietenkin häntä uskon, kun on palstalla vakutettu hänen olevan rehellinen, ja viisaskin.
Jostakin syystä Kapimme ei enää kehu yhtään äänestäneensä Niinistöä, miksikähän ei.
Toki hänen pitäisi nytkin kaikkia kehottaa meitä toimimaan hänen kanssaan samoin, kun on sanonut olevansa kouluttamassa kepulaisia impivaaralaisuudesta pois. :)
En viitsi mennä vielä ketjuunsa, niin joutuu hyppyyttämään tätä sinun avausta yläkanttiin. En minä ketään kehoita olemaan äänestämättä, eikä minua haittaa vaikka Haavistolla onkin omat mieltymyksensä, ja Niinistöllä omat omansa.
Nämä vaalit vain nyt kertakaikkiaan media pilasi pelillään.
Lappukin on jossain, ja nähdä löytyykö sekään, ettei kävis kuin Kuzeniinan yo-todistukselle, ja lakille. Mediaanhan on uskominen, kun se tuonkin asian on kertonut. - Kauhiaa!
Vai ei Kili-Kalle aio äänestää. Entä Contolman, Inventine, Mullimies ja Sonnimies, eivätkö nekään äänestä? Saadaankohan me nyt Suomeen ollenkaan presidenttiä jos tuollainen voimvarakeskittymä jättää äänestämättä?
- kepulinulikka
Veivät näköjään äänioikeuden vajaamielisyyden takia.
- kansan huijaus S+S
Sauli Niinistö ei ole koko kansan presidentti, ei edes nimeksi, vaan kuten....Keskustan Sipiläkin, joka on Kokoomuksen etäpääte opposiossa. Kaikki järjettömyys mitä hallitus uhoaa tekevänsä saa välittömästi Sipilän hyväksynnän. Esim. Destian älyvapaassa yksitystämisesssä.
Keskustan petetyt ovat maaseudun mummot ja papat, siis taas kerran he ovat petoksen uhreja, sillä Keskustan johto pysyy Kokoomus-mielisten vapaamuurarien käsissä.
Kysykää Sipilältä kuuluuko hän Kokoomuksen hallinnoimiin vapaamuurareihin?
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kun käyn tankilla autolla joka kerta tulee sellainen tunne että Haavisto ei ole oikea presidentti Suomen.
Niinistöstä on tutut sanoneet etä kettumainen katse ja kelju luonne.
Miten tuollaista voi äänestää? - nyyh. nyyh väykky, v
Ketä sen kiinnostaa tai mihin se vaikuttaisi jos sinä kepuhomo äänestäisit;-)))
Juo vaan kiljua Väykky-kiinan kupista ja laittele hiertimiä nokkaasi. - Nauratti niin pirust
Pili-Kallella siipi maassa, Väykky sai pataan, että vorokollit soi!! Onneksi taktikoitiin meiltä kokoomuksesta osa äänistä Haavistolle, Väykky puotosi kuin kana orrelta ja kepu kyrsii satasella. Voikohan v-tukseen kuolla, kyseli aikoinaan Väykky, nyt kyselee varmasti uudelleen ja muutenkin pumppu heikossa hapessa!!!
Mistä näitä kepulaisia oikein tulee??- Oikeaan osoitteeseen
Sulle tämän tietysti tarkoitin
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10424793#comment-53448035-view - Controlman
Ryssä-erneston naurut ovat tekonauruja. Eikö Hämeenlinnan sossu ollutkaan "antopäällä". Hoh, hoh, hooooooooooo, nostakaa mi...
- Vain tuohon
"Mistä näitä kepulaisia oikein tulee??" Samaa ihmettelen. Eihän niitä ihmisten ilmoilla näe eikä kuule. Ei ainakaan sellaisia kuin tällä palstalla. Mistä niitä tänne ilmaantuu? Ja miksi, kun niillä ei ole mitään järkevää sanottavaa, törkeyksiä ja typerehtimistä vain. Missä ihmeen pimeässä korpiloukossa ihminen voi tulla sellaiseksi???
- Bööö!
Minun ääneni saa mister Nou Hätä.
- Kapt evp H K
Äänestä nyt hemmetissä. Minä äänestän Pekkaa, erittäin huonoista vaihtoehdoista kehityskelpoisempaa.
Muistathan, ettei tässä kukaan itselleen poikaystävää äänestä.- Niinpä niin
"Muistathan, ettei tässä kukaan itselleen poikaystävää äänestä." Etpä tosiaan saa Haavistosta poikaystävää, kun sillä jo on se Antonio. Etkä saa poikaystävää kauan riijaa,astasi kapistakaan, kun sillä on naisystävä. Mitäpä jos yrittäisit tuota Kili-Kallea, saattais olla hyvinkin suostuvainen!
- Kapt evp H K
Niinpä niin kirjoitti:
"Muistathan, ettei tässä kukaan itselleen poikaystävää äänestä." Etpä tosiaan saa Haavistosta poikaystävää, kun sillä jo on se Antonio. Etkä saa poikaystävää kauan riijaa,astasi kapistakaan, kun sillä on naisystävä. Mitäpä jos yrittäisit tuota Kili-Kallea, saattais olla hyvinkin suostuvainen!
Ho hoo ho hoo, vai näitä homppelijuttuja taas. Kyllä kuitenkin vähän epäilyttää, ettei täältä montakaan toimijaa löytyisi jos papat liitinkiään alkaisivat paljastella.
Ennen olisi yököttänyt, nyt on halpaa hupia taas tarjottu.
Sovittaisiinkos että jos joskus käyn kiliä käestämään, niin hoidan asian ihan itse. Puhemiestä en tarvitse koska olen verraten ulospäin suuntautunut. Niinpä niin kirjoitti:
"Muistathan, ettei tässä kukaan itselleen poikaystävää äänestä." Etpä tosiaan saa Haavistosta poikaystävää, kun sillä jo on se Antonio. Etkä saa poikaystävää kauan riijaa,astasi kapistakaan, kun sillä on naisystävä. Mitäpä jos yrittäisit tuota Kili-Kallea, saattais olla hyvinkin suostuvainen!
Joo.kovasti se tuo feikkikapteeni näkyy olevan minusta kiinnostunut. Olisinko hurmannut hänet ulkonäölläni, kun hän on nähnyt kuviani, vai olisiko henkinen puoleni tehnyt häneen suuren vaikutuksen. Mutta ehkä se kiinnostus ei sittenkään ole sukupuolista, kun hän varmaan tietää minut paatuneeksi heteroksi, vaan hän saattaa vain ihallla menestystäni sotilasurallani, joka hänelle näkyy olevan paljon tärkeämpi kuin minulle - nikistäänkin päätellen - ja saattaahana hän olla lumoutunut prenikoistanikin, joita on nähnyt sostakin kuvasta rintapielessäni, kun hän itse ei ole sellaisiakaan menestyksen indikaattoreita saanut.
- Kapt evp H K
jomppe-vaari kirjoitti:
Joo.kovasti se tuo feikkikapteeni näkyy olevan minusta kiinnostunut. Olisinko hurmannut hänet ulkonäölläni, kun hän on nähnyt kuviani, vai olisiko henkinen puoleni tehnyt häneen suuren vaikutuksen. Mutta ehkä se kiinnostus ei sittenkään ole sukupuolista, kun hän varmaan tietää minut paatuneeksi heteroksi, vaan hän saattaa vain ihallla menestystäni sotilasurallani, joka hänelle näkyy olevan paljon tärkeämpi kuin minulle - nikistäänkin päätellen - ja saattaahana hän olla lumoutunut prenikoistanikin, joita on nähnyt sostakin kuvasta rintapielessäni, kun hän itse ei ole sellaisiakaan menestyksen indikaattoreita saanut.
Turhaan toivot utopioita, ei henkinen puoli tarkoita kykyä hengittää.
Voi Arvon Hyvä Virkaveli hyvin vaikka et ihan hyvässä kuosissa olekaan! - Kapirassun
Kapt evp H K kirjoitti:
Turhaan toivot utopioita, ei henkinen puoli tarkoita kykyä hengittää.
Voi Arvon Hyvä Virkaveli hyvin vaikka et ihan hyvässä kuosissa olekaan!isopyörä vipottaa pahan kerran. Ääliö uskoo kaikkien olevan kiimassa hänen ihanaan habitukseensa :)))
- Pätkä Mauria
jomppe-vaari kirjoitti:
Joo.kovasti se tuo feikkikapteeni näkyy olevan minusta kiinnostunut. Olisinko hurmannut hänet ulkonäölläni, kun hän on nähnyt kuviani, vai olisiko henkinen puoleni tehnyt häneen suuren vaikutuksen. Mutta ehkä se kiinnostus ei sittenkään ole sukupuolista, kun hän varmaan tietää minut paatuneeksi heteroksi, vaan hän saattaa vain ihallla menestystäni sotilasurallani, joka hänelle näkyy olevan paljon tärkeämpi kuin minulle - nikistäänkin päätellen - ja saattaahana hän olla lumoutunut prenikoistanikin, joita on nähnyt sostakin kuvasta rintapielessäni, kun hän itse ei ole sellaisiakaan menestyksen indikaattoreita saanut.
Keskustalaisten elämä on sinun kuvat ja viestit.
- Ryssä-Aulis
Äänestän Akseli Anttilaa
- kortsumanna
Samat sanat.
Hätäsi on ymmärrettävä. Kyllä minullakin olisi suuria vaikeuksia äänestää, jos toisella kierroksella olisivat vastakkain Väyrynen ja Soini. Onneksi maamme selvä enemmistö ei halua palata 1930-luvun Impivaaraan.
Oikeastaan on ehkä hyvä, etteivät kepulaiset tulekaan sotkemaan vaaleja tässä vaiheessa, kun oma ehdokas on katsottu ja jatkoon kelvottomaksi havaittu. Näin presdentin valitsevat ne, jotka jaksavat ha haluavat perehtyä näiden kahden pääehdokkaan eroihin, hyviin ja huonoihin puoliin.
Presidenttihän on muodollisesti koko kansan presidentti. Tosiasiallisesti niin on harvoin. Kansansuosiolla mitattuna ehkä mitat on täyttänyt parhaiten tähän asti Mauno Koivisto ensimmäiselle kaudellaan. Kekkonen ja Halonen ovat olleet hyvin kiisteltyjä henkilöitä ja jakaneet tässä mielessä kansaa kahtia. Väyrynen olisi ollut samanmoinen.- Missä on...
sinun ehdokkaasi, Lipponen? Joko olet lähtenyt marssimaan parijonossa kohti Vainikkalan tullia?
http://www.juorukello.fi/paskahousu-ja-pcdh22/ - Johan pomppas..
taasen! Kekkonen oli koko kansan presidentti.
- Vantaan-Jäbä
Sinulla punatollolla on ymmärrettävästi muukin kuin paskahätä. Lipposen 6 % järkytti punakuonon hysteriaan-lähes itsetuhon partaalle. Mitä jos kiskosit kinttaaseen katselemalla tätä mallipoikaa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Anttila.JPG
- y6y6y6
Oli muikea ilme kettu-Saulin naamalla uutisissa. Voiko illomman näköistä ukkelia olla?
- Yök....
On, Haavisto
- palstan punatollisko
Kyllä sinun on vain äänestettävä kilikulli, Niinistö tai Haavisto, myrkky on nieltävä.
- 0p0p
Sinäkö tunnustat olevasi punatollisko. Hyvä!
- ernesto-rafael
Mutta minäpä äänestän puppeli-Pekkaa, koska olen itsekkin puppelipoika ja perätuuppari.
- Niinpa. niin.
Entäpä morsiamesi kapi?
- p
kannattaa äänestää mitä tahansa puppelia ennemmin kuin
kokoomuksen ja erkkomafia rosvoja
http://www.seppohauta-aho.net/Voiko Sauli Niinistoon nyt luottaa.pdf
tuossa vain 1 pieni esimerkki - En Minäkään
Olisin minäkin Kauna-kapi Palomäen punatollisko ääneni antanut mutta kun mungo päätti osallistua vain ensmäiselle kierrokselle olen neuvoton kaikella lailla;
- Sonnim.nais, mies
On rauhallinen olo, kun en äänestä kumpaakaan hampuusia.
- Sonnimies...
Enkä äänestänyt. Piste.
- Wäykky pressaksi
Kiukuttaa, minäkään en äänestä!
- Kili-Kalle boikotoi!
Kili-Kalle boikotoi!!
- Väykky rynnii!!
Väykky tuli sentään pronssille ja rynni Helsinkiin!!
- Älä äänestä!
Älä äänestä!
- Itkupotkuraivari!
Itkupotkuraivari!
- Kili-Kalle poikotoi!
Kili-Kalle itkupotkukiukuttelee!!
- H-kepulainen
H-Pekka löi Väyrysen kirkkaasti!
- häpeä jollekin
Suomessa oli epärehelliset vaalit tai sitten kansa on seonnut.
http://www.youtube.com/watch?v=yDTP-ylG8vg&feature=rela
http://hallituksenkorruptio.blogspot.fi/p/suomen-illuminati-hallituksen-korruptio.html
- Sapiens dux
Rakas ystävä, älä mökötä, voihan Väyrysestä tulla vaikka kunnanjohtaja, johonkin pienempään kuntaan.
- suuttu se
Heh-heh suutuit sittenkin, ei tämä niin vakavaa ole, mutta älä sitten valita.
- Hepsauttaja
Esa Nahka menee taakse, niin saada Tero esille....
- Mauri alla
Tämä on niiiiin kakkia makia Pekkarisen päällä!!!
- maaseudun hanu
Väyrysestä tuli lankkipoika. Nyt ottaa pattiin.
- ravimiehii
Miten sinä äänestäisi, kun ei ole Suomen kansallisuutta. Ja vielä isotellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483
