Täällä jatkuvasti arvostellaan naisia jotka eivät vastaa viesteihin. No samaa kyllä voin sanoa teistä miehistä. Mulla on ollut profiili vähän aikaa ja olen ihan kivanoloisiin miehiin tutustunut täällä. Välillä he ovat tehneet aloitteen ja välillä taas itse on lähestynyt.
Kirjoittelu on sujunut hyvin ja kuvankin olen näyttänyt heille jotka ovat sitä pyytäneet nähtäväksi. Sitten taas kirjoittelu jatkuu jonkun aikaa,kunnes...
TADADADAA... saan jäädä ihmettelemään että miksi ei voida sitten sanoa suoraan ettei kiinnosta tai että joku potentiaalisempi on löytynyt.
Miehet, pidättekö tuota ihan oikeasti kovinkin aikuismaisena tapana kadota sanomatta sanaakaan?
Ja ennenkuin alatte huutelemaan niitä lempilauseitanne sotanorsuista ja takakireistä kukkahattutädeistä, niin voin kertoa : en ole kumpaakaan! Vaan ihan tavallinen kolmekymppinen nainen.
ja taas! mikä vikana???
4
327
Vastaukset
- 6+14
Tämä ilmiö koskee kumpaakin sukupuolta ja se johtuu ilmeisesti siitä, että monet eivät halua tai uskalla tutustua sen paremmin. Monelle tämä deittipalveluissa pelkästään kirjoittelu on vaan jonkinlainen harrastus tai addiktio, sitten kun joku haluaisi tutustua paremmin ja ehdottaa vaikka treffejä, niin sitten hävitään vaan yhtäkkiä mitään selittämättä.
Itse en treffipalstoja käytä enää, mutta tiedän tämän ilmiön vuosien takaa. Oikeastaan vain pieni määrä ihmisistä deittisivuilla etsii oikeasti seuraa. Tämä tietysti hankaloittaa suuresti ja vie turhaan niiden ihmisten aikaa, jotka yrittävät sopivaa seuraa oikeasti löytää.- ei-niin-tosimies
Juuri sitä se tarkoittaa kun kirjoittelu lakkaa. Osuit joko siihen joka ei oikeasti hae seuraa tai siihen joka löysi siitä toisesta paremman.
Kirjoittelun lopettaminen häipymällä on yksinkertaisesti huonoa käytöstä. Netissä sitä on enemmän kuin oikeassa elämässä, on jotenkin helpompaa vain jättää jatkamatta kun ei ole tavattu. Näin ainakin minä olen asian tulkinnut.
Itse en koskaan jätä viestiketjua ilmaan roikkumaan. Jos päätän lopettaa, kerron sen myös toiselle. Silti olen saanut huomata että ei kannata olla herkkänahkainen. Kun netin seura-kirpputori pettää, kannattaa jatkaa seuraavaan pöytään eikä jäädä miettimään miksi edellisessä kävi niin...
- yksin kotona
Nää kaiken maailman sotanorsut ja tavalliset tallaajat eivät ole koskaan mulle vaivautuneet vastaamaan. Olen varmaan hirveen ruma ja vastenmielinen mies kun ei ketään halua tutustua. Sen siitä saa kun profiiliin laittaa kuvan niin näkevät et mikä hirviö siellä kirjoittelee.
- vinkuvonku-
No voi buhuu sentään, olet täällä ja muillakin palstoilla ulissut ties kuinka kauan. Voisiko tuolla asenteellasi olla jotain tekemistä asian kanssa senkin itkupilli? Jos nimittelet naisia sotanorsuiksi ja silti olet niin epätoivoinen että kirjoitat heille niin mietipä kuule vähän omaa suhtautumistasi asiaan. Epätoivon huomaa usein ja sinä olet tyypillinen tapaus, yrität kaikkia naisia koska sinulle kelpaisi kuka vaan. Mutta naiset eivät halua miestä jolle kelpaa kuka tahansa kunhan vain on nainen.
Muutenkin mielestäni nettideittailu on aika turhaa hommaa koska yleensä se kumppani tulee vastaan kun sitä vähiten odottaa, eikä silloin kun sitä etsitään kissojen ja koirien kanssa. Relatkaa ihmiset..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462